-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #211499 üzenetére
Nekem is fázós a kezem, de korlátozott a vastagság, amivel még jó az irányíthatóság is.
Most rendeltem egy Giyo outi meg egy monti ilyen védő bizbaszt. Spanyol raktárból, hogy hamar itt legyen, erre látom, hogy kínából adta fel a jóemberhttps://barbieripnk.hu/
-
bringasisti
őstag
válasz Toobee #211493 üzenetére
Teljesen mindegy melyik kesztyűt veszed mindegyiket Pakisztán gyártja. Egyszer lementem egy új kesztyűben Balatonra és másnap savó folyt a kezemből. Olyan volt hogy a gyógyszertárba megmutattam és a vényköteles gyógyszert és kenőcsöt egyből adták minden recept nélkül.
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #211501 üzenetére
Juj, ez komoly lehet, kíváncsi vagyok. Én is agyaltam ilyenen, de valami olyant akartam, amivel terepen sem érzem magam korlátozva, plusz kissé tartok attól, hogy ha kivenném a kezem belőle garmint nyomkodni, telefont matatni, enni, t*knyot lőni, öltözni-vetkőzni stb, hamar lefagyna a és utánna nehezen melegedne vissza. Aszfalton viszont lehet nekem is beválna, hosszabb monoton alapozásokon, amikor sokáig markolom a kormányt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #211506 üzenetére
Az a terv, ha a koncepció beválik, akkor a montis átmegy valamelyik ősmontira és beszerzek egy Wolftooth-t is. Múltkor láttam egy Speci fullyn valami hasonlót, nagyon jónek tűnt. Itt van még pár hasonló, pogies néven futnak.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz bardi #211507 üzenetére
Acerbis X-elite vagy AVS Racing kapható. Jó ötlet, én is gondolkodtam ezen, végül a munkábajárás miatt mindenképp ki akartam próbálni ezeket az olcsó, Alis cuccokat.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #211501 üzenetére
Hűha, ezzel nem kell ugyanúgy megtanulni menni mint a becsatolóssal? Mi van ha hirtelen el kényszerülsz engedni a kormányt megtámaszkodni?...vagy olyan nincs is? Erdőben, csúszósban biztos van.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #211512 üzenetére
Ez inkább bejárni, lazább tekerésekre, amikor tényleg hideg van. Semmi vadulás.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #211513 üzenetére
Az más, gondolom főleg aszfalton, menetszélben jól jön, én terepen nem megyek úgy, hogy a széltől fázzon a kezem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #211517 üzenetére
Ha terepezni indulok, általában szoktam, tekerek 1-2km-t regeneráló pulzuson nagyon nyugiban de magas pedálfordulattal pörgetve, aztán alapozó tempóban nyomom terepig. De nem mindíg jön össze, van amikor a regenerálós pörgetést kihagyom. Felénk terepig aszfalton van, hogy csak 2-300 métert kell tekernem, de 4-5 kilóméternél többet kb. soha.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bzs73
őstag
Üdv! Váltottam hajtókart m8000-ről m8100-re, és lánctányér felfogatás ügye más. Kéne vennem ilyen szerszámot: [link] TL-FC41 szerszám Direct Mount lánctányérhoz. Van ennek más verzója, alternatívája, olyan sűrűn nem használnám, sok helyen nincsen, itt találtam szlovák boltban.
If a second or you are the first to lose.
-
123xyz
tag
válasz 123xyz #210999 üzenetére
Sziasztok. Remélhetőleg utoljára kérek tanácsot, és lezárul a kerékpár-vásárlás hamarosan
Először is, a kormányszár opcionális cseréjével kapcsolatban beláttam, hogy nem olyan állíthatót kéne venni, mint amit linkeltem, de ez tulajdonképpen ráér, ha már kitapasztalom, hogy milyen lesz új kerékpár. Köszönöm az ezzel kapcsolatos javaslatokat.
Másodszor: néztem a linkelt Giant Toughroad SLR1 kerékpárt is, de egyrészt nem igazán tetszik a színe, másrészt a gumik is túlságosan ballonosnak tűnnek a 99%-ban aszfalton való használathoz (tudom, arra is lehet megoldás, de egyébként is inkább új kerékpárt szeretnék, nem használtat).Szóval volt ez a Merida, amit bedobtam legutóbb: MERIDA Speeder 200 férfi fitness kerékpár | BikeCafe (a linktől függetlenül ez is feketében lenne amúgy). Kaptam róla jobb és rosszabb visszajelzést is, viszont a Matrix külsőről külön köszönöm a tapasztalat megosztását #211012 -ben goldnarmz-nak. Azt és a netes kereséseim eredményeit figyelembe véve nem is erőltetném ezt a Meridát túlságosan. Csak mint B terv.
