Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz schawo #13803 üzenetére

    Szia,

    nevem alatt cikk, hogy hogyan működik az FSX alapvetően, beleértve a CPU használatot is.

    A sorban első engedélyezett FIZIKAI magon (HT FSX alatt nincs) fut a main thread. Az összes többi mag a T&L szálakat futtatja, ez dolgozik a textúrázáson. Hat magnál úgy érdemes belőni, hogy a core0-ról kitiltod a mainthread-et, így a fiber (3d csontváz) a core 0-n marad, és a main tread átmegy core1-re, és utánna a többi szabad magon a T&L számítások. Szinte mindig a maintrerad cpu limites, mert ez számolja ki az alapot, a többi csak ezt textúrázza. Ha viszont feltolod a textúra méretet, és valami "HD" túlépített scanery felett repkedsz akkor ki fognak koppani a T&L magok is pláne éjjel esőben, kis köddel. (mert ezt is cpu számolja dx9-alatt)

    AZ FSX mindíg szálanként CPU limites.

Új hozzászólás Aktív témák