-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
energomatt
őstag
Igen, de ennek is vannak fokozatai, aminek nem tudjuk meghatározni a mértékegységét. Ezért is tulajdonít a túlnyomó többség túlzott jelentőséget az FPS-nek, sz ugyanis mérhető, de amellé persze még mellé kellene tenni az összes beállítást és egyéb körülményt is, ami persze elmarad. A microlagok nálam már jelentősen ritkultak és arra utaltam, hogy a magasabb FPS nem egyenlő a jobb minőséggel
-
Így van!
Egyébként én most törtem el véletlen az egyiket...
Azt azért elmondom, hogy szinte minden nap használom, és kb 1 éve van meg! Az meg, hogy véletlen hülye szögből hülye mozdulattal odavertem egyet és eltört, nem a gyártó hibája!
Bátran ajánlom! Nagy élmény vele repülni! -
Cypresss
senior tag
Ez így nem teljesen valid...Régen nem voltak olyan összetett és bonyolult programok mint jelenleg! Nem lehet már házon belül minden részletre kiterjedően tesztelni azokat a bonyolult programokat, melyek a felhasználóknál már követhetetlenül frgamentált hardvereken futnak.
OFF:
Régebben is voltak összetett programok, csak a verseny nem volt ilyen nagy a cégek között, mivel jóval kevesebben voltak az adott piacon, így nem voltak arra kényszerítve, hogy minél előbb elkészüljenek a termékkel. Volt elég idejük, na manapság minden van, csak idő nincs erre.
Ma is lehetne házon belül szinte tökéletes szoftvert csinálni, csak ehhez mondjuk szükség lenne az olyan science-fiction megoldásokra, mint a soronkénti validáció (hadiiparban azért még csinálnak ilyet). Más kérdés, hogy ebben az esetben nem két év lenne egy ilyen szoftver fejlesztése, hanem öt-hét, és mire megjelenne, addigra már elavulna alatta a hardver.Nekünk volt olyan ügyfelünk pár éve, akinek az autójában (új modell) 24 számítógép dolgozik, és a teljes fedélzeti, diagnosztikai rendszert felügyelő program kódja kb 60 millió programsorból állt. Manapság egy [középkategóriás VW-ben is] komplexebb a kód...
Volt egyetemi évfolyamtársam pedig öntanuló szoftvereket fejleszt az USA-ban, ott ez a szám a sokszorosa a 60 milliónak. Igen, egyetértek veled abban, hogy ez a fajta komplexitás, csak ilyen áron (kvázi a vásárlót használják teszternek) érthető el. Ettől függetlenül szomorúnak tartom.
OFF vége. -
wollnerd
aktív tag
Igaz.
Régen egyszerűbbek voltak a programok. Amik annakidején sem iltélték meg az emberek egyszerűnek és mémelyhez zseninek is kellett lenni hogy áttörhessék egy határt az újabb lehetőségekért.. Pl. '70-es, '80-as évek előtt senki sem tudta elképzelni a PC-ket és mégis 2 zseni, Bill Gates és Steve Jobs megalkották azokat. Ha ők nem lettek volna, valszeg kicsit vagy nem kicsit más világban élnénk.
"Ha a tökéletességhez az kell, hogy néhány bugot elviseljek pár hétig, nekem egyáltalán nem gond! Inkább köszönettel tartozom minden egyes fejlesztőnek, aki ezt a csodálatos szimulátort összehozta!"
Ezzel maximálisan egyetértek!Ha ez nem született meg volna, nem biztos hogy ugyanúgy lekesedéssel elővettem volna a repülésekről szoló irodmányokat és tanulmányoztam volna ezt a "repülőpilóta-tudományt".
-
fatal`
titán
Full HD esetén még egy 5700XT-vel is több FPS van, mint 30. És nem hoz sokat egy 3080 sem, legalábbis a tesztek alapján. Ráadásul mire lesz PMDG addigra lejjebb mennek az árak, illetve az AMD is kijön szerintem a saját kártyáival, érdemes lehet megvárni.
Persze ez mindenki egyéni döntése. Egyelőre én még magával a simmel is várok, amíg a nagyobb bugokat patchelik, ha jól láttam éppen a sensitivity állítás nem működik.
-
-
lanszelot
addikt
Köszönöm szépen,
Akkor várnom kell, mert t16000m most nem kapható sehol.
Eddig nagyon tetszik a MSFS.
Volna pár kérdésem:
- honnan tudom milyen magasra kell felmennem, hogy ne ütköztek hegyoldalnak? Mert mikor már látom nem lehet felhúzni, és ott kell körözni, míg út közben simán fel mehettem volna.
- belső nézetben nem találok dolgokat, cesna ban pl trimmer kijelző, vagy pontosan hány foknak tartok /kör kijelző nehezen leolvasható nekem/
- térképen sok dolog hiányzik, az beállítás miatt van, vagy nincs és kész. Pl muds park POI1 nincs a térképen. -
fatal`
titán
"Ha kizárólag FS-hez, akkor a yoke élethűbb élményt ad."
Kivéve ugye ha Airbus-szal is akar repülni. Vagy később (egyelőre még nincsenek) helikopterrel.
Ha költséghatékonyság is számít, akkor a Joy olcsóbb (egy T16000M talán 20e körül van), illetve ha jól sejtem, akkor a yoke mellé mindenképpen kell egy pedál, mert semmi rudder nincs rajta, míg a legtöbb mai Joynak forgatható a nyele.
-
RCH663
aktív tag
-
RCH663
aktív tag
-
Akkoriban nagyon sokat repültem. Első betárcsázós modememmel, amit néhány napra hoztam haza a munkahelyemről ('97-98), semmi másra nem használtam, csak online repülésre. Emlékszem, hogy az első irányított repülésem (lhdv->lhbs/172) 3x szakadt meg. Akkoriban az irányítóval arról folyt a beszélgetés, hogy lát-e a radaron, hol voltam a megszakadás előtt, és hogy mások hol fognak visszalépni szakadás után, ne lepődjek meg, amikor leszállás közben fölöttem megjelenik egy 737. De aztán az első leszállás nem sikerült, mert közben megszakadt, és másfél órán át vissza se tudtam lépni. Mire visszajöttem, az egy szem irányító elment.
-
sheep
addikt
Okés, elfogadom ezeket az érveket, én sem beléd akartam kötni, csak rossz tapasztalataim voltak.
15 éven kersztül jópár sima X 52-m volt és az általad felsorolt negatívumok közül egy sem jött elő, sem nekem, sem a repszimes ismeretségi körömben, soha senkinek -ettől persze még létezhet a probléma. Ami viszont előjött az pl. a potik zajosodása, azt bezzeg eszük ágában sem volt javítani. Azóta biztosan javítottak a pro-n is, az enyém nem olyan volt amiről itt írtok.
"Akinek igazán profi vezérlő kell, az vegyen Virpil-t!"
Ezért használok én is azt a Warthoghoz -
sheep
addikt
Ha nem gond erre még reagálnék egy utolsót:
igaz hogy dupla szenzor de ez semmit nem jelent. A sima x52 ugyan olyan pontos. Szerintem nincs ember a földön aki azt mondaná hogy a dupla szenzor miatt érezhetően jobb és pontosabb az irányítás. Ezt parasztvakításnak tartom. Ezen kívül sok mindenben rosszabb a pro mint a sima x52:
-egyállású tűzgomb ami önmagában hatalmas visszalépés (a simán kétállású van)
-dupla rugó ami érezhetően erősebben fogja középállásban
-a gázkaron mechanikus akadás egy bizonyos százaléknál ( afterburner és alapgáz), ez szerencsére kiszedhető de szét kell hozzá csavarozni.
-drágább
Ezek egyenként is olyan hátrányok amik miatt szerintem abszolút nem éri meg a pro változat. -
Korcsii
őstag
Honlap még áttúrom a beállításokat, illetve más miatt megpróbálom majd felrakni az FSUIPC-t is (hátha abban is van rá mód). Ha nem, akkor marad a Logitech Profiler, ahol most találtam Axis properties-t, csak eddig sosem használtam, FSX-P3D-XP vonalon nem volt ilyen gond.
sqpp: Annyiból arcade, hogy széles körnek szól, rengeteg az új ember. Ez alapjában véve jó, nő a közösség, aki komolyan veszi, az úgyis elmegy utána szimulátor irányba, illetve lassan majd jönnek az addonok, amik majd a szimulátor irányt fogják erősíteni.
Magának platformnak jó lesz ez majd szerintem, de VFR-en kívül jelenleg számomra nem látom alternatívának. Az a rengeteg apróság (pl mértékegység, lámpák a taxiút közepén) pedig kifejezetten zavar. Azt mát FSX-ben is sikerült megoldani!
-
jozsi252
veterán
Gondolom csak a népszerűbbeket sorolja fel. De amúgy itt írja is hogy a legtöbb periféria működni fog a játékhoz.
"Most peripherals will work, but here is our list of top recommendations.
Note: If your peripherals are not on the list below, it is expected for them to still work but with more customization by the user to map the keys properly."De amúgy ahogy látom frissítik a listát. Szóval napokon belül ez a lista valószínű hogy nagyobb lesz.
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Teljes mértékben elhiszem, amit mondasz, sőt a szimes világgal ismerkedőknek, a totál kezdőknek is inkább SE-t vagy P3D-t ajánlok (utóbbi ezerszer jobban kihasználja a modern hardverek képességeit), de ahogy mondtam egy jól belőtt FSX-hez képest nem nagy truváj. Picit olyan ez a SE, mint ha egy Trabantot próbálnék egy Lexus hibrid rendszerrel felszerelni. Lehet, hogy hatékonyabb lesz az autóm, mint korábban, de az ősrégi keret megmarad, és soha nem lesz az autóm egy Lexus.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS blog: Ideális olcsó utazós gép lett az új Vivobook S14
- Nintendo Switch 2
- Villanyszerelés
- Milyen notebookot vegyek?
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CMF Phone 2 Pro - a százezer forintos kérdés
- Androidos tablet topic
- További aktív témák...
- Remek áron Lenovo Flex 5 14 laptop/2in1/Touch/Ryzen i5-1135G7/8GB/512 GB SSD/14"/Gari
- Exclusive ajánlat! Dobozos új LG GRAM /13. gen i7-1360P/32GB RAM/512GB SSD/14"COL/FHD+/IPS/Garancia/
- Pénztárcakímélő áron eladó HP Pavilion laptop/I5-1135G7 8GB 256SSD 13" FHD IPS Gari
- Samsung Galaxy Book 3 /i5-1335u/8GB/512SSD/FHD/Garancia/ 6 napot ment eddig összesen
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro Plus 12/512GB Újszerű,Dobozos,Kétkártyás 1év Garanciával!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Acer Nitro 5 -AN515 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i7-11800H - 16GB - 512GB SSD+1TB HDD -RTX 3050 - Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest