-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Runner_fxr
Ármester
Hosszabb kihagyás után, végre volt időm egy rendesebb terepezős körre, nagyon hiányzott már. Viszont szomorúan kellett tapasztaljam, hogy a Marzocchi Z1(Fox36) villám megadta magát. Olyan mértékben kezdett el kotyogni, hogy már menet közben is érzem a kormányon, fékezéskor. Pedig nem egy piszkafa.
[kép]
[kép]
1,5 évet bírt és tulajdonképpen nem is volt se sokat sem nagyon durván használva.
Szüksége van szegénynek új lábra. A magyar forgalmazó korrekt volt, intézik az alkatrész garanciális beszerzését. -
PiJee
újonc
válasz Perillustris #220920 üzenetére
Ahoj,
ehhez két megjegyzést kell hozzáfűznöm:
- Az, hogy a Topstone Carbon 1 Lefty iránti jelenlegi megrendelői igényeket előreláthatóan csak 2026-ban sikerül teljesíteni az aktuális beszállítói visszaigazolások alapján prognosztizált gyártási tervek szerint NEM jelenti azt, hogy kerékpárt vásárolni szándékozó végfelhasználóként te csak egy ennél későbbre becsült szállítási dátumot kapnál, ha betérnél egy, a márkát forgalmazó bringaboltba. A beérkezett megrendelések a nagykereskedők/viszonteladók felől jöttek.
Ha bemennél például a szomszéd utcai bringaboltba, lehet, hogy a velük kapcsolatban álló nagykereskedő által megrendelt X mennyiség következő adagja épp a következő hónapban kerülne legyártásra és kiszállításra és még épp van elérhető darab az általad keresett méretben/specifikációban/színben stb a cseheknél, amit ők le is tudnak foglalni neked. Augusztusban tekerheted is.
Én személy szerint idén karbonvázas gravelt akartam vásárolni (két éve vettem alu hardtailt meg városi futkosós "fitnessbike"-ot), jövőre talán outi is meglesz. A végfelhasználói árból - alkalmazottként - jelentős kedvezményt kapok (bár csak egy-két bringára évente, értéktől függően), viszont az én megrendelésem nem a nagykerek által már lekötött batchekből kerül teljesítésre, hanem azon felül, közvetlenül a gyárhoz érkezik be. Innen nézve az összes nagyker és viszonteladó a versenytársam, tehát ha Topstone Carbon 1 Leftyre fájna a fogam, akkor adott esetben 2026-ig is várhatnék, ha közben nem mondanak vissza valamit vagy nem sikerül felgyorsítani a supply chain sebességét/növelni a gyártási kapacitást (vagy nem ismerek valakit, aki ismer valakit, aki bele tud nyúlni a rendszerbe és képes felgyorsítani a dolgokat, mert szépen kérem ).
Példa: Topstone Carbon 2L-t rendeltem, MD méretben.
Március végén a szerintem libafosra emlékeztető, hivatalosan pedig jádezöld színű legkorábban október vége-november elején lett volna elérhető, chalkboard színben június végét jósoltak. Jelen pillanatban a pedalpower.org.uk készleten levőnek jelzi a zöldet: [https://www.pedalpower.org.uk/products/cannondale-topstone-carbon-2-2022#select], vehető, vihető.Tehát: a gyártói kapacitások zömmel évre/évekre előre le vannak kötve/opciózva, de végfelhasználók számára ez nem jelenti szükségszerűen azt, hogy a kinézett kerékpárra nekik is éveket kell várniuk a megrendeléstől számítva.
- Number two: az évekre előre lekötés nem azt jelenti, hogy három év múlva is a 2022-es modellévű/specifikációjú/színű kerékpár kerül legyártásra és kiszállításra, hanem azt, hogy az majdani kínálatból a mostani megrendelésnek megfelelő kategóriájú darab.
Például: SuperSix EVO Hi-MOD Disc Dura-Ace Di2, TeamReplica színkód 2024-ben messze nem ugyanúgy fog kinézni és nem ugyanazt fogja tartalmazni, mint most.
De ezeket a sales teamek lemeccselik egymás közt.+1: Boldog-boldogtalan ebike-ot akar, abból jelenleg akármennyit el lehetne adni. Ez azt is jelenti, hogy a gyártói kapacitások zöme azokra megy el, nemcsak nálunk, de más márkáknál is és a beszállítóinknál is.
-
addikt
válasz bekecs76 #220950 üzenetére
Én 5eFt-tal olcsóbb cipőt rendeltem (más kérdés, hogy nem volt jó rám, és visszaküldtem). Szóval a webshop nem kamu, vissza is adják a pénzt, nyugodtan veheted. Ki lehet fogni jó árakat.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #220954 üzenetére
Mi ez a Marzocchi Z1 zárójel Fox36? Ugyanaz a kettő? A kotyogás nem a láb kopása miatt van? Ha ilyen puha anyagból van mitől lesz jobb az új?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Tegnapi szokásos kb. ajtótól ajtóig terep a környéken:
Fáradt voltam, de egy KOM azért belefért
Tegnapelőtti fotózkodós kör haverinával:
#220957 Hasaggymeg: Marzocchi az Fox átcímkézve
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #220957 üzenetére
Nem lesz jobb. 50 óránként kis szerviz, 100 óránként nagy szerviz, 1,5 évente lábcsere.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
álmodom?
kezdő
Amíg meglesz a gravel bringa, milyen spd cipőt és pedált ajánlanátok nekem, aki még nem is próbált spd cipőben tekerni?
Az fontos lenne, hogy gyalog is kényelmes legyen rövid távon. -
sinci01
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Rendelkezem egy Shomano RS30-as országúti kerékszettel, ami 10 sebességes kazettát fogad. Hogyan tudnám megoldani, hogy a 11-es kazettát rá tudjam tenni? Új 11-es rotort fel tudok e rá szerelni, illetve az újabb Shimano rotorok felrakhatóak e a régi helyére?
Köszi! -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #220957 üzenetére
A Fox megvette a Marzocchi brandet, ami egyébként halott volt.
A kevésbé drága Fox villák jelenelg Marzocchi cimke alatt mennek. -
Teasüti
nagyúr
Hali!
Ez mennyire éri meg az árát első e-mtb-nek?
Spec kicsit semmitmondó, csak nagyvonalakban írja le a dolgokat.
Köszi!Szerk: lehet ezeket hekkelni? 15 mérföldes sebességlimit kiütése mondjuk?
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz sinci01 #220961 üzenetére
How to upgrade almost any 10speed wheel to work with 11speed: 7 tips tricks and hacks
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #220902 üzenetére
Nocsak nocsak, valakik már gondoltak erre.
A következő az lehetne, hogy ezt összekötik még az AXS váltóval, és még a fokozatot is pulzus alapján fogja váltogatni, sőt mivel tudja a rendszer mikor akar váltani, a váltás idejére visszavehet a nyomatékból a motor a hajtás kímélése érdekében.
Merjünk nagyot álmodni.Belegondolva óriási tér van még ahova az ebike-ok fejlődni tudnak, miközben már a jelenlegi új 2021 és 22-es új modellek már nagyon jók.
Már nem is tudom hányszor örömködtem azon, hogy milyen jó döntés volt januárban megvenni az elektromos paripát az analóg mellé. Lassan az lesz a kérdés, mennyi ideig van még létjogosultsága van az analóg gép megtartásának, főleg majd ahogy tovább öregszem én is és valószínű idővel csökkenni fog a külföldi parkozások száma.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #220954 üzenetére
A bringád még mindig szép ebben a színben.
A villa meg szomorú. Fox38, vagy ZEB felé fölfele váltásban nem gondolkoztál? Ebike-ra ma már 160mm-től ezeket rakják.
Vagy a 36-nak az ebike specifikus alsó lába van annyival erősebb min a marzo? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Teasüti #220963 üzenetére
Ez a Halfords a brit Auchan?
#220958 jjeahh...te széköly komvadász! Jól előre van tolva a nyereg a bringádon, nagy neked a váz?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #220969 üzenetére
Ja, de már az elejétől nyafogok miatta, hogy jó-jó, de a következő bringám kisebb lesz . Max jelölésig előre van tolva 70mm stucnival, de lehet veszek még majd egy -17 fokos 60mm stucnit olcsóért rá, mert ki akarom próbálni milyen, ha a kormány lejjebb van a nyeregnél, ennyi fejlesztést még megér, filléres tétel. Ezen a képen hátsó kerék alacsonyabban van, valójában kb ugyanolyan magasan van a nyereg, mint a kormány.
sebgutkopf: Köszi!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szuszinho
őstag
jjeahh részére főleg :
"A medve spray az mi ? Magadra kell fújni hogy a medve ne támadjon a szag miatt, vagy a medvére?" -
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #220973 üzenetére
Tudom, de így jó az nekem . Fórumon nagyon divatos a vízmérték, a nyereg középre tolása, de a valóságban azt személyre lehet szabni . Elég végignézni a world cup xc bringákat, vannak elborult beállítások. Koppig előretolt dőlt nyergek, 45 fokos stucnik, trekking méretű kormányok stb. Olyant is láttam, hogy teljesen előretolt nyereggel hosszabb stucnit használnak lefelé fordítva kormánycsapágy porvédő nélkül, mert így jobban mászik a bringa. Ha ők mernek ilyenekkel kisérletezni, és is megengedhetek magamnak egy fél foknyi nyereg dőlést
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #220971 üzenetére
Így is halálfélelmed van lefelé, -17 fokos stucnival végképp az lenne.
Viccet félre téve egy 60-as stucni magában is már sokat segítene és lehet nem éreznéd nagynak a vázat többé. Nekem +7/80 volt a bringán mikor megvettem és nagynak éreztem kicsit. Cseréltem +6/50mm-re (60-ra akartam eredetileg de az épp nem volt raktáron sehol) és az a 30mm pont annyival lett jobb, hogy még a nyergen is hátra kellett tolnom kicsit (egyenes nyeregcső szintén) és azóta tökéletesnek érzem. Szerintem még 60-al teljesen jó lett volna és még nem tudom mi lesz ha kikapom a villából azt a 20mm-es volume reducert (100mm most az út, de 130-ig állítható). Ültem egy XL-es (enyém L) Roscoe-n ami annyiban más mint az enyém, hogy 100 helyett 120mm, 20mm-rel rövidebb a stucnija és 27,5" 29" helyett és viccen kívül nem tűnt nagynak az XL váz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Gaben92 #220976 üzenetére
Ja, ezek a 10mm-k sokat tesznek . Lefelé én nem a kormánymagasság miatt vagyok lassú, hanem egyebek miatt, pl. kissé lassú a felfogásom és gyors tempónál nem elég gyors a reakcióm, ha előttem terem egy laza sziklás vagy mély nyomvájús rész. A másik oka a lassúságomnak, hogy annyira nem vagyok lejtőzős típus és minél nagyobb a tempó lefelé, annál nagyobb az esés esélye is, én meg pár komolyabb baleset után egyszerűen úgy döntöttem, hogy többé nem kockáztatok, mert nekem nem éri meg. Ha az esést traumaként élem meg az nagyon sz*r és az még rosszabb, hogy egy esés miatt gyakran ki kell hagyni hónapokat. Legutóbbi bukásom után egyik sérülésem helyre sem jött rendesen, a kézfejem egy helyen azóta is fáj. A harmadik oka a lassú lejtőzésnek, hogy viszonylag kezdő montis vagyok még, kb. 5 éve tekerek, nincs még olyan technikai tapasztalatom, mint egy veteránnak és az xc gumik biza gyors lefelén ki tudnak sodródni-csúszni alólam. Idővel fejlődök azért én is, tegnap is ultra óvatosan lett PR-em pár lejtőn, meg is lepődtem.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #220971 üzenetére
Jó neked, én szinte fejre vagyok állva. [kép] ...így jó nekem mászni, nyerget ugyanakkor nem szeretem picit sem előre dönteni mert terhelem a kezeimet.
Ami a lejtőzést illeti azt tapasztaltam, hogy egy bizonyos szakasz megismerése, főleg ha az technikás is kicsit, lesz az amitől igazán gyors leszel ott. Amikor 100-adszor jössz le ugyanott és már ismersz minden kis nyomvályút, gyökeret, sziklát, buktatót akkor tudsz olyan sima és gyors nyomvonalakat választani melyeket egy a terepet nem ismerő biztos nem fog tudni."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #220977 üzenetére
Nem számonkérés volt. Csak ha lejjebb kerül a kormány, onnantól előrébb vagy dőlve, súlypont is előrébb kerül (amin az előre tolt nyereg se segít) és lejtőzéskor könnyebb átesni a kormányon. Viszont ha ezzel együtt rövidebb is lesz a stucni akkor az a 1,5-2cm reach szintén sokat számít a másik irányba....
Összességében amúgy azt mondanám, hogy már csak a rövidebb stucni miatt (tekintetbe véve, hogy nagynak érzed a vázat kicsit) is érdemes lenne belevágni. Három év gondolkodás csak elég volt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #220978 üzenetére
Jól néz ki így. A mászóképességen lehet még egy picit javítana egy egyenes nyeregcső, de azzal előrébb kerülsz a bringán és ha most kényelmes, úgy már lehet rövidnek éreznéd a gépet.
A lejtőzéssel egyetértek, ahol jól ismerem a terepet, ott a leggyorsabb haverok sem bírják a tempót lefelé. De idegen lejtőn én vagyok a leglassabb .Gaben92: ja, nem is annak vettem . Már régóta eszembejut néha a -17 fokos stucni, csak amikor valamit rendeltem németből, épp akkor sosem volt jó áron raktáron . Így vagyok a szmötyis tejekkel is, egy ideje fontolgatom, hogy Stans helyett valami jobbat rendelek, de én úgy szoktam külföldi webshopokban vásárolgatni, hogy listára gyűjtögetem a cuccokat ami kellene és amikor már összegyűlt egy jó nagy adag vásárolni való, akkor berendelem őket. Ha pont akkor valami nincs stockon, ez van, így jártam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
flash-
veterán
pontosan hogy kell nézniba határokat, meddig húzhatom még hátra(balra) a nyerget? melyk állás a vége? mihez kell hozzánézni? (azt gondolom a két legszélső vonal jelzi a határokat de minek kell benne lenni az nem tiszta,)(megj:a nyereg igazából vizszintes csak a telefon fényképező dőlésszögmérője hibás)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
álmodom?
kezdő
válasz Major Lion #220981 üzenetére
Annyit tudok, hogy mindet érinti, tehát nincs akkora választék mint amit korábban megszoktunk. Mtb-nál jobb a helyzet de magasabb árkategóriában ott is kevés a választék.
Gravel a legrosszabb, kevés alsókategóriás és majdnem semmi a felsőben.Egyébként most hívtam a Cube oldalán található központi telefonszámot, hogy hátha többet megtudok mint amit a bolt tud. Persze a direkt kapcsolatot nem preferálják, hanem az adott kereskedőtől kellene érdeklődni, meg is lepődött a faszi honnan tudom a számát.
Azt mondta, a bringa amire most várok kb októberben lesz elérhető, de már a 2023-as fogják szállítani és a színe is más lesz. Talán akkor a geo is... és így fogalmam sincs mit előlegeztem le. Szerintem tartom a foglalást, max ha találok addig mást, visszakérem (visszaadják...).
-
Toobee
veterán
válasz álmodom? #220983 üzenetére
Ha például TREK érdekes lehet, akkor a Radweltnél tudnak rendelni, június 15-ig, ha beérkezik hozzájuk az előleg, még idei áron, várhatóan 2023 március-áprilisi szállítással. Utána lesz 8-12% emelés, majd ősszel még egy. Itthon nem tudnak rendelni és infójuk sincs semmiről. Én a Checkpoint után érdeklődtem. Biztos árulnak más márkát is, Google fotók alapján óriási a bolt, csillió gyártóval.
Gondolom, a többi márkával is ez a helyzet.[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #220985 üzenetére
Hát tudja a franc, 178cm,81-83cm belső lábhosszal M-es 54 es outit vettem 100as stucnival gyárilag, és úgy görgőztem hogy inkább előre volt tolva a nyereg, mert másképp nagy 'volt' aztán bringaland bikefitten ment egyel kisebb és meredekebb stucni, az pár hónap görgőzésen pont tökéletes volt, aztán amióta elkezdtem tavasszal kint tekerni és kezdem szokni az országútit úgy változik a kerékpár méret és most meg már kezd kicsi lenni(gondolom kezdek hajlékony lenni ill. kezdem megszokni a pozíciót,szokom a gépet,stb.) valószinű majd visszamegy a másik stucni és jó lesz, de most van pár nagy táv tervben majd ha azok lemennek akkor próbálom túrásabbról sportosabbra venni a témát
de van olyan érzésem hogy a nyereg is sokat számít, ez talán keskenyebb picit mint ami kellene,illetve - és ezt a bikefitteres is mondta - nem is csak a nyereg szélessége számít hanem a kialakítása, nagyon sok nyereg a széles részén a felétől kifelé lefele konyul-hajol, akkor már eleve nem akkora az alátámasztása mint a mért szélessége, tehát elvileg az a jó ami oldalirányba nem igazán konyul hajlik lefelé vagy ha hajlik akkor picit nagyobb kell ugyanolyan formából ha a mostani kicsi,bár ez lehet inkább a nyeregmagasságot befolyásolja,mert amin jobban felfekszik a comb azt lejjebb kell vinni, igy viszont lehet még hátrább kéne tenni,nemtom
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Sleek
senior tag
Srácok segítség....
Szóval beszéltem a decával. 520rc bringa lenne raktáron ,női változatban S méretben.
A geoja ugyan az mint a pasi bringának annyi ,hogy a stucni rövidebb meg a kormány hajlítása kisebb ívű .
Viszont mindenképpen ráakarnak beszélni az M méretre ,hogy azon már a hajtókar 172,5mm nem 170mm . Közben megnéztem. A deca honlapja nem is 170mm et ír hanem 165mm et a női s verzióra meg a kormányra 380mm
Viszont én nagynak érzem az 548mm felső csövet.
172cm vagyok 80cm átlépési magassággal.
Jah meg a női bringának fényes a festése meg rá van írva ,hogy woman design
Férfi modelben nincs S méret sem nem is biztos ,hogy lesz 2024 előtt.
Gravel 520 sem biztos ,hogy kapható 2024 elött S méretben.
Egy egy darab esik be a francia központba de azok általában foglalva vannak.Linkelném a méret táblázatot. Az 520 Rc hez.
Tényleg kellene az M méret?
Valamint két képet a női bringáról.[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Ringman
nagyúr
válasz Sleek #220987 üzenetére
én simán venném a nőit, 180 cm-esen semmi bajom nem volt a 170 mm-es hajtókarhosszal.
s-est venném, aztán max hosszabb stucni kell 15 mm-rel.---
én 36 cm-es kormányt használok, a keskenyebb kormányon se aggódj. (ez is könnyen cserélhető, a bandázsolást meg ha én meg tudtam csinálni, akkor bárkinek sikerülni fog ).[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
-
Ringman
nagyúr
válasz Sleek #220989 üzenetére
szerintem az sem para (sőt terepen nem akadsz bele semmibe), de ha még sem jönne be, akkor eladható/cserélhető.
amúgy FC-RS510 non series hajtókar van rajta, ha ezt r7000-esre cserélnéd, akkor kb 100+ grammot is megspórolsz
szerk:
What's the best Crank Length for Road Cycling? - BikeFitTuesdays[ Szerkesztve ]
-
Perillustris
senior tag
-
Toobee
veterán
válasz stickermajom #220994 üzenetére
Hajrá! Úgy látom van is készlet, még a nyáron megjöhet.
https://barbieripnk.hu/
-
addikt
válasz Sleek #220987 üzenetére
Én biztos nem vennék nőknek szánt kerékpárt. Aztán cseréled a kormányt, hajtókart, stucnit? S a nyereg? Ezzel az erővel vehetnél más márkából egy férfi kerékpárt is. Ha valami mégsem stimmel ezek után sem, nekem tuti ott motoszkálna a fejemben, hogy azért kényelmetlen, mert kiadtam egy rakás pénzt női bringára, pedig p*csösként használom.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
álmodom?
kezdő
Ha már Canyon... mennyire működik jól az értékesítésük?
Értem én ez alatt, hogy nem rizikós innen rendelni? Garancia stb.Vélemény erről ennyiért? (Elég vad szín ez a sárga)
[Grizl CF SL 7][ Szerkesztve ]
-
válasz Sleek #220987 üzenetére
Kb 2 centivel vagyok nálad magasabb, szintén 80-81-es átlépővel. Én elsőre női 54-es országútit vettem (nem deca, hanem bulls, night falcon), és kicsit nagy lett. Annyi, hogy előre húzott üléssel használom, kicsit nyújtózkodós, durván hosszú a stucni, azon is lehetne faragni, de így elfogadható. Ez most görgőn van, kintre vettem egy újat, jobbat, az már 53-as, férfi, igazából pont jó, de lehet, hogy az 52-es is elég lett volna (ebből a típusból (orbea orca) ugyan pont páratlan méretek vannak).
MTB-ből (ghost nirvana) is rábeszéltek anno az M-re, érzésre az is nagy. Párom S-ese (orbea alma) sokkal jobban fekszik, igaz, a geo is más kicsit. A cross trekkingem (cube cross) is S-es.
Szóval én nyugodt szívvel venném az S-es nőit…
Dark Archon: A női bringa az kb csak marketing. 1-1 centikkel játszanak max, meg a színekkel. Az én országútim zöld-fekete, lehet, hogy a kormány 1 centivel kisebb, meg a hajtókar féllel, na bumm. Illetve más volt a méretválaszték, tovább ment lefelé, talán 46-osig, és asszem 56-os volt a legnagyobb méret belőle. Geo full ugyanaz, mint bármelyik másik országútinál. Cserébe akkor épp 772 euró volt akcióban, alu váz, karbon villa, tiagra. Most ilyet nem kapsz 1000 euró alatt. Meg is találtam, ő az: [link] . Ha erről így ránézésre megmondod, hogy női…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #220996 üzenetére
igazából nincs olyan h női országúti, ez 95% marketing, a nyereg meg teljesen egyénfüggő, amúgy is ezek párezres tételek a hajtókart kivéve, abból meg van aki direkt rövidebbet használ, pl: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...