Új hozzászólás Aktív témák

  • virbo

    csendes tag

    Sziasztok,

    Pár akksin túl vagyok az x251-el, kezdem megszokni a gépet, de azért még kell mit tanulnom.
    Próbálgattam azt az átfordulásos dolgot is 6 D-ben (vagy miben). Hát valóban fura, teljes iránykitérésre valóban flipel, de. Ha nem várom meg amíg átfordul egy függőlegesre bedőlt géptestet még vissszahoz a gyro ha visszaveszem az irányt. Mondjuk nem én irányírom ikyenkor ugyebár, meg számomra még teljesen kiszámíthatatlan, de esetleg így lehetne játszani a fordulásoknál.
    Merthogy még számomra is feltűnik, hogy nem dönt eléggé normál módban. Főképp ha hirtelen kéne irányt váltani (mert sodródik egy betonoszlop felé :D ), akkor nekem kellemetlen meglepetést tud okozni. Az én elképzelésem szerint ha pl oldalra sodródok és tolok egy ellenkező irányú bedöntést, akkor úgy lehetne viszonylag gyorsan megállni, hogy jól bedől a gép és tolok egy gázt. Vagy nem?

    Próbálgattam a gyro beállításokat is, 40% és alatti gyro érzékenységre átkapcsol 6D-be alapból. Tehát a balos módkapcsoló a távon értelmét veszti. Viszont ami nagyon fura, hogy csak a hátra felé és a jobb irányba kapom ezt meg. Mind a négy irányba nálam csak 10%-os gyro érzékenységre flippel.
    100%-ra véve ismét normál módot kapunk, de valami fura lesz, mert megmagyarázhatatlanul furán repült, majdnem el is szálltam a fenébe. :DD. Talán bedöntésből nem nem dönti vissza elég gyorsan, vagy nem tudom. Mindenesetre nem jó.

    Szóval kérdés az, hogy pl egy racer gépet le lehet-e butítani egy viszonylag nyugis géppé, hogy kezdetben is lehessen vele nem állat módjára repülni.
    Ha igen elgondolkoznék egy 250-es gépen.

Új hozzászólás Aktív témák