Új hozzászólás Aktív témák

  • Norbi1984

    csendes tag

    Asus notebook (tudom az én bajom hogy ilyet vettem, de ez már adottság)
    a gép ugyanazon hibával többször volt szervizbe (hiba: LCD kijelzője nem megy, külső monitoron tökéletes). Legutoljára 10-12hónapja volt ezzel szervizben, akkor LCD panelt cseréltek --> főalkatrész csere volt, a garanciajegy szerint az adott főalkatrészre újra indul a 2 éves garancia.
    Véleményem szerint a gép garanciális. Felhívtam az ügfélszolgálatot, aki közölte hogy ez nem így van, a garanciajegyben írt 2 évvel ellentétben már csak 3 hónap jár a kicserélt főalkatrészre, így szerintük a gép nem garanciás.

    Állítólag az érintett szabályt a közelmúltban hozták, és a telefonos ügyintézőjük szerint nem is tették közzé, visszamenélegesen is él az ő szavaival élve ez "szokásjog" alapján (az új garjegyekben állítólag már ez szerepel).

    Jelenleg levelezek az asussal, hogy írják le pontosan mikor és hol tették közzé azt, hogy a cserélt főalkatrészre csak három hónap garancia van a garanciajegyben szereplő 2 évvel szemben. Nem hiszem hogy tudnak ilyet adni, így szerintem a leírtak - a nálam lévő lepecsételt garanciajegyen szereplő plusz 2 év - az irányadó.

    Kérdésem: szerintetek mit tegyek? van esélyem bevasalni rajtuk a garanciális javítást? Fogyasztóvédelemhez forduljak? Vagy megtehetetik azt, hogy nem szólnak, nem teszik nyilvánosan közzé (azaz nincs leírva), de már visszamenőlegesen is él az új szabály?

    köszönöm,
    norbi

Új hozzászólás Aktív témák