Hasonló áron és felszereltséggel találtam azóta ezt a Kross-t, szerintetek megérheti? Kross PULSO 2.0 kerékpár - 2020 (speedbike.hu) Elvileg ugyanúgy 11 kg körüli, szintén Sora váltókkal, talán jobb gumikkal: SCHWALBE SPICER K-GUARD 700X35 (tippre, ha valami 'fitness - trekking között valahol' jellegű élményre vágynék, akkor ez a 35-ös gumi méret ideális lehet, ha nem tévedek).
Végezetül, ha esetleg annyival jobban megérné, akkor még ez lenne a maximum, amit árban vállalni tudnék: Cube SL Road darkred´n´red , ez 360k, elvileg van is a méretemben az egyik webshopban. A tömege ennek is ideális lenne, a váltó mondjuk nem Sora, hanem Claris, a neten keresgélve utóbbi talán "gyengébb", de lehet benéztem. A +40 ezret viszont csak akkor költeném rá, ha nem csak a "márkanevet" fizetem vele, hanem bizonyos szempontok alapján valóban megéri. Ezzel kapcsolatban még jöhetnének tanácsok
Mindent egybevetve most a Kross az elsőszámú jelölt, szeretnék még erről 1-2 véleményt kapni, hogy annál a modellnél láttok-e bármi buktatót. Aztán lassan eldöntöm végre, hogy mit veszek, figyelembe véve az eddigi és az esetleges további válaszokat is. És ismét csak köszönöm mindenkinek, aki válaszolt korábban, bármelyik témával kapcsolatban, amit felvetettem
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz balintbaba #211071 üzenetére
Szuper vásárlói élmény. Volt egy kis időm összerakni az AXS rendszert, erre a váltókar alsó része nem működik, semmi jelet nem kap tőle a váltó. Most postázhazom vissza Németországba. Most rákerestem neten, másnál is előjött már ugyanez a probléma egy zsír új upgrade kitnél.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #211519 üzenetére
Nekem a terepig kb. 3 km, bár nekem azonnal mászással kezdődik a bringázás. Először egy rövid 8%, aztán párszáz méter után jön egy 13%-os utca
De utána is mászás, rövidebb - hosszabb vízszintes részekkel. De nem vészes, 8km alatt van 355m szint. Csak vannak combos részek, illetve sokat megyek aszfalton is.
De azért próbálok nem lazsálni. Igazából indulhatnék lefelé is, de egyrészt akkor vissza kell mászni azt a szintet, másrészt meg akkor gyengének tekintem magam.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #211523 üzenetére
Akkora az igény, hogy megy a szalag munka.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
STC Speed
őstag
válasz Dark Archon #211491 üzenetére
Lehet akár a szög is nagyobb, csak szerintem a 60mm már nagy lépés 90-ről
Nekem pont ez tetszett, hogy nem hivalkodó, anno egy kellys és e közt vacilláltam és döntő tényező volt, hogy a kellysen mindenhol ott virított, hogy KLS,kellys..stb. matrica.
Szerintem is jó az a vázméret! -
MPowerPH
félisten
Megjott a tej a gumikhoz. Holnap elhozom a bringat is.
Na most tubeless -t en magam meg nem csinaltam, szoval inkabb kerdezek, mielkott nekiallok. Van a Youtube tutorial vid, azt persze megnezem.
Van valami trukkje? Leszedem a gumikat, felrakom az ujakat. Mehet a felnirehuzas elott a gumiba kozvetlen a folyadek, vagy inkabb rakjam fel, es a szelepen keresztul pumpaljam bele?
Mekkora mennyiseggel szamoljak per kerek? 120ml -t ir minimum 29" eseten. De ez ugye 30 -as belso atmeroju felni. Tobb kell bele?Mi a menete az utan, hogy fent van a gumi es a tej is benne van? Siman felfujom? Mekkora nyomasra ra kell az elejen feltolni, es meddig kell ugy hagyni, majd megnezni, ereszt e?
Nincs tobb kerdesem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #211527 üzenetére
- régi szalagot leveszed, felnit belül alaposan megtörlöd
- új szalagot felrakod, mindenhol szépen rásimogatod a felnire, rendesen ragadjon rá, szelepnél kezded és a végén kb. 10cm átfedéssel fejezed be
- a szelep hegyével szúrsz lyukat rajta és azon nyomod át a szelepet, vagy ha nem megy, próbálj valami vékonnyal lyukat fúrni, pl. egy tűvel, a lényeg, hogy a lyuk kisebb legyen, mint a szelep átmérője
- felrakod a gumit, a végén amikor a peremnél már csak 10cm van hátra beleöntöd a 120ml tejet, vagy teljesen felrakod, kicsavarod a szelepmagot és a szelepen át öntöd bele
- felpumpálod annyira, hogy a helyére pattanjon mindenhol a perem, de 2.5-2.7 bar-nál magasabb nyomásra semmiképp ne pumpáld, mert esélyes, hogy fel fog robbanni. Én 2 bar-ra szoktam, bőven elég, de ehhez nem árt pontos nyomásmérő . Lehet, hogy kompresszor vagy booster nélkül nem fog menni.
- tekersz vele legalább 10-15km-t, hogy összeálljon a rendszerFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #211527 üzenetére
Bár jjeahh kollégának nemcsak korábban volt olyan, hanem még azok közé is tartozik akik végül meggyőztek engem is, hogy belsőnékülivé váljak, egy ponton mégis eltérnék az általa javasolt menetrendtől, ugyanis én felfújnám (felfújtam) szárazon is, még mielőtt bármit beletöltenék, mert ha egyszer felpattant a külső a helyére utána a walk in the park lesz az egész tyúkbelesítés. Természetesen így már a betöltős módszer nem műxik, felpattant szélekkel már csak fecskendővel lehet bejuttatni a tejet a szelepmag helyén, de így pl. biztosabb az is, hogy nem fújja ki neked sehol a tejet. Ha elég gyorsan fújod, faxán van összeállítva és a felni is tökéletes, szépen fel fog pattanni és még a levegőt is tartani fogja minden tej nélkül...legalábbis ideig-óráig. Így már ez elején, még trutyi nélkül megbizonyosodhatsz, hogy jól összeraktad a rendszert, nagy szelelések nincsenek...aztán leengeded, mehet bele (szerintem elsőre 100ml elég, de írja a flakonon is) a tej, szelepmag vissza és újra felfújhatod. Első, tej nélküli felfújást akár szelepmag nélkül is megcsinálhatod, ha jó a pumpa (pláne ha esetleg kompresszor is van a kéznél) úgy még hamarabb felpattan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #211530 üzenetére
Ilyen szempontból imádtam a Mavicot, felfújtam szárazon és az első tüskéig akár már mehettem is volna vele. Ennél faxább már csak az tubeless felni lett volna, melyen lyukak sincsenek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #211529 üzenetére
én is így csináltam, szelepmag ki, majd szárazon felfújni, így a gravel gumit szárazon simán fel lehetett fújni 4 bar fölé (!) a lidis műhelypumpával.
mondjuk nem lett tökéletes, és vsz. jjeahh tippje lesz a jó, valahol a szelep környékén lesz a hiba (gyári tubeless szalagon túl nagy lenne a lyuk?), de nem foglalkoztam vele, hetente újrafújom
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #211527 üzenetére
A két kolléga mindent elmondott. Most 2 kerék után én is úgy csinálnám, hogy elsőre felfújom szárazon és a szelepmagon át nyomom bele a tejet. Az új maxxis gumik annyira lágyak, hogy hiába hagytam a végén 10 centit ahova a tejet töltsem, 2-3-szor visszabontotta magát a felni közepéig... Amúgy a gumik könnyen felmentek a felnire és sima Aldis állópumpával minden gond nélkül fel tudtam fújni. Én úgy csináltam, hogy fújásnál a szelep felül legyen, és akkor kézzel kicsit rá lehet szorítani a gumit, így talán még hamarabb felpattan.
Más:
Pár napja elkezdtem legózni és szétbontottam a bringát, cserélek minden csapágyat a forgáspontoknál, hátsó kerékben, illetve középcsapágyat is. Először azt hittem, hogy elég lesz egy kis átmozgatás meg plusz zsírzás nekik, de a legtöbbjük már rágott ahogy forgattam.
[kép] [kép]
Kis melegítés és ütögetés után az összes csapágy szépen kijött, kivéve ott ahol duplán vannak, mindkét oldalról. Na azok jól megszivatnak.
Itt látszik, nem lehet egyik oldalról sem megütni, illetve közéjük ütni sem: [kép] [kép]
Tegnap elvittem egy szombathelyi bringaboltba, de ott sem tudtak vele mit kezdeni, nincs hozzá szerszám... úgyhogy rendeltem ilyet, remélem ezzel már sikerülni fog.
Csapágy behúzásnak a menetes szár + különféle méretű alátétek és crova fejek jó megoldásnak bizonyulnak.
Az egyik videóból lestem egy jó trükköt, a zsírt egy orvosi feskendőbe töltve nagyon szépen, pontosan lehet vele oda nyomni és annyit amennyit kell, nem kell drága zsirzó pisztoly.
Most még fóliát kell szeretnem, mert a hátsó támvilláról mindent lekapartam, már csúnya volt. -
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #211530 üzenetére
Kivéve ha gumi leszedéskor feljön valahol a szalag, vagy a kitágult szeleplyuk miatt elereszti a levegőt a tubeless szelep mellett. Utóbbit esetleg meg lehet oldani gettó stílusban úgy, hogy a régi szeleplyukra ragaszt 10-20cm szalagot és fúr új lyukat rá .
Hasaggymeg: te szerencsés vagy a Mavic/Race King kombóval, nekem asszem csak a Maxxis Rekon sikerült anno egyszer kompresszor nélkül, de nem tudom hogyan, mert azóta sem jött össze. Pedig ilyen pumpám van Ha szárazon felpumpálom, majd leengedem sem marad a helyén, hanem egész körbe visszaesik a gumi pereme a felni közepébe. Nálam csak akkor marad a helyén a gumi, ha már tej van benne és rendesen összeállt a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #211534 üzenetére
Utóbbit esetleg meg lehet oldani gettó stílusban úgy, hogy a régi szeleplyukra ragaszt 10-20cm szalagot és fúr új lyukat rá
szerintem nálam ez fog történninálam simán a peremen maradt a gumi (sőt van ahol alig tudtam lenyomni a peremről), de ez 40-es gravel gumi 22-as belméretű felnin.
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #211534 üzenetére
én is csillagcsavarhúzóval szúrok lyukat a szalagra, előbb picivel, aztán még 1 vagy 2 mérettel, de a Mavic gyári szalagjával sem volt gondom. Igaz, én fogóval húzom a szeleprögzítő anyát is rá, hogy a szelep/sapka tekergetésétől nehogy meglazuljon. Könnyű túlhúzni, szóval óvatosan, de kézzel szerintem nem elég.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
flash-
veterán
válasz 123xyz #211522 üzenetére
"Giant Toughroad SLR1 kerékpárt is, de egyrészt nem igazán tetszik a színe, másrészt a gumik is túlságosan ballonosnak tűnnek a 99%-ban aszfalton való használathoz (tudom, arra is lehet megoldás, de egyébként is inkább új kerékpárt szeretnék, nem használtat)."
szerintem a gumik sokadlakos szempont legyenek vásárlásnál, még az más tészta persze hogy mekkra méretűvel adják (29 vagy 28) vagyis hogy milyen a max méret ami befér,
de ugye úgyis kopik, meg aztán cserélehtő "filléres" dolog, inkább a vázminőség-külső kinézet(a kinézet ami szerintem még fontosabb mint a felszereltség hisz évekig használod, minél jobban tetszen, ennél lehet fontosabb? nem hiszem hacsak nem valami versenyző vagy ahol a századmásodpercek számítanak..
de ezt mindig elfelejtik ajánlásnál..inkább válassz olyat ami tényleg tetszik, max később cserélsz rajta ezt-azt ) -felszerelés,stb..giantból azért van még 1-2 fitness,rezgéselnyelő technikával, látszik a vázon hogy minőségi na,az sokat elárul:
[link]
[link]
[link]
illetve meriada:
[link]speci,de van nekik sok féle fitness ahogy nézem:
[link]bianchi:
[link][ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ringman
nagyúr
gondoltam ma elmegyek napközben tekerni -> esik a hó és fúj a szél
-
goldnarmz
aktív tag
válasz 123xyz #211522 üzenetére
Én azt mondom, hogy hagyd ezeket a francba, és csapj le erre. Ez a Pro verzió, nemrég ilyet vettem én is. 105-ös felszereltség, nem ilyen Sora, meg Claris, és tsai. Még bőven garanciális, és a papírjai is megvannak, ahogy látom.
Szerintem sokkal jobb vétel volna, mint amiket linkeltél. -
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #211536 üzenetére
Nálam elég kézzel ráhúzni amennyire csak tudom, félek, hogy egyszer kapok egy vágásos defektet, amit a tej nem tömít, belsőt kell rakjak és terepen, fogó nélkül nem tudom majd kiszedni a szelepet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
goldnarmz
aktív tag
válasz MPowerPH #211527 üzenetére
Annak azért nézz utána, hogy milyen széles 29" gumiba kell 120 ml, mert nyilván "balonosság-függő" is a dolog.
Nálam a 2.8"-as 27,5-be kellett 130 vagy 140 ml. Pontosan nem emlékszem. Ami azért jóval a 27,5"-ba ajánlott lötyimennyiség felett volt.
Egyébként a tubeless-esítés nem egy ördöngős dolog. Ha nekem ment, bárkinek menni fog.
Az első kicsit szenvedés lesz, mert új dolgot csinálsz, de a második keréknél már rutinosabb leszel.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #211543 üzenetére
Vastagság, anyag kb ugyanaz. El se kezdem haszálni, várom a válaszukat. Az biztos, hogy azt visszaküldöm bontatlanul, remélem, ezzel se kínlódnak, megy vissza. 900-as Dekás lesz helyette, meg az új, AM kesztyűjük D3O-val. Ez a kettő szinte kijön a drágábbik Fire árából...
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #211544 üzenetére
Dekából nekem csak egy ilyen van, ez nekem 10-15 fok körül jó, képeken vaskosnak tűnik, de már megtanultam, hogy inkább az anyag számít, sajnos a polár egyáltalán nem szél álló. A 900-as ránézésre szerintem egyszerű softshell, annak minden előnyével, hátrányával. Nem vízálló, csak víz lepergető és az, hogy mennyire meleg nagyjából attól függ, mennyire vastag a softshell anyag. Tippre 0 és 5 fok körül terepen okés lesz.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz STC Speed #211526 üzenetére
Értem, megpróbálom egyelőre csak rövidebbel, 5eFt-t megér. Én sem akarnék más feliratot, bár az RFR-t nem bánnám, elvileg ők gyártják a Cube-nak is. A neon-sárga tetszik nekem is, erre pont az nincs kitöltve a színnel, csak a többi... én ezt nem is értem. A valóságban is ilyen?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #211533 üzenetére
Én addig ki nem szedném őket míg nincs legalább egy pár új, közepén tépni nem biztos jót tesz a csapágynak. Nem tudod ott helyben takarítani, kenni?
#211536ZolkoW...nekem az eredeti Mavic van ami a kerékkel jött, és én is óvatosan meghúzom fogóval is. Gumibelső sosincs nálam, így kivenni sem lenne értelme defekt esetén.
#211545 jjeahh...terepen kétlem kevés lesz a 900-as, nekem régebbi 500-as van de már többször volt 0°C alatt is, hogy levettem kissé hűteni magam. ...természetesn olyan is, hogy a végén fázott a kezem benne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #211547 üzenetére
Már megvettem az új csapágyakat, csere lesz mindegyiknek. Áhh, azokat amiket kiütök, én sem tenném vissza már. Csak már jönne ki a helyéről...
[ Szerkesztve ]
-
123xyz
tag
válasz goldnarmz #211540 üzenetére
Olyan sokat számít a Sora helyett 105-ös felszereltség? Amúgy jól néz ki, meg tetszik is, majd még átgondolom, ha tényleg elérhető. Csak megint az a tipikus jelenség fordul elő, hogy eredetileg 250-300 körül akartam választani valamit és már ott tartunk, hogy inkább 360-ért nézzek
-
Lacerta
aktív tag
Van az asszonynak egy régi csepel agyváltós bicaja, azt találta ki, hogy rendbe hozhatnám neki, mert hogy szerette azt jánykorában.
Kikaptam a két kereket, mert a külsők már elfolyósodtak rajta, most azon agyalok, hogy a rozsdát a felniről és a küllőkről mivel tudnám valami nem túl durva módszerrel eltávolítani? Krómozott mind.
Illetve, az agyváltót is átpucolom, vajon mennyire sűrű olajjal szokták azokat kenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- Mata összteleszkópos kerékpár