-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz truefx #222262 üzenetére
"A GP5000 panaszokra van linked? Nekem eddig nagyon bevált, de lassan cserélni kell, és a barna oldalfalast sikerült csak beszereznem. Aggaszt, hogy az lehet az "Achilles sarka"."
tele a reddit vele
[link]amúgy nekem is bevállt, ha "rendeltetésszerűen " használjuk szerintem nincs ami megütné az oldalfalat, persze ha kátyúzunk az már más,de az szerintem bármelyiket kicsinálja,.
én a legkisebb kátyut is kikerülöm, szerintem van aki nem fogja,aztán meg csodálkozik.
bár itt a redditen vannak "spontán'szakadásos képek, márha spontán történt valóban..
(meg nem kellene túlfújni, szerintem alap hogy be kell azt tartani ami rá van írva, plusz melegben fél bárral megemelkedik a nyomás menetközben szóval én azt is bekalkulálom. De egyébként meg az ilyen silca calkulátorok meg nekem túl alacsony nyomást számítanak legyen az bármennyire profi versenycsapatok mérnökei által megírt kalkulátor.ha úgy fújtam, kanyarodásnál,tekerésnél hallottam a tekerések ütemes klasszikus gumihangját mint amit hallasz mikor montival tekersz lassan v. kanyarodsz.szerintem ez egyértelmű jele hogy lapos, úgyhogy inkább a felső határ alatt fél bara fújom egyébként is 93 kiló vagyok..fulton:
Nektek az átlagsebességet nem rontja le a "mérő?". Én akár hányszor megállok azt is beleszámolja, nyilván az óra megy tovább mivel én nem állítom le manuálisan, és így kijön ilyen 11 km/h átlagsebesség meg 13....holott nem.
auto pause funkció nem fogja annyira,bár van egy kis latencia,ha megállok kell neki még 1 sec hogy megálljon. egyébként átlagot nem nézek, illetve intervall átlagokat inkább, egész kör átlagot nem érdemes,hisz befolyásolja a szél,stb.."jjeahh :
"Where low end carbon frames have a dead, wooden quality to them, a similarly-priced alloy bike can be springy and compliant"
"There’s an extent to which you’re going to have to take my word for it, but based on the large number of entry level road bikes I’ve ridden, I can confidently assert that the latest generation of alloy frames are simply better than the most affordable carbon ones"
Ááá, amikor itt leírtam, hogy az Allez, Chisel valszeg hozza egy belépő alap karbon váz szintjét (ha nem jobb), sokan a fejemet vették, hogy nem, mert a karbon mindíg jobb . Valszeg egyáltalán nem mindegy milyen alut hasonlítunk, milyen karbonnal."tuti hogy számít, nekem Speci allezt sikerült kifogni és nem kényelmetlen jó uton meg mint a vaj,csak abból errefele dél pest megyében nincs sok(bár most elmúlt hetekben elindult egy nagyszabású javítás pilis-káva-gomba-környékén,meg még 1-2 részen,hátha folytatódik a dolog,de kb megvárta az állam hogy mindenütt szar legyen és most kezdi javítani..kerékpárútról meg ne is álmodjak,talán Monoron van 1km,meg cegléden és a ceglédi strand között és ennyi,szerintem inkább a vidéki kerékpárutakat kellene épiteni nem pedig a budapesti közlekedést tovább rontani)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
Ma meghenteregtem. Mar kezd kinos lenni ez a sok fail. Nem ismertem az osvenyt, lefele jottem, volt egy kis domb, azon megugrottam es hopp, a vizmosasban talaltam magam egy jobbos kanyarban. Megallni nem tudtam, kijonni sem belole, aztan egyszer csak a bal pedal megakadt az oldalfalban, es mar repultem is. Csak az esesre figyeltem, nehogy vallra erkezzek. Mazlim volt. Bringa se serult, kormany kifordult, de semmi tobb. Mazli, hogy nem a valto feloli oldalra estem.
Volt mar itt valakinek olyan, hogy egy kosza ag, fadarab, amit felvert a kerek, kikapott 1-2 kullot? Ezen a reszen nagyon sok ilyen szakasz volt, neha brutal nagyokat csattant, ahogy beforgatta a kerekbe a fat. Nem torott, de szvsz rossz hallgatni.
Aki pedig a fejkendot javasolta, annak koszonom. Ma kiprobaltam, es sokkal jobb kendoben. 1, a bogarak a sisakon keresztul amik bejutnak, nem birizgaljak a fejboromet. 2, tenyleg husit a kendo, jo erzes volt benne tekerni, pedig meleg volt. 3, csak minimalis verejtek fojott a szemuvegemre, szamba semmi, es igy a parasodas is zero volt.
jjeahh: Be. Sokkal jobb, mint a platform. Kicsit meg tanulom, aztan veszek egy olyan cipot, aminek a talpa nem merev, hanem hajlik rendesen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #222457 üzenetére
Örülök h bevált a kendő. Te is a decast vetted?
Napra figyeljetek, napvédő. Milyen használtok am en 50 faktoros. Kell. Basszus ugy megfogott a nap egyik alkalommal nélküle halisten nem vagyok leégős típus.
Holnap ha minden jól megy megyek egy hosszabb útra ** meleg lesz.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz csurgoi #222459 üzenetére
Tudom bocsi nem a kérdésedre válaszoltam. Sajnos nincs tapasztalatom az említett órával De amiket olvasgattam és a fejemben összeállt a vezeték nélküli ek kell csak a baj van (wirelesz) a vezetékesre esküszöm azt tudom hogy működik (sebesség megtett összes km) többit meg az óra megcsinálja.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #222458 üzenetére
Volt itthon kendom, meg naszutrol hoztam haza.
En nem hasznalok naptejet. Hosszu ujju kesztyu, polo, rovidgatya. Amit a nap erhet, az a labam also resze, meg a karom, bicepszig, tarkombol egy folt, arcom. Legtobbet arnyekban, erdoben vagyok.
Napozni utalok, szoval most furan nezek ki... Alkarom barna, a testem meg vilagit, olyan feher.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222461 üzenetére
A 6-700 dollár fölötti kínai 2000 dollár fölötti "nagynevűnek" felel meg súlyban és merevségben is elvileg, szal az már felső kategória. Kínaiból a fapad 300$ körül megy. Én inkább arra utaltam, hogy anno páran azt állították, hogy a belépő karbon gépek vázai is tudják a karbon minden előnyét és már azok is sokkal jobbak rezgéscsillapításban, merevségben, mint az alu. De nem mindegy milyen alu, aluból is van felső kategória.
#222457 MPowerPH: mostanában nekem is többször elakadt a pedálom nyomvájúban vagy sziklán, nagyon sz*r érzés .
A bőröm csak mostanában kezdtem félteni én is, szerencsére már lidl-ben vagy DM-ben is lehet kapni sportolóknak szánt napolajat, egész nap tart a bőrön és az izzadtság, egy kis eső sem mossa le.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #222457 üzenetére
Nekem volt de nem manapság hanem 13-14 éve. Sőt egyszer úgy kellett kirugdosnom pár küllőt, hogy el tudjam távolítani a beszorult nyestet aki jó ötletnek találta, hogy oldalról nekiszalad a keréknek.
Ha nem b.szol neki oda nagyon akkor 1-2 hiányzó küllő még a nem a világ de sokkal érzékenyebb lesz ütésekre és hamar lehet verni egy szép nyolcast a felnibe.If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #222463 üzenetére
Egy biztos, hogy mikor karbonra váltottam akkor éreztem csak az alu brutális, kíméletlen merevségét, mikor ráléptem jobban az volt az érzésem defektem van, vagy össztelóson ülök.
Because... hamarabb váltasz 11-12re mintsem ezt mind elhasználd.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz csurgoi #222437 üzenetére
Pont ezzel nincs, de egy IGS10S-t használok már egy ideje. Szerintem teljesen jó, ha arra kell, hogy szinkronizáljon Stravára. Vettem hozzá érzékelőket, azokat sem volt gond párosítani.
Hasaggymeg: ja, így már értem
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Đusty
addikt
válasz Dark Archon #222467 üzenetére
És nem késik a pillanatnyi sebesség kijelzés? Ha jól értem itt csak gps van kerék érzékelő nincs. Telos gps-en nekem nagyon zavaró, hogy késik a sebesség kijelzés és nem mindig van.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #222466 üzenetére
de hát akcióóóós!!!
könnyen meglehet bár az elmúlt években 1x8-on ragadtam
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222466 üzenetére
Pedig anno egyetértettél velem . Próbáltam keresni egy képet a régi bringádról és úgy akadtam rá. Amúgy nem egy modern high end alu vázról váltottál karbonra, így normális, ha a belépő (?) karbon vázadnak jobbak a menettulajdonságai. Az alu is rengeteget fejlődött az évek alatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #222470 üzenetére
De az ove miert belepo? Ezekre a markakra nem raknak rossz karbont.
2009 ota is sokat fejlodott a karbon technologia.Az enyem sem a UM frame, hanem csak HM. Azt hiszem, nincs 100g sem kozottuk. Az UM -et csak az uncaged modellek kaptak meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #222470 üzenetére
Most is egyetértek, csak azért, hogy