-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
Miert nem tudom az uj cib bankártyámmal a máv appban(simple fizetési oldal jön be) megvenni a bérletet?
10* próbáltam, mindent jól írtam be.
Ez a hiaba üzenet:"Kérjük, ellenőrizze a tranzakció során megadott adatok helyességét. Amennyiben minden adatot helyesen adott meg, a visszautasítás okának kivizsgálása kapcsán kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni kártyakibocsátó bankjával."
Vasarolni tudok vele, ja és simple fiokom is van ezzel a kártyával de próbáltam simple belépés nélkül is úgyis ez a helyzet.
Az eddigi (napokban járt le) cib bankkartyámmal nem volt gond[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz Ereshkigal #23298 üzenetére
Ez regebben volt divat. Bedugtad a kartyat es lemasolta a magnescsikot. A telefon meg arra kellett,h a pinkodod meglegyen.(skimming)
-
Hintalow
senior tag
válasz tomazin #23296 üzenetére
Ha így felnyomnának egy banki mobilappot, az tipikusan a fentebb írt egyedi eset lenne, egy ilyen nagyszámú visszaélési kísérletet/visszaélést persze nem fog tudni semmilyen pénzintézet csak úgy az ügyfélre hagyni
De mint írtam, nem igazán vesződnek ilyennel, ha pár betanított emberke pár laptoppal és telefonnal ilyen hatékony tud lenni.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
tomazin
veterán
válasz Hintalow #23295 üzenetére
"súlyos gondatlanság esetén"
én nem erről beszéltem. arról beszéltem, hogy az unicreditnél az van írva a mobil app felhasználási feltételeiben, hogy amennyiben a támadási vektorban részt vesz a mobilappod, akkor a bankot nem terheli felelősség.
ez azt jelenti, hogy abban az esetben, ha bármilyen okból kifolyólag benyelek valamit (mondjuk feltörik az x szoftvergyártót és kiraknak egy fertőzést a storeba, amit a telefonom magától telepít), és a gyatrán megírt banki alkalmazás (és a hozzá tartozó backend) közé be tud ékelődni akkor ez a te felelősséged. (éppenséggel a cibes app utolsó nem tudom hány értékelése arról szól, hogy még a normál funkcióit sem sikerült megírni normálisan, ilyenkor el tudom képzelni mekkora energia volt a securityra fordítva..)
remélem érted a különbséget.ezzel a 2faktorral meg letolunk mindent magunkról....a bankkártya nem 2FA? van egy tudás és egy tulajdon alapú faktorja. mégis egy mobil ami kameráz és egy ráragasztott eszköz segítségével meg lehetett lopni. nyilván az is a te hibád volt, hogy miért nem szaggattad szét az automatát mielőtt beleraktad a kártyát.
kiszamolosra: ott is jól látszik, hogy mekkora energia van fraudra fordítva. minek költsünk rá, hogyha az ügyféllel nyeletjük be a hülyeségét.
-
Hintalow
senior tag
válasz tomazin #23294 üzenetére
Elsődlegesen azért, mert a psd2 direktíva szabályozza ezt, a 2 faktoros azonosításnál áttolva a felelősséget az ügyfélre súlyos gondatlanság esetén, a bankok meg hülyék lesznek ezzel ellenkezni (persze egyedi esetek lehetnek méltányosságból)
És ezeket olvasva rájön az ember, hogy fölösleges bárkinek is technikai oldalról megpróbálni megoldani a visszaélést, az ügyfelek jó része önként és dalolva megadja a belépési adatait, az sms kódokat a tranzakciókhoz, jóváhagyja a mobil tokenes tranzakciókat gyanú nélkül, és telepíti fel a remote kontoroll progikat az eszközére a csalók számára.
És a fent leírt esetből van bankonként 2-3 eset per hét (tudom, ebben dolgozom) szóval nem igazán sietnek a pénzintézetek kifizetni mindent[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
tomazin
veterán
válasz 4Grider #23293 üzenetére
Azert egy app nem csak frontendbol all. Ha tudok auth tokent szerezni akkor sem a telefonodra, sem az ujjadra/egyedi kododra nem lesz szuksegem.
Ertem en,h az esetek egy reszeben a user a leggyenegebb lancszem, de ha teljesen attolnak minden security flawt a userre, akkor miert is hasznalnam az appjukat (meg miert is fizetek nekik) -
-
tomazin
veterán
Sziasztok!
Cib esetén a mobilapp felhasználási feltételeinél el kell esetleg olyasmit fogadni, hogy amennyiben az appon keresztül lopnak meg, akkor a kártalanítást felejtsem el? (unicreditnél igen, és ő ezt csak első belépés után a legvégén írja) -
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23287 üzenetére
Pontosítva:
Tegnap este, ha a következő munkanapra foglaltál időpontot, akkor megint nem kaphattál még foglalási e-mailt, és nem is nagyon lesz ideje a banknak visszahívnia...[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23287 üzenetére
Most, ha megint másnapi időpontot választottál, akkor megint nem kaphattál még foglalási e-mailt, és nem is nagyon lesz ideje a banknak visszahívnia, maximum, ha délutánra foglaltál, akkor lehet délelőtt visszaigazolják.
-
-
CrazySouls
tag
Rendben.
Este kitoltottem újra, engedte Székesfehérvárt választani Budapest helyett. Holnap megyek be, remélem gyorsan sikerül majd.
És hiába van véleményem, akkor is kell egy pot számla, és mivel cib, illetve unicredit ingyenes, cib meg már van nincs túl sok választásom. Annak örülök, hogy az OTP-t tavaly ott tudtam hagyni végre. -
tobias40
veterán
Nálam pedig minden flottul ment!
Leadtam az időpontot mikor akarok menni.
Másnap felhívtak az időpont miatt és hogy van-e egyéb kérdésem.
Bementem a fiókba(Kecskemétre) a megbeszélt időben és kb 20-25 perc alatt megvolt minden és végeztem.(nem tukmáltak semmit)
Ami "hiányosság" volt hogy a plasztik kártyám kb 2 héttel később jött mint a PIN kódos levelem,és ennyi!Nyilván itt is van akinél minden rendben sikerül és van aki sajnos megszívja...
-
Kobe
veterán
En mar le sem mertem irni, mert minek, hogy a szarra dicsert unicreditnel szamlanyitaskor
1, Irasban elkuldtem nekik elore
- a szukseges okmanyok masolatat
- a szukseges szemelyes adatokat (ctrl c ctrl v hez)
- hany db es milyen tipusu szamlat szeretnek
- milyen szolgaltatast kerek
- milyen kartya es egyeb beallitasokat limiteket
- miket _nem_ kerek2, mindezt elore telefonon is atbeszeltuk (illetve pontosabban en magyaraztam a privatbankarnak, mert utolag derult ki hogy egyoldalu volt az informaciocsere, nem diskurzus, mert befogadokeszseg nem volt a tuloldalon)
Ehhez kepest:
- elsore a kert szamlak felet sikerult csak megnyitni
- a szemelyes adatokat copy pastelni sem sikerult jol, pl a 11 jegyu telefonszambol lehagytak 5ot!! es eloszor csodalkoztak miert nem jon aktivalokod, hat nem is tudom :D
- a biztositasi szolgaltasrol szolo mellekletet tok uresen allitottak ki, igy gyak. nem lehetett volna elsore kotvenyesiteni sem (mint kiderult, szar a form digitalis nyomtatasa) de gyozkodtek hogy OK az ugy
- a kert beallitasokat limiteket osszevissza kavartakDe legalabb sikerult gyorsan es idopontra es nagyon paperless megoldani, kar hogy a tervezett 1 helyett meg 2x mehettem vissza (8 eve voltam kb utoljara bankfiokban, na ennyit szamit nalam)
A nem kert szolgaltatasokat persze minden alkalommal vegigtukmaltak, hiaba irtam le hogy felesleges pedalozni mert nen erdekel.
Es ez private ugyintezo, nem tom ha simahoz megyek lehet meg olvasnom is nekem kellett volna megtanitani
Varom a tippeket ezek mikent user errorok[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23282 üzenetére
Értem. Legközelebb kérlek, hogy több infót ossz meg, hogy ne legyen ekkora felesleges cirkusz belőle, és ne itt kelljen találgatni, hogy mi történt meg mi nem.
Ha megvan a véleményed a bankról, akkor nem kötelező számlát nyitni náluk, a te döntésed most is.Nem biztos, hogy végig tudod vinni ismét a folyamatot online, mert érzékelni fogja, hogy van már egy számlanyitásod folyamatban, és így egyből a végére ugrik, de ha elég rossz a rendszerük, akkor talán sikerül.
Mindig leírom az UniCredit hibáit is, ezért bármennyire belém akarják magyarázni páran, hogy védem a bankot NEM így van, és az objektivitáshoz a JÓ, és a ROSSZ tulajdonságok megosztása is hozzátartozik, ahogy ma meg is tettem már.
-
CrazySouls
tag
Neked, igen.
Email nem jött a foglalásról.
Csak az az email van, amit bankmonitor küldött, illetve egy unicredites, amiben a tájékoztatók vannak.
Ha jön email egyértelműen bemegyek, viszont hívtam az ugyfelszolgalatot, azt mondták majd hívnak. Abból, hogy iPhone 12-n, Huawei P50 Pro-n és 2 Asus laptopon sem jött össze az azonosítás az egy vicc alapból, szóval a véleményem már most megvan a bankról. A routerem és a netem se gagyi, az ügyintéző mintha kaputelefonrol beszélt volna. Viszont ez ingyenes és a CIB, CIB meg már van és kellene egy pót számla. Maximum megcsinalom újra a folyamatot és választom a mostani várost. -
RR-13
őstag
válasz axioma #23275 üzenetére
Nem védeni akartam őket!
És köszönöm, de nem kérek a személyeskedő tanácsaidból, mert kezded megint azt amit 1,5 éve.Elég vicces, hogy rengetegen nyitottak számlát ezen, Topik összefoglalója miatt is az UniCreditnél, DE senki nem dicsér semmit belőlük, csak picsogni járnak ide, ha éppen nem úgy megy valami, ahogy megálmodták...
A mai esetnél leírtam mindkét "felelős" oldal lehetséges verzióit.
SZVSZ., aki másnapra foglal időpontot az kockáztatja, hogy nem fogják visszahívni stb., legyen ez bármelyik banknál, ráadásul magának sem ad elég időt, hogy utánajárjon, ha esetleg a bank hibája miatt meg sem kapták a foglalását stb., mert péntek du. már semmit nem lehet elintézni.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Vagyis pont addig gondolkozol mindig, amig oket veded... es valaszadasi kenyszered sincs.
Az online nyitas elerhetosege jo info, a mai hsz-eid tobbi resze viszont csak manipulativ reszletkiragadas, es te me'g mindig nem erzed. Igen, mindenre van kifogas, de talan nem kene az 'Egy hulye? Mind szembe jon!' szituacion kicsit elmelaznod. SZVSZ. -
RR-13
őstag
válasz axioma #23272 üzenetére
Az banki technikai hiba sajnos, és tudnak is róla, de nem javították még.
Lehet a mostani esetnél is ez van...
Van amikor a foglalás nem érkezik be a fiókba, van amikor beérkezik de nem látják benne az adatokat, van amikor csak az ajánlókártya pdf nem érkezik meg, hiába töltjük fel az igénylési folyamatban.
Valóban sok esetben hibás a folyamat, de mivel itt nem tudjuk mi történt pontosan, ezért be is fejeztem a találgatást. -
RR-13
őstag
válasz axioma #23270 üzenetére
Nem lóg ki semmi sem! Csak kevés az infó, amit a tag adott, és így én csak leírtam az összes lehetséges verziót, ami éppen eszembe jutott, és később jöttem rá a valós okokra, de a korábbi hsz-emet nem tudtam már változtatni, ezért magamnak nem mondtam ellent.
Ja és a tavaly októberi e-mailre elnézést már, hogy nem emlékeztem szó szerint, és idő volt kikeresnem..., akkor derült ki nekem is, hogy abban az van, hogy lehet menni.
-
RR-13
őstag
válasz axioma #23269 üzenetére
Nagyszerű. Tehát ott banki hiba miatt nem látták a foglalást, és valószínű ezért nem vártak, de mivel megkapták a foglalást (mivel gondolom előkeresték), és így meg is tudták nyitni a számládat, tehát a próbálkozás sikeres volt.
Az a fiók nem is baj, hogy megszűnt, mert a fiókvezető is egy gyö*** volt, és egy ügyintéző is. -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #23267 üzenetére
A bárki a te haverod volt főleg... Az viszont elég egyértelmű, hogy te jócskán csak engem jössz támadni a topikba.
Mondatértelmezés
Mert én pontosan ezt írtam fentebb:
"vagy banki technikai hiba miatt, vagy user hiba miatt..."A user hiba elég sok okból történhet, még az e-mail el nem olvasása okból IS!
"rögtön user errorról"
Nem hiszem, mivel ezt kb. csak az ötödik hsz-ban írtam elsőnek.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23265 üzenetére
Vannak hibák az UniCredit Banknál, ahogy a többi banknál is, de mondj már 1 bankot, ahol nincs hiba, és jó áron van
A többi banknál is sok a hiba, a panasz, és ott még a költség nem is 0-ás.Az UniCredit abban hibás, hogy nem tette nyilvánosan közzé, hogy meddig elérhető az online számlanyitási lehetőség, vagyis, hogy hétköznap 8-16 óra között. Még az ügyintéző sem találta, hogy hol van ez leírva...
Visszatérve még rá, ha nem is hívták fel, és nem kapott e-mailt a foglalásról (amit a fiók küld ki egyébként), akkor a bank nem tudta beütemezni a foglalt időpontra, vagy nem kapta meg a foglalását, vagy banki technikai hiba miatt, vagy user hiba miatt, ami szerintem már nem is fog kiderülni...
Szerintem egyébként, ha túl közeli időpontra van foglalva, és a fiók nem jelez vissza sehogyan sem, akkor az azt jelenti, hogy akkor nem tudják fogadni, és várhatóan majd felhívják, hogy máskor mikor jó neki a legközelebbi időpont.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Abban igazad van, hogy bemehetett volna, de a felesleges utazást is el akarta kerülni, várta a hívást.
Te rugalmasabban állsz hozzá ehhez, én azt látom, hogy folyamatszabályozási szempontból hibáktól hemzseg ez a folyamat is.(mint, ahogy az app sincs átgondolva)
DE legalább olcsó. -
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23263 üzenetére
Felesleges ez a vita, mert te teljesen más irányba viszed el ezt...
Nem a bank a hibás, mert bemehetett volna személyesen telefonos visszaigazolás nélkül is, hivatkozva arra, hogy foglalt időpontot.
És így valószínűleg nem azért nem hívták vissza mert nem értek rá, hanem azért, mert lehet nem kapták meg a foglalást, vagy nem volt idejük telefonálni 1 nap alatt.Tehát az ügyfél, ha a foglalási e-mailben található szöveget követi, akkor bemehetett volna telefonos visszaigazolás hiányában is. Azért mert nem ment be, és meg sem próbálta nem a bank a hibás.
A foglalásnál írt "személyes találkozó részleteinek pontosítása" csak az 1 órás időintervallum szűkítése miatt lehet fontos, de mivel ezt követően olyan e-mailt kapott, amiben azt írták, hogy várják, ezért nincs min vitázni.
Most mi lesz a következő, hogy azt írja nem is kapott e-mailt
Nem a bank a hibás!
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Tehát a bank nincs tisztában a saját dolgaival, rugalmasabbnak tűneteti fel magát, mint a valóságban és nem ő a hibás?
De a bank a hibás!
Vagy annyi legyen, hogy 2 munkanapon belül felveszi a fiók a kapcsolatot
vagy ha választhatok, azt tartsa be, de minimum keressen meg az időpont előtti napon, ha nekik nem jó2022ben egy ilyen alap dolgot nem tud a felület, hogy a fiókban van-e szabad időpont!?(ezt még az OTP is tudja online foglalásnál)
Ha a felület, amit interaktívan használ az ügyfél, azt írja hívni fogják, az email, ami csak egy megerősítés mást ír, akkor sem az ügyfél, hanem a bank a hibás, mert 2 eltérő dolgot kommunikált az ügyfél felé, az ügyfél pedig az interaktív felületet olvasta, mivel azon tevékenykedett.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #23261 üzenetére
Ha az ügyfél 1 napos foglalást indít, akkor megkockáztatja, hogy nem fog neki összejönni.
Mondjuk furcsa, hogy ezt a korábbi Hsz-ben nem írta le, és csak akkor írja le, amikor már megkapta a válaszokat, hogy esetleg ő is hibás lehet....Az online foglalásnál nem látja a rendszer, hogy mennyi dolga van egy fióknak MÁSNAP, és nem sorszámot kapott péntekre.
Mi 10 nappal későbbi időpontot foglaltunk, így volt mindenkinek ideje mindenre.
Az időpontfoglaló e-mailben egyébként az van, hogy a lefoglalt időpontban várni fogják a fiókban, tehát nem kötelező telefonálniuk az e-mail szerint.
Ha bement volna a fiókba, akkor lehet, hogy épp rá is értek volna a megadott 1 órás időintervallumban.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Ez a bank hibája, nem az ügyfél a hibás, hogy a felajánlott opciókból választ (és esetleg ennek megfelelően vesz ki szabadnapot)!
Miért enged másnapra foglalni, ha tuti nem ér körbe!?
A bank adott saját magának, kevesebb, mint 1 napot, amikor engedte a másnapra foglalást, az ügyfél csak örül, hogy végre 2022ben nem kell napokat várni egy ilyenre, hanem szinte azonnal történik! (utána kiderül, hogy mégsem)
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23259 üzenetére
Gondolom ezt nekem írtad.
Viszont a korábbi hsz-ben is írhattad volna, hogy nem ma próbáltad, mert teljesen az jött le belőle.
Már csak azt nem értem, hogy akkor miért nem pénteken du. kérdezted meg itt Miért vártál +1 napotAzért nem "volt" képes felhívni senki, mert kb.1 napot se adtál nekik erre, és valószínű nem is volt szabad kapacitásuk már péntekre, a fiókban (ezt az online foglalásnál nem látja a rendszer, hogy mennyi dolga van egy fióknak, és nem sorszámot kaptál péntekre).
Ezért sem csodálkozom, hogy nem hívtak... Máskor talán adj nekik minimum 2-3 napot a foglalásnál, hogy egyáltalán észleljék, és be tudják ütemezni, főleg úgy, hogy pénteken meg rövid banki nap van, du. 3-ig.[ Szerkesztve ]
-
CrazySouls
tag
Ezt az igénylést én csütörtök délelőtt csináltam és állítottam be pénteki időpontot, amivel kapcsolatban senki nem volt képes felhívni.
-
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23256 üzenetére
Az online számlanyitásra csak hétköznap 8-16 óráig van lehetőség.
Ami, egyelőre sehol nincs kiírva az UniCredit honlapján, stb. -
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23256 üzenetére
Szia.
Alapból csak abban a bankfiókban "nyithatod meg" a számlát, ahova az igénylést beküldted, ugyanis csak ők kapják meg. Ezért szokták vissza is igazolni az időpontfoglalást, mert ők látják.
Az, hogy, ha bemész másik fiókba, és ők átkérik-e az igénylést, az általad választott fiókból, az más kérdés, és lehet, hogy így megoldható.A családunkban egyébként mindenkit visszahívtak, minden esetben az időpontfoglalás után, téged is hívni fognak szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
CrazySouls
tag
Hello!
Bankmonitoron kezdeményeztem az Unicreditnel egy online számlanyitást, viszont 20/20bol megszakadt a folyamat, jo a rendszeruk. Utolsó alkalommal nem videóazonositasra hanem banki ugyintezesre mentem, választottam időpontot e hét péntekre, majd írta, hogy hívni fog az ügyintéző az időpont pontosítása miatt. Hát nem hívtak. Mehetek másik bankfiokba is? Jelenleg egy hétig full más városban vagyok, de ugy gondolom, hogy személyi szám, telefonszám miatt benne lehet a rendszerben az igénylés, nem kell mindent elölről kezdeni. -
kammler
senior tag
válasz kaszaking #23253 üzenetére
Hát. Majdnem szokásos. Nekem bankkártyám küldi az OTP helyes utcacímre, de masik városba. De amúgy annak a címbek nyoma sincs a rendszerükbe. Mondják ők. Aztán csinálnak újat amit megkapok, de én fizessek 1500 ft pótkártya díjat. Ebben az országban így megy ez.
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
válasz kammler #23252 üzenetére
Konkrét bajom nem volt. Második számlának nyitottam de már nincs rá szükségem.
Sikerült őket elérni. Látják hogy beérkezett a felmondás meg látja is az email-eket amit írtam nekik. Továbbítja újra az illetékes osztálynak. De azt nem tudta megmondani hogy miért nem sikerült a 30 napba belefèrni a felmondással.
Telefonos ügyfélszolgálatot értem el végül sokadik próbára. -
kammler
senior tag
válasz kaszaking #23246 üzenetére
Én közben felhívtam őket. Azt állította a csaj, hogy videóbankon át (is)meg lehet szüntetni. Van rá nyomtatvány, találtam is, de a telefonban csak videóbankot meg személyes megjelenést említett. 21 óráig vannak elvileg. Próbálj rá kíváncsi vagyok. Nekem még nincs náluk. Egy alap 0-ás számlán gondolkodok. Viszont ugye 300km-re nem utazok megszüntetni, ha meg akarom. Bár mondom. Videóbankon át elvileg elintézhető. Persze az egy külön app.... Nincs beépítve a banki appjukba. Nem is volna gond, kenjék a hajukra, ha nem volna ott az évi kártyadíj.
[ Szerkesztve ]
-
Ereshkigal
őstag
Bankos átverés, okulásnak.
-
kammler
senior tag
Valaki szüntetett meg mar gránit bankszámlát? Remélem meg lehet tenni írásban, vagy videóbankon keresztül. Mert kb. 300 km-re vannak tőlem.
-
sifarr
senior tag
válasz Olga80 #23242 üzenetére
Van kimondottan kiskorúak részére ajánlott számla/kártya?
Van. Pl. a CIB ECO Start. A részletekről itt olvashatsz.
Van az OTP-nek is. De az OTP itt nem ajánlott téma. -
Olga80
csendes tag
Sziasztok! Szeretném ha 11 éves gyermekemnek lenne lehetősége kártyával fizetni - ne kelljen mindig kézpénzt magánál tartania. Van kimondottan kiskorúak részére ajánlott számla/kártya? Egyenlőre a Revolut Junior úgy látom működne ... de hátha van "hazai" megoldás is.
-
#42308056
törölt tag
CIB-nél nektek minden működik? Virtuális kártyát akartam létre hozni de hibát ír folyton
-
bringasisti
őstag
Most cseréltem kártyát. A be kellett kétszer írnom a pint az OTP fiókban, és küldik a kártyát, és nem küldenek másik levélben egy ideiglenes pin kódot.
BENEFON DELTA--------N8
-
ztoldy
senior tag
válasz axioma #23232 üzenetére
Így van, van hely, ahol chipkártyát alkalmaznak és előbb a kártyaátvételt kell visszaigazolni az átvételi elismervény visszaküldésével (email, fax, galamb akárhogy) és csak utána történik meg a pin kód postázása. Ez viszont egy lassabb folyamat.
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
addikt
válasz axioma #23232 üzenetére
Gránit bank-os kártyát és pint is egyszerre hozta ma a postás, de két külön borítékban. A posta erre ma már teljesen alkalmatlan (mint kb. minden másra is). Küldhetnék a pin-t sms-ben, vagy (mint revo teszi), az app-ban tudnád megnézni.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
pictigjis
senior tag
a cib-nél kérnek pénzt a kártya pin-kódjának megváltoztatásáért? ezt nem találtam semmilyen hirdetményben
-
RR-13
őstag
válasz ztoldy #23228 üzenetére
Úgy értettem melyik Hsz-re akartad írni.
És oké, de hol volt olyan pecsét, ami pénteki, és hétfői pecsétes
Amit én beraktam itt, az 2021. október 18. (hétfő), és 2021. október 21. (csütörtök) volt.Aztán van nekünk olyan, hogy 2022. január 17. (hétfő) PIN kód küldése, és 2022. január 20. (csütörtök) bankkártya küldése.
Az persze jó lenne, ha az alkalmazásban lehetne megadni a PIN-t, és nem csak kiolvasni belőle, ahogy jelenleg van pl. az UniCreditnél is.
Tervezik azt, hogy az appban változtatható legyen. (remélem ott majd díjmentesen).Az összecsúszást értem, de nem történhetne meg az, hogy 4 napos feladási különbséggel is egyszerre viszi a posta, ha igen az a posta hibája.
[ Szerkesztve ]
-
ztoldy
senior tag
Még arra próbáltam reflektálni, hogy megy a diskurzus arról, hogy egy napon érkezett a kártya+pin valakinél. Ott látszott, hogy volt egy hétvége, egyik talán pénteki dátummal volt pecsételve, míg a másik hétfőivel. Ez csak azt jelenti, hogy a postai feldolgozásnál összecsúszott a kettő és egyszerre vitte ki a jóember. Ebből érthetően lehetne probléma is akár természetesen.
Ezzel összefüggésben írtam azt, hogy bevezethetnék, hogy a user adja a pin kódot a mobilappban, mert gyakorlatban felesleges postázgatni a kódot, így biztonságosabb is lenne.
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
ztoldy
senior tag
válasz Ice&Lime #23150 üzenetére
Ha a postán összecsúszik a kézbesítés hétvége miatt, arról valóban nem a posta tehet.
Érdekes, hogy ajánlva küldte ki vacs-nak a KH a kártyát, nem szokás. Mondjuk manapság már simán lehetne az is, hogy nem is küldenek kódot, mert ott a mobilapp és akkor abban állítasz magadnak.
(azt mondjuk nem tudom miért a 23150-re ment ez válaszol, biztosan mellényomtam )[ Szerkesztve ]
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
-
RR-13
őstag
A Gránit alkalmazásban, a szelfis nyitásnál, az új személyinek a chipjét is be lehet olvastatni (ha olyan a telefonod). Azt próbáltad?
Nekem Androidon a 3. próbálkozás után kiolvasta, csak másodpercekig mozdulatlanul kell tartani a megfelelő helyre téve az igazolványt a telefon hátuljához, és kitámasztani a telefont, vagy az igazolványt letenni, és úgy "rátenni" a teleont, mert idő kell neki, míg kiolvas minden adatot.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Akármit csinálok nem sikerül a szelfis számla nyitás a Gránitnál. Van valami trükkje? Akárhogy olvasom be a számokat nem fogadja el.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
flash-
veterán
most látom hogy márciusban jár le a cib kártyám
még nem kültek újat.
ez azt jelenti hogy áprilisban már nem tudom használni a jelenlegit ,amig nem kapom meg a másikat? -
-
RR-13
őstag
Nem is írtam, hogy díjmentes a számlazárás, sőt 2x is azt írtam, hogy díja van.
Az, hogy a "bónuszpénz" esetén további feltételek vannak, és nem 6 hónap, hanem 12 hónapon belül nem díjmentes a számlazárás az más kérdés, de valóban ott 12 hónapot is írhattam volna, de csak az alapeset szerinti 6 hónapot írtam le.
Mivel próbaként nyitná, és nem feltételezem, hogy próbaként kivárná a 12 hónapot, ha nem felel meg neki.
Egyébként ettől még igaz a fenti mondat:
"csak akkor "jár jól" (ha megkapja a 45 ezret), majd meg is szünteti 6 hónap után a számlát, ugyanis 6 hónapon belül nem díjmentes a számla zárása", és 12 hónapon belül sem, de a 6 és 12 hónapon belüli megszüntetés esetén már nem kell visszafizetni az összes bónuszt, csak egy részét, tehát jól járna úgy is lényegében azzal a megmaradt 20 ezerrel, de szerintem főleg a 6 hónapos használat utáni számla zárásával járna jól, abban az esetben, ha sok utalása lenne egy hónapban, és a további 6 hónap alatt, a fele bónuszpénzt el is vinné neki esetleg[ Szerkesztve ]
-
Fifi
őstag
Amikor írtam, az a poszt még nem volt kint. Hozzászólásom írása közben dolgoztam is.
Ahogy pictigjis is írta már, a számlazárás nem díjmentes.
1.)
Számlazárási díj
Számlanyitást követő hat hónapon belüli számlazárás esetén: 3.500,-Ft
Számlanyitást követő hat hónapon túli számlazárás esetén: 0,-Ft2.)
A Promóció időtartama (kezdő és záró időpont): 2022. március 3. – 2022. április 1.
25.000 Ft – azaz huszonötezer forint – jóváírást teljesít a Promócióban
résztvevő Üzletfél CIB Banknál vezetett CIB ECO vagy ECO Plusz Bankszámláján
legkésőbb a bankszámla nyitásának hónapját követő hónap 15. munkanapjáig.
[..] a jóváírás teljes összegét köteles a CIB Bank részére visszatéríteni, ha a
promóció keretében nyitott CIB ECO / ECO Plusz Bankszámlára vonatkozó
szerződést annak megkötésétől számított 1 éven belül:
- az Üzletfél felmondja, vagy
- az Üzletfél módosítja eltérő bankszámlára váltás miatt, vagy
- a CIB Bank az Üzletfél súlyos szerződésszegése miatt felmondja.Ha a 20e+25e promóciót igénybe veszi, akkor
- 6 hónapon belül 28.500,-Ft-ot kell fizetni
- 7-12 hónapon belül 25.000,-Ft-ot kell fizetni
- 12 hónapon túl nem kell fizetni a számlazárásért.kp78:
Ha 1 évig megtartod és havonta a mindenkori minimálbért ráutalod, majd kártyás vásárlással elköltöd vagy kp felveszed a 150e nyilatkozat alapján és nem veszel igénybe extra szolgáltatásokat (SMS, biztosítás stb.) akkor a jelenlegi kondíciók alapján nem lesz költséged 1 évig.[ Szerkesztve ]
-
kp78
addikt
RR-13
Fifi
tahepa
Mindhármatok tanácsait nagyon köszönöm!Tehát a nem BM-os esetében minimum 6 hónapig kell ügyfélnek maradni, de a BM-os kötés esetén nincs ilyen min. intervallum?
Megnyitom, használom, nem tetszik megszüntetem?
#23209 UniCreditnek nincs mobilapplikációja HMS mobilra, így az nekem kiesett.[ Szerkesztve ]
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
RR-13
őstag
-
kp78
addikt
Az volt a gondolat, h a jelenlegi OTP-s számláról átutalok minden hónapban annyit, ami az ingyenességhez kell, és innen töltök fel Revolutra, és a Curve kártya mögé is betenném a CIB-es kártyát. Főleg a Revolutot használom, de Curve is használatban van, hátha egyszer szükség lesz az ott elérhető nagyobb kp felvételre.
Remélhetőleg a Revolut kártyás feltöltése CIB-nél is díjmentes kártyás vásárlásként jelentkezik.
Szóval ilyen jellegű, egyelőre átmeneti megoldásként, mintegy kipróbálni szeretném a bankot és a mobilappjukat. Bizonytalan, h meddig marad meg a bankszámla.
Van arra előírás, h meddig kell megtartani?
Nem szeretnék csupán bónuszpénzért regelni, amit aztán majd vissza kell adni, mert nem voltam elég hosszan hűséges a bankhoz.
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
Fifi
őstag
válasz tahepa #23203 üzenetére
Gondolom a számlanyitást azért tervezi a BM-en keresztül, mert aktívan akarja használni és az a 45eFt kezdeti jóváírás nem fedezi az elkövetkező 2 évben felmerülő költségeket.
Idézet a BM oldalról:
"2 évig ingyenes CIB ECO bankszámlánál számodra van-e jobb!
Kizárólag a bankmonitornál!
0 Ft számlavezetési díj
0 Ft tranzakciós illeték
0 Ft átutalási díj
0 Ft éves kártyadíj
[..]Az ingyenesség feltételei:
A minimálbér (jelenleg 133 000 Ft) havonta beérkezik a számlára (jövedelem, vagy más)"Ha nem a BM oldalán át köti, akkor meg csak az első évben nincs kártyadíj és az utalás sem ingyenes:
1.) Bankközi azonnali átutalás GIRO-n keresztül CIB Internet Bank, CIB Bank mobilalkalmazás, CIB Bank Online felületen:
0,389%, maximum 7.812,-Ft (Akció: 2022.12.31-ig: 0,-Ft a tranzakció 20.000,-Ft-ot meg nem haladó részére)2.) Bankon belüli azonnali átutalás CIB Internet Bank, CIB Bank mobilalkalmazás, CIB Bank Online felületen:
0,389%, maximum 7.812,-Ft (Akció: 2022.12.31-ig: 0,-Ft a tranzakció 20.000,-Ft-ot meg nem haladó részére)3.) Állandó átutalási megbízás teljesítése GIRO-n keresztül:
0,371%, max. 7.459,-Ft (Akció: 2022.12.31-ig: 0,-Ft a tranzakció 20.000 Ft-ot meg nem haladó részére)4.) Állandó átutalási/átvezetési megbízás módosításának, törlésének díja: 363,-Ft/tranzakció
-
tahepa
senior tag
"....Amennyiben a számlavezetési díj terhelését megelőző hónapban legalább a mindenkori nettó minimálbérnek megfelelő összegű jóváírás érkezik átutalással)
(saját számlák közötti átvezetés, készpénzes befizetés nem számít bele), akár több tételben is a bankszámlára, akkor a havi számlavezetési díj nem kerül
terhelésre, az 0 Ft...."Ha másik bankból utalsz akkor szerintem elfogadják.
Amúgy ne a BM-en keresztül kösd meg mert elesel még 20 ezer pengőtől ( írtam privit)
CIB ECO kapsz 25 ezer pengőt és még kaphatsz 20 ezret is - ezek a szabályzat szerint összevonhatók.
[ Szerkesztve ]
-
kp78
addikt
Én a BM CIB ECO-n gondolkodom egyelőre átmenetileg, próba jelleggel, mivel az itt nem említhető (zöld) bank megszüntette a mobilalkalmazást, ami eddig szépen működött Huawei telefonon is, amin már nincs Google támogatás. Az újat persze nem adta ki rá, bár most van ígéret, h mégis lesz. Kérdés, h mikor.
CIB mobilapplikációja viszont elérhető az AppGallery-ben, ezért gondoltam rá.
CIB ECO-nál is elfogadják, ha a mostani OTP-s, vagy a Revolut számláról utalom rá a jelenleg minimálisan előírt 133.000 Ft-ot?
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest