-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teréz Atya
senior tag
-
syler123
veterán
válasz
vandor01
#37781
üzenetére
Tudom hogy majdhogynem pofátlanság, de a francért nem változtatták meg a leírást ha új típus jött?? Ezeknek mind ugyanez a mérete (vastagabb, rövidebb), pont írta is itt egy srác hogy nem jó a méret, pedig eddig mindenkinek jó volt. Direkt azért vettem ezt mert passzol. Hát nem. Mindegy, jó hogy nem vettem többet belőle. Jó lesz amíg nem kamerával repülök, mert akkor leszedem addig a felső részt.
-
-
marciart11
aktív tag
válasz
vandor01
#37696
üzenetére
Eredetileg csatis volt a motor.
Lassan emelkedett és a throttle maxot 130 ra állítottam, és ekkor bicskázott a gyári vázzal, ellenben evvel a carbon vázzal nagyon szépen repül, jól veszi a kanyarokat nem bicskázik sokkal jobban irányítható stb.
30k val mi bajod elég keveset használtam és benne van az árban a tx02(gyakolatilag új) a Carbon váz és 5 aksival adom.
Amúgy meg csökkentettem az árat 25K ra. -
syler123
veterán
válasz
vandor01
#37692
üzenetére
Ha egyszer elterjed, a gyalogosokat nem csak elgázolják, fel is szeletelik.
Egyébként maga az otthoni személyszállító drone nem lenne egy rossz ötlet, mert repülőre / helikopterre nem mindenkinek telik, ezeket pedig néhány misiért elő lehetne állítani. Leszállok ahol éppen nincs a közelben semmi, behajtom a rotorokat és egy alap motor lenne benne amivel leparkolok
Jó lenne melóbajárásra 
-
.DLL
veterán
-
kriszbon
őstag
válasz
vandor01
#37676
üzenetére
Még jobban néz ki mint előtte. Esetleg ötletnek bedobon, a karok tetejére vékonyfalu műanyag csőből levágott csíkot ragasztani ideiglenesen(pl.szigszalag), ami a levegő áramlását elősegítené(villanyszerelők használnak hasonló csövet). Így nem lapos lenne a felület hanem domború, és talán érvényesülne valamennyi a gyorsabban mozgó és álló levegő hatásból.
-
Arti1
aktív tag
válasz
vandor01
#37612
üzenetére
megveszik a radarokat, na bumm. kell hozzá elfogó is

Majd a 2017. évi drónverseny győzteseihez az eredményhirdetés után oda fog lépni egy kicsit kopottasabb galambszürke öltönyt viselő, megjegyezhetetlenségig átlagos arcú szemüveges őszülő úriember, és a fülébe súgja, hogy:
"Dolgozhatnál nekünk. A Te képességeiddel a szervezetben sokra viheted. Ne válaszolj most, tudjuk, hol laksz, majd felkeresünk, ha itt az idő."
-
Arti1
aktív tag
válasz
vandor01
#37609
üzenetére
Írja az MJX oldal is:
"Independent ESCs provide worry-free flying experience
MJX RC is the first one and the No. 1 manufacturer that added the ESC with built-in automatic lock protection and high termperature lock protection. It ends up pilot's worry about motor and ESC burn out due to dead lock. The ESCs support 2S-3S capacity Li-polymer battery. " -
vegyszer
addikt
válasz
vandor01
#37445
üzenetére
Igen, ilyen kis jól kivilágított gép kell majd. Repkedtem a szomszéddal még az ősszel egy este, és most már neki is megy a vezér hangya, hogy tavaszra kell valami. De ő is úgy van vele mint én: szürkület előtt/után jobban látja a fények miatt az orientációt, mint verőfényben.
-
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#37383
üzenetére
"3A töltés? es 4x2A output! "
-Az inputnak semmi köze az outputhoz jelen esetben. Pontosabban semmilyen információt nem hordoz, ami jellemezné a power bankot. Simán lehet(ne) benne olyan elektronika is, hogy 1Ah-val töltöd magát a bankot, de 1+X Ah-vall terheled az outputot. Egy ilyennél nincs jelentősége, hogy kevesebbel töltöd, mint amennyivel "merül". Mert ha számítana, hogy közben töltődjön, akkor úgy is ott a fali csatlakozó, amire direktbe is rá tudod csatlakoztatni ugye a fogyasztót. Tehát nincs is szükséged akkor a PB-ra.
No meg aztán a mAh és a Wh nagyon nem ugyanaz..
Az eszköz 74Wh-s. Egy fél kilós tégla esetén ez nem kevés szerintem. Nyugodtan meg lehet nézni egy noti akkut annak ellenére, hogy nem ugyanolyan rendszerű és feszültségű cuccról van szó. A Dell notimhoz egy kis akku 65Wh-s, a nagy 97Wh-s. És a nagy nem annyira nagy, hogy kurva nagy. A 97Wh-s akkum 522 gramm. Ez a fent említett bank meg 480. Nem igazán értem, mi a hihetetlen ebben?A Waytek Magyarország is forgalmazza és szervizeli is.
...csak ott 11 ezer ft...
Én csak egy jó tippet akartam adni, de ha nem, akkor nem.

