-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6298 üzenetére
Szerintem a 3. fázis ott a legdurvább. A 2. viszonylag egyszerű, hiszen ott a csajszi elég passzív legalábbis ha a székhez kötözött fiatal urat ütöd. Az 1. fázis kissé szokatlan a néni mozgása miatt. A 3. meg katasztrófa. Főleg nagy kalapáccsal.
De aztán csak kifeküdt.
-
Weareus
addikt
Kész a farkasos rész. Az utolsó dlc van hátra. Midirrel vajon elidőzök-e annyit, mint a Nameless Kinggel? Érdekes módon ő könnyebben ment, mint Friede...
-
Weareus
addikt
Jaja, kellett az utolsó adalék, pörögtem is, mint a chemotoxos légy.
Szerk: a linkelt film nagy kedvenc...
Szerk2.: ma előhalászom az összes tűzvédelmemet, maradt egy-két item a lávában egy másik pályán.
Szerk3.: Friede után érdemes visszamenni a madaras faluba és beszélni az npc-vel, jó kis gift vár...
-
MageRG
addikt
válasz
Weareus #6294 üzenetére
Gratula!
Amikor először láttam őket és eljutottam az utolsó meglepihez, akkor kb. ez volt a reakcióm. -
Weareus
addikt
-
BOBAKILL
őstag
Jópofa: [link]
-
Weareus
addikt
A Twin Princes-ról jut eszembe, hogy most voltam náluk. Nem nagyon ment... Aztán elmentem a nénihez, ahol újra lehet rendezni a statokat. Leszedtem a sallangot és megpakoltam a vitalityt, hogy a greatshield mellett ne legyek naked, így elsőre lement a bossfight. Nem volt rossz, mondjuk a teleportálgatás úgy kellett, mint tanyára a villany.
-
MageRG
addikt
Na, akkor posztolok ide egy DaS 3 kérdést:
Tegnap bementem a Crystal Sage-hez, és utánam jött egy invader a boss arénába. Ez hogy lehet?
Mondjuk rendes volt, mert megvárta amíg lerendezem a boss-t, és még ajándékot is hagyott. -
BOBAKILL
őstag
Hello mindenki! Csináltam egy topikot a Hellpointnak. [link] Akit érdekel itt beszélgethetünk.
-
Weareus
addikt
Szóval a 3. részben túl vagyok a könyvtáros részen, ahol meghaltam vagy hányszor. Volt egy Dragonslayer Armour v. valami hasonló nevű boss is a környéken. A játék eddigi legjobb bossa a Dancer mellett szvsz. Mondjuk a harc végére az a spell-meteor valami úgy kellett, mint tanyára a villany, de mindegy is. Fain volt..
-
#45687808
törölt tag
Igen ez nekem is gondot szokott okozni, főleg úgy, hogy utána ha hirtelen vetődni kell, arra már nem marad semmi. Én azt szoktam csinálni, hogy odamegyek, pofán ütöm 1-2x, és amikor elkezd a kezével támadni sétálva vetődve (nem rá lockolva) elkezdek hátrálni a pálya közepe felé. Ha máshova átugrik, vagy átszáll akkor kevesebb staminát zabál a rohangálásom.
-
Šolaire
veterán
Köszönöm az észrevételt mindenkinek.
-
Weareus
addikt
Akkor a topik címe lehetne esetleg Nagy Dark Souls topik v. valami hasonló...
-
Šolaire
veterán
Üdv mindenkinek. A két souls topik a 2. és 3. Részé lezárásra került.
mostantól csak itt tudtok beszélgetni.
-
#45687808
törölt tag
Helyesbítek: normál végigjátszás esetén nem fogsz úgy eljutni a főellenségekhez. Persze végig lehet rohanni, és itt a másik érdekesség: DS1-ben és DS2-ben sokkal kisebb az esélye, hogy eljutsz egy főellenséghez szimplán úgy, hogy átrohansz. Meg lehet oldani, de lényegesen kisebb az esély rá.
Igen én alapvetően az egészet nézem, mert mint írtam egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz. Meg ugye az alapvető kérdés az volt, hogy konkrétan melyik játék a nehezebb. Nem az volt a kérdés, hogy melyik játékban nehezebb az ellent legyűrni.
Az átkozás mondjuk mindhárom játékban elég tapló dolog, szerencsére elég ritkán van.
Egyébként azért a nehézség nem csak abból adódik, hogy az ellenség milyen. Itt azért megjegyzem, hogy a DS3-ban a legkifinomultabb az irányítás, a legjobb animációval rendelkeznek az ellenségek stb. A 2. részben úgy.. folyik minden. Te kb úgy haladsz a karakterrel, hogy siklasz, vetődés elég pindurka utána is gond nélkül agyoncsapnak, meg ott nem létezik kb. a poise. Emlékszem, hogy egy Hollow Knightnál is ha elkezdi a támadását ő azt ha törik ha szakad befejezi, hacsak nem varázsolsz távolról. Első részben vetődés után meg egy pillanatra megállsz (mintha úgy éreznéd magad, hogy "háhh vetődtem de jól esett"), meg ott kicsit darabos minden. -
MageRG
addikt
válasz
#45687808 #6273 üzenetére
Jó, te az egészet nézed. Én meg sem lepődök ezeken, mert tudom hogy Dark Souls.
Állítólag a patchelés előtti DaS volt nagyon durva: amikor megátkoztak, nem adott SEMMI segítséget. Ráadásul többször is bekaphattad az átkot, és minden ilyen -50% HP-t jelentett.
De azt továbbra is tartom, hogy az ellenfelek nehezebbek. A DaS-ból talán a titanite demon a nehéz, de az is legalább jól telegrafálja a támadásait (csak a hitbox...). Kevés olyan ellenfél van, ami színleli hogy rést nyitott a védelmén, aztán meg orrba vág."Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz..."
Laughs in SL1. -
#45687808
törölt tag
Midirnél szerintem a lerohanás a legjobb taktika, meg én nem lockoltam rá. Mindig az a lényeg, hogy a fejét üsd, és közel legyél hozzá. Ha össze vissza repked, akkor is ha leszáll azonnal oda kell rohanni. Mivel elég sok féle támadása van, nehéz bármilyen taktikát is találni rá, de nekem ez a lerohanás bevált. Ha nem lockolsz rá de közbe nézed mit csinál, a legtöbb támadásától el tudsz vetődni minden gond nélkül. Amikor leszáll, meg egy támadás sorozatot a kezével befejez, mindig lenyugszik pár másodpercre, akkor kell a fejébe párat (gyors fegyvernél 2-3 lassúnál nagyon max 2) ütni.
-
#45687808
törölt tag
Mielőtt nekivágnék, mint írtam DS3-al kezdtem először. Természetesen nem állítom azt, hogy könnyű, hiszen én is sokat szívtam mindenhol, de lényegesebb több segítséget ad, mint a többi rész. Egy játék nem csak az ellenségektől lesz nehéz, de akkor nézzük őket:
- DS2-ben a kaszt kiválasztása után, ha visszamész a kezdő területre, ahol azok a fekete patkány/egér, egér/patkány szerű teremtmények szaladgálnak, ha eltalálsz akár egyet is, durván azonnal lezúznak a többiek. Ugye ott van még mellette a nagy mamlasz (nevezzük szarvas elefánt embernek
).
- DS3-ban is rögtön az elején ott a Crystal Lizard, lehet vele szenvedni, de lényegesen kevesebbet.
- "tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak".
Ez pontosan így van a többi részben is: DS2-ben a Hollow Knightok szeletelnek fel elég durván, meg ugye ledobja egy sas a Pursuert is (persze el lehet ott menekülni tőle, de ettől még az elején az szinte legyőzhetetlen).
- Valóban az Outrider Knight egy tapló ellenfél, de ez megint csak egy darab ellenfél típus. Mindegyik játékban van egy ellenség típus legalább, ami szanaszét szívat.
