-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Talala
senior tag
Véleményeznétek nekem 2 bicajt vételi szándékkal?
(később lehet lesz még 1-2 kérdésem )
Fontos, hogy minél időtállóbb, illetve porbléma mentes legyen.
Laikusként a fórumot olvasgatva ez a felszereltség amit néztem jó lehet.
[Scott Scale 60][Kross Level A4]
Shimano Deore hajtás(szinte új)
Magura Mt5 hátsó , Avid DB1 elől
Sr Suntour Raidon teleszkópEsetleg, ha tudtok jó állapotú, jól feólszerelt és költség mentes kerékpárt, (150 alatt) szívesen megnézem azokat is.
A testbike-os méretkalkulátorra lehet alapozni méretválasztásnál? 182cm magasság /85cm belső lábhosszhoz L-es MTB vázméretet hozott ki.
Egy ilyen [légtelenítő] szett bátran vehető?
Köszönöm
-
válasz Because #221845 üzenetére
Nekem ennek az L-es verziója van az országútin. Alul a tépőzáras külön tartóban van egy multitool, a felső, nagy rekeszben egy 25-622-es belső, egy 3-as pakk gumileszedő, egy tízes csomag zsepi, egy kendő, egy maszk, egy szelep adapter kompresszorhoz, és 2 szem gyógyszer (jó, utóbbi kettő gyakorlatilag elenyésző méretű, de van nekik külön zseb belül). Ahogy nézem, ebbe az M-esbe ezek közül max a csomag zsepi nem fér bele, de abból meg elég 2-3 darab mezzsebben.
Rendeltem is kettőt, köszi a tippet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #221852 üzenetére
Innen a Kross.
Más...valaki ismeri ezt a nyerget, vagy esetleg valami hasonlót? Milyen ez a teljesen párnázatlan "karbon", elviselhető? Nem csúszkál a bringás nadrág rajta? Nem élesek a szélei? A karbon pálcákat is be lehet nyikorgásmentesen rögzíteni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz parandroid #221856 üzenetére
akkor lehet a srác keze nagy a videón, de ott aprónak tűnik. mintha inkább csak a 10-es zsepi menne bele
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Mezga Aladár #221855 üzenetére
Csak, hogy tisztázzuk:
Nem leckéztetés/önbíráskodás a téma, nem hozok szabályokat és korábban kifejtettem már a szitut.
De a teljes tisztán látás kedvéért (és innentől részemről a topikban lezárva, privátban lehet anyázni, részben egyet érteni, megátkozni, stb.) elmesélek 2 történetet.
Mikor fordulok ki az utcánkból bicikliutat keresztezek és jobbra nem látni semmit egy fal miatt. Legutóbb mikor egy biciklis át akart suhanni előttem a piroson (ismétlem, holttérből érkezik) nyomtam egy satut és belém jöttek hátulról. Autóknak baja nem lett de nem tudom hogy verekedtük volna le, mert mire nyomtam egy vészvillogót, a biciklis árkon bokron túl volt.
Mesélem a történetet munkatársamnak aki közli, hogy rajta elrepült pár hónapja egy biciklis hasonló szituban. Piroson átcaplatás mikor neki zöld volt. Koma összetörte magát és a biciklit, erre pluszba a rendőrség közúti veszélyeztetésért megvágta, kapott 3 büntetőpontot a jogosítványába (bizony, nálunk részegen bicikizésért el is veszik a B-s jogsit) és ki kellett fizetnie munkatársam autójának a fényezését.
Innentől kezdve nem érdekel a dolog. A körúton se lassítasz a zöldön, mert hátha valaki mégis átjön a piroson. Nem vagyok direkt f.sz, önbíráskodó, stb. De ha én kivárom a pirosat, mikor zöldre vált és neki lesz piros akkor ne nekem kelljen kettőnk helyett is 3x körbe néznem…
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Milyen ez a teljesen párnázatlan "karbon", elviselhető
részemről terepen egyértelműen nem, pedig próbáltam párszor, azóta egy dobozban várja hogy eladjamcsúszkálni nem csúszkált a karbon nyeregcsövön sem. (a mostani nyereg meg csúszkált, amíg nem karbonpasztáztam be)
jellemzően ezek ovális nyeregpálcásak, szóval ahhoz a nyeregcsőhöz nem lesz jó, ami oldalról fogja meg a pálcát.ezt rendeltem az aliról, már nem aktív a link:
ELITAONE Mountain bike 3k Full Carbon Saddle MTB Road Bicycle saddle 120g, ilyen: [link]
ez lehet hogy 1:1-ben ugyanaz a forma, mint amit te linkeltél. -
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Én az itt is ajánlgatott csupasz karbon GUB nyerget vettem. Nem csúcsminőség, látszik a kidolgozottságán, hogy olcsó cucc, de rengeteget görgőztem rajta, és sosem volt vele gond. Valami 170+ km, 2500 m szinttel a leghosszabb menet vele, szóval kapott tőle a seggem eleget. Most tavasszal feltettem a kinti országútira, egyelőre még nem tartok ott, hogy igazán hosszúakat menjek, 80 km körül teljesen ok. A gyári orbea (valami selle az is) nekem kicsit túl puha volt, cserébe mondjuk nagyságrendekkel jobban néz ki. Hosszabb távon valami márkás karbon nyereg lesz ebből, mert amit tud, az ok, csak ne lenne szegény ilyen csúnya - egyszerűen szar az eldolgozása, kicsit sorjás, meg olyan... olcsó.. Persze huszon pár euróért mit vár az ember? Ugyanez márkásban kb 10x ennyi.
Szerk.: Na, akkor most hallottad mindkét oldalt, lehet dönteni.
Ringman: Szerintem innét valaki szívesen átveszi, amennyiért vetted. Ha senkinek nem kell, akár én is, bár most épp nincs szükségem nyeregre, de tartaléknak jó lesz bármikor.
Because: Meglátjuk, mekkora lesz ez az M, de 1200 jó magyar forintot akkor is megért, még ha ugyanennyi a posta is. Így is 10 EUR alatt vagyok a kettővel, azaz 5 eur darabja. Az enyémet valami 20 körül vettem, ha jól rémlik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Kinzas mesterfokon. Hardtail -el terepen, kulon orom lehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Ez [link] hasonló ( vagy pont ugyanolyan, csak más logóval ), de legalább olcsóbb. Ennyiért egy próbát megérhet, aztán majd elmondod, milyen volt .
-
Talala
senior tag
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Ringman tanácsát figyelembe véve találtam még ezeket nagyobb kerékkel.
bignine 300
kilimanjaro
Kross hexagon -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #221864 üzenetére
Sorrendem Merida, Kross level A4.
Nyereg...háát, most éppen lebeszéltetek. ...nincs az a -100gr, vagy megnyerő dizány amiért feláldoznám hátsómat egy Zasszonyos hosszú, nyögvenyelős, városnézős 100 km/6-7 óra nyeregben ülés alatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Talala #221864 üzenetére
Tőlem egy szavazat a Meridára. Ár - érték arányban az a legkorrektebb talán, egyedül a teleszkóp ami gyengusz de a többi abszolút rendben van (ennyiért, mostanság).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #221865 üzenetére
Ha grammozni akarsz, akkor a kereken tudsz a legtobbet fogni, es az erezheto is lesz.
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #221857 üzenetére
Ha nagyon szeretnéd, ilyet lehet, hogy tudok szerezni használtan. Nem 13e Ft lesz, de biztos kényelmes.
A pőre karbon nyereg az nagyon lutri. Azt úgy alakítják ki, hogy rugózzon, különben egy deszkán ülsz. Illetve ha dől a bringa, akkor az sérül. Én a helyedben elengedném.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #221871 üzenetére
Hú az nagyon drága! ...és keskeny is, nekem minimum 143, de inkább 145mm kell.
#221870MPowerPH...nem akarok grammozni, csak gondolkodok egy új nyergen...a keréktéma meg már lefutott menet, vásároltam nem túl könnyű, de korábban már megelégedéssel használt Mavic szettet, mely nem mellékesen nem került a teljes kerékpárom 50% ába, ami mind2 szempont volt akkor.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz chubby2o6 #221863 üzenetére
ilyen havernak már tört, igaz, úgy, hogy akkor azt mondta, tesz egy póbát ragasztással, az orránál engedett e al sín és az ülőlap között, tehát nem történt baj, csak mocorgott. Úgy is lehet tekinteni, hogy kiszolgálta az árát, nem lebeszélésből mondom, de ezektől lehet hogy ennyit szabad csak várni. Mondjuk nem is könnyű a srác, szerintem 90 körül lehetett akkor.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #221872 üzenetére
DODICI Mountain bike saddle 3K full carbon
https://www.aliexpress.com/item/1005002239596899.html
Kuponozva olcsóbbnak tűnik az ebay-esnél.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz flash- #221867 üzenetére
Szerintem az pont arra való, de ha nem akkor is párszáz forint egy olyan adapter. Régi DV szelepekhez se volt külön pumpa, csak egy adapter amit a Schrader fejbe kellett befogni. Az a sárga ugyanilyen, folyamatosan szűkül aztán szelepmérettől függ mikor szorul meg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
-
PartyShan
aktív tag
válasz Hasaggymeg #221865 üzenetére
Én bepróbáltam az Ali-s GUB nyerget. Februárban vettem. Szerintem semmi gon nem volt a kidolgozással. Nagyon minőséginek tűnt nekem, igaz nincs/nem volt összehasonlítási alapom. Szóval február óta nyúzom(tam), mert sajnos nem tudta megszokni a seggem. Most ott van a polcon és várja a következő gazdáját.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221877 üzenetére
Enyém az eggyel régebbi verzió 100 grammal nehezebb...tulajdonképp a második szett amit használok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #221818 üzenetére
Na professzionálisan lemérve 81-82 között mértem az átlépő magasságot, attól függően mennyire szuszakoltam fel a könyvet. 182/81-re M-et dobja csak, viszont 182/82-re M-et és L-et is felajánlja, hogy válasszam a kicsit agilitásért, a nagyot a stabilitásért. Csak hogy egyszerű legyen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #221881 üzenetére
Fel kell tolni a fájdalomhatárig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz stickermajom #221881 üzenetére
azt szokták mondani hogy ha határon vagy vedd a kisebbet, (kisebből lehet nagyobbat csinálni hátratolt nyereggel,nagyobb stucnival)
én is így tettem,egyébként meg flexibilitástól-stílustól is függ aki még nem ment országútin,relative az mtb-hez képest nem ült kerékpáron nyújtottabb pozícióban annak lehet a kisebb is előszőr "hosszú" lesz,én is így voltam,(le is cseréltem a stucnit 100asról 80-asra és picit magasbbra),aztán ahogy szokod majd a kerékpárt "változik a hossza is" nekem már megy vissza a 100as mert szokom a dolgot.(meg a nyújtások is rengeteget segítenek)
de egyébként ahogy nézem két méret között nincs sok eltérés,azt a különbséget stucni váltással,nyereg előre-hátra tolással ki lehet küszöbölni.nyilván vannak határok,hogy a maxnál jobban nem ajánlott a nyerget kihúznikilletve a végtelenségig sem lehet előre-hátra csúsztatni ,de szerintem ezek 1 méretkülönbségnél még nem jönnek ki,csak ha 2vel vesz az ember kisebb v. nagyobb gépet meg aztán egy adott limiten belül az ember képes hozzászokni dolgokhoz,csak menni kell vele.ui.:ja bocs,azt hiszem nem outit veszel,hanem montit,szerintem ott talán még roszabb ha egyel nagyobb a váz mert nem lesz olyan agilis,márpedig oda inkább az kell,de majd a montisok kijavítanak ha tévedek
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
kisi
aktív tag
Sziasztok!
A párom kerékpárja defektet kapott, és mivel elég régi, repedezett rajta a gumi, szeretnénk kicserélni.
A gumival kapcsolatban nincs semmi extra igénybevétel, sima városi, max 10% parkban, néha földút, szórt kavicsos úton, főleg a gyerek kísérgetése, együtt biciklizés.
A kerékpár egy 13bike intuitive, hasonló, mint a linken, csak kicsit jobb állapotban.(Alu váz, olajos tárcsafékek, Amatőrként a fülem is olajos volt, amikor pár hónapja cseréltem a pofákat, meg az olajat...)
Mivel nincs tapasztalatom ilyen kerékkel, gondoltam, inkább segítséget kérnék, mielőtt vaktában vásárolnék. A jelenlegi kerék 28 x 1 5/8 x 1 3/8 37 - 622 Vittoria Voyager.Talán ettől egy picit jobban bordázott jobb lenne, elég rosszak az utak errefele...
Amit gondoltam,
Schwalbe Delta Cruiser Reflex Bike Tyre 700 x 35c
Schwalbe Marathon Racer Wired Bike Tyre 700c
Schwalbe Marathon Mondial ETRTO 37-622A belső Valami ilyesmi lenne...
(Nem vagyok márkafüggő, bármi lehet, nagyjából ezek árában(Ebay, amazon) csak amit nézelődtem, itt, perpillanat ezek elérhetőek.. )
Esetleg ezekről a Fincci kerekekről mi a vélemény?A hozzászólásokat előre is köszönöm : Kisi.
[ Szerkesztve ]
-
A fincsit szerintem felejtsd el. Schwalbe ok, de én Continental párti vagyok. Erre a felhasználásra szerintem Urban Contact, vagy Contact Speed. Reflektív csík igen jó dolog, ha teheted, olyat vegyél, amin van. Ha eddig 37-es volt, akkor a 32-40-es tartományt nézegesd, azok tuti jók rá. Belsőből szintén Schwalbe, vagy Continental, kb mindegy. Amelyik épp akciós.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #221838 üzenetére
Ez igaz, az új 2022-es vázaiknál valami nagy kocepció váltás lehetett. Eddig viszonylag konzervatív váz geo-kat készítettek, aztán jött az új Strive (és mint a mellékelt ábra mutatja a spectral 125 is már ez az iskola volt) és a reach értékekben átmentek Moondraker módba.
Az új Strive esetén szerintem, ami mindent elmond arról mennyire túlgondolták az az, hogy a gyári EWS csapat versenyzői minimum 1, de van aki a gyártói ajánláshoz képest akár 2 mérettel is lefelé méretez. Amikor egy 190 magas versenyző már inább az M-es vázat kéri az XL, vagy L helyett, hogy el tudjon fordulni a EWS pályákon... kicsit túlzásba vitték a longer, slacker témát. -
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #221836 üzenetére
A váz geóját nézve egyetértek a gyári ajánlással. Kényelmesen elég lehet az M-es váz neked, kicsit méret határon vagy az L-hez. A váz nyeregcső mindkettőn elég alacsony a lábad simán leér, még az L-es esetében is a 435mm az tőled jóval alacsonyabb embereknek is megfelel. Viszont a 460-as reach az régen az L-es vázakra volt jellemző, míg a 486mm az L-es vázon az tényleg elég hosszú. Elé mentek a piacnak, manapság az L-es vázak általában olyan 470-475mm körüli reach értékkel játszanak a trail/enduro kategóriákban. Ehhez képest a 76 fokos nyeregcső annyira nem meredek, tehát ülve is jó hosszú a gép.
Egy szó mint száz, ebből 180cm-hez egy kellően agilis bringa az M-es, míg az L-es már nagyon hosszú lehet és gondod lehet a szűkebb fordulókkal, ha ez szempont lenne. -
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #221882 üzenetére
Úgy a 83 is megy. Valószínűleg L lenne jó, de ha ha mégis sok, akkor elérhető egy centivel rövidebb stucni, illetve max játszom az üléssel. Az M-en stucnit hosszabbítani elég 90-es évek lenne.
Mostanihoz képest 4 cm-t nőne a reach. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Ígéretemhez híven jöjjön a Vredestein Aventura a Zasszony bringájáról.
...először is neki már nem teCCik annyira mint mikor kiválasztottuk, szerinte túl "apró" a mintája. (ezek után nem is tudom érdemes-e már írnom egyebet is róla.🤔😆) Nagyon tapadós gumi, nehezebb feltenni és levenni (mert egyiket sikerült fordítva feltenni ) mint a korábbi Continental Race King, vagy Continental Cyclocross gumikat, egyik oldalát feltéve már csak nagyon nehezen lehet elforgatni a felnin (DT Swiss P1800DB) ahhoz, hogy pl. a felirat is oda kerüljön ahova szeretnéd. Csendes és rezgésmentes aszfalton a "futóél" , oldalt kissé nagyobbak a bütykök. Érzésre nem tűnik egyáltalán papírguminak, oldalfalai is meglehetősen vastagok, nem hiszem oldalfal védelemmel gond lenne. Ahogy figyeltem bringája gurulását 4, illetve elől 3,5 baron, kicsi lehet gördülési ellenállása is. Azt mondta erdőben meredeken egyszer kipörgött a hátsó kereke, de meggyőződésem, hogy vagy ráment valami hordalékfára (az ösvény tele volt a napokban lezúduló víz nyomaival), vagy nem helyezte jól a súlyt. Belsősen van összerakva, de tubeless ready gumi, nem megy annyit idényen kívül, vagy tövises terepen, hogy megérje beszáradás, esetleg defekt miatt aggódni. Dióhéjban eléggé defektálló, tapadós, minőségi és szerintem pofás gumiról van szó. The end..."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vlxe
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek van olyanra példa, hogy zsír új Shimano SM--RT70-es tárcsa minimálisan üt és beleér a fékbetétbe? Megjöttek az új kerekek (DT Swiss P1800). A hátsó tökéletesen egyenes, az első kerékben pedig két ponton beleér a tárcsába a betét (szemre észre se tudom jóformán venni). A féknyereg TRP Sypre, pont azon az oldalán ér bele, ahol már nem tudom a csavarral állítani a betét pozicióját (végállásban van) .
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát persze, hogy van, ezeket nem század milliméter pontosságúra készítik, lehet benne egy kicsi, főleg úgy, hogy pl. egyik oldalon túl közel van hozzá a betét. Állítsd hozzá a féktestet, vagyis rögzítőcsavarokat érintőre lazít, féket megtép, csavarokat meghúz, esetleg megismételni néhányszor, ettől általában középre szokott állni. Kissé vastagabb az új tárcsa mint a régi, kopott volt, picit kijöttek a dugattyúk, cseréltél betétet, nem ugyanoda került vissza a kerék stb., máris beleérhet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Igen van sajnos. Ez még nem olyan durva hiba, van amikor rendes 8-as van benne. Persze az már nem Shimano, hanem valami olcsó márka. Tektro tárcsánál már hallottam róla, van egyébként szervizeseknek egy egyengető célszerszáma. Nagyon szeretik a szerelők ilyenkor a dolgot. Egyébként kár, hogy a mai modern világban a pontos gyártás nem egyértelmű, de a spórolás a gyártó részéről felülírja ezeket. Persze senki nem várja el, hogy CNC marja ki a tárcsát, de meg lehetne oldani technikailag egyszerű mechanikus módon, hogy egyenes legyen (például valami nagy préssel).
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #221844 üzenetére
Az a csapágy az az alsó forgásponti fő csapágy, ami a hátsó felfüggesztésben a legnagyobb terhelést kapja. Valószínűleg a csavar lelazulás tett be neki, amikor lelazulás miatti holtjátékkal a bringa hátulja szétütötte/koptatta az alsó forgáspont csapágyakat. Lényegében extra nagy terhelést kapott. Tanulság, hogy a forgáspont csavarokat is rendszeresen ellenőrizni kell, összeszerelésnél meg menetrögzítőt adni neki.
Neked itt csapágy csere kell, amihez célszerszám szükséges, ezek a szerszámok jó drágák és külön méretek kellenek az egyes csapágy méretekre. Olcsó megoldás a hosszú csavar és nagy lapos anyákkal behajtani, kiszedés meg kiütni, de ez magában hordozzza a váz sérülés lehetőségét.
A csapágy kihúzó a profi módszer.
Az új csapágy behelyezésekor pedig a felület igényel némi előkészítést, amivel bekened és csak utána mehet a csapágy, nehogy összegyógyuljon. örökre vagy sérüljön a váz.Nem vagyok szerelő, ez azon kevés bringaszerelési feladat közé tartozik, amit inkább jól felszerelt műhelyre bízok.
-
andrisbandi
őstag
válasz sebgutkopf #221893 üzenetére
Köszi, én is erre jutottam, szervíz lesz majd ha fogadják valamikor.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #221889 üzenetére
vannak olyan gravel gumik, amelyek kisebb nyomáson is elég jól gurulnak, pár watt van a 3-4 bar között, viszont terepen remélem nem ilyen nyomáson használtátok (vagy csak én vagyok kényes a rázkódásra)
tubeless guminál szerintem alap, hogy befeszül még 1 oldalon is, szóval elsőre jó helyre kell rakni a feliratot
bordázat alapján allrounder gumi, ennek szerintem jónak kell lennie esős időben is.
-
andrisbandi
őstag
Ahogy javasolták, fékbetét/tárcsa cserekor;
https://youtu.be/Xqw0SaZl-jo?t=244
- Vissza kell tolni a dugattyúkat.Önbeállósak.
Ha mégsem akarnak egyformán mozogni, a középre vett tárcsával sem, akkor meg kell tisztítani a dugattyúk oldalát a saját olajukkal.
How To Clean Hydraulic Brake Pistons - Park Tool【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz Fall-N #221892 üzenetére
"Valami nagy prés" = stancolás. Jó eséllyel most is így gyártják a tárcsákat vagy lézer / víz vágja. A stancolás is bőven beletesz akkora feszültséget, hogy görbe legyen. Továbbá eléggé nagy, és összetett a rendszer ahhoz, hogy mm pontosan ezt be lehessen lőni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #221887 üzenetére
Köszönöm, hogy utána jártál a geonak!
-
vlxe
csendes tag
Köszi mindenkinek! Nekiesek újra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...