-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz zsocy #222944 üzenetére
Ez a fordulat szám mérő csapásmérő vagy minek hívják, szerintem nem sok mindent tud belőle számolni. Honnan tudná a progi hogy milyen áttéten mész éppen, szóval..ha valami ér valamit az a watt mérő. A pulzus számít, sebesség is de ez a csapás mérő vagy mi,,,sztem hoki. Plussz adat amin lehet csámcsogni
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #222949 üzenetére
Naazz kénn a kis acél vázamra , valahogy ráflexelni azzal direkt lassan mennék hogy jól lássák meg, sőt rajtahagynám az árcédulát is
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #222948 üzenetére
Szerintem tökéletes az is, pl én picit tartok ettől a pulzus pántól, úgy vagyok vele mint "hasadó kolegánk" , nevezetesen elvesz az élményből már, ennyire nem labor körülményekben akarnám tolni dehát..bízom benne hogy nem fog irritálni hogy rajtam egy pánt.
A legjobb kombó e lenne, karomon az óra, gps navi, plussz egy sebesség szenzor ennyi. (me nekem az szent ) de most vegyek egy órát még többe van és annyit sem tud. A huaweit meg am imádom. Csak mocsok me semmit nem lehet párosítani hozzá szenzort.. meg néhány app hiányosság.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz fulton #222952 üzenetére
én nekem bryton 420 tökéletes(kifejezetten a neo 15 érdekelne), volt cobranco-nak valami tesztje a youtube-on(ha arra gondolsz),szerintem ez így nem releváns,valami ősrégi garminnal hasonlította össze,aztán azóta javult is a meredekség bug.
pulzuspánt: én brytonost használom már 4 éve,most kezd már kicsit néha"kontaktos" lenni
sose zavart pedig volt már rajtam tizenórát is foylamatosan[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
tisn
addikt
-
fulton
addikt
úgy legyen ámen. Az nagyon bejön hogy lehet útvonalat tervezni gépen, aztán ráküldeni az órára, nem kell aggódni hogy a teló lemerül egy hosszú út alatt.
Nekem is csinált ilyet az órám, a szívem majd ki vert, és mégis laza 76 et adott, zavart..szóval ilyen szempontból...[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz fulton #222953 üzenetére
Kell egy ilyen.
Elvileg taposó pedálra is fel lehet applikálni, nekem gond nélkül sikerült sima spd-re.Thread a témában, ha valakit érdekel.
Amúgy a pedálfordulat szerintem is a legfeleslegesebb adat, tényleg csak egy kis plusz infó. És úgy van ahogy mondod, semmilyen program nem veszi figyelmembe mikor leadott teljesítményt becsül.
-
fulton
addikt
válasz Ringman #222948 üzenetére
Van a vezetékes órám, precizen beállítva kerék kerülettel (pontos) és hervasztó mikor pl a leggyorsabb sebességet nézem vissza és azt látom hogy 39 km/h de én tudom hogy 47 volt mert néztem. Engem zavar. plussz az óra már jópárszor be*t és oda lettek a rekodjaim.
Vissszatérve, ha ez ilyen pontotlan, akkor a többi is...és össze vissza hoz ki átlagsebességet is (szívesen elemezném magam, időben előre haladva visszanézni, stb .. mit változik az ember és stb) engem ezek érdekelnek és szeretem a pontosságot abban ami érdekel.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #222959 üzenetére
Ez nekem sok/amit nyújt. Ígyis azt számolom lehet eladom majd a edge remot-et és abból veszek szenzort heart.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Komolyan annyi cucc van már lassan a bicón hogy mielőtt az ember bemegy a boltba, neki áll szétszerelni a "kereket" ott a lámpa egy gumipántal, de 15k voltjó féle, az óra 95k,
remote távirányító is 20k ...ezeket ki meri fent hagyni én nem nagyon. Jó lámpát nem kapom le, abban bízom bóvlinak látják me pici és békén hagyják, meg annyira szoktam lerakni csak hogy beugrok a boltba, de az is egy spárban hosszú time-ben mérhetők.
A multkor a tisza partján (strand) megálltam kicsit, és a kereket csak úgy letámasztottam, (letámasztó ugye hogy ugye ) ment a fürdőzés a parton, aztán y okból elindultam a part fele, és ahogy kis idő mulva visszanéztem hogy "eehhh a kerékpár nincs lecsukva"..hirtelen nem láttam az ütő megállt bennem...aztán csak eltájoltam magam, picit alrébb tettem le.
Nem lehet itt már nyugodtan az ember..szóval, ezért is csípem az egyszerűséget, ami az óra volt pl..jó pulzus nem az igazi olykor ... legalább egy sebesség mérőt lehetne társítani hozzá.
És nem szeretem mikor sok mindenre kell figyelni, ezt is levenni azt is, azt nem otthon hagyni stb...remélem megszokom majd.
Tiszta procedurává nőtte ki magát ez a tekereés már, elindulást is megelőzi a rákészülés, kotyvasztás stb beöltözés, érkezés után szintén 1 óra .. ruha mosása, kerékpár tisztítása esetenként ujrakenése, energia pótlás.. stb.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #222962 üzenetére
Nálam elég egyszerű a dolog, lámpák, garmin, pulzusmérő, kulacs, minipumpa, meg mindenféle ott van az előszobában a szekrényen, sorban. Ha nappal tekerek, elveszem ami nappal kell (lámpát nem), ha hosszút, akkor jön a multitool is stb. Soha nem felejtek el semmit, mert mindíg ugyanoda rakom vissza, még a mez zsebekben is megvan a helye mindennek. Mondjuk ez nálam azért van így, mert szívtam már párszor azzal, hogy támadtak a kutyák, nyúltam a bors sprayért és valamelyik másik zsebben volt. Olyankor nincs idő keresgélni . A másik előnye, hogy így azonnal érzem, ha valami hiányzik, otthon maradt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz n.gab #222965 üzenetére
A tükrös lencséknél nem, nekem pl a piros lencsémmel kékes. De ha fotochromatikusat veszel, szinte mindegy, mert belerakod a fotochromatikus lencsét és nem is kell más, az jó nappal is, erdőben is, éjszaka is. Gyakorlatilag itthon induláskor felveszem, amikor hazaértem leveszem, nagyon jó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Ringman #222927 üzenetére
Miért nem? Abszolút csak megszokás kérdése, platformpedállal tekerek, amíg nem hagytam el a fordulatmérőt, 80 fölötti volt az átlag fordulat, lejtőn 110-120-at ki tudtam tekerni, persze csak rövid távon, outival, merev montival, meg össztelóssal is. Persze mellette ott vannak a köves, kurvameredek emelkedők, ahol örülök, ha a 60-at tudom tartani...
Csak fokozatosan el kell kezdeni növelni a fordulatot, nem egyik napról fog a másikra menni, a 90-ben semmi extra nincsen.'92 Honda VFR 750
-
Tajték
senior tag
Üdv Srácok!
Megjött az új Shimano első tárcsafék szett, felszereltem, előtte a tárcsát lepucoltam, vezeteket nem vágtam meg és nem valami beton a húzása Ez miért lehet?
Mennyi esélye van annak, hogy levegős a gyàri összeszerelt szett?Elvileg a héten jön már a hátsó is, ha az is ilyen lesz, kivágom a kukába
[ Szerkesztve ]
-
sepyi
aktív tag
válasz fulton #222951 üzenetére
Nem feltétlen parasztvakítás, de egy kicsit túl van spilázva. Vegyük a példámat. Egy Triban rc500-am van. Úgy 10kg körül van. 50/14 áttétellel sík úton szélcsendben 73-as pedálfordulattal 30-31 km/h sebességre vagyok képes. Ezt tartósan akár 10km-es távon is fent tudom tartani. Tovább is, gondolom, de valjuk be a Dunántúlon kevés 10km-nél hosszabb sík szakasz van. Ugyanezt a sebességet egyel kisebb 50/15 fokozaton csak 82 pedálfordulattal tudom fenntartani. Csakhogy a 82 pedálfordulat nekem nagyon sok. Három perc után le akarok esni a bringáról 145 feletti pulzussal, míg a 73 pedálfordulat megy 130-132 pulzussal. Mielőtt valaki beszólna, a max pulzusom 155. 220-65=155 Ha valakit érdekel, egy 50km-es tekerés adatlapját tudom mellékelni. Illetve többét is, de átlagban egyformák.
Galaxy watch4 classic a megoldás.[ Szerkesztve ]
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
fulton
addikt
Na aki hasonló cipőben járna mint Én. Huawei Health edzések (adatok) importálása Garmin Connect -be
Sajnos nem szívlelik egymást, viszont, felejtős az ilyen huawei sync cucc, próbáltam nem jó. Babrás, 1 kört tolt csak át a sokból mindig a legutóbbit.
A megoldás bonyi de rájöttem. Íme a leírása:
1. A Huawei Healt alkalmazás on belül megnyitjuk az adott kerékpár edzést , majd jobb oldalt fent lesz 4 kis kör ikon -> az alsó az "útvonal" nevű. Rábök a feldobott lehetőségből választjuk az "Útvonal exportálása" majd "OK". Itt kiválasztjuk a .gpx kiterjesztést -> majd lementés.
2.Ha ez meg van, hogy ne legyen egyszerű az élet, nem lehet beimportálni a Garmin Connect -be különböző okok miatt. Ezért elsőnek a Strava felületén beimportáljuk ott menni fog. Minden adat betöltőtik amit a Huawei órákkal mértél, pulzus gps stb... Ezután az edzés bekerült a Stravá-ba.
3. Stravából szintén ki exportáljuk gpx fájlban.
4. Garmin Connect-ben meg ezt a fájlt beimportáljuk és kész.
A q.a....mig rájöttem...
hátha segít a leírás másnak is (hátrány, egyesével minden edzést át kell tolni, ráérsz)
megj: Csak Strava csak előfizuval válna láthatóvá a pulzus értékek.
így kimentéskor a Garmin Connect sem kapja meg. A speed és km magasság útvonal bekerül.
uf[ Szerkesztve ]
-
Tajték
senior tag
válasz andrisbandi #222972 üzenetére
180 as az első, 160 as a hátsó
vallas: Köszi szèpen Figyelni fogom
jjeahh: Van bontott magura ha érdekel
Más:
Felszabadul a Magura Julie első, hátsó tárcsafék szettem.
A hatsó tökéletesen működik, az elsőben olaj töltés kéne. Van mindkettőhöz IP-PM adapter. A kerdés az volna hogy, mennyit lehetne kérni értük így ha el szeretném adni? -
fulton
addikt
válasz sepyi #222973 üzenetére
Én érzésre tolom, meg van hogy figyelek a pulzus tartományra.
Egyébként ha már áttétek - elől 36 hátul 12 14 et használom leginkább. Ezzel kényelmesen tudok menni 27 es tempot. Picit forgatva 30 ast.
E fölött már elpörgök, a 11 nem játszik, több okból sem: első váltóba beleér a lánc. (ezzel a váltó beállítással a többi szükséges áttét így nekem jó) feláldoztam ezt, am is nagyon kereszt lenne már.
Nem igazán kedvelem a 48 ast elől, mert hátul akkor fel kell menjek kb a 14 16 18...ez 30 fölötti tempóra már jó, de nem szeretem. Egy 44 es tányér szerintem sokkal jobb lenne nekem oda. -
-
fulton
addikt
Nem tudjátok mennyire megbízhatóan mondható le a Strava előfizu, azt írja 30 nap ingyenes, utána levonja, de bármikor lemondható. Arra gondoltam hogy elindítanám a 30 free. és lemondom ha áttoltam az adatokat, viszont nincs internetes virtuális bankkártyám amit nyugodt szivvel megadnék, mert nem lenne rajta egyenleg, viszont a saját kártyám nem merem megadni, mert olvastam neten hogy van aki nem tudja lemondani macerás stb...
tapasztalat? -
Gaben92
őstag
válasz Tajték #222969 üzenetére
Ha levegős azt érzed, de én speciel simán légteleníteném az újat is. Tárcsát, betétet meg ahogy írták be kell koptatni de az se nagy ügy. Én mikor hoztam el a boltból a bringát az első fékezés olyan volt mint valami teszkós alja cucc, mire hazaértem vele már harapott mint a veszedelem pedig nem volt nagy táv.
fulton: Nemrég migráltam egy 40 éves S5 PLC-ből a teljes kódot vatta új S7-1500-ra, arra emlékeztet a leírásod. Migrálás S5-ről S7-400 kompatibilis kódra, notepad++-ban kikommentelni az összes compile errort okozó kódsort, kód generálás S7-400-ba, S7-1500-al nem kompatibilis régi blokkok cseréje, migrálás S7-1500-ra, visszakommentelni mindent amit kikommenteltél aztán kijavítani 18.000 fordítási hibát. Fincsi az ilyen.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
-
-
addikt
válasz fulton #222978 üzenetére
Simán le lehet mondani. Megadod az adatokat, indul a 30 nap, aztán kapásból le is érdemes mondani, úgy nem felejted el. Ettől még 30 napra az előfizetés megmarad. Minden ilyennel így csinálom
Egyébként meg öreg hiba, hogy nincs webkártyád.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #222989 üzenetére
Ha van nálad folt, ragaszd meg, és csak annyira fújd fel, hogy hazáig kibírja. Ha nincs nálad folt, akkor sajnos besz..tad.
Nekem egyszer egy Speci FastTrak durrant így szét, nem tudom, mire mentem rá, de akkora lyukat vágott a gumira, hogy ihaj. Belsőt megfoltoztam, haza tudtam vele menni, de kipúposodott a belső a lyukon keresztül. Aztán otthon tettem egy tétova kísérletet a külső megmentésére, de kuka lett belőle. -
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #222991 üzenetére
Köszi a valaszod.
Nem gondoltam hogy ez az akkorának nem tűnő lyuk elpukkansztja a potbelsot is...
Hát ebből is tanultunk. Úgy látszik most már valami régi gumi külsőből kivágott foltot is be kell raknom... f*m
Erre a defekt fajtára nem voltam felkészülve..
Gondolom lehet venni külsőhöz való ragasztót megfoltozót, érdemes ezt így megcsinálni nem lesz ebből baj?[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Az új modern felnik + tubeless párosítás nagyon sok ilyen bosszúságtól megkímélhet. Nem feltétlenül azért, mert egy ekkora vágást tud tömíteni a tej (a kép alapján valszeg nem), viszont a jóval alacsonyabb nyomás miatt egy csomó szaron sokkal nagyobb biztonsággal lehet átgurulni, ami a belsős setupot már kivágja. Én pl. 4,5 baron használom a 28 mm-es Eagle F1-et, felnin mérve 31 mm (felni belső csatorna szélesség 20 mm, külső 27 mm), de Zipp 303S kerekeken 3,5 bar környékén is el lehet járni.
Szerk.: viszont a mostani euró árfolyamon qrva drága lett, tudom
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #222992 üzenetére
Á, dobd el inkább. Én is így próbáltam megmenteni anno, egy régi külső oldalfalából vágtam ki egy darabot, belülről odaragasztottam, igazából nem lett (nagyon) rossz, nem kezdte ki a folt széle a belsőt sem, viszont ütött, mint állat. Nekem a futófelületen volt, nem oldalt, így minden kerékfordulatnál döccent egyet .
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222990 üzenetére
Nem tudtuk hazaérünk-e napnyugta előtt, ilyenkor visszük a lámpákat is. 18:22-kor indultunk, 3 órát tekertünk, 21:10-kor már a nap elbújik a hargita mögött. Egyedül hamarabb megjárnám, de haverokra néha várni kell, néha eltévedünk és defektet is kaphatunk, vagy valami. Pl. ahol tegnap voltunk, ha olyan helyen ragadnánk napnyugta után, nem hiszem lámpa nélkül be tudnánk jönni, megennének a farkasok
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
vhunor
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...