-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acef
addikt
válasz balintbaba #222529 üzenetére
-
chubby2o6
senior tag
Közben eszembe jutott, hogy a nemrég vett spd pedál dobozát kidobtam, de a Dekában vett 56-os stopli doboza még megvan. Rá van írva, hogy Product of Japan, de a dobozon lévő QR kódra ezt [link] kaptam.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222603 üzenetére
Kár, hogy a bike24 nem szállít semmilyen trek, bontrager terméket felénk . Idén még én kihúzom a gumijaimmal, mert van egy tartalék rekonom, de jövőre én is új szettet kell vegyek. A wolfpack nagyon impozáns súlyban is, de az a schwalbe-hoz hasonló mintázat nem tudom mennyire jó száraz terepen. Amire nagyon lecsapnék még az az onza, az xc gumijaik állítólag szokatlanul puha anyagból vannak,mégis tartósak és a mintázat apró-magas, ezért könnyű lovasok alatt az igazi (ez vagyok én ). Ami még érdekel, a chaoyang phantom, nem tudom milyen, de pár embernek felmenne a vérnyomása a kínai gumi láttán . Conti nálam kiesik, mert sokak szerint poros terepen sodródik a cross king-race king, schwalbe gumik szintén, speci anyagkeverékét meg ugyanaz az ember tervezte . Vittoria barzo szintén inkább nedves terepen jó. Maxxis király, de drága és jó lenne súlyban picit lejjebb lépni. Itt is jól összefoglalják: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz chubby2o6 #222604 üzenetére
Mi az, hogy elérte a scannelési limitet? Akkor hirtelen nem lesz valami eredeti? Szerintem, mivel a mi régiónkra nincsen hivatalosan, kár vele szenvedni, hiszen nem feltétlen ad valós adatot. Vagy például egy nyamvadt stopli benne sincs az adatbázisban, mert minek hamisítani.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #222597 üzenetére
Hát ha majd a nyugati, megbízható internetes áruházak Shimano termékeit is hamisnak titulálja akkor tényleg nem sok értelme telepíteni.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222362 üzenetére
Nézd meg kérlek térképen. Ami ott elmegy, az max Etyek forgalma, plusz a helyi lakosoké annyira jól körül van véve fizetős és nem fizetős utakkal. Félreértés ne essék én sem szeretnék egy valódi főutat a kertembe, de itt nem sok értelme lenne elkerülőt csinálni.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222609 üzenetére
Én ennyit találtam:
"Bontrager doesn’t have any special names for their compounds, but it’s not too hard to find the durometers of many of their tires. Their XC tires tend to be 62a for faster rolling. Some of the trail and enduro use dual compounds (61a in the center for fast rolling, 51a on the sides for grip). Their DH tires are usually a bit softer."
Az XR4 Team Issue 61a/51a dual compund.Védelemből két fajta van, az Inner Strength (összes XR) ami nylon insert és csak oldalfal, illetve a Core Strength ami elvileg már futófelületen is véd de olyat csak az SE gumik kaptak (amik rohadt drágák / lehetetlen szerezni őket).
Én legalább 4 webshopból tudom őket rendelni országon belül de ha akarnám holnap levehetném polcról is. Fura, hogy arrafelé semmi.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz stickermajom #222611 üzenetére
Akkor lehet neked elobb meglesz. Kivancsi vagyok, mit erzel majd. Mirol valtasz? Maszol sokat?
Az en hatso kerekem meg mindig nem jon le, de a gumik holnap itten lesznek. DHR II -tol felek, ratettem a merlegre, es 1024g -ot mutatott. Szoval elso korben azt nem teszem fel.
Szivas, mert ha bejon hatul, akkor lesz foloslegesen egy Rekonom.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222613 üzenetére
Ahhoz képest, hogy tele van azzal a trutymós tejjel elég könnyen teszitek-veszitek a gumikat. ...én ami levettem és még jó (Race King) hagytam megszáradni és mikor kifordítva feltekertem, hogy összekössem kiderült, hogy nem kell mert ragad a bennemaradt tej és úgy marad magátol is feltekerve.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #222614 üzenetére
Nem nagyon. Ami lejon, az megy a kukaba, meg csak fel sem tekerem.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
fiuk ezek a decathlonos mezek védenek valamit az uv ellen? Például az RC100 as az essential..
