-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz
#82860288
#7998
üzenetére
DS3-ban is van ilyesmi, de nem biztos hogy jól értettem.
A Limit Breakers csatornán vagy egy videó erről.
Szokákos dolgok: crown of dusk, red tearstone ring, morion blade, vmilyen clutch ring, bellowing dragoncrest ring.
Aztán ott van a spellek közül a power within, deep protection, meg egyes fegyvereknek van hasonló buffoló skillje (lothric warbanner).
Ja, és van a dragon form. -
#82860288
törölt tag
Ez egy Elden Ring videó (időpontos) de van benne egy érdekes dolog: ha jól értem ezt a részt, akkor ha a 3 spell előtt gyorsan használ egy másik fegyvert(?) akkor az növeli a sebzést a 3 spellből.
DS3-ban van ilyesmi sorcerernek? Hogy egyik spell vagy weapon növeli a másik sebzését? Vannak ilyen kombók vagy összeállítások, buildek?
Sok videót megnéztem már, de annyira nem különlegesek a sorcerer bulidek, csak már mindenki sok száz szinten van és könnyen sebez nagyot.
De ilyen kombót buildekben nem nagyon láttam.
Hogy tudok magamnak összerakni ilyeneket vagy felfedezni mik vannak? Olvassam végig a spelleket, armor statokat, gyűrűket, ilyesmi? Mert eddig nem nagyon emlékszem, hogy lett volna ilyen. -
MageRG
addikt
Tisztelt mindenki!
Tegnap nosztalgiáztam volna a DS3-al és megint halott a szerver.
Most mi van? Ez már a "tényleg vedd meg az ER-t" időszak? -
_drk
addikt
[link]
https://www.gamestar.hu/hir/csak-7-honap-kellett-hogy-visszaterjenek-a-dark-souls-3-szervereiLehet megint csapatni!
-
Tasunkó
őstag
válasz
cyberkind
#7984
üzenetére
Keveset játszok, a grafikus kártyákra való tekintettel bö 10 éves előnyt adtam a játékoknak így simán megy a 60 fps. A DS2 ebből a szempontból kicsit idöugrás, mert most 2011 körül járok. Az Elden Ringtől nézve hát igen. Azt nem tudom mi az hogy lassú, de az irányítás a DLC-bossoknál nagyon érezteti hátrányait. A Fume Knight a 3. bossom de pihentetni fogom, mert már 3. napja nyomom de ha kikapja a lángoló kardot, onnantól a fegyvermegoldásaim nem elég hatékonyak, hogy amíg életben vagyok képes gurulni, biztatóan csökkentsem az életcsíkját. Csak most ez is pihen az ivory King is pihen, a végén megiszom a levét ennek a lazulásnak.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Tasunkó
#7982
üzenetére
Valahol ez a DS látvány az Ico-ból meg a Shadow of the Colossus alapokból indulhatott
Inkább a King's Fieldből házon belül. Vagy a King's Field volt Ueda mester ihletője az Icónál meg Colossusnál és utána az ő munkája ihlette tovább a Fromot, ezt már sose tudjuk meg.

De az tuti, hogy egy elég egységes, könnyen azonosítható látványvilága van a From játékoknak már a 90-es évektől. -
Tasunkó
őstag
Jó ez a DS2. Az NG+ jobb mint elsőre, mert már tudom merre kell menni, jobban fogynak a helyszínek, elsőre kicsit döcögtem a terepen. Akik ezt a látvány megtervezték nagyon jó helyen voltak a helyükön. Képzőművészeti koncepcióban, a sárkányok hegye lenyűgözött, nem teljesen archetipusa egy sárkányhegynek, viszont ha sötét meg lángok lennének, nem látszódnának a sárkányok és akkor meg pokoliba menne át, ez így tökéletes. Valahol ez a DS látvány az Ico-ból meg a Shadow of the Colossus alapokból indulhatott, bár mindkettőt csak futólag ismerem, a készítők pontosan tudják mi volt azokban a látványkód.
-
melega
őstag
Tudtok valamit hogy lesz e Elden ring dlc?
Hivatalosan már van valami? -
highness
tag
válasz
Kai_Rong
#7975
üzenetére
Már nagyon vártam, hogy el tudjam kezdeni az Elden Ringet, de addig nem akartam, amíg ez nem 100 %. Féltem, hogy később nehezebben térek vissza.
Utána szerintem a DS2 lesz a következő. Az a fül szerű vaklami is kikészített engem is, csak lusta voltam rákeresni a nevére mikor az előző hsz-t írtam.
Az én taktikám az volt, hogy a lehető legtöbbet a luck-ra raktam NG++ ban, mikor át tudtam variálni. A pajzs, gyűrű coin stb segítségével a szerencse faktort erősítve is sok óra volt.Engem is elgondolkodtatott, hogy számít-e egyáltalán a sok boost cucc?
Mellette zenét, discord streamet hallgatva toltam a monoton gyepálást, mire sikerült. Ez még inkább értéked adott ennek a platinának a számomra. Nem minden játéknál megyek erre rá, csak a szívemhez közel állóknál. Ráadásul gyerek mellett este egy-két óra napi játékidővel. -
Kai_Rong
senior tag
válasz
highness
#7974
üzenetére
A Vertebra Shacklesnél én elgyengültem, és PvP-ben szedtem ki. Egészen biztosan gyorsabb volt, mint ha offline szenvedtem volna vele
A Proof of Concorde épp elég nagy büntetés volt, ott egy laza 5 és fél óra kellett a 30 darabhoz. Ez volt az a Dark Souls cím, ahol úgy éreztem, hogy a drop rate és az item discovery között nincs szignifikáns összefüggés, és igazából full placebo az, hogy magadra aggatod a luck booster cuccokat.A DS2 SotFS volt szerintem a legkönnyebb platina a sorozatban, ott csak 2 questline-ra kell figyelni, illetve egy itemet kell farmolni, de nagyságrendekkel fájdalommentesebb, mint a harmadik rész.
-
highness
tag
Végre sikerült a Dark Souls 3 PLATINA! Nagyon boldog vagyok!
Nagyon élveztem a játékot, de a Verdebra shackle farmolás annyira nem volt élvezetes. A gyűrűket is egyedül szereztem meg, így NG++ vége előtt lett meg az utolsó.
A DS1-ben a fegyver fejlesztásek voltak szívatósak, a Damon Soulsban a világ tendencia volt tréfás, de jó érzéssel tölt el, hogy mindhárom játék összes trófeáját meg tudtam szerezni. A második DS eddig kimaradt, de most inkább az Elden Ringet kezdem el végre PS5-ön. Már talán meg is porosodott a polcon. FROM Software forever!
-
#82860288
törölt tag
Jaj imádom azokat az állatokat!

Annyira jól meg tudják fogni azt a sok kis apró dolgot, amiket a játékosok tapasztalnak és ahogyan.
Itt a legújabb agymenés. -
Kai_Rong
senior tag
válasz
Kai_Rong
#7966
üzenetére
Én közben az NG++ speedrun végére értem a DS3-ban. Ha csak a bossokhoz rohangálsz, akkor cirka 3 óra alatt a játék végére lehet érni
Azt hittem, hogy nagyobb lesz a difficulty spike, de igazából teljesen vállalható volt szinte minden boss az upgradelt nehézségen is. Twin Prince azért most is bekaphatja, ő továbbra is 5+ próbálkozás NG cycle-től függetlenül, meg a final boss lett érzetre combosabb, mindenki más lement elsőre, még Nameless King is. Tudom, hogy mindenkinek más boss számít nehéznek, de Nameless Kingről és a brutális nehézségéről ódákat hallotam már akkor is, amikor még nem játszottam Souls játékokkal. Ehhez képest kicsit csalódást keltő volt az öreg, bár sejtem, hogy miért lett ráaggatva a "legnehezebb DS3 boss" cím, a többi gyorsan pörgős boss helyett ő jóval kimértebben és lassabban csapkod, mintha csak a DS1-ből vagy a DS2-ből bújt volna elő, emiatt masszívan kilóg az átlagból. A panic dodge meg súlyos HP csík részekbe kerül.Még négy-öt gyűrűt kell összeszednem, és akkor tényleg a "végére" értem. Valószínűleg elő-elő fogom még venni. Nem ez lett a kedvenc DS játékom, de a három közül valóban ez a leginkább letisztult és kézre álló "modern" cím a sorból.
-
Bad Pritt
félisten
-
#82860288
törölt tag
válasz
shakuras
#7961
üzenetére
Áááh, hónapok óta húzom már.
Legalább bő 2 éves a rendszer, még Win 10-ről indult, azóta volt Insider Win 11 upgrade, utána volt Beta channel downgrade, majd leiratkozás Insider csatornáról, reset.
Egy új telepítés után napokba telne, mire mindent beállítok úgy, ahogy most van.
Bár a rendszer karban van tartva, nem használt eszközök el vannak távolítva rendszeresen, driverek is, clean up is mindig fut, stb.
De lehet akkor már nem tudom ezt tovább húzni.
-
Tasunkó
őstag
Gondoltam hogy vissza lehetne venni a vga-d teljesítményéből. Ha túl erős akkor kapcsolgathat a mhz-k között, vagy inkább valami alacsonyabb teljesítményprofilok közt dobálhatja. Leveszem mindig a grafikus processzort, hogy alacsonyabb mhz-n de minél inkább 100%-on működjön.
-
shakuras
csendes újonc
válasz
#82860288
#7957
üzenetére
(A bekrepált jobb analógomra gondoltam a target lockkal)
Simán lehet, hogy csak a pc-d valamelyik komponensével nincs kibékülve a játék.
Gyalázat, ahogy az elden ring is akadozott egy felsőkategóriás vga-val bármilyen felbontáson. Persze nem mindenkinek, de konzolon meg senkinek. -
shakuras
csendes újonc
válasz
#82860288
#7955
üzenetére
Tartozékokra 1 év garit szoktak adni. Ha más játéknál nincs probléma a kontrollerrel, akkor nem hinném, hogy elromlott. De egyébként el tud. A fél éves dualsense kontrolleremet nemrég gariztattam, mert a jobb analóg driftelni kezdett. 500 óra "üzemidő" nem volt még benne. Lehet, sok volt a target-lock
-
#82860288
törölt tag
Igen, ezekkel tisztában vagyok.
Gondoltam arra én is, hogy már nem jók a gombok, elkoptak, de még alig 2 éves az eszköz, csodálkoznék ha ennyit bírna. Illetve ami fura, hogy Win alatt a tesztelő appal működik minden rendesen.
Nem tudom ki tudja-e még cserélni Microsoft / Xbox. -
MageRG
addikt
-
#82860288
törölt tag
D-Pad felső nyila, ahol nekem Sorcererként a spellek vannak.
De nem az a baj, hogy nincs elég FP/Mana/Stamina vagy hasonló.
A fegyverek is minden feltételnek megfelelnek, nincs piros X, kétkezes spellem pedig nincs (van olyan).
Néha egyszerűen csak a kontrollert hiába nyomom, nem működik. Sem a staff, sem a short sword, általában az RB nem megy, de volt már RT-LT problémám is, Fallout 4 alatt is.
De majd ha lesz ilyen legközelebb jobban figyelek, csak ha meg nem a bossra figyelek, akkor meg meghalok és nincs mit nézni.
-
MageRG
addikt
-
#82860288
törölt tag
válasz
shakuras
#7947
üzenetére
"...meg fogják próbálni sokan, amiből még akár egész jó dolgok is kisülhetnek."
Úgy legyen.
Eddig is voltak próbálkozások teljesen más univerzumokban, amik nagyon élvezetesre sikerültek szerintem bár csak nyomokban tartalmazza a harcrendszert, de valamennyire a DS játékok az alapjai.
Star Wars Jedi: Fallen Order pl. teljesen vállalható lett, imádtam és nagyon poénos volt a harc.
De a Kena: Bridge of Spirits pedig teljesen áll leejtős meglepetés volt nekem. -
#82860288
törölt tag
Aah, igen, hülyeséget írtam.
Akkor már csak arra kell rájönnöm néha miért nem tudom használni a skilleket.
Más játékokban is van hasonló, hogy jó darabig egyszerűen nem történik semmi, pedig tuti nincs input queue és stamina is van bőven és egyéb dolgok és mégsem működik. -
shakuras
csendes újonc
válasz
Tasunkó
#7945
üzenetére
Minden más csak utánzat, majmolás. Miközben a From tökélyre fejlesztette a receptet az Eldennel!
Jobbat, vagy ami legalább megközelítené, egyhamar senki nem fog alkotni. Ennek dacára meg fogják próbálni sokan, amiből még akár egész jó dolgok is kisülhetnek.
Javítsatok ki ha tévednék
-
Tasunkó
őstag
Ezt a játékot , hogy megy a KardosJóska, próbálják megcsinálni az első kompjúterjáték óta(persze vannak más műfajok). A DS-el sikerült először rendesen. Kíváncsi leszek, van sok alternatívája most is, de a ds-ről mégegy DS-nyi ugrás, vagy ami azt megközelítené, szerintem beláthatatlan. De igen, lehet most ez a stílus alap lesz és ennek a variációi felé fognak elmenni, ötvözése, hangulata stb.
-
Tasunkó
őstag
válasz
Kai_Rong
#7937
üzenetére
több Dark Souls boss már nem fog szembejönni
Hogy így belevetetted magad, azzal remélem tisztában vagy hogy sok játék a DS után teljesen értelmetlennek fog tűnni. Persze az egész idő, meg egyénfüggő, ki mennyit játszik, a jelenség miatt mondom, hogy valószinűtlen hogy feltalálnak még ennyire jól működő játékmechanikát. Persze aki rákattan az első DS-re az máris kiszórt a piacról egy rakás 8/10 es játékot, amivel a DS előtt szívesen töltötte az idejét. -
Kai_Rong
senior tag
Köszi. Alapjáték végére 100-as szint körül voltam, aztán nekiálltam kifarmolni a spellek / gyűrűk miatt a covenant itemeket, azzal felugrottam 137-re (azóta is PTSD-m van a Proof of Concorde és Sunlight Medal itemektől
) , azzal vágtam neki a DLC-knek. Az NG+ runt 149-es szinten kezdtem. -
#82860288
törölt tag
Nálam Xbox One controller van.
Ha nem nyomok semmit másodpercekig sokszor akkor sem vesz be semmilyen inputot.
És nálam sosem tárazott be, ha nyomtam több gombot egymás után (még a játék elején pánikból), akkor a legelsőt végrehajtotta és kész, a többit nem.
Illetve ami még fura, hogy D-Pad-on a fel - le gombokkal tudok bármikor váltani spellek és flaskák meg egyebek között, de a bal - jobb gombok már nem működnek animáció közben, nem tudok fegyvert váltani, akkor sem ha éppen nem weapon skillt használok.
Sage ring megvan, de így is a Heavy Great Soul Arrow legalább 2-3 mp, a Souls Stream is legalább ennyi, a Pestilent Mist is legalább 2 mp. Ilyenkor D-Pad fel-le gombok működnek, a többi nem.
Ha van valami timing, amire figyelnem kellene, nem tudok róla.
Egyelőre most farmolok lelkeket és próbálom felnyomni a dexterityt meg más attribútumokat. -
MageRG
addikt
válasz
#82860288
#7936
üzenetére
Ott valami nagyon nem kerek, mert 2 mp-es input lag nagyon sok.
Én is kontrollerrel toltam végig, de nem tapasztaltam negyed ekkorát sem (DualShock4 + DS4Windows).
Igen, van amikor a játék "megeszi" az inputot és nem csinál semmit.
Ez legtöbbször akkor van, ha túl sok mindent nyomsz egymás után, vagy elfogyott a staminád.
Egyébként "betárazza" az akciókat, és sorban végrehajtja (persze csak párat).
A DS-nél meg alap, hogy akkor támadsz amikor az ellenfél szünetet tart.
Ahogy nálad is, minden támadássorozat után vagy egy recovery időszak, amikor nem tud semmit sem csinálni.
A sorcerer cast az varázslattól is függ, és mindenképp kell a sage ring a DS3-ban (gyorsabb castolás).
A futás meg nem azonnal megy (design döntés, gondolom), hanem először el kell kezdeni kocogni. -
Kai_Rong
senior tag
A hétvégén befejeztem a Ringed City DLC-t. Midir nem is volt annyira vészes, mint féltem tőle, hogy lesz, igazából több próbálkozásba került a hídon lenyomni, mint a bossfight verzióját a magamévá tenni
Azért egy pár próbálkozás kellett ott is, de viszonylag jól tanulható movesetje van, illetve az előző két DS + az Elden Ring sok mindent megtanított a sárkányos bossfightokról, és minő meglepő, a legtöbb trükk itt is működött. Abszolút fair boss fightnak mondanám (ellenben a szutykos Elden Beasttel, felette máig nem tudok igazán napirendre térni a folyamatos olcsó spamjei miatt). A kamera persze szar volt, mint a legtöbb gigászi méretű bossnál a játékban, de ez nem a boss hibája, rá kell szokni a lock-on és lock-off váltogatására.
A PvP-s bossfighton azért meglepődtem (Spear of the Church), de koncepcionálisan szerintem tök jó ötlet volt, hogy valakit az adott covenantból ad be a játék.
Gael is emlékezetes bossfight volt, engem a movesetje eléggé Artoriaséra emlékeztetett a DS1 DLC-ből. Kicsi üresség járta át a lelkemet a végén, mikor beadta a soulját, mert ez egyben azt is jelenti, hogy több Dark Souls boss már nem fog szembejönni
Na azért a Bloodborne-ban még bízom, mint a következő végigjátszandó címben.A két DS3-as DLC-t egyébként felemásnak mondanám. Az Ariandeles elég vérszegény lett a mapot tekintve, kevés új enemy típus volt, a pályadesign is csak olyan so-so szintre sikerült, mondjuk cserébe a boss fightok jók voltak, Sister Friede már csak a nehézség és a rage faktor miatt is dobogós nálam a bossok között
Három fázist három külön HP csíkkal nem felejt el az ember olyan könnyen. A Ringed City DLC-ben viszont gyűlöltem a pályán mászkálni, olyan szintű bullshit jött szembe. Dreg Heapben a folyamatosan lövöldöző angyalok kergettek az őrületbe, magában Ringed City-ben pedig az enemy placementek - a Dark Souls 2 legnagyobb PTSD részeit idézték az egymás hegyén-hátán nyüzsgő imba kemény ellenfelek, megfejelve azzal, hogy a bonfire távolságok inkább az első játékot idézték, azaz jóóóó messze voltak egymástól. A kettő együtt kevésbé jó kombináció. Viszont a bossfightok itt is tényleg magasan az alapjáték átlaga felett voltak, mind a négyet eléggé élveztem. Így a sorozatra visszatekintve, szerintem a DS2 DLC-i adtak hozzá a legtöbbet a játékhoz - mindegyik újító volt a maga módján, jól adagolták a lore-t, kihívást, a mechanikákat, ráadásul az összes bossfight is magasan a játék legjobbjai közé sorolható. Az első rész DLC-jét inkább a játék részének tekintem, amit idő / erőforrás hiányában kivágtak, majd pénzért kicsit felhúzva beletettek. A DS3-ban ez tényleg plusz content, amit azért csináltak meg, hogy legyen plusz content 
Még hátra van két speedrun a gyűrűkért és a két "normál" endingért, most értem Yhormhoz, érdemi exploration nélkül nagyon gyorsan lehet haladni, ráadásul a bossok többsége úgy olvad el a Long Sword alatt, mint vaj a forró kés alatt. Számomra elég meglepő, hogy az egyik alapkaszt konkrétan top tier kezdőfegyvert kapott, amivel csak annyi teendőd van, hogy +10-re felhúzod, meg bescale-eled az általad preferált és húzott stattal. 70-es dex-szel megcsapkodva nem nagyon húzza sokáig egyik ellenfél sem.
-
#82860288
törölt tag
A lag-ra annyit, hogy ebből a szempontból az összes magyarázat bullshit.
Ez a videó kicsit hosszú, de ha a Combat & Difficulty részre mész, ad egy kis magyarázatot.
Ez mondjuk DS3, én is azzal játszo(tta)m PC-n controllerrel Sorcerer karival.
A játékban nincs animation / attack cancelling, ami nem is probléma, de a gombnyomásokat sem regisztrálja a játék. Hogy ez szándékosan ilyen, vagy programozási hiba, nem tudom. Akárhányszor tesztelem a controllert, mindig jó és azonnali visszajelzést kapok.
DS3 alatt ez nem működik. Pl. hosszan nyomom a B gombot futáshoz, a lag kb. 2 mp. Ha el akarok menekülni valahonnan, nem tudok elfutni, helyette inkább 2x roll dogde és utána talán a futás megment.
Megnyomom az X gombot, és flaska helyett gurulászik.
Ha megnyomom az RB-t 3x, általában 4x támad. Ha megnyomom 2x, akkor 1 nyomást regisztrál.
Próbáltam ezt tesztelni, mert pl. a The Elder Scrolls Online-ban van olyan, hogy 1 mp alatt 1 skillt vesz be a játék, igaz ha gyorsan nyomsz egy light attackot és egy skillt, akkor az 2. Nem emlékszem minek hívták már ezt (valami cooldown, van erre rövidítés is), de a lényeg, hogy nyomhattál bármit, nem történt semmi, pedig ott volt animation cancelling és ott élhetett az a kijelentés, hogy input queue, mert hogy konkrétan teljes rotációkat kellett csinálnod hosszú perceken, órákon keresztül.
Itt rengetegszer volt olyan, hogy hiába nyomkodtam gombokat, nem vette be a játék. Ott álltam a boss előtt, és nem tudtam harcolni, akkor sem, amikor 2 mp-ként nyomtam gombot, na ott tuti nem volt input queue.
Tesztnél a controller hibátlan, mindegy, hogy wireless vagy wired. Játékban nem volt rajtam effekt, nem volt semmi inaktív, összes bar tele, és mégsem tudtam harcolni, mert nem reagált semmit a játék.
Ezeket a dolgokat nem lehet kimagyarázni iFrame-mel meg hasonló dolgokkal, egyszerűen kaki.Amit nem igazán értek, mert a játék PC-n is eleve konzol UI-t használ, egér+bill kombóval nem is tudom használni, mert nagyon nehezen lehet rájönni, mikor mit kell nyomni.
És ez borzasztóan csalódást keltő dolog ám, mert egy játék, ami arról szól, hogy milyenek a reflexeid, saját magát köpi szembe a rossz működéssel együtt.
Ahol ráadásul az AI úgy van programozva, hogy amint használsz egy skillt, azonnal ellentámadásba lendül egy sokkal rövidebb animációval, sokszor több akcióval, sokszor sokkal nagyobb távban, mint az a játék saját szabályai szerint megengedett lenne.
És amikor egy sorcerer cast 2-3 mp és a boss meg lerendez a másodperc törtrésze alatt több támadással is, akkor az egyszerűen unfair.
Annak semmi köze ahhoz, hogy a játékos mennyire jó, vagy a reflexeid mennyire jók, amikor először technikai dolgokkal kell megküzdeni és utána jön a reakcióidő, az csak egyszerűen szar.Imádom a DS3-at félreértés ne essék, de az időm nagy része azzal ment el, hogy a játék unfair és technikailag nem működik.
Rengeteget gugliztam erre, nem nagyon találtam megoldást azon kívül, hogy a többség reakciója erre az, hogy git gud. Hát kösz. (Nem az itteni topikra gondolok, hanem nemzetközileg)Mint ahogy arra sincs soha semmi magyarázó videó, hogyan legyen a Windowsod vagy a böngésződ gyors, snappy, azonnal működő, 20 megnyitott füllel is reszponzív. Lehet csak szar és össze nem illő komponensekből áll a gép, ami ironikus egy PH!-s ajánlás után.
És nem, nem azért sírok mert keserű a szőlő, mert a játékot végigjátszottam, még ha szenvedősen is, de úgy érzem itt sokkal nagyobb problémák vannak annál, mint reakcióidő vagy az iFramek nem ismerete.
Mint ahogy a többség arra is tojik, hogy hogyan lehetne a saját gépedet jobb teljesítményre beállítani, és tovább lépni a milliomodik leíráson vagy youtube videón túl, hogy állítsd be az energia használatot ultrára, ami totál bullshit. Lehet itt is csak valami játékon belüli borzasztóan banális beállításról van szó, ami megmenti az egészet.Mint ahogy az is fura, hogy pl. Skyrim és Fallout 4 moddolásnál érzem, hogy mikor változik a gép teljesítménye, hogy mikor fogja vissza nagyon valami, és mikor reszponzív, "könnyű" a játék, itt is valami ilyesmi lehet, de sose senki nem tudja megmondani miről is van szó tulajdonképpen.
Értem én, hogy sokan azért sírnak, mert nem jók és tényleg git gud. De sokan 25-30 év játékos múlttal vagyunk itt, már nem ez a kategória, legalábbis nem az kellene legyen, de őket meg elviszi a tömeg a hülyeséggel.
Szóval ha bárkinek van tapasztalata PC-n controllerrel, hogy milyen beállításokat kellene elvégezni, vagy mire kell figyelni, ne fogja vissza magát, ossza meg a bölcsességet.
-
SaGa59
őstag
Kikapcsoltam a HDR-t, nem lett jobb semmivel. Olyan, mintha hiába tologatnám az RGB csúszkákat, alig változna valamit a szín. Mindegy, együtt lehet élni vele. Úgyis az első részt nyúzom, tanulom. Most egy sorcererrel. A minotauroszig nem is volt vele semmi különösebb gond, párszor feldobta a talpát, de általában az én figyelmetleségem miatt (tök alap mobbal pofozkodva beleléptem a szakadékba meg ilyenek). A minotaurosz viszont hamarabb kinyírt, mint meg tudtam volna mozdulni. Most talpalhatok vissza hozzá… Közben gyúrtam kicsit íjászatra is, hasznos képesség itt-ott, jól kiegészíti a sorcerer mágikus nyilait (a bombákat hajigáló nyavajások ellen, mert nagyobb a célozható hatótávja, bár erősen jobbra hord a rövid íj), ráadásul azok ugye fogynak és csak tábortűz mellet lehet visszatölteni, ami az összes gyalogot is visszahozza. Az meg nem mindig jön jól. Nyílvesszőt meg tudok venni.
-
SaGa59
őstag
válasz
Bad Pritt
#7933
üzenetére
Könnyen lehet, hogy a lassabb mozdulatok miatt érzem így. Kb két órát foglalkoztam vele eddig, épp csak benéztem kicsit Undead Burg-ba és az odavezető úton éreztem ezt a lag-ot, miközben levertem a népeket. Az átugrást meg az aquaductnál szívtam meg odafelé menet sokszorosan, amikor elmentem a gyűrűért. Az újra összerakódó csontik kiidegeltek a temetőben, azt hagyom is későbbre. Valahol összegyűjtöttek 10 jótanácsot kezdőknek egy oldalon, az egyik pont ez: az elején kerüld a temetőt a csontikkal. Jó tipp.
Pyromancerrel kezdtem, de úgy érzem, nem fog beválni. Lassan dobálja a tűzlabdákat a kesztyűjével és nagyon rövid távra. Ha már olyan közel kell menni, inkább odafutok és lenyomom a fejszével, amit találtam.
Egy kérdés: az egyik mob egy robbanó hordót gurított rám. Később találtam jópár ugyanolyan, kötéllel átkötözött hordót az egyik toronyban, de nem tudtam felrobbantani őket se tűzlabdával, se gránáttal. Csak szétverni. Ez normális?shakuras:
Monitorral játszom, egy Gigabyte M27Q−val. Másnál nem tapasztaltam még ilyen színhibát. Majd kipróbálom, hogy lekapcsolom a HDR-t a boxon. -
Bad Pritt
félisten
Fél mp rengeteg, annyinak nem kéne lennie. Játékosok anno tesztelték a DS2 idején és abban nagyobb volt az input lag, SotFS verziónál nem tudom, hogy mókoltak-e ezzel.
DS1-ben azért tűnhet esetleg nagyobbnak a lag, mert maguk a mozdulatok lassabbak, azaz több frame egy ugyanolyan csapás mondjuk, mint a későbbi játékokban, így a hit regisztrálása is később történhet meg. -
shakuras
csendes újonc
Az említett késést én nem tapasztaltam, sőt a ds1-ben ment a legjobban a parry. Ha játék módra állítod a tv-t, lehet, segít ezen. Bár ha a többi játéknál nincs gond, akkor nem tudom mi lehet a baj. A falakon itt-ott át lehet ütni, sok előnyt nem fog adni

A DS3 nem támogatja a HDR-t, rá lehet erőltetni, de nem lesz látványos az eredmény, úgy vettem észre. Jobb kikapcsolva hagyni.
Visszatérve a DS1-re, ha minden titkot szeretnél felfedni a játékban, érdemes a bejárt szakaszok után visszanézni gameplay videót, hogy mi maradt ki, mert vannak olyan dolgok benne, amire a büdös életben nem gondolna szinte senki, hogy megtegye. -
SaGa59
őstag
Nem tudtam ellenállni és beruháztam egy DS Remasteredbe is. Az este belenéztem és észrevettem valamit, amit a másik két részben nem (legalábbis néhány óra játék után mind a hárommal). Van legalább fél másodperc késleltetés, ha nem több a kontroller ravaszának, vagy gombjainak megnyomása és az indítandó mozdulatsor megkezdése között. Emiatt nem az ellenfél mozdulatait reagálja le az ember, hanem megpróbál elébe menni a feltételezett, lehetséges támadásaiknak. Ha nem pontos az időzítés, akkor vagy túl hamar próbálok pl kivédeni egy csapást és mire a saját animációm véget ér és váltani tudok, be is szedtem a csapássorozatot, vagy mellé ütök, mert még nem ért oda az ellen a fegyver hatótávjába és szintén beszedek párat, mire újra akcióba léphetek. Mondjuk, ami igazán felbosszantott, hogy a késleltetés miatt sikerült egy nem is túl széles hasadékba ötször is beleugranom, ahelyett, hogy átugrottam volna. A másik, ahogy a fejszecsapásaim a folyosó falán szikrázva fennakadnak, de attól az ellen még ugyanúgy hullik, mintha ő kapta volna. Ez szerintem komoly szépséghiba. Persze ha nem hullanának, jobban fájna. A harmadik, amit meg kell szoknom: ha belenézek az inventoryba és nem lépek ki belőle teljesen (olyan kicsi a nyitott képe a jobb felső sarokban, hogy nem tűnik fel), csak nézek bután, hogy hiába nyomkodom a „ravaszt”, nem támadok vagy védekezek, mert addig nem reagál, míg nyitva van. Az ellen viszont simán lecsap. Ez nagyon zavaró.
Viszont az a trükk az asylum démonnál, hogy nem nekirontani kell, majdnem csupasz kézzel, hanem elslisszolni mellette és kicsivel később könnyedén leverhető, tetszett. Persze nekiugrottam néhányszor, mire észrevettem a lehetséges menekülési utat. Ami rámutat, hogy mindent is meg kell nézni, amíg módodban áll, mielőtt verekedni kezdenél valakivel.
Illetve a DS 3-ban is találtam valamit. Lehet, hogy a HDR okozza. Az elején, a karakter kiválasztásakor kicsit csinosítani akartam rajta (tudom, minek, a játék nagy részében úgyis rászikkadt bőrű zombiféle kinézete lesz, de akkor is), de hiába színeztem a frizuráját, mindig csak valami majdnem fekete maszat maradt a szín helyett. A másik két résznél ilyen gondom nem volt. -
shakuras
csendes újonc
Lehet, van aki mást mondana, szerintem egyrészt a grafikai design, látványvilága, hangulata. Hogy fantasy helyett sokkal inkább horror a game
A története is tetszik. Jól ki van találva. Valamint azok az elegáns páyaszerkesztési megoldások, shortcutok, amire a DS1-ben is sokszor rácsodálkozik az emberfia. És végül a harcrendszer. Hogy nem bújhatsz pajzs mögé, (feszült figyelem mellett) másfajta lendületességet követel meg a játék.
A legjobbak közt nem is lehet akkora különbséget tenni. Mindegyik souls játék 9/10 pont feletti teljesítmény szerintem. -
shakuras
csendes újonc
Nem is a speedrunnerekre gondoltam. Beteg, de álleejtős műfaj. Biztos sokáig tervezik, meg aztán másolják is egymás megoldásait, de inkább az a része elképesztő, ahogy milliméteres és ezredmásodperces pontossággal rohannak végig. De ha valaki csak azért szaladna végig, hogy elmondhassa, végigvitte, annak nem sok értelme van.
-
sp8787
addikt
BB-bal ha nem mutatsz pl. egy tokeletes Cleaver-t nincs mirol beszelnunk.
Ugyanez a Nioh-nal ,ha nem mutatsz egy +135-os fegyver/geart-t akkor sincs mirol beszelnuk.Nyuszitve fetrenghetsz a foldon, mondhatsz barmit, az en "definicom" szerint nem jatszottal az adott jatekkal tehat nincs mirol beszelni, nincs mit magyarazni.
-
_drk
addikt
A BB-t mi teszi annyira különlegessé?
Ahogy írtok róla, gondolom nem a design és a történet miatt annyira kiemelkedő.Én játszottam vele, egyedül a lategame-et rontottam el, mert túl korán neki mentem a ház mögötti papónak
Viszont én olyan nagy különbséget nem fedeztem fel DS1 és DS3-hoz képest, hogy az annyira de annyira jobb lenne. -
shakuras
csendes újonc
Aki meg csak végigfut két bonfire között, az minek játszik ilyenekkel?
-
shakuras
csendes újonc
Az Eldennel kapott el a gépszíj. Azóta más játék nem igazán tud lekötni. Következett a BB, Demon's Souls. Platináztam mindhármat. Most a Dark Soulsokon a sor. Az imént rápróbáltam 1-1 óra erejéig a második és harmadik részre. Furcsa ez a DS2, az irányítása is. Kissé igénytelenebbnek tűnik az egész, mint az 1. vagy a 3. Na meg az első trófea... "this is dark souls"...pff olyan hype szagú vagy nem is tudom, hogy mondjam. Utolsó felvonásnak jó lesz majd, ha már nincs mivel játszani

És valóban... én is azon a véleményen vagyok, hogy a Bloodborne a koronaékszere a Fromnak. -
sp8787
addikt
válasz
Kai_Rong
#7917
üzenetére
Ha vki leulne velem szemben aki kepben van es menne az oda vissza ,hogy jobb e az ER mint a DS2 akkor lehet kiegyeznek egy dontetlenben.
Ha vki leulne velem szemben es elkezdene bizonygatni a ,hogy barmelyik From jatek jobb mint a BB akkor siman felallnek es otthagynam a csaba. Az illeto vagy full nincs kepben vagy a jatek bal oldalaval nem is jatszott.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
shakuras
#7915
üzenetére
Nekem ugyanez a kérdésem volt egy másfél hónapja. Én végül nem skippeltem a második részt, és egyáltalán nem bántam meg, sőt. A hate egy jó része a streamerektől jön, elég sokan beálltak a sorba szarozni a játékot, pedig egyáltalán nem lett rossz. Más mint a DS1, nekem a második rész eleje jóval szenvedősebb volt, elsősorban amiatt, hogy a normál enemy-k nagyon sűrűn vannak lerakva a pályára, nagyon messziről beaggrózhatóak, és a világ végére is követnek téged. A DS1-es "csak elfutok a bosshoz" taktika nem annyira működik, bár ha nagyon akarod, akkor ki tudod üresre pucolni az utat. Minden enemy normál esetben csak 10-szer spawnol, azaz ha 10-szer leölöd, akkor nem jön vissza, akárhányszor is pihensz a bonfire-nél.
Kevesebb az alap invincibility frame is, illetve külön stat van arra, hogy ezt húzni tudd (mondjuk cserébe a több stat típusért sokkal kevesebb XP-be kerül egy-egy level up). Ha az elejétől fogva pakolsz az ADP statra, akkor nem lesz gondod.
A legfrusztrálóbb mechanika az elején az, hogy itt a hollowingnak kézzel fogható hatása van: ha meghalsz, akkor csökken a max HP-d, hacsak nem használsz fel rá humanity-t. Lesz rá gyűrű, amit a játék elején össze lehet szerezni, hogy nagyrészt negligálja a problémát, viszont akkor a 4 gyűrű slotodból egy szinte fixen mindig azzal lesz betöltve.
A hitboxok eléggé offosak, ha ilyen kis szarok vannak előtted (crystal lizard, minidisznó, stb.), akkor baromi nehéz őket eltalálni
Mondjuk cserébe a nagy dögöket mindenhol is lehet ütni.Ha ezeken túl tudsz lendülni, akkor egy nagyon jó élményben lesz részed. Visual concept tekintetében szerintem a legszebb / legkülönlegesebb DS, sztoriban eléggé eltér az első rész csapásirányától, és nekem személy szerint a lore is érdekesebbnek tűnt itt, mint az elődjében. Relatíve nagy szabadságod van a játékban, bármelyik nagy területre el tudsz jutni még a játék legelején, szemben a DS3-mal, ami minden pozitív kvalitása ellenére is csak egy csőjáték. A DLC-k pedig ebben a játékban a legjobbak, mind a három viszonylag hosszú, tele érdekes játékmechanikai ötletekkel és emlékezetes ("nehéz") bossfightokkal. Ne hagyd ki, egy végigjátszást legalább megérdemel.
-
Tasunkó
őstag
válasz
shakuras
#7915
üzenetére
Az egyes után kezdtem a többit nem ismerem,de nagyon jó. Tetszik a látványvilága kifejezetten , olykor festői kompozíciókkal. Annyi hátránya lehet ha az 1 után nagyon pörögsz, ez lehet könyebb lesz, de még nem fejeztem be, nem zavaróan könyebb, de felhasználóbarátabb. Az hogy a leggyengébb résznek mondják, lehet hogy így van, annak csak örülni lehet hogy a többi még ennél is jobb lesz.
-
shakuras
csendes újonc
A napokban végeztem a DS remastereddel. Egy igazi mestermű. Ajánlom mindenkinek, aki még csak tervezi. A mai napig élvezetes és 10 év múlva is biztos az lesz. Belegondolva, ez a játék a PS3/X360 korszakban hatalmas dobás lehetett. Nem akarok sokat áradozni róla, pedig lehetne

Itt visszaolvasva azt látom, érdemesebb a 3. résszel folytatni, mert a 2. nem lett az igazi. Az ára is jóval alacsonyabb store-ban, ez sem lehet véletlen. Ehhez képest a korabeli tesztekben nagyon pozitív véleményeket találni, főleg a SotFS-ről. Akkor most hogy van ez? A DS3-hoz mérve gyengébb, vagy az összes másik from játékhoz képest is? -
#82860288
törölt tag
válasz
MikeWazowski
#7912
üzenetére
Nem. Nincs.
Május végi hírek volt, hogy lassan visszakapcsolják őket, azóta nem történt semmi.
Pár napja próbáltam bejelentkezni, de nem ment még. -
MikeWazowski
veterán
Ds 3 megy online már? Ha nem van infó?
-
Tasunkó
őstag
A DS2-ben le lehet vágni a farkukat a bossoknak, mint az 1-ben, vagy hiába gurulászok itt fel alá? Volt egy ilyen jabba szerű kukac annak végigcsépeltem a farkát, de nem adott semmit.
-
Egy érdekes tapasztalat: kvázi egyszerre halt meg Ornstein és Smough
. Persze amelyik 1 seccel tovább élt, az 100%-ról folytatta.
Most dex karakterrel megyek, érdekes, tetszik, nehezebb játszani. Kénytelen voltam megtanulni a parry-t is
, na azért olyan nagyon nem vagyok benne penge... -
#82860288
törölt tag
-
#82860288
törölt tag
Elakadtam.
Rapport spell kellett volna, leírás szerint Karlától kellene megtanulnom, de Karla dark magic és Cornyx pyromancy, de nála meg nincs ez a spell.
A tome-ot tuti összeszedtem anno a Smoldering Lake-ben. -
melega
őstag
válasz
#82860288
#7900
üzenetére
Kérdezhetem hogy a soulslikon és Skyrimon felül milyen játékok érdekelnek?
Engem
A plague tale
Days Gone
God of War
Plague tale
Darksiders 1
Ghost of Tsushima
Last of us 1,2
Mad Max.
WitcherMikor is jönnek ki ilyen jó játékok szókőévente, vagy 4 évbe egyszer.
Sok más játék nálam hulladék, már csak azért mert a nagy kiadók már egy kaptafára mennek, a kicsik se mindig jó játékokat csinálnak.
Süllyed a játékipar az E 3 nak sincs olyan jelentősége mint régen.
-
Kai_Rong
senior tag
válasz
Bad Pritt
#7899
üzenetére
Uh bazzeg ne is mondd, most ertem hozza. Elso phase konnyen lement, pipa. Masodik phaseben lett belole egy dual boss fight. Fatert csunyan megszortam bleeddel, eldolnek mindketten, szuper. Varom a promptot hogy ideadja a souljat, erre csak egy titanite slabet adott, akkor mar tudtam, hogy itt baj lesz
harmadik phaseben eddig ugy hazavagott, hogy orom volt nezni… Nem is nagyon tudom, hogy mikor kene megprobalnom megutni, a harc nagy reszeben ugral meg repul a frigid picsaja 
-
SaGa59
őstag
Belenéztem mind a kettőbe. Próbálom eldönteni, milyen karakterrel kezdjek. A 2-őt egy sorcererrel, a 3-ast, nagy mellénnyel egy depriveddel. Persze hamar meg is kaptam, ami ezért jár. De tetszik a dolog. Hogy gondolkodni is kell, merre tovább, kibe érdemes belekötni, kibe nem. Meg, hogy a kristálygyík előtt odaírták a földre, fordulj vissza haver.
Mondjuk, mikor az a három törpemalac Majulában kinyírta a sorcerert, kétszer is, nem kicsit lettem ideges, de belefér. Az már jobban bosszant, hogy ott az a kút a falu közepén, látom, hogy két felvehető tárgy is van odalenn (lehet, hogy a kovács, meg a másik bezárt ház kulcsa?), de nem tudok lemászni, leugrani meg instant halál. De majd rájövök, mi a módja.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Gamer PC Ryzen 7 5800x RX 6600XT
- 1 TB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- 512GB 2230 M.2 PCI-E NVME SSD BAZÁR - Samsung, SK Hynix, Micron, WD - STEAM DECK
- Lexar NM1090 PRO 4TB M.2 NVME PCI-E 5.0 x4 - Új - 14.000-13.000 MBs - Eladó!
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- Lenovo ThinkBook 16 G6 Ryzen 7 7730U 16GB 768GB SSD FHD+ 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R7 3800X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB GameMax STORM Black Adata 600W
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3693
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3662
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


Mellette zenét, discord streamet hallgatva toltam a monoton gyepálást, mire sikerült. Ez még inkább értéked adott ennek a platinának a számomra. Nem minden játéknál megyek erre rá, csak a szívemhez közel állóknál. Ráadásul gyerek mellett este egy-két óra napi játékidővel.




