-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
genndy
addikt
válasz
Cucuska2
#11498
üzenetére
Igen, unoff.patch a beszélt szövegekbe és a feliratokba is belenyúl elég sok helyen.
Francia: French Unofficial Patch - Patch Non Officiel Oblivion
Viszont fogalmam sincs, ez mennyire friss az angolhoz képest, azt mazsolázd ki.
Az elcsesződés főleg attól függ, hogy mennyi küldetést vettél fel meg csináltál meg. 3 óra alatt olyan sokat nem lehet, úgyhogy nem fog elcsesződni szvsz. -
Cucuska2
addikt
Elkezdtem franciául Oblizni, és az a kérdésem, hogy az unoff patch ennyi dolgot javít a feliratokban? Mert az szép és jó, hogy kevesebb a bug, de jópár helyen angolul karattyol a francia helyett. Tehát van francia nyelvű unoff patch, egyáltalán keressek? Vagy ha 3 óra játék után kiveszem, akkor el fog valami csesződni, vagy nem?
Szerk.: Mielőtt valaki megkérdezni, jó a francia szinkron, csak alacsony minőségű sok helyen a hangfájl.
-
katt777
félisten
Bakker, mindenki oblizik, csak én szívok ezen a szar gépen!!!

-
katt777
félisten
-
katt777
félisten
Chest moddal Bravilban megtalálod az összes Sigil kavicsot a templom mellett egy ládában. Jól jönnek, ha nem akarsz minden kapuzárásnál 20X visszatölteni (kapuzárási pánik), vagy már unod azt a 4 pályát, amelyre mindig visszatérsz.
Sárkánnyal berepülhetsz az egyetemre.
Vagy tcl-lel...
Ha sokat ugrálsz, úgy is. -
válasz
katt777
#11493
üzenetére
Ez egy mély és nagy igazság.

Egyelőre a Harcosok Klubjában verexem (mást még el sem kezdtem, 35 óra játékidő, sok gyaloglás, lvl 13). Szal az még elég messze van, hogy bejussak a Mágusok Egyetemére, és kedvemre fabrikáljak mindenféle pusztító fegyvert. Nem is beszélve a Sigil kövekről. Ahhoz át kellene merészkednem Obli síkjára, márpedig ahhoz nem fűlik a fogam, mert ott simán felmossák velem a padlót egyelőre. Szal szépen sorjában haladunk.
Aztán tegnap persze rájöttem, hogy egy egyszerű egyenlettel megmondható, hogy mekkora sebzésnél egyenlítődik ki a két védelem. Jelesül, ahol a 0,14x=15. Ez 107,14. Mivel ennyit egyelőre tutira nem sebeznek az alja ellenfelek, ezért a 15 pont mínusszal jobban járok.
-
katt777
félisten
Nem mindegy? Az a lényeg, hogy a tiéd nagyobb legyen.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Én csináltam egy mágikus íjat tűz/jég/elektromos sebzéssel és lélekcsapdával. Ritkán kellett 2x lőnöm, igaz 50%-on voltam. Egye fene, 70-en lehet, hogy 2 lövés is kell, esetleg vmi mérgezés, de mint anno írtam, olyan brutál erős mérgeket kotyvasztottam már, hogy az ellenfelek akkor a kardjukba, vagy a tűzlabdájukba dőltek, amikor meglátták, hogy előveszem az üvegcsét...
Hatottak azok vagy 8-9 percig, csak a szerencsétlen kötekedőnek ált a 2. másodpercre vége lett.
De hiányzott Skyrimben, hogy többféle varázst tegyek valamire, max 2-t lehetett.
Ajánlom a pokolköveket is a figyelmedbe egyébként. Kaméleonizálod magadat, és nem kell ennyit számolgatnod.
-
Közepes szinten (mondjuk lvl 10 és 30 között) melyik medál hasznosabb vajon? A 15 pts spell absorption vagy a 14% spell reflection? A nehézség csúszka közepes felett van, elég húzósak a harcok, de nemtom, az ellenek spelljei mien kaliberűek, így nehéz eldönteni, hogy a 15 pont (plusz mana töltés) vagy a 14% (plusz sebzés) a jobb választás.

Mert ugye, ha rám nyom egy 20-as jégsugarat, akkor 20-15=5 pontot sebződök, és 15-tel több lesz a magickám, a második esetben 20-(20*0,14)=17,2-t sebződök, és 2,8-at sebződik az ellen.Ugyanakkor 60-as tűzlabdát, akkor az első esetben 60-15=45 pontot sebződök és 15-tel több magickám lesz, a második esetben 60-(60*0,14)=51,6 pontot sebződök, az ellenség meg 8,4-et.
100-as sebzés esetében már 100-15=85 pontot sebződök, plusz 15 magicka, ellenben a második amulettel 100-(100*0,14)=86-ot sebződök, az ellen meg 14-et.
Szal vhol 98 környékén kiegyenlítődik a két sebzés. A kérdés, hogy ~70%-os nehézségen, lvl 10-30 között, jellemzően mekkora az ellenfelek mágikus sebzése.
-
katt777
félisten
Hello!

Hát én 1.1-es verziót játszottam "végig", azóta csak olvasom, mennyi bug van hozzá. Nálam aludni/várakozni nem lehetett, illetve maradt 7-8 küldi, amely nem vezet sehová, de talán majd megkérdezem a topicban, más baj nem nagyon volt. De hogy már ehhez is unoff patchek, és semmi gyári javítás?
Nem modoltam semmit rajta, csodálkozom is a modokon, mert anno azt olvastam, hogy direkt ellehetetlenítették a modkészítést.
Ismét csak igazolódik: a steam nem a felhasználókért van.
-
katt777
félisten
Jut eszembe: utoljára (kb. 5-ödször) álltam neki Morrowindnek. Amikor aztán (pedig már tápoltam) 5m-ről belelőttem 8 nyilat egy rovar közepébe, mégsem találtam el (a játék szerint, ezért rühelltem régen az RPG-ket), az meg egyszer leköpött, és mozdulni sem tudtam, hát, végeztem vele. Mármint a játékkal. Én vagyok az erősebb. Ha a kezembe kerülnek a szép, eredeti lemezek, alighanem durván fogok bánni velük, hogy +1x ne csesszek el rá napokat. A Daggerfall legalább annyira szar volt, hogy rögtön pusztult (valami kutya kezdett harapdálni, de még csak le sem tudtam fordítani a fejem, hogy hová üssek). Nem ismerem a sorozat 1. részét, de talán jobb is.
Ha viszont valaki (?) elkészíteni Oblivion-modban, érdekelne.
Eredeti Doom nagyon király volt Doom 3 engine-nel! -
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11483
üzenetére
ArchiveInvalidationInvalidated!.bsa a pontos neve. Bele kell írni az Oblivion.ini-be a betöltési sor végére.
Az invalidálást lehet vele megúszni, mert az eredeti textúrákat automatikusan felülírja a /Data könyvtárba bemásoltakkal, nem kell mindig legenerálni a txt-t. Egyébként a sorrendre vonatkozóan ugyanúgy működik, mint amit Varla írt, tehát az utolsó textúra fog érvényesülni. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11477
üzenetére
Ez a két filenév ami együtt jól működött. Az első a V2 Core, a második az LW. Nexuson a project lapon elvileg fent vannak ezek is, a filenevekből azonsítsd őket. Ha nem találod akkor szólj, és felteszem egy helyre.
OBGEv2_Core-30054-4.7z
OBGE_Liquid_Water-37825.zipVan mégegy:
OBGE_-_Liquid_Water_1_2_0-37825-1-2-0.zipEz pedig szintén működhet, ennek viszont másként müködik a shadervezérlése. A shaderlist helyett egy shaders.ini-t használ, ami egyúttal vezérli az OBGE Core shadereit, ergo nem a shaderlist.txt-ból veszi azokat, ahogy a leírásban van. Ha az első lesz a befutó (mert az lesz), akkor ebből a shaders.ini-t ki lehet venni, bemásolni a megfelelő helyre (majd mondom ha odaértél).
Le fogsz szokni amugy az LWről, mert még V2 alatt is bugozhat bizonyos környezetekben. Legjellemzőbb hiba az, ha az Actor érintkezik a vízzel (kollidál a víz mesh-ével) akkor körülötte nem tudja renderelni az LW-s vizet, helyette a vanilla viz látszik. Gyakran a Shoreline Movement okozza ezt, ha a Volumetric Sampling ki van kapcsolva, de néha még azzal is. Gyanítom, bizonyos modkörnyezet okozhatja ezt.
Arra kérdésre hogy xy mod xy-nak bezavarhat-e. Kétféle dologról beszélünk. A L&G textúracserélő csomag, nem klasszikus értelemben vett mod. Csak túrhákat cserélhet meglevő objecteken (fák bokrok stb). A Natural Veg pedig bővíti a növényzetet, tehát hozzáad mesh-t (meg mást) is. Fognak együtt működni, de figyelembe kell venni a telepítésük sorrendjét. Ha egy mod/csomag túrhát cserél, mindig a legutoljára feltelepített nyer, vagyis annak változtatásai látszanak. Ily módon keveredés is léphet fel kettő vagy több csomag esetén, sokan így is használják őket.
Adott egy object, mondjuk az ARStatue (madaras ayleid szobor).
- Felteszed a QTP-t, lecseréli a texturáját.
- Felteszed xy modot, ami többek között cseréli azt a texturát is ami ezt a tárgyat borítja, akkor az érvényesül.
- Felteszel egy harmadik modot ami szintén cseréli, de tegyük fel, csak ezt a texturát, akkor az előző kettő hatása más tárgyakon érvényes marad, de az ARStatue már az uj texturával fog menni.Ezért mindig szem előtt kell tartani melyik csomag tetszik jobban, és az mit módosít. Én jellemzően az ITF csomagok híve vagyok, nem tul hivalkodó, nem vágja haza a fák felépítését de viszonylag éles texturákat biztosít. Ugyanakkor az L&G néhány részét is szeretem. Ekkor tehát LnG fel, invalidál, majd ITF fel, és invalidál. Ilyenkor azok a turhák amiket ITF nem módosít, az LnG adja a randa vanilla helyett.
Az invalidálás pedig csomagtól függ, a leírásukban benne van miket kell elvégezni. Ehhez OBMM kell. Másik út Genndy kedvence, az Invalidation! (jól írom?), de ezt én nem használom. Nem azért mert nem jó, hanem mert manuálisan jobban szeretem csinálni. Erről őt kell kérdezni majd.
-
genndy
addikt
válasz
katt777
#11479
üzenetére
Dolgozott kőkeményen. Ezt nem is láttad? Érdemes megnézni:
Tamriel Történelmi Tudástár -
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran
#11468
üzenetére
Hát, lehet, hogy mind2 kéne...
Nem sürgős, mert egyelőre nincs hol leszednem, szóval, ha időd engedi, valamikor majd dobj össze egy listát, légyszi.JORUS-szal mi van? Anno az ő szerverére pakoltuk fel az ilyesféle nélkülözhetetlen cuccokat, a videóim is ott vannak. Rég hallottam felőle.
-
MasterMind
tag
Natural Vegetation és a L&G összezavarja egymást?
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11476
üzenetére
Akkor v2
Az LW túl jó, hogy ne azt használjam ![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ha megnézed nekem, azt köszönöm szépen
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11475
üzenetére
Nem a legjobb választás hardcore moddolással végigjátszani, mert ha hiba merül fel lerombolja az első játék varázsát. De te tudod.
Ezesetben legfontosabb a jó alap. Directx legyen a leglegleg frissebb 9c, a post írása óta bőven jött ki update.
Oblivion fel.
SI fel.
0416 SI patch fel.
Ezután rakjad az OBSE-t (OBMM feltételezem már fentvan)
Ha OBSE-vel megy rendesen akkor kész az alap.
Tedd fel a kedvenc modjaidat, ami kell, beleértve a DLCket és az UOP-okat.
Ezután következzen a QTP és egyéb texturás modok (A régi shotokon nálam QTP., ITF/ITF2, Lush&Gaudy voltak csak. A Lush opcionális, elég keményen megváltoztatja a fákat, szerintem jó részük hülyén néz ki de ez szubjektív.) Ide tartoznak még a test/szem/faj/stb modok is.
Járasd be, hagyd beindulni a modokat (első üzenetek stb), ments egyet. Ezt a mentést tedd is félre, LW-hez majd kellhet, ha elrontod (el fogod elsőre).
Most pedig OBGE a leírtak szerint mehet fel, LW pedig utána. Ha lesz felülírás akkor az oké.
Ha LW kell akkor én a V2-t javasolom, mint írtam is. V3 annyiból jobb hogy már gyorsabb, és több shader modul van hozzá. A régebbivel sebességet és speciális(abb) shadereket veszítesz, mint pl FXAA meg hasonlók. Amit láttál screenshotokat azon az OBGE v2 üzemelt, tehát sokkal nem jobb a 3.Ha valóban a V2+LW kell akkor megnézem melyik release-ek mentek jól.
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11474
üzenetére
Rávettem magam, hogy egy teljes újratelepítéssel, megpróbálom az elejéről felépíteni a játékot a logout postjaid alapján, OBGE-val, mindennel együtt. Engem nagyon is érdekel az LW, viszont, ha v2-vel azt használom, mi az amit elveszthetek a v3 nélkül? Gondolom ez az a pont, ahol muszáj kompromisszumot kötni.
Nem mondtam még, de soha életemben nem játszottam végig a játékot, annak ellenére, hogy Elder Scrolls rajongó vagyok, és az első hírektől kezdve követtem minden mozzanatot a megjelenésig, szereztem Collector's Edition-t, és hasonlók. A miértekbe nem merülnék bele, de a célom az, hogy teljes pompájában játszam végig, és tovább.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11473
üzenetére
V3 nak saját LW-je van ugyebár. Amikor én müködésre akartam bírni, nem ment sehogy sem, illetve sok helyről olvastam ugyanezt, viszont volt akinél ment, ez ilyen skyrim-szerü káosz, hogy hol jó hol nem. Tehát megbizhatatlan. Nem is foglalkoztam vele, és mióta leszoktam az LWről már nem is érdekel. A V2 meg tökéletesen elég LW-zni, mai erős gépeken ugysem igen érezni hogy optolatlan-abb.
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11468
üzenetére
v3-al milyen víz hiba jöhet elő?

-
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11471
üzenetére
Biztos hogy igazam van. Konkrétan én a csúnya verziómba ~200 órát tettem mielőtt megvettem, úgyhogy azt etettem meg Steammel, persze warez patchekkel hogy friss legyen, és egy szava sem volt. Az exét cserélte le csak a törés miatt, aztán már játszhattam is.
Na de ez már nem Obli, meg szürke zóna is, úgyhogy ha kell, folyt.köv. Skyrim topikban, vagy privátban. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11470
üzenetére
Aszondod? Lehet igazad van. Csak gondoltam, késnek azért a patchek, meg valamiket talán kihagynak ami nem annyira fontos, és csak a jelentősebbeket tolják ki.Mindegy, addig hagyom biztos ami biztos alapon amíg ki nem kerül a mod. Ami már eléggé érik, remélem fog is akkorát szólni amennyit kínlódtam vele

-
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11469
üzenetére
Dehogy buksz semmit. 1 nap múlva már mindenből van csúnya verzió, patchekből is. Ha meg vissza akarod legalizálni, csinálsz egy helyi fájlok ellenőrzését.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777
#11467
üzenetére
Magam is Steam ellenes vagyok, mert nem szeretem ezt a kötött globalizált áruházasdi szarságot. iPhone-nál is soká tartott míg megszoktam az Apple perverzióit, de egy játéknál már sok. Sokszor meg is fordult a fejemben hogy meghaxolom a Skyrimet és megszabaduljak a Steamtól, viszont így bukom az elkövetkező patcheket és a jogtiszta DLC-im jövendő javításait. Plusz, ha elkészül a Transfusion végleges release-e, azt meg igazítani kell a friss patch-hez hogy ne verjen szét semmit a játékosok up-to-date installjaiban, így megintcsak kénytelen vagyok sztímelni. De ez van, majd ha változnak a dolgok ugy repül lefelé mint a rongy

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777
#11467
üzenetére
Attól függ, melyiket akarod használni. Két verzió használatos a V2 és a V3. Előbbi némileg jobban kéri a gépet (nem annyira optolt mint a V3), ellenben a hozzávaló Liquid Water perfektül megy, egyetemben az ahhoz tartozó Shoreline Movement-el (ez csinálja a víz széleinek a szép animált elmosását). Tehát ha a szépvíz kell, akkor V2. Minden esetben a V3, mert az már gyorsabb és több effektmodulja van, de ilyenek hogy HDR-AA, FXAA, istentudjamilyen AO csodák, stb. A V3 Nexuson található, a V2-ben nem vagyok biztos, és abból is több verzió forog kint, természetesen nem mind jó, hogy ne legyen egyszerű. Ha V3 mellett döntesz, akkor Nexus, ha V2, akkor össze tudok neked állítani egy csomagot a működő, tesztelt példányokból, beleértve a vizes részt is.
-
katt777
félisten
válasz
Varlaisaran
#11463
üzenetére
Letölthető-e, és honnan és mekkora? Elmenteném a linket, mert minden kB-ot meg kell fognom, de talán vkitől majd le tudom szedni.
Mostani (igaz, már Doom-nál is régebbi) "játékom": Fogyasztóvédelem, GVH, Ipartestületi kamara, mindez elméletileg végtelen számú lehetőséget garantál, kijátszhatatlan, és a végigjátszható időt tekintve lényegében ingyen van.
Szerencsére folyamatosan fejlesztik, és steam sem kell hozzá.
Na, az aztán csak a kémprogram + vírus.
(Tesztelték USA-ban, vazze!) Szépen beépül a gépedbe, a cég meg úgy használja a géped erőforrásait, hogy te fizetsz neki, nem fordítva. Nem véletlen, hogy annyi gondot okoz, hiszen nem szívesen hagyja, hogy magas is igénybe vedd a géped szolgáltatásait. A userek intellektusát minősíti, hogy nem hagyták befuccsolni, hanem mindenki ráugrott. Ha nem kellene mindenkinek mindenféle bugos vacak sürgősen, rég felkopott volna az álluk.Hajrá, Kim!
-
szabod
senior tag
Kicsit off vagy mégsem: Észak-Korea propaganda videója ismerős dallamokkal

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
katt777
#11462
üzenetére
OBGE mindennel "megy", vagyishát miért ne mehetne, OBSE szinten épül be, annyira használható hogy fel sem fog tűnni a jelenléte, szinte az engine része. A korábbiakkal voltak gondok, a V3 durván stabil már.
Annyira nem szar az a Skyrim, technikailag nem egy komoly fejlesztés van benne, pár nagyságrenddel többet tud az elődnél, igy a bugok is ennyivel nőnek. Más kérdés hogy 1.9nél tartunk és nem nagyon akarnak eltűnni, egyik embernél "jó", másiknál nem megy, harmadiknál valahogy megy. És ezt még tetézi ez a mocskos Steam is a tetülassú erőszakos mindenhovabeépülős kva anyjával egyetemben. Ma nem pl. indult a Creation Kitem mert a steam api dll nincs meg (wtf). szedjem le rakjam fel, megajóédesanyja. Nem azért fizettem ki hogy haxolnom kelljen, komolyan a virágbolti ezerszer stabilabb volt. De ez van, ezzel együtt jó modder alap a Skyrim, erős gyors a motorja, tud sokmindent, van benne azért lehetőség, amivel lassan kezdenek is élni a valamirevaló modderek. Addig meg ez van, egyebet nem tudok elmondani.
-
katt777
félisten
válasz
MasterMind
#11460
üzenetére
Én is Radeon-on kezdtem (HD3870, HD4870), csak később váltottam minőségi VGA-ra. Az ini modolásnál tök mindegy, milyen VGA-d van (mármint magára a modolásra értve
), és a legtöbb extrát ezzel lehet kihozni akár az alapjátékból is. Ha a honlapomon megnézted a Fullgraf-os videót, azon (is) látni, milyen rengeteg szépséget lehet előcsalni a motorból, és be lehet állítani mindent úgy, hogy ne menet közben teleportálódjanak elő a semmiből a táj elemi meg egyebek. Persze, ez olykor már megakasztotta az 560-at és a 2500K-t is. QTP megint ég és Föld, de mind arra, mind a hasonlókra elmondható, hogy amilyen szépek, olyan haszontalanok is, mivel a legtöbb modot az eredeti grafikához készítették. A readme-kben általában olvasható is, hogy nem eredeti grafikával garantáltak a bugok "strange things WILL happen".
Az OBGE tényleg állat, de tartok tőle, hogy azzal megint nem megy a legtöbb mod.Varlaisaran: Bár csak grafika lenne szarabb a Skyrimben! Annyira bugzik, amennyire nem tudom, Oblivion képes volt-e valaha, én ugyanis csak véglegessel és UOP-ekkel toltam. Az a gáz, hogy ma már MINDEN játékprogramot használhatatlanul, adnak ki nyilván nem véletlenül.

-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11460
üzenetére
Sajna ma már elég hackelős egy ultimate Obliviont összerakni, már rég nem a felrakod-és-játszol kategória mint gyári állapotban, és ezt még tetézi az is hogy a komolyabb bővítéseket fejlesztik még ma is, így egy-egy modul vagy hozzávaló felrakásához megintcsak ini buzera meg próbálgatás kell.
Amit láttál, az az OBGE műve. Ez nem közönséges mod, teljesen máshogy működik, elég mélyrenyúlós graf hack. Ha jól rakod össze akkor teljesen használható játszásra is, természetesen a géperőnek minimum 30%-áért cserébe, de néha többet is elzabál. Én azt javaslom hogy először jöjjél bele az alapokba, modok használata, invalidálás, stbstb. Ha ezek már mennek akkor toljadneki

A BS-el nem kell foglalkozni, megérteni sem kell hacsak nem modot fejlesztesz (de még azoknak sem tiszta sokszor
). A kézzel beállítgatós bohóckodás már a múlt, mióta kiforrott a BOSS. Heti 1, illetve minden mod felrakás/eltávolítás után egy BOSS futtatás és sosem lesz vele gond.meg még annyit tennék hozzá, ha valamit nem értesz, kísérletezés helyett célszerűbb kérdezni, főleg ha OBGE-t is akarsz.
-
MasterMind
tag
válasz
katt777
#11459
üzenetére
A logout-os cikked alapján csináltam mindent, a BS-nél valószínűleg félreértettem a dolgokat. A weboldalon felfedeztem a hiper grafikás részt, azt még ki kell próbáljam, de mivel Radeonom van, mások lesznek a beállítások.
Egyébként valóban sokkal szebb ezekkel a beállításokkal, de engem még mindig nem elégített ki kellőképp.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Főleg látva ezt: [link]
Ez egyszerűen űberdurva, olvasgattam mi kell hozzá, de nem érzem még magam elég felkészültnek. Egyáltalán csak nézegeteni lehet ezt, vagy valódi játékhoz is működik? -
katt777
félisten
válasz
MasterMind
#11457
üzenetére
A honlapomon van egy játékleírás Oblivionhoz grafikai finomságok és pl. BS tekintetében, de íme, itt egy nálam tökéletesen működő BS (sajna a vacak gép miatt a régész modot nem volt még érkezésem újrajátszani, annak a szála anno eltűnt a semmibe).
Oblivion.esm
Armamentarium.esm
Cobl Main.esm
GTAesgaard_2.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Knights.esp
Knights - Unofficial Patch.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCFrostcrag - Unofficial Patch.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCHorseArmor - Unofficial Patch.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCMehrunesRazor - Unofficial Patch.esp
DLCOrrery.esp
DLCOrrery - Unofficial Patch.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCSpellTomes - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch - SSSB.esp
DLCVileLair.esp
DLCVileLair - Unofficial Patch.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCBattlehornCastle - Unofficial Patch.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp
Ivellon.esp
Arcane Infusion.esp
za_bankmod.esp
AoshisStealthEntrances.esp
IlluminationWithin.esp
Absolutely_Sexy_MarketDistrict.esp
Sigil_Stone_Chest-5050.esp
Quest Award Leveller.esp
Quest Award Leveller - Knights of the Nine.esp
Quest Award Leveller - Mehrunes Razor.esp
Quest Award Leveller - Vile Lair.esp
Cobl Si.esp
Cobl Glue.esp
Cobl Races.esp
Cobl Tweaks.esp
Dark seducer.esp
Golden saint.esp
bartholm.esp
Gift of Kynareth.esp
Banes Fallen Angel Sanctuary.esp
LostSwordOfTheAylied.esp
The Lost Spires.esp
GTAesgaard_2.esp
angaweye.esp
Nenalata_Niryaweye.esp
Adult_BookStore.esp
ArmamentariumVendors.esp
Akatosh Mount By Saiden Storm.esp
Blackmarket.esp
NewMerchantItems.esp
1metalgear.esp
Spells and Enchanting at guilds.esp
AltarofManaFocus.esp
anvilaltars.esp
Enchant Arrows Spells.esp
MapMarkers.esp
P1DkeyChain.esp
Natural_Water_by_Max_Tael.esp
Natural_Weather_HDR_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
Natural_Vegetation_by_Max_Tael.espVarlaisaran: Szóval én most ezeket pakoltam fel, QTP nincs is, mert GTA nem ajánlja, és még így is akad 1024x768-ban, no de a látótávolságot mégsem vehetem le, meg akkor már mást sem nagyon...
Az 560GTX után valahogy nem nagyon tudom beérni kevesebbel...
Én egyébként Natural modoknál nem nagyon láttam szebbeket. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11457
üzenetére
Az OBSE az egy script bővítő, magyarabbul többszörösére növeli a játék lehetőségeit->modok készülnek rá. Nem gond ha OBSE nélkül indítod (egész addig amíg OBSE-t kérő mod nem fut), a lényeg az, hogy a gyári Lauchert ne indítsd. Amit írtam javaslat, nem kötelező. Egyenlőre használd ahogy jól működik, közben olvasgass a logout postjaimban, BOSS, OBSE, meg a többi is ki van vesézve. Örülök hogy végülis minden jó lett. Magyarításban nem tudok segíteni, mert nem használom és nem is vagyok jártas benne, de Genndy, Jorus és a többiek erről többet tudnak szerintem

NW-nél az a lényeg hogy az esp updatelve legyen a Doppler félével. A pakkból azt használsz ami tetszik, de tartsd szem előtt hogy egy modból egy futhat, tehát nincs ilyen hogy NaturalWeather....Normal.esp és NaturalWeather...HDR.esp stbstb egyidőben aktiválva vannak. Erről is írtam a logoutok valamelyikében. Ha valami nemmegy, kérdezz. -
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11452
üzenetére
Sikerült mindent megcsinálnom amiket javasoltál, egy két fogalommal tisztába kerültem (pl.: vanilla
), save teszt sikeres volt.
Natural Weather-t cseréltem az általad javasoltra, nekem readme-ből nem derült ki, hogy az eredeti .esp is kell-e hozzá, vagy standalone az RD.
Az OBSE pontosan nem tudom mit csinál, mindenesetre felraktam, elvileg ezzel indítja az OBMM launch gombja a játékot, gondolom innentől csak ezzel indítsam az Obliviont. A mentésem a BOSS után még ment, az OBSE felrakása után viszont betöltésnél CTD. Ha nem lehet megoldani, hogy menjen, annyira nem nagy gond, amúgy is új játék volt, de ha van rá bármi lehetőség, megpróbálnám.
A kilépéses CTD abszolút eltűnt, mint ahogy a szájmozgás bug is, viszont a DLC magyarításokkal nem jutok dűlőre. Lista, hogy mi lett magyar és mi nem, hátha ez segít.
Magyar:
- Csillagvizsgáló
- Lópáncél
- Fagyszirt Orom
Angol:
- Mehrunes Razor
- Battlehorn Castle
- Dunbarrow Cove
- Deepscorn Hollowszerk.: NW Ryu Color Correction-t érdemes használni? Természetesebbek lesznek a színhatások?

-
katt777
félisten
Sz'asztok, megint van netem. Gépem még nincs, csak gagyi, Skyrimet toltam "végig" 15-30FPS-szel, Oblivion és Nehrim még lebutított grafikával (na, annyira azért nem
) sem "fut" ennyire. Sajna ezért még V. kiegészítőit sem sikerült megismernem, pedig felraktam a szükséges kiegészítőket, és már nem dob ki a játék.
Ha valaki tudna megkímélt E8400/8500 v. Q9500/9600 procit, légyszí, szóljon! -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11453
üzenetére
Nincs mit, örülök ha segített valamit.
Mégegy dolog.
Natural_Weather_HDR_with_darker_Nights_by_Max_Tael.esp
Ez a mod elég komoly bugokat tartalmaz. Ezt egy Ryu Doppler nevü fazon megjavította, így ajánlatos ezt használni helyette, azaz updatelni a mostanit ezzel.
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11452
üzenetére
Megdöbbentő a tudásod a témáról

Értelmezem és végigmazsolázom amiket írtál és jelzem, hogy mi sikerült.
Köszönöm szépen a segítségedet...
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11451
üzenetére
Gondolom látod te is az éles kontrasztot a kettő között. A DLC-k és azok patcheinek elhelyezkedése, a Natural Weather pozíciója. Ez menetközben még változni is fog, főleg a DLC-k pozíciója - persze ehhez rendszeres bossolás kell. A KoTN vs. SI esetében ugyanez. Ahogy végigjátszásra kerül sor, lefutnak a tartalmak, annak függvényében fog változni a pozíciójuk. A SI-nél meg eleve mindegy hogy a KoTN-hoz képest merre van, mert a SI esp-je csak kiegészítés, annak telepítésekor az oblivion.esm is gyökeresen változik.
Az OBSE azért kell, mert egykettő ezek közül is ugy nézem használná, illetve jövőbeni modokhoz jó eséllyel kellhet, illetve a loadere stabilabb működést eredményez nem-OBSE modoknál is. De nem kötelező, csak javasolt.
A gyári launchert pedig azért nem szabad használni mert a BOSS által összelegózott sorrendet felülírja egy értelmetlen logika szerint - erre javasoltam OBMM-et, ami megtartja az aktuálist.Itt most az a helyzet van, hogy az átrendezés után továbbra is CTD-zhet, azért, mert a meglevő savegame a régi sorrendre épül. A régi sorrend szerint rögzített információk az uj sorrended elborulhatnak. Nem törvényszerű de szok ilyen lenni.
A jó load order egyik ellenőrzési módja az, hogy vanilla teszt savéval megkísérelsz egy módosítást a csatornából való kilépéskor.
- Csak oblivion.esm aktív, minden más OFF, így indítasz egy new gamet.
- Végigviszed a tutorpályát, és közvetlenül a csatorna kijárai kapuja előtt mentesz egyet, de rendes save, nem quicksave. Ha nem akarsz ezzel tökölni, Nexuson keress egy szűz vanilla mentést.
- Ha ez megvan visszaállítod a modsorrendet, és visszatöltöd a vanilla savét. nyomsz egyet a kapura, ilyenkor felkínálja hogy mégegyet módosíthatsz a karakteren.
- Módosíts a race (faj) részén, okézd le. Ha itt elgurul, akkor továbbra sem oké a sorrend. Ha visszatér rendesen, akkor nagy valószínűséggel rendben vagy.Ha a beszédhibák továbbra sem szünnek meg, akkor reinstall javasolt további hibakeresés helyett. A beszédhibák sokszor kancsalítással párosulnak, mint nemrég nálam is. Ez annak a jele, hogy a mentésben valamikor jelen voltak test/faj módosító modok, amelyek elírták az elérési utvonalakat, és nem találja a jó szem mesh-et. Jobb a reinstall ilyenkor.
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11449
üzenetére
"Ez a load order egy kész katasztrófa"
Ez a mondat megnevettetett

Frissített load order:
Oblivion.esm
Unofficial Oblivion Patch.esp
UOPS Additional Changes.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
USIPS Additional Changes.esp
Natural_Weather_HDR_with_darker_Nights_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
Natural_Water_by_Max_Tael.esp
IWR-Windows.esp
IWR-Lights.esp
IWR-Shutters.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCHorseArmor - Unofficial Patch.esp
DLCOrrery.esp
DLCOrrery - Unofficial Patch.esp
DLCVileLair.esp
DLCVileLair - Unofficial Patch.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCMehrunesRazor - Unofficial Patch.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCSpellTomes - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch - SSSB.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCBattlehornCastle - Unofficial Patch.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCFrostcrag - Unofficial Patch.esp
Knights.esp
Knights - Unofficial Patch.esp
Natural_Vegetation_200%_by_Max_Tael.esp
Brighter_Torches.esp
SkycaptainsBloodTime.esp
RealisticForceMedium.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.espA KotN és a SI felcserélése nem tűnik reálisnak számomra, de nem értek hozzá, szóval a konklúzió leszűrését Rád bízom
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(#11450) genndy: Ott vannak a Data mappában a DLC-k magyarított neveivel fájlok, de nem .esp-k, hanem pl.: "Tolvajtanya - olvass.el"
-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#11448
üzenetére
Szerintem meg nincs vele különösebb baj. Mindegy, egy BOSS jót fog tenni neki.
A DLC-k azért nem magyarok, mert az .esp-jük neve is magyar. Azokat kell feltenni. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11448
üzenetére
Ez a load order egy kész katasztrófa, nem is csodálom hogy nem megy semmi. Egy BOSS-t kéretik ráengedni legelső körben. Ha megvan utána is kérek egy load ordert bemásolva. Beállítás után a gyári laucher felejtős, fel kéne tenni OBMM-et, és OBSE-t is. A savegame sorsa kérdéses, elvileg átmenekíthető, gyakorlatilag meg majd meglátjuk.
-
MasterMind
tag
válasz
Varlaisaran
#11447
üzenetére
Köszönöm a segítséget előre is!

Oblivion.esm
Knights.esp
DLCOrrery.esp
DLCFrostcrag.esp
DLCThievesDen.esp
DLCHorseArmor.esp
DLCVileLair.esp
DLCMehrunesRazor.esp
DLCSpellTomes.esp
DLCBattlehornCastle.esp
DLCShiveringIsles.esp
Unofficial Oblivion Patch.esp
UOPS Additional Changes.esp
Oblivion Citadel Door Fix.esp
UOP Vampire Aging & Face Fix.esp
Knights - Unofficial Patch.esp
DLCOrrery - Unofficial Patch.esp
DLCFrostcrag - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch.esp
DLCThievesDen - Unofficial Patch - SSSB.esp
DLCHorseArmor - Unofficial Patch.esp
DLCVileLair - Unofficial Patch.esp
DLCMehrunesRazor - Unofficial Patch.esp
DLCSpellTomes - Unofficial Patch.esp
DLCBattlehornCastle - Unofficial Patch.esp
Unofficial Shivering Isles Patch.esp
USIPS Additional Changes.esp
Natural_Weather_HDR_with_darker_Nights_by_Max_Tael.esp
Natural_Water_by_Max_Tael.esp
Natural_Habitat_by_Max_Tael.esp
Natural_Vegetation_200%_by_Max_Tael.esp
IWR-Shutters.esp
IWR-Lights.esp
IWR-Windows.esp
SkycaptainsBloodTime.esp
RealisticForceMedium.esp
Brighter_Torches.esp
MorroHun.esp
magyarjavitas.esp -
Varlaisaran
senior tag
válasz
MasterMind
#11445
üzenetére
Pontos load ordert másolj be ide. A beszédhiba és a CTD-zés kivételesen nem a magyarosítás miatt van, de majd megnézzük ha itt a lista.
-
válasz
MasterMind
#11445
üzenetére
Nekem ugyanezek vannak fent szinte szó szerint, kivéve a magyarítást, de az általad említett problémákat nem tapasztaltam. Próbáld feltenni őket magyarítás nélkül. (Ha csak kiveszed, tudtommal nem állnak helyre az általa módosított file-ok, de majd Varla megmondja a frankót.)
BC mondjuk úgy, megszépíti a városokat plusz dolgokkal, de a terület nem bővül, és az eredeti objektumok is mind megmaradnak. Questekre nincs hatással.
-
MasterMind
tag
Úgy tűnik feltettem mindent, amit a leírás tartalmazott, viszont előjött 3 érdekes hiba, és látszólag mindnek a az unofficial patch-ek az okozója.
- eltűnik a szájmozgás beszéd közben és meggyőzésnél a arcjáték.
- A DLC-k nem mindegyike lesz magyar, fel lett rakva az összes magyarosítás, az unoff patchek kikapcsolásával több megjavul, de még így is marad 1-2 ami továbbra is angol marad. A Mehrunes Razor például.
- Játék kilépésnél a szokásos hibaüzenettel lép ki, Program bezárása gombbal lehet kilépni, már ha az egérmutató előbújik.
Amik futnak:
Alapjáték, KotN, összes DLC, SI, 1.2.0416 patch, unoff patchek mindenhez, QarlTP3, Natural Environments, Illumination Within, better blood, Improved doors & flora, magyarositas...
Ha van valakinek ötlete, hogy mikkel trükközek, szívesen veszem. Van csak egyszerűen kapcsoljam ki az unoff patcheket?Más kérdés: Better Cities-nek van kihatása a küldestésekre, illetve a vásárolható házakra? Kibővíti az eredeti városokat, vagy át is szerkeszti?
-
BC moddal Chorrol alatt az Age-old silver gate-nek van vmi szerepe, értelme, vagy van mögötte vmi egyáltalán? Ha igen, mi, ha nem, miért nem?

-
válasz
Varlaisaran
#11442
üzenetére
Innen tudsz mazsolázni pl. Medieval keresőszóra egész sok találatot adnak az egyes gyűjtemények, de hogy azon belül neked mi tetszik, már ízlés kérdése.
-
Varlaisaran
senior tag
Más.
Szabadon felhasználható, elsősorban fantasy, vagy középkori témájú zenéket keresek. Van-é ötlete valakinek ilyesmire? Obli alá illőket keresnék, saját playlist bővítéséhez. Jutub nemjó a minősége miatt. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
BomiBoogie
#11440
üzenetére
Igazad lehet. Ha végeztem, átnézték, véleményezték, esetleg javitgatták a kollegák is, kitaláljuk a helyes megoldást.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
Varlaisaran
#11439
üzenetére
Olyan szempontból viszont jobb, hogy ha már ennyi munkát feccölsz bele, az egyes részekhez mindig érkeznek kommentek, kérdések, és így később "avul el". Megnézed a TTT esetében, egyszer kikerült, páran kommenteltek, aztán ugye elég gyorsan háttérbe szorítja a többi cikk, ami meg érdemtelen, bizonyos szempontból.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2
#11437
üzenetére
Ezzel a bontással az egy baj -gondolom én- hogy lévén olyan anyagról van szó, ahol minden mindennel összefügg, használhatatlan lesz amíg az összes része ki nem kerül. Illetve ha valaki tanul belőle, keresgélni kell hogy húúú, a region editor, vagy a nifek melyikbe is volt, hol is van. De csak gondolom. Másik oldalról meg annyiból jó, hogy emésztgeti, tanulgatja, várja a következőt, próbálgatja a dolgokat, igy nem egyszerre nyomul a nyakába egy lexikonra való dolog. Persze semmi kifogásom ellen, simán jó igy is, ha ez technikailag kényelmesebben/könnyebben kivitelezhető a korrektoroknak.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
GypsFulvus2
#11437
üzenetére
Igen, azért javasoltam, így tanul az ember. Egyébként majd, ha kijön a részletes Oblivion-Skyrim történet, vagy akár csak az első része, akkor azt már kezdhetjük is felpakolni.
Sőt, lehet az 3-4 rész is egész nyugodtan, ha megnézitek, eleve van a Logouton elég sok folytatásos rovat.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
BomiBoogie
#11436
üzenetére
Ez a két, vagy három részre bontás jó ötlet. Különösen, hogy tömény, "tudományos" cikk lesz. Kár, hogy nekünk nem jutott eszünkbe, visszagondolba a mienk is elfért volna két részben.
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Egyébként az lenne a célszerű és üdvös, hogy
- értelmesen elosztott, átlagos cikknek megfelelő oldalhosszúsággal
- ilyen nagy terjedelem esetén indokoltan több részletben, hetente/3 naponta jelenne megÍgy több lenne a komment is és az írás élettartamát is jelentősen meg lehetne hosszabbítani, mert sokkal több emberhez jutna el. Talán a Tamriel Történelmi Tudástárnál is ez lett volna a megfelelő, de azt hiszem, az már sok helyre eljutott, úgyhogy maradandó így is, úgy is.
Majd ha elkészült, értesítsetek.
-
válasz
Varlaisaran
#11430
üzenetére
Fizika nem kenyerem, de a vaskos gazdasági könyvekkel nem volt gondom, szal tutira el fogom olvasni az írásod.

A Logout-on nincs limitálva egy oldal hossza, én egyszer próbaképpen beillesztettem a teljes doksinkat, és simán megjelent egy oldalon, csak sokat kellett scrollozni. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11433
üzenetére
Elég egyedien és sajnos néha bénán, túlbonyolítva tudok fogalmazni, szóval tényleg nem fog ártani néhány revízió mások által is, mielőtt a korrektorok meglátják, és megy az egész a /dev/null-ba velem együtt

btw, nem hinném hogy egy laikus bárhol is elvesztené a fonalat, max. az olyanokon fog pár napot elmélázni mint a referencia id-k meg hasonló dögségek logikája. Arra meg itt a topic azt' kérdezni köll. -
genndy
addikt
válasz
BomiBoogie
#11432
üzenetére
Ja, nem a korrektorokat megkerülve gondoltam, csak inkább Varlaisarannak segítségképp, hogy egy laikus mit nem értene meg belőle, hol kellene néhány kiegészítés, illetve hol veszíti el a fonalat

-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz
GypsFulvus2
#11426
üzenetére
Elvállalom, az arcomról majd küldök naponta fotókat, hogy szemmel látható legyen az amortizáció. Cserébe ne várjatok másnapi megjelenést, max. következő évit.

(#11417) genndy
Szeretettel várunk korrektornak, Kalandornál lehet jelentkezni.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Varlaisaran
#11430
üzenetére
Akkor nem sokka hosszabb a mienknél, szóval nem átkoznak ki érte. ...remélhetőleg. Nem hiszem, hogy korlátozna lenne egy oldal hossza. Nálunk is nagyon eltérőek voltak, és akadt közöttük nagyon hosszú oldal is, ahol nem akartuk jobban széttagolni. A fizika tankönyvekkel nincs semmi bajom. Én a filozófia meg pszichológia, meg hasonló tankönyveket utáltam.
-
Varlaisaran
senior tag
Képekkel együtt saccolom annyira. Hogy mennyire emészthető? Kb mint egy fizika tankönyv a hetvenes évekből. Máshogy nem is lehet leírni, száraz, tárgyilagos az egész. Azon is gondolkodtam, nem is biztos hogy a logout erre jó lesz, mert egy témakör van hogy 30 oldalt felemészt, pl Object Window, vagy a NIF anatómia (ami így is egyszerűsített), de egy logout postnál nem lehet kilométeres egy oldal gondolom. Plusz, jó lenne mindenhova kereszthivatkozásokat betenni. Jelenleg tankönyv séma szerint van pontbaszedve (blablabla pamparam, lásd még 24.3.1.alfejezetet) módszerrel. Nem lesz egyszerű a vége, lehet a végén majd korlátozásokat vezetnek be az Oblivionosok miatt

-
válasz
GypsFulvus2
#11428
üzenetére
Világos, csak megjegyeztem.

Egyébként kíváncsi vagyok, mennyire lesz emészthető és érthető az írás, mert maga a téma érdekel, csak sosem volt időm elmélyülni benne. -
válasz
GypsFulvus2
#11426
üzenetére
Ne szerénykedj, a végső, illusztrált verzió 12-es betűméretben 124 A4-es oldalt tett ki végül.

-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Varlaisaran
#11423
üzenetére
Az szép... Akkor lazán lenyomtad a mi 54 oldalunkat.
Kíváncsi vagyok, Bomiboggie ennek is elvállalja-e a korrektúrázását, illetve a korrektor arca érdekelne... Lehet, hogy a moderátorok ezek után zárni fogják ezt a topicot? 
-
válasz
kiskornel
#11387
üzenetére
Ha nem lépsz szintet, amikor eljön az ideje, tkp. csak skilleket nyersz (25-ösével, szal nem éppen sűrűn), de nem lesznek elérhetők a jobb fegyók, nagyobb lootok, és se a sebzésed nem növekszik, se a Magicka-d, mivel ezek az attribútumokhoz kötődnek, amik meg a szintlépéshez. Ettől persze még nagy segítség lehet egy gyengébb karakternek (bénább gémernek), de nem annyira jelentős a hatása, hogy lvl20-nak érezze magát a kari lvl2-n. (Mondjuk én sem használom, mert az attribútumuk változását jobban tudom követni, ha egyből meglépem a szinteket, ahogy jönnek.)
-
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11423
üzenetére
A diplomamunkádat mással irattad?

-
Varlaisaran
senior tag
Almost done... A végefelé járok, most jön a pontokba szedés, a screenshotok, ábrák aztán mehet. Ha jól saccolom, olyan 140+ oldalas lesz a végeredmény, és ebben még nincs benne a Scripting/Quest/Dialog. Én még életemben nem gépeltem ennyit, minimum 3-4et nőtt is a skillem közben

-
gekkoka
csendes tag
válasz
#24650752
#11409
üzenetére
Halihó! Jól gondoljátok
A 10.es kellett most minden rendben. Egy Amusei bug volt, bár fent van a nem hivatalos javítás, úgy néz ki ezt valamiért nem javította ki. Már nem először fordult elő, hogy kulcsfontosságú karakterek koszáltak szanaszét az erdőben.Utoljára "tollal-integet" nevű karaktert lóval üldöztem végig a fél világon, miközben Anvil- ban kellet volna lennie. A poén az, hogy nem értem utól, aztán valamiért megált, mikor odaérek nincs nála ló, csak idétlenül lopakodik csiga tempóban...
Ebben a játékban vannak érdekes bugok

-
Varlaisaran
senior tag
-
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11416
üzenetére
Terjedelemre ugyan ne legyen gondod, a Tamriel Tudástár is kikerülhetett

Ha csak általános szerkesztési átnézés kellene, átküldheted nekem is, priviben akár, ránézhetek. -
Varlaisaran
senior tag
Illetve a cikkel jelentem, haladok, de szerintem nem merem és nem is fogom címlaposra küldeni, mert egyenlőre képtelen vagyok emészthető rendszerbe összeállítani az egészet. Nameg agyonütnének a terjedelem miatt

Más. Az OBSE 0021b2 bétát tesztelte már valaki? Azt hiszem megérett a váltás, nálam kiválóan megy, és stabil. Aki meg majd csinál is valamit CSben, annak elvileg komoly lépéseket tartalmaz a CS extenderrel ötvözve, konkrétan Skyriménál komolyabb szintü fejlesztőkörnyezetet nyújt.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
genndy
#11414
üzenetére
Ehhez hozzátennék egy kis kieget, lévén épp írom a cikket és látom aktuális - itt ez főleg azoknak szól akik OBGE-t használ (nának). Liquid Water régebbi verziója nem szereti, bugzik vele, az új már szereti de más miatt bugzik, meg némely nem-LW-s effectshader is allergiás a SM3ra. Erről jut eszembe, aki AA-t és FXAA-t (meg még egykét érdekességet) akar SM3-ban, annak megint jó alternatíva az OBGEv3, ami már biztosítja ezeket, és elvileg fejlesztődnek is az effektmodulok. Nyilván nem lesz tőle Skyrim, de menőbben néz ki tőlük.
-
genndy
addikt
válasz
kiskornel
#11413
üzenetére
Igen, főleg a mai technológia mellett, amikor már minden videokártyában ez van benne. Persze lehet hogy nem látsz változást, mert ez nem kényszeríti hogy használja, csak valószínűleg fogja. Meg ugye a változáshoz a HDR-nek kell bekapcsolva lennie, nem az AA-nak (ez a játék mindkettőt még nem tudja, esetleg driverből lehet az AA-t kényszeríteni).
-
kiskornel
addikt
Érdemes a Pixel Shader 3.0-át bekapcsolni a mai technológia mellett? [Graphics Variables]-nál leírtak
-
genndy
addikt
válasz
MasterMind
#11411
üzenetére
Igen, megállják. Ezek után már nem csináltak olyan sokat, szóval jók. Meg fogják izzasztani a gépedet így is, hogyha mindent felteszel, ne aggódj

-
MasterMind
tag
Üdv!
Gyors kérdés.
Az összegzésben megtalálható grafikai tuning mod-ok és leírások ma is megállják a helyüket? Azért kérdezem, mert egy 2009-es cikk, hátha azóta még többet kicsikartak belőle... 
-
gekkoka
csendes tag
Üdv az uraknak! Rég jártam erre, meló miatt kicsit félre kellet tennem a játékot. Meg volt egy szösszenetnyi kiruccanásom a Far Cry3 -al... De már jól vagyok!

Na visszatértem a játékhoz, és továbbra sem oldódik meg az egyik problémám... A tolvajok céhének küldetései kilőve, egy kivétellel a szürke rókás utolsó küldetés. Valami érthetetlen oknál fogva, nem jelentkeznek a hírvívők hogy találkozzak a rókesszal.
Akárhányszor alszom a szállodákban, nem jön senki. Olyan már volt, hogy kinyitotta valaki az ajtót, de nem szólított le. Mikor beszélntem vele, azt mondta túl kockázatos, hajtsam le a fejem... HE? Most már hülyét kapok, csinálnám tovább a fő küldetés szálat, de a tolvajkodást be akarom fejezni.
Nincs valami kód ami elindítaná az utolsó rókás küldetést, olyan ami becsapja a játékot, hogy beszéltem a hírvívővel? Előre is köszi!
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
GypsFulvus2
#11406
üzenetére
Hát sok lesz mig kikerekedik. Az a baj, hogy "tankönyvet" sosem írtam, és nekem nehezen megy átláthatóan organizálni az ismeretanyagot. Egyenlőre leírom nyersen minden egyes funkció magyarázatát aztán logikát öntök belé valahogy.
BTW., más. Életemben először láttam ma a gyűrűk urát mozi verzióban, eddig az elsőt. Meg kell mondjam, a main questje faék még az Obliéhoz képest is, de a tájatkat, és főleg az elf várost meglátva megdobbant a szívem. A Dremorákat meg Sauronról mintázták volna? A gyűrű erejét szimbolizáló effekt meg mint egy Ob kapu. Durva ez a sok véletlen egybeesés ebben a műfajban, de most egyáltalán nem "koppintásra" értem. Te érted, hogy értem. Viszont asszem' ha ez a staff az Oblivionból csinálna filmet az jobbat szólna ha lenne ma még igény ilyen filmekre.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Varlaisaran
#11403
üzenetére
Biztos lehetsz benne, hogy sokan elolvassák. Többek között én is. Inkább szájbarágós legyen, de a hozzám hasonló lámák is értsék. Talán most kedvező is az időpont, mert a Tudástár topicjába elég sok visszjelzés érkezett.
-
#24650752
törölt tag
válasz
Varlaisaran
#11403
üzenetére
Valaki pedig lehet, hogy pont a Te írásodat olvasván kezdene bele a modba. Sok múlik azon, hogyan írod meg. Illetve megírod-e.
Ha már húsz oldal megvan, én nem vágnám sutba. -
genndy
addikt
válasz
Varlaisaran
#11403
üzenetére
Én biztosan elolvasnám, de ettől még nem kezdenék bele a modolásba.
-
Varlaisaran
senior tag
Nekiálltam nagy bátran írni egy bevezető szerűséget kezdőknek a CS-hez. Perpill ott tartok hogy 20 oldalnyi a cucc, plusz ehhez ábrák is jönnek még. Mivel a Tamriel Lore-s cikk sokaknak tetszett, hasznos volt, és segítséget nyújt azoknak akik nem értik; nos ezen felbuzdulva azt hiszem megírom én ezt rendesen, de két részben. Legyen végre egy összeszedett valami a CS-ről is, szerintem sokan emiatt sem kezdenek bele. Első részből kimaradna a scriptelés és a quest szerkesztés, de minden más elsajátítható lesz belőle. Érdekes lehet vajon ez a publikumnak annyira, hogy érdemes lenne nekiállni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autóhifi
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Megbüntették, ezért feloszlatná az EU-t Elon Musk
- Peugeot, Citroën topik
- Az ötlet jó, de milyen a kivitelezés? Teszten a Chieftec Kockája
- Suzuki topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Asztali PC , R5 5500 , RTX 2060 , 16GB DDR4 , 512GB SSD
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 512GB (2022-es gyártás)
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 1Terra (2022 gyártás) 2
- NIKON D7500 - DSLR fényképezőgép váz (+ teljes NIKON szett!)
- Macbook Pro 14" A2442 2021 M1 Pro 16GB 1Terra (2022 gyártás) 1
- AKCIÓ! Dell Latitude 5455 14 FHD+ üzleti notebook - Qualcomm X Plus X1 16GB DDR5 512GB SSD W11
- Új Steelseries Arctis Nova pro vezetékes gamer fejhallgató
- Asus PN50 mini pc /Ryzen 5 4500U(6 mag)/8GB/250GB/WIN11 PRO/
- Akciós kisWorkstation! Dell Precision 3570 i7-1255U 4.7GHz / 16GB / 512GB / Quadro T550 4GB FHD 15"
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



Vagy tcl-lel...
Ha sokat ugrálsz, úgy is.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Nem modoltam semmit rajta, csodálkozom is a modokon, mert anno azt olvastam, hogy direkt ellehetetlenítették a modkészítést.
Szerencsére folyamatosan fejlesztik, és steam sem kell hozzá.