Csak véd valami elvégre nem eri közvetlenul a bort ahol van a mez[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #222616 üzenetére
Szerintem biztos...nem igazán értek hozzá, de úgy vélem kábé a legszarabb mez is jobban véd ott ahol fed mint a legspécibb trilliófaktoros krém.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz fulton #222616 üzenetére
Tegnap voltam egy 122km re. Inogtam h bevállaljam e a nagyobbik kört végül amellett döntöttem így ennyi lett. Az egesz nap egy túra lett. 10h kor indultam este 19h korul ertem haza strand is volt. * meleg volt. (Volt h több órán át arnyek nem volt.) Bekentem magam vastagon naptejjel itthon, de láb arc nem kapott. Viszont a fejkendő es sisak megint csak jól szolgált eddigiekből ítélve. A rudy szemcsi szintén. Már most nem vállalnám be, ahogy máskor sem fogom. A karomat érte leginkább a nap. Voltak fura dolgok a vége fele, pl hidegrazas ( enyhe fázás jött ram) még otthon is rám rám jött. Nem csoda.. ami napot kaptam. A multkorában is volt egy ilyen meleg napom de ennyire meleg nem volt na meg ott később indultam.
Elment 2500kcal. 6 óra 40 perc kb maga a tekerés tartama. Folyadékból olyan 5.5 L ment el. + otthon. Ezzel kapcsolatban merült fel bennem ez a mez kérdés, infot nem talalni róla.
Volt egy majdnem balesetem is, falun belül haladtam egy asszonyka mögé értem éppen elöztem mikor is hátranézés nélkül le akart lanyarodni az iskolához természetesen nem hallott hogy jövök olyan 27 el épp. Kormány rántás eppen hogy..
Uff[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #222617 üzenetére
En is hasonloan vélekedek. Csak mert vannak mezek amiken a dekaban írják külön h véd a uv ellen ezért ködös kicsit.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #222617 üzenetére
Elvileg nem így van, vannak spéci UV szűrős ruhák. Egy sima mez (hasamra ütök) mondjuk 10 faktoros védelemnek felel meg, de védelmesből elérhető 50-es is. UPF a kulcsszó ha ilyesmit keres az ember.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222622 üzenetére
Tegnap én is leginkább árnyéktól árnyékig osontam, de így sem ment fényesen, majd mindenhol egy fokozattal könnyebben (lassabban) mentem mint szoktam miközben figyeltem a hőmérőt mely 32-36 között ingázott. Ráadásul itt kezd sivatagosodni az erdő alja (Fót), a homok meg pillanatok alatt elszippantja maradék tartalékaidat utána meg csak bólogatsz felfelé kínodban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vhunor
őstag
válasz Hasaggymeg #222624 üzenetére
Az egy dolog, hogy elszippantja a tartalékot.
Aljas, csúszós felület lesz belőle az erdőben, száraz por, homok és kavicsok keveréke ujjnyi vastagon. Én vasárnap egy ilyen szakaszon borultam el egy nyílegyenes szakaszon alig 20 km/h-val. Egyszerűen kiment alólam a hátsó kerék és már az oldalamon is voltam, semmi időm nem volt letámasztani.
Ráadásul a drága erdészek baromi sok szakaszon felszórták murvával is az erdei utakat a Duna-Ipoly Nemzeti Park területén, hogy a k*rva faszállító teherautóik be tudjanak járni (olyan erdőirtás megy a nemzeti parkban, hogy ihaj, undorító...). Ez még pluszban rengeteg port, homokot jelent.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #222624 üzenetére
Ma meg tanulok, holnap vizsgazok, szoval nem kell gondolkodnom, mikor menjek tekerni. A Csutortok es Penteket pedig ugy oldom meg, hogy felkelek 4 -kor, es 8, max. 9-ig letudom a tekerest.
En nem birom a meleget. Itt az erdo meg paradesan huvos, van olyan resz, ahol sar es tocsa is van, mert nem sut oda a nap.
Itt homok nincs(utalom), szikla, agyag, murva.Aki kepes ilyenkor hosszabbat menni, napon, az elott le a kalappal. Nem birom... A vasarnapi tekeresem sem volt hosszu, de folyamat meg kellett allnom vagy inni, vagy terkepet nezni. A taskamat egyszer toltottem ujra, az 4 liter, a kulacsot meg nem is szamoltam hanyszor. 6-7l folyadek lecsuszott, az egyik forrasnal pedig konkretan levettem a polot es a nadragot, es kulaccsal megfurodtem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222624 üzenetére
Szombaton nekem is feltűnt, hogy egy helyen sivatagosodott a terep, ilyent még sosem láttam . Marha nehéz volt araszos homokban mászni és lejtőn is veszélyes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #222628 üzenetére
Btw, mikor hazaertem, megittam egyhajtora fel liter limonadet, majd fel liter APA -t elszurcsolgettem.
vhunor: Erdeszetet, vadaszokat inkabb ne is emlegessuk. Volt belole egy nagyobb vitam Abaligetnel. Valami kornyezetvedo 200kg -s tehen sikitozott, hogy ne tekerjek a nemzeti parkban. Mi csinaljuk a talaj eroziot, es romboljuk az elovilagot a nagy terep gumijainkkal, szemetelunk, szennyezzuk a kornyezetet.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz fulton #222543 üzenetére
Tegnap próbáltam erejét venni ennek a nyereg nyikorgásnak, mint sikerült otthon szemügyre vennem, a nyereg csinálja. Méghozzá elől ahol becsatlakozik a két pálca. Próbáltam befujni kis tf2 vel, de nem segített. Pedig valahonnan onnan jön.
Ez a garmin connect nagyon tetszik elsőre. néztem youtun vidiket. Konkrétan ez végre mutatja nem csak a km hanem hogy adott km mellett edzés hanyadik percében jársz, milyen hőmérséklet..uh ezeket mind nem tudja a health hiányolom is.
[ Szerkesztve ]
-
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #222632 üzenetére
nyereg nyikorgás
- Amit ajánlottak már próbáltad?;
nyeregcső ki - a helyét és a ny.csövet is tisztára mosni alkohollal, majd midkettőt filmréteg szerű zsírral összerakni.
- A nyerget is érdemes kiszedni ilyenkor;
szintén ugyan így megtisztítani a ny.pálcákat, és a bilincseket, majd zsírozni.A pálca becsatlakozós nyikorgást csak ideiglenesen lehet megszűntetni.
Óvatosan, picit szétfeszítve - ha lehet egyáltalán - kifújatni, alkohollal kimosni a port.
Száradás után fejre állított bicónál; zsírt bejuttatni, vagy olajat, ha csak az lehetséges.A bringa mosásakor érdemes elkerülni a nyereg alját, így tovább megmarad a kezelés.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vhunor
őstag
válasz andrisbandi #222634 üzenetére
A nyeregcsövet inkább karbon pasztázni kell, a zsírtól simán lecsúszhat a nyeregcső a gyárilag megadott nyomatékkal megszorítva is.
-
ivana
Ármester
válasz stickermajom #222621 üzenetére
UV védett ruha akkor kell ha vizes lehet. Normál bringásmezben nem égsz le, bár ilyen olcsó decathlonosban sikerült már egy teljes nap után.
-
válasz MPowerPH #222628 üzenetére
Minél többet csinálod, annál jobban fog menni, és annál kevésbé visel meg. A fokozatosság a kulcs. Anno futásnálnsikerültvegészbjólnkiépítenem, 1 óra körüli 12 km-ek mentek 30+ fokokban. Utána persze fél órát gőzölögve izzadtam még a hideg vizes zuhany alatt. Sajnos ez sem marad meg, de kicsit azért fejjáték is, mint az állóképesség, újra kiépíteni már könnyebb.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
fulton
addikt
válasz parandroid #212612 üzenetére
Nézegetem ezt a 130 ast, de az a bajom ezekkel hogy ha lerakom a biciklit igy is félti az ember ami úgy rajta van, nem még egy 60k órát.
-
válasz MPowerPH #222631 üzenetére
Az a 0,5+0,5 liter az kevés lesz. Ilyenkor igazából a liter iso az alap (minél jobban izzadtál, annál több cucc kell a folyadékon kívül is), és akkor utána jöhet a tényleges visszapótlás, szép lassan, de folyamatosan.
Ami tekerés közben bemegy, az szinte biztosan ki is ürül közben. Alkoholmentes sört amúgy ajánlom nagyon, rengeteg hasznos dolog van benne, ami jól jön ilyenkor. Akár ízesített, tök mindegy. Alkoholost viszont semmiképp!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222638 üzenetére
Igen. Én most kezdek nyitni a "komolyabb dolgok fele". Eddig elvoltam a kis hárli devidsonos bicómmal, aztán forta ki magát mit fejlesszek mire van szükségem stb..vettem kerékpáros mezt és így tovább. Ahogy egyre jobban szeretem meg, úgy megyek bele a témákba. Szal igen
Jó ez a huawei, is, elfogadom a km/h hogy alapból csúcsra 4-5 el keveesseb mutat, valszeg a többi sem pontos , de vannak amit erősen hiányolok, pl a hőmérséklet, vagy hogy adott km nél hány percben jártam az edzésben, vagy az autostop funkciól..és ilyesmi finomságok. -
válasz fulton #222639 üzenetére
Egy mozdulattal csattintod le róla, abszolúte erőfeszítésmentes. De vehetsz egy futós órát is. Hosszabb úton azt is fel lehet tenni a kormányra egy adapterrel, különben meg a kezeden van. Persze ezekhez egy mellkaspánt sem árt, de az a biciklis komputerhez is kell.
Amúgy én a helyedben első körben a használtak között néznék szét, 520plus, 530, explore. Vagy ha találsz 130plust használtan. Sima 130-at inkább ne, azzal voltak gondok, el is tűnt, nem véletlenül lett belőle 130plus.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #222634 üzenetére
Köszönöm, viszont tuti nem a nyeregcső. Igen erre jutottam én is, a stucni és nyereg részt kerülni mosásnál, viz ne érje, csak áttörölni.
Majd fejjel lefele is megpróbálkozom befujni az olajat. Volt már ilyen mosás után a stucnival, bukkanóknál reccsenő hang - azt a befujt olaj megoldotta.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222642 üzenetére
igen, ha eszembe van hányszor van hogy a jelenlegit sem veszem le mert elfelejtem. Jó ez nem nagy érték ahhoz mérten.
---------------
más: amiről nem írtam, én sokáig mentem hátsó lámpa nélkül, azt kell mondjam, nyilván nem 100% viszont sokkal jobb védelmet látok egy jó fényű erős hátsó lámpában. Ez a 250max van nekem, és nappali daylight 250 lumenesen ment, leginkább du tól figyelgettem az autósokat, rendesen átmentek a másik sávba. Gondolom jól vakít zavaró is hátulról jkövőnek már csak ezért is én letesztelgettem otthon, beültem a kocsiba, udvaron magam elé bicó, és néztem milyen szögből a legészrevehetőbb, merthogy adott szögben jó csak, ha tul lenéz vagy alacsony, akkor autós magasságában egyáltalán nem "vakit". márpedig vakítson csak, nem fog vezetésben zavart okozni, de látható figyelem felhívó villanása van így. nem bántam meg.
Az hogy nem tud ilyen fillenfalncos fékező dolgokat szerintem felesleges, bele képzeltem magam az autós helyébe, nem tudnám értelmezni hogy mit villog össze vissza a lámpa (de sztem az is csak figyelemfelhívó dolog).
Ez a sima daylight villanó mód is éppen elégé figyelemfelhívó. szumma: azt gondolom jobban odafigyelnek kerülnek az autósok így (nappal). kop kop kop
Azért este nem azzal tolom, mert az már elég zavaró lenne.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222642 üzenetére
köszi az infot, ha lesz akkor csak újan.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222637 üzenetére
van valami benne, mármint fejjáték is sőt.
Tegnap úgy mentem mint aki tudomást sem vesz róla hány fok van. Vagy hogy egy árnyék nincs. És sehol egy lélek. Most meg ha kilpek a napra, megyek befele minden bajom van. szóval ott van a fej keményen. (meg ez a "belülről jön" dolog)
De azt mondom hogy kicsit humánusabb időben kell menni ilyen utakra.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Asszem következőben ezt próbálom ki, ha elkopik az Ashima betét. Érdekes, hogy külön van outis, dh, triál, sarazós betét és a megbízhatóságról annyit, hogy ők gyártják a betéteket többek között a magurának, hope-nek, de a brembonak is .
A B03S-re visszatérve: haveromnál sem harap rendesen és egy hónap alatt elhasználta, pedig nem koptatja annyira a fékeket . Nem akar más márkára váltani, mert úgy gondolja nem egészséges keverni a dolgokat, így gondolom marad a régi B01S-nél.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vhunor #222629 üzenetére
Hol a nadrág széle?!...így lehet egy szatír is meztelenül a bringán.
#222630 jjeahh...na ez a baj, hogy egyre gyakoribb az "ilyen még nem volt" mondat az időjárási jelenségekkel kapcsolatban, vagyis már emberi léptékű időben is tettenérhetőek a felmelegedés hatásai. 🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...