-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #178447 üzenetére
ilyen tartó volt egy lámpámhoz, elég hamar elszakadt a gumipántja
a 32-as Bryton is blútúszos, de -ha ott a telefon, és véletlenül fut az app- sokszor mire levenném a konzolról leállítás után, már rezzen a telefon, hogy feltöltötte.
Az auto stopot én nem szeretem, szóval ki van kapcsolva, a mentésnél engem is meglepett, de nem úgy fogalmaznék, hogy be kell gyalogolni a menübe, hanem hogy feljön a menü, és kétszer rá kell nyomni az OK-ra. Egyszer egy 500 m-es utat mégsem akartam menteni, és leállítás helyett hosszan nyomtam a kikapcsoló gombot, de úgy is mentve volt.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
atti29
tag
válasz Hasaggymeg #178447 üzenetére
cdl : Nem ilyen,viszont rendeltem egy ilyet és sajnos ami a lámpán van sín szélesebb és nem tudom rá csúsztatni a tartóra.
Nagyon jó fénye van amúgy eddig,igaz hátsó lámpát is rendeltem amikor az elsőt és az meg is halt egy kis sártól,vettem is helyette itthonról egy Velotech-et,ég és föld.
Mivel most már fontosabb lesz az első lámpa is ebben a sötét borongós időben,gondoltam rá veszek előre is itthonról egyet,van valami ajánlott,ami erdőben is megállja a helyét és nem ázik be egy kis víztől,sártól?!
10-20 ezer körül?!
-
bardi
aktív tag
Ebbe a csodajó esős időben mit javasoltok, hogy a cipő, zokni ne ázzon el teljesen? Nadrágot sikerült egész jót venni, decás túranadrág, de a cipő teljesen elázott 3 km-en. Nem patent pedált használok, hanem platform.
'92 Honda VFR 750
-
trialboj
őstag
Segítség kellene gumi ügyben. Tegnap megadta magát a schwalbe Racing Ralph hátsó alattam, (nem a kék csíkos) megálltam tolni egy lángost, majd mikor indultam volna eltoltam a bringát a szemetesig, és elkezdett ereszteni a levegő, spriccolni a tej, amit megforgatva elállítottam, de utána tovább eresztett menet közben is összekenve a vázat, megálltam h felfújjam, akkor láttam hogy legalább 3 helyen nedves a gumi. Eléggé szét van repedve pedig 1 évet volt használva, kb 5-6000 km-t tettem meg vele felfújni nem bírtam, mert a vállam még nincs rendben, szóval 0.x bar nyomással jöttem haza, kanyarokban dülöngélt a felni
Nem volt egy drága darab 24-28 euro lehetett, de akkor is szomorú hogy így megy tönkre, maxxis ikon, race king, és x king gumijaim vannak eltéve, mind drótos és 20 euro alatti, ezek közül az xking ment v 10.000 km-t elöl, és nincs ilyen szinten megrepedezve, na mind1.
Azért írtam le, hogy segítsetek minőségi keveréket választani, mert elvesződtem a sok féle ikonok között. Nekem xc-re kell, hátra, tl, olyan ami gurul, szépen az aszfalton, de azért tapad az erdőben is.A cél az volt hogy újat próbáljak ki, amúgy ikon lett volna.
Hosszas keresgélés után ezt találtam [Maxxis Ardent Race 3C MaxxSpeed EXO ] Az ára alapján én úgy gondolom hogy ennél jobbat nem is lehet venni, a besorolása pedig pont az amire nekem kell, hátra xc gépre, miközben rekon van elöl.
Nem szeretnék még egy silány gumit, ami hamarabb elöregszik minthogy elkopjon. Amúgy a Racing Ralph, tapadásban jó volt, defektem sem volt vele sosem, mindent megjavított a lötyi, de hamar elöregedett, ezért nem választok többet ilyet, lehet csak a keverék volt silány, de ahogy írtam más gyártó tud alsó kategóriában is olyat ami kibír legalább 2 évet, mielőtt molekuláira bomlana.
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nexus6
aktív tag
régebben én is többször kérdeztem a régi cube sl road race miatt, sikerült jó áron eladni mert nekem kicsit nagy lett. aztán elkezdtem a silex projektet. szépen apránként jöttek az alkatrészek és a tesóm megépítette. azóta mennek bele a kilométerek. imádom. kicsit olcsóbb lett mint a gyári és r7000-el van építve. és köszi hogy olvastam a koskormányos ajánlásokat mert tényleg kényelmesebb a 3 fogás.
más: az egyik hölgy ismerősöm keres hasonló gravel vagy endurance országútit, ami kényelmesebb. nem sokat szánna rá, mennyi lehet a legalsóbb ár ahol kb egy tiagrás gépet lehetne kapni? egy-egy levetett sora vagy clarist látok, de annyira nincs most még normális outi sem a piacon vagy ami van az pont kicsi vagy hatalmas vázméretű vagy piszok drága.[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #178455 üzenetére
Schwalbe Performance széria nem tartós annyira (az EVO sokkal jobb), nálam is egy szezont bírtak, ráadásul könnyű kivágni, de ezt is tapasztaltad te is. Ugyanakkor nálam a legdrágább hiper szuper Rekon még kevesebbet tartott, kb. minden tekerés után elszörnyedtem, hogy már megint lekopott a bütykökből egy adag . Ha ez nem elég, szerintem a gördülési ellenállása is szörnyű volt. Én most a Pirelli felé hajlok, ha szétmegy a hátsó, valszeg azt veszek . Amúgy a te igényeiddel valszeg én már rég Vittoria Barzo-t nyúznék, elvileg tartós, terepen is jó, aszfalton is jó és most divatos márkának számít, menő a Vittoria logó a gumin, meg a szürke/barna oldalfal. Bár ahogy elnézem te nagyon Maxxis felé hajlasz, akkor vedd abból ami megfelelőnek tűnik és kész... a Forekasterrel mi lett?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #178452 üzenetére
Érdekes, mert igaz én csak vészhelyzetekben használtam, de már több éve megvan és semmi baja a gumiknak.
(#178453) atti29...most éppen ilyent vettem, eddigi legjobb lámpám. Hamarosan kipróbálom majd terepen, erdőben, sötétben is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
Lehet láma kérdés lesz, de nem kíméljetek : becsatolva változnia kellene a pedálozási technikának? Mert gondolom ha már adott a lehetőség, hogy felfelé húzva a pedált is besegítsen az adott láb, akkor ezt ki kellene használni. Egy rövid ideig kipróbáltam tegnap, de fura érzés volt (és nem tudom, hogy mennyire célravezető)- A megérzésem az, hogy ez a helyes út, de nem vagyok biztos a dolgomban.
Általánosságban pedáltechnikát illetőleg: olvastam olyat, hogy amikor lefele nyomom a lábam, akkor a sarkat lejjebb kellene nyomni, mint ahogy a lábujjak vannak. Ez így valid? Ha igen, hogy áll rá erre az ember, hogyan érdemes ezt gyakorolni?
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bringasisti
őstag
válasz INTELligent #178461 üzenetére
Természetesen teljesen más a hajtás. Az hogy a sarkad lejjebb ál az arra jó hogy 100 méterről utánad kiabálnak hogy lóg a sarkad! Azt kell gyakorolni hogy mész egy combos emelkedőn akkor meg tudd csinálni hogy a pedált nem nyomod lefelé, csak húzod fel 2-3 fordulat erejéig. Így meg tudod oldani hogy mikor savasodik a lábad különböző izom csoportokat dolgoztatsz és így friss vér megy a lábadba. Lassú pedál fordulaton lehet gyakorolni és utána ha pörög a pedál akkor is menni fog
BENEFON DELTA--------N8
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #178461 üzenetére
Tudtommal vagy vízszintesen, vagy lefelé kéne állnia a lábujjaknak. Nem lehet, hogy alacsony a nyerged, és azt kompenzálod a bokád állásával?
A hajtásnál meg talán a körkörös lenne a legmegfelelőbb, én nem erőltetem kifejezetten a húzást, nekem az elég természetellenes terhelésnek tűnik, úgy értem, a térdünk nem teljesen erre van kitalálva.. de -főleg single speeden, ott sok a kiállva tekerés- persze én is bele-belehúzok, de nem élvezem
Olyanról is olvastam, hogy van, akinek az edzéstervében (görgőn) benne van olyan, hogy mondjuk 1 perc egy lábbal tekerés, aztán másikkal... más meg azt mondja, ez kifejezetten felesleges. Mindenesetre ha kipróbálod, jobban rá lehet érezni, milyen a körkörös, és milyen, amikor nem úgy hajtod.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #178461 üzenetére
pl úgy, hogy normálisan ráhajolsz alsófogásban a kormányra és egyből jobban érzed, hogy húzod is a pedált. Eleinte fárasztó lesz, de szoktatni kell hozzá magad. Vagy pl úgy tekersz, hogy csak húzod és nem taposod...pl 5 percig csak a jobbal aztán ballal. Trekkinges fogáspozicióban is van különbség, de én lent fogva jobban éreztem, hogy mi mikor dolgozik. Normál esetben a sarkad pedig akkor szokott már csak lejjebb lenni ha piszok fáradt vagy....arra mondják hogy "rúgod a pedált"...szóval amíg lehet legyen feljebb. SZERINTEM De majd írnak mások is hozzá talán.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #178464 üzenetére
Görgőn a legjobb gyakorolni, mert semmi másra nem kell figyelned. Akkor lesz a leghatékonyabb a tekerés, ha minden pedálállásban tudsz mindkét lábaddal megfelelő irányban erőt kifejteni. Elsőre durvának tűnik, de járni is megtanultunk, aztán futni, és közben még levegőt sem felejtünk el venni.
Ami technikákat én kaptam:
- egylábas körbeforgatás, figyelve arra, hogy ne csak lefelé toljon a láb
- húzás gyakorlása, két lábbal: mintha a térdeiden dekázgatnál egy labdával
- vádli bekapcsolása a hajtásba: mintha lehúznád a talpadról a rágót/kutyagumit a lépcső szélénA lábfejed meg folyamatosan mozog, tehát a sarkad is fel/le. Rám például mászásnál szoktak szólni, hogy feszítsem le a sarkam (+zárjam a lapockát).
Montisoknál figyelhető meg aszfalton a puha gumi miatt, hogy egyenletes tempónál van egy hangja a guminak (wum-wum-wum ). Na, rám is rám szólnak, hogy forgassak már körbe. Ha minden pedálállásban fejtesz ki erőt a hajtásra, nem lesznek "nyomatékcsúcsok". Nem tudom leírni jobban, remélem érthető.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nexus6 #178456 üzenetére
azok nem RS505 fékváltók? nem akarok szőrszálhasogató lenni, de az szigorúan véve nem része az R7000 groupsetnek. én is néztem őket mert kb feleannyiba kerülnek mint egy pár R7020 hidraulikus kar, de végül nem vállaltam be, mert olvastam, hogy a váltás része nem olyan jó mint az R7000-nek. amellett hogy ergonómiában sem a legjobb, nagyon előre nyúl a kar, ráadásul szerintem elég csúnya is
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
INTELligent
senior tag
válasz bringasisti #178463 üzenetére
(#178463) bringasisti : Köszi, épp, hogy nem áll lejjebb a sarkam, csak a linkelt cikkben pont ezt ajánlották, ami nekem természetellenesnek tűnt.
(#178464) ZolkoW: nem kompenzálok, nem is áll fent. Épp azt próbáltam leírni (ezek szerint nem sikerült túl jól ), hogy a linkelt cikkben ezt javasolják, de nekem nagyon nincs úgy a lábam. De akkor nem is nagy baj.
(#178467) xy.zsolt: akkor eszemben sem lesz lesüllyeszteni a bokámat. Hál' istennek, úgysem tűnt túl kényelmesnek. Köszönöma tippeket, akkor majd rápróbálok. Amúgy egyetértek veled, hogyha nem húzom, akkor nincs sok értelme a becsatolásnak. Még a stoplit kell majd kicsit igazgatnom, mert szombat óta eléggé érzem a térdem.
(#178469) 6030D: öhmm, akkor mégis kell a sarkat lefelé is mozgatni? Akkor a linkelt cikket el lehet kb fogadni? Köszi, infó eltárolva. A montis hasonlat szerintem nagyon szemléletes (szoktam is tapasztalni, igaz ott platformpedálom van, és marad is ).
Hát igen, görgőm az nincs (ilyen esetben van értelmes módja a helyes bokapozíció gyakorlásának?) . Múlt héten volt egy Elite egész jó áron a narancs apróhirdetési oldalon, gondolkodtam, hogy megvegyem-e, de egyelőre még nem tudom elképzelni, hogy én azt élvezzem (mondjuk tavasszal még az outival is így voltam, aztán tessék ). De abban igazat adok neked, hogy ott lenne a legkönnyebb megtanulni, mert akkor csak arra kell figyelni.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
flash-
veterán
válasz 6030D #178469 üzenetére
azt hittem a szél az oka(legalábbis az is), mármint ha nincs szél egyenletesebben tekerünk, és hát eleve jobban hallani a gumi menet gurulását mert nem fújja el a szél a hangot, mig pici szélben sem hallom már, és az a szakaszos fújás miatt megtöri a hajtás egyenletességét, de akkor lehet csak én képzeltem be
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nexus6
aktív tag
válasz FireKeeper #178471 üzenetére
de a fvk az rs505, nekem megfelelő lett. a fogását kritizálták sokan az r7000-hez képest. nekem az első komolyabb fvk-m, így pont jó a váltó még folyamatos állítás alatt van, de eddig szépen vált. ahogy anno néztem kompatibilis az rs505 az r7000-el, és jelentősen olcsóbb azért döntöttem ez mellett
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
INTELligent
senior tag
válasz rétisün #178409 üzenetére
Még egy kérdés a féktárcsa záróanyához: ha az én bringámon a záróanya fogazása belső, akkor olyan féktárcsát, amin ez külső, fel tudok rakni? Nyilván a megfelelő záróanyával, gyorszáras kerékhez hol lehet ilyet kapni, mert olyat nem találok.
Egy ilyen középcsapágyhoz való szerszámom van, ez jó hozzá?[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ivana
Ármester
Ennyiért simán kapsz valami 9 sebi campát ezerszer jobb vázzal.
(#178466) tacto Az árban drágább, mert újabb, mint egy 10 sebi campa. Cserébe maga a szett is gagyibb, a váz meg szinte biztosan. A szett amivel szerelik általában meghatározza milyen a váz. Olcsó szett olcsó váz, drága szett jó váz.
(#178469) 6030D Hiába csinálod jól, akkor is jóval nagyobb lesz a nyomaték vízszintes hajtókarnál, mint függőlegesnél.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz nexus6 #178474 üzenetére
elég sokat őrlődtem, hogy én is ezt vegyem-e, vagy inkább mechanikus/hibrid megoldást, de végül az utóbbi mellett döntöttem. igaz, így a fékem szarabb lesz, de spórolok vagy 70ezret a hidroshoz képest, és a fvk fogása is jobb lesz. a fvk-t már meg is vettem, Microshift Centos 11, a fék meg vagy TRP Spyre vagy HY/RD lesz attól függően hogy mennyire akarom végülis csóróra venni a figurát
amúgy egy igazi öszvér ez a Centos 11, mert a formája/fogása olyan SRAM-os, a váltás módszere olyan mint a Campag (nagy pöcök a nagyobb tányérra a fékkar mögött, kis pöcök a hüvelykujjnál kisebb tányérra belül, a fékkar meg csak fékkra), viszont Shimano 11seb-el kompatibilis és fele annyi volt mint egy pár R7000.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #178472 üzenetére
Szombat óta én is érzem a csípőmet....az a közel 35-ös átlagú 85km 420m szinttel kicsit megdolgozott. Előtte a nyerget emeltem 2mm-el, szóval 1-et az is csúszik vissza. Ilyen apró változtatásokon is múlhat, hogy valami tökéletesen jó vagy éppen nem. Sok sikert a pedál állításhoz.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz FireKeeper #178478 üzenetére
Mennyiért nézed a Spyre-t, és mennyiért a HYRD-ot?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FireKeeper
nagyúr
válasz ZolkoW #178480 üzenetére
ebayen a legolcsóbb, kissé shady eladó (összesen 600 értékelés, bár jó százalékkal) 28k-ért adja a spyre-t és 40k-ért a HY/RD-ot.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #178479 üzenetére
Köszönöm!
Huh, mondjuk az nem volt piskóta . Itt írta valaki korábban a topikban, hogy spd-hez egy kicsit lejjebb engedte a nyerget, ennek van létjogosultsága, vagy maradhat ugyanakkorán?Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #178482 üzenetére
Soha nem használtam spd-t...ezért nem tudom. Amúgy lehet az egész hét tett be mert ugye pár nappal előtte ennél durvábbat tekertem, igaz síkon (80km 36os átlag) meg volt közben egy erős szeles tekerés is, az sem lassan. Szóval csak azt akarom írni, hogy lehet az 1-2 mm most pont lényegtelen volt....nem azért éreztem tegnap a csípőmet picit
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
Ma biztos nem fogok tekerni....olyan hideg szélvihar van, hogy a hétpróbás, kijárós macskám az ajtóból egyből fordult 180fokot
És mihez képest kell-e az spd-vel feljebb vagy lejjebb állítani a nyeregmagasságot?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
itouchfan
senior tag
válasz INTELligent #178482 üzenetére
Én úgy tudom, hogy pont feljebb kell állítani egy kicsit (fél centi, centi max).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
gabro0
őstag
válasz 6030D #178469 üzenetére
Az a gumihang nem a nyeregben ugrálás miatt van? Tehát nem a nyomatéktól függ, hanem az egyenetlen tekeréstől, ami végül is a "nyomatékcsúcsokat" okozza.
Más: múltkor kicsit lapos volt a gumim, mondom fújok bele (városi bicajomról van szó, montinak lehet csúfolni). Rádugom a pumpát, uh... 1,0 bár.
Emlékszem jjeahh írta korábban milyen nyomásokon megy, én meg csak csóváltam a fejem, hogy tud a felnin menni Szóval becsapós, országútin a 4 már puha.[ Szerkesztve ]
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a Schwinn Csepel 26-os Cruiser bicajomat (3 sebességes agyváltós). Különösebben nincs vele bajom, de nem a szívem csücske a cruiser stílus.
Azt tudni kell rólam, hogy nem vagyok egy kis termetű alkat, jelenleg 185 cm/~115 kg körül vagyok. De már haladok a jó úton. Az életmódváltásom fő eszköze a diéta mellett a bicaj/bicajozás. (Eddig -25 kg.) A cél majd egyszer a tartós 90 kg.
Nyáron, jobb időben heti több alkalommal járok tekerni, általában 1 órát, vagy 20 km-t. Emellett munkábajárásra használom a bicajt főleg. A kséőbbiekben szeretnék nagyobb túrákra is elmenni, szóval a trekking stílus lesz nekem való.Elsőre a Neuzer Firenze 400-ast néztem. (megtetszett, hogy elől-hátul tárcsafékes, Deore váltok vannak rajta) Aztán elkezdtem olvasgatni a témában, és rájöttem, hogy ekkora súlyhoz (meg amúgy is), kazettás hátsó agy lenne ajánlott. Ennek a feltételnek a Neuzer Firenze 300-as felel meg, ezen viszont csak Altus, Acera és Alivio cuccok vannak, valamint "csak" V-fékes, cserébe jóval olcsóbb.
Mit gondoltok? Vállalható a Firenze 400, vagy inkább hagyjam a menetes agy miatt?
200k fölé nem igazán akarok menni, valamint olyan helyről akarom venni ahol elfogadnak SZÉP-kártyát, mert a kerékpár egy részét arról fizetném.[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
Ha már itt vagyok, kérdeznék is.
Kálváriám a Merlin Malt vázzal folytatódik. miután megérkezett az Aliexpresses kormánycsapágyam, úgy tűnik, a méret problémám megoldódott (52mm külső átmérőjű helyett 51.8-as kellett). Viszont egy olyan problémám van, hogy a felület amire felül, nem tökéletes. egészen pontosan, az egyik irányba egyáltalán nem billeg, viszont a másik irányba egy kicsit igen. ebben a videóban nagyon jól bemutatják, hogy mi a gondom. a billegés mennyisége amúgy kb olyasmi, mint ami a videóban a kiindulási eset.
kérdésem a következő: ez mennyire nagy probléma, ha így hagyom, és így szerelem össze a csapágyat? ha meg húzom olyanra, hogy ne legyen holtjáték, emiatt nem fogja kikezdeni a csapágy a fejcsövet?
illetve ha probléma, akkor tudtok esetleg olyan szervízt, akinek van a videóban látható szerszáma? az esetemben még annyival nehezül a helyzet, hogy az én vázamnak kúpos a fejcsöve, és pont az alsó oldallal van probléma. itt a kisvárosban két szervíz van, mindkét helyre elvittem a vázat is meg a csapágyat is, azt mondták szerintük jó lesz így is, ennyi benne van, viszont szerszámuk az nincs, sőt nem is hallottak még ilyesmirőlsteam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #178485 üzenetére
Van aki azt írja, hogy lejjebb, én feljebb emeltem és nekem megfelel .
Más: tegnap éreztem, hogy a köveken mintha koppan a felni, lecsekkoltam és kb. 0.20-0.30 bar-t esett a nyomás. Felpumpáltam és csak most jutott eszembe, hogy nézzem meg lapos-e a gumi, de szépen tartja a nyomást. Nem is látok egy lyukat sem sehol, de gondolom valami apró defekt lehetett a szokásos gumigyilkos ösvényen . Szerintem amúgy tubelessel gyakoribb a defekt, mert a tüskék meg egyebek nem két réteg gumit kell átszúrjanak (külső-első), hanem csak egyet, ugyanakkor kb. soha nem kell terepen leszedni a külsőt defekt miatt és ez király.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz INTELligent #178472 üzenetére
Nem vagyok pro, nem tanultam, csak tovább adom a tapasztalatokat. Lehet, hogy a vízszintes láb a jó, az is lehet, hogy nekem picit előre billen, amikor azt mondják, hogy nyomjam lejjebb. Illetve elképzelhető, hogy outin, síkon vízszintes kell, de mondjuk amikor montival mászol a meredeken, akkor meg le kell nyomni.
Kint is lehet próbálgatni persze, én is szoktam néha kinti tekerés közben is ezzel játszani. Pl jön egy emelkedő, és akkor azon 10 tekerés bal láb, vissza csatol, majd jobb láb 10 és megyünk tovább. Dekázás ugyanúgy megy.gabro0: gondolom arra gondolsz, amikor billeg valakinek a csípője. Attól is lehet, de inkább attól van, hogy elöl nagyobbat nyomsz a lábaddal. Szintén görgőn lehet vele szórakozni, ott is más a hangja a guminak, illetve meg lehet csúsztatni a gumit is.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #178338 üzenetére
Pont ugyanez jutott eszembe, amit írsz.
Aztán kicsit játszadozva a gear calculatorral megnézve a 32:10 és 34:10 áttételekkel a cadence-hez tartozó sebesség értéket és kijózanodtam. Nekem nem tűnnek a különbségek számomra olyan nagy durranásnak (magamból kiindulva 27,5 illetve 29 kerekeket néztem 2,4-es gumikkal).
Most az, hogy 100-as pedálfordulatnál 44,8 vagy 47,7 km/h jön ki (29"-el). Hát nekem ez a 2,9 km/h különbség már teljesen indifferens.
Persze, aki versenyez, vagy kom-ozik az biztosan másként gondolja. -
bajaki
őstag
válasz ivana #178492 üzenetére
Valóban, igazad lehet.
Elvileg ez van benne: ASSES AE963RDQ
(Egy Neuzer X400 tesztben ezt találtam, szerintem a sima 400-é is ugyanez.)Igen, ezekről a Suntour telókról nem sok jót olvastam, de ebben a kategóriában nem is nagyon láttam mást. Lockoutolva mennyire használható/megbízható?
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #178493 üzenetére
Nálam akkor szól úgy ha kigyorsítok, vagy van erőm egy rövid emelkedőn kiállni és tépni a kormányt mint állat, a hosszú, pörgetős meneteknél már egyenletesebb a tekerés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #178497 üzenetére
fenntartom a jogot rá, hogy mások tudnak egyenletesen tekerni, csak én nem
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
INTELligent
senior tag
válasz xy.zsolt #178483 üzenetére
Az SPD itt most a patentpedál kategória akart lenni rövidítve .
Akkor ahogy látom, nyereggel (hogy a platformpedálhoz képest ha patent-ra váltasz, akkor hogyan kell mozgatni/kell-e mozgatni) kapcsolatban megosztóak a vélemények/tapaszatlatok.
Köszönöm mindnyájatoknak! 6030D, itouchfan, xy.zsolt, jjeahh
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
xy.zsolt
őstag
válasz INTELligent #178499 üzenetére
Egyszerű a válasz....ne foglalkozz a platform pedálhoz állított nyeregmagassággal...mivel tök mindegy mi volt, hiszen az függött pl a cipőtalpad vastagságától is amiben éppen tekertél. Szóval kezd el beállítani a patentpedállal és az ahhoz használni kívánó bringáscipőddel.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.