-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25773 üzenetére
Már csak az a kérdés hogy mi a prémium gumi? Ami mondjuk egyik évben tesztnyertes, a másik évben már csak ajánlott, vagy feltételesen ajánlott?
Vagy pl. itt van a Ventus Prime 3, amit 2 éve vettem és akkor azért húzta rá mindenki a száját, most meg tesztgyőztes és best buy gumi lett?
Egyébként logikus az érvelésetek és el is fogadom, de akkor ezek alapján csakis a lehető legjobb gumi az ajánlható, ami melyik is? Mi alapján döntsem el hogy mi a prémium gumi? Az egymásnak teljesen ellentmondó tesztek és/vagy az ár alapján?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #25791 üzenetére
Hosszabb távra kell majd vennem téli gumit 205/55 R16 méretben, Barum-ra gondoltam, de mivel keveset fog futni a gumi (5-6e km/év), ezért fontos lenne ha 5-6 évet kibírna, nem keményedne meg 3-4 év után... van még rá majd fél évem, de már most tudom hogy nehéz döntás lesz
Valszeg egy minél inkább puha gumit kell majd találnom, a kopás nem lesz szempont.
kisza25: köszi az infókat
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Kornel #25979 üzenetére
Azért ez az autobild teszt is elég furcsa, nyilván más lehet a méretek közt a különbség, mert ez így konkrétan egy baromságnak tűnik a számomra. Én, azért is írtam, hogy nem ismerem azokat a gumikat, ami a szüleimnek kell, mert más méretet használok és azoknál nálam úgy elvérzett a K125 (kanyarban), pl a good year EGP és dunlop BR és a bridgestone mellett, hogy arra szó nincs. Mecseki kanyarokról van szó. Máshol nem volt gond vele, de aki szeret kanyarban gyorsabban menni, jóval gyorsabban, az felejtse el a K125-öt. Hogy erre kiterjedt-e a teszt, azt kétlem.
De lehet, hogy amit az autobild tesztelt méretben és autóban, azon nagyon jól működött. Egy eléggé vadállat Laguna3-asnak hányingere van tőle...
------ -
válasz Kornel #26034 üzenetére
Az fura, mert nekem is van ts 830 és 2011-es és még tök puha, igaz az első 5 évben télen -5 és -20 fok között 70%hóban mentem vele, köztes időben egy pincében pihent, nem tudom ez mennyire befolyásolja az öregedést.
Meg világos is rövidebb ideig volt, mert körben 2000 méteres hegyek voltak, de még puha
A barummal meg én is pont így jártam, hogy első 2-3 évben tök jó volt aztán meg megkeményedett[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kornel #26036 üzenetére
Vater meg túltárolt michelint vett, már 11 éves és még mindig puha, modjuk ez volt az utolsó szezonja, mert lekopott
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26047 üzenetére
"Remélem a Kleber tényleg elmegy ~50.000 km-t, mert a tervezettel ellentétben évi 20.000 km körül van a futásom."
+ gondolom úgy lenne ideális hogy az utolsó 10e km-ét nyáron fussa és télre mehessen majd fel a friss négyévszakos
Ebben a 30 fokban van már tapasztalatod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
TFSi
őstag
válasz Kornel #26052 üzenetére
Michelin CrossClimate+ esetleg? Drága persze, de magas a futásteljesítménye és kopottan elvileg üti a konkurenseket. Szárazon és vízen verhetetlen a kategóriában, havon fékezésnél gyengélkedik. A "+" jelöléssel amúgy finomítottak a télies nyári gumin.. Munkatársam Michelin CC+ és a GoodYear 4Seasons Gen2 között vacillál.
A családban van Vredestein Quatrac 5 Swiften (175/65 R14), szépen tette a dolgát hóban is.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #26143 üzenetére
Volt így javított gumink, kiszúrták. Teherautón futott, baj nem volt vele, pár évet még elmentek, és nem 1 fővel Az a baj, hogy javítás nélkül sokszor nem derül ki, sérült-e a szövet, vagy csak a legkülső réteg kapott, fölöslegesen meg nem szeret senki sem dolgozni. A Golfon most is van egy parkolás közben horzsolt gumi hátul, gumis is csak azt nézte, milyen mély a sérülés. Masik esetben (E350, ott azért lehetett volna profit),, másik helyen ragasztó és szorítókötés volt a reakció Harmadik az említett teher volt, csak eresztett, de tartott, nyilván figyelni kell. A konkrét felni szett is, ha már meg lett véve, különös odafigyeléssel még elmehet, egyszeri usernek nem biztos, hogy való
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Kornel #26145 üzenetére
Fillérb&szás köbön, 20-30e Ft-ért kockáztat egy balesetet
Én a guminyomás szenzorok kiütését se pártolom, ha van a kocsiba akkor igen is tegye a dolgát nézze a guminyomást, mert az is megelőzhet egy balesetet, vagy csak a gumi félrekopását( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #26293 üzenetére
Vicc vt. Nem tudom pontosan mennyit javult. Ugye a gyártó szerint havon/jégen a CC+ jobb, cserébe vízen rosszabb lett a sima CC-hez képest.
"Csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam meg."
Nekem mindig gyanús az a teszt amiben nincs pontosan leírva a fékút. Úgy súlyoz ahogy akar, így kb bármelyik kihozható győztesnek.#nincsbennetarcsi
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #26322 üzenetére
Nincs ezzel gond, mindenki egyszer elkezdett "autózni". Valószínűleg nem volt az ismerettségi körében senki sem, aki értett volna az autókhoz, így írt a szakértőnek. Mondjuk néha indokolatlanul kicsit nagyobb az önbizalom által keltett
HÉVhév, mint a gyanakvás szelleme.Viszont én inkább az 5 éves gumi cseréjén gondolkoztam volna el, ha már ennyire igényes lennék, de nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
-
TFSi
őstag
válasz Kornel #26351 üzenetére
Ez az ADAC tesztelés is elég érdekes, ugyanazzal a gépjárművel mérnek teljesen más értékeket, mint a Bild. Fogalmam sincsen, hogyan jönnek ki egyazon típusnál ezek a markáns eltérések, ergo hiteltelenné teszik az egész "műfajt". Különös, hogy kvázi noname gumikat hoznak sokszor TOP3-ba. Valaki itt nem mond igazat, vagy ideje lenne szabványosítani a teszteket.
Amúgy az ADAC elvileg nem is az újabb CC+-t tesztelte..
A Bild legalább 50 gumiból választ, vagy a négyévszakosok esetében kb. 25-ből. Az ADAC került már korrupciós botrányba, de nyilván sajnos fogalmam sincsen egyik szaklap háttérgazdaságáról sem.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
nesa
veterán
válasz Kornel #26377 üzenetére
A gyárak már 20 éve megcsinálhatták volna PL a citro evasionba ha kicsit lapos valamelyik kerek, szemmel nem feltétlen láthatóan, már nyuszit az ABS lámpa és fékezés utána még kicsit villog aztán elalszik, aki meg lapos gumival megy azon a TMPS sem fog segíteni mert sanszos nem képes értelmezni a kiirt értékeket, ez az évtized egyik leginkább értelmetlen kötelező extrája, sokkal hasznosabb is lehetett volna helyette kötelező.
A KRESZ legalapvetőbb szabályait betartva nemigen fordulhat elő hogy legyaloglod a gumit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen