-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ldave
félisten
Köszi! Legutóbb a Bloodborne-t játszottam, ott az end boss megölése után egyből indult a NG+, szóval a DLC-t előtte kellett megcsinálni.
Amúgy az armorra visszatérve, már lecseréltem a jól bevált a Fallen Knight setet
Így a játék végére már van pár ami nagyon tetszik, pl. az Undead Legion (ez egész Bloodborne-os), a Wolf Knight (kis DS1 nosztalgia).
-
ldave
félisten
Még mindig remeg a kezem
2-3 órát biztos küzdöttem vele.
-
ldave
félisten
Mai kérdés: felvittem a faithet 30-ig, hogy tudjam használni a nemrég talált Lightning blade varázslatot. Amikor ezt ráteszem a fegyveremre, akkor a +sebzés amit ad, függ a kezemben lévő talismantól? Érdemes azt is felhúzni magasabb szintre?
-
highness
tag
A Dark Souls 3-ban a Verdebra shackle farmolásával küzdök. A piros szemű csontik nem adják gyakran a katakombában. Mobdhatni lottó ötös gyakorisággal.
Van lehetőség arra, hogy barát a lerakott lila jelemet lássa, és miután démonként megjelenek hagyja, hogy 28* leüssem? Kettő már van a 30-ból.
A 30 sunlight medált már megszereztem más random játékosoknak segítettem az egyik boss-nál. Playstation játékos segítsége kéne.
-
MageRG
addikt
Karakter tervező, ha csak arra vagy kíváncsi hogyan alakul a sebzés.
Persze ebből jó pár dolog nem jön le.
A "tiszta" sebzés általában erősebb mint ha többféle típusra osztod a sebzésed (fiz/villám vagy fiz/dark). Persze más, ha az ellenfél pont arra az elemre érzékeny.
A bleedelés meg megint más tészta. -
MageRG
addikt
Souls zene mára: Yuka Kitamura: Crimson Bat
A Crimson Bat a Dark Souls 3 törölt főellensége. Innentől spoiler...Eredetileg valahol a Smouldering Lake alatt kellett volna legyen. Ugye aki végigjátszotta, annak biztos gyanús volt hogy miért zsákutca az a terület. Végül az egész koncepciót belegyúrták a Ringed City Demon Prince bosszába.
Azért kár hogy ez a gyönyörű zene nem került bele a játékba. -
MageRG
addikt
A fallen knight set egy mém. A legtöbb új játékos felveszi, mert pont útba esik és elég jól véd a súlyához képest (én is felvettem).
De ugyanakkor ez olyan mintha reklámoznád hogy mekkora kezdő vagy.
(Egyébként meg ha elolvasod a leírását, akkor rájössz hogy... egy sz*ros gatyában rohangáltál)
-
ldave
félisten
Köszi a tippeket, szerintem akkor maradok a vigor, endurance mellett egyelőre.
És mi a baj a Fallen Knight cuccokkal, nem találtam jobban kinézőt még
Ha beletennék egy fire gem-et egy fegyverbe, akkor annak a tűzsebzés részét növelné valamelyik stat? Vagy az csak a varázslattal feltett buffokat lehet stattal erősíteni? Abszolút nem használtam még semmilyen varázslatot a játék során.
-
_drk
addikt
Én az Endurance-re mennék rá! Minél többet mehet a git-gut meg a csapkodás!
Vigor-t is lehet 40ig, addig ad meg azért +HP-t.Ha A-ra scale-el a fegyver akkor még lehet a dexbe is adni úgy tudom, 40 a softcap, 60 hardcap.
Str is ad egy kicsit hiába csak E-s, de ha azt felhúzod, több fegyvert lehet ki próbálni.
Vagy Utána el lehet menni quality buildre, és sharp gem helyett, refined vagy rawgem. -
MageRG
addikt
Szerintem a vigort húzhatod simán 40-ig. Endurance is mehet még 30-35-ig ig.
Ha több sebzést akarsz:
a) felhúzod a dex-et 80 körülre (40 és 60 közt nagyon lassan nő, de utána megint szupi lesz)
b) elkezded nyomni az int-et és varázsolsz rá crystal magic weapont
Persze pakolhatsz még vit-re is hogy nehezebb páncélt tudj felvenni. De ebből nem kell sok csak ha tényleg tank akarsz lenni.
A fallen knight set meg jó vicc. -
ldave
félisten
DS3-ben kérnék egy kis segítséget. Ez lenne jelenleg a karakterem, Irithyll várost fejeztem be legutóbb. Tippet kérnék, hogy merre fejlesszem tovább, dex-re hiába teszek több pontot, nem igazán növeli már a sebzést, esetleg a vit-et lenne érdemes növelni a védelem miatt? Vagy amin gondolkoztam még, hogy a másik twinblade-t, ami találtam valami mágikus sebzésre gemelni, annak mi növelné a sebzését, faith vagy int?
-
MageRG
addikt
Update: tegnap nem ment DS3 online.
Ezek szerint minden szervert leállítottak.Köszönjük From Software hogy végre felelősen álltok a problémához!
Ez nem csak arról szólt hogy Pistike csal a játékban, hanem Pistike malware-t telepíthet más játékosok gépére. -
csucsotke
aktív tag
De ott a felirat is rögtön hogy fuss, de mondjuk nekem nem esett le rögtön. Amúgy is 3x telepítettem 5 év alatt mire rájöttem hogy mi itt a lényeg. Ami szívatásnak tűnik mindig csak látszólagos, ezért nem tudom annak venni, nem mintha az első végigjátszás nem fogcsikorgatva sikerült volna, nem volt ritka hogy egy bossal délutántól éjfél lett mire sikerült.
-
MageRG
addikt
Közérdekű közlemény:
Távoli kódfuttatást lehetővé tevő exploitot találtak a Dark Souls 3-ban!
Forrás itt, illetve Reddit.
A Blue Sentinel mod fejlesztője szerint minden DS-t érint PC-n, és valószínűleg az Elden Ring-et is.
A From egyelőre ignorálja a bejelentéseket, úgyhogy vagy ne játszatok online, vagy tegyétek fel a legújabb Blue Sentinel modot (v1.30).
Fontos: egyelőre csak egy white hat hacker demonstrálta és (remélhetőleg) csak nagyon kevesen tudnak róla. Szóval talán még nincs kész hacker tool amit átlag vérpistikék használhatnak. -
MageRG
addikt
válasz
csucsotke #7272 üzenetére
Lehet hogy így van, de nekem csak az jött le hogy beletanultak a bossok tervezésébe.
DLC-k meg általában keményebbek szoktak lenni.
Nekem csak az a kijelentés volt röhejes, hogy nem volt szívatás az alapjáték - amikor eleve azzal indít hogy rád dob egy bazi nagy démont, amikor még fegyvered sincs. -
csucsotke
aktív tag
Persze, amúgy korrekt a játék, megvannak a szabályai, de azokat betartja.Ha kiismered az ellenfeleket, akkor nem is olyan nehéz, két késsel szokok menni csak a bossoknál teszek erősebb fegyvert, de nem feltétlen a kimaxoltat. A nehézséget emelik de fel sem merül ilyen játékkészítő-játékos párbeszéd ahol mint egy kibaszásbol tennének oda valami űbergecit. Az ellenfelek a történetből következve vannak ott ahol és viselkednek úgy, így tökéletes az illúzió. Míg a DLC-ben igen, úgy vannak megalkotva a bossok hogy az eddigi bossokkal tapasztalt harcokat szem előtt tartva tettek be mozgáselemeket. Ettől elrontja a játék egész világát mintha a rendező stáb beintegetne film közben, elsőre nem szabad belemenni.
-
csucsotke
aktív tag
válasz
Weareus #7268 üzenetére
Anor Londo-ba korán mentél szerintem. Én sem szeretem, nekem vérfagyasztó hely, ezért inkább felszerelkezve megyek, meg már tudom a leghatékonyabban átmenni hogy mindent kitakarítsak. de mégse kelljen bóklászni sokat. A farkas nagyon jó ellenfél de sokadjára is fel tud idegesíteni, nekem belassul a gép a bundájától ráadásul. Anor Londo-ba spoiler
ideiglenes átok kell sak úgy tudod sebezni a szellemeket. Nekem nagyon jó az 1 , kihagyhatatlan, most megyek NG4+on bár a többivel még nem játszottam. Az eddigi ellenfeleidhez még nem kell túl sok gyakorlat, olyan belépő a haladó szintbe, bár a farkas az határeset. A DS2-nek nagyobb a gépigénye mint a DS1-nek? Jah és a DLC-t. azt egyszer próbáltam 4 órát verekedtem azzal a tintaköntösös gecivel, (már el tudnám táncolni a mozgását),3 szor buffolta fel magát percekig kellett elugrálni hogy igyak egy korty estust, mire lenyomtam. A tereppel újrahasznosították egy kivételével a leggyengébb helyszíneket, fűszerezve a legjellegtelenebb ellenfelekkel, és ellentétben az alapjátékkal én éreztem olyan szándékot hogy szoptatni akarnak, meg egyébként is úgy passzol a játékba mint a szöcskére a magassarkú, azt első végigjátszásnál simán kihagynám.c -
MageRG
addikt
válasz
Weareus #7268 üzenetére
Akkor nem hibáztatlak, szerintem is ez a rész kicsit hülyén van megcsinálva.
Ugye az elején a depis harcos a tábortűznél mondja, hogy igazából két harang van. Az egyik a templomban fenn, ahol a két gargoyle van. A másik meg lenn.
De hogy hogyan lehet lejutni, az piszkosul nem egyértelmű. Anno itt kerestem egy leírást.
Azért szerintem fuss neki, mert a játék legjobb részét még nem láttad. -
Weareus
addikt
DLC-ben nem, szvsz.
Nem tudom, meddig jutottam, mert ugye nem lineáris a játék. Az biztos, hogy a kutyus megvan (aki kardozik), de rengeteget szenvedtem vele, a többiek azt mondták, hogy idő előtt mentem oda.
Van egy (talán) Anor Londo nevü lenti hely, ahová lift visz. Itt valami vízparton, majd hídon kell menni és itt mindig legyaktak valami lidércféleségek, sebezni sem tudtam őket.
Itt elment a kedvem kissé..
Erről már írtam egyszer ide, de nem akarta "lespoilerezni" senki. (Nem bántam volna...)
Azóta néztem, hogy át lehet rusholni a pályán, de már nem emlékszem.
Megvan valami sokfejű vízi sárkány, meg valami bástyán repkedő izé is, a két Gargoyle a tetőn, meg az a nagy kövér muksó a játék elején a várbástya-összekötőn...
Szerintem csomó helyen nem voltam még... -
Weareus
addikt
Ez a DS2 nagy szívfájdalmam nekem is. Épp csak belelestem, de szerintem is szembántóan csúnyácska.
A DS1 meg nem fogott meg annyira, hogy befejezzem, bár még látok rá esélyt.
Kár volt a 3-mal játszani először...
Az után - meg a bb után - azért az 1-2 (az 1 még remasteredben sem) túl üdítő.
Persze csak azon kéne túllépni, hogy végül is ezek a gamék nem a grafika körül forognak. -
Mans20
addikt
Az mi, hogy Ringed city elején megszállok egy másik világot, kergetőzünk, leugrok a mélybe és NG+2-ben ébredek a temetőben? Mellé az össze gyűrűt megkaptam. Valami csalással berakott a játék elejére akit megszálltam? Gael, Midir meg az utolsó boss még hátra volt.
-
MageRG
addikt
Részvétem.
Még én sem vettem rá magam a DS2-re, de amit tudok róla:
1. Adaptibility - muszáj felhúzni, mert különben elég rossz élmény a játék. Kicsit obskurus hogyan nő.
2. A hitboxok xarok, de ez van, ezt kell szeretni (ilyen még a DS3-ban is van, csak nem túl sok).
3. A DS2 egy sokkal ambicíózusabb projekt volt, amit végül *nagyon* le kellett faragni. Ezért ronda sok helyen.
Viszont a DLC-k határozott minőségi ugrást jelentenek. -
_drk
addikt
Na DS2-őt feladtam! Erre vissza menni DS3 meg Bloodborn után nem éri meg!
Ez egy nem jó játék!
Grafika engem nem érdekel, pixeles szarokkal is elszórakozok, de ez a játék csúnya! Van 1-2 szebb helyszín pl Majula, de 1-2 mint az okádék.
A legtöbb ellenség rosszul néz ki. Még az elején a trollok hagyján, dehogy szinte az összes szarul néz ki.... Az a teknős izé, aztán később a nagy lovagok is meh...
Max a kicsi keményebb lovagok néznek ki valahogy. De az a vámpír szörnynél ami nyomatja a bleedet egy katasztrófa.
De mint írtam, grafikát Én simán félre teszem.
DE ez az irányítás.... Ilyen egy darabos fost....
Hát a DS1 Remasternél is érdekes volt, csak ott lehet kitaláltak valamit, de itt valami kurva nagy a késés, lockkal is mellé üt, az enemy bárhogy is eltalál.
Egyszerűen ahogy esik úgy puffan, vagy beadja vagy nem.
Aztán a HP felezés kurva nagy faszságáról inkább nem is mondok semmit, okés 20 vitality meg a gyűrűvel el lehet lenni. De tök mindegy mert 4 estusom is van, ezek meg kurva sokan vannak, nagyot ütnek, erre bebugol valami vagy nem arra ugrik és végem.
Nem harcolok az elemekkel.
Ennél a Surge is Sokkal sokkal jobb volt
Majd 5 év múlva ha meguntam az Elden Ringer és szívni támad kedvem lehet vissza teszem de nem hiszem.
Erre már nem érdemes vissza nézni szerintem. -
highness
tag
Azt jól gondolom, hogy általában kb 40-ig érdemes fejleszteni a karaktert a Dark Souls-ban? pl. a vitality-t, staminát, erőt, stb.
Ha jól emlékszem a Demon's Souls remake-nél ezt ajánlották. -
Rony949
őstag
Tudom hogy ez a széria leggyengébb darabja, de még ennek ellenére is egy jó és tartalmas játék...
...a Dark Souls 2-ről beszélek, ami most 1800 ft környékén van PS Store-on. Ennyit simán megér.
-
highness
tag
Ezektől a bosszoktól teljesen farok fixációm lett!
(DS1 Remastered) Akinél lehet, csak a farkát ütöm. Szerencsére amikor két boss volt egyszerre, a dagi és a másik, akkor nem kellett még ezzel is foglalkozni. Egész jól haladok. Tetszik, hogy néha van NPC segítség is.
-
persil
nagyúr
Jatszottal vele? Bizonyos elemeiben valoban konnyebb, azok miatt amiket te is felsoroltal, de egyaltalan nem ereztem olyan "konnyu konnyunek". Inkabb csak a frusztralo dolgokbol volt kevesebb.
Meglatjuk, en nagyon bizakodo vagyok amugy.Bar az elozo hsz-ben spec. pont nem a josaga/nehezsege miatt hoztam fel.
-
persil
nagyúr
válasz
BOBAKILL #7252 üzenetére
Az a műgond, amivel elkészültek ezek a játékok, tényleg megsüvegelendő. Olyan aprólékos, részletes minden elemében az egész sorozat, látszik, hogy ezek szerelemgyerekek.
Szóval, ha túlzás is a minden idők legjobbja - mert az - akkor is korszakos játékok.
Level design-ban meg sokat tanulhatna nagyjából mindenki from-éktól.
És, ahogy tűnt egyelőre az elden net test-jéből, nyugodtan lehetne tőlük tanácsot kérni egy térkép feltöltéséhez is... -
-
#09179072
törölt tag
-
BOBAKILL
őstag
-
#09179072
törölt tag
Azt kell, hogy mondjam, ez piszok jól sikerült. Eszméletlen hangulatos, és kegyetlenül nehéz. Ez az igazi DS3.
Ez a 3. boss... mondjuk lehet, hogy nem a játék elején kellett volna vele megküzdeni.
Véleményem szerint (egyelőre) az látható viszont, hogy a mágiára nagyon rá van gyúrva ez a mod, remélem a hagyományos fegyverzettel szeletelő emberkéket is bőven fogja támogatni, mert én pl. így nyomom.
-
highness
tag
Így már értem, köszönöm! Így már lesz min elindulni. A warriornak valami böhöm kardot gondoltam hatalmas sebzéssel. Plusz, ha szükséges bekenem valami cuccal, ami még rádob valami tüzet, vagy szikrát a boss-nál. Valahol olvastam, hogy a játék segít kicsit ebben. A boss előtt általában valaki dob olyan cuccot ami a gyengéje. Nálam ez úgy működik, hogy egy-két halál után megnézem mi segít.
A játékidő szűkössége miatt nappal egy - egy tippre rákeresni nekem belefér. A játékot számomra nem rontja el, ha látom mást hogy csinálja meg egyszerűen. Régebben többször ennyi időm volt játszani, akkor többet szivattam magam.
-
MageRG
addikt
válasz
highness #7239 üzenetére
A fegyver statisztikái közt kellene legyen egy olyan rész hogy "parameter bonus" (vagy mi a tök).
Ilyen muszkli, kéz, gyertya meg csillag szimbólumokkal. Ezek sorban a str, dex, int, faith statokat jelölik. A mellette levő betű (legjobbtól legrosszabbig: S, A, B, C, D, E) pedig azt mutatja mennyit nő a fegyver sebzése ha arra a statra pakolsz.
A növekmény nem lineáris: kb. 40 pont után már nagyon lassan növekszik egy S-es fegyver sebzése is. -
_drk
addikt
válasz
#09179072 #7241 üzenetére
[https://www.nexusmods.com/darksouls3/mods/672]
Aha! de itt le is van írva szépen, több módon is lehet.
Én csak egy exe-t futtattam és megcsinálta.
Annyi, hogy csinálj a meglévő save-ről biztonsági másolatot. -
_drk
addikt
Haladgatok ezzel a Convergence móddal.
Aki kíván éhezve egy új souls játékra nagyon tudom ajánlani!
A pályák nagyjából ugyan azok, de van sok módosítás, bonfire máshol, a haladás másirányba van, shortcutok is máshol vannak, az enemyk és itemek teljesen mások sok helyen. Kicsit nehezebb is lett, 1-2 helyen rengetegen vannak.
Akkor olyan pálya módosítás van hogy mondjuk undead setlemantben vannak össze kötő utak, ami így utólag tök logikus.
Vannak új Bossok, amiket nem mondanád meg hogy ez nem volt benne! Nagyon jól megvannak csinálva.
A Bossokat újra kilehet hívni!
De ami miatt kurva jó az a fejlesztés. Jól meg is van bonyolítva, de annyi mindent kilehet hozni a karakterből hogy legalább még 2 végigjátszásom van ezzel.
Temérdek új fegyver, rengeteg új varázslat, varázstárgy.
A páncélok is más-más statokat adnak. Nekem az armorom ad 2str és 2intet, de lehet olyat is hogy kevesebb a mana vagy a stamina veszteség.
Itt van ertelme az offline covenantnak. Ad specko cuccost amivel specko fegyvereket és varázslatokat veszel.
Kicsit olyan felturbózott, de még is logikus.
Aki imádja a Ds3at, de már kicsit unja annak ez tökéletes!
Azaz érzés újra, hogy fogalmad nincs hova lépsz be, mivan a sarkon túl elengedhetetlen a teljesen dark souls élményhez és újra itt van. -
#09179072
törölt tag
válasz
highness #7236 üzenetére
Úgy van, hogy MageRG kolléga mondja. Amire még érdemes figyelni, hogy a DS1-ben viszonylag kevés az alapanyag a fejlesztéshez. Ha többször is neki mész 1-1 területnek és farmolsz material-t, akkor is elég kevés fegyvert lehet a vége felé felfejleszteni egy végigjátszás alatt. Érdemes tehát az eleje felé gondolkodni, hogy mit akarsz fejleszteni, mire akarsz gyúrni, mert ha össze-vissza fejlesztget az ember, a DS1-ben keményen meg lehet szívni. Én pl. amikor legelőször játszottam DS-t, én akkor pindurkát utánanéztem milyen fegyverek vannak, és az alaptézis már a legelején az volt, hogy "na itt bizony Great Hammer lesz". Lett is.
Mondjuk van pár hátránya, de hát Istenem...
A DS2-ben viszont borzasztóan sok material-t össze lehet szedni, főleg ha alapos az ember, ráadásul ott már van lehetőség pont újraosztásra.
Én az a játékos vagyok, aki ilyen totálisan szanatóriumi tempóban halad, a legkisebb kődarabot is megnézem, de ez nálam nem csak a DS-ben van így, hanem általában minden játék esetében.
-
#09179072
törölt tag
válasz
highness #7234 üzenetére
Én nem használok semmi ilyesmit. Hatalmas, képernyőt is eltakaró, baromi nagy kalapács, aztán kész. Meg egy szép, elegáns ruha, ami kiemeli női karakterem szeme színét.
A többi részben egyébként sokkal több lehetőséged lesz, a 2. és 3. részben bizonyos item esetében lehetőséged lesz újraosztani az összes pontodat, szóval lehet kísérletezni bőven.
-
highness
tag
válasz
#09179072 #7233 üzenetére
Tartalékolok. Köszi! Egyelőre csak a Firelink Shrine-nál növeltem a tüzet. 10 flaska, és 5 heal miracles eddig bőven elégnek tűnt. Bár még csak pár bosson vagyok túl. A parry, és a pajzs használata eddig jobban megy, mint a Demon's Souls-ban. Tetszik ez a Dark Souls!
Nyilván szívesen fizetnék érte, ha PS5 upgrade lenne rá, de így is szép.
-
highness
tag
Az HP töltő flaskákat hogy tudom újratölteni, vagy venni? (DS1-ben) A
bonefire-nél nem tölt valamiért újra. -
highness
tag
válasz
cyberkind #7223 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a választ! Igazatok van, sorban fogok haladni.
Biztos, hogy hosszú lesz, mert napi egy-két órát tudok este játszani. Aztán még lehet, hogy kell beiktatni más játékot is, hogy ne legyen egyszerre sok a Dark világból...
Tudtok esetleg olyan magyar végigjátszás videót, ami a platinum trophy-ra van kihegyezve? -
Shadowguard
senior tag
Az egy szem Sir Alonne kivételével nem annyira a bossok nehezek, inkább unfair módon vannak megcsinálva az odavezető utak. Nem egy helyen voltam kénytelen azt csinálni, hogy folyamatosan visszaugráltam a tollal és kitakarítottam a helyet teljesen, mert tiszta idegbaj volt eljutni a bossig. Ennek legjobb példája a két macska, a nyomorult villanylovakkal.
Minden souls(like)hoz ajánlott a kontroller, de én eddig mindent ki tudtam maxolni egér+billentyűzettel is
Ha már kihívás akkor tegyünk még rá egy lapáttal
-
cyberkind
félisten
-
MageRG
addikt
válasz
highness #7219 üzenetére
Ha érteni akarod a sztori/lore utalásokat akkor sorrendben érdemes végigmenni.
A látvány szerintem más (a DeS felújítást a Bluepoint csinálta). A DS 3 inkább hajaz a Bloodborne-ra, esztétikában és játékmenet sebességében is.
A DeS-féle ráérős harcot is inkább a DS 1-ben találod. Meg ha nem a DS1-gyel kezdesz, kihagynád a sorozat kabalafiguráját, Solaire-t!Egyébként hogy a Demon's Souls lenne a legkönnyebb soulsborne az szerintem kapitális marhaság. Elég megnézni milyen messze vannak a checkpointok a pályákon...
-
highness
tag
A jófejek leginkább szerintem az itteni fórumtársak közül lesznek.
Kellő alázattal állok a sorozathoz. Tudom, hogy sokat fogok halni, de ez is az élmény része.
A Demon's Souls-t sikerült platinázni, de állítólag az a legkönnyebb souls játék. Nagy gyalázat, ha a harmadik résszel kezdek? Látványban az áll szerintem a legközelebb a felújitott agyeldobós kinézetű Demon's Souls-hoz.
-
-
highness
tag
A Demon's Souls PS5 Remake után beleszerettem a souls világba. Gyorsan beszereztem a Dark Souls minden részét.
Szerintem lesznek majd kérdéseim.
-
#09179072
törölt tag
Hát a 3. részben a katedrálisban az óriások minden volt, csak nem boss. Még miniboss se. Az 1. részben a hídon a vörös sárkány.. az mondjuk igen. Minden furcsasága ellenére, nagyon várom az Elden Ring-et, biztos, hogy azonnali vétel lesz, és azt hiszem egy hét szabadságot oda ki is veszek.
-
_drk
addikt
válasz
#09179072 #7211 üzenetére
Most a Open world megy globálisan.
Kicsit ez az elvárt is, de rohadt nehéz megcsinálni mondjuk 10 nagy mapot. A 3ban is mennyi volt?
DLC nélkül második nekifutásra rohadt rövid is a játék.
Ez ilyen mesterséges idő nyújtó A-ból B-be átmenni.Na a kasztokat mondjuk sose értettem. Egyáltalán miért van külön a pyro és sorcerer? Még a buffolo priest-et elfogadom.
De külön Herald Knight Warrior meg még külön 2 dex kari.
Szeretem a tagoltságot, nem is a jó 3 fő attribútumra leosztani, csak akkor legyen is valami diverzitás is.Random nagy bossok meg kellenek, néha eltűnődtem mennyire másabb egy adott pálya rész nélkülök, főleg ha előzőleg mindig kerülgetni kellett. Ds1 sárkány például a hídon, vagy a 3ban a cathedral óriások.
-
#09179072
törölt tag
válasz
BOBAKILL #7210 üzenetére
Érdekes lesz ez az Elden Ring. Látszik rajta, hogy lényegében az összes eddigi From Software játékból (Dark Souls, Bloodborne, Sekiro) lopkod össze ötleteket, és tökéletesíti azokat. Egy koronája lesz szerintem mindennek, amit eddig felépített a Dark Souls 1-el a From Software. Kérdés, hogy ez a nyitott világ, ezek a random megjelenő de otthagyható bossok pl. bejönnek-e a nagyközönségnek. Engem eddig a kasztok viszont nem nyűgöztek le. Tudom, csak 5, de én nagyon remélem, hogy lesz valami deprived jellegű alap kaszt. Szerintem egyébként ez az Enchanted Knight meg a Bloody Wolf lesz baromi népszerű.
-
_drk
addikt
Dark souls 3 Mod-okat szoktatok használni?
Most feltettem a The Convergence-t. Ez egész jónak tűnik, konkrétan a magic oldalt erősíti fel. Van vagy +10 kaszt, mindegyik kapott varázslatokat, azokból rengeteg új van.
Van Necromancer!
Pályák ahogy néztem át vannak variálva.
Bossokat fel lehet támasztani. De sima ellenfelek is teljesen át vannak variálva.
Fighning cowboy (kedvenc souls-os streamerem) kezdett végigjátszást belőle, engem egyből meg is fogott.
Teljesen játszhatónak is tűnik, bár sokat direkt nem spoilereztem magamnak. -
MageRG
addikt
Na, hölgyeim és uraim, íme a hivatalos Elden Ring gameplay videó.
-
#09179072
törölt tag
Na én megnéztem a játékmenet videót. Ez egy az egyben egy Dark Souls 3 szerű játék, annyi, hogy nyílt világban játszódik. Az ugrás nekem picit gagyinak tűnik. Túl sok spoiler szerintem a gameplay-ben nincs.
Viszont borzasztóan várom!
Mondjuk nekem ami pindurkát hiányzott a videóból, hogy a testreszabhatóságról nem sok szó volt. -
#09179072
törölt tag
Egy javaslat: Szerintem érdemes lenne átkeresztelni a topikot "From Software játékok"-nak, nem? Vagy mondjuk "Elden Ring & Soulsborne", "Souls-like játékok". Azért gondoltam, mert a Dark Souls történetének vége, és bár még ma is rengetegen tolják, ha kijön az Elden Ring, szerintem a DS fanok éhes disznóként fogják rávetni magukat (ahogy én is
) Vajon felkészült erre a From Software?
-
#09179072
törölt tag
válasz
BOBAKILL #7200 üzenetére
"Végre új kalandok az ismeretlen világban...izgalmas lesz." - ő... great hammer will strike again!
Volt amúgy egy külföldi fórum, ott már mindenki azt tervezgette, hogy milyen builddel fogja tolni a szekeret. Én maradok természetesen a jól beváltnál:
- Szép női karakter (gondolom a totális testreszabhatóság ezt is jelenti, hogy lehet majd nőit indítani)
- Szép ruha, vagy valami NAGYON light páncél
- Irgalmatlan, a képernyőt is eltakaró, benga nagy kalapács
- és sötét helyeken lopakodás ezerrel, hogy nehogy megint a fejemre essen egy takony szerű cuccJó lesz.
(Egyébként nem hiszem, hogy olyan nagyon sok spoiler lesz a játékmenetben. Nem így ismerem a From Software--t. Valami részletet egy területről megmutatnak aztán csámcsogjon rajta a nép. Fog is)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3259,100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor X8 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új FULL HD webkamera + Számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest