-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz Toobee #211200 üzenetére
Muticsak milyen sárvédőt veszel.
Ja az aszfalt az lehet jó, báár, főleg a fás részek alatt nem hinném hogy felszáradt.
Felfele mondjuk nem annyira gáz, legalábbis nálam szerintem nem nagyon csapódna a retek a 10km/h sebességgel
Lefele meg kínzás behúzott fékekkel menni.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz attiati #211198 üzenetére
Nem tudom ,én így olvastam anno és enyém így 91... A mérést meg ott kell elvégezni ahol még úgy állsz a váz fölött, hogy egy átlagos méretű nyereg orra nincs a seggedben...ezt is olvastam. Ami az átlépőmagasságot illeti, nem akkora bringa kell amit mérsz feltolva a könyvet az ágyékodba, az csak egy referencia szám a testmagasságoddal együtt a helyes vázméret kiválasztása érdekében...vagyis a méretkalkulátor (jó esetben) olyan vázat fog ajánlani amelyről hirtelen leszállva sem fogod tojásaidat rántottává törni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz TomMusic #211202 üzenetére
Syncros Trail Fender
Hátra még nem tudom. Ez az egyik esélyes, mert nagyon beül az alsó forgásponthoz a retek, ahogy a képen is lehet látni:
MUCKYNUTZ MudGuard fekete rövid
Illetve van egy AMS-em, de nem jó helyen vannak a lyukak, illetve előre jó lenne, de oda nem ezt szánom.https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz TomMusic #211202 üzenetére
Végre már veretni szeretném, ezek nagyon papás terepek nekem. CX-szel élvezem, ezzel csak amolyan edzés jellegű. Egyébként meg is örültem neki, hogy milyen jó száraz minden, aztán fent, az utolsó 1-1,5 km intézett el ennyire. Normafánál kukáztam egy jót a szelektívben, kartondarabokkal piszkáltam ki a sarat, ennél több volt, mire felértem a tetőre.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #211189 üzenetére
Rekon hátra, Forekaster előre? Már ha számítanak a grammok is, asszem a Dissector nehezebb a Forekasternél. Száraz időben én szeretem mindkettőt, sárban már nem annyira és a Rekonnal a gyors-sima gurulásért cserébe féktávban kell egy kis kompromisszumot kötni. Rekon Race szerintem már nagyon xc gumi, abból is a gyors versenygumi fajta. Esetleg Rekon helyett meglesheted az Ikont is, de kétlem, hogy jobb lenne.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz Toobee #211204 üzenetére
Elöl a becsúszókat nem tudom mennyire védheti. Bár kétségkívül jobban néz ki mint a gyorskötözős társai.
Úh én ilyenkor terepre biztos nem megyek.
Ha durvulni akarsz, HHH-n tudok egy jó részt. Bár gondolom mindenki. De ott ha elindulsz, nem lehet megállni. Szó szerint.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Toobee
veterán
válasz TomMusic #211208 üzenetére
Melyik részre gondolsz?
Most nézem, a lesajnált, elavult geos 2014-es Speci endurommal tartom még mindig a KOM-ot a Yokon Mondjuk azóta annyit építgették már, hogy nem igazán releváns.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #211200 üzenetére
Yoko-ra akkor érdemes menni, ha a nappal/éjszaka viszonylatban nincs átmenet a fagyponton. Tehát vagy éjjel nappal mínusz és megfagy a talaj, vagy éjjel se fagy. Amíg éjjel fagy addig nem tud elszivárogni a víz az agyagos talajon, nappal meg felolvad és tiszta takony, ragacs (gumi mintát pillanatok alatt letömíti), csúszás, esés…
Ilyenkor érdemes meszes talajú helyet tipikusan fenyő erdő, vagy igazán köves talajt keresni, azok a téli terepezés mekkái. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #211205 üzenetére
Ennél már csak az jobb mikor eldobált papírzsebkendőkkel töröltem a kutyasz@rt (inkább fos ) a kerékről, hogy egyáltalán elindulhassak sz@rzuhanyzás nélkül.
#211209 Toobee...azta milyen szoros a verseny ott, tízedekre vagytok egymástól. Méghogy gyáva nép a magyar!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Ringman #211107 üzenetére
+1. Ugyanilyen vagyok én is, nem igazán tudok edzésként tekinteni a bringázásra. Ritkán szoktam előre tervezni, legtöbbször csak megyek amerre épp kedvem van. Viszonylag sokat megyek (szezonban nem ritka a heti 6-7 alkalom sem), de nem azért mert ez az edzésem része, hanem azért mert imádok bringázni. Mondjuk idén már lehet, h egy kicsit tudatosabb leszek, van pár tervem ezzel kapcsolatban.