- Főellenségek: DS3-ban egyszerűen kb. szinthez vannak kötve. Nem fogsz kis szinten eljutni egy főellenséghez, mert a közellenségek leszednek, mire oda jutsz, tehát el sem jutsz odáig. Ha a közellenségekkel boldogulsz adott területen, boldogulni fogsz a főellenséggel is. Többi részben is így van, de mint írtam sokkal nagyobbat ütnek (pl. lásd Covetous Demon, Mytha, Executioner's Chariot, Looking Glass Knight). Ezzel szemben DS3-ban ami igazán veszélyes lehet pl. Crystal Sage. Pontiff Sulyvahnt akartam írni, de ott egyszerűen akkora a tér, hogy el tudsz tőle futni, ahogy sok más bossnál is van időd gyógyulni, és átgondolni mit kéne tenni (még az egyik legnehezebb bossnál a Dancernél is).
- Amit még érdemes megjegyezni az a fejlesztés: ha DS2-ben elsiklasz a kovács kulcsának megtalálása felől konkrétan a fegyvereidet se fogod tudni fejleszteni jó ideig. Ez is szerintem fontos szempont. DS1-ben pláne nehezebb a fejlesztés, ott még jóval kevesebb alapanyagot is kapsz a fejlesztéshez (én egy végigjátszás után kb. 2 fegyvert tudtam felfejleszteni, ami sima, tehát nem tűz stb.). -
Mans20
addikt
válasz
#45687808 #6269 üzenetére
Azt észrevettem , hogy a háromban több a bonfire. Az tetszik, hogy 450 óra játék után is találni új dolgot, azt sem tudtam, hogy a Halflight harcot újra lehet aktiválni ringed cityben. Még Midir van hátra de sehogy sem megy. Mehetnék az utolsó bosshoz de inkább PVP-ben szórakozok.
-
MageRG
addikt
válasz
#45687808 #6269 üzenetére
Oké, de te a pályatervezésről, meg a környezeti veszélyekről beszélsz.
Rajtaütésekkel a DaS 3 is csurig van pakolva.
Viszont maga az ellenfelek... az más tészta.
Rögtön az első főellenség mozgása is kiszámíthatatlan, mert nem látni a fekete takonytól ami kijön belőle.
A tutorial utáni első pályán a lovagok rögtön pofán csapnak, ha megpróbálod a szokásos pajzs fel-megkerülöm-hátbaszúrom taktikát. Az alabárdos muksók hitboxa valami eszméletlen (még hátulra is üt). A fekete takony zombikkal harcolni meg szinte esélytelen (megbolondul a kamera, nem látni semmit).
Később meg van néhány ellenfél (pl. outrider knight), aminél ma sem tudom mi a répát gondoltak. Le lehet győzni skillel, vagy csak piszkoskodással?
Emlékeim szerint a DaS 1 nem csinált ilyeneket, ott kicsit lassabban adagolta a trükköket. -
#45687808
törölt tag
Nem tudok egyetérteni a leírtakkal. Mondom ezt úgy, hogy én a DS3-al kezdtem az egész sorozatot anno 2016-ban. Az én szempontjaim:
1. DS1 sokkal szűkebb helyeken játszódik, sokkal több ellenfél jön és lehetetlenebb helyekről, sok esetben a pályák felépítésével is meg kell küzdeni (ugye emlékszünk rá, hogy hányszor volt DS1-ben 2 centiméter széles rámpa, amin küzdeni kellett, és vetődni is alig lehetett. (pl. DS3-ban nincsenek ehhez hasonló szívatások)
Természetesen a sebzésük is igen komoly. Ezzel szemben a DS3-ban ha harcos vagy lovaggal kezdesz, elég sok ütést kibírsz, és azért nagyot is ütsz.
2. DS2-ben jóval precízebben kell vetődni, az irány sem mindegy. Komolyabb behatolók vannak, az ellenfelek sebzése szintén jóval nagyobb. Támadásuk sok esetben kiszámíthatatlan: hirtelen támadnak iszonyat gyorsan, vagy nagyon lomhák és azért furcsa a támadások.
3. Az való igaz, hogy a DS1-ben a legkönnyebb az első főellenség, de az is csak azért, mert több mint a fél életerejét levágod egy fejbe ütéssel.
4. DS3-ban szinte a játék elejétől működik a tábortüzek közti utazás. DS2-ben is, csak DS2-ben az egyszerű ellenfelek is igen komolyan lezúznak (pl. Heide Knight, vagy a nagy szarvas mamlaszok, de az egyszerű Hollow Knightok is).
5. DS3-ban sokkal egyértelműbb, hogy merre kell menni, totál random nem kóborolhatsz el, még ha sok lelket elveszítesz, akkor is nagyjából be van lőve, hogy tudj haladni a soron következő helyszínen, míg DS1-ben konkrétan bármerre mehetsz, (pl. megszívathatod magad New Londoban is már az elején, vagy a katakombákban) és DS2-ben is nagyrészt (pl. Heide's Tower of Flame, egy kis életerő növelés és lélek szerzés után -cat ring miatt- a Gutter felé is mehetsz, nem kell oda feltétlenül létra. Én pl. elsőre azt se tudtam, hogy oda létrával le lehet menni, csak leugráltam)
Mans20: Nem vagy béna, én is sokat szenvedtem az első főellenséggel. De összességében a 2. rész főellenségei sokkal durvábbat ütnek, és nagyon hirtelen és meglehetősen furcsán mozognak. Meg ugye a 2. részben lemegy a nap mire iszol az Estusból.
-
-
#45687808
törölt tag
válasz
BOBAKILL #6264 üzenetére
Egyébként milyen durva, hogy mekkora kultusz lett ez a játék, bár szerintem nagyrészt ez a 3. résznek köszönhető. Érezhetően könnyebb, mint a többi rész, így nem ijeszti annyira el a játékost, viszont ebben konkrétan tökéletes a harcrendszer és az irányítás (mondom ezt úgy, hogy a 2 és 3. részt is billentyűzet + egérrel játszom. Az 1. résznél a nyilakat nem lehet beállítani mozgásra, ezt csak emiatt játszom Xbox controllerrel).
-
Weareus
addikt
MageRG:
Első elsőre. Karakterválasztásnál a giftre dark firebombot választottam, és gondoltam inkább ezzel dobálom, mint hogy a törött karddal üssem. 4 v. 5 bomba elég is volt.
A 3 részben is továbbjutottam. Pontiff Sulyvahn, de lehet, hogy nem jól írom a nevét. Ő negyedikre lett meg, jó boss.
Šolaire: köszönöm, Mr. Bean969 neked is. -
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6252 üzenetére
A városban két felé lehet menni. Yhorm felé, illetve a Distant Manor bonfire-től ha visszafelé jössz a vízben, jobb oldalt lesz egy alagút. Arra is lehet menni, az vezet újabb bossokhoz meg újabb területre. A leírásodból legalábbis azt gondolom, hogy erre nem mentél. Ha ez megtörtént volna, Yhorm után vissza teleportálnak Lothric-ba.
-
MageRG
addikt
válasz
Weareus #6252 üzenetére
"Elsőre elvertem"
Elsőre, vagy második elsőre? Mert ha az előbbi, akkor emelem kalapom.
A komolyabb bossok később jönnek, egyelőre mindegyik valamilyen szinten egy tutorial.
Egyébként arra mész, amerre kedved tartja (vagy lásd Solaire javaslatát).
Ja, és mindenképp keresd meg a topikgazdát, élmény vele beszélgetni. -
Weareus
addikt
Közben elkezdtem az első részt. Rögtön volt egy boss az elején. Valami Asylum Demon. Elsőre elvertem, adott 2000 soult. Remélem, lesznek komolyabb bossok is. Elvitt valami madár asszem Firelink Shrine-ba. Léptem pár szintet. Kérdés: itt nem lehet a bonfireknél utazgatni? Úgy tűnik, egyenlőre nem. Az még kérdés, hogy merre tovább. A 3. résszel megálltam egy kicsit, Yorm után vagyok. Ott is az a baj, hogy gőzöm nincs, merre kellene menni... Egyébként az első rész - bár nincs olyan kidolgozott grafikája - elég hangulatosnak tűnik...
