Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    addikt

    válasz Gombinyó #55718 üzenetére

    "A kuplung + kettőstömegű szettért 380at fizettem, 50ezer rájött a webes árra, mert a szerelő vállalja azt, hogy kapásból cseréli, ha bármi probléma van vele,"

    Hát ha csak a kuplung volt bőven 500+ fölött akkor nem túlzás az 1M tartalékolása javításra :)

    És szerintem ez nem hogy nem drága ahogy írod, ez szerintem borzasztóan sok volt érte.
    Ilyen javítás esetére itt nálunk annak aki nem tudja otthon beszerelni, annak ajánlott elvinni a kocsit kovács autóhoz, ott a bosch szerviz mellettük és kovács autós alkatrészáron beszerelnek bármit :) normálisan.

    150-170 között van lendkerékkel a valeo/luk/sachs szett, ezért én biztosan nem tudnék önszántamból kifizetni 380+50ezret, a cserére a 80 annyira nem is sok.
    Meg kell bele még kb 2 liter olaj meg a 2 szimering az már csak aprópénz ehhez.

    Porlasztó most a formexnél a gyári bosch 89ezer, ha tényleg cserélni kell a résolajcsövet nem elég az o gyűrűt akkor abból a gyári kompletten 12ezer plusz egy komplett olajcsere szűrővel se több mint 20ezer.

    Szóval én úgy számolnék hogy kuplung esetén
    -sachs szerr 160ezer
    -váltóolaj+szimeringek kb 25ezer
    -munkadíj 80ezer

    -porlasztó 360ezer
    -résolajcső 12000
    -olajcsere 20000
    -tűzkarika 2000
    -munkadíj 40000

    Nagyjából 700ezernél taranék ha jól számolom, a legrosszabb esetben.
    Még maradna 300 a nagynyomású szivattyúra, turbóra, kormányműre ...bármire ami elő fog jönni úgyis.

Új hozzászólás Aktív témák