-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11199
üzenetére
Nyugi, megy minden. Nekem is, másoknak is.
Ide pakojjá':
Játék: hát ahová raktad. Mindegy. Nem kell telepíteni, elég ha másolod.
Plugins.txt : C:/Users/Felhasználónév/AppData/Local/Oblivion (rejtett)
Menntések, inik: Dokumentumok/My Games/OblivionTegyed csak szépen föl a hozzáadott directxet, kelleni fog. Win7 szerintem alapból csak a Dx10-et tartalmazza (franctudjamér). És minden játéknál pakold föl a hozzáadott cuccokat, különben vinnyogni fognak. Ha van már újabb, amiatt szól majd. Dx szintén, minden játék a sajátját akarja.
Lehet hogy mod managernek kell a rendszergazdaként indítás (mert a C:-n akar ugye macerálni, azt meg védi a Win). Vagy vedd le az UAC-ot minimumra (én ezt csináltam).
-
Varlaisaran
senior tag
Na, ma álltam át vindozhétre, és itt se megy semmi. Az hagyján hogy az idióta felhasználómappák közül azt sem tudom hova tegyem vissza a régi iniket, de az exe meg se nyikkan, d3dblabla.dll-ért vinnyog. Uesp aszonta ilyenkor a gyári dxredistet kéne visszatenni, de nem látom az értelmét egy ujabb rendszerre egy ősrégi dxredistet. Igaz nem telepitettem ujra, sosem szoktam xp alatt legalábbis. Amig nem muszáLY nem is akarom. Ilyenkor mit lehet csinálni? Meg vagyok dögölve ezzel a vindozhéttel, itt semmi se megy:S
-
válasz
ForRedGlory
#11196
üzenetére
A kettő szerintem nem függ össze, van a két játék között vagy 4 év. Amikor a Morrowind megjelent, még az XP is csak fél éves volt, plusz azt a gámát még Win 98 alá optimalizálták.

-
ForRedGlory
félisten
válasz
ForRedGlory
#11180
üzenetére
Na jó, most ötöm fel magam. Windows 7-en is ugyanúgy fagy ez a szar. Valamelyik hardverem biztos nem szeretné, hogy játsszak... Igaz épp a Morrowindet tettem fel, de ugyanígy fog akkor a nagy könyv szerint az Obvilion is fagyni.
-
Roxaar
tag
Nekem textúra hibás csatakürt kastély nem látszik csak valami csillag sárga
-
genndy
addikt
válasz
Kephamos
#11192
üzenetére
Szia!
Tessék, ezt olvasd el elsőre, nagyon jó összefoglaló írás: Maximum Oblivion - Minimum PC
Viszont a modok elérhetősége már nem biztos hogy igaz, inkább a TESNexuson keress rájuk (OblivionNexus ; a nevük ugyanaz, úgy meg fogod találni őket, illetve némelyikből már van újabb verzió) -
Kephamos
addikt
Üdv!
Ismét elővettem a játékot, köszönhetően a Blugiftnek.
Az évek alatt kicsit megkopott a fénye a játéknak. Tudnátok ajánlani 1-2 modot, amivel kicsit felturbózhatnám a grafikát? -
D.László
csendes tag
Titeket nem zavartak benne a goblinok?
Mert annó-amikor játszottam ezzel a játékkal-a végefelé már erősebbek lettek a goblinok minden szörnynél...
-
Jugglerr
csendes tag
Esetleg ha valakit érdekel, még 25 órán keresztül Elder scrolls leárazás van a steamen:
Morrowind: 4,99€
Oblivion: 4,99€, 6,24€ (attól függ hogy nagy DLC-kel vagy az összessel)
Skyrim is van, de azt nálunk nem lehet kapni
-
genndy
addikt
válasz
ForRedGlory
#11187
üzenetére
Nem biztos hogy fönt van, azért írtam hogy lehet hogy csak a KMPlayer teszi föl. Ha nem használsz KMPlayert (vagy más külső médialejátszót, ami ezt felteszi; a KMPlayer nekem is csak a legjobb tippem), nem lesz ott ez a fájl.
Illetve 64bit alatt nem itt van, hanem a Program Files (x86)-ban. Ott is nézd meg. -
genndy
addikt
válasz
ForRedGlory
#11183
üzenetére
Nekem pl. simán megy (Win7 64bit, Steames, de előtte a nem Steames is futott simán).
Esetleg próbáld meg még ráereszteni a 4GBos patchet (Ntcore 4GB patch)
Nekem még egy dologgal volt gondom: ASAudio.ax Ez elvileg itt van: C:/Program Files/Common Files/ArcSoft/MPEG Engine ; talán a KMPlayer teszi föl. Ezt töröltem, utána jó lett.
Illetve mit ír a Win8 hibajelentője? -
válasz
ForRedGlory
#11183
üzenetére
Nekem Win7 (Ultimate, 64-bit), alatt nincs semmi probléma a játékkal.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Varlaisaran
#11182
üzenetére
Attól tartok én is...

Kár, mert nincs kedvem Win7-et telepíteni... vagy azon megy egyáltalán valakinek?
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
ForRedGlory
#11180
üzenetére
Szerintem is win8 dolog lesz ez. Ez a hang berreg és resetig úgy marad, ez tipikusan low-level, driverszerü probléma. Ahogy az elérési út nemléte is, mert gondolom tökmás lehet a struktúra mint az előző vindózokban. Mivel win8ról semmi tapasztalatom sincs nekem sem, így én passzolom ezt kérdést, sajnálom.
-
válasz
ForRedGlory
#11178
üzenetére
Talán Win8 a ludas. Vki, aki Win8 alatt tolja, írhatna vmi tapasztalatot.
Én Fallout 3-mal és Win7-tel jártam így. Ultrabosszantó.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Varlaisaran
#11179
üzenetére
Ilyen elérési útvonal nincs is

Amúgy teljesen natúr a játék, semmi egyéb nincs fent. A Morrowindnél volt, de az Ovilionnál semmi sincs. Teljhesen random a lefagyás, mindegy hogy épp mit csinálok és merre járok. Elkezd a hang beakadni, majd pár másodperc után a játék is kifagy, és csak újraindítással lesz egyáltalán a hang jó, mert addig berreg. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
ForRedGlory
#11178
üzenetére
Hogy tudjunk segíteni, írd körül a problémát jobban, ezekből az információkból bármire lehet következtetni. Tehát steames verzió. Bemásolnál egy load ordert ide (c:xxxuser/documents/Local settings/App...Data/Oblivion-ból a plugins.txt kell). Teljesen random, vagy lehet összefüggésben valamivel, úgymint kültéren/belterekben fagy ki, csinálja-e szűz felállásban (modok nélkül, már ha vannak), használsz-e textúracserélgető pakkot, ha igen melyike(ke)t?
-
ForRedGlory
félisten
Végigpörgettem a topicot, de nem leltem választ. Van valami értelmes megoldás arra, hogy ne fagyjon ki a játék? Ugyanúgy fagy ki, mint a Morrowind.... egyszer csak kiírja, hogy a működés leállt, aztán jön a beakadó végtelenített búgó, akadozó hang. Kicsit sem vagyok kurva mérges... kiadtam értük egy valag pénzt, és egyedül a Skyrim nem fagy ki, de ez a kettő folyamatosan, teljesen random, általában 5-10 perc után.

Csak azt ne mondja senki, hogy hardveres hiba, vagy user error, mert falnak megyek. Soha semmivel nincs gondom, de ezzel a két játékkal nem tudok játszani...
Ami fontos lehet az adatlapomon lévő gép mellett: Steam verzió és Windows 8
-
Roxaar
tag
Nem tudok megmozdulni cuccot hogy dobhatok ki ?
-
Roxaar
tag
Köszi most rakja fel.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Roxaar
#11173
üzenetére
Lesz amire azt mondod majd hogy fúúúúú... lesz amire azt hogy baaaaa**eg skyrim mé'nem tud ilyet?
Szebb, örömtelibb, eredetibb világ relative gyengébb graffal, ám jóval nehezebb, bonyolultabb gameplay sokkal több rpg beütéssel - ez még féligmeddig rpg-nek is nevezhető. Gyengébb, póriasabb (nem mind) küldetések, sajnos kevesebb körítéssel, minden egyszerűbb, fapadosabb tálalásban. Ha még nem volt meg, elsőre modok (ezáltal hibaforrások) nélkül lehet hogy érdemesebb végigtolni. Ha kezdésnél gond van csak irj és ha tudunk segitünk. -
Roxaar
tag
Még nem találkoztam ilyen tartalmas játékkal mint a skyrim ez is azért érdekel.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Roxaar
#11170
üzenetére
Alapban nincs hádétextura packja, és nincs olyan grafikája mint a skyrimnek. Elsőre majd furcsa lesz megszokni a normális rpg-szerű kezelőfelületet a skyrim szemét felülete után, bénábbak a mozgások és animációk, nincsenek múvis effektek, sokkal többmindenre kell figyelni, egy szint felett többször nehezebb is játszani, kiegek pont olyan semmitérők mint a skyrim-éi; ezalól kivétel a Shivering Isles. Ha csak a hádégrafika fontos számodra akkor nem fog tetszeni, amugy is bonyolult a felrakása moddolva főleg. Viszont ha szereted az elder scrollst (ez 400 évvel skyrim előtt játszodik), illetve érdekel maga a gameplay és a feeling, akkor élvezni fogod, és kis idővel rájössz hogy hogyan, és miért baszták el a skyrimet ugy istenigazából.
-
huskydog17
addikt
válasz
Roxaar
#11170
üzenetére
Nos, ez nem Skyrim, Oblivion Tamriel Cyrodiil tartományában játszódik, más a környezet. Emellett mivel az 4. epizód már 6 éves, így grafika téren sem szabad tőle csodát várni, bár modokkal eléggé jól lehet csinosítani.
Itt inkább a melegebb, kontinentális éghajlat a jellemző, sokkal több a zöld, vegetációval dús terület, pontosabban ebből van a legtöbb. Ebben az epizódban még különlegességnek mondhatóak az úgynevezett Oblivion kapuk, amelyekbe belépve átmész Oblivion világába, ami hasonló hely, mint a pokol, legalábbis szerintem, kopár, sok-sok láva, démonok stb.
Amennyiben felkeltette érdeklődésed, bátran ajánlom a gameplay videókat tonna számra találni belőlük és egyéb más anyagot is.
A két kiegészítőről egyelőre nem tudok nyilatkozni, mivel még bőven az alapjátékot tolom, még a feléig sem jutottam el.
-
Roxaar
tag
Sziasztok ez a skyrimhez képest milyen ?
Hd textúra packkal van olyan grafikája mint a skyrimnek ?
Kiegek jók ? -
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11168
üzenetére

-
huskydog17
addikt
SIKERÜLT!
Működnek végre a texture replacer modok, köztük a FG is! Annyi volt az egészben a trükk, hogy a OBMM-ben az Archive Invalidation alatt nem BSA Redirection-t kellett nyomni ahogy azt szinte mindenhol írták, hanem BSA alteration-t! Ezt a steam fórumon írta egy felhasználó és bevált.
Update gomb megnyomása után kiírta, hogy ennyi és ennyi fájl módosítása megtörtént és utána már be is töltötte a modot.Ez mindenképp tanulságos volt számomra, megjegyzem!

Újra szép színes és változatos a növényzet, éljen!
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!ITF2 és a FG nem férnek meg egymás mellett, ezt most megtudtam, sok textúra van, amit mindkettő módosít.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
huskydog17
#11166
üzenetére
Ettől tartottam. Ennek se espje, se kutyafüle, bemásolod-inditod-játszol tipusu alap pack. Érdemes megvizsgálni talán a kérdést amit Gyps vetett fel az UAC kapcsán. Esetleg még steames Obli lehet az oka, nade azt is sokan futtatják és gondolom megy nekik. Most nem merem javasolni hogy kizárólag teszt erejéig próbáld meg egy virágbolti verzióval, de lehet hogy kézenfekvő megoldás lehetne kiszürni a steam dolgot, máramennyiben ez áll fent. Még mielőtt elkezdenének hurrogni emiatt, hangsulyozom: kizárólag teszt célra. Az a tény hogy megvetted, eleve ennyit megenged, legalábbis az én igazságérzetem szerint

-
huskydog17
addikt
válasz
Varlaisaran
#11165
üzenetére
Kipróbáltam ezt is, ahogy ajánlottad. Ez sem működik.

-
Varlaisaran
senior tag
Akárhányszor végiggondolom, nem bírok rájönni hogy mi lehet ez, ilyet még sosem láttam senkinél. Az, hogy azt mondom "ennek mennie kell", ez pont ebből fakad mert ez igen ritka jelenség. Viszont egy kérdés. Irtad hogy korábban minden működött. Attól a helyzettől volt valami változás? OS/driverek/bármi? Biztos vagyok benne hogy nem az obli bugzik, az nem igy szokott, főleg nem ilyen kevés moddal, mert oké hogy bele tud kavarodni néha a modokba, de elég nagy tűréssel is el tud menni akkor is ha sok mod rosszul van elrendezve. Még egy lehetőség debugoláshoz. Tegyél fel egy bármilyen texture replacert, mondjuk ITF-et. Ha az működik avagy nem, az már egy további támpont.
-
huskydog17
addikt
válasz
genndy
#11162
üzenetére
A Plugins.txt alapból nem írásvédett és a Lush mod jól szerepel benne, helyesen van írva. Végül is nem olyan nagy katasztrófa, hiszen a vanilla szépen megy, még 8x AA mellett is megvan a 60 FPS (kivéve amikor tölti az új pályarészt, akkor egy kicsit be-beakad). Csak a vanilla növényzet még NE mellett is elég monoton, ezért örültem volna, ha működne a FG mod, na mindegy, az új gépet valamiért nem szereti.

-
GypsFulvus2
őstag
válasz
huskydog17
#11160
üzenetére
genndy kolléga utolsó hózzászólásában említi a win7 jogosultsági problémákat. Amit visszaolvastam, annak alapján nekem is gyanús, hogy UAC-os problémák lehetnek. Próbáld meg ideiglenesen kiakapcsolni az UAC-ot és megnézni, van-e változás.
-
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11160
üzenetére
Na jó, még egy ötlet:
- nem írásvédett a plugins.txt?
- biztos hogy az OBMM hozzáfér a plugins.txt-hez? Tehát értem, hogy OBMM-ben bepipálod, de aztán tényleg bekerülnek a txt-be, betűhelyesen az .esp-k? Win7 kényes a C:-n a jogosultságokra.
Esetleg próbáld meg kézzel beírni a két .esp-t a .txt-be (ezt azért mondom, mert én nem is szórakoztam az OBMM-el, kézzel írtam be, na de akkor tutira bent is volt és jó helyen)
Tudom, Nat.Env meg működik, stb. Hátha mégis ez a baj. -
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11160
üzenetére
Akkor jó helyen van (amúgy én meg elírtam az útvonalat Win7 alatt, de így már ismerős, a tiéd a jó, itt kell lennie).
Föladom, nem tudom mi lehet a baj. -
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11158
üzenetére
Oké, akkor úgy gondoltam, hogy a te Oblidban van a baj, mert a mod, a benne lévő fájlok, esp-k jók, hiszen nálam működött.
Egyre tudok még gondolni, hogy rossz helyen van a plugins.ini (és még az OBMM is rosszul látja, a játék valójában nem azt használja). Itt kell ugye lennie:
C:\Documents and Settings\FELHASZNÁLÓNEVED\Local Settings\Application Data\Oblivion
vagy Win7-nél
C:\Users\FELHASZNÁLÓNEVED\Local Settings\Application Data\Oblivion -
huskydog17
addikt
válasz
genndy
#11156
üzenetére
Ennek a modnak elvileg semmilyen invalidálás vagy BSA Redirection nem kell. Megpróbáltam a régebbi verziót, de az sem működik.
"Tehát valamit te csinálsz rosszul."
LOL, pont azt szeretném megtudni, hogy mi a fenét csinálok rosszul."Tutibiztos hogy jó helyre másolod a fájlokat a Datan belül? Esp-ket?"
Igen, mindent jól csináltam, ahogy a Readme-ben le van írva. Érdekes a Natural Environments gond nélkül működik. A Lush modot is szimplán a Data-ba kell másolni, csak ez szimplán nem működik, ez nehogy már az én hibám legyen!
Megpróbáltam még az OBSE-el, de azzal sem ment, ráadásul az OBSE-t én soha többé nem akarom látni, undorító egy dolog, csak arra jó, hogy behúzza a kéziféket a játék sebességénél.
Varlaisaran:
"Egyszerüen mennie kell és kész."
LOL? Én is ezt hittem eddig. Próbáltam még játszani a grafikai beállításokkal, hátha azzal van baja, de semmi változás.Na mindegy hagyjuk ezt a dolgot, én már nem akarok több időt és energiát pazarolni erre, nem megy és kész, kénytelen vagyok elfogadni.
-
Varlaisaran
senior tag
RTFM!!!44
TO INSTALL:
Copy the Data folder to your Oblivion directory. If asked to over-write any existing files, say yes.
It never hurts to do a BSA Redirection with a tool like OBMM. Personally I've started skipping this step since the mod seems to work fine for me without it. However, if the shit hits the fan when you install / uninstall this mod, then give a BSA Redirection a go. Usually cleans things up fairly well.
Először is nem invalidation hanem redirection kell (nem ugyanaz), valamint írja, hogy nem feltétlen szükséges. Alap szűz Oblin is kell hogy menjen, és Genndynek ment is. Most sem értem azt a két esp-t minek van az ott. Nekem is le van töltve az összes Lush verzió, egyikben sincs (régebbi verzió?). És mivel texture replacer, értelme se sok van, talán a readme-ben írja hogy mire jók. Szerintem pakold fel az oblit, másold be az erőforrásokat (textures, meshes, trees), de mást ne. Semmi omodozás, espzés, csak ez a három mappa be a datába. Egyszerüen mennie kell és kész.
-
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11155
üzenetére
Unoff Patch nem kavar be ilyenbe.
Na megnéztem ezt a Gloriát tényleg szűz Oblin. OBMM-t el se indítottam, csak kézzel megcsináltam ami kell, szándékosan nem csináltam semmilyen invalidationt. Működik. Tehát valamit te csinálsz rosszul.
Tutibiztos hogy jó helyre másolod a fájlokat a Datan belül? Esp-ket? Próbáld meg hogy nem invalidálsz, még az is lehet hogy az kavar be. -
huskydog17
addikt
Nálam valami nagyon nincs rendben. Megpróbáltam egy másik mod-ot, ami erősen módosítja a növényzetet, de ez sem működik, még a modhoz tartozó patch-et is felraktam, megcsináltam az Archive Invalidation-t, de semmi, nem akar betöltődni. Nagyon nem értem.
A legfrissebb Unoffical Oblivion Patch fent van, de elvileg azzal nem kéne összeakadnia. Valakinek valamit ötlete? -
huskydog17
addikt
válasz
genndy
#11153
üzenetére
Így van: hiába tikkelem be mindkettőt, az égvilágon semmi nem változik, mintha be se töltené, a program lesz*rja, hogy bekapcsoltam. Korábban használtam ezt a modot, így tudom hogy kéne kinéznie a növényzetnek. A Natural Environments és az OSR működik.
Lefuttattam a TES4LODGen-t is, ahogy az a Readme-ben elő van írva, valamint azt is kipróbáltam, hogy csak a FG esp-t kapcsolom be, de hatástalan, egyszerűen nem megy.
A Readme még valamilyen BSA Redirection-t említ. Ez micsoda és hogy kell csinálni? -
genndy
addikt
válasz
huskydog17
#11151
üzenetére
Nem tudom mi lehet a baj, szándékosan én is letöltöttem a modot, szűz Oblira felraktam, bepipáltam mindkét esp-t és ment. Ha mindent jól csinálsz, mennie kellene.
Mi a pontos baj, hogy 'nem működik'? Nem jó a fű, nem változtak meg a fák, vagy abszolút semmi sem változott? Kipróbáltad hogy mi van ha elmész délre/északra, sehol sincs változás?
A készítő ír még valamit az invalidálásról is, próbáld ki azzal/anélkül.
Bocs, nem szűz Obli. Van ArchiveInvalidationInvalidated.bsa-m. Az nekem bizony alap. Mesh/textúracsere problémám soha nem volt, szerintem emiatt. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
huskydog17
#11151
üzenetére
Hát ez a két esp meglepett, életemben nem találkoztam velük, ez ugynézem valami ujabb/másik release lehet. Mivel texture replacementről van szó, értelmét nem látom esp-nek, igy lepasszolom. Ha eddig működött, ezután is kéne. Readme-ben mit írnak, mire valók a pluginek? Nem lehetséges hogy a két esp opcionális, vagyis csak egyiket kell aktiválni, nem mindkettőt?
-
huskydog17
addikt
válasz
Varlaisaran
#11150
üzenetére
Újratelepítettem (újra le töltöttem Steamen) a játékot, de még mindig nem működik. A Natural Environments-et most nem raktam be, hogy még véletlen se kavarjon be, bár elvileg nem akadnak össze. OBMM beállítás jelenleg.
Van omod fájl is és a Data-ba is bemásoltam a szükséges dolgokat.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
huskydog17
#11149
üzenetére
Akkor pls másolj be egy load ordert, hogy haladjunk is valamit.
-
huskydog17
addikt
válasz
Varlaisaran
#11148
üzenetére
De van neki, kettő is, mindkettő be van pipálva, a sima OBMM-ben pedig az Oblivion.esp után raktam őket, de próbáltam más sorrendben is, sehogy sem működik. Az OBMM és a sima Oblivion Launcher is látja, tehát jól van telepítve, korábban is felraktam már ezt, akkor simán ment, nem értem.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
huskydog17
#11147
üzenetére
A Lush-nak nincs esp fileja. Pontosan miket ikszeltél be? Egy betöltési sorrendet be is másolhatsz ide akár.
-
huskydog17
addikt
Sziasztok!
Ma felraktam a Lush and Gaudy Floriana Gloria nevű modifikációt, de a játék sehogy sem akarja betölteni, hiába van a Launcher-ben beikszelve mindkét esp fájl, egyszerűen nem tölti be, a Natural Environments-et pedig betölti. Mi a baja? (Steames verzió)
-
Varlaisaran
senior tag
-
Amarth
aktív tag
Arra van valami mod,hogy a zászlók lengjenek,ne csak lógjanak?
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11143
üzenetére
Inkább most kezdek újat,mint később

Holnap átolvasom mégegyszer a Bosst

-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11140
üzenetére
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11139
üzenetére
Hát ha BOSS igy döntött, akkor igy van jól. Pontosan hogy oldottad meg a lilulást? Szerintem nem figyeltél jól valamire, aztán rájöttél és jól megcsináltad ugye?

Itt találod a Ryu Doppler (RD) féle javítást. Telepitsd RÁ a régire, ergo minden erőforrását, mintha csak ujra feltennéd. Overwrite-okra okézz.
Egy megjegyzés BOSS-hoz. Időközben meg fogod figyelni hogy a program önkényesen arrébbrakogat bizonyos modokat de egy idő elteltével csak. Ez normális jelenség, azárt van mert a questes modok más és más poziciót igényelnek kezdeti, működő, és már részlegesen inaktív (befejezett, lejárt questek) állapotában. Nem bug, ez igy működik, de az elején én sem értettem.
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11138
üzenetére
Bossoltam,persze

Nagyon szép a Liquid,bejövős.
Viszont az RD-ből nem találtam azt amit kellene.Neked esetleg nincs?
-
Varlaisaran
senior tag
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11136
üzenetére
Oblivion.esm
All Natural Base.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
DLCShiveringIsles.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
All Natural.esp
All Natural - SI.esp
Immersive Interiors.esp
OBGE - Liquid Water.esp
Sounds of Cyrodiil.esp
All Natural - Real Lights.esp
IlluminationWithin.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCOrrery.esp
DLCVileLair.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCThievesDen.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCFrostcrag.esp
Knights.esp
xulBravilBarrowfields.esp
Natural_Vegetation_by_Max_Tael.esp
BrighterTorches_v1.2.esp
Bashed Patch, 0.esp
Dark seducer.esp
Golden saint.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.espViszont jó hír(nekem tuti
),hogy a lilulás megszünt!
Lefuttattam az archiválót más beállítással és jó lett minden!Viszont ha az OOO be van lőve,akkor hiányos a text néhány őrnél.
-
Varlaisaran
senior tag
Azokkal ne foglalkozz, semmi közük ide. Shaderekről én csak az OBGE kapcsán írtam ha jól emlékszem, de őszintén merem remélni nem próbálkoztál vele még, az kicsit keményebb dió.
A lilulás textura hiányát jelenti, avagy elérési út hibát. Adott modellhez adott textura kell (ene), de nincs vagy nem ott van ahol az engine keresi. A sárga szarok azok egy mesh hiányát jelölik. Én úgy vélem, itt user failure van, itt nem is biztos hogy invalidate hiba van. Kérek a mostani helyzetről egy load ordert

-
Varlaisaran
senior tag
Nos ezeket a shadereket én sem értem, honnan jöttek most ide?
Qarlnál nem kell shaderezni, hacsak véletlen nem dobtad fel az OBGE-t és-vagy Qarl Dof-ot is tévedésből. Csináld ugy ahogy Genndy mondja, ugy egyszerüen müködnie kell. Vagy részletesebben ird körül, esetleg készíts egykét shotot a problémáról. -
genndy
addikt
válasz
Amarth
#11130
üzenetére
Akkor csak a Textures-t pipáld be.
Ha arról a shadersről beszélsz, amit én linkeltem, akkor nem fogsz látni változást, az a lila talaj probléma orvoslására van. Ha neked a fű, meg mosr a kapu körüli kő vagy mi a lila, arra nem megoldás.
Ha valami más shaderről, akkor arról fogalmam sincs... OBGE?
-
genndy
addikt
válasz
Amarth
#11128
üzenetére
Akkor lilul, ha van új (tehát nem az eredeti játékban is meglévőt lecserélő) mesh (3D modell), amihez nem tartozik textúra ("bőr", amit ráhúz hogy ki is nézzen valahogy). Ekkor egy 'üres' textúrát húz rá, amit te lilának látsz. Ezt jellemzően mod csinálja: mondjuk betesz egy vadiúj fegyvert, amihez a modder elfelejti mellékelni a textúrát. Ekkor a fegyver megvan, használhatod is, csak lila.
Másik eset, ha a játékban már meglévő mesht cseréli le (ez tipikusan a QTP) mondjuk nagyobb felbontásúra, és ehhez felejti el mellékelni a textúrát, vagy te felejted el invalidálni. A megnövekedett poligonszámmal (kis háromszögek, amiből összeáll a 3d modell) szintén nem tud mit kezdeni a program, megint csak a lila üres textúrával próbálkozik.
A QTP-t most én is direkt kipróbáltam, és nem lilult semmi, az nagyon jól van összerakva, figyeltek erre. DE ehhez kellett az is, hogy rendesen invalidáljam. Biztos hogy ez neked jól megvolt? OBMM-ben: Utilities - Archive Invalidation - BSA invalidation - File types to include: Textures ÉS Meshes! - Update Now. A QTP-nél ezután valami olyat kell látnod, hogy ~2600 új bejegyzést csinált az ArchiveInvalidation.txt -be.
Ha még mindig lilul, akkor próbáld meg hogy bepipálod a Textures-t ÉS Meshes-t is. Vagy leírom az ArchiveInvalidationInvalidated.bsa-t ha meg akarod próbálni.
A shadereket nem értem. Mit szeretnél és mi nem sikerül? -
Amarth
aktív tag
Felraktam az OOO-t,ezzel most a fáklya is lila lett.Hogy lehet ezt letörölni?
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11125
üzenetére
A qarl-al volt baja,nemtommi,lefuttatam az archiválót újra és megjavult.
Viszont cserébe a kapuk körül lett lilulás...
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11122
üzenetére
Qarl felment,obmm-es archive megcsinálva,eredmény lila eső.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11121
üzenetére
Akkor Qarl legyen az első szerintem, mert alapabb dolog, ugye. Az egyik leírásomban benne is van, az ott kitárgyalt omod-os verziót Nexusról tudod leszedni 11 darabban. Javallom ezt, mert teljesen biztonságos a használata. Natural is le vagyon írva, de megemlítem itt is, hogy a Natural időjárás részéből a Ryu Doppler félét toljad, ennek a nevében az RD jelölés van, abból is a HDR-est, ha sm3ban fut a game.
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11120
üzenetére
Első körben a Natural environment-re gondoltam,illetve a Qarl-ra.
A többi még képlékeny
Illetve olyat keresnék még,ami a karakteren lévő cuccokat szebbé teszi. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
Varlaisaran
#11119
üzenetére
Továbbá a modtelepítésről, ezt elfelejtettem.
Gyári Lanchert örök életre felejtsd el, az nemjó semmire. Ha fent az OBSE, eleve annak a parancsikonjáról fog futni, de megjegyeztem csak. OBMM-ben jelölgetsz hogy mi kell, mi nem. Ha ikszeltél, akkor mindig BOSSolj, akkor is ha csak ki-ikszeltél. Jobb megelőzni a bajt.
Másik dolog, egy mod leszedése, kiváltképp a nagymodoké, pl egy OOO vagy hasonló. Menj ki egy közömbös vanilla területre, pl.a szabad ég alá. Itt ments egyet (rendes save, NEM quick), majd lépj ki, szedd le a modot, BOSSold, majd menj vissza a gameba. Betöltéskor rinyál hogy hiányzik valami, okéz, és a betöltött állást az előzőre mented. Igy hozol létre clean (tiszta) save-t, tehát a leszedett modot ily módon kipucolod a mentésből is. Innentől quicksave is mehet. (nem mindegy melyik mert a rendes save másképp ment mint a quick).
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11118
üzenetére
Kirájoss, elsőre frankón ment
Hogy mit tegyél fel, azt viszont egyvalaki döntheti el, az te vagy. A cikkemben levőket érdemes, de ezenfelül ajánlom a TESNexust mint lelőhelyet, kategorizálva vannak a modok ezrével.
Van néhány szempont amik alapján érdemes mérlegelgetni, így most sokat fogok írni.- Texturacsereberélő jellegű modok. Amik sokszor nem is modok, csak sima turhák, amiket bemásolsz, stbstb. Ezeket jól meg kell nézni, meghozzák e a kívánt célt, tehát megéri e felturni miatta a rendszert. Ha van valami ami kell, readme legelőször: Miket változtat, milyen eljárás kell utána (invalidate stb).Egy ilyen beavatkozás után tesztindítás, nézd meg hogy változott-e és ha igen bugzik-e. Ilyen jellegü cuccokat javallott csak egyesével rakogatni. Aztán ahogy belejössz, kiismered melyik milyen, legközelebbi rakáskor már tudni fogod hogy jó lesz.
- Questes modok. Ezek ilyen nagy valamik, általában sokmindent adnak hozzá a játékhoz, mint uj modellek, turhák, küldetések, blabla. Ilyen pl. maga a Si is, vagy Ayleid Steps, Lost Spires, Kvatch Rebuilt stb. Első alkalommal itt is célszerű az egyesével/tesztelgetés szabály.
- Overhaul-ok. Ilyenek pl MMM, OOO és társaik. A játék egy adott területét teljesen átalakítja, sokszor a működési mechanizmust is, értelemszerüen irdatlan buglehetőség, viszont sok új lehetőség, főleg az új OOO-t dicsérik. Itt is readme, és egyesével. Ezeknél célszerü felrakás után játszogatni kicsit, pár órát, hogy fagynak e, illetve beállításuk elég szerteágazó.
- Funkcionális modok, ilyenek az időjárás, víz, hanghatás, immersion cuccok, stb modok. Ezek szelídebbek, és nem hordoznak sok lehetőséget a hibára, de első alkalommal érdemes egyesével kipróbálgatni.
A legfontosabb: Egy mod csak egyszer futhat, vagyis lehet bejelölve! Ha van egy adott mod, ami több változatban készült (pl Natural-ok) az nem azt jelenti hogy mind kell, hanem abból egyik, amelyik szimpatikus. A hozzájuk tartozó erőforrásokat mindig precizen másold be, ezek általában a Data könyvtáron belül:
Meshes, Textures, Sounds, esetleg Shaders, de utóbbi ritka.
A mod csomagján belül levő (pl meshes) mappa az a benne levő tartalommal ugyanugy kerüljön az Obli Data/meshes-be, beleértve az almappáit is! Magyarul ugyanugy nézzen ki a mappaszerkezet pl:
ValamMod.zip/meshes/janika/zsotika/marika/valami.nif --> .../Oblivion/Data/Meshes/Janika/zsotika/marika/valami.nif.
Itt el lehet b*szni könnyedén, főleg ha sok modot egyszerre ömlesztesz befele.Ha találtál egy modot ezeket lesd meg mindig:
- Milyen Obliviont kér (0416 patch/SI/OBSE)
- Milyen más modokra támaszkodik
- Van e olyan igénye ami nincs a gépen, pl Cobl, OBGE, mittudomén bármi.
- Nézz véleményt róla (Nexuson commentek pl)Lehetne több csoportba is szedni de nem bonyolítom. A csoportok azért lényegesek elviekben, mert a modoknak a load order-ben elfoglalt pozíciójukkal szorosan kapcsolatosak, valamint felrakás sorrendje néha nem mindegy, de mindenképp előnyös. Én első körben rakom a textura modokat, és a funkcionális cuccokat. Így megvan az alap, amihez már nem nyulsz utána, ellentétben a többi moddal amik olykor jönnek-mennek, questjeik végetérnek, megunod, van helyette jobb stbstb. Ilyen, vagy hasonló logiak szerint csökkented a game leromlásának lehetőségét.
A texturamodok: Jó példa amit említettél, a LushGaudy. Ha felteszed, megváltoztatja a fákat, füvet, virágot, még almafát is csinál majd
Namost, ha ezekután találsz egy másik csomagot, ami szintén jól néz ki, akkor jöhet a kérdés hogy mi van ilyenkor. A következő mod felülírja a Lush texturáit, és az fog érvényesülni következő indításkor. Ha a következő mod viszont kevesebb texturát módosít (pl 10féle fából kettőt, míg a Lush 10-ből 8at) akkor a helyzet: 10fából kettő vanilla, hat Lushos, és kettő lesz az uj modból. Mindig a későbbi irja felül az előzőt, ergo szép keveredés lehet belőle, ami néha egész jó, máskor jönnek a lilák a hiányzó normal mapek, vagy turhák miatt. Magyarul turhacserélgetőt leszedni macerább mint feltenni, legalábis alapesetben. Így egy adott texturacsoport (pl háztexturák, növényzet, állatok stb) esetén érdemes az előzőt előtte leszedni és visszaállítani a gyári állapotot, majd aztán jöjjön a következő.
Mindig OBMM-el invalidálsz/alterálsz az adott mod readme-jében megadott eljárás és paraméterek szerint. Továbbá itt képbe jöhet a Genndy kollega által javasolt Invalidation! is, de ahhoz nem értek, igy ha akar, ír róla neked.Ezek után én aszondom' keresgélj, gondold végig mindegyiknél a fenti szempontokat valamennyire, aztán ami megtetszik próbáld ki, előtte be is dobhatod ide, hátha valamelyikünk találkozott már vele.
-
Amarth
aktív tag
FEntvan minden,a magyarítás is,nincs lilulás.
Akkor mostmár mehetnek a modok.Mivel kezdjem?
-
genndy
addikt
válasz
Amarth
#11115
üzenetére
Csak bekukkantottam, egy gyors kiegészítés: a magyarítás előtt mentsd el az egész Obli könyvtárat, meg a Doku/My Games/Obliviont (itt vannak ugye az .ini-k), meg XP-nél a C:\Documents and Settings\FELHASZNÁLÓNEVED\Local Settings\Application Data\Oblivion vagy Win7-nél a C:\Users\FELHASZNÁLÓNEVED\Local Settings\Application Data\Oblivion mappát (ebben van a plugins.ini),
Így nem kell totál előlről kezdeni az egészet ha elrontasz valamit.
Magyarítás előtt indíts egy újat, vagy tölts be egy játékot, hogy minden oké-e, juss ki a csatornából, nézd meg nem lilult-e be a fű, tehát így alapállapotban működik-e rendben. Ha igen, lehet modolni. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11115
üzenetére
- Ha fentvan a nyers Obli+SI, akkor az SI-hez való 0416os patch jön, ha ezt még nem tetted fel. Ha steames, akkor tudtommal már patcholódva jön, ha nem steames akkor a gyári 0416 patchet kéretik feltenni.
- Ha ez fentvan, következő lépésben rakd fel az OBSE-t, és az OBMM-et, ha ezek még nem lennének fent. Mindkettőről írtam tudnivalókat valamelyik logoutomban, ha nem érthető akkor szólj itt. Wyre Bash nem kötelező, és nem is létfontosság. OBSE-nél is van különbség steam és nonsteam Obli között. Leírásában írják, de kérdezz ha nem vagy biztos valamiben.
- Legvégül pediglen mehet fel a BOSS, ennek használatát is leírtam de azóta már változott a program. Uj felületet kapott, illetve automatán tölti le a masterlist-jét. Felteszed, és szépen magától rendbeteszi a load ordert. Minden egyes felrakott mod után futtasd, beleértve a magyarítást és az UOP-ot is.
Így most megvan a jó alap a modok felrakásához. Itt már az eddig fentlevő DLC-k el vannak rendezve.
- Itt jöhet a magyarosítás és az UOP. Nos, itt én átpasszolnám a kérdést a többieknek, egyrészt mert én egyiket sem használom, és nem tudok róluk pontos tájékoztatást adni. Magyarításnál főleg, mert emlékeim szerint ott már a telepítésnél el lehet rontani az egészet.
A fentieket csináld meg, ha nem megy kérdezz, aztán folytathatjuk.
-
Amarth
aktív tag
Nos,megvan a friss telepítés(obli-SI-Knights),mi legyen a kövi?Magyarítás?Patc?
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11113
üzenetére
Köszi a segítséget,énis ezen gondolkodtam,hogy holnap ujrarakom,meg letörlöm az összes mindent.Nem lesz vele gond.
Persze előtte akkor megnézem melyik maradjon a nature-ok közül

Értettem a puzzle-s leírást is,így már érthetőbb,hogy valamik akadhatnak és ezért a lilulás.
Holnap írok,ha fentvan az obli,meg az SI,meg a Knights.Valamikor délelőtt meglesz. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11112
üzenetére
Az Oblivion nem egy massza, amihez hozzáteszel valamit (modokat) és egy kattintással kész, ottvan, müködik. Sajnos.
A játék engineje olyan mint egy puzzle játék, még vanilla (alap gyári) állapotában is.Egy mod (de még maga az alapjáték, az oblivion.esm is) tulajdonképpen nem több mint utasítások sorozata, amiket az engine egymás után értelmez, és végrehajt: xxxxxx.ID-jű objektumot helyezz x,y,z koordinátákra... valahogy így.
Vagy ha valamit kicserélsz:
Pl. egy fa textura: kiveszed a puzzle 4652454.elemét, helyettesíted egy másikkal. Ez igy szépen müködne, de az a baj vele hogy tul sok modnál kontrollálhatatlan az, hogy melyik mod melyik puzzledarabot cserélte, milyenre, és hányszor. Egy tipikus Oblivion bugzás ugy kezdődik hogy két mod ugyanazt a puzzlet akarja kicserélni.
Az adott puzzlet használja pl. maga a játék, esetleg más mod. Ha az 1.mod ki is cserélte azt, a másik mod müködését zavarhatja mert az meg az ereetire számít. Ha jön még egy mod, ami megint kicseréli a puzzlet, akkor az felülbírálja a legelső változtatást, és ismét egy ujabb variáció lép fel. Magyarul átlapolás jön létre (overlap). Ha idáig érthető akkor szerintem már kezded érteni miért nehéz jó oblit összehegeszteni.A te esetedben a négyszer felrakott Natura Weather soksok puzzlet elrakogatott, ráadásul, mivel négy eltérő verziója futott, egyidőben tették mindezt. Innentől csuszik a motor lába alatt a föld, és jönnek a fagyások, lilázások, stb-k.
Megoldás: Egyenként kitapasztalni a modokat:
1-readme, readme, readme. Olvasd el a szükségleteit: Milyen patches Oblit kér / kell-e OBSE / kell-e SI / és legfőképp hogy ismert-e inkompatibilitása más modokkal, ez fontos.
2-egyidőben egy mod menjen fel, tesztindíts, és figyeld a változásokat, vagy keresd meg a feature-t hogy jól müködik-e.
3-BOSS használata.A BOSS-ről leirást találsz a logoutomban. Lényegében 90%os pontossággal összerakja a loadordert ugy hogy atomstabil lesz, de ehhez minden változtatás után alkalmazni kell, tehát karbantartani.
Nos, én aszondom szedd le a fenébe az egészet, és tegyél fel egy szüz oblit, már ha ez nem fáradalom, és szánsz rá kis időt. Ha fentvan: Obli+patch szüzen, akkor szólj, és segitek felépiteni az alapokat, onnantól meg magadtól is belejössz.
-
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11110
üzenetére
Végülis mondhatni nem régi,az első kapu kész,nagyjából 8-10 óra van benne.
Modokat majd megnézem mi maradjon,de egyébként csak azokat raktam amik jól néztek ki számomra,de ezekszerint több megegyezik.
A lilulás még megvan sajna.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11108
üzenetére
OBMM tudja, igen, sőt az tudja igazán. Az Archiveinvalidation!-al találkoztam már, de nem mentem bele, nekem jobb a régi ösvény, viszont ha nálad bevált, és értesz hozzá, megoszthatod a kollegával, mert most jönne majd a nagylitánia az alapoktól, igy megkimélnél ettől a résztől

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11107
üzenetére
Hát látom nem kispályázol, mindjárt a legkavarósabb modok elsőre

Na akkor:
Natural_Weather_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_2.1.3_coloroverride.esp.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tae_CO_RD.espEbből vagy egyiket vagy másikat, de NÉGYET
együtt nem. A négy plugin eltérő feature-kkel, de ugyanazt csinálja, jelen esetben négyszer, ráadásul ebből a legelső közismerten bugos is. Javaslom a legutolsót életbentartani.Natural_Vegetation_by_Max_Tael.esp
Natural_Vegetation_200%_by_Max_Tael.espItt is egyiket csak, válaszd ki te.
A lilulás okát igy ez nem árulja el, mert olyan kavarodás volt és van itt, hogy csodálkozom, egyáltalán elindul még ez az Oblivion.
Kérdés. Karaktered új, vagy sokat haladál már benne? Elképzelehtő hogy ez a keveredés kinyirja a savegame-t. Aztán folytatom is mindjárt. -
genndy
addikt
válasz
Amarth
#11103
üzenetére
Igen, könnyen lehet hogy ez lesz.
Látom Varlaisarannal már beszélgettek a témában, szerintem meglesz a megoldás.
Textúracseréhez tudom ajánlani az ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa-t, az megold minden invalidálós dolgot magától. Én azért is teszem fel/szedem le bátran a textúracserélőket, mert amióta ez fent van, azóta nincs se felkiáltójeles, se lilás problémám. Azt hiszem ezt amúgy az OBMM is tudja (Wyre Bash-t nem ismerem annyira). -
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11106
üzenetére
Better Cities Resources.esm
Oblivion.esm
Mart's Monster Mod.esm
Kvatch Rebuilt.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
DLCShiveringIsles.esp
Natural_Weather_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_with_darker_Nights_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
All Natural - Real Lights.esp
Natural_Water_by_Max_Tael.esp
Brighter_Torches.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCOrrery.esp
DLCVileLair.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCThievesDen.esp
Mart's Monster Mod.esp
JolardHome.esp
Kvatch Rebuilt.esp
Nascosto Isles 3.esp
Slof's Oblivion Goth Shop.esp
VaultsofCyrodiilBC.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCFrostcrag.esp
Knights.esp
Blood&Mud.esp
The Mystery of the Dulan Cult.esp
Natural_Vegetation_by_Max_Tael.esp
Natural_Vegetation_200%_by_Max_Tael.esp
Bashed Patch, 0.esp
Dark seducer.esp
Golden saint.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp
TrailsOfCyrodiil-BC patch.esp
Natural_Weather_HDR_2.1.3_coloroverride.esp.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tae_CO_RD.esp -
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11105
üzenetére
Magyarul betöltési sorrend. Akár Wyre, akár OBMM. A modok sorrendjét értem ezalatt, amit beikszelgetsz modfelraká után
Mindet kérem. Vagy OBMMből kiexportolod txt-be, asszem lehet, vagy a Local settingsben az Oblivion mappában a plugins.txt tartalmát pastezd be ide. Ez a plugins.txt az a file ami eldönti a betöltési sorrendet, ergo ezt ikszelgeti az obmm amikor változtatsz vmit, stb. -
Amarth
aktív tag
válasz
Varlaisaran
#11104
üzenetére
A load order alatt mit értesz? (Bocsánat tudatlanságomért! Ez lenne az,amik be vannak pipálva pl a Wrye Bash-ban?)
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
Amarth
#11100
üzenetére
Textúracserélgetőket nem teszünk fel csak úgy. Minden valami ami külsős (nem vanilla) texturákat használ vanilla objektekre - ilyen pl egy fűtexturacsere - invalidálni kell az archivot máskülönben szét fog hullni az egész. A mod readme-jében le szokták írni hogy kell eljárni: archive invalidation és-vagy alteration, amit obmmből végzünk, naéspersze nem mindegy melyiknél mit csinálunk. Másold be ide a load ordert, és szerintem megtalálom a ludast. Ha már nincs load ordered mert ujratetted, vagy akarod, akkor szépen irogasd be ide miket szeretnél feltenni, és ha van köztük olyan (mert van egykét "kényes" ügyesbajos mod) ami említést érdemel, akkor megdumáljuk mit-hogy.
-
Cucuska2
addikt
Distant Landet kikapcsolnod további utasításig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nikon D750 + 50mm f/1.4G + 24-120mm f/4G + Lowepro Mini Trekker AW szett
- GAMER PC - TUF B450, Ryzen5 5600x, Rtx 3070 8gb, 32gb DDR4, 1 TB Nvme
- Nikon AF-P DX Nikkor 70-300mm F4.5-6.3G ED VR
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M4 MAX 14 32GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető Deák
- ÚJ Bontatlan Apple Macbook AIR M2 , M3 , M4 Legújabb magyar billentyűzet 1 év Garancia Deák Térnél.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Ultra 2 49mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Újszerű Apple MacBook Air M1 13.3 - 8GB/256GB - Asztroszürke - 238 Ciklus - 88% akku - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest













