Új hozzászólás Aktív témák

  • _X10Dead_

    aktív tag

    válasz Jackal2 #30170 üzenetére

    Megjött az X500.
    Hmmm... Eddig a QR X350-es tűnt nagynak, de hirtelen összement.
    A korábban említett problémák miatt jelenleg csótány-üzemmódban van, vagyis csak éjszakánként mászhat elő a sötét sarokból, így még nem repült.
    Ami eddig kiderült:
    - A meglepően kompakt csomagolásból egy meglepően nagy quad került elő.
    - Inkább néz ki épített, félprofi gépnek, mint játéknak. A csiricsáré kinézet a tejfölös-doboz body-kittnek köszönhető, ezalatt rendes iparos munka lapul.
    - Az X380-ashoz képesti felár simán indokoltnak tűnik: Masszív váz, böhöm nagy motorok, féltégla aksi.
    - Ööö, igen. Az akku nehezebb, mint az EC250-esem felszálló súlya: 480 gramm
    - A specifikációk szerint a teherbírása 1 kiló. Dustin szerint (a hawaii-i srác), 10000mAh-s akkuval 30 percig marad fenn teljes menet-felszerelésben. A gyári akku kb. a felét tudhatja.
    - A Jóisten is modolásra teremtette. Ha szerelni kell, mindenhez hozzáférsz sec-perc alatt, letéped a tetejét és előtted van minden, nem kell kismillió csavar buzerálásával vesződni. Az akku tartó egy sima lemez, amire felvelcrozod a cuccot és kész. Nekem nagyon szimpi, egyszerű, de nagyszerű :-)
    - Kamera és gimbal nélkül segg-nehéz, a gyári akkut nem lehet úgy előre húzni, hogy a súlypont a centerben maradjon. Ebből biztos nem lesz racer...
    - Szemre 12"-os propok, szerintem az Inspire-nek lehet hasonló.
    - A kamera fos. Nem úgy értem, hogy nem elég jó, hanem úgy, hogy hibás. A kép jobb oldali harmada nálam egy olaj-festmény. A bal oldal egész tűrhető, ha visszaveszek az élességből...sok fost láttam már, de ilyet még nem. Mintha két kamera lenne egy dobozban...Ezt tutti claimelni fogom.
    - Az X8 táv kurva nagy csalódás. Szétszedtem, hátha lehet okosítani, de maga az alaplap a buta. És sajnos nem nem úgy mint a Devo7E-nél, hogy egy komolyabb lapot butítottak, hanem ide direkt szart terveztek.

Új hozzászólás Aktív témák