-
MAxxYD
tag
válasz
vandor01
#37366
üzenetére
A BG nekem eddig mindent rendesen szállított idén is, még az új év alatt is max. egy napon belül feladtak mindent.
A viszont GB kezd már igen fájdalmas lenni...
Január 10-én előrendelt és január 21-től szállítandó Taranis Q7 még a fasorban sincs.
Illetve van, de nem tudják utolérni és egyre csak távolodik a várható szállítási időpont. Mondjuk amennyiért rendeltem, lehet, hogy nem is fogják
MJX Bugs 3 egy hete processingben áll.
Ügyfélszolgálat nyomokban fellelhető, de ha van, akkor is csak ígér, de sosem refundol...
-
syler123
veterán
válasz
vandor01
#37303
üzenetére
Köszi!
Akkor veszek olyan készet, amit linkeltem, még úgy is csak 17 dollár a töltő, jóval olcsóbb, mint a B6 mini.
Van ilyenbe parallel

Ezt amúgy nem értem hogyan fogja egymástól függetlenül tölteni a két akkut. Pl ha az egyik fel van töltve, a másik full üres és ilyen parallel cuccra rákötöm mindkettő, akkor a telit nem fogja túltölteni? Hogy tudja kimutatni mind a kettő akku cellánkénti feszültségét? Tehát 2db 4 cellás akku, tehát 8db cella.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
vandor01
#37147
üzenetére
60W-ra a 60W-os adapter se eleg. Mert van veszteseg, igy oda minimum 70W kell.
Nekem van B3, B6 mini, iSDT Sc-608 es Eachine Gemini. Aki nem akar sokat pocsolni, az vegyen egy b6 mini-t 15-18V-os minimum 70W-os tappal es kesz. Pocsolesre iSDT SC-608, mert mindent at kell forrastani XT60 plugra. A Gemini meg csak annak, aki jol tudja mit csinal, nem kezdoknek es szorakozottaknak valo.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
vandor01
#37049
üzenetére
No, erre is van megoldas. Ugy hivjak Emax, Dji, SkyRC, Walkera, Frsky. Ez alatt KingKong, Matek, Racestar, FlySky, Runcam. No, es itt jon a kepbe, hogy sokunk akarja meg olcsobban meguszni.
Lehet epiteni Emax gepet dji race ESC-el, sot meg a repvezerlo is lehet Emax, csak az draga lesz.
-
syler123
veterán
válasz
vandor01
#37054
üzenetére
Ezt nem értem, mit kapizsgálok, miért ment tönkre az akku? Azért ment tönkre mert ez az én szerencsém és hibásan érkezett, tökéletesen jellemző rám, nem kell túl magyarázni, amit rendelek 10-ből 5 rossz. Biztos a karma, ettől még másik 1000 embernek működik a legelejétől kezdve.
maximilian4: nem adnám gyerek kezébe, ez felnőtteknek szánt játék.
(#37056) maximilian4: nevezd nevén

-
syler123
veterán
válasz
vandor01
#37049
üzenetére
Persze hogy játék, mi más lenne? Itt nem személyszállító repülőkről beszélünk, nem kell hozzá pilótaengedély. Ettől még lehetnek jó cuccok, érzésre jó gépek akkor mit érdekel hogy nincs papírunk róla mekkora a felhajtóerő stb?
szacsee: Köszi!

Van olcsóbb töltő, amit korábban linkeltem.
Ami ez után következik az a hamisítvány iMax B6 töltő, ez nagyon gány minőség lehet? Kb ez a legmagasabb ár, amit töltőért adok, így is kb nevetséges hogy a drone árát simán rákölthetem akksira, prop-ra stb-re. 3 * 6k az akksi +6k a töltő, összesen 24k így repülhetek max 15 percet, de ehhez még propot is kell vennem. Plusz a VTX is valószínűleg cserés
Rettentő rossz hobbit választottam ez egészen biztos. Még a játékfejlesztés az jó hobbi volt, az pénzt hozott, de ez...De pl milyen adapter kell ahhoz a b6-hoz? Van egy Asus laptopom, meg egy Amd Brazos htpc-m, valamelyik adaptere jó lehet hozzá?
-
maximilian4
addikt
válasz
vandor01
#37044
üzenetére
Egyáltalán nem értek egyet a hozzászólásoddal.
"Kinai szarok", "műanyag és elektronikai szemét"? Miről beszélsz? Egy minőségibb gép nem éppen a 2 forintos kínai szar kategória,és a felhasznált alkatrészek minősége is simán lehet nagyon jó minőségű, annak ellenére hogy kínai. Ráadásul vannak nem éppen olcsó elektronikai alkatrészek, és egy jó minőségű akkumulátor sem 2 forint.
1 eséstől meg nem lesz "szevasz" a gép. Elég strapabíró cuccok ezek és egy középkategóriás váz is eléggé ellenáll a behatásoknak. -
maximilian4
addikt
válasz
vandor01
#36882
üzenetére
Ha lakott területen kívül, és/vagy olyan területen drónozunk ahol nincs gyalogos forgalom, és járműforgalom, a fakabátok nagy ívben le fogják kakilni. De sztem nem nagyon lehet belekötni ha én a belvárosban repülgetek, gyalogosok és autók felett, ebből adódóan pedig megbüntetnek. Most lehet magam ellen beszélek, de nem mindig a rendőr a g*ci.
-
Arti1
aktív tag
válasz
vandor01
#36882
üzenetére
Várható volt, hogy előbb-utóbb lesz valami, sajnos...
Összeesküvés elmélet kedvelőknek: magától ment oda a bátor versenyző, vagy küldték, hogy rossz fényt vessen a drónosokra...
Bezzeg, ha egy végelgyengülésben elpusztult ritka madár csapódott volna egy kocsira, ugyanekkora kárt okozva, fele ekkora hírverés sem lenne... -
-
szacsee
nagyúr
válasz
vandor01
#36706
üzenetére
Távval a kezedben lassan a nemzetbiztonságot, lassan a TEK-et és NAV-ot küldik, ha egy X5C repked a susnyás felett. Előbbi, mert csak, utóbbi, hogy hol vetted, fizettél-e rá áfát?

Fszom csinálok egy benti bl koptert az összes korrumpálódott fskalap meg mehet a csába.
Ehh WP-n de fura a predektív szövegbevitel, pedig semmi csúnyát nem írtam.
Na ezt küldöm bugreportra MS-nek, ki ne töröljétek!
-
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#36536
üzenetére
Ha nem rakod bele a fem keretbe, akkor direktbe belemegy a 2800-as akku is. Tetszik, hogy alapbol jelzi, ha merul az akku. Furge, 70 km/h-t mertek stabilan. Alapbol van kamera tartoja, megha nem is gimballos. Es olcsobb, mint az x1.
85 euro volt. Anno az x1-el szemeztem. Veszek hozza egy masik fedelet, amit szetfurkalhatok.
Abbol az fpv slotbol szerintem az AIO kam eleg kakaot kap, de majd meglatjuk. Video szerint sik terepen a 25 mW-os kamera is tudja az 500 metert. Akkor kicsit ramatyabb helyen jo lesz a 200-as. ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#36526
üzenetére
Az biztos, hogy ugyanolyan hosszúságú, és szögállású propok közül a hármassal lényegesen több kakaót kérnek ugyanazok a motorok. Erről én házon belül is akarok majd tesztet. Ugyanazon racerrel, ugyanazzal az akkuval, kettes, hármas propokkal. Amúgy ha motort veszel, szép táblázat van arra nézve hogy az egyes motorok mennyit emelnek és mennyi kakaót kérnek a különböző propokkal.
Átépítésnél meghagytad a régi esceket?
-
DJGABI
addikt
válasz
vandor01
#36526
üzenetére
azt tudom, hogy anno néztem videót róla: már gyárilag, ha egy 3 ágú propot is tettél rá össze- vissza dülöngélt [link]
szerk: nvm, ő is cserélt motort is. gondolom vmit konfigurálni kéne rajt, de ugye nem hozzáférhető ezen a gépen semmi...amúgy ezt nem értem, ez az mjx bugs mitől jobb az x251-től? vki összefoglalhatná. attól eltekintve h kameraplatformosabb.
-
Baku
aktív tag
válasz
vandor01
#34767
üzenetére
Azok a hosszú, 50C-s akksik 5.5-6.0 grammot nyomnak, és 10-12 cm hosszúak. Kicsit viccesen nézne ki az E010 alatt...
A 25C 180mAh csak 5.1 gramm.
A 30C 150mAh pedig 5.15 gTehát az 50C kizárt, a másik kettő között a súlykülönbség gyakorlatilag nulla.
Még egyszer a kérdés: Melyiket célszerűbb venni, a 20%-kal nagyobb kapacitásút, vagy a 20%-kal jobban terhelhető, de kisebb kapacitásút???Szerintem, ha "racerkednék", akkor inkább az amperekre lenne nagyobb szükségem, de a csillár, meg a filodendron körül keringőzve a másikkal nyernék töltésenként kb. 1 perc pluszt.... ( gondolom én ....)
-
Teréz Atya
senior tag
válasz
vandor01
#34665
üzenetére
A c4002 vedelmeben - van sd kartya foglalat es wltoys / u807 eseten plug and play, valamint a sajat akksi nem zabalja a gep akkujat, igy megelozendo a brown-ooutolast. A hatotav is boven eleg, 200-300m gond nelkul megvan. Amennyiben nagyobb FOV kell, ott a #16 leychain cam erzekeloje.
A kingkong q25 meg 3 reszbol all:Fej, tor, potroh.kamera, ado, antenna. Ennek koszonhetoen siman elrendezheto, hogy sehova ne akadjon be. Ha kieg az ado vagy a kam, kulon cserelheto. Ezek az egyben minden Eachine borzalmaknal ha kieg az ado vagy betorik a kamera az egesz kuka. -
syler123
veterán
válasz
vandor01
#34665
üzenetére

Ezt nem tudtam, akkor az a kamera kilőve. Maga a fél óra bőven elég szerintem, de akkor inkább másik után nézek.
Még a Kingkong q25-öt ajánlották itt. Ez annyiba kerül, mint most akcióban az eachine tx03.Egy 10k-s géphez nem akarok túl sokat fpv-re költeni, így is dupla annyi minimum ha fpv-zni akarok. De lehet az lesz hogy először megvárom a drone-t, használom fpv nélkül, aztán ha nagyon hiányérzetem van, akkor jöhet az fpv. Mondjuk a kertünk pont olyan, mint egy arborétum
jó terep lenne fpv-re. Alap droneozásra kicsi, ahhoz inkább kimegyek a sportpályára.Amúgy most a hidegekben nem érdemes hanyagolni a droneozást? Sokkal ridegebb ilyenkor a műanyag, könnyebben törik.
dudicukrasz: veszek levegőt nyugi

-
Saccco
nagyúr
-
syler123
veterán
-
Baku
aktív tag
válasz
vandor01
#34077
üzenetére
Akkor lehet, hogy "jó szórásúak" a motorok az e010-emben???
Mindenesetre ezekkel az aksikkal tényleg sokkal jobb lett....Az 500-asokat elkótyavetyélni nem akarom, de hátha valakinek pont jól jönnének, én meg a közeli jövőben nem hinném, hogy ki tudom használni őket. Most még zsír újak, bontatlanok, ne menjenek tönkre állásukban. Nekem csere is szóbajöhet ha van valakinek elfekvő cucca érte....
-
Baku
aktív tag
válasz
vandor01
#34073
üzenetére
A kínai ipar alaposságát, precizitását ismerve, tuti hogy hatalmas a szórás.
A rizsföldekről átirányított szerelősorokról nem is beszélve....
Én azon is csodálkozom, hogy ezek a gépek egyáltalán elemelkednek, és lebegni tudnak egyhelyben ...Ennek az akksinak az árán én 4db 25C- set vettem....

-
twine
veterán
válasz
vandor01
#34059
üzenetére
Köszi!
A szakszolgálati engedély alatt pontosan melyiket értjük?(#34060) duc:
Szvsz. Nem jól érted, mivel a bivalyerős cuccod, "amit fel tudsz küldeni a sztratoszférába" már teljesíti a 3. kategória, azaz 130m feletti repülést....
Gondolom ez úgy működik mint "bármelyik" , szabályozás....nem egy adott dolognak kell teljesülni, hanem ha több dolog valamelyike teljesül, akkor kategóriát ugrasz!Ellenben van egy olyan érzésem, és ezt ne vedd magadra, megint elönti majd a netet az okoskodás, hogy szarok a szabályok, mert ha én itt meg ott hackelem a gépet, máris nem úgy van, és akkor ehhez mit szólnak majd a kva okosok?!
Nem nekik találták ki a szabályozást....Aki ennyire pro, és ennyire keresi a kiskapukat, annak nem is kell papír....Nem fog bele pénzt rakni, hanem inkább "okoskodik".....
Én azzal az emberrel sörözök meg pálinkázok a "szomszédban" ,aki a múltban az összes engedélyt kiadta a tornyokra, antennákra, repterek engedélyeit kezelte....
Annyit kértem tőle, segítsen a jogszabályokban eligazodni, ha végre kijönnek....De mivel Phantommal dolgoznék a jövőben, szerintem olyan kvára nem kell eligazodnom...mivel valszeg a "legmagasabb" szabályozásnak kell megfelelnem...
Ha valakit érdekel pilótavizsga...most kaptam tőlük üdvözletet:

Korrekt sulinak tűnik...
Egy ideje levelezünk, amiből egy részletet kiemelnék:
"A következő, decemberi tanfolyamunk a Pilóta Nélküli Légijármű Rendszerek (UAS) kezelő alaptanfolyam - Magánkezelő Engedély magáncélú UAS üzemeltetéshez.
A kereskedelmi célú (munkavégzésre) UAS használatra a jövő évtől induló haladó tanfolyam lesz Önnek a megfelelő.A Pharma Flight-nál tartott UAS kezelő tanfolyamok a jelenleg hozzáférhető nemzetközi és hazai jogszabályi ajánlások alapján vannak felépítve és a Légügyi Hivatal jóváhagyásával és engedélyével kerülnek megtartásra."
További levelezésünkben kiderült, jövő év második negyedévében indulnak a "haladó" tanfolyamok, mivel ők is megvárják a törvényi szabályozást!
-
jozsi252
veterán
válasz
vandor01
#33902
üzenetére
Közbe néztem és a weboldal Skycontroller 2-nek írja, szóval valószínűsíthető hogy továbbfejlesztették az 1-et, és ez lett belőle? Azért jóval kisebb mint a másik szerintem. Szerintem sokkal jobb egy ilyen kicsi táv mint a nagyobb. Nem kell nekem csili vili tablettartó meg ilyesmi, működjön rendesen az a lényeg.
Amúgy vidéken lakok, Pesttől 40km-re, szóval nem a nagyvárosban fogok repkedni, hanem sokkal nyugodtabb körülmények között. Akár úgy hogy kimegyek egy mezőre, vagy erdőre, ahol tuti senkit sem zavarok, és biztonságos is.
Köszi!

-
üszök
őstag
válasz
vandor01
#33818
üzenetére
4-5 éve mióta rendelek külföldről mindig ez van karácsonykor. Üzletileg nem áll érdekükben több embert foglalkoztatni a külföldi csomagok feldolgozására,mert egy buznyákot sem keresnek rajta.
Csomag mérettől is függ, nov 29 rendelt telefon tok ma a posta ládában volt. Nov 22 feladott H36 több mint 1 hete itt van,a másnap feladott H31 még sehol,pedig 1 nappal a kicsi után az országban volt. -
Teréz Atya
senior tag
válasz
vandor01
#33683
üzenetére
Hmm, az X1-et sokan epitgettek at RCG-n. Sajna elegge lomhava valik ezektol a vazaktol, merthat egy QAV 210 cca 90g-ot nyom.
Ezert szoktak 3S-re tuningolni egy kondi cserevel, az ESC altalaban, ismetlem altalaban birja. A nh280 is altalaban birja 4S akkut. Birta is cca 20 percig, az is igaz h hajtottam mint allat. 
Ha az X251 is elviseli a 3S akkukat, akkor nem lesz tul lassu, de igy sajna lajharra valhat.Esetleg valami forditott 180-as vaz h fent legyenek a propok???
-
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#33616
üzenetére
A H36-os kategot elengedném, modding nélkül simán. Evidens. Elvileg már egy H31 is tudna galibát okozni. Nem hinném egyébként, hogy itt a vizsgákon lesz a hangsúly. Gondolom, normális embereknél alap, hogy egy reptér közelében nem veretünk a leszállópálya felett. Jogsival is lehet valaki ökör, lásd a közutakat.
. Én a magam részéről örülnék neki, ha a KRESZ-ben is ilyen szigorúak lennének törvényileg.
.Ami jobban aggaszt az az, hogy ok, legyenek törvényes keretek, szabályok, stb. De akkor egységesen. Azaz ne csak otthon legyenek ugyanolyan szabályok, hanem EU-n belül legalább azonos szabályok legyenek. Nem úgy mint most. Legyen vizsga, REG, miegymás, de akkor legyen már valami egységes felület. Pl. mint mondjuk a minősített hegesztőknek (sry, csak egy hasonlat.
). Legyen egy flying pilot number, amit mondjuk minden felszálló eszköznél lehet használni azonosítóként és kapásból tudják, ki, mivel van fent...vagy megint beleér a kezem a bilibe.
. -
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#33594
üzenetére
Annyira nem gond, "elül" otthon, van másik négy. (egyelőre
.)
Csak érdekel, hohgy ha ide rendelem, mondjuk januárba - ha most nem - akkor milyen az átfutás. Tudom, hogy jobb, mint otthonra, angolba is átlag egy hét Kínából. Azért agyalok azon, hogy ide, vagy haza rendeljem.
-
Geller72
veterán
válasz
vandor01
#33591
üzenetére
GB/BG érdekelne, jobbára X1 miatt.
Terneuzenben vagyok, 20.án megyek haza. Vajon érdemes e még megvennem?
(Azért lenne jó tudnom, mert nyolcadikán jövök vissza, azaz 6.-ig kellene magyarba kérnem, de szerintem oda nem ér haza annyi idő alatt, mint ide a 20-ig.
.#33592:Ez nem ér, ennyi infót rám zúdítani.
. A parkolásod elég friss, mainak tűnik a cikk.
.
Milyen uni távot vegyek, ami elég drága ahhoz, hogy a közeljövőben minden ilyen "vegyesfelvágottat" faszán elvigyen?
. Milyen "messze vitted eddig max" - ahonnan még vissza is jött?
. Tényleg másfél óra a töltés?
A H31 nem volt rossz, de ez igen keménynek tűnik alapból, ahogy a videókat néztem róla.
(Ez a zene, bakker.
)Fára felakadás. Legyen nálad egy olyan madzag, ami kb 10 méteres. Ennek e végére rákötsz egy fél méteres fadarabot. Meglasszózod azt az ágat, amire "felült" a gép és lerángatod. (Óriási tapasztalatból beszélek.
.) -
Nohab61
aktív tag
válasz
vandor01
#33537
üzenetére
Akkor itt ezek szerint nem volt még. A MNDSZ megkérdezte a hatóságot, be teszem ide amit kiraktak:
"Tisztelt Dronhasználók!
A napokban több egymásnak többször is ellentmondó és a hangulat megzavarására alkalmas riport, vagy különféle médiumokban történő megnyilvánulás volt látható, hallható amelyek azt voltak hivatottak közölni, hogy a hatóság a közeljövőben nagy bírságolásba fog kezdeni a dronhasználokkal szemben. A hatósággal egyeztettünk ebben a tárgykörben, s a hatóság ahogyan mi is és Ti is az oly régóta várt, de még a döntéshozók kezében lévő szabályozásra vár. A hatóságnak nem áll szándékában eltérni addig, a már bevált formulától és a kereskedelmi célú repüléseket érintő engedélyeztetési formától. Kihangsúlyozzuk, hogy a hobbicélú repülés esetén amennyiben a már korábban több érintett piaciszereplővel közösen megalkotott és a hatósággal is ismertetett "etikai ajánlásunkat" szem előtt tartva, a jelen hatályos repülési szabályokat nem áthágva, kerülve a lakott település feletti repüléseket a kellemetlenségeket nagyban csökkenthetjük. Ellenben javasolnánk, ismételjük, hogy csak javasolnánk mindenki számára egy hozzá közeleső dronosokat tömöritő egyesületbe való csatlakozást illetve belépést, mert a későbbi szabályozás is effelé szándékozik majdan vezetni a hobbidronosok nagy táborát. Ennek oka az átláthatóság és a biztosítás egyszerű és az egyedi kötéshez mérve későbbiekben olcsóbb megkötésének lehetősége, amely már jelen pillanatban is több egyesületen belül elérhető a biztosítás megléte az egyik legfontosabb kelléke az esetleges repülésnek.
Üdvözlettel: MNDSZ"
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- World of Tanks - MMO
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Projektor topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A robotaxik bizony karamboloznak, nincs itt semmi látnivaló!
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3435
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
- Creality Nebula Camera
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség

Be is rendeltem elvileg, de, hogy mikor adják fel, az ugye már más kérdés. De, asszem 93 dolcsi vótt, 28E píz.



Ha annyira hianyzik a felhajtoero, kinald meg a mocikat bullnose proppal.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





Singapour is a fine country.