-
Šolaire
veterán
válasz
#45687808 #6248 üzenetére
Az igazság az, hogy nagyon kicsi a forgalom mindhárom souls totyikba sajnos, szándékosan nem szóltam előtte se max linkeltem az adott rész topikját, hogy van ilyen is, ezért mivel csak félig off pl a 2. Részről a diskurzus én úgy gondolom az a pár hsz elfér.
Pár hete gondolkodtam lehetne esetleg egyesíteni a három rész topikját összefoglalóval együtt.
Kigondolom és felvetem a moderátoroknak, kb ugyanaz a pár ember beszélget itt és ha jön valaki aki új úgyis útbaigazítjuk. -
BOBAKILL
őstag
válasz
#45687808 #6249 üzenetére
Jól haladok, bár igaz hogy pár dolgot már tudtam mikor elkezdem. Az elején nem tetszett. Aztán most már bejön. Iszonyat sok dolgot elhagy az ember ha nem tudja mit kell csinálni. A pályadizajn brutális. Erősen DS koppintás de ezt nem is titkoltak a fejlesztők. Sok időt bele kell ölni de akkor kinyilik a játék. Én ajánlom, bár elsőre lehet furcsa lesz.
-
MageRG
addikt
-
#45687808
törölt tag
-
Weareus
addikt
válasz
#45687808 #6239 üzenetére
Értem. Én is a BB miatt vettem ps4-et 30 éves megrögzött egeres pc-múlttal, szóval ja... A BB pont "ideális" kezdés volt a kontrollerrel.
De mindegy is, pár nap alatt megszoktam. Épp az imént rendeltem be a DS2 dlc-s verzióját, végre rátaláltam.
6241 MageRG: a pc-s korszak leáldozott. Több volt ott nekem a mókolás, mint a joy. Megmarad munkára.
Ps3 potom áron van ha-n, szóval... -
#45687808
törölt tag
Egyébként még a The Game Awards is érdekes lehet, ami december 10-én lesz. Emlékeim szerint a tavalyi évek egy The Game Awards-án leplezték le a Sekirot is.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6238 üzenetére
Ezt neked kell tudnod, hogy megér-e annyit, hogy beszerezz egy PS3-at. Ha potom összegért valahonnan tudsz szerezni egy 3-at, akkor még akár megérheti. Mondjuk ezt jóember mondja, mert én anno a Bloodborne miatt vettem PS4-et.
A PS5 egy érdekes kérdés. Erről azért lehetne gondolkodni, mert nyitásra jön a Demon Souls. Elképzelhető, hogy lesz még olyan From Software játék, ami PS exkluzív lesz. Én a helyedben elgondolkodnék a PS5-ön a jövő miatt. Magam is valószínűleg azt fogom csinálni, hogy megvárom, amíg lemegy az a PS5 nyitási őrület, és utána beszerzek egyet. (Ha most előrendeled, szinte biztos, hogy legalább 2-3 hónapot még várnod kell rá, hiszen iszonyatosan sokan rendeltek, és már most több üzlet jelzi levélben, hogy "bocs, de biztos, hogy nemhogy november vagy december de lehet, hogy még januárban is készlethiány lesz").
-
Weareus
addikt
Köszi mindenkinek. Szép kilátások. Pedig a 3 után jön az 1 majd a 2. Ez utóbbit nem tudtam még levadászni használtan (lemezes érdekel csak, dlc-s) a netről
.
Nincs sehol.
Más.
Off
A Demon Soulsból már kapható a remake, de ezért nem váltanék ps5-re. Viszont az eredeti sem megy ps4-en, ha jól tudom. Érdemes lehet ezért ps3-at venni? -
#45687808
törölt tag
Szerintem az mindenkit. Az a frusztráció legfelső foka már.
Nekem a cicákkal rengeteg bajom volt. Az a baj, hogy ugye baromi lassan ütök (King's Ultra Greatsword - ami egyébként inkább Great Hammer), a cicuska meg ilyen hirtelen ütlegel. Na, és ott aztán nem mindegy merre dodge-olsz. De legalább ha 1x megütöm, kiütöm az egész DLC-ből, és a DS2-ből is a játékvilág fellegeibe.
Sokan egyébként a Crown of the old Iron King-et tartják a legdurvább DLC-nek, de én ott annyit nem szívtam. a Sunken King viszont egész könnyű a többihez képest. Persze ettől még Sir Alonne elmehet a fenébe.
-
BOBAKILL
őstag
válasz
#45687808 #6231 üzenetére
Köszi az infót! Majd meglesem ezt a show-t.
Én a BB-t mondanám a legnehezebbnek. Ha egyik souls játék nehezen megy akkor még mindig pajzsozhatsz. BB-ban nem!Ott vagy kitanulod a bosst vagy belehajítod a tévébe a kontrollert.
Én is a 2.-at mondanám kakukktojásnak. Viszont. Sok faszsága ellenére ebben van a lehető legtöbb újítás, lehetőség a soulsok közül. Pl. power stance, bonfire ascetic, sokkal többfelé elindulhatsz kalandozni, ng-en a plussz boss soul-ok, végre egy másfajta történet stb. Kevesebb a rosszabb dolog benne mint a jó.A tower shielddel nem igazán nehéz a havas pálya sem.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6230 üzenetére
- Igen a 2. rész ritmusa nagyon szokatlan. Teljesen mindegy, hogy ki mennyit játszik a többivel, szokatlan lesz a 2. rész. A mai napig emlékszem 2 bossra, főleg arra, ahol még az odavezető út is problémás eléggé.
- Én le is töröltem.Aztán visszaraktam.
- Én azt hittem egyébként, hogy valami egy napos kis izé lesz ez a Tokyo Game Show, de nem, 4 napos.
- Azért a Demon Souls szerencsére nem egyszerű remastered lesz, hiszen az animációkat is átdolgozták stb.Egyébként van egy Bandai Namco által készített event:
https://tgs-online.eventos.tokyo/web/portal/309/event/1214/module/booth/31991/21594
Remélem, hogy nem csak a videóban látható két játékot fogják bemutatni.
Bár voltak olyan szivárogtatások, miszerint idén már nem lesz szó az Elden Ringről, de volt olyan is, aki azt állította, hogy de, idén még lesz. -
Šolaire
veterán
válasz
#45687808 #6229 üzenetére
- Én a 3 rész közül a 2. Részt éreztem összességében nehezebbnek, ami a más ritmus miatt volt rengeteget haltam az elején mire megszoktam.
- Na igen az első részbe van olyan mára emlékezetes helyszín amikor azt mondtam hogy törlöm a játékot, de én se spoilerezek.
- Várom nagyon a Tokyo game show-t, köszi hogy szóltál örülnék végre valami infónak az Elden Ring-el kapcsolatban
- Igen a Demons Souls ott van a szeren brutál szép lett, az egész játék ahogy mozog nagyon fluid tetszik.
-
#45687808
törölt tag
válasz
Weareus #6228 üzenetére
Szerintem a DS1. Abban van 1-2 olyan rész, ahol sokan anno letörölték a játékot (van is bőven ezekről fórum, de a poént nem lövöm le). A DS2 azért lehet nehéz, mert ott fura az irányítás, és ott milliméter pontosan be kell lőni a dodge-ot, az se mindegy melyik irányba teszed. Bloodborne-ban is van pár tapló rész, de ott már igen precíz az irányítás. Szóval nehézség visszafelé a legnehezebbtől szerintem: DS1, DS2, BB, DS3. De ha már érdekelnek ezek, a Sekirot se hagyd ki szerintem. Na az elég idegőrlő, mondom ezt úgy, hogy 4x vittem végig.
-
Weareus
addikt
Üdv. A Bloodborne után -és a DS3-at éppen most játsszva - beszereztem az első részt is a DS-bòl. (Remastered). A négy játék közül melyik a legnehezebb? (DS1-2-3, BB). Csak hogy mire számítsak...
-
#45687808
törölt tag
válasz
Šolaire #6222 üzenetére
Tegnap olvastam valahol, hogy lesz az Elden Ringben PVP. Kíváncsi vagyok hogy fogják megoldani. Aréna keretében vagy lesz ismét invade rendszer. Szerintem ez az egyik legzseniálisabb multi. Sosem tudhattad mikor invadel be valaki, meg ugye sokan úgy jönnek be, hogy elbújnak valahova, tereptárggyá változnak, ez pedig különösen odafigyelést igényelt a játékostól.
-
#45687808
törölt tag
Azért ez elég komoly, ha így lefordítom.. kicsit kiráz a hideg.
-
#45687808
törölt tag
Elden Ringről tud valaki valamit? Kicsit meglepődtem, hogy a Gamescom-on nem szerepelt, remélem a Tokyo Game Show-n mutatnak már valamit.
-
wierra
senior tag
válasz
Thormxpro #6208 üzenetére
Akkor akadozik, ha a kontrollerbe lévő kis érintkező döglődik vagy koszos.
-
Viktor77
titán
válasz
lanszelot #6207 üzenetére
Egérrel játszol? Ha igen, akkor nyomsz a tárgyon a jobb gombot, majd remove.
Vannak érdekes dolgok egérrel, de minden megoldható.
Pl. E-vel veszek fel tárgyat (kontrolleren A-nak írja), de mikor be akarom zárni az kisablakot ahol kiírja mit vettem fel, akkor hiába nyomom az E-t, pedig oda is A van írva mint kontrolleres megfelelő, rá kell nyomnom egérrel a Close gombra.
Mindegy, ezt mind meg lehet szokni, csak még az 1-hez képest is fura az irányítás. Most meg lehet az 1 irányítása lenne fura, bár ott sokkal közvetlenebb a karakter kamerakövetése, itt van egy kis delay. -
Thormxpro
csendes tag
Sziaszok!
Nemrég kezdtem a DS.Remasteredet ps4-en
Mitől lehet, hogy nem tudom rendesen irányítani a karaktert. Ha előretolom a joyt olyan darabosan megy, mintha szakadozna a jel. Sprintelni nem is tud folyamatosan csak 1-2 másodpercre. Gyári a kontroller és minden más gamenél jó. Van egy olcsó vezetékes kont. is. Azzal minden tökéletes, csak azt nem sxeretem mert pici.Tapasztalt már valaki ilyet? -
lanszelot
addikt
válasz
#45687808 #6203 üzenetére
nekem az összes DS tetszik. ennek a résznek vannak hibái ami kicsit idegesítő ol. ha beteszek egy új fegyvert hogy megnézzem milyen, már nem tudom kivenni. Nem veszi ki a játék. rá kell tennem az aktuális kardot amit használok máskülönben benn marad. Mindennel így vagyok. Néha nem oda üt ahova kéne. Rá vagyok lock-va az ellenfélre és tök máshova üt. Ezek kicsit bosszantóak, de ezt leszámítva tetszik. Kicsit könnyebnek érzem mint a Ds3-t. Nagyobb sebzést tudok bevinni...... aminek én örülök. :-) De mindent leszámítva élvezem, tetszik. Melyik pálya vagy Boss volt a kedvenced?
-
lanszelot
addikt
Sziasztok.
Először is azért itt kérdezem mert a DS2 fórumokhoz évek óta nem volt új hozzászólás, hiába kérdeznék senki nem válaszolna . A DS2 SOTFS verzióval játszok pc-n. Majula-ba a páncélkovácsnál nem tudok venni tüzes és mérgezett nyilakat. A játék elején volt 4 db tüzes meg 4 db mérgezett amit meg is vettem, de azóta semmi. Most én csináltam valamit rosszul, vagy kihagytam valamit, vagy ez valami bug vagy nem tudom. Az árusnál (hirtelen nem tudom a nevét) nem tudok vásárolni a fákja meggyújtásához azt a kis sárga valamit buterfly vagy mi a neve.
Az NPC-k quest line-t is igyekszek folyamatosan vinni, haladok vele, videókat nézek, olvasok utána.
The Gutter területen szaladgálok :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3117
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 XT 16GB be quiet! Pure Base 500 FX 750W
- Playstation 4 Pro 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest