-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Kai_Rong #7796 üzenetére
Én a DS2-t skipelném a helyedben, minden szempontból gyengébb játék, mint az első, ezer sebből vérzik a mai napig és a SotFS nem is biztos, hogy jobb, mint az alapjáték, inkább máshogy rossz.
Tételesen a következők a problémák:
- Snap pointok számát csökkentették forduláskor, tehát ha te mondjuk a kamerához képest 45 fokban akarnál haladni, akkor nem biztos, hogy tudsz, csak 40 vagy 50 fokban mondjuk (egy példa).
- Hitboxok problémásak mind a játékosnál, mind az npc és játékos ellenfeleknél. Nem kicsit, nagyon, a mai napig ezért fikázzák a Fromot, pedig az azóta kiadott játékaik sokkal jobbak ebből a szempontból.
- Ehhez kapcsolódik a backstab, ami vagy működik, vagy nem.
- Nincs iframe csomó olyan esetben, aminél korábban meg a később játékokban van, pl. ha kinyitsz egy ajtót vagy átlépsz egy köd kapun, magyarán van egy megszakíthatatlan animáció, ami közben szarrá tudnak csapni.
- Van egy tök érthetetlen új "feature" és skill azzal, hogy nem állandó az iframe-ek száma roll közben, hanem fejleszthető.
- Az AI retek gyenge és az aggro távolságok nevetségesek, a világ végére is követnek az ellenfelek
- Az új healing rendszert olyan szinten lehet abuzálni, hogy gyakorlatilag halhatatlan lehetsz. Ha erről nem tudsz, akkor viszont frusztrálni fog.
- Túl sok a boss, nincs mind jól kidolgozva, sokszor az az érzése az embernek, hogy azért nehéz és frusztráló, hogy nehéz és frusztráló legyen, mint a fejlesztők tudatosan rájátszottak volna a hírnevükre.
- Mai napig tele van kisebb-nagyobb bugokkal, a PC-s pvp-t pedig tönkrevágták a hackerek.A sztorija amúgy jó, bár nincs köze a másik két részhez, a DLC-k tényleg faszák, de egyszerűen nincs jól összerakva a játék, átgondolatlan, befejezetlen, minden szempontból gyenge folytatás. A vele egyidős Lords of the Fallent inkább elővenném, pedig az is egy erős közepes játék csak.
-
Mans20
addikt
Talán végre lesz újra ds szerver, mióta nincs, el is ment a kedvem a ds szériától. [link]
-
MageRG
addikt
válasz
Kai_Rong #7796 üzenetére
B team munka, mert közben Miyazakiék a Bloodborne-t hegesztették.
Rengeteg töltelékboss, hülye pályaátmenetek, átgondolatlan játékmechanika.
De állítólag sokkal jobb is lehetett volna.
Viszont a DS2-nek vannak a leghangulatosabb DLC-i (amik sokkal jobbak mint az alapjáték). -
Kai_Rong
senior tag
Ja, az INT-re én is elkezdtem az elején pakolni statokat, aztán rájöttem, hogy felesleges, ugyanannyit sebzett mindegyik pyro.
Dark Souls II-ről mi itt az általános vélekedés? A nemzetközi communityben az a fekete bárány, bár nem tudom, mivel érdemelte ezt ki
A Scholar of the First Sin edition a következő célpont, de nagy a kísértés, hogy skippeljem magam egyből a DS3-ra.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Bad Pritt #7790 üzenetére
Ó, vagy úgy. Akkor nem csoda, hogy a játék vége furcsán üres volt. Nagyjából a Tomb of Giantstől kezdve az volt az érzésem, hogy itt kifogyott a csapat a budgetből / időből, össze lettek dobálva az elemek, le lettek rakva az ellenfelek, de ennyi. Izalith ebből a szempontból tényleg a leggyengébb volt, az ellenfeleket is úgy oldották meg, hogy sokat egymás mellé copy-paste-eltek
Gwyn valszeg tényleg ilyen, de 1 parryból és 6 ütésből lement (Solaire is segített valamennyit), szóval nem nagyon volt szerencsém hosszan nála lenni. Lehet, hogy majd NG+ban meg megszívat -
Bad Pritt
félisten
válasz
Kai_Rong #7786 üzenetére
A Bed of Chaos azért ilyen, mert az az egész terület félkész állapotban került a játékba, maga a boss gyakorlatilag egy placeholder.
Seath akkor nehéz (vagy inkább idegesítő), ha acsira hajtasz és kell a farka, mert azt egyedül rohadt problémás lehet levágni, sok próbálkozás kellhet hozzá.
Gwyn volt az első igazán idegesítő gondolatolvasó boss szerintem a From játékaiban, csak eszedbe jutott, hogy inni kéne, az ujjad épp csak rácsusszant a gombra és máris büntetett. -
Kai_Rong
senior tag
Éééés tegnap este a stáblista is lepörgött
Nagyon jó élmény volt, és tényleg sajnálom, hogy anno megjelenéskor a Demon's Souls annyira elvette a kedvemet a sorozattól, hogy utána nem is nagyon foglalkoztam vele. Mondjuk az is igaz, hogy így egy valószínűleg jóval smoothabb élmény volt a sok egyéb Soulslike játék után, nem itt kellett megtanulni az alapokat.
Őszintén, a DLC volt szerintem a játék legjobb része, kár, hogy csak három új nagy terület van benne, és limitált új ellenféltípussal. A bossfightok viszont mindenért kárpótoltak, mindegyik tök jó volt. Manus egy kicsit idegesítő volt ezzel az elkaplak, megharaplak, megszorongatlak, földhöz b.szlak, rádugrok kombó támadásával (fél HP csík / attack), de azért egyszámjegyű próbálkozásból teljesíthető volt. Artorias továbbra is a kedvenc bossom, az összes eddigi Soulslike játékból ezt a harcot élveztem a legjobban.
Gwyn cserébe nagyon semmilyen volt, bár valószínűleg az volt az oka, hogy nem 100-as szinten, maxolt equipmenttel kellett volna hozzá menni. És még good bro Solaire-t is beidéztem, ha már a questline-ját végigvittem
Cserébe a lord bossfightok nagyon... furcsák voltak. Nito teljesen oké volt, a Four Kings nekem annyira nem volt rossz (egy gearcheck bossnak tűnik), Seathnál már húztam a számat, de tette be a kaput. Egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy hol lehet megütni, miután a két oldaláról az a szar leesett. Egy órányi próbálkozás után végül videót kellett néznem, aztán fogtam a fejemet, hogy jaa, ez csak ennyi?!Bed of Chaos Ezeket a puzzle bossokat egyik játékban sem szerettem, remélem, ezt az irányt nem erőltetik a későbbi részek.
Gwyn előtt azért megnéztem, hogy miket hagytam el, meglepően sok mindent sikerült megcsinálni magamtól (az Elden Ringből átragadt ez a "fedezzünk fel mindent is" érzés), de azért nekiülök a következő végigjátszásnak is, ha már ennyire közel a platina. -
Kai_Rong
senior tag
Ma harcoltam Artoriasszal, fu de jo kis bossfight volt, abszolut kedvenc a jatekban
Vegre nemegy slowpoke ellenfel, mar mar a Nioht idezte
Nem ment konnyen, mindig akkor nyirt ki, amikor az elete utolso 5%-a volt hatra, es rosszkor healeltem / nem tudtam leshieldelni valamelyik cuccat. Igazabol a legnagyobb hiba az volt, hogy shielddel mentem. A staminamat igyis ugyis leverte, szoval ugy voltam vele, hogy nem bohockodom, ketkezes katana meg dodgeolas, meg is lett azonnal
-
Warrior után milyen builddel mennétek neki másodszor a DS1-nek?
Filózok, high dex v caster legyen. Asszem caster lesz. -
Tasunkó
őstag
válasz
Bad Pritt #7779 üzenetére
Dicséretes hogy a játékalkotók mindig próbálkoznak ezzel a nincs fönt meg lent koncepcióval, más játékokban is aztán mindig az lesz belőle hogy csapkodok meg hadonászok összevissza csak legyen már vége, drukkolok hogy egyszer sikerüljön jól megcsinálni, akkor talán megnyugszanak, és továbbléphetünk.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Tasunkó #7778 üzenetére
Na ja, a Four Kings egy ritka elcseszett koncepció volt (mekkora szerencse, hogy az Elden Ringben vissza is tértek hozzá és ugyanolyan szaros maradt
).
Ornstein és Smough szerintem se vészes, én nagyon élveztem mindig azt a harcot, annak ellenére, hogy a játékmenet egyértelműen nem többszereplős boss harcokhoz van kitalálva. -
Tasunkó
őstag
válasz
Kai_Rong #7776 üzenetére
Sztem csak nehéz, két bosszal egyszerre, ami a történetükből adódik hogy egyben vannak, de a kövér az lassú, szóval vannak korlátaik, és az oszlopok sem véletlenül vannak ott, szóval átgondoltan nehéz, nem csak összecsapták hogy keresztbetegyenek. Nekem az unfair csak a dlc-nél jutott eszembe, vagy a Four Kings-nél éreztem még úgy hogy nem kontrollálom a helyzetet, még azt se ha nyerek.
-
MageRG
addikt
válasz
Kai_Rong #7776 üzenetére
Elvileg Frampt-tel (a nagyfogú kígyó) kellene beszélned. A szellemeket csak spéci fegyverrel lehet sebezni, vagy ha átkozott vagy.
Ezt elvileg egy NPC mondja el, vagy tárgyleírást elolvasva is rá lehet jönni. De szerintem ez nagyon nem várható el a játékostól - Gwyn áldja meg aki kitalálta. -
Kai_Rong
senior tag
Jaja, most már működik az igazi fast travel
Délután jártam a boss duónál... Eddig ez volt a legundorítóbb bossfight a játékban, ócska unfair szar volt. Első három próbálkozás alkalmával egyikbe se tudtam még csak beleütni sem, mert már a ködfal után egyből belémállította a lándzsáját Ondóstein vagy rámküldte a villámszarját. Bár a kedvencem az volt, amikor közrefogtak, staggerelt az egyik, mire felálltam és véget ért az i-frame, a másik hitboxa is eltalált, stagger megint. Két ilyen után ezzel nehéz mit kezdeni. Végül felvettem Havel armorját, hogy nehezebben legyek staggered, a dagit kivéreztettem az uchigatanával, a másik jómadarat meg előpörköltem pyróval, aztán fast attack / block / fast attack / block looppal sikerült lekeverni.
Most kicsit úgy érzem, elakadtamNew Londo Ruinsnál még a játék elején nyitottam valami shortcutot, ott még nem jártam, de OP helyszínnek tűnik, szellemboszorkányokkal találkoztam, de nem sebez rájuk a katana, WTF. Darkroot Gardensben / Basinben megint szétnéztem, de szerintem ez már ki lett pucolva (Sif, Hydra leölve). Az egyik várban találtam egy kövér macskát, de az csak covenantba vett be, questet nem adott. Van még a katakomba, ahol nem jártam, de ott meg a csontvázak újraélednek. Futok még egy kört az eddigi helyszíneken, hátha kimaradt valami.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Bad Pritt #7773 üzenetére
Ja, Undead Asylumba visszamentem már egyszer, ott volt egy bossfight, a weapon upgrade materialért megsütöttem a Black Knightot meg esett valami shield is, és kilootoltam a helyet. Azt hittem, hogy Firelinkben a varjú olyan fast travel, hogy bármelyik szabadtéri meggyújtott bonfire-höz el tudok vele menni, aztán kiderült, hogy csak az Asylumba visz vissza... Kicsit csalódást keltő volt, de hát én voltam naiv, bilibe lóg a kezem, hogy egy 2011-es játékban van fast travel opció. Azóta minden új területet tüzetesen átnézek, hogy legyenek shortcutok.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Kai_Rong #7772 üzenetére
Nem, vissza kell menni Undead Asylumba, össze kell szedni a babát az egyik cellából és azzal tudsz csak átlépni a festménybe.
Gyakorlatilag a játékosok legnagyobb része része azt se tudja, hogy vissza lehet menni a kezdőhelyre.Aztán felszedni a szükséges lootot ott, összekapcsolni fejben egy totálisan más helyszín jelentéktelennek tűnő festményével nagyjából 1 a millióból lehetőség.
-
Kai_Rong
senior tag
Anor Londóból tegnap valami teljesen más helyre keveredtem el, interaktáltam egy festménnyel. Priscilla volt a boss a végén, talán az első boss volt, akivel szenvedtem, ez a láthatatlanná váló képessége elég idegesítő. Lekaszabolt vagy ötször, mire észrevettem, hogy a lábnyoma ott marad a hóban, szóval lehet látni, hogy hova fog jönni. Az Elden Ringben jókat nevettem azon, hogy a batár nagy nyílvesszők még percekig merednek ki a testedből, szóval out of the box megpróbáltam nyílvesszővel lövöldözni, és láss csodát, a belé fúródott nyílvessző nem válik láthatatlanná
Onnantól kezdve relatíve könnyű volt trackelni, hogy mit csinál, plusz a fireballt se nagyon szerette.
Szerintem túl vagyok a hírhedt íjász gerendán is - a 2 szárnyas démon után van egy gerenda, ahol két íjász lövöldöz, de relatíve védve vagy a korlát miatt, aztán oszlop, utána pedig még egy gerenda ahol két íjász lövöldöz, jobbra pedig az egyiket közelharcba is kell kapnod, hogy tovább tudj menni. Kicsit vicces, hogy ilyen siege weapon szintű szigonyokat lövöldöznek abból az íjból
Kellett egy-két próbálkozás, meg egy szintnyi soul megint ment a levesbe, de most már egy másik bonfire-nél chillelek Solaire-rel.
-
Tasunkó
őstag
válasz
Bad Pritt #7767 üzenetére
Nem tudom hibás-e a játék, de a másik nekem sose szól be(csak amikor megyek felfele, akkor lő), szerintem azért mert nem torpanok meg(folyamatosan haladok végig, és)miközben megyek a jobboldalihoz. Akkor lőtt a másik ha a jobboldalival sokáig cseszekedtem és hátráltam közben, ha valameddig hátrálok attól a pozíciótól ahol dekkol a jobboldali akkor kezd el spekulálni a másik, amúgy az teljesen passzív nekem.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Tasunkó #7766 üzenetére
Ugyanazt tudom mondani, leírva nagyon szép, csak közben vagy bejön vagy nem. Nekem is sikerült már így, de ha nem gyakorlod orrvérzésig, akkor nem 100%-os taktika, arról meg ne is beszéljünk, hogy közben a másik sem fog popcornt majszolni, legalább kétszer eltalálhat, míg végzel a jobboldalival.
Egy dolog működik 100%-ban, a poison cheese. -
Tasunkó
őstag
válasz
Bad Pritt #7765 üzenetére
Szerintem általában túlparázzák, és amiatt rontják el, más magyarázat nincsen. Asszem a jobbrafordulást is úgy csinálod hogy nem torpansz meg akkor szembemenve is a hátad mögé lő, és nem sprintelve szaladni csak sima galopp, de pontosan nem emlékszem, mert közben gyakorlotabb lettem, és már nem tartom magam a recepthez és jobbrafordulás után olykor bukfencezek előre ha fontosnak látom, onnantól meg ha ragaszkodsz hogy nincs pajzsod akkor koncentrálni kell a parryra, de a pajzsnál ha kicsit hátrébb csúszol, lehet előveszi az íjat, és akkor a pajzsolás miatt lelök a nyíl(vagynem), szóval ott már bevariálódhat, úgyhogy jó közel kell lenni hozzá, de csak kardjuk van , azokat könnyű parryzni. De ki is lehet csalni, hogy a hátad mögött egyenes legyen a párkány, ne a fordulóban, akkor tuti nem lök le, de azt már csalásnak éreztem, mert akkor pláne pajzzsal bármeddig lehet ott a párkányon sütkérezni. Erős fegyverrel egy parry meg 1-2 csapást besózok valahogy, de a két parry az nagyjából tuti.
-
Tasunkó
őstag
válasz
Bad Pritt #7760 üzenetére
Külföldi fórumokban is az íjászok Anor Londoban blablabla...Énmeg úgy átmentem rajtuk elsőre, hogy folyamatosan lesegettem hogy majd hol lesznek azok a híres íjászok akiktől mindenki fél. A tábortűz után is vártam lesegettem, egész a bossig, ott adtam fel hogy akkor már biztos voltak. Nem szabad megtorpanni, a villámos sáskáktól folyamatosan menni kell, vagy futni, és akkor mindig a hátad mögé lőnek, aztán jobbrafordulás, egy parry és kész. Azóta többedszeri végigjátszásra már volt hogy egypárszor meghalok, mondjuk 2- max7, pedig akkora tehetség vagyok hogy valamelyik NG+-on hogy megszerezzem a villámdárdát, 2 délelőtt 2 délután meg valamennyi este verekedtem a sárkányos dagi párossal.
-
Kai_Rong
senior tag
Nekem sokszor a kamera volt a legnagyobb ellenségem. A mozgó pengéknél pl. tökre nem látni, hogy mennyire vagy közel hozzájuk, könnyű beleszaladni egy-egy ütésbe.
Anor Londónak még csak az elején vagyok, a komment inkább csak annak szólt, hogy tartottam tőle, hogy a játékban tényleg instant halálok lesznek kétpercenkéntValószínűleg a sok száz óra Nioh, Nioh 2, Sekiro, Elden Ring és Ninja Gaiden segített abban, hogy skillben javuljak, ha az első ilyen játékom lenne, akkor valószínűleg többször pislognék a You Died feliratra. Anor Londóban lesz valami csúnyaság, amitől kellene tartanom?
Anor Londo egyébként inkább a milánói dómra hajaz. Miyazaki láthatóan szereti a túlcsipkézett gótikus épületeket, mert mindenhol ezek köszönnek szembe.
-
melega
őstag
válasz
Kai_Rong #7756 üzenetére
Nekem kedvencem a From Software játékai közül az első és harmadik része.
A másodikat annyira nem szerettem.
Nioh 2 őt egyenlőre félreraktam amúgy sincsenek szerverek pcn.Most a Witcher 3 at játszom, de negyedik végigjátszásra dögunalom.
Majd utána az Elden ringet próbálom újrajátszani. -
_drk
addikt
válasz
Kai_Rong #7756 üzenetére
Azóta sok játék elővette ezt a mechanikát.
Egy testvér játékkal mint például Elden Ring után meg már nem nagy meglepetés.
Guideok alapján meg már tényleg nem is annyira nehéz csak pár rész, de ott meg ugyan úgy el kell fogadni, hogy meghal az ember párszor, de aztán annyi, lehet megint haladni. -
Kai_Rong
senior tag
Úh ez a Sen's Fortress elég idegesítő volt. Ezekben a platform részekben egyik From játék se remekel (na jó, a Sekiro üdítő kivétel), a kamera sokszor vállalhatatlan. Láthatóan nem lógok ki az ajtó keretéből, de mégis eltalál a kőgolyó hitboxa and stuff. Mindegy, elverekedtem magam a végére, az Iron Golemet leolvasztottam némi pyromancyval, szóval most már Anor Londóban vagyok, ami kicsit úgy néz ki, mint az Elden Ring Leyndell Capitalje. A játék továbbra is bejövős, és nem érzem se nehéznek, se nagyon unfairnek, kicsit bánom, hogy anno a PS3 érában ez kimaradt.
-
Kai_Rong
senior tag
Basszus csak siman dodgerollolni kellett szemben a kituremkedo falresszel xD en hulye meg ugraltam mindenfele szogbol es sose jott ossze. Nem szoktam a lenthagyott szovegeket megnezni mert sok a hazudos, de valaki pont ott hagyott egy szoveget azzal, hogy try rolling, es bejott
Lenyomtam a Stray Demont, aztan ellatogattam Blighttownba (nem volt annyira szar, mint a belepeskor gondoltam, bar ezeket a kopocsoves toxic faembereket aki belerakta a jatekba, annak a jo edesanyjat). Lement a pokboszorkany boss is, aztan veletlenul Darkroot Gardenben kilyukadtam a “gisgutya” bossnal, szoval Sif is lement. Itt azert volt nemi mosoly az arcomon, ez gyakorlatilag full ugyanaz a bosd, mint Liurnia Academyn az Elden Ringben, csak ez legalabb a melee brutal utesei melle nem lovoldozott magic projectile szarokatJott valami sarkanyfej a Firelink Shrine-ba, meg megnyilt Sen’s Fortress, gondolom, az a kovetkezo allomas. Van vagy 100k soulom, nem tudom, mit kezdjek vele. Soul level 49es vagyok, ebbol sztem vagy 6-7 plusz level tuti kijon, ami lehet, hogy jo. A pyromancer botot felhuztam +10re, az is jo cuccnak tunik, es tudnam meg tovabb fejleszteni, bar csak akkor pyrozok inkabb, ha sietek vissza a hullamhoz. Az uchigatanat meg nem tudom tovabb huzni, nincs eleg Large Titanite Shardom, szoval +9nel egyelore megrekedtem.
-
melega
őstag
válasz
cyberkind #7750 üzenetére
Te DS sorozat után elkezdtem a Nioh 2 őt, a legnehezebb játék a Sekiro után eddig, az erlső bosst ideáig nyomtram dálután 4 óta mintha a Dncert kaptam volna meg lebutított szinten.
Visszatérek inkább a witcher 3 hoz, és utána A bloodbornhoz hátha a vízválasztóig magamtól eljutok.
-
Kai_Rong
senior tag
Kicsit elkalandoztam a kitaposott ösvényről, eltévedtem Darkroot Gardenben, és pikkpakk egy bossroom előtt találtam magam xD Nem volt vészes ez a Moonlight Butterfly, jó volt egy kicsit íjat használni a szokásos melee fightok helyett.
Illetve teljesen random megtaláltam az Uchigatanát. A merchantnál vásároltam Undead Burgban, aztán megpróbáltam inni az előttem lévő vizesflakonból. Sajnos mindig megfeledkezem arról, hogy a menüben sincs pause, és ahogy leraktam a kontrollert, az R2 benyomódott az ölemben, megcsipkedve a merchantot... Ha már hostile lett, akkor gondoltam, ki kell nyírni. Dobott egy katanát
Fel is húztam +9-re, egyelőre nagyon bejövős a fegyver, jó a sebzése, a durability-re meg külön figyelek.
Firelink Shrine-nál az óriás varjúhoz hogy lehet odamenni (gondolom, ő a fast travel opció)? Az Undead Parish liftnél láttam, hogy egy szinttel feljebb ki lehet szállni, ami egy platformra visz, de a platformról nem tudok átugrani a kitüremkedő várfalrészre, mindig leesek a ládákhoz lejjebb... A Firelink Shrine szobornál pedig maximum a varjú alá tudok menni.
-
Tasunkó
őstag
NG+-ok-on többször nekifutottam végigvinni katanával(DS1), de volt egy kimaxolt Shotel-em, és nehezebb szitukban mindig elcsábultam. Szűk helyeken, a katana eltalálta az oszlopot, tőr és sarló elegánsabb volt, mindig mániáztam valamin ami, ami miatt eltettem. Vagy balban sarló jobban katana, de akkormeg főleg a ballal aprítottam, a jobbkézben a fegyver erejét elszámoltam és meghagyott a manusnak egy parányi csíkkot azzal meg lelökött a búsba. Tetszik, csak az idegeim nem engedték használni
-
Tasunkó
őstag
válasz
Kai_Rong #7745 üzenetére
Első végigjátszásnál nehéz a legjobb fegyver buildet megtalálni mivel nem ismered. A legkisebb titanitot könnyű farmolni , asszem +4-ig csak az kell, azzal nem veszítesz sokat, ha rossz helyre rakod. A titanit darab, ami a tábla után jön ahhoz elsőre roszabb a hozzáférés, azzal már óvatosan mibe teszed. Elsőre dexes karival úgy jártam hogy a Priscilla kaszája mentett meg, különben elég gyenge fegyvereim lettek volna, a strenghtes fegyverekkel sztem könyebb az első végigjátszás. A Claymore az egyik joker, a legjobb ár-érték arányú, ahhoz idomulva erősre fel lehet tápolni és még nem is a legnehezebb(súlyra). A betűjeleket kell figyelni és a kipécézett fegyverhez osztani a pontokat, azzal lesz a legideálisabb az elosztásod. A betűjel határozza meg milyen pl. dex szorzóval csap le a fegyvered, persze hiába üt erőset, ha nagyon ritkán, szóval taktika. Egyébként itt spoileres
lehet az összes fegyver [kalkulátor] , ezzel kimatekozhatod mire akarsz gyúrni. Leginkább hogy melyik fegyver jön be neked, move-ja, fejből elsőre a katanákkal mindenképpen nehezebb a játék, többet kell mozogni. mint pl.claymore-nál.
-
Kai_Rong
senior tag
Most vagtam le Gaping Dragont, eddig eleg bejovos a DaS1. Van azert nehany fajdalompont, amit betudok annak, hogy tizeves a jatek. Az egyik ilyen, hogy a bonfire-ok olykor nagyon messze vannak a boss roomoktol, es amikor tanulja az ember a boss movesettet, akkor nem segit, hogy 1-1,5 percet kell kutyagolni halal utan. Capra Demon kifejezetten idegesito volt, mert muszaj volt utkozben sokat harcolni, annyira szuk utcan kellett vegigmenni, hogy siman gangbangeltek az ellenfelek, ha netan csak szaladni akartal. Remelem, ez a kesobbi reszekkel valtozik. Biztos, hogy a Nioh-Sekiro-ER harmas elkenyelmesitett, ott mar ezzel nem volt gond. Nem kell bonfire mindenhova, a tul sok is idegesito tud lenni, de legalabb a bossroom ele egy elfer
Kicsit a terkep hianya is faj, Depthsben nagyon sokaig maszkaltam, mire megtalaltam, hova kellene menni.
Weapon upgrade-nel erdemes valamire figyelni? Az elejen a droppolt titanite shardokat sajnos feleslegesen elkoltottem a kezdo longswordre meg a Knight Shieldre. Most sikerult osszeszedni egy Claymore-t, az is bejovos, csak kicsit sok staminat eszik, az most +4-es. Dexes warriort kezdtem el epiteni, Uchigatana lenne a cel (gondolom, itt is bleedel), de azt nem lattam meg egyik merchantnal se eladasra. Gondolom, hogy sima modon lehet huzni, ez a crystal / lightning / egyeb fejlesztes upgrade materialja gondolom limitaltabb, szoval meg kell gondolni, mire kolt az ember.
illetve ha jol sejtem, respec nincs, szoval azt is meg kell gondolni, hogy mire pakolok pontokatdexes warriornal eddig dexre, endurance-re, vitalityre es strengthre pakoltam. Varazslatokat kevesbe tervezek hasznalni, igy int / attunement nem fokusz. Faithre pakoltam par pontot, valami heales cucchoz gondolom kellhet majd. Barmi hasznos tipp? Van skill cap, ami fole nem erdemes pontot pakolni?
-
melega
őstag
Igen az Elden rinhgbe meg Morgottnálé nyafognai ha béna karakterrel jutnak el odaáig.
A másik a Demon souls ment magamtól 80 óra nem kellett summonolni.
A DArk souls 1 remastered ment magamtól summonolás nélkül legnehezebb a dlcben nekem Artorias volt nem kellett summonlni semmit 68 óra volt.
Kedvenc bossfightom a dlcből Manus volt.A DArk souls 3 ba csak az utolsó bosshoz Soul of cinderhez kellett online summonolni Bátky Attila webrpogramozót, a többi az ment jól páradik próbálkozásra meglett Dragon slayer is 12+10 estus flaskával.
Tervezed megvewnni a lies of P lemezesen lehet ha megunnád vagy el akarnád adni megvennáém tőld vagy cserélném, de annak a megjelenése még odébb van, megrpóbálnám azt is magamtól.
-
melega
őstag
Ds 2 helyszíni szemle:
Titan chunk helyszínek és az első emlék ha valakit érdekel: [link] -
melega
őstag
válasz
Bad Pritt #7737 üzenetére
és MageRG
Úgy döntöttem megosztom DS videóimat néuzzetek bele:
Első rész vége:
[link]
Dark souls 2 vége:
[link]
Dark souls 2 játékmenet mikor a bűn 4 megtestesítője halott azokat magamtól öltem le jóval könyebb volt mint Nashandrát ami mérgezett rendesenDemon souls a király halála:
[link]Ennyi.
Látthatjátok Nashandrával sokat bénáztam a Rohadás, Four Demon kings jóval könnyebbek voltak.
Víízválasztó nekem.
Dark Souls 1: a csatorna démon ami egy óriási szárnyaskrokodil volt.
Darjk souls 2: Kohó démon.
DS 2 SOTFSbe be ahova segítséget kértem Kohó démon 1 es, az Óriáspók 2 ős, és a játék vége, illetve egyetlen offline segítség volt a 3 óriásnál Basstileben.
A többi ment magamtól.Annál az Old Demon king és Rohadás könnyebbek voltak Nejra a skorpióhölgy is.
Demon souls: Az óriáspók.
DS 3 Ps ön a Dancer 3 óra alatt lett meg magamtól, annál már csak a Soul of cinder nehezebb 15+10 estus flaskával szerintem ha a Nameless king nem, ha jól tudjátok sebezni.
-
melega
őstag
DS 2 ről csináltam egy órás videót meg 16 perceset.
Felrakjam?
DS 2 be Kohó démon a vízválasztó.
Bloodbornban Amélia, meg az óriáspók.
Elden ringben Morgott.Ez az én mézőpontom.
-
Bad Pritt
félisten
A 3-nak se volt jó grafikája, ráadásul abban az évben még látványosabban kinyílt az olló a From meg az iparág nagyágyúi között, Uncharted 4, Quantum Break, The Division, Battlefield 1 egészen új szintre emelték a grafikai részletességet.
Kicsit mindig az az érzésem a From játékai kapcsán, hogy az art department vért izzadva próbálja ellensúlyozni a programozók gyenge képességeit.Egyáltalán nem rossz ránézni a DS3-ra, de nem véletlen, hogy a grafika sosem jön elő, mikor ajnározni kell ezeket a játékokat.
-
melega
őstag
A másik Velstadot tegnap öltem meg a Dark souls 2 Scholar of The first Sin ps 5 ös verziójában magamtól online segítség nélkül.
Ne tudjátok meg hányszor vettem le az élete kétharmadát 6 os erősségű, 30 strenghű baltával.
Dupla annyi sebzéssel rég meglett volna, én hülye meg ma reggel néztem meg hol tudom összeszedni a titan chunkokat a balta fejlesztéséhez.
Titan slabom van kettő, 10 es erősségű balta dupla annyit sebez amivel rég meglett volna vele.21 órám van a kettőben már csak az óriás az emlékben és a főbossok vannak hátra.
JELENLEG felső sárkányvidéken vagyok.A háromban a Nameless king is meglett volna 15+10 erstus falskám volt, de annak alig tudtam sebezni, így neki és a lored of cindernek internetes segítség kellett, az amúgy a Dancerig könnyebb volt mint az első két része.
Az egy marad az örök kledvencem a maga 68 órájával.
-
melega
őstag
válasz
Bad Pritt #7731 üzenetére
Igen akkor te az AC Originasre, vagy Syndicatre gondolsz, de az a bajom hogy az is kezd ellaposodni már az ötelteket a witcher és GoW játékokból koppintják, azt se tudják már mit találjanak ki.
egy normális 3Ds nagygépes Prince of Persia kéne a sok évesformára vágott előrefőzött gyorcsomagolt AC, Far Cry, Ghost Recorn helyett szerintem.
-
Kai_Rong
senior tag
Kevered a Demon’s Souls-szal, a Dark Souls 2010 utani
Es sajnos nem nez ki jol, de a grafikan altalaban nem szoktam nagyon fennakadni, kedvenc jatekom a PS3-as erabol a fertelmesen ocsmany Nier volt.
nalam eddig a From Software cuccok kozul az etalon a Sekiro, de most eppen a japan tema mellett a dark fantasy is elfer a hangulatomhoz, szoval jo lesz ez a DS -
-
Kai_Rong
senior tag
Elden Ring után megjött a kedvem a DS-ekhez, szóval be is izzítottam a Dark Souls Remasteredet a PS4-en. Aranyosan clunky és csúnya a játék, de majd megszokja a szemem. Most jutottam el Undead Parishbe, legnagyobb meglepetésemre eddig alig sikerült párszor meghalni, de lesz ez még rosszabb, úgy érzem
-
melega
őstag
Mi történik ha a human effigyre kattintok a tűznél a DS 2 Scholar of the first Sinben?
Összeszedtem egy csomót.
-
Bad Pritt
félisten
Bugosak a multis eszközök, akár pvp, akár koop a cél, csomó embernek nem működik rendesen a jelszavas, barátokkal való játék és mivel nehezen értelmezhető az egész multis szisztéma működése, ezért a kérdés rögtön az, hogy rosszul csinálom, vagy rosszul működik? PVE-ben rendszeresen szétkapcsolja a játékosokat valamiért (bár nekem ilyen gondom csak egyszer volt), PVP-ben a balansz egy nem létező fogalom jelenleg.
Gyakorlatilag nincs olyan aspektusa, amiben jobb lenne, mint a DS3 jelenleg, ha azt az egyet nem vesszük, hogy PC-n ez megy, a DS3-é meg nem. -
Bad Pritt
félisten
Van egy állandó multis közössége a DS3-nak, szerintem PC-n is rengetegen játszanának vele még, engem Xboxon állandóan bedobált másokhoz és hozzám is jöttek invadelni, úgyhogy abszolút él még a játék. Az nem érv, hogy single játék multi komponenssel, ha mennie kell a multinak, akkor menjen. Pont.
Az ER multija meg szarabb, nem véletlen vándorolnak vissza DS3-ba rengetegen...
-
_drk
addikt
válasz
Bad Pritt #7718 üzenetére
Az egy full multis játék! Persze hogy kiakadnának!
De ahol van kicsi single de nagyrészt multiról szól a játék ott is nyilvánvaló, hogy kötelező!
De a DS-ek single játékok csak van benne multis lehetőség. Gond nélkül játszhatók!
Vásárlánál se tudom, hogy van ez kommunikálva, mennyire kötelező nekik egy sok éves játéknál ez.
Ráadásul ha nagyon kell az élmény, ott az ER! -
Bad Pritt
félisten
Szimplán amatőrök és/vagy szarnak bele.
Akármennyire is szeretem a From játékait, soha nem volt a legszimpatikusabb fejlesztőcsapat, nincs meg a játékosközpontú gondolkodás náluk. Ha mondjuk a For Honor szervereit lőtték volna le lassan fél éve, a nyugati sajtó és játékostársadalom már rég keresztre feszítette volna őket, hiába nem játszanak sokan azzal se. -
_drk
addikt
Az ER-re koncentrálnak 100%-ban!
Meg is értem, akkora játékos bázis szabadult ott el, hogy azzal kell most a legjobban foglalkozni, ott is vannak gondok és nem a sok éves játékkal kell foglalkozni amivel amúgy is alig játszottak, és már nem is nagyon termel pénzt.
De ha a nagy anyagi siker miatt csak kokó és kurvák mennének még azt is megérteném -
cyberkind
félisten
Ez már régi hír, és a probléma megint a Fromsoftware híres optimalizációja, vagy annak hiánya, mivel full remake kell a Bloodborne-nak, máshogy ez nem jöhet össze, ha szerencsénk van, akkor a Bluepoint megcsinálja, majd utána a Bloodborne 2-t, amivel ők lehetnek az új Fromsoftware, de minden téren túl nagy a csend.
A DS multira meg mit lehet írni, szokásos bullshit volt és van, dolgoznak ezerrel meg keményen, ennyi a sztori.
-
MageRG
addikt
Felröppent a hír, hogy a készül a Bloodborne felújítása, és talán PC-re is jön. Nem lenne rossz.
De kedves From Software!
Arról volt szó hogy leállítjátok a DS szervereket és csak az Elden Ring megjelenése után fogjátok újraindítani. Eltelt majd' 3 hónap. Elméletileg ez is a megjelenés után van, de... na! -
melega
őstag
Hallod 10-12 éves gyerekeknek javasolták az 576 nál a Halo 5 öt megvenni.
Azt egy tanár mindenkit ellene akar hangolni.
Nagyon fél hogy mindenki nagyon agresszív tőle meg bekattan, veteránon sincs olyan nehéz mint az Immortal Unchained
Nagyon zavarja hogy mi ezt nem szégyelljük.Kocsmába jár alkoholizálni attól meg nem fél hogy az alkohol elviszi a fiatalokat mint a viszkist.
Jobban fél hogy a Halo 5 meg a DS 3 tönkreteszi őket.
-
melega
őstag
Srácok a DS 1 remasteredben nem kellett segítség magamtól kitoltam az egészet.
A DS 2 Scholar of the first sint most csinálom.
A DS 3 ban ment a játék a Nameless kingig meg a Soul of Cinderig magamtól.
Ott segítség kellett, fullra fejlesztett fegyverekkel alig tudtam őket sebezni, a segítség ő meg nagyon szépen sebezte nekem.
DS 3 ból egy életre elég volt ennyi. Kedvencem a DS 1 marad.
-
_drk
addikt
Az nem fantasy, hanem ipari forradalom. Realista módon nincs benne mágia. Fegyver is alig van benne:3 vagy 4 azt hiszem.
Semmi közös nincs bennük szinte.
A mostani AC-kal lehet összehasonlítani. Régebben sokkal zártabbak voltak. Ott inkább sztori meg a kor feelingje ami hangsúlyt kapta. Nekem az a Syndicate volt az első AC-m és nekem nagyon tetszett. Az akkori London nekem rohadtúl bejott. A harc is működött. A 2 karakter is tetszett.
De ha előtte minden AC meg lett volna akkor biztos untam volna én is. -
melega
őstag
Valaki tud segíteni a Nameless king leölésében?
Platform ps 5, jelet kéne lerakni nekem a harang előtti bonfirehez.
Ez hiányzik még az utolsó boss előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest