-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz
Neil Watts
#33198
üzenetére
Horizonsnál bolygófelszínen és aszteroidamezőben (főleg jég) nagyon le tud esni az FPS. Ide kellhet a 1080 ekkora felbontáson. Esetleg a most érkező 1070Ti lehet még egy közbülső megoldás. Az űrben és állomásokon bőven elég lenne a sima 1070 is.
-
-
Ice_Man22
senior tag
Weapons
We have made some improvements to the animations on railguns
If you're still reading this we're definitely not telling you about the mysterious things, you'll have to wait and find out......Viccesek a fiuk
. Remelem erdekesek lesznek ezek a "mysterious things" dolgok. -
duvi
nagyúr
válasz
haverkulum
#33192
üzenetére
Elvileg a steam kliensnek is fel kell dobnia az új laucher letöltése, telepítése ablakot. Ha mégse menne zökkenőmentesen a telepítése, akkor feltöltöttem IDE az új launchert.
(#33193) Felhőtakaró
A launcher az indító programja a a játéknak. Ebben tudod kiválasztani, hogy melyik verziót akarod elindítani (alap ED vagy Horizons. -
Felhőtakaró
tag
A launcher alatt mit értessz? Honnan kell letölteni?
(én bízom benn hoz majd valami változást az év végén <tehát nemsokára> megjelenő shader model 6.0-a hatalmasnagy melbevágás volt méég régen a kőkorszakban pölö a bump mapping megjelenése. Ha akkora igen nagy lóodarúgás nem is lesz , de gondolom nem karácsonyfa dísznek fogják kiadni. Ergó a mi hasznunkra.)
-
duvi
nagyúr
válasz
Neil Watts
#33189
üzenetére
Itt egy 2 éves videó, de újabbat nem találtam configgal együtt. Horizonshoz már erősebb összeállítás kell. Szerintem 1070-1080 kelleni fog a folyamatos FPS-hez. Az se mindegy, hogy 60 Hz-es monitorokról van szó vagy magasabb tartományról?
Elite: Dangerous PC - Graphics on Ultra - 5760x1080 - 3 Monitors 1 Nvidia GeForce GTX 970 -
duvi
nagyúr
Amíg várunk a frissítésre (előreláthatólag este 6 óra), addig is itt a végleges 2.4 patch notes. Új launchert kell letölteni, ami után újra kell authenticalni!
-
Sziasztok!
Nagyon-nagyon regen nem jatszottam a jatekkal, de visszaternek, most talan lesz hozza - meg ha nem is kello mennyisegu (mert hat megis ezt mikepp definialnank
), de a semminel tobb - idom.Egyreszt vissza is kell majd szoknom, de nem is emiatt irok fokent:
5760x1080 felbontasra mi az a VGA ami jo lehet maximalis reszletesseg mellett?
Jelenleg egy 4GB-os GTX960-am van.Koszi!
Udv. core2
-
Felhőtakaró
tag


-
haxiboy
veterán
Szerintem meg abszolút a leglogikusabb lépés, ha programozási és marketing szempontokat is nézem.
1. Kitalálunk egy nagyobb volumenű dolgot
2. Foglalkoztassunk csak tizedannyi devet/designert stb.-t
3. Adjuk be a népnek hogy ez így jó nekik, tesztelésre is több idő marad, na meg a playerek tolják a bugreportot.
4. A folyamatos tartalom téged meg engem meg mindenkit időről időre visszahív játszani -> hátha veszel valamit a storeban
5. A következő kiegészítőig kihúzzák így, és azt érzed igen, kapom a tartalmat folyamatosan, megveszem a következőt is, nem érdekük hogy otthagyd másfél hónap után mert mindent láttál -
Vesa
veterán
Igen, ezt már mondták korábban is. A kérdés csak az, hogy meddig húzódik, hiszen ez így eléggé tág fogalom, mivel azt sem tudjuk, hogy pontosan milyen tartalmakat várhatunk a 2.4-ben.
Valójában nem értem, miért éri ez meg nekik így, mivel a season pass rendszer miatt ezekből a frissítésekből már nem jön nekik pénz. Vagyis logikusabb lett volna gyorsan lezavarni az évadot és nem húzni 2 évig. Már régen mehetne az új évad amiért ismét pénzt szedhetnének, vagy esetleg a DLC-s verzió amit terveznek, ez mindegy is. De az biztos, hogy a Horizons-t így elhúzni nem túl okos megoldás. -
-
Mortel
senior tag
válasz
Felhőtakaró
#33157
üzenetére
Mellik gooblins?

-
duvi
nagyúr
A holnapi patch után csak óvatosan! Lehet, hogy érdemes lesz átülni egy olcsóbb ladikba

"Greetings Commanders,
We’re very pleased to announce that Elite Dangerous 2.4 The Return will be released on Tuesday 26 September.
On launch day you’ll be interacting with the most mysterious and deadly things you’ve encountered in the Elite Dangerous galaxy – the Thargoids.
Elite Dangerous 2.4 The Return will then continue to roll out with interactive narrative-based content emerging over the coming months.We can’t wait to see how you fare against these potentially deadly adversaries on Tuesday 26 September.
Good luck out there,
Ed"
-
duvi
nagyúr
válasz
grHawk
#33166
üzenetére
Oké. Az alábbiak a személyes véleményemet tükrözik, tehát nincs semmi jelentőségük!
- Négy év távlatából is úgy gondolom, hogy minden hibája ellenére nagyszerű és egyedi játék az Elite Dangerous. Nálam is voltak/vannak kisebb-nagyobb pihenők - más játékok miatt -, de mindig visszatérek az ED-hez. Már csak egy év kell és utolérem a WoW korszakomat, amivel 5 évig játszottam folyamatosan. Indulás óta nagyon sokat fejlődött a játék, de a Horizons megjelenése után sokat veszített lendületéből a fejlesztés. Az eredetileg egy évadra tervezett Horizonsból 2 év lett, ami jól szemlélteti ezt a lassulást. Persze ha igazságosak akarunk lenni, akkor figyelembe kell vennünk a fejlesztés technikai nehézségeit is. Minél több tartalom kerül be, annál nehezebb az új tartalak implementálása. Olyan mint egy nagyra szőtt pókháló. Egyre több a nem kívánt kölcsönhatás, amik váratlan problémákat hoznak magukkal, ezért egyre jobban megnyúlik a fejlesztési időszak. Lehetséges, hogy pont ezért lesz változás az elkövetkező kiegészítők megjelentetésével kapcsolatban.
- Nem aggódom a játék jövőjéért. A jelenlegi információk alapján, még sok-sok évet jósolok az ED-nek. Nagyon sok pozitív lépés történt a Frontier életében. Megjelentek az ED konzolos verziói, jól sikerült a Planet Coaster, betársult egy kínai játékóriás a cégükbe. Ezek alapján stabilnak érzem a céget és az ED jövőjét. Amiért egy kicsit aggódok, az az ED-re szánt figyelem és erőforrások nagysága. Sokan úgy gondoltuk, hogy a konzolos verziók és a Planet Coaster sikeres megjelenése után, többet foglalkoznak majd az ED tartalmi fejlesztésével. Erre most bejelentették a Jurassic World Evolutiont, ami szerintem egy Planet Coaster mutáció lesz. Ebből következik, hogy ha nem vesznek fel új fejlesztőket, akkor marad a jelenlegi ED stáb és fejlesztési tempó.
- Biztosnak semmiben nem vagyok biztos
Nagy valószínűséggel kapunk új hajókat (lásd Type 10 Defender), fegyvereket, fejlesztéseket és idegen technológiákat. Végre összeeresztenek minket a Thargoidokkal, amiből sok jó is kisülhet. Remélem, hogy az újdonságok mellett kapunk némi rácfelvarrást is! Például a kevésbé népszerű tartalmakat is (pl. felfedezés, bányászat..) visszahozzák a játék vérkeringésébe. -
-ZeeZee-
senior tag
válasz
Felhőtakaró
#33167
üzenetére
Összeállítási útmutatót, pls... 
-
Secundus
tag
válasz
Felhőtakaró
#33167
üzenetére
Ezt Te raktad össze? Nagyon durván (jól!!!) néz ki!
-
Secundus
tag
Nemrég olvastam David Braben részletes nyilatkozatát, hogy az Elite Dangeous-ban nincs antigravitáció, és ettől kis híján agyvérzést kaptam.
Ezt szeretném most kiírni magamból és kifejteni véleményemet arról, hogy miért hibázott David Braben akkor, amikor kihagyta az antigravitációt az Elite Dangerous-ból, és ragaszkodik az 1984-ben kiadott Elite játékban fizikához. Ha valakit untat az okfejtésem, légyszí szóljon a moderátornak, hogy törölje ki, nem lesz harag.
Ehhez először is tisztázni kell a fizikai alapokat. Jelenlegi ismereteink szerint 1 G gravitációval rendelkező bolygóról való felszálláskor minden egyes kilogramm hasznos teher orbitális pályára jutatásához körülbelül 1 tonna rakéta tüzelőanyagot kell elégetni. És miért nem átléphető ez a korlát? Itt hosszú magyarázat jön, türelmet kérek.
A rakéta olyan hajtómű, mely környezetétől függetlenül működik, hiszen a működéshez szükséges hajtóanyagot és az égéshez szükséges oxidáló anyagot is maga a rakéta szállítja. Ezért működhet a rakéta hatékonyan a vákuumban. A rakéta hajtóművekhez felhasznált tüzelőanyagot halmazállapota szerint szilárdnak vagy folyékonynak nevezzük. A folyékony rakéta hajtóanyagok esetében jellemzően külön van az üzemanyag (pl. dimetil-hidrazin) és külön az oxidálószer (pl. nitrogén-tetraoxid) tartály, a két anyag a hajtóműben keveredik és egyesül. A szilárd rakéta-hajtóanyagok fajlagos impulzusa alacsonyabb, mint a folyékonyaké. Az rakéta impulzusa (lendülete) arányos a kiáramló gázok tömegével és sebességével. A Ciolkovszkij-egyenlet szerint: V ( t ) = c × l n ( m 0 / ( m 0 − m ( t ) ) − g t
Ahol:
c: a gáz kiáramlási sebessége,
m0/m(t) a rakéta tömegaránya (kezdeti tömeg / végső tömeg),
V(t) pedig a végsebessége.
A rakéta kezdeti tömegének és végső tömegének különbsége adja meg a kiáramló gáz tömegét. Tehát a rakéta sebessége függ a kiáramló gáz sebességétől. A cél tehát nagyobb kiáramlási sebesség elérése, mivel az égésnél kiáramló gázok mennyiségét lekorlátozza a hordozott üzemanyag tömege, ami szintén felesleges teher. A tömegarány ezért a gyakorlatban rendkívül rossz. Ebből következik, hogy egyetlenegy rakétafokozattal nem tudunk jelenleg orbitális pályára állítani hasznos terhet. A legjobb megoldás erre a lépcsőzés elve, azaz több rakétafokozat kombinálása (általában 3-4). Ha az első rakétafokozat kiég, akkor leválik a komplexumról és a második fokozat a gyújtás után tovább gyorsítja az amúgy is könnyebbé vált rakétát. A gázok maximális terjedési sebessége égés esetében 5 000 m/s, robbanás esetében (detonáció) maximum 12 000 m/s. Mivel az orbitális pálya eléréséhez kevés az egyszeri impulzus, ezért esetünkben a robbanás nem alternatíva, marad maximális kiáramlási sebességnek az 5 000 m/s. Mivel rakéta üzemanyag felesleges teher, az égési sebességet pedig a gáz részecskék belső súrlódása limitálja, ezért a rakéta elérhető impulzusa is korlátolt.Ennek ellenére én az 1930 tonna (1930 000 kg) össztömegű Imperial Cutter-emmel gond nélkül szálltam fel a LTT 8419 A1 bolygóról, aminek gravitációja 0.98 G, tehát csak 2%-kal marad el a Föld mögött. Hogy volt ez lehetséges pusztán Thruster-eket használva? A válasz: sehogy. Az Imperial Cutter üzemanyag tankja 6C típusú, tehát maximum 64 tonna folyékony hidrogént tárolhat. A fenti egyenletnek megfelelően soha nem tudtam volna elérni az orbitális pályát, de még a felszíntől is csak pár méterre tudtam volna elemelkedni. Ezért megkerülhetetlen az antigravitációs kiegyenlítés, amennyiben szeretnénk a bolygók között utazni. Ezért nem tudott az emberiség a mai napig megoldani egy Föld-Mars oda-vissza utazást.
Én értem, hogy amikor David Braben 1984-ben kiadta az Elite ősjátékot, a hidegháború megléte és az Internet hiánya miatt ezek a fizikai korlátok nem voltak közismertek minden programozó számára, hacsak nem a NASA-nál dolgozott előtte. Ezért érthető, hogy a Coriolis állomás alapja az 1929-ben megálmodott Bernal-gömb, az Orbis állomás esetében pedig az 1975-ben kitalált Stanford-tórusz.
Csakhogy az Elite Dangerous-t 2014 Decemberében adták ki, amikor a fenti tények már közismertek voltak, és egy kicsit is a tökéletességre törekvő űrszimulátor esetében ezeknek a tényeknek a semmibevétele számomra enyhén szólva zavaró. Például a Mass Effect játék Codex rovatában ezt szépen le is vezetik, sőt (sűrű keresztvetések közepette írom le) a Star Citizen is ezért használ antigravitációt. Arról nem is beszélve, hogy az 1977-ben készült Star Wars-ban is ez alap.
Pedig amúgy az Elite Dangerous stábja szépen beleásta magát az aktuális fizikába, például a játékban alkalmazott Frame Shift Drive (FSD) Miguel Alcubierre mexikói elméleti fizikus 1994-ben megalkotott elméleti modelljének a másolata, ami Einstein relativitás elméletével összhangban lehetővé teszi a fénysebesség feletti utazást idő dilatáció nélkül.
Zárszóként: az Elite Dangerous világában azért „esik fáról felfelé az alma”, mert ha 1984-ben forgott az a nyomorult Coriolis állomás, akkor 2014-ben is forogni fog, a fizikát meg vigye el az ördög..
-
wollnerd
aktív tag
Nagyon kíváncsi leszek holnapután a 2.4-re.
(Tudom, kipróbáltam a bétát, de mivel csak Cobra-val tudtam lenni ezért az kis túlzással nesze semmi fogd meg jól eset volt számomra.) Ma este "hazavittem" a Beluga Linert az 1 heti utasszállítási szolgálata után Abraham Lincoln-ba és visszavettem a DB Explorert, azzal teljesítettem egy gyors federal navy küldit, majd ismét AL-ba mentem parkolni és ennyi, majd a 2.4 megjelenése után elkezdek egy 5K LY utat azzal az csodás 20K-ra képes, újragondolt úttervezővel.. 
-
haxiboy
veterán
válasz
Felhőtakaró
#33161
üzenetére
C = Fénysebesség
-
Felhőtakaró
tag
válasz
Felhőtakaró
#33160
üzenetére
javítás: -bocsi szupercruise a low wake, Systemek közötti ugrás a high wake, low wake-röl való kiugrás meg a tökömtudja mi a franc, valós sebesség km/h -ában vagy hasonló Azt hiszem az Mm az millió métert jelent a "c " betű azt nemtudom
-
Felhőtakaró
tag
Én vagány módra a kézifékes farolást szoktam gyakorolni, ahol a gravitáviót is felhasználom lassításra, néha sokkal rövidebb idő alatt ki lehet ugrani LOW wake -ra a kiszemelt célnál. csak ugyebár nem lehet mindig tudni pontossan mekkora a gravitáció a körzetben... hasraütéses módszer vagy jön vagy nem... akkor hasznos ha ismerős környéken járunk. (kicsit fjlődött a vezetési tudásom azóta mikor még sidwinderben közeledtem az állomás felé és azt sem tudtam hogy " J " -t meg kell nyomni a hogy HIGH wake-böl LOW wakéba ugorjon a hajó... vagy 15 ször safe distancoltam azt kiléptem átanulmányozni a kézikönyvet hogy mi a búbánatos szőrszál van.
-
Felhőtakaró
tag

Már nagyon rég nem találkoztam olyan kalandjátékkal, ami ennyi titkot rejt mint az Elite D (és itt nem a easter egg-ekre gondolok)
Talán egy picit ez is a probléma, hiszen nyelvtudás, anyag ismeret fizika, matek, csillagászat, számítástechnikai hardver és szoftver ismeret, és még kitudja mi a búbánat tudás kell hozzá hogy elöbrébb jussunk a játékban... mostanság már épp azon gondolkodom hogy abbahagyom, mert ha maga serlock holmes segítene a nyomozásban is kevés lenne...
-Nemigazán tudom meg lehet e határozni pontossan például a program stílusát, értem ezalatt hogy körökre osztott stratégia, rpg, kalandjáték, MMO, szimulátor, sim, manager, ...stb vagy csak egyszerüen --> ELITE
Ahol 10 percre is be lehet ugrani egy komoly VR-sisakkal hogy belekavarjunk a Galaxis életébe, és talán még 5 év mulva is azt fogjuk mondani hogy van egy-két dolgom a Galaxisban amit elterveztem és meg kell tennem de ahhoz szükséges lesz még vagy 7-8 hónap + 5 millió fényév

-
wollnerd
aktív tag
válasz
scyllafren
#33154
üzenetére
De ha amikor az érkezési idő már 10 másodpercnél van és benyomja a 75%-os gázadást, akkor nem fog lecsúszni a célpontjáról és nem kell visszafordulnia.

-
wollnerd
aktív tag
válasz
Felhőtakaró
#33149
üzenetére
Jézus! Ez durva... Annyira beszippantott játék hogy elfelejtettél 1-2 óránként felállni és járkálni körbe egy kicsit?

-
scyllafren
senior tag
Egy pici extra ehhez: Ha nem vilagit, akkor nincs "drop to target", igy nem a celponthoz kozel dob ki, hanem oda, ahol eppen vagy. Ezert van, hogy inkabb erdemes visszafordulni ha elbambul a pilota es tulmegy a celponton, de meg kek mindket indikator (sebesseg es tavolsag)
-
duvi
nagyúr
válasz
Mortel
#33150
üzenetére
Amikor SC-ben utazol és abban a rendszerben van a kitűzött célod, akkor jelenik meg az alignment kijelző. Ha a megjelölt célpont felé fordulsz, akkor kigyullad, ergo jó irányba mész. Ahogy lefordulsz a célról, egy kis tűréshatár után kialszik. A compassal van szinkronban, de ez csak a rendszeren belüli céloknál jelenik meg. Amennyiben a célod több ugrásnyira van, akkor nem jön elő az alignment kijelző, mivel nincs rá szükséged. Ilyenkor csak a compass mutatja a következő célrendszert.
Alignment off:
Alignment on:
-
Mortel
senior tag
Az "alignment" négyzet mikor "gyullad ki" ?

-
orientcx
őstag
Egy ilyen "versenyben" egy igazi Fed szájhuszárnak természetesen kötelező a részvétel, hát imhol ni!

Ha jól számolok, akkor ez pontosan 5.457h és 14 perc
Tudom, hogy egyes birodalmi intrikusok azt terjesztik, hogy ez nem a tiszta játékidőm, mert nálam sokszor akkor is be van töltve az ED, amikor csak a dolgaimat intézem a gépen, de ez aljas rágalom! Na jó, talán egyszer volt ilyen kb 5 percre...tán egyszer-kétszer...háromszor ... esetleg egy picivel többször



-
duvi
nagyúr
A játékon belül a STATUS -> STATISTICS -> EXPLORATION menüben található az Approximate Time Played számláló. Ezt az értéket szokták összesített játékidőnek feltüntetni, de nem vagyok biztos benne, hogy ebben minden benne van. Szerintem a menüben való várakozás nem számít bele, mivel ez a számláló konkrétan a felfedezés statisztikákban szerepel.
-
to.ca
tag
Ha jól emlékszem, a játékórákba azt is beleszámítja, ha csak a launcher fut, a kliens nem. Nálam sokszor úgy marad. Majd megnézem, ha hazaérek, de nekem se rövidebb a többiekénél.

-
Íjász001
tag
Ne értsetek félre, mindenki játékba fektetett ideje tiszteletre méltó!!!!!! Duvi mester plusz segítőkészségéről nem is beszélve!!!!! (Kalap emelés!!!)
-
Felhőtakaró
tag
válasz
Íjász001
#33140
üzenetére
az szép akkor én most elbújok a szekrény mögé az 1450-
emmel(#33137) -Duvi mester a cobra 3 az 1984-es gammában alaphajó volt ha jól emlékszem... (igazábol leginkább csak arra emlékszem hogy az XT-8086 os procim mellé szerettem volna egy 8087 -as matematikai társprocesszort a tuning miatt...
) <LOLL mekkora kis buta balfék voltam> -
Íjász001
tag
Ügyes!!!! Nekem most 3350 óra. Duvi mester, neked hány óra?
-
wollnerd
aktív tag
Nekem a július 2.-a óta már 243 órám van a játékban.

-
duvi
nagyúr
NEWSLETTER #193
A dizájnereknél valakinek nagyon beakadt a Cobra, mert ismét ehhez a hajóhoz kaptunk új festéseket
-
duvi
nagyúr
válasz
Felhőtakaró
#33133
üzenetére
Sokunk már több mint 4 éve tolja az ED-t

-
Felhőtakaró
tag

1000 óra ?! te atyaúristen !!! én héetente hétvégeken max 8-9 órát tolom (kivéve ha egész hétvégén nonstop akkor 20) 2017.02.18 óta nem sok kilómétert tekertem bele a járgányomba (de legalább nem kell az autószerelő haverommal visszapörgetnem az órát
jó magyar okos szokás szerint ) -
duvi
nagyúr
válasz
Felhőtakaró
#33131
üzenetére
anatron öreg motoros és minden csínját ismeri az ED-nek
Túl van az 1000 óra játékidőn és szénné játszotta magát. Neki már kevés a jelenlegi tartalom, ezért se nagyon játszik mostanában. Meglátjuk, hogy mit gurítanak a 2.4-el 
-
Felhőtakaró
tag
Szólj majd kérlek Anatron-ak is ne szívjon már vele a kölök, mert teljessen kiábrándult ebböl a nagyszerű körökre osztott stratégiai, rpg kalnandjátékból, velem például azt közölte hogy a 2.4 -ig nem is lesz online a szervergondok miatt !!! (csenben megjegyzem BiszettB@szottul várom a 2.4-et már vágom a centiket !!!)
-
Felhőtakaró
tag

-
duvi
nagyúr
válasz
Felhőtakaró
#33128
üzenetére
Állítsd be a Port Forwardot a p2p megfelelő működéséhez.
-
Felhőtakaró
tag
Köszi duvi,
Csakmert anatron is panaszkodott hogy connection problémákkal kidobálja a szeró, nekem ezen fellül + még multicrew is bibi főleg tengerentúli személyekkel ez azért röhej, mert ha a valósidejű videó és hang átvitel megvalósítható napjainkban kétirányú kapcsolat révén nemcsakhogy a tengerentúllal, hanem KÖZRÖHELYES MÓDON már a mars és a szaturnusz pályájáig akkor itt valami szoftvergalibát szagolok a háttérben, rádásul nem kicsit hanem valami nagyot és büdösset. -
duvi
nagyúr
válasz
Felhőtakaró
#33126
üzenetére
Szerver+p2p hibridet használnak. A p2p rész csak a játékosok közötti adatforgalmat bonyolítja. A szerveren fut a teljes háttér szimuláció, hogy mindenki ugyan azt lássa a játékban. Ergo, ha leáll a szerver, akkor nem fut a játék.
-
Felhőtakaró
tag
minden héten leáll ez az elitszerver vagy mi az izé, közben meg akik értenek hozzá azt mondják peer to peer a progi, most akkor mi a sz@r van?
-
orientcx
őstag
válasz
anatron
#33122
üzenetére
Azért az elég szórakoztató, hogy egy marék Sidi fenekelte el a Császári capital ship-et







"csak egy hazug Kapitalista Föderációs propaganda film! "
Gondolom, ezt a császár mesélte neked az uralkodói palota atombunkerének legalsó szintjének legeldugottabb sarkában álló tábori ágya alatt lapulva, hogy "ee ... eee ... ez ... csaa .. cs .. cs ... csaaak a ha ... h.. haa ..hazug ... Fe .. Fe... Fa .. Föderacióóós propaganda izéje!!!"

Hááát, ha a császár mondta neked(nyugodjék békében), akkor biztosan így is van

Viszont ha már ennél a trailernél tartunk, azért arra kíváncsi lennék, ki volt az a 141 idióta, aki még erre is "nem tetszik"-et nyomott, azok vajon mivel lettek volna elégedettek?

-
duvi
nagyúr
Nem olyan ritkák a Capital Ship-ek, ha a megfelelő helyeken keressük őket. Pl. Sol rendszerben parkol egy Farragut, vagy CZ-kben rendszeres látogatók szoktak lenni. Vagy ott van az emlékezetes CG, amikor egy űrállomás és egy capital ship kezdte el lőni egymást

Régóta ki van dolgozva a sérülésmodell is. Látszanak a különféle fegyversérülések, vagy roncsolódások is.
- lézer- ballisztikus
- roncsolódás
(#33117) glovasi
Sajnos nincs direkt modul jelölés, mert akkor mindenki egyből a PP-re ugrana
Csak az általad említett lehetőségek vannak (körbepörgetés oda-vissza irányba, vagy a listából választás) -
glovasi
tag
Subsystem kijelölésre csak az egyesével pötyögés illetve a listából kiválasztás játszik? Nem lehet gombot belőni rá, hogy egyből a PP-t vegye célba?
-
Vesa
veterán
Ettől annak idején leesett az állam. Trailert már akkor is nagyon tudtak csinálni!

Csak kicsit félrevezető volt, mert azt hittem, lehet majd Capital Ship-eket vezetni és flottákat managelni, de egész ED-s pályafutásom alatt jó ha kétszer botlottam bele CapShip-be, akkor is csak érintőlegesen.Illetve nem emlékszem mert keveset harcolok, de mintha a lézerek okozta sérülés láthatósága sem került volna bele végül.
-
duvi
nagyúr
Egy emlékezetes trailer, 4. évfordulója! Ha jól sejtem, ennyi idő elteltével van egy pár parancsnoktársunk, aki még nem látta ezt a mozit, ezért most ide is belinkelem
Ajánlom figyelmetekbe a műszerfal kinézetét 
(#33111) anatron
Különösen ajánlom CMDR.anatron figyelmébe![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz
orientcx
#33107
üzenetére
Akárhogy is alakul a farmolás, az biztos, hogy lesz itt "ereszd el a hajam"
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Galactic News: Federal Capital Ship Destroyed by Thargoids -
orientcx
őstag
Én mindenesetre helyhiány ide, helyhiány oda, már régóta nem dobok ki rare, és very rare materialt, se data-t, aminek a felhasználhatóságához azt írják, hogy "No data available in table". Mit lehet tudni, hátha pont ezek kellenek majd mondjuk ahhoz, hogy thargoidokat verhessünk nyakon, vagy valami másra. Mert azt erősen remélem, hogy egy-két alien cuccon kívűl csak nem találnak ki garmadával újabb materialokat.
Persze az is bőven benne van, hogy tök fölöslegesen spejzolgatom ezeket a cuccokat, mert soha ebben az életben nem lesznek jók semmire.
És titkon abban is reménykedem(hiába, egy Fed bugris együgyű naivitása nem ismer korlátokat
), hogy nem lesznek újonnan feltűnő mérnökök, mondjuk 250t Maranai málna drazsé igényével, amit 8 grammonként lehet majd beszerezni a szomszédos Beagle Point-i mozgóbüfében(nyitvatartási idő minden február 29-én 0h 40' - 0h 42'), mert az összes már kinevezett szakinál ötös szinten vagyok. 
-
duvi
nagyúr
válasz
nubreed
#33105
üzenetére
Az biztos, hogy kelleni fognak új modulok és módszerek a thargoidok ellen. Különben nem lenne kihívás a legyőzésük. Az új technológiákat nem fogják ingyen utánunk dobálni. Tuti, hogy erősen meg kell dolgozni értük. Grind nélkül nem létezik játék ebben a műfajban, de még sok MMO-ban is alapvetés. Inkább az arányokon van a hangsúly.
-
nubreed
veterán
Elite Dangerous 2.4: The Return... of more grind
Remélem nem lesz igaza, de az ED történetét elnézve, sajnos simán benne van a pakliban.
-
orientcx
őstag
"Frag Cannon fittet azért lehet, hogy egyszer kipróbálom, de akkor már azzal a spéci pacifier, vagy milyen puskával"
Olyat bunkósbot Zakariástól lehet igényelni, de én nem mentem rá, mivel a leírásban az szerepel, hogy csökkentett tűzerő, de megnövelt hatótáv. Az ilyen cuccnak pedig pont nem hatótáv kell, hanem tűzerő. Az ilyet akkor érdemes elsütni, amikor közelről gyomorszájon durranthatod a tisztelt ügyfelet, mert az ad elég nagy felületet. Ha szemből, vagy oldalról lősz, akkor a lövedékek szóródása miatt egy jó részük célt téveszt. Azonkívül(mint minden lassú lövedék) eleve csak közelről hatásos, mert ezek az izgága kuncsaftok nem bírnak megülni a fenekükön, folyton izegnek-mozognak, sőt, némelyikül odáig merészkedik, hogy nem átall még irányt is változtatni, emiatt mire a lassú lövedék odaérne, addigra ezek a sajtkukacok már rég máshol dagonyáznak(pl a felém tartó plazmákat általában röhögve kerülöm el, mert közben használom az oldal thrust-okat). Mindazonáltal nem próbáltam a Zaki féle pacifier-t, szóval lehet hogy jó a cucc
(pacifier, sajátos elnevezés, ahogy bunkósbot Zakariás a "békéltető" eszközöket képzeli
)" mire elfogy a golyóbis, addigra kiürül az SCB is"
Egy Corvetten bőven van hely, ezért nekem 2 db 7B-s SCB is van fent, ennyit meg már lehetetlen elhasználni, de kellemes a tudat, hogy van bőven. Egy-két töltetnél nemigen szokott több fogyni, pedig rammerkedek is rendesen(persze a csalirakományos HazRES buli az más kategória, ott jóval több fogy). Ráadásul ha CZ-be mész, ott a kísérővadász amúgy is használhatatlan(legalábbis ott nekem kivétel nélkül mindig másodperceken belül leszedték), ezért a fighter hangárt érdemes kipakolni, ha másért nem, hát azért, mert nő a végsebesség, és javul az agilitás
totila - "vannak módszereid a lőszer takarékosságra, leírhatnád konkrétabban, vagy még jobb lenne ha csinálnál megint videókat"
végül is csinálhatok valamit, ha nem is most azonnal, de talán a napokban
duvi - A rammerkedés valóban a legfontosabb, de csak az egyik módszer, ráadásul ott is érdemes megtanulni egy-két alaphelyzethez illő manővert. De a témához tartozik még egy-két összehangolt manőver a kísérővadásszal, a szelektív fegyverhasználat, az itt-ott előadódó előnyös szituációk kihasználása, bizonyos hajóknál a subsystem beállítása, a resztli préda hanyagolása, stb. Persze ezen praktikák egyike sem nevezhető az innováció magasiskolájának, de nekem, a kőagyú Fed bugrisnak kellett idő ahhoz, hogy elsajátítsam ezeket az apró fortélyokat.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- miniITX félkonfig i7-6700, RX580 8gb, AsRock B150M ITX
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 Ti OC 11GB (ROG-STRIX-RTX2080TI-O11G-GAMING)
- Eladó egy Clevo PA71HS-G i7 7700hq Gtx1070 Kérlek olvasd végig a hirdetést
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-10210U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- DELL latitude 5410 Tartós Üzleti Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4060Ti 16GB GameMax Aero Mini ECO ADATA 650W
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L490 - i5-G8 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Eladó egy oneplus 9 pro 256/12
- Bomba ár! HP EliteBook 745 G6 - Ryzen PRO 5 I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


. Remelem erdekesek lesznek ezek a "mysterious things" dolgok.

), de a semminel tobb - idom.

) remélhetőleg legalább valami CG fesztivál is lesz kapcsán (rendszervédelem stb).
A számtek tanárom csillió millió forintos 486DX-66 án (céges < iskolai>) mutogatta ezt az álomszép grafikát.... énékem akkortájt XT-8086 -on fekete fehér monokrómon csak az ELITE DANGEROUS-ra futotta (1984)





Összeállítási útmutatót, pls...



jó magyar okos szokás szerint )

