Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
válasz BobaHWSW #33548 üzenetére
Ennyit pixelbuzulni, miközben a Svédek egy headsetes telefonáló rendőr mimikájával és színészi játékával tudnak tényleg jó filmet is csinálni
Szép, látványos, de még mindig nem sikerült túljutni az első Avengers film első 10 percén sem, annyira az öncélú látványharcra ment rá.
-
-NoVa-
őstag
Ez egy nagyon kéne dolog. Hivatalos VW e-Bogár, villanyplatformra teljesen. Padlóban az akku, nem egy áttákolt klasszikus. 200km hatótáv, és 80 lóerő, tehát könnyűre van tervezve, nem erősre.
A végsebessége 75km/h, azaz max 150-el tud menni, és 1 óra töltéssel 150km hatótávot vesz fel, lehet átlagolni. Szóval kéne.
-
Samott
addikt
válasz Bujdy81 #33550 üzenetére
Nyilvan fokozatosan kellene, a legbelso resz csak gyalogos/tomegkozlekedos (kiskorutig), korulotte fizetos behajtas (nagykorutig), megkiljebb meg draga parkolas (hungariaig). Es ennek a szelen lenne sok P+R. De persze ehhez fejleszteni kelle sokat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
őstag
válasz eattila #33560 üzenetére
Mert DC rajongó vagy, ez kőkemény eldöntendő kérdés Margot Robbie és Scarlett Johansson között.
Kicsit ez is olyan, mint amikor a lányom megkérdezte, hogy a Star Wars az mi. És akkor felelős szülőként leültettem, és elmeséltem neki, hogy egy mese a jó megingásáról, a hatalom és a nagyság kísértésének a veszélyéről. Mármint hogy a közönség egy szép mesét akart, amiben a jó kitart, és felülkerekedik, miközben a jogtulajdonos pedig még egy részt akar eladni, meg bögrét, tolltartót, plüsst, fröccsöntött szarokat, és ezért feláldozza még a jó győzelmét is, nehogy felülkerekedjen. Bezzeg a Star Trek -
-NoVa-
őstag
Drónos hullámvasutas jó:
[link] -
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #33561 üzenetére
eleve azt kene megoldani hogy a metrovonalak elerjek Bp hatarat vegre
azert vhol vicces, hogy most is ott van a veguk, ahol 1950-ben, amikor terveztek meg Bp hatara volt
nezd meg a 60-s evekben Ors vezer teret, kb egy pusztasag volt meg a 9-19ker a Hatar ut-nak is vajon miert az a neve ami...?
na azota onnan kb 8km-re van a Bp hataraaki mar annyit bejott autoval Bp-n belulre, ahol atszallhatna az egyik metrora, az nem feltetlenul fog a hatralevo 3-4km-s utra mar kiszallni a kocsijabol
na meg P+R az merre van par demozni valo helyen kivul?
M4: eszak-keleten Ujpalotan at az M3 bevezeto a Polus centernel, delen a M7 bevezeto a Tesco-nal
M3-nak reg ki kene jarni a dunakeszi Auchanig a Kapmegyeri ltp-t is erintve eszakon a felszinen haladva, delen meg Ferihegy 2-re vecsesi Airport centert erintve, itt is ott is eleve lehetne egy baszomnagy P+R, ott reggel lepesben halad a forgalom
M2-nek nyugaton Budaors, keletlen meg a Stadion-tol elagazva Kobanya-Rakosborzaszto kozpont, majd onna ki Pecelig... ott is reggel csillioan jonnek be autoval
M1 igazabol kimehetne a Dunaig a Vorosmarty tetol, mert az alagut kozel addig keszen is van, a masik vegen meg a Vasutmuzemnal akar a felszinen is
ezekenek tobb ertleme lenne, mint a faszom stadionokat csinalni a semmire szazcsilliardokert
ja es a M1-t kb 4.5km-s vonalat a Vorosmarty tertol a Varosligetig 1.5ev alatt csinaltak meg tokkal-vonoval ezelott 120 evvel
1894-ben hataroztak el a megepiteset es 1896 marcius-aprilisban mar kesz volt, mert majus elejen mar atadta a FerencJoska
szoval vmi modernebb technikaval mint a kubikos talicskaja, kicsit gyorsabban is lehetne haladni a felszin ala epitett vonallal ahogy pl Nagyvarad ter es a Hatar ut kozott is megepult anno az M3 vonala[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
Porsche vs. Tesla: szájak és számok háborúja - Karotta megy majd Taycant tesztelni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz -NoVa- #33558 üzenetére
Ez peldaul munkaba jarni boven eleg lenne nekem.
Klima legyen es ferjek el benne. Mas nemkellAz ev 365 napjabol 330-on eleg lenne.
Igaz a dugdosos toltogetes meg mindig remalomnak tunik a mostani beulok es megyekhez kepest...
Lustasag, fel egeszseg....[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-
-NoVa-
őstag
válasz FőDudu #33573 üzenetére
Gyerekekkel legalább 1x megállunk egy órát Olaszország felé, meg vissza, kajálás és mozgás. Mellé 1-2 fél óra körüli technikai szünet, WC + kis átmozgatás megesik. Tankolni nem szoktam, max visszafelé az első kúton rátöltök. Szóval egy valós 400km-es hatótávú autóval kb semmi sem változna a megállásokban. A Model 3 ígért 600km-es hatótávja 130-al kb 400km, pont kiadja.
Mondjuk autópályán más elektromosokkal nem is nagyon futok össze, Teslákkal sokat. -
-
Jahno
őstag
válasz WiZARD #33571 üzenetére
Ezt mondtam Neki tegnap. Bár nálam a villanyos lenne úgy, hogy el kell vele menni tankolni valamerre, mint KGSTben a szomszéd városba a kútra. Azóta a benya fejlődött, bár mostanában sok kút zár be. Aztán fejlődik a villanyos is, csak kellene még pár blokk Paksra, mondjuk úgy saccperkábé 16, de azt már rohamléptekben.
-
FőDudu
addikt
PSD2 is kezdodik.
Most kuldott ertesitot a Szerencsejatek Zrt, hogy Szeptember 14-tol jon a multifaktoros hitelesites a bankkartas fizetesnel.
FőDudu
-
npera
újonc
Ez a nap jó volt
Egész napos mini expedícióra mentünk. Volt pár érdekes autó:
- Audi A6 V6 dízel 48V-os mikro hibrid hajtással
- Audi E-Tron SUV
- Tesla Model S P100D
- Tesla Model 3 Performance
- Jaguar i-Pace
- Polestar 1
- VW Golf Electric
- XC60 benzines és dízel a 48V-os mikro hibrid hajtássalSikerült szinte mindet vezetni, egyedül az E-Tron nem jutott nekem, de nem is bánom, mert nagyon béna volt a pedálkalibrációja és zabálta az áramot is. A kamerás "visszapillantó" pedig kifejezetten félelmetes volt forgalomban a többiek szerint.
A Model S-ben valami sportülés volt, aminek a fejtámláját legmagasabb állásba rakva is nyomta a csigolyámat. És a sportülés háttámlájába nem fért be a hátam és nyomott állatira. Maga a hajtáslánc állat, a kocsi körülötte érzetre egy félig vak és kicsit belassult majomcsapat által összedobált alkatrészhalmaz. A minőség a kasznin és a kabinban elképesztően rossz az árszinthez viszonyítva. Egy Dacián teljesen oké. Ettől eltekintve nagyon kellemes vezetni, csak a fogyasztása horribilis és "annyira" nem megy jól.
Az annyira itt a Model 3 Performance. Ha "chill" módban fut, akkor teljesen oké és már úgy is elég durván gyorsul egy hagyományos családi autóhoz képest. Ha átrakod a sportos üzemmódba, akkor viszont a hosszú pedál lerúgva durván megfejeled a fejtámlát. Ha előre ráfeszítesz nyakra, akkor nem annyira durván fejeled meg a fejtámlát, de tényleg rá kell készülni.
Még országúti tempóról is olyan hátbarúgással válaszol, ami eléggé szórakoztató. A hajtáslánc a 3-as esetén már takarékos. A finomabb regen és a komfort csillapítás és chill üzemmód mellett egy kellemesen erős utazólimuzin. A sportos állásban csak olyan belsőégésű kocsi tudna neki gyertyát tartani ami közúton kábé vezethetetlen a sok kompromisszum miatt.
Pár hibát találtam, ami szerintem idegesítő, de lehet azért vele élni:
- a kormányt akartam volna még kifelé és felfelé húzni
- a pianólakk belső a középkonzolon nagyon vonzza a koszt, de le lehet fóliázni valami matt fóliával és akkor nem gond.
- ha váltakozó intenzitású eső vagy ködszitálás van (itt gyakori), akkor nem tudod értelmesen állítani karral az ablaktörlőt. Menüből kell. Van autó állás, de nem túl jól reagál.
- ha beterít szemből egy másik jármű és nem reagál az automata törlő, akkor nincs hirtelen elérhető kar, amivel azonnal és gyorsan tudsz törölni. A legtöbb kocsiban megfelelő irányba húzva a kart töröl egyet és gyorsan. Ebben egy örökkévalóságig tartó 1-2 másodpercig nem töröl, aztán utána esetleg. Addig sok métert teszel meg "vakon". A kar végén a mosó gombot benyomva mos és egyből töröl, de azt nehezebb eltalálni ilyenkor, mint lehúzni a kart.Egyébként zseniális. A 3-as összerakási minősége egy más világ. A navigációja is fényévekkel jobb. És itt a mérete még nem drabálisan nagy. Instant get, ha tudnám tölteni.
Az i-Pace továbbra sem tetszik. Jól megy, de nem kiemelkedő. Szűk a kabin, a sok pianólakkos érintős műszer nehezen kezelhető.
Az Audi modern infotainment rendszere iszonyatosan gyenge a Teslához képest. Érintős panel, de be is kell nyomni. Nem reszponzív, csak körülményes. A klíma érintős panele iszonyatosan gáz. Kábé olyan, mint a legmodernebb IOS mellett egy már nem támogatott Nokia 520. Elképesztően öregnek tűnik a rendszerük, pedig vadonat új.
Az Audi V6-os turbója viszont zseniális. Igazi régimódi dízel óriási turbólyukkal. Lassan ébred, de utána jön az erős mechanikus süvítés és a horizont hirtelen odaér hozzád. Mentem vele kanyargós országúton és nagyon feküdt kanyarban és húzott, mint a disznó. Súlyosan erkölcstelen sebességnél is. Ide ez túl sok.
Legutoljára a Polestar 1-et vittem. Na, akkor most ki van pipálva végre. Pici országút, aztán majdnem teljesen üres erdei kanyargós út. Megküldtem rendesen és a torque-vectoring hozta a formát. Úgy betapad kanyarban, mint Démon Hill (Palik) és kanyarból kifelé befordítja magát nyomatékból. A motornak, a kipufogónak és az elektromos hajtásláncnak rendesen mechanikus hangjai vannak. Hörög és zúg az egész ha Power módba rakod. Addiktív a hangja. A gázreakció egy felfújt turbóshoz képest kellemes. Egy hegyes szívóhoz képest persze fasorban sincsen. Pedig olyat is csinált a Polestar régen...
Ha átrakod hybrid módba, akkor viszont csendesen suhan a cucc. A kocsikból forognak utána, benzinkútnál fotózzák, videózzák és odajönnek kérdezgetni. Kellemes. Az ára is.
Egy kolléganő letolatott egy villanyoszlopot az i-Pace segítségével. Ott volt egy kis pánik, a csaj teljesen kiborult. Úgy érezte, hogy nem tolat elég jól az autó hátrafelé az emelkedőn és 3 gyenge próbálkozás után benyomta a gázt rendesen. Asszem 640 Nm nyomatékot ad le a 2 motor a tengelyen, a keréken pedig több. És egy méter távolságból kifordította a kandellábert a földből és feltépte az aszfaltot körülötte. Szerencsére nem állt mögötte senki, személyi sérülés nem történt. A csaj most picit kiborult. Indul a belső vizsgálat, aztán majd lesz valami HR-es beszélgetés és az önrészt majd számlázzák. Nem irigylem.
-
FőDudu
addikt
válasz eattila #33593 üzenetére
Mondjuk eddig is multifaktoros volt a netes vasarlas.
A fizetesnel felmutat egy qr kodot amit a mobilommal elolvasva a bank appja kiirja az adatokat (osszeg es valuta) es ott leokezva a fizetes sikeres.
Azaz adott a bankkartya, a tulajdonos es valami ami a tulajdonosnal van.
Something you know, something you have.
Ez mar siman multifaktor...
Mar csak a 'Something you are' hianyzik (biometrikus azonositas).
De az majd kesobb...
FőDudu
-
Samott
addikt
#erdemes elolvasni
Böszörményi Gyula: Évtizedek óta halottnak kéne lennem, de nem veszek róla tudomást
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
addikt
válasz Samott #33596 üzenetére
Most egy hetig volt lehetosegem egy serult gyerekkel talalkozni. 25 eves, kb 5 eves szinvonalon.
Persze memoriaja durvan jobb az atlagnal, mindenre emlekszik, de csak bizonyos eteleket eszik meg, cipojet nem tudja bekotni.
Joindulatu, kedves ember. Szuleit nem irigylem. 25 eve van egy ovodas gyerekuk.
FőDudu