Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Khaosz55 #7552 üzenetére
Lehet nálam van a hiba (valami kodek hiányzana?), de ezt én bűnrossznak látom: a képminőség és a fényesség is ugrál, de az egész egy mindenféle élességet, részletet nélkülöző vízfestmény....Ráadásul túltömörített, blokkosodik mindenütt... FHD a max. amit be tudok állítani. -
válasz
Khaosz55 #7550 üzenetére
Írd meg DJI-éknak, hátha kijavítják a köv. fw-ben.
Mi odafelé csak repszékeket béreltünk (nem volt szabad kabin), az gyalázatos volt. Annyi horkoló ember még nem hallottam egyben. WC-re alig tudtunk kimenni, mert a folyosókon mindenki aludt egy matracon keresztben-kasban. Hihetetlen. Mi van, ha süllyedünk?
Visszafelé már kabin volt, ahogy te is írod. A be- és kiállás tényleg élmény, főleg egy 7 személyes Sharannal. Olyan, amit nem szívesen élek át még egyszerEhhez képest a thassosi komp egy álom.
-
válasz
Khaosz55 #7543 üzenetére
Az igen, jó kis túra! Kompot hogy bírtátok? Emberek a földön aludtak most is?
A problémáidra egy GPS remote lehet a megoldás. A kijelzőjén tisztán látod melyik módban van a kamera és hogy rögzít-e éppen. Kicsi, bárhová felrakható egy csőtartóval vagy csuklópánttal. Tudod váltani a módokat és indítani/leállítani a felvételt. Plusz megvan a telemetria, ami egy motoros videón hasznos lehet.
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7507 üzenetére
Majd a motorozás lesz a vízválasztó, kiváncsi leszek mik lesznek a tapasztalataid.
Én múlt hétvégén voltam olaszba' egy hétvégére, lőttem 2 órányi anyagot 4K60 D-LogM-ben, felét Horizont tartással, felét 4:3-ban és az összes felvétellel elégedett vagyok, kint-bent, nappal-este. Az exposure spikeokkal sem találkoztam így átfutva a felvételt, amit még mindig kritizálnak a fórumon.
Szeles időnk volt, a GoPro Windslayert használtam az Action 5-ön, tökéletesen szuperált. Bár kicsit nehezebb ráhúzni a szivacsot, hiába kissebb a kamera mint a gopro, a talpnak rajta kell lennie ráhúzáskor, így jobban kell feszíteni... Vagyis hamarabb fogom elszaggatni mintha gopron használnám.
-
válasz
Khaosz55 #7469 üzenetére
"Eszméletlen jó kép dinamika. Viszont több mint a valóság, "
Erről egy kis okoskodás:
Rendszeresen előjön, hogy van, akinek egyes képek túlszaturáltak, túl van rajtuk húzva a dinamika, bazárian giccsesek, stb.
Mondhatnánk, hogy ez ízlés kérdése, de valójában sokkal többről van szó. Ugyanis nincs sztenderd a látásra, a képérzékelésre. Mert valóban van olyan, hogy ízlés, szubjektív, tetszik / nem tetszik -- de ez csak egy feldolgozási folyamat legfelső szintje, amely alatt van minimum kettő másik. Mindenkinek más ugyanis a szeme, és a szeméből kijövő, egyébként értékelhetetlenül pocsék geometriájú képet más hardver dolgozza fel az agyában, és csak ennek a tetejére jön még több szoftveres réteg.Alapvető különbségek vannak a férfiak és a nők látásában (tehát még nem az ízlésről van szó!), és teljesen mást lát már genetikailag is mondjuk egy eszkimó és egy amazonasi bennszülött.
A szemünk dinamikatartománya általánosan (amellett, hogy ugye nem egységes), de sokkal szélesebb, mint bármilyen kereskedelmi kameráé. Tehát nem a látásunkhoz képest lehet igaz az, hogy "több, mint a valóság", hanem ahhoz képest, hogy mit tanult meg az agyunk arról, hogy milyen egy fénykép.
Amikor elterjedtek a HDR képek, sokan húzták az orrukat, hogy mennyire "túltoltak" -- pedig de facto sokkal közelebb állnak a valósághoz, mint a megszokott, természetesnek tartott képek.
