Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
Kinek, mire kell. Akku melegedés egyedül Leafnél szopás.
Mentem eddig 12k km-t, nekem megfelel így, nem bantam meg, tudtam előre hogy mit veszek, mire számítsak.
Aztán lehet számolni hogy 12k km-re mennyibe kerül a villany vagy mennyi lenne a benzin.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #33501 üzenetére
Én meg tanyáig és Velncéig is elmennék a pályán, mert hatótávba belefér, minek falun át vagy kertek alatt? Persze néha Kápmegyer körül vagyok, akkor elmegyek Dunakeszin át, M3nak meg vissza. Széles, egyenes, van kapacitása, azért van a matricám is, hogy használjam a gyorsforgalmi dolgokat. De Siófok is kb. 100 kilométer, kerüljek, mert csak 150 kilométer a hatótávom?
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz WiZARD #33502 üzenetére
Igazabol en sosem szamolgattam mennyibe kerul egy kozlekedesi eszkoz fenntartasa.
Masok vagyunk, eszembe sem jutna ilyet szamolgatni.Annyit tudok, hogy 2009 elejehez kepest kb 50% emelkedes olt az uzemanyag araban.
A tobbi nem igazan izgat, havi 500-700km nem sok (1 tank benzin).Mondjuk ugy, hogy a nyugalmam meger ennyit.
Kutyanak sincs kedve meg egy autot is kabelre dugdosni, van eleg kabeles bizbaszunk amit tolteni kell napi szintenHa lenne vezetek nelkuli toltes amire csak raall az amber - es nem kell semmit dugdosni, az nagyot dobna az osszhatason. Ha azt kihozza valaki, letarolja a piacot. Persze tul agy a veszteseg (jelenleg).
Vagy alljon ra az auto a toltore ahogy a porszivonk.FőDudu
-
FőDudu
addikt
Mondok egy tortenetet.
Adott egy bortonsziget ahol elmegyogyintezet volt.
Ez egy eleg idealis hely luxus szallodanak.Azonban nincs aki ott dolgozzon. Ugyanis a sziget hajoval 45 percre van a parttol ami epp egy turistak altal erosen preferalt varos. Azaz a dolgozoknak eselye sincs ott lakni vagy lakast berelni. Nem is igazan lakik senki a turistak altal latogatott kornyeken. Azaz hajo elviszi oket a nagyvarosba, ahonnan tomegkozlekedessel kell eljutniuk az autojukhoz ami majd hazaviszi oket a nagyvarostol messze levo lakhelyukre.
Es itt jon a csavar. A 45 perc maris masfel-ket ora lesz per irany.
Es azt senki nem vallalja be.Nem talalnak dolgozokat. Szigeten meg nem lakhat a teljes szemelyzet.
Szopas.Az ido igenis sokat szamit. Munkaba jaraskor is es szabadidoben is.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
npera
újonc
Van egy 58-as gép a triatlonos bolhán.
Eladó Orbea Orca M20i
Váz/Villa: Karbon (UCI) 58cm
Váltás/Fék : Shimano Ultegra 6870 Di2
Kerék : Vision Metron 80mm
Nyereg: San Marco
Üléscső: FSA (Karbon)
Kormány: FSA (Alu)
Kormány stucni: FSA (Alu)
Boltba járós cuccnak valakinek? Hátizsákba befér a 2 kg krumpli és 3 liter tej, aztán hamar haza lehet érni vele. Bolt előtt nem zárnám le, inkább érdemes végigtolni a bolton, akár egy babakocsit.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #33358 üzenetére
Mivel Te (sem) bringázol városi környzetben sokat, csak tudod a tutit, így még egyszer, utoljára leírom:
Ott szegem meg a KRESZ-t, ahol az nem csak nekem jó! Ahol biztonságosan át tudok menni a piroson, ott át is megyek. Ahol nem, ott nem.Uccsó példa, aztán tényleg elengedem, mert elbeszélünk egymás mellett.
7-es út, beérsz Fehérvárra. Ha itt jössz befelé (én a kép jobb szélén a bringaúton érkezem), akkor át tudsz menni úgy a piroson (zebrán a város felé, a 7-es úttal párhuzamos zebra), hogy utána mehetsz keróval a 7-esen, majd a járművek (pl. a képen a kamion) a következő lámpa előtti "üres térben" fog utolérni, ahol már lazább a kocsisor, simán kikerülnek. Ha beállnék a zöldre várva, akkor egyszerre Indulok a kocsisorral, majd a következő lámpához egyszerre érek kb. a következő zöld kocsijaival. Mindkét helyen sokkal több a veszély.
Ilyenekről beszéltem, de engedjük el a témát!
A vitaindító posztra így úgy csatlakoztam rá, hogy nem értem, hogy a hülye futár miért nem világította ki magát, hogy ne azon múljon az élete, hogy az autó vezetője mennyire lát a sötétben...
-
Bujdy81
csendes tag
-
FőDudu
addikt
válasz Bujdy81 #33513 üzenetére
Kollegamnak ilyen Combo van.
Eleg nagy, kenyelmes is. Igaz csak kb 2x50 kilometert uztaztam benne.
2 meter magas embernek is eleg a fejter.Viszont eleg kicsi a motor - tan 1.2 vagy 1.4 es turbo (diesel).
Neki valami Opel 120 eves specialis verzio van (valami osszevalogatott csomag).Elmondasa szerint ez valoban 5 literrel eljar, az elotte levo 2 literes Antara kb 9 litert evett (az is dizel volt).
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Phülöp
addikt
válasz FőDudu #33508 üzenetére
Mondok egy történetet.
Autósiskola, forgalmi vizsga. 3 alkalommal bukott a tanulóvezető, ma beszélgettünk hosszabban. Az autó, amin tanult és vizsgázott, egy Nissan Quashqai. Az oktató szerint a féket tilos használni, csak teljes megálláskor szabad. Az órák alatt az oktató belenyúlt a vezetésbe fékkel, vizsgán nem.
Órán sosem, vizsgán többször lefulladt.
Sok plusz óra ment a tanulópénz feliratú perselybe, meg persze a vizsgadíjak.
Magyarország, 2019.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-
Phülöp
addikt
válasz FőDudu #33521 üzenetére
Egyszerű pénzlenyúlás, 30 óra plusz vezetés szép pénz.
Nem közúti veszélyeztetés, mert az oktató kezelte a féket. Mivel jogsit nem kapott a tanuló, így forgalomba se mehet ki az így megszerzett "tudással".A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz FőDudu #33519 üzenetére
Akkor 4 műszak kell. Van ahol működik. Úgyis megmagyarázzuk, értünk ehhez is :-D
Vagy más a szokás. Osztrák panzióknál van egy csomó másféle kavarás. 12nél ráadásul a munkaórára eső utazási mennyiség is kevesebb. Sok ismerős 4-6 órás melóért utazik napi 1.5-2-X órát. Mondjuk múltkor sem akartad érteni, hogy nem mindenkinél megoldható az, ami ott falun a napi 8 perces munkába járással adott. Kocsmánál meg attól függ mi adott, ott nem lennék felháborodva mert ilyen puccos helyre csak muszájból megyek :-D De ha olcsón felhozza a forróvizes tea mellé, akkor gyanítom jó lesz valamire. A mostani balatoni helyen úgyis nehéz túltenni :-D
-
Frawly
veterán
Mivel itt mindenhez is értetek, meg fotósok is vannak: tudtok olyan hátérkép oldalt, ahol igényes HEIF/HEIC képek vannak? Esetleg RAW, PNG? Mindenesetre nem JPG.
-
Sipi-
tag
Te is tudod, hogy a gyerekek extrém módon rugalmasak. Ha az van nekik megszokva, hogy két óránként megállnak két órára autót tölteni, akkor az lesz a természetes. Igazából szerintem még jobban is élvezik, mintha egyben lenyomsz 500 km-t egy 5 perces pisiszünettel.
Az más kérdés, hogy ma mindenki rohan, senkinek sincs ideje és csak a közvetlen környezetének igényeit veszi figyelembe.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Sipi-
tag
A Picassom mellé a Yaris helyett egy hasonló méretű elektromos autó kellene valójában. Tökéletes lenne, mert városon kívül csak akkor jár a kocsi, ha nagyon ritkán Budaörsre azzal megyünk valami boltba meg az éves szervízre Monorra. Napi futása néhány km csupán, ritkán talán 25-30 is, de csak akkor ha azzal megyek a város másik végébe valamiért.
Bár végül nem kértünk a garázsba elektromos kiállást, de 2-300 méterre van egy nyilvános töltő, meg asszony munkahelyéhez közel is.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
zetor2000
senior tag
válasz Frawly #33526 üzenetére
Ezt találtam elsőre a Google-al:
https://boutiqueretouching.comMeg ezt:
www.dreamstime.com/Ez nem raw, de pár100 megás TIFF előfordul
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
BobaHWSW
újonc
Hetvegen voltunk nyilt haz nezesen... Csak 4 kollegaval talalkoztam. Lehet tavolavb kene nezni hazakat a cegtol.
-
hobizoli
nagyúr
regen olyan diffi is volt, hogy az eleve Ludicrius mode-snak rendelt autokban egy karajabb inverter volt
mivel egy ideje utolag is kerheto volt ez az opcio hardveres valtoztatas nelkul, es most ajiba is megkapjak, eros a gyanum ra, hogy mar csak ez a jobbik verzios volt beszerelve regota abbol is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Frawly
veterán
Semmilyen bonyolultságra, csak gondoltam ha már háttérkép, nézek valami igényesebbet a szokásos JPEG-nél. Felbontásban nem kell nagy, mert a kijelzőm sem nagy felbontású (1366×768 a legkisebb, és 1920×1080 a legnagyobb), tehát hiába 7680×4320-as háttérkép, abból nem profitálok, inkább a JPEG artifakt legyen rajta kevesebb, meg a kép legyen szép, ne szemcsés, homályos, stb..
-
BobaHWSW
újonc
Ja, ez jo otlet. Altalaban azok minosegi jpg tomoritesek es van sok meret.
-
Samott
addikt
De ezt irtak a cikkben is, csak az V. kerulet ketszer akkora mint az a resz amirol a cikk szol. Senki nem akarja egesz Budapestrol kitiltani az autokat. Csak a belso reszekrol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
Ketlem, yogy csak nekem lenne macera a kabel dugdosas. Persze amig 20 fele autohoz van 50 fele kabel, addig nincs ertelme kijonni, elobb szabvanyositani kell.
Ne kelljen szakado esoben vagy nagy szelben szorakozni.
Kenyelmi extra, de szerintem nem vagyok egyedul a velemenyemmel.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
BobaHWSW
újonc
No, hat ebben eleg sok melom van:
Weta Digital: Avengers Endgame
Ez nyilvan csak nagyon apro szeletkeje annak amivel szopt... Ize, amit csinaltunk.:)
-
Grillo
senior tag
válasz qnadam #33041 üzenetére
Köszi, nagyon vonzó cucc Itt keszin simán elkarcolgatnék vele, nem lenne gond a tüzépről a köbméter kavics, gyerekeknek is menő lenne ilyennel érkezni az iskolához. Csak mondjuk a BAHig eléggé megőrülnék minden reggel. Meg hazafelé is. Bár lehet könnyebb lenne haladni a rakparton, ha leraknám a tolólapot, meg felkapcsolnám a villogót.
Ja és megjöttem Svejcból, odafelé csak kétharmadot vezettem, de vissza végig, 7.15 körül indultunk, 19-re Bp-n voltunk, 1100 km.
Seat Toledo 4 ajtós, literes turbós benzin, 4 felnőtt, tele csomagtartó. Nem éreztem kevésnek igazából sehol, max vissza kellett váltani. Elindulni nem jó vele, de nem törődtem össze ennyi vezetés után sem. Fogyasztást nem néztem, de olyan 700 km-t tud egy tankkal.
Viszont Svejc nagyon szép, és nagyon drága. 1 gombóc fagyi 3,5 frank, egy valami alap melegkaja 20 frank körül indul. Lehet vidéken olcsóbb, de Bernben ennyi volt.[ Szerkesztve ]
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #33541 üzenetére
Az osloi példa nem rossz, vannak benne megfontolandó elemek.
Ellenben azt látni kellene, hogy Budapesten ez nagyobb előkészítést igényelne, mert ha pl. az V. kerből tiltanád ki a kocsikat, akkor kellene 5-10 ezer parkolóhely az V. ker szélére. Nem látom, hogy az hol férne el.
Lehet gyalogoltatni az embereket, de 2 kilinél többet kevesebb fognak gyalogolni, ha nem nagyon muszály. Szóval az V. kerületnél sokkal nagyobb területet nem igazán lehetne a zónába bevonni...