Új hozzászólás Aktív témák
-
t72killer
titán
válasz
Khaosz55
#8140
üzenetére
Lut+korrekció. Ma már ez nem akkora sci-fi a hozzám hasonló baltás barbárnak, mint 6-8éve. Erre ugye az OA5-6 alkalmas.
#8141: Az optikákat vagy levegő-üveg vagy víz-üveg kontaktfelületre lehet tervezni, a kettő együtt nem megy, mert a víznek baromira más a törésmutatója mint a levegőé. Mivel az akciókamerák alapvetően szárazföldi cuccok, levegőre tervezik őket, vízbe dugva a kép külső kb egyharmada fokozatosan romlik: színhiba, életlenség, torzulás. Ez az egyik, bár kisebb mértékben, a sík ablakot dómra cserélve sem tűnik el a probléma, többtagú korrekciós lencse kell. A másik, a sík víz-üveg felület fénytörése miatt a látószög jelentősen csökken.
A laikus néző akit leköt a kép közepén parádézó teknős, azt nem zavarják a képszélek - engem, ha már egyszer a 4k korszakban élünk és nem SD-ben, igen. -
-
-
-
t72killer
titán
válasz
Khaosz55
#8101
üzenetére
wow, eléggé rookie, ilyen problémám még az öreg gopróval se volt, még akkor se, amikor hideg vízben merültem...
A DJI-t drón-vonalról ismerem, talán-talán adnak magukra annyit, hogy egyszerre több ilyen szintű bénázást ne nyomjanak egy gépbe. A gopro-hoz húznak az ösztönök, de azért az 1/1.9"-os szenzor ha kevés a fény, kicsi
. Még ráérek pár hónapot, ha mázlim van, még nyár előtt kiadják a gopro14-et valami értelmes előrelépéssel (leginkább: nagyobb szenzor nagyobb pixelekkel...), de az is lehet, maradok a "biztonságosnál" és lövök egy gopro13-at. -
t72killer
titán
válasz
Khaosz55
#8086
üzenetére
Én covid óta félek már tőle, nem biztos, hogy bármikor újra hátamra veszem a palackot. A ketyegő nem olyan már, mint régen - talán valami überfullos kardiológia átnézés után nitroxxal 10méterig újrakezdem valamikor. A legszebb részek amúgy is a felső 10-15méteren vannak. Csak óvatosan.

-
t72killer
titán
válasz
Khaosz55
#8082
üzenetére
Kösziköszi
. Igen, ha megnézed pl 1:53-nál a teknőcöt, a natúron hagyott víz-üveg felület CA-zik+gyilkolja a részleteket a kép külső kb 1/3-ában. A többi szuper, ahol nem kell a fotonoknak rendőrkanyart nyomni szép éles és színekben is rendben van.Persze kérdés, mennyire fér bele a súly+pénzkeretbe +kb fél kiló és +3-400EUR, mert amikor mozgás van, videón a néző nem finnyáskodik annyira, mint én
- ráadásul a téma ritkán nyúlik ki a képszélekig, akkor meg mind1. -
t72killer
titán
válasz
Khaosz55
#8078
üzenetére
A wide-hoz kell egy ilyesmi korrekciós lencse (csak nem gopro, hanem OA házra illeszkedő csatlakozóval), ami kitakarítja a kép külső kb 1/3-adáról a rengeteg optikai hibát. Egy ilyesmim már gopro4 alatt is volt, tényleg elég komolyat javított a képszéleken (sufnisöprés közben megtaláltam
, most akkor keresek olyan kamerát, amire rá tudom applikálni a mostanság 300 fontért vesztegetett lencsét
) -
válasz
Khaosz55
#7961
üzenetére
+1!
Igazad van, akciókamera akciózásra való! Én nem tudom mire itt ez a nagy felhajtás, a világon 100 milliók használják megelégedéssel az akciókameráikat, az itt lévők 99%-a mellett én is. Ahogy sokan tudják, megvan/volt szinte a teljes paletta a komolyan vehető márkák közül.
Egy Hero 7-es, azaz 8 generációval ezelőtti kamerán tapasztalt probléma alapján kijelenteni azt, hogy mindegyik szar, nem tűnik hitelesnek
-
-
válasz
Khaosz55
#7836
üzenetére
Nekem az 1-es színei túl voltak szaturálva a normál profilon is. 1-et már eladtam, megy a piacra a másik is, marad a 2-es, ez tényleg jó lett. És még a kis Avata1 is elbírja

A videód és a happening király lett, a Trump Tower előtt remélem elmormoltál egy imát
Az a GMC tank telitalálat volt, a Lincoln Lawyer-t juttatta eszembe... -
-
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55
#7762
üzenetére
Tudás/ár tekintetében talán az egyik legjobb választás jelenleg ha valakinek megfelel a használt. A lenézett kínai elektronikát nem ismerem, szerinem nincsenek az élmezőny közelében. Ha veszem a fáradtságot, időt és pénzt nem kímálve elmegyek üvegtiszta víz, azúrkék, tipik Maldív scene kirándulni, nagyon bosszantó ha a lenézett csájna elektronika miatt nem lennének jók a felvételeim.
Dißnäëß: vegyél egy HERO 8, 9, vagy 10-et használtan, a tokot felejtsd el ert vízálló, az enyémmel 2 hétin búvárkodtak Hurghadán és semmi baja. Mikor hazajössz add el ugyanannyiért és ingyen lesznek kiváló felvételeid. Drónnal ugyanezt csináltam az izlandi utam előtt, max 5-10k-t buksz rajta ha gyorsan vissza akarod kapni a pénzed, ha türelmes és ügyes vagy akkor még kereshetsz is rajta keveset.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Khaosz55
#7624
üzenetére
Nekem csak hang nélküli videóim vannak fejtetőről - néha pár percre át teszem szembe fordítva a műszerfal fülé (szelfi). Lehet kipróbálom legközelebb mellkaspánton is (van itthon, Ali-ról fillérekért).
Ha bár ha bele gondolok: a mellkas-középig érő fekete plexi meg a toldó miatt úgy sem lesz jó ott....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Khaosz55
#7614
üzenetére
Motorozás közben hol van a kamera felszerelve?
Nekem 125-ös kisrobogóm van, az OA4 a bukó tetejére szerelve, és már 80 km/h sebességnél csak a menetszél sívítását, dübörgését veszi fel.... (Sajnos a plexi pont oda tereli).Most rendeltem Ali-ról 2 db szélfogó szivacsot a kamerához, remélem segíteni fog valamit.

-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#7507
üzenetére
Majd a motorozás lesz a vízválasztó, kiváncsi leszek mik lesznek a tapasztalataid.
Én múlt hétvégén voltam olaszba' egy hétvégére, lőttem 2 órányi anyagot 4K60 D-LogM-ben, felét Horizont tartással, felét 4:3-ban és az összes felvétellel elégedett vagyok, kint-bent, nappal-este. Az exposure spikeokkal sem találkoztam így átfutva a felvételt, amit még mindig kritizálnak a fórumon.
Szeles időnk volt, a GoPro Windslayert használtam az Action 5-ön, tökéletesen szuperált. Bár kicsit nehezebb ráhúzni a szivacsot, hiába kissebb a kamera mint a gopro, a talpnak rajta kell lennie ráhúzáskor, így jobban kell feszíteni... Vagyis hamarabb fogom elszaggatni mintha gopron használnám.
-
válasz
Khaosz55
#7469
üzenetére
"Eszméletlen jó kép dinamika. Viszont több mint a valóság, "
Erről egy kis okoskodás:
Rendszeresen előjön, hogy van, akinek egyes képek túlszaturáltak, túl van rajtuk húzva a dinamika, bazárian giccsesek, stb.
Mondhatnánk, hogy ez ízlés kérdése, de valójában sokkal többről van szó. Ugyanis nincs sztenderd a látásra, a képérzékelésre. Mert valóban van olyan, hogy ízlés, szubjektív, tetszik / nem tetszik -- de ez csak egy feldolgozási folyamat legfelső szintje, amely alatt van minimum kettő másik. Mindenkinek más ugyanis a szeme, és a szeméből kijövő, egyébként értékelhetetlenül pocsék geometriájú képet más hardver dolgozza fel az agyában, és csak ennek a tetejére jön még több szoftveres réteg.Alapvető különbségek vannak a férfiak és a nők látásában (tehát még nem az ízlésről van szó!), és teljesen mást lát már genetikailag is mondjuk egy eszkimó és egy amazonasi bennszülött.
A szemünk dinamikatartománya általánosan (amellett, hogy ugye nem egységes), de sokkal szélesebb, mint bármilyen kereskedelmi kameráé. Tehát nem a látásunkhoz képest lehet igaz az, hogy "több, mint a valóság", hanem ahhoz képest, hogy mit tanult meg az agyunk arról, hogy milyen egy fénykép.
Amikor elterjedtek a HDR képek, sokan húzták az orrukat, hogy mennyire "túltoltak" -- pedig de facto sokkal közelebb állnak a valósághoz, mint a megszokott, természetesnek tartott képek.
MaCS
-
Kis Tigris
tag
válasz
Khaosz55
#7469
üzenetére
Igen, az. Nekem sok éve a fotózás a fő hobbim (Sony A5000, A6000, A6400, A7, stb), de még engem is lenyűgöz, egy ilyen pici érzékelőből hogy jön elő ekkora dinamika!!! Itt nem reklámszöveg a fotó dedikált AI chip, hisz csak ez lehet a magyarázata a durva dng fájloknak. Az tuti, hogy nagyon teszi a dolgát az AI chip, APS-C érzékelőt szégyenít a végeredményt

A Resolve-t megnézem
Wondershare Filmora? Vannak tapasztalatok? -
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#7463
üzenetére
Elvileg hasonlóan működik mint a boost a gopronál, ha nagyon vad mozgások vannak akkor a sport jobban meg tudja fogni, cserébe jobban belezoomol a képbe.
és ez attól független hogy rocksteady vagy rocksteady+ban megy a kamera. Bár érdekes hogy miért csak normál képstílus mellé lehet állítani -
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#7446
üzenetére
Tartsd a 0.0EV-t, mivel a DlogM az HLG alapokon nyugszik, az ehhez készült LUTok érzékenyek az expozícióra, ráadásul nem lehet tökéletesen utána húzni.
jó, van az a workflow aminél +1.0 - -1.0 között szépen lehet korrigálni utólag, de azért nem olyan egyszerű, és nem lesz tökéletes az eredmény
az én lutomhoz használj 0EV-t
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#7378
üzenetére
A fehéregyensúly szenzor víz alatti felvételekhez van. Nekem konstans ki van takarva, mert egy szivacsot ragasztottam elé, tekintve hogy alatta felette van a mikrofonnak kivágva a rés, így a szivacs csökkenti a szélzajt.
Nem vettem észre a képalkotásban különbséget, tény én nem búvárkodok a kamerával.
Murénás fekete részlet: ezek miatt kell dlogban menni
-
Kis Tigris
tag
válasz
Khaosz55
#7360
üzenetére
DNG egy nyers, tömörítetlen képformátum, amit iszonyat jól lehet utómunkázni. A jpg már egy kész végtermék, ezért nem lehet nagyon utómunkázgatni, a DNG meg mint egy fényképezőgép RAW-ja, utólag tudsz mindent beállítani rajta, amit a fényképező már egy jpg-nél beállítgatott.
-
-
bandigyerek
senior tag
válasz
Khaosz55
#7360
üzenetére
A DNG egy "kép"formátum. Digitális negatív. Olyan mint a RAW (ezt jól megmondtam).
A lényeg, hogy ha van nyers-képfájl feldolgozó progid, Adobe Camea RAW -például-, akkor a nyers képből amit az érzékelő rögzít több információt tudsz kinyerni, mint a pl.: JPG fájlokból. Sötétből világosítani - és vice-versa -, a kép minőségének romlása nélkül. Ha érdekel a téma találsz pár videót a Neten. A lényeg, hogy ránézésre nincs különbség a DNG és a JPG kép között, de ha beteszed egy képszerkesztőbe a DNG fájllal több mindent lehet kezdeni. Kb. tömören ennyi. -
Márton
nagyúr
-
-
-
-
-
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55
#7062
üzenetére
Ezért nem estét írtam, hanem kevés fény esetén. A szenzor a képalkotás lelke, tegyük fel hogy ezeken a lencsék megegyeznek (pedig nem), vagy minimális eltérés van. Az ideális az 1 colos szenzor lenne és egy fényerős obi, de akkor meg napsütésben mindenképp kéne rá szűrő (napszemüveg) mert kiégnek a fényes részek, pl. felhők.
Hero 8-ban mint mondtam, csak egy negyed kisujjkörömnyi szenzor van, arra nem lehet normális képet vetíteni főleg 4k-ban, azzal bármit csinálsz csak maszatol. 11-től növelték a méretét, gondolom ott van (10>11) javulás a képeken a sötét részek tekintetében.Tuninger: éreztem hogy turpisság van abban a tesztben, azért bátorkodtam úgy kezdeni hogy "ez csak egy vélemény", úgy is sejtettem hogy merre húz a szíve hogy végig sem néztem.

A szenzorra nem azt írtam csak azon múlik minden, hanem hogy egy "nagyon fontos tényező". Három (ami már négy) alap fényező kell egy jó fotóhoz és az egyik a cmos. Amúgy egy fényképezőnél a lencse talán még fontosabb, de mivel az itt fix és ha maradunk a lenti három példánál, akkor tegyük fel hogy közel azonosak. -
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55
#7056
üzenetére
DJI oa5 1/1.3”, a GoPro h13 szenzor viszont csak 1/1.9 inch, tehát ezért rosszabb a kép , vesznek el részletek kevés fény esetén. DJI Osmo Pocket 3-nak 1 colos szenzora van, szerintem azt nem sem közelíti sötétben a két akció kamera. Fényképezőknél és telefonoknál is nagyon fontos tényező ennek mérete, lehet bármilyen jó lencséd ha kicsi a CMOS, nem lesz részletgazdag a készített kép/videó.
Nekem a Hero 8-ason 1/2.3, tehát a lehető legkisebb, inkább meg sem szólalok.
Tisztában voltam vele, sötétbe ha megyek fotózni/videózni és nagyon-nagyon szép képeket szeretnék, akkor viszem a Sony Nex 6-osom APS-C szenzorral és az f1,8-as lencsével.
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55
#7047
üzenetére
Tudom ez csak egy teszt, egy vélemény, viszont jól összehasonlítja a három márkát. Hasznos lehet, akik most vásárolnának akciókamerát:
https://youtu.be/F1OwhtjaPVIÁrukeresőn a jelenlegi árak:
DJI Osmo Action 5: 160-171eFt
Insta360 Ace Pro 2: 172-175eFt (most Alzában román raktárból 155e)
GoPro Hero 13: 135-140eFt -
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55
#7047
üzenetére
Ez nem román, lengyel raktáros, esetleg újracsomagolt akciós? Olvastam emagos Asus laptopnál, hogy a szerviz is kint van Bukarest külsőn, oda küldik és probléma esetén hetekig kering, valami 3-4 hét után még keresték hogy merre is van jelenleg.
Itt is hétfőn kapod meg leghamarabb, tehát valami keletieurópai raktáros cucc lehet.
Most már 174 890 Ft a dual battery
-
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#6953
üzenetére
Az OA5 esetén apró javulás látszik mindig ahogy váltogatja feljebb a felbontást az ember, van értelme 4K-ban menni emiatt, bár nem olyan drámai a különbség mint ami a számokból kiolvasható.
GoPronál viszont vannak kifejezetten "kamu" módok, pl a 2.7K és a 1080p tökegyforma, a 1080p 24fps kb 720p részletet tartalmaz, míg a 1080p 60 fps alig rosszabb a 4K 60 fps képénél..
Szóval sokszor azért érdemesebb bizonyos módokban használni a kamerát mert lehet ott szignifikánsan jobb képet ad. Pl a Hero 10 az 4K60 fps esetén használ Local Tone Mappingot a jobb általános expozícióért, a részletek kiemeléséhez GoPro Color esetén, de 5.3K 60 fpsnél nincs meg hozzá a kráft. (ami azért mókás mert ugyanaz a proci van Hero 10-13, igaz a RAM mennyisége minden generációval nő). Viszont a képrészlet meg jelentősen jobb 5.3K használatával ha linearban használja az ember... pedig a valós felbontás még így is épp csak 2.5K környéke...Egy szó mint száz: vedd fel maximum minőségben, rontani később is lehet rajta, de ha alapból gyengébb minőség azon már nem lehet javítani.
-
válasz
Khaosz55
#6937
üzenetére
A trombita (akarom mondani harsona) ott van akkor is, ha szűrő van fent az obivédő helyén. Zavaró valóban. Máskor meg pont odateszik a programok pl. egy játékban, hogy élethűbb legyen... ki érti ezt
Tehát a zene ugyanaz most is, csak más az oktáv

Kiadják a félkész kamerákat a verseny miatt, csak hogy kint legyen. F*szság.
Nekem az acepro akkora csalódás, hogy 100x inkább action. Többször kitárgyaltuk már.
-
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#6906
üzenetére
Nincs különbség a high bitrate és a normál között.
Ha LOG-ban megy a kamera, kikapcsolt zajszűréssel, Wide gamutban, akkor van értelme, colorgradingnél ott kijöhet a high bitrate előnye. Normál profilnál még 600%-os nagyításban sem látszik különbség, mozgás közben, stabi nélkül.
Ez két ok miatt van, egyrészt mert erősen szűri a zajt a kamera, illetve a valós felbontás olyan 2.5K körül van.
-
-
válasz
Khaosz55
#6877
üzenetére
Lehet, hogy vivid colorban vette fel. Én a felhőknél be szoktam kapcsolni a színkiemelést, mert ott nem sok szín van, max. a szürke 500000 árnyalata. Síelésnél is jól jön. Nyáron, amikor gazdagok a színek, felesleges, csak ilyen túlszaturált lesz a kép tőle. Az insta360 tolja nagyon túl ezt. Még a Leica Vivid profil is borzalmas, nem tudom a Leica hogy adhatta hozzá a nevét.
-
-
Csandi
addikt
-
válasz
Khaosz55
#6832
üzenetére
Ezt a perspektívát még te ajánlottad ha jól emlékszem. Síbakancs oldalára rögzített kamera, jelen esetben Action5 pro. Sztem ezzel a felvétellel nincs probléma, nekem amatőr szinten jónak tűnik. Normál színprofillal, horizon balance módban. Ahhoz képest a horizon az nem nagyon van meg, de lehet, hogy a perspektíva miatt és a pálya meredeksége miatt tűnik ferdének.
-
-
-
válasz
Khaosz55
#6825
üzenetére
Nekem is azzal jönnek, hogy az Air 3s 40 MP-es, a Mavic 3 Pro meg csak 20. Ja. De nem mindegy milyen az a 20, és milyen az a 40. Még mindig megdöbbenek, ha megnézek egy régi 4MP-es DSLR-es fényképet, pl .a 300-as obival. 4MP. Ki kéne röhögni. De ha megnézed, sírni fogsz a többi 20-200MP-s fénykép láttán
-
válasz
Khaosz55
#6810
üzenetére
+1 adom én is
Tegnap voltam fent a felhők felett Action5 és Hero13-mal. A Hero felvétele gyönyörű. Az Action-é szegényes. Valahogy nincsenek meg a felhők struktúrái. Pacák inkább. A Hero-én minden szépen ott van részletesen. Itt aztán van dinamika, és ebben a Gopro még mindig verhetetlen.
-
-
-
válasz
Khaosz55
#6786
üzenetére
Ez most az előfizetéses akciós ár ha MAO-ra kéred. Az áfa meg miegymás miatt az usában 50-100 euróval olcsóbb.
Én 285-ért vettem használtan. Nem érdekel hogy én bontsam ki, úgyis használni fogom. Így legalább nem fáj az első karc vagy sérülés. Ahol a kisebbik fiam síelt, a szakadékok között a bokrokban a Hero-val a fején, oda kár lett volna új kamera
-
Czimby
addikt
válasz
Khaosz55
#6786
üzenetére
Nem cserélik ingyen a kamerát, ez egy nagy tévedés.
Haverom is bizonygatta, aztán amikor összetört kiderült, hogy fizetni kell, nem is keveset.
Hero 9 volt a törött, már kint volt a 10 is, és akkor kellett volna kb 60e Ft-ot fizetni.
(Kisbetűsben el lehet olvasni a részleteket) -
válasz
Khaosz55
#6786
üzenetére
Én ezért lettem Osmo tulaj
Vártam kamerára a kedvezményt, így előfizettem még 1 évre, és gyakorlatilag szarabbul jártam, mint egy új vásárló, mert a kedvezmény mértéke ugyan akkora volt, cserébe ő ingyen kapta az előfizut, én meg ugye kifizettem. Szóval én megbántam, csak a kedvezmény miatt nem fizetnék soha többé elő, meg kell várni a bf-et vagy bármilyen ünnepet, akkor pont akkora akciók vannak mezei userként, mint előfizuval.
Ha máshonnan tudsz olcsóbban kamerát, biztos nem venném meg a gopro oldaláról... -
-
-
válasz
Khaosz55
#6729
üzenetére
A Hero 13 továbbra is vezet a kép szépségében, és nekem a látószögben is. Síelünk az Alpokban, megy a teszt és szép az eredmény. Éjszakai csillagfotót az AcePro tud legjobban, akkuidőt az Action5pro.
Nagyon-nagy plusz, hogy végre megint van GPS a Hero13-ban. Méri a fiam sebességét a fekete pályán, eddig freestyle léccel 110
. Offtrack megy állandóan náluk, ott jó lesz visszanézni az útvonalat, ott nem a sebesség a lényeg. Nyáron megnézzük merre járt léccel, amikor nem látszott mi van a hó alatt.A GPS nagyon fontos lenne minden akciókamerában. Hibába vettem meg a DJI GPS Remote-ot, itthon van a házban. Ne gondolja senki komolyan, hogy még egy cuccot fel tudsz kényelmesen rögzíteni a csuklódra, miközben réteg ruhákban, síkabátban zúzol le a pályán. Használhatatlan.
-
válasz
Khaosz55
#6409
üzenetére
Feleségem sem szereti, ahogy nézzük a nagy TV-n az FPV-s videókat, vagy a gopros-t, elszédül, és ehhez bőven hozzátesz a nagy látószög. De nem miatta csinálom ezt a hobbit, úgyhogy én elengedem, és ő sem fakaszt könnyeket

Fent a felhők között jól jön a korábban említett okok miatt. Ezért akarom kipróbálni ezt az obit.
-
válasz
Khaosz55
#6404
üzenetére
Odamentél a toronyhoz? Én nem tudtam, mert egy qrva nagy Hummer volt előtte két katonával és egy géppuskával a tetején plusz feka árusokkal a környéken. Oké, este 11 volt

Torzításmentes képhez annyit hozzátennék, hogy a 360 fokos kamerák akkor minek? A fene tudja, mit akarnak az emberek.
Én is szeretek Hyperben videózni a Hero 11-el, mert a drónvideókon többet látsz és nagyobb a sebesség- és térérzet, mint a szűkebb látószögeknél. GoProéknál nagyon jó a Quik látószögváltása is, Hyperből bármibe vissza tudod tenni egy gombnyomással.
Most akarok Hero 13-at rendelni az előfizummal. Csábít az UW lens modos csomag. Filtereim vannak, macro nem érdekel, wide lensem is van a Telesintől. Azért a drón megremeg ezzel a lencsével, olyan nehéz és elviszi a súlypontot. Állítani kell. De ez az új nagylátószög érdekes lehet.
Érdekes az is, hogy telón nézve az UW lensmodos csomag 440 EUR, itt a pc-n belépve már csak 408 USD. 182e HUF vagy 160e HUF. Nem akarok fillérbxszónak tűnni, de ez 22e Ft, és miért? Programozási anomália, vagy én csesztem el valamit?

-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55
#6404
üzenetére
Kevés GoPros Hyperviews felvételt néztél. Na az borzalom minden téren. És a Max Lens mod 2.0 + Hyperview az egy még durvább szint.
Egyébként az az értelme hogy nyersz kb 20-25 foknyi látószöget minden képbeállításon, így a torzításkorrigált mód is jóval szélesebb tud lenni. Engem emiatt érdekel.
Két érdekesség:
az iPhoneok ultranagylátója videó módban majdnem koppra akkora látószög mint az Action 5 DeWarpbanaz iPhone 16 Pro ultranagylátó szenzora közel ugyanarra képes zaj terén mint a Hero 11 szenzora. Viszont nagyobb dinamikát képes befogni
A normál látószög szenzora viszont jobb mint az Action 5 szenzora. -
válasz
Khaosz55
#6274
üzenetére
A legutóbbi Halloween Party-n az AcePro-val és az Action 5-tel csináltam videókat és timewarp-okat. Az insta gyorsított felvételei használhatatlanok, a DJI-é qrva jók. A látószög és a torzítás is jobb a DJI-nál (ezt látni a te képeiden is). Nyáron az első insta felvételek a Balatonban készültek. Arcok színe plasztikus, egyszínű, mesterséges, köze nincs a valósághoz. Ezt hiába állítgatod, nem lesz jó soha. A tengerben is elvérzett az acepro nálam. Drónokon nagyon erősen a legutolsó lett a sorban. A DJI Action 2 is megveri. Síszezonban kap még egy esélyt.
Nem azért írtam, mert le akarok bárkit beszélni róla. Két AcePro-t vettem, itt vannak most is kiegészítőkkel, miegymás. De csalódtam bennük. Nem akartam elhinni, hogy én vagyok a hülye, vagy mi? Ezért vettem egy X4-et mielőtt Görögbe mentünk. Csalódás volt. Nagy. A GoPro Max 360-nak szebbek a felvételei, az már van régebb óta.
Csináltam Hero11-Action4-AcePro egymás melletti realtime és gyorsított videókat az M3-ason oda-vissza többször is. Ragyogó napfényben, felhős időben is. Nem mondom, melyik lett az utolsó.
Nekem ez a személyes élményem.
De még nem árulom az instákat, majd egyszer rászánok még egy kis időt és belebújok, hátha elő tudom varázsolni a szellemet a palackból.
Hogy írjak jót is: a nighlapse videókat, amikor a csillagokat és a galaxisunkat fotózom, az insta tudja a legjobban. A képei megeszik az Action 4-ét (5-ös még nem próbáltam), és nagyon jó utómunkát tud csinálni az insta szoftvere, gyönyörű lesz a felvétel.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4050
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Dell Latitude 7320 i5-1145G7 16GB 256GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3963
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

. Még ráérek pár hónapot, ha mázlim van, még nyár előtt kiadják a gopro14-et valami értelmes előrelépéssel (leginkább: nagyobb szenzor nagyobb pixelekkel...), de az is lehet, maradok a "biztonságosnál" és lövök egy gopro13-at.
- ráadásul a téma ritkán nyúlik ki a képszélekig, akkor meg mind1.
, most akkor keresek olyan kamerát, amire rá tudom applikálni a mostanság 300 fontért vesztegetett lencsét
)
Nekem 125-ös kisrobogóm van, az OA4 a bukó tetejére szerelve, és már 80 km/h sebességnél csak a menetszél sívítását, dübörgését veszi fel.... (Sajnos a plexi pont oda tereli).


! Legközelebb kipróbálom, de nem fúrok, ragasztani fogom rá a tartót.