MaCS
-
Kis Tigris
tag
válasz
Khaosz55 #7469 üzenetére
Igen, az. Nekem sok éve a fotózás a fő hobbim (Sony A5000, A6000, A6400, A7, stb), de még engem is lenyűgöz, egy ilyen pici érzékelőből hogy jön elő ekkora dinamika!!! Itt nem reklámszöveg a fotó dedikált AI chip, hisz csak ez lehet a magyarázata a durva dng fájloknak. Az tuti, hogy nagyon teszi a dolgát az AI chip, APS-C érzékelőt szégyenít a végeredményt
A Resolve-t megnézem
Wondershare Filmora? Vannak tapasztalatok?
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7463 üzenetére
Elvileg hasonlóan működik mint a boost a gopronál, ha nagyon vad mozgások vannak akkor a sport jobban meg tudja fogni, cserébe jobban belezoomol a képbe.
és ez attól független hogy rocksteady vagy rocksteady+ban megy a kamera. Bár érdekes hogy miért csak normál képstílus mellé lehet állítani -
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7456 üzenetére
Azt elfelejtetted hozzátenni hogy a D-Log-on az én LUT-om van, ami normál REC709-be konvertálja, annak nem is célja hogy visszahúzza a highlightot. Ettől függetlenül látszik hogy az eredeti felvétel is kiégett.
Ha mindenképp az a cél hogy soha semmi se égjen ki, de aránylag természetesek legyen a színek, akkor -1.0EV-s HLG-ben kell menni, és kell rakni utólag rá egy Color space transformot Resolveban ami REC2100 / REC2100 HLG-ből REC709 / REC709-be konvertálja. -
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7446 üzenetére
Tartsd a 0.0EV-t, mivel a DlogM az HLG alapokon nyugszik, az ehhez készült LUTok érzékenyek az expozícióra, ráadásul nem lehet tökéletesen utána húzni.
jó, van az a workflow aminél +1.0 - -1.0 között szépen lehet korrigálni utólag, de azért nem olyan egyszerű, és nem lesz tökéletes az eredmény
az én lutomhoz használj 0EV-t
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7427 üzenetére
Próbálkoztam még régebbi firmwarekkel -0.3, -0.7, -1.0EV-vel, korrekciós LUT-tal, de mindig az volt az eredmény, hogyha out of camera nem jók a színek a normál profilnál, akkor minek szenvedjek vele, mikor a D-LOG meg jó.
Az a baj hogy D-log + a saját LUT-om (amit adtam) az számomra tökéletes eredményt ad szinte minden körülmények között.
Még a HLG-t teszteltem, az -1.0 EV-vel, resolveos color space transformmal patika a színek terén, viszont nagyon csúnyán összemossa a részleteket a sötétebb részeken (mivel ugye alul exponálunk és a sötét részen zajt szűr a kamera), így szintén nem az igazi. Ott is egy picit visszább fogták egyébként a túlélesítést.
-
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7422 üzenetére
Igen. A Normál profilon javítottak, de még mindig túlélesített és még mindig nem az igaziak a színek.
Lásd:
Hozzáteszem vannak olyan részei videónak ahonnan a fenti képeket loptam ahol a DJI ad tetszetősebb képet, de a GoPro konzisztensebb.szerk: dlogot használva meg egyszerűen csak jó
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7420 üzenetére
Itt leírtam a dolgokat
Mire vagy kiváncsi?
Ami nekem fontos volt azt javították. -
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #7378 üzenetére
A fehéregyensúly szenzor víz alatti felvételekhez van. Nekem konstans ki van takarva, mert egy szivacsot ragasztottam elé, tekintve hogy alatta felette van a mikrofonnak kivágva a rés, így a szivacs csökkenti a szélzajt.
Nem vettem észre a képalkotásban különbséget, tény én nem búvárkodok a kamerával.
Murénás fekete részlet: ezek miatt kell dlogban menni -
Kis Tigris
tag
válasz
Khaosz55 #7360 üzenetére
DNG egy nyers, tömörítetlen képformátum, amit iszonyat jól lehet utómunkázni. A jpg már egy kész végtermék, ezért nem lehet nagyon utómunkázgatni, a DNG meg mint egy fényképezőgép RAW-ja, utólag tudsz mindent beállítani rajta, amit a fényképező már egy jpg-nél beállítgatott.
-
-
bandigyerek
senior tag
válasz
Khaosz55 #7360 üzenetére
A DNG egy "kép"formátum. Digitális negatív. Olyan mint a RAW (ezt jól megmondtam).
A lényeg, hogy ha van nyers-képfájl feldolgozó progid, Adobe Camea RAW -például-, akkor a nyers képből amit az érzékelő rögzít több információt tudsz kinyerni, mint a pl.: JPG fájlokból. Sötétből világosítani - és vice-versa -, a kép minőségének romlása nélkül. Ha érdekel a téma találsz pár videót a Neten. A lényeg, hogy ránézésre nincs különbség a DNG és a JPG kép között, de ha beteszed egy képszerkesztőbe a DNG fájllal több mindent lehet kezdeni. Kb. tömören ennyi. -
Márton
nagyúr
-
-
-
-
-
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55 #7062 üzenetére
Ezért nem estét írtam, hanem kevés fény esetén. A szenzor a képalkotás lelke, tegyük fel hogy ezeken a lencsék megegyeznek (pedig nem), vagy minimális eltérés van. Az ideális az 1 colos szenzor lenne és egy fényerős obi, de akkor meg napsütésben mindenképp kéne rá szűrő (napszemüveg) mert kiégnek a fényes részek, pl. felhők.
Hero 8-ban mint mondtam, csak egy negyed kisujjkörömnyi szenzor van, arra nem lehet normális képet vetíteni főleg 4k-ban, azzal bármit csinálsz csak maszatol. 11-től növelték a méretét, gondolom ott van (10>11) javulás a képeken a sötét részek tekintetében.Tuninger: éreztem hogy turpisság van abban a tesztben, azért bátorkodtam úgy kezdeni hogy "ez csak egy vélemény", úgy is sejtettem hogy merre húz a szíve hogy végig sem néztem.
A szenzorra nem azt írtam csak azon múlik minden, hanem hogy egy "nagyon fontos tényező". Három (ami már négy) alap fényező kell egy jó fotóhoz és az egyik a cmos. Amúgy egy fényképezőnél a lencse talán még fontosabb, de mivel az itt fix és ha maradunk a lenti három példánál, akkor tegyük fel hogy közel azonosak. -
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55 #7056 üzenetére
DJI oa5 1/1.3”, a GoPro h13 szenzor viszont csak 1/1.9 inch, tehát ezért rosszabb a kép , vesznek el részletek kevés fény esetén. DJI Osmo Pocket 3-nak 1 colos szenzora van, szerintem azt nem sem közelíti sötétben a két akció kamera. Fényképezőknél és telefonoknál is nagyon fontos tényező ennek mérete, lehet bármilyen jó lencséd ha kicsi a CMOS, nem lesz részletgazdag a készített kép/videó.
Nekem a Hero 8-ason 1/2.3, tehát a lehető legkisebb, inkább meg sem szólalok.Tisztában voltam vele, sötétbe ha megyek fotózni/videózni és nagyon-nagyon szép képeket szeretnék, akkor viszem a Sony Nex 6-osom APS-C szenzorral és az f1,8-as lencsével.
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55 #7047 üzenetére
Tudom ez csak egy teszt, egy vélemény, viszont jól összehasonlítja a három márkát. Hasznos lehet, akik most vásárolnának akciókamerát:
https://youtu.be/F1OwhtjaPVI
Árukeresőn a jelenlegi árak:
DJI Osmo Action 5: 160-171eFt
Insta360 Ace Pro 2: 172-175eFt (most Alzában román raktárból 155e)
GoPro Hero 13: 135-140eFt -
-
Vyndree
őstag
válasz
Khaosz55 #7047 üzenetére
Ez nem román, lengyel raktáros, esetleg újracsomagolt akciós? Olvastam emagos Asus laptopnál, hogy a szerviz is kint van Bukarest külsőn, oda küldik és probléma esetén hetekig kering, valami 3-4 hét után még keresték hogy merre is van jelenleg.
Itt is hétfőn kapod meg leghamarabb, tehát valami keletieurópai raktáros cucc lehet.
Most már 174 890 Ft a dual battery -
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #6953 üzenetére
Az OA5 esetén apró javulás látszik mindig ahogy váltogatja feljebb a felbontást az ember, van értelme 4K-ban menni emiatt, bár nem olyan drámai a különbség mint ami a számokból kiolvasható.
GoPronál viszont vannak kifejezetten "kamu" módok, pl a 2.7K és a 1080p tökegyforma, a 1080p 24fps kb 720p részletet tartalmaz, míg a 1080p 60 fps alig rosszabb a 4K 60 fps képénél..
Szóval sokszor azért érdemesebb bizonyos módokban használni a kamerát mert lehet ott szignifikánsan jobb képet ad. Pl a Hero 10 az 4K60 fps esetén használ Local Tone Mappingot a jobb általános expozícióért, a részletek kiemeléséhez GoPro Color esetén, de 5.3K 60 fpsnél nincs meg hozzá a kráft. (ami azért mókás mert ugyanaz a proci van Hero 10-13, igaz a RAM mennyisége minden generációval nő). Viszont a képrészlet meg jelentősen jobb 5.3K használatával ha linearban használja az ember... pedig a valós felbontás még így is épp csak 2.5K környéke...Egy szó mint száz: vedd fel maximum minőségben, rontani később is lehet rajta, de ha alapból gyengébb minőség azon már nem lehet javítani.
-
válasz
Khaosz55 #6937 üzenetére
A trombita (akarom mondani harsona) ott van akkor is, ha szűrő van fent az obivédő helyén. Zavaró valóban. Máskor meg pont odateszik a programok pl. egy játékban, hogy élethűbb legyen... ki érti ezt
Tehát a zene ugyanaz most is, csak más az oktáv
Kiadják a félkész kamerákat a verseny miatt, csak hogy kint legyen. F*szság.
Nekem az acepro akkora csalódás, hogy 100x inkább action. Többször kitárgyaltuk már.
-
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #6906 üzenetére
Nincs különbség a high bitrate és a normál között.
Ha LOG-ban megy a kamera, kikapcsolt zajszűréssel, Wide gamutban, akkor van értelme, colorgradingnél ott kijöhet a high bitrate előnye. Normál profilnál még 600%-os nagyításban sem látszik különbség, mozgás közben, stabi nélkül.
Ez két ok miatt van, egyrészt mert erősen szűri a zajt a kamera, illetve a valós felbontás olyan 2.5K körül van.
-
-
válasz
Khaosz55 #6877 üzenetére
Lehet, hogy vivid colorban vette fel. Én a felhőknél be szoktam kapcsolni a színkiemelést, mert ott nem sok szín van, max. a szürke 500000 árnyalata. Síelésnél is jól jön. Nyáron, amikor gazdagok a színek, felesleges, csak ilyen túlszaturált lesz a kép tőle. Az insta360 tolja nagyon túl ezt. Még a Leica Vivid profil is borzalmas, nem tudom a Leica hogy adhatta hozzá a nevét.
-
-
Csandi
őstag
-
válasz
Khaosz55 #6832 üzenetére
Ezt a perspektívát még te ajánlottad ha jól emlékszem. Síbakancs oldalára rögzített kamera, jelen esetben Action5 pro. Sztem ezzel a felvétellel nincs probléma, nekem amatőr szinten jónak tűnik. Normál színprofillal, horizon balance módban. Ahhoz képest a horizon az nem nagyon van meg, de lehet, hogy a perspektíva miatt és a pálya meredeksége miatt tűnik ferdének.
-
-
-
válasz
Khaosz55 #6825 üzenetére
Nekem is azzal jönnek, hogy az Air 3s 40 MP-es, a Mavic 3 Pro meg csak 20. Ja. De nem mindegy milyen az a 20, és milyen az a 40. Még mindig megdöbbenek, ha megnézek egy régi 4MP-es DSLR-es fényképet, pl .a 300-as obival. 4MP. Ki kéne röhögni. De ha megnézed, sírni fogsz a többi 20-200MP-s fénykép láttán
-
válasz
Khaosz55 #6810 üzenetére
+1 adom én is
Tegnap voltam fent a felhők felett Action5 és Hero13-mal. A Hero felvétele gyönyörű. Az Action-é szegényes. Valahogy nincsenek meg a felhők struktúrái. Pacák inkább. A Hero-én minden szépen ott van részletesen. Itt aztán van dinamika, és ebben a Gopro még mindig verhetetlen.
-
-
-
válasz
Khaosz55 #6786 üzenetére
Ez most az előfizetéses akciós ár ha MAO-ra kéred. Az áfa meg miegymás miatt az usában 50-100 euróval olcsóbb.
Én 285-ért vettem használtan. Nem érdekel hogy én bontsam ki, úgyis használni fogom. Így legalább nem fáj az első karc vagy sérülés. Ahol a kisebbik fiam síelt, a szakadékok között a bokrokban a Hero-val a fején, oda kár lett volna új kamera -
Czimby
addikt
válasz
Khaosz55 #6786 üzenetére
Nem cserélik ingyen a kamerát, ez egy nagy tévedés.
Haverom is bizonygatta, aztán amikor összetört kiderült, hogy fizetni kell, nem is keveset.
Hero 9 volt a törött, már kint volt a 10 is, és akkor kellett volna kb 60e Ft-ot fizetni.
(Kisbetűsben el lehet olvasni a részleteket) -
válasz
Khaosz55 #6786 üzenetére
Én ezért lettem Osmo tulaj
Vártam kamerára a kedvezményt, így előfizettem még 1 évre, és gyakorlatilag szarabbul jártam, mint egy új vásárló, mert a kedvezmény mértéke ugyan akkora volt, cserébe ő ingyen kapta az előfizut, én meg ugye kifizettem. Szóval én megbántam, csak a kedvezmény miatt nem fizetnék soha többé elő, meg kell várni a bf-et vagy bármilyen ünnepet, akkor pont akkora akciók vannak mezei userként, mint előfizuval.
Ha máshonnan tudsz olcsóbban kamerát, biztos nem venném meg a gopro oldaláról... -
-
-
válasz
Khaosz55 #6729 üzenetére
A Hero 13 továbbra is vezet a kép szépségében, és nekem a látószögben is. Síelünk az Alpokban, megy a teszt és szép az eredmény. Éjszakai csillagfotót az AcePro tud legjobban, akkuidőt az Action5pro.
Nagyon-nagy plusz, hogy végre megint van GPS a Hero13-ban. Méri a fiam sebességét a fekete pályán, eddig freestyle léccel 110
. Offtrack megy állandóan náluk, ott jó lesz visszanézni az útvonalat, ott nem a sebesség a lényeg. Nyáron megnézzük merre járt léccel, amikor nem látszott mi van a hó alatt.
A GPS nagyon fontos lenne minden akciókamerában. Hibába vettem meg a DJI GPS Remote-ot, itthon van a házban. Ne gondolja senki komolyan, hogy még egy cuccot fel tudsz kényelmesen rögzíteni a csuklódra, miközben réteg ruhákban, síkabátban zúzol le a pályán. Használhatatlan.
-
válasz
Khaosz55 #6409 üzenetére
Feleségem sem szereti, ahogy nézzük a nagy TV-n az FPV-s videókat, vagy a gopros-t, elszédül, és ehhez bőven hozzátesz a nagy látószög. De nem miatta csinálom ezt a hobbit, úgyhogy én elengedem, és ő sem fakaszt könnyeket
Fent a felhők között jól jön a korábban említett okok miatt. Ezért akarom kipróbálni ezt az obit.
-
válasz
Khaosz55 #6404 üzenetére
Odamentél a toronyhoz? Én nem tudtam, mert egy qrva nagy Hummer volt előtte két katonával és egy géppuskával a tetején plusz feka árusokkal a környéken. Oké, este 11 volt
Torzításmentes képhez annyit hozzátennék, hogy a 360 fokos kamerák akkor minek? A fene tudja, mit akarnak az emberek.
Én is szeretek Hyperben videózni a Hero 11-el, mert a drónvideókon többet látsz és nagyobb a sebesség- és térérzet, mint a szűkebb látószögeknél. GoProéknál nagyon jó a Quik látószögváltása is, Hyperből bármibe vissza tudod tenni egy gombnyomással.
Most akarok Hero 13-at rendelni az előfizummal. Csábít az UW lens modos csomag. Filtereim vannak, macro nem érdekel, wide lensem is van a Telesintől. Azért a drón megremeg ezzel a lencsével, olyan nehéz és elviszi a súlypontot. Állítani kell. De ez az új nagylátószög érdekes lehet.
Érdekes az is, hogy telón nézve az UW lensmodos csomag 440 EUR, itt a pc-n belépve már csak 408 USD. 182e HUF vagy 160e HUF. Nem akarok fillérbxszónak tűnni, de ez 22e Ft, és miért? Programozási anomália, vagy én csesztem el valamit?
-
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #6404 üzenetére
Kevés GoPros Hyperviews felvételt néztél. Na az borzalom minden téren. És a Max Lens mod 2.0 + Hyperview az egy még durvább szint.
Egyébként az az értelme hogy nyersz kb 20-25 foknyi látószöget minden képbeállításon, így a torzításkorrigált mód is jóval szélesebb tud lenni. Engem emiatt érdekel.
Két érdekesség:
az iPhoneok ultranagylátója videó módban majdnem koppra akkora látószög mint az Action 5 DeWarpbanaz iPhone 16 Pro ultranagylátó szenzora közel ugyanarra képes zaj terén mint a Hero 11 szenzora. Viszont nagyobb dinamikát képes befogni
A normál látószög szenzora viszont jobb mint az Action 5 szenzora. -
válasz
Khaosz55 #6274 üzenetére
A legutóbbi Halloween Party-n az AcePro-val és az Action 5-tel csináltam videókat és timewarp-okat. Az insta gyorsított felvételei használhatatlanok, a DJI-é qrva jók. A látószög és a torzítás is jobb a DJI-nál (ezt látni a te képeiden is). Nyáron az első insta felvételek a Balatonban készültek. Arcok színe plasztikus, egyszínű, mesterséges, köze nincs a valósághoz. Ezt hiába állítgatod, nem lesz jó soha. A tengerben is elvérzett az acepro nálam. Drónokon nagyon erősen a legutolsó lett a sorban. A DJI Action 2 is megveri. Síszezonban kap még egy esélyt.
Nem azért írtam, mert le akarok bárkit beszélni róla. Két AcePro-t vettem, itt vannak most is kiegészítőkkel, miegymás. De csalódtam bennük. Nem akartam elhinni, hogy én vagyok a hülye, vagy mi? Ezért vettem egy X4-et mielőtt Görögbe mentünk. Csalódás volt. Nagy. A GoPro Max 360-nak szebbek a felvételei, az már van régebb óta.
Csináltam Hero11-Action4-AcePro egymás melletti realtime és gyorsított videókat az M3-ason oda-vissza többször is. Ragyogó napfényben, felhős időben is. Nem mondom, melyik lett az utolsó.
Nekem ez a személyes élményem.
De még nem árulom az instákat, majd egyszer rászánok még egy kis időt és belebújok, hátha elő tudom varázsolni a szellemet a palackból.
Hogy írjak jót is: a nighlapse videókat, amikor a csillagokat és a galaxisunkat fotózom, az insta tudja a legjobban. A képei megeszik az Action 4-ét (5-ös még nem próbáltam), és nagyon jó utómunkát tud csinálni az insta szoftvere, gyönyörű lesz a felvétel.
-
Tündike25
tag
válasz
Khaosz55 #6227 üzenetére
De előbb utóbb itt is tuti jönni fog, hogy bizonyos funkciók, Shot Lab effektek csak előfizetéseseknek lesz elérhető, mint a Gopro Quick is csinálta pl a "speed" effektel. Hányinger, pedig az egyik ok pont ez volt az Instára váltás miatt, hogy ingyen adtak hozzá minden ilyen eszközt.
-
-
-
-
Tuninger
addikt
-
-
Csandi
őstag
válasz
Khaosz55 #6183 üzenetére
Szerencsére a modern felsőbb kategóriás monitorok/TV-k HDMI 2.1-esek, meg a vidikarik is már az az RTX3000-res széria óta
Szerintem jó a szabadság, hogy magadnak színezed olyanra a felvételt amilyenre akarod nem vagy megkötve, hogy olyan amilyen + jó hobbi is. Ha valakinek ez nem kell persze akkor irreleváns, csak arra voltam kíváncsi, hogy ha nekem ez kell akkor is instát mondja Tuninger a legjobbnak, mert én is úgy gondoltam, hogy akkor a DJI legjobb, és ebben megerősített. -
Tuninger
addikt
válasz
Khaosz55 #6178 üzenetére
Könnyebb összehozni a színeit más kamerák képével, illetve te döntheted el hogyan nézzen ki a kép kontraszt, színek, tonemapping tekintetében.
A GoPro és az Ace Pro is jó képet ad Standard színekkel, nem feltétlen kell ezen változtatni.De ha van rendes kamerád amire van már kikevert színed, hozzá lehet húzni az akciókamerát.
Az Action 5 normál szín esetén nagyon HDResre veszi a figurát ahogy írtam is az első tesztek megjelenésekor, mindenáron meg akarja védeni a képet a kiégéstől, emiatt pl az arcbőr nagyon kontraszttalan tud lenni. De annyira túltolja hogy ezen utólag nem is lehet javítani. Ha LOG-ban veszel fel, olyan lehet az arcbőröd amilyennek szeretnéd.Itt egy példa:
Normál profil menthetetlen arcbőrrel a DJInál, kiégéssel a GoPronál:
D-LogM ugyanazon körülmények között:
Új hozzászólás Aktív témák
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- Háztartási gépek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- HP Probook 650 G4 15,6 i5-8350u 8. gen. GYÁRI MAGYAR VILÁGÍTÓ BILL!!!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest