Új hozzászólás Aktív témák

  • BB9000

    senior tag

    válasz BBéci #89910 üzenetére

    A fórumtárs esete a Samsung mikróval és a Samsung ügyfélszolgálattal csak egy példa. Engem a saját tapasztalatom riaszt el. Kb fél évig kínlódtunk egy Samsung mikróval. Egy kollégám vásárolt Samsung tévét és ösztönzőként kapott mellé egy mikrót is. Megvásároltam tőle 50 K-ért, ami a bolti árnál kicsit kedvezőbb volt. ez 14-15 évvel ezelőtt történt. Akkor ennyiért már beépíthető, lefelényíló ajtós komolyabb mikrókat is lehetett kapni. Ez is nagy belterű, grillezős, crispezős, nagy teljesítményű és méretre is tekintélyes darab volt. A pontos típusát sajnos már nem tudom. Mindez nem annyira fontos, mint a készüléktapasztalatok. Csak a legegyszerűbb dolgokra használjuk a mikrót: melegítésre, és néha pattikuki készítésre, rizsfőzésre. Gyakran tapasztaltuk, hogy a melegített étel-ital hőmérséklete nem egyenletes, az egyik fele tűzforró, ugyanakkor a másik fele meg hideg maradt. A pattikuki is egyrészt megégett, másrészt nem pattogott ki rendesen. A gombjai sokszor nem érzékelték a lenyomást, az ajtónyitás-zárás érzékelése se volt tökéletes. Van összehasonlítási alapunk, előtte Whirlpool-t használtunk. kb fél évig bírtuk a Samsungot, és akkor visszatértünk a Whirlpool-hoz. Azóta is (kb 14 éve) az akkor 35K-ért megvásárolt Whirlpool-t (crisp, grill funkciós, nagy belterű) használjuk nagy megelégedéssel. A Samut meg elajándékoztam egy barátomnak, aki épp műhelybe keresett mikrót kávé melegítésére. kb 30 fő használja/használta.

Új hozzászólás Aktív témák