Toobee: Én nagyon ritkán tekerek sárban. Hosszan tartó esős időszak után el sem indulok olyan irányba ahol sárral találkozhatok. Ha nagyobb sarat látok magam előtt akkor még az is előfordulhat, h visszafordulok. Szerintem évente max kétszer-háromszor lát sarat a bringám. Valahogy mindig megúszom a nyári zivatarokat is (kopp-kopp). Mondjuk nyáron elég gyakran csekkolom a radarképet a telómon.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #211209 üzenetére
Valószínű a pálya ténylegesen használt szakasza nem ez, eleve a legtöbbször nem megyünk teljesen a tetejéről az aljáig, nem éri meg (a közepén van minden ami érdekes), így nem megyünk ugyanazon a szegmensen.
Az is igaz, hogy 21-ben nagyon sokat építettek a pályán, új kanyar, nagyobb ugrók, kanyarból nagyobb kidobók stb… és a pálya alját (az elág után) még mindig építik, kíváncsi vagyok milyen lesz, amikor teljesen elkészül.
Meg akik oda kijárnak a többségnek nem biztos, hogy időre mennek, az egy igazi öröm bringázás, az élményről szól nem a stopperről.
Az a KOM-od akár örök maradhat.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #211212 üzenetére
Igen, az tényleg a legrosszabb! Sajna, viszonylag sokszor sikerült szart fogni az erdőben. Mivel lakásban van a bringa, akkor is simán érezni, ha látszólag már le van mosva, de az ilyen olyan helyekre azért csak beül a szarpermet és kellemes bukét biztosít, főleg párás környezetben.
https://barbieripnk.hu/
-
TomMusic
őstag
válasz Toobee #211209 üzenetére
Nem tudom a szegmens nevét, ha nem felejtem el majd megkeresem. De lehet csak én voltam puhány
Más: na egy dolog miatt jó ez az időszak. Nincsenek kullancsok és bogarak
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Lacerta
aktív tag
válasz bulikavagyok #211213 üzenetére
Valahogy mindig megúszom a nyári zivatarokat is (kopp-kopp). Mondjuk nyáron elég gyakran csekkolom a radarképet a telómon.
Én meg mindig rommá ázok. Nem győzöm kenni a láncot.
Mobilnet meg sosincs, ha kéne, hogy lássam, jön-e valami ( vagy mikor takarodik végre el? ). -
nagyúr
válasz Lacerta #211217 üzenetére
Tavaly például szerintem egyszer sem áztam el! Mondjuk ehhez kellett egy nagy adag szerencse is. Illetve az is, h olyan helyen laktam ami légvonalban kb 500 méterre van a Bükktől. Mivel visszaköltöztem a belvárosba, idén már jóval nehezebb dolgom lesz ha el akarom kerülni az esőt. Egyébként zivataros időben még azzal szoktam védekezni h nem megyek messze. Olyankor gyakran kétszer-háromszor körbetekerem a környéket. Miskolc nagyon jó hely ebből a szempontból (is), bárhonnan indulsz, néhány perc múlva már mászhatsz is - ha akarsz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #211217 üzenetére
+bulikavagyok...én már annyit nézem az esőradart, hogy nejem idegbajos lesz valahányszor észreveszi. ...de nem szoktam megázni, néha beállok valahová majd figyelem telefonon ahogy elhalad az eső mielőtt továbbindulnék, kedvenc kenőanyagomat is egyből levinné.
#211215Toobee...ez a fóti Somlyó szó szerint egy kutyasz@rató, ahol megy a paraszt elengedett kutyával a természetvédelmi területen és úgy ragad mobilja füléhez, hogy észre sem veszi a borjú méretű dögjét ahogy az az egyetlen 50 cm-es ösvényre pakolja félkilós adagját. Arra sem veszi a fáradságot, hogy félretolja valamivel, hadd lépjen/hajtson bele mindenki.😠 Ááááhhh, gyűlölöm az ilyen kutyasz@ratókat, mert ezek nem gazdik és csak vécézni hordják ki kedvenceiket.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani ha rendelkezésre áll az ANT+ és a BLE akkor melyiket érdemes használni? Komputer és seb/cad/hr szenzor az érintett eszköz.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #211220 üzenetére
Én dettó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Erről jjeahh kolléga agresszív gumijai jutottak eszembe, itt talán kerülne kedvérevaló hátsó. 🤭 [link]
... még a nézők is menekülnek olyan agresszív egyik-másik. 😆[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz bulikavagyok #211219 üzenetére
Csak az Avasra ne mássz fel a kilátóhoz, mert lehet a bringa nélkül jössz le
De tényleg nagyon szép Miskolc környéke, Lilafüred és a Bükk, szuper lehet ott bringázni.
-
attiati
veterán
válasz Hasaggymeg #211203 üzenetére
és milyen módszerrel mérted meg? (A 189/91 eredményt)
"nyeregben ülést kellene reprodukálni a mérésnél, fájdalomhatárig kell feltolni a mércét ahhoz, hogy jó eredményt kapj"
Vagy itt arra gondolsz, hogy az egész mérés a helyes nyeregmagasság beállítására szolgál?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Mezga Aladár #211221 üzenetére
Kérdés mivel akarod használni, telefonnal, vagy mondjuk számítógéppel virtual ride-ra
Telefonok nem nagyon tudnak ANT+-t ha jól tudom, számítógép tud ANT+ s usb-vel...ÉN kékfogat használok mindenhol, nem volt még vele gond...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz vallas #211227 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, helyesen:
Kerékpáros komputer és seb/cad/hr szenzor az érintett eszköz.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
balintbaba
tag
válasz Mezga Aladár #211221 üzenetére
Szerintem édesmindegy, ha valamelyik jól működik, akkor maradj annál. Én igazából azt sem tudom, hogy a Polar övem meg az Inpeak teljesítménymérőm pontosan mivel csatlakozik a Garminomhoz.
-
Lacerta
aktív tag
válasz andrisbandi #211218 üzenetére
Köszi a tippet!
De igazából majdnem mindegy, mivel kenem, ázás közben nem szokott gond lenni, utána pedig mindenképp átkenem ha megszáradt. -
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #211201 üzenetére
A Rekon nekem jonak tunik, kinezetre. A Dissector pedig jo elore is, hiaba az van rairva, hogy rear. Maxxis szerint is jo az elore, trail felhasznalasra idealis. Eleg sok jarhato combo van. Nalam a DHR II az durvan Enduro kategoria. Ha Dissector hatul, akkor DHR II elol. Ha Dissector elol, akkor mehet hatra is Dissector, vagy Rekon. Itt sulyt sporolhatsz az utobbival, rolling res. az kb. egyenlo mindkettonel.
En most elszantam magam, es ramegyek erre a combora, Rekon DC -vel es Dissector Maxterra -val. Ha nem bejovos, akkor meg mindig mehet hatra a Dissector, elore meg a kemenyebb DHR II.
Aztan ha meg jelentosebb sulyt akarok csokkenteni, akkor inkabb ramegyek egy XRC1200 -ra, vagy fuzok magamnak egy kerekszettet. Most is volt fent olcson DT Swiss 180 -as HUB szett.Kettonk bringaja kozott nem sok a difi, rugoutban van 20mm, a geoban talan alig van elteres.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Lacerta
aktív tag
válasz bulikavagyok #211219 üzenetére
Én nem is számoltam, hányszor.
Azzal járok melóba is, és ugye nem maradok az irodában, ha délután esni kezd.
Tekerni pedig tematikusan szoktam, nagy vonalakban megnézem, mit akarok megnézni az erdőben, aztán nekiindulok. Nem mondom, hogy nem volt olyan, hogy visszafordultam az elején, mert esni kezdett, de ha eljutok 15-20km-re, akkor már nem szoktam feladni. Hétvégente egy délutánom van, hogy kitekerjem magam, ha megfutamodok, arra a hétre annyi volt, így jártam.
Tegyük hozzá, hogy jellemzően aszfalton megyek, amíg lehet ( így jön ki a táv, és messzebbre eljutok ), és csak a csemege része terep, ami egy 70-80km-es körből 10-15km szokott lenni. Viszek esőkabátot, oszt csók. Meg számon tartom, hol tudok behúzódni valahová, ha nagy a gáz.
Azért néha járok úgy, hogy az jár az agyamban, hogy ha itt belém csap a villám, vagy nyakon vág egy szálbükk, a rókák fogják a csonjaimat elhordani, mert még a telefont sem méri be senki.
[ Én Majláthról szoktam tekerni ][ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #211231 üzenetére
180-as agyra fűzött Berg felnit fogtam nem olyan rég. Sokkoló volt az élmény. Ha jól emlékszem, az 1200 grammot sem érte el a szett 30-as szélességű felnivel. Runner talán többet tud róla.
Látom Pali rendesen izzad a bringáddal. Mikor kapod vissza?
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
nagyúr
válasz zsocy #211224 üzenetére
A Kilátó (illetve az Avas) nagyon jó hely! És nem mondanám, h különösebben veszélyes! Én legtöbbször a belváros felőli részen tekerek, de néha begurulok a paneldzsungelba is. A belvárosból Miskolctapolcára (és vissza) nagyon sokszor megyek az Avason keresztül. A Kis- és a Nagyavason rengeteg hangulatos hely van, pincesorokkal, macskaköves utcákkal, stb. Azon a részen több DH versenyt rendeztek már! Amióta elektromos bringám van számtalanszor bejártam már a "hegyet", keresztül-kasul. A macskakövet felfele kimondottan szeretem! Miskolc sokkal több mint Lillafüred és a Bükk! Ha el tudunk tekinteni attól, h nem ez az ország leggazdagabb régiója (LOL), és eléggé "színes" a lakosság összetétele, akkor ez egy elég király hely. És szerencsére nem csak én gondolom így. Mindenkinek csak javasolni tudom, h jöjjön el ide 4-5 napra, biztos, h nem fogja megbánni.
Lacerta: A Majlátról a belvárosba jársz dolgozni? Azért az korrekt táv napi szinten. De tök jó helyen laksz egyébként, onnan nagyon király helyeket vannak köpésnyi távolságra.
"Tegyük hozzá, hogy jellemzően aszfalton megyek, amíg lehet ( így jön ki a táv, és messzebbre eljutok ), és csak a csemege része terep, ami egy 70-80km-es körből 10-15km szokott lenni. " - legtöbbször ugyanígy nálam is.
Én egyébként nem a villámtól tartok, hanem inkább a vadállatoktól. Lehet, h viccesen hangzik, de valamiért néha van bennem egy ilyen félsz. Persze nem Lillafüred környékén vagy a Kisavason, de a Bükk közepén tekerve néha vannak hülye gondolataim. Ezeken a helyeken teljesen felszabadultan tudok bringázni ha van velem valaki. Ez mondjuk elég ritkán fordul elő.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #211233 üzenetére
Igen, en is azon rugozok, hogy egy-egy jo dealt kifogva azert osszejon egy olyan kerekszettre valo cucc. En meg majd eltokolok vele... De ott nagyon sokat lehet fogni, es megerezni a kozel 600g -ot.
Megszivta, kicsit sajnalom is. A gyari folia lejott, de a ragaszto ott maradt a vazon. Na most azt kapargatja kezzel. Massal nem lehet, mert megkarcolna.
Irtam is neki, hogy ha nem lesz meg most hetvegere, nem gond, kibirom. Helyette elmegyek terepfutni, beiktatok egy felmaratont, ha jo ido lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz attiati #211225 üzenetére
Szokásos, könyv, fal és mérőszalag...és 187, nem 189.
#211226erhas01...a katona sírokhoz a 16%-oson kérded? Én például 41, vagy 42x mentem fel egymás után...egy óra alatt...40/10-es áttételen...elengedett kézzel.🤦♂️
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz ZolkoW #211154 üzenetére
Mar egy ideje gőrgőzök brytonnal, először 410 majd 420,sosem volt ilyen gond, valami beallitasi hiba lehet nalad vagy csinalj fw update - et.
Elsődleges sebessegforrasnak add meg az spd szenzort, a többin se a gps legyen mert ha az spd szenzort nem latja még mert mondjuk nem ébredt fel vagy nem forog a kerék picit akkor lehet ugrik tovább a masodik lehetőségre.
Ha pedig telefonnal össze van párosítva és kint tekersz akkor eleve időközönként magától kalibrálja a magasságot, meg az összepárositás kezdetekor eleve.
A kijelzőnél van olyan opció hogy mindig ki.Az android szoftverre viszont férne rá valami javulás mert lassú, nem mindig csatlakozik a telefonhoz, a pulzus zónákat a statisztikaban nem a megadottak szerint jelzi és a naptárt se lehet átállitani úgy hogy hétfő legyen az első nap, meg hogy görgőn ha autopause van akkor az állás időt átlagot is beleveszi a teljes tekerés időbe. kisebb dolgok de zavaróak
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #211237 üzenetére
nem a magasság a gond, az idő. óraátállításkor folyton úgy marad, mert nem szeretek ilyenekkel szarakodni, és eleve, mondjuk lehetne opció, hogy a telefon idejét veszi alapul, és nem is lenne miről beszélgetnünk.
a kijelző világítás kezdettől el van szúrva, pedig 1-2 frissítés jött már rá. igaz, csak vezetékmentesen tudtam frissíteni, az appon keresztül, mert a win nem rendesen kezeli, bár tárhelyként látja. a feltöltésekkel nem sokszor volt gondom, párszor kellett usb-n leszedni a file-t.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #211238 üzenetére
Ez a kijelző dolog elég gáz, a régi garminomon is kb. 10 fokozatban lehet állítani a fényerőt, vagy teljesen kikapcsolni és azt is lehet állítani, mennyi időt maradjon bekapcsolva. Sőt, a kijelző világítást és a menü témáját is hozzá lehet kapcsolni a napnyugtához/napkeltéhez.
Az újabb Garminoknál láttam mondjuk olyant, hogy az auto pause 4-5 km/h alatt szünetelteti a mérést és nem lehet beállítani, hogy már 1km/h-tól mérjen, ezért meredek nehéz emelkedőkön leáll és húz egy egyenes vonalat . Vajon az 530, 830 is ilyen? Brytonokban rendesen működik az auto pause?Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #211239 üzenetére
Nálam a sima 15-nél rendesen műxik...ugyanakkor leállítani nem tudom úgy, hogy utána majd folytassam, ha egyszer leállítottam indításkor újat kezd, vagyis nincs manjuöl phóz. ...másik meg nem tudja valaki mire kapcsol be a háttérvilágítás, mert nekem egy év alatt sem sikerült rájönni. ...meg mi az a DST (tudom, hogy déjlájtszéjvingtájm), vagyis hogyan használható és mire? Így visszaolvasva nekem már ez a Ryder 15 is túl bonyolult.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz jjeahh #211239 üzenetére
Edge800-am van azzal semmi pause probléma, elindulok és pár - akár 1-2m -méteren belül már megy is. Nekem a kijelző az ami lehetne nagyobb és a navigáció - ami nem rossz ugyan -
amiben tervezhetne onnan ahol vagyok ha letérek, azt csak akkor, ha leállítom és újra indítom a navigációt.[ Szerkesztve ]
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #211236 üzenetére
5 perces kom-on 42x 1 óra alatt? TaníCCS Mester!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz ZolkoW #211238 üzenetére
Irtad h gond volt a rogzitessel gps beallitassal, arra reagáltam
Egyébként nekem pl óraátállításs után úgymaradt, mert sose nézem rajta az időt,elmegyek edzeni akkor látom a tekerés időből, túrán meg ugyis a telefont nezem ha megallok, stb. Es problémat nem okozott ez.
Kijelzővilagitassal se volt gondom sose beallitottam telefonról és rendben van, frissíteni gyári kábelével szoktam amit a pc hátsó usb portjába dugok és mindig patent sose volt gond[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #211240 üzenetére
Nálam a háttérvilágítás az kb a naplemente időpontja körül kapcsol be +/-10 perc és ezt konzekvensen követte egész évben, szóval valószínűleg mivel az idozonat tudja, ezért így van beprogramozva.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
6030D
Ármester
Me' nyugaton betartják a másfél métert! [link]
Nem volt szürkületben esvétozó lámpa, azért nem látta.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #211247 üzenetére
Szomorú az ilyen, felénk több ismerősöm hasonlóan gondolkozik, szidja, gyűlöli a bringásokat, a saját bénasága miatt, mert kezdő rutintalan sofőr és fél szabályszerűen előzni. Az ilyen gondolkodás ha bunkósággal is párosul, életveszélyes. Múltkor a haveromat mellékutcából kihajtó autó gázolta el, majd a sofőr kiszállt és még jól meg is verte, csakmert hülyebringás, pusztuljon az összes
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz 6030D #211247 üzenetére
Elmebetegek mindenhol vannak, csak nem mindegy mennyi. Mo-n én autót vezetni is utálok, annyi az agresszív paraszt, hogy az hihetetlen. Itt is akad mutatóba pár, de szerencsére alig, meg azok sem engednek meg azért maguknak olyanokat, ami Mo-n tejesen mindennapos.
Amúgy meg pont nemrég volt Győr környékén egy ugyanilyen eset, ott két halott kerékpáros volt a történet vége.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 90 - modellalkat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Acer notebook topic
- Motoros topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care