-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
egykori
őstag
Nekem ma reggelre eltűntek a kártyáim a Google Payből. Másnál is, vagy csak nálam?
-
István89
tag
válasz CrazySouls #23492 üzenetére
Ez amiatt van, mert kétszer rossz jelszóval próbálkoztál a netbankba belépni. Nem oldja fel elvileg x idő elteltvel, kérni kell egy új belépési jelszót, bár a hétvégi ügyelet azt hiszem ilyet már nem csinál. (engem legutóbb ~1 éve elhajtottak, hogy biztonsági okokból ők már nem küldhetnek új jelszót, de azóta lehet megint változott.)
Amúgy jó olvasni, hogy mennyi új elégedett Gránit ügyfél lett itt hirtelen. Örülök, hogy sokaknak tetszik a mai kornak megfelelő, modern, letisztult netbank felület és a hibamentes, gyors díjnyertes mobilapp.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
válasz CrazySouls #23492 üzenetére
Itt hasít
-
RR-13
őstag
Nem "váltok" az UniCreditről, az fixen megmarad még minimum 2,5 évig.
A Gránit számlát próbaként nyitottam, ha beválik (egyelőre kétlem), akkor meghagyom tartalékszámlának.
És nagyon jó hasonlítási alap a Gránit Bank, és számlája, a jövőre nézve...Tehát az UniCredit Partner Aktív Zéró számlája továbbra is az első helyen ajánlott azoknak, akik nullás számlát szeretnének.
-
aktív tag
válasz CrazySouls #23492 üzenetére
egyszer eljátszottam ezt, mikor túl sokszor próbáltam rossz jelszóval belépni. ügyfélszolgálat szerint egy idő után magától is feloldja (de nem vártam meg, inkább kértem jelszó reset-et).
-
CrazySouls
tag
Gránit se appon, se netbankon keresztül nem enged be.
Netbankon azt írja: A felhasználó ki van tiltva az Electra Szerver számítógépről. A bejelentkezés sikertelen.Ez mi?
-
RR-13
őstag
A Gránit Banknál tudnak az ebank aktiválási hibáról, elvileg dolgoznak már rajta.
-
tonyrulez
őstag
válasz Ereshkigal #23489 üzenetére
Igen, mikor emelték az alapkamatot meglepődtem hogy még kamatot is fizetnek. Most olyan havi 900Ft-ot kapok rá (sok pénzt nem tartok a számlán), ez bőven fedezi az éves kártyadíjat+utalási költségeket. Összességében nem hogy ingyen van így a Gránit Bajnok, hanem még pénzt is keresek vele
4 8 15 16 23 42
-
Ereshkigal
őstag
válasz Ereshkigal #23488 üzenetére
Viszont a Bajnok látra szóló éves kamatlábához nem nyúltak (nem tudom, ezt szokták-e korrigálni?!), ami persze nem egy nagy szám, de más bankokhoz képest azért nagyobb: folyószámla egyenlegének 1 - 500 000 Ft részére jegybanki alapkamat-3,00%, min.0,00%, 500 000 Ft feletti részére jegybanki alapkamat-1,50%, min.0,00%.
Erről se tudtam, csak feltűnt április elején, hogy kaptam valamire 150 Ft kamatot.[ Szerkesztve ]
-
Ereshkigal
őstag
Tuti valami gebasz van náluk, egy hónapja nekem flottul minden ment elsőre. Mondjuk ez senkit sem vígasztal.
.tnm: hm, tényleg, bár nem mindet. Felemelő 6 hó sajna nem változott, az eBank 3 hó viszont igen. Ezeken kívül én mással nem élnék, akkor inkább menjen a kincstárba az a pénz is.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
lehet, nem szerencsés, hogy pont húsvét előtt vagyunk válaszoltam a tegnapi levelükre, hogy sajnos nem jött be, ma sem működik a belépés, az egyik "fontos embertől" autoreply jött már
Tisztelt Levélíró,
A mai napon nem tartózkodom az irodában, leveleimet nem olvasom, kérem keresse a Digitális Ügyfélközpont munkatársait.
Tisztelettel,
-
addikt
btw, most vettem észre, hogy a betéti kamatokat viszont emelték.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz pictigjis #23481 üzenetére
nem tudom, nekem 24 órán belül mindig feldolgozták és válaszoltak. bár egy hónapja egy sima e-mail-re több, mint egy hét után válaszoltak csak.
nem tudom mi áll a rendszerhiba hátterében, de már most illene kommunikálni róla, ha pár órán belül nem rendeződik, akkor pedig ez megint nagyon sunyi. hozzáteszem ez most nem akkora leállás, mint az a bizonyos. az ebank pl használhatónak tűnik (ha már aktiválva van)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Köszi, elég sok verzió van... nem tudom, hogy ez annyira jó-e, mert sok mindenre kell figyelni.
Most valaki remélem megírja, hogy az alkalmazásban fel kellene jönnie egy ablaknak, ahova be kellene írni az aktiváló sms-t
Mert ilyen nem jön soha..., a netbankos aktiválás meg nem hat az appra, nagyon nem...Na mindegy legalább már szerződésem van.
-
addikt
nah, azt nem tudom, hogy külön ki lehet-e kapcsolni csak az sms-t. (bár gondolom igen)
ha (amikor) bejuttok az ebank-ba, akkor lehet választani, hogy milyen formában küldjön üzenetet a bank az egyenleg változásokról:
isms, vagy isms+sms, vagy sms.előbbi esetén az app-ban jön majd notification, második esetben app-ban próbál küldeni, de ha 5 percen belül nem tudja kiküldeni (pl. nem vagy online), akkor hagyományos sms-t küld, aminek viszont díja van, a harmadik esetben egyből sms-t küld, díjért.
nem tudom, hogy ugyanez ez a kapcsoló hat-e a jóváhagyó kódokra is, de ott mindig van sms, ha isms nem ér el, viszont annak az sms-nek nincs díja
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #23475 üzenetére
és most másodszor csinálta meg, hogy megírtam a szabad formátumú levelet, és a megbízás aláírása helyett kilépett az üzenet mentése nélkül. megcsinálom a három vásárlást a jóváírás miatt, megvárom a három hónapot a 10 ezerre, aztán azonnal megszüntetem ezt a francba
-
-
addikt
válasz pictigjis #23475 üzenetére
cserébe működik. (legalábbis ahhoz képest, hogy az erste csicsás új dezign-ja nagyon sokáig használhatatlan volt, aztán nem tudom, hogy valaha sikerült-e kijavítani, vagy csak kezdődött elölről a George bevezetésével)
én mindenesetre nem a netbank-ból próbálnám aktiválni az ebank-ot ezek után. valószínűleg egyszerre fog megjavulni a kettő és mostmár az e-bank-os aktiváció egyszerűbb.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Köszi az infókat.
Nem idegesít egyelőre, inkább vicces...
Kértem én is, szabadizés levélben, hogy kapcsolják ki a nem díjmentes sms-eket... gondolom ezek az egyenleg változásról érkezők lennének, de akkor mi az az iSMS, ami díjmentesBiztos, hogy valami hiba van központilag az aktiválással, mert visszatettem a korábbi (6.12.639) Gránit appot, és ott sem jön fel sms beíró ablak de, ha a netbankba aktiválni akarom a megérkezett sms-el, egyből kilép a netbank.
Vagyis nem az alkalmazásban van a hiba, hanem központilag.
Szerk.: Ja az iSMS-et majd az appban lehetne aktiválni gondolom.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
-
addikt
jóváhagyó sms-ért nem kell. szerintem pihentesd egy pár órára a dolgot. hétfőn simán ment. két hete simán ment. most látszik, hogy van valami gebasz. ha 3 percenként újrapróbálod, csak magadat fogod idegesíteni. :)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz pictigjis #23470 üzenetére
pedig ezek az sms-ek fizetősek. telebank-on, vagy netbank szabadformatumú levélben tudod kérni a kikapcsolást (vagy az értesítési limit felemelését.
lehet, hogy külön kell a jóváírásokra és a terhelésekre. nem tudom, most hogy van, de 5+ éve ennek a limit modosításnak mintha lett volna egy 100 Ft-os díja is.egyébként én azt javasolnám, hogy használd az app-ot, legfeljebb ne arra a készülékre telepítsd, amit magaddal is viszel
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Mivel az appban nem jött ablak, hogy beírjam az aktiváló sms-t, ezért beléptem a netbankba, és kiválasztottam a GRÁNIT eBank AKTIVÁLÁSA menüt, majd beírtam az sms-t, és kilépett
Majd ismét beléptem beírtam az aktiváló sms-t, és aztán jött megint egy jóváhagyó sms, aláírtam a megbízást, és azóta is csak áll az óra egy helyben.Atyaúristen, ha ez ilyen idegesítő lesz, akkor holnapra elmegy a kedvem a próbálkozásoktól...
Eddig már 8 sms jött, de semmire nem haladtam.
Remélem egyikért sms-ért (jóváhagyóért) sem kell fizetni.[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
ja, és jó tudni, hogy a kártyagyártást sem indítják el addig, amíg nincs a számlán a fedezet a kibocsátási díjhoz. erről most láttam egy üzenetet a netbankban
noha azt írták, reggelre kész lesz a javítás, továbbra sem tudok belépni az appba, szóval mégis csak valami általános hibát generált a sok új ügyfél...
-
CrazySouls
tag
Ilyen országban élünk. Minden fejlesztés megvan, csak hát semmi nem működik.
Nálam az ügyintéző szerencsére aranyos volt. Egy biztosító viszont ugyanezt játszotta velem és hívtak naponta legalább 5 alkalommal. Szerencsére céges szám volt megadva, kollégáknak szóltam, a hívást pedig átirányítottam egy bizonyos honlapon található, szolgáltatásokat kínáló hölgy telefonszámára.
Elég volt 2 nap, utána kikapcsoltam, azóta nem hívnak. -
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23464 üzenetére
Ja oké, így már értelek, és igen, egyetértek
Köszi.Most küzdök az appba belépéssel... csak forog az óra 2 perce.
Vagyis áll egy helyben.Szerk.: Most megjött az aktiváló sms, de nincs hova beírni
[ Szerkesztve ]
-
-
Gabis
őstag
válasz CrazySouls #23460 üzenetére
Csak akkor tudnám, hogy miért opció egy olyan dolog, ami a gyakorlatban nem is működik. Ráadásul nekem kb. egy hetet vett ez el. Mikor elsőnek indítottam a folyamatot, éppen a video chat-es elérhetőség előtt volt, ezért elhalasztottam. Innentől kezdve nem is tudtam újra kérni ezt a lehetőséget. Pár nap telefonálgatás után, azt tanácsolták, kezdjem elölről. Ekkor meg valamilyen karbantartás volt, szóval ez ugrott. Majd miután sikerült a folyamat, kiderült, hogy nem jó, menjek be. Ok. A bankfiókban az ügyintézőnek sok kedve nem volt a dologhoz, és az összes létező marketinges vackot, és adatmegosztást bepipált, mert amit online csináltam azt nem látta (elvileg). Szóval heteken át tartó levelezés követte, hogy ezeket kikapcsolják. Végül ez is meglett (elvileg).
-
CrazySouls
tag
Az unicredit online nyitás videós azonosítással tényleg egy hulladék. Először mutasd a személyi igazolványt, aztán tartsd az arcodhoz. Látszódjon az igazolvány és az arcod is. Aztán mozgasd össze vissza, utána pedig a lakcímkártyád.
3 telefonnal próbáltam. iPhone 12, 13 és egy Huawei Mate 40 Pro-n. Illetve 2 laptoppal is.
Az egy dolog, hogy az ügyintézőt én mindig olyan minőségben láttam, mintha kaputelefonnal lenne továbbítva a képe, de 20/20 alkalommal hibára futott az egész videós azonosítás.
21. alkalommal sikerült, gondoltam én, 4-5 órával később hívtak, hogy az ügyintéző amit mondott közben szöveg az akadozott.
Sokszor egyszer csak az ügyintéző nem látta a képem, aztán kinyomta. Volt, hogy nem tudta normális minőségben lefényképezni a kártyáim. Volt, hogy szerinte rosszul esett a fény rá, megfordultam, szerinte másik szobába mentem át és kinyomta. Nevetséges. Bementem én is személyesen, 15 perc alatt végeztem.
Kérdeztem az ügyintézőt, hogy sikerült e valaha valakinek ez az azonosítás, azt mondta, hogy nagyon ritkán hallani róla, 99%-ban személyes azonosítás a vége.
Illetve azt is, hogy miért nem elég mutatni magad és a személyit, hogy lássák tényleg te vagy te és be lehetne küldeni normálisan lefényképezve az azonosító okmányokat. -
RR-13
őstag
válasz bigdady #23456 üzenetére
Minden lehetséges itt már..., és ez logikus lenne, amit írtál, de nem ezt mondták telefonban, csak annyit, hogy látszódott más igazolvány is a képen.
Amúgy a második nyitásnál nem emlékszem, hogy dobtam le a nyomtatóra a lakcímkártyát, de az első szelfis nyitásnál átlátszó tokban fotóztam le a személyit is, viszont ahogy kinyitottam a tokot a személyi hátulja miatti fotózáshoz, akkor pár centire ott volt a lakcímkártya mellette, de a ott lakcímes oldala látszódott.A másodiknál kivettem a kártyákat, és azt 10 perc alatt elutasították a beküldést követően.
Azt szerintem elkapkodták...
Majd ma talán kiderül mi van a további három szelfis nyitással, de jól megdolgoztattak a 10 ezerért.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Na még ez kellett volna nekem...
Elég volt a régi MKB Bank 3 éve, amikor 3 videóhívásban sem nyitották meg a számlát, se nekem se másik családtagomnak, és írták, hogy személyesen nyissuk meg.
Akkor 5 ezer járt egy nyitásért (vagyis járt volna).
Na azóta "kerülöm" az MKB-t... mostanáig, mert most, a BB. helyett MKB lett sajnos. -
bigdady
nagyúr
Nem lehet a személyi szàm látszott a képen a háttérben vagyis a lakcím kártya ezen oldala volt felfelé? Mert arról adatvédelmi törvény tiltja hogy rögzítve legyen a személyi szàm vagy másolva legyen ez az oldala a lakcimkártyának, tilos tàrolni ezt az adatot
[ Szerkesztve ]
-
Gabis
őstag
Amikor az Unicredit-es video chat-es számlanyitást csináltam, az is érdekesen zajlott... Össze-vissza kellett billegtetnem a kártyákat az arcom előtt, előre-hátra mozgatni, látszódjon az arcom, most ne látszódjon stb. Majd kis idő múlva hívtak, hogy nem sikerült, fáradjak be egy bankfiókukba megkötésre.
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23452 üzenetére
Akkor nem értetted, amit írtam. Nem a keretben látszódott a lakcímkártya egy része, hanem kb. 10cm-el arrébb letéve. Elő volt készítve.
Most akkor minek van az a keret, ha azt is nézik mi van a kereten kívül
Az volt logikus, hogy azért van a keret, hogy abban csak a személyi lehet egyszerre, és azért kell beleigazgatni az igazolvány széleit. -
RR-13
őstag
Az volt a bajuk, hogy az igazolvány fotózásnál a kereten kívül (!) látszódott a háttérben a lakcímkártya egy része is, tehát a full képen nem csak a személyit látták....
Az első kettőt ezért utasították el, a további kettőből, meg dél óta nem tudták eldönteni, hogy elfogadják-e.
Fél 4-kor hívott egy ügyintéző a fentiekkel, és nem tudta, hogy én beadtam újabb kettőt délben.
Az utolsó kettőt még nem bírálták el, és du fél 4 óta nem hívtak.
Ezért most beküldtem egy ötödiket is... talán a fennmaradó háromból egyet elfogadnak végre. -
pictigjis
senior tag
válasz pictigjis #23443 üzenetére
Kedves!
Az Ön által alább leírt problémát észleltük, és a fejlesztőink azt holnap reggelig valószínűleg javítani tudják.
Kérem, hogy holnap délelőtt telepítse újra az eBank alkalmazást és próbálja meg ismét a belépést.
A kellemetlenségért elnézést kérünk.
Ha további segítségre van szüksége, állunk rendelkezésére.
Tisztelettel:
-
RR-13
őstag
Ez a Gránit egy vicc... eddig 2x utasították el a szelfis számlanyitásomat, és indok nincs, csak azt írták, hogy nyissam meg videóhívásban...
Ennyit a 10 ezres szelfis jóváírásról. -
addikt
válasz Ereshkigal #23412 üzenetére
köszi, hogy leírtad. most cseréltem telefont és nekem sem sikerült gpay-hez hozzáadni az ebank app-ból a gránit-os kártyát, azután sem, hogy telepítettem a gpay alkalmazást is (most, hogy már lehet itthon is). viszont azt hiszem, hogy ez (kivételesen?) nem a gránit ebank sara, a revolut-tal is ugyanígy jártam. mindkét esetben kézzel tudtam hozzáadni google pay-hez. bár érdekes módon a revolut azt hitte, hogy már gpay-hez van adva a kártya, a gránit ebank pedig azt, hogy nincs, és most is úgy mutatja, mintha nem lenne.
+ érdekességként, okosórára is beállítottam a gpay-t és ott mégegyszer külön hozzá kellett adni a kártyát. (maga a fizetés egyébként abszolút nem kényelmesebb, mint telefonnal, mivel nem elég feloldani az órát, de meg is kell nyitni a gpay alkalmazást)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
RR-13
őstag
Nem megy az UniCredit mobilapp sem, ahhoz képest, hogy csak ez van kinn az eBanking oldalon:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy az [UniCredit eBanking] rendszerünk április 12-én (kedden), 23:10-től április 13-án (szerdán) 05:00-ig technikai fejlesztés és karbantartás miatt nem lesz elérhető.
..."Így nem teljes körű a tájékoztatásuk.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tomazin #23353 üzenetére
Igazából az az értelme, hogy az egyik számlán spórolunk (ahhoz csak internetbankon keresztül férünk hozzá), a másik meg a mindennapok számlája.
BBanknál létezik alszámla is, végül is az új banknál is jöhet ez a módozat.
Raiffeisennél nagy nehezen megtaláltam, hogy a premium gold 2.0-hoz nyitható további lakossági számlacsomag.
Végre rászántam magam, hogy megnézzem azt a Curve-ot. Látok benne fantáziát, köszi a tippet!B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
31337
csendes tag
Jól tájékoztatott engem a Gránit, hogy 2022 március környéke óta az Erste ATM-ből felvehető maximális összeg egy tranzakció során 800 e ft helyett most már csak 150 e ft lett idegen bank kártyájával?
-
pictigjis
senior tag
válasz Ereshkigal #23431 üzenetére
szerintem csak valami adatbázis probléma lesz. valahogy vonzom most ezeket: tegnap délután egyszer csak a céges vpn-em is megállt, egyik percben ment, a következőben nem. és vissza sem lehetett csatlakozni, connection error. annyit csináltak végül az it-sek ma reggel, hogy csak ráfrissítettek az aktuális jelszavamra, le se cserélték, egyetlen gombnyomás után már ment is tovább. ma reggel is hallottam már, hogy kliensprobléma szokott lenni, de ilyen nem, szóval csak valahogy hajlik körülöttem az univerzum éppen
-
pictigjis
senior tag
válasz merqree #23424 üzenetére
telefonon amúgy azt mondták, elvileg már nem is szükséges a netbankos jóváhagyás, szóval az appban kéne feljönnie egy ablaknak a felhasználónév és jelszó beírása után, ahova be kéne írni az sms-ben érkező kódot. és az baj, ha ez nem jön fel... lehet, egy friss fejlesztés sikerült félre? mindenesetre azt kérték, emailt írjak az ebank@granitbank.hu-ra. tényleg jól kezdődik
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23427 üzenetére
Na köszi ez jó hír.
Erre voltam kíváncsi, hogy a számla az igénylési dátummal nyílik-e hivatalosan.
Az, hogy technikailag mikor állítják be a számlát, az ezek szerint nem befolyásolja a szerződés, igénylési dátummal történő létrejöttét.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23423 üzenetére
Köszi, ez akkor így világos.
Dátum van rajta?
És, ha igen akkor kérlek nézd meg melyik nap indítottad az igénylést, és milyen dátum van a szerződésen. Köszi. -
pictigjis
senior tag
válasz merqree #23424 üzenetére
igen, világos. kitartó vagyok, 12-szer próbáltam, de egy ilyen végtelen ciklusban ragadtam. beírom, rendben, a következő appos belépési kísérletnél meg jön a következő sms. feladtam, írtam egy szabad formátumú levelet a netbankból, kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt válaszolnak
-
Ereshkigal
őstag
Persze.
Nekem aznap megjött emailben, amikor megnyílt a számla (3 további email mellett). 30 oldalas pdf csatolmány.Ja, nem. Most nézem, magamnak küldtem el. Lehet a netbankból tudod letölteni?
Megnéztem, ott van: postaláda, beérkezett levelek: "Köszöntő levél, Szelfis számlanyitás keretében aláírt szerződések és mellékleteinek megküldése", ehhez csatolva.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Valaki látta már itt a saját Gránit szerződését, amit hol kapunk meg
És valaki tudja, hogy melyik dátum kerül rá, az igénylési vagy amikor megnyitják a számlát? Köszi.[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz pictigjis #23419 üzenetére
célszerű külön kezelni a netbankot és az applikációt, pl: laptop + telefon)
belépsz a netbankba
elindítod az applikációt
az applikációba belépsz a netbankos adataiddal, és ott az applikáció "megáll".
ezután a netbankba aktiválod az ebank szolgáltatást
kapsz egy SMs kódot, amit a netbankban adsz meg
ezután adod be a banknak az igényt
pár másodprc, és újra be tudsz lépni az applikációba -
pictigjis
senior tag
válasz Ereshkigal #23413 üzenetére
-
Ereshkigal
őstag
Lehet van egy kis átfedés, amikor mindkét kártya működik még, de mondhatjuk, hogy igen. Eltűnik majd az applikációból a digitális kártyád, ha a plasztikot már aktiváltad.
Az appban lehet aktiválni, utána hozzáadni a gránit pay-hez és a google pay-hez. Nekem az utóbbi valamiért nem sikerült, nem történt semmi, hiába nyomkodtam a google pay gombját, így manuálisan adtam hozzá a kártyát, a google pay-t elindítva és a számokat bepötyögve.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
-
RR-13
őstag
válasz Ereshkigal #23408 üzenetére
Köszi, akkor ez a Gránit Digital kártyaszolgáltatás, csak eddig használható, míg a plasztikot nem aktiválom?
És a plasztikot a Gránit appban lehet digitalizálni majd? -
Ereshkigal
őstag
Gránit számlanyitáskor devizaszámlát nem kértem, most viszont jó volna. Nem találok nyitásra lehetőséget se az appban, se a netbankban. Én nézek be valamit?
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
Melyik csomagot választottad? Digitális csomagban nem kérhető papír alapú kivonat, vagyis bankfiókban személyesen vehető át, a többi csomagnál +300 Ft a postázási díj.
Elektronikusan nem jó?
A Gránit Digital kártyaszolgáltatás arra jó, hogy digitalizáljuk a kártyát - ami még nem érkezett meg - hogy azonnal fizethessünk vele üzletben, mobillal?
igen, rögtön Gpay, Apay alá digitalizálható, amint megjön a kártyád, akkor onnantól azt tudod majd használni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Egy kis infó annak, aki szintén ezzel találkozott/zavarja:
ERSTE George netbankban belépés után egyből felugrik (számomra rendkívül zavaróan) egy ajánlat (biztosítás, befektetés, stb.), amire mindig sikerült rányomnom a saját számlám helyett.
Megkérdeztem a banktól, azt írták vissza, hogy személyesen, vagy telefonon lehet tiltani a marketing megkereséseket, többek között ezt is.
Felhívtam őket, 6 perc alatt végeztem is, letiltottam az összes marketing megkeresési csatornát, és instant el is tűnt a reklám az appból
Ezt a hozzászólást tovább tartott megírni, mint elintézni a fentit
Okoskütyük ---> https://hardverapro.hu/apro/wifi_es_zigbee_okoseszkozok/hsz_1-50.html
-
RR-13
őstag
válasz CrazySouls #23401 üzenetére
Köszi.
Ezt a képet, hogy sikerült csinálni Android appban?
Biztos van ilyen menü, hogy szerződés vagy dokumentumok nemMód.: Ja az a kép nem az alkalmazásban készült? Oké.
[ Szerkesztve ]
-
CrazySouls
tag
Emailben biztos nem kaptam meg.
A tájékoztató [kép] szerint Netbankban a beérkező levelek között [kép] lenne, de nincs ott. Még legalábbis.A kivonatra pedig nem emlékszem. Gyorsan ment. Pár fénykép, személyi beolvas, néhány dolgot kellett csak javítani, aztán egy kb. 10 másodperces videóban mondani a kijelzőn megjelenő számot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Crypto Trade
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Xbox tulajok OFF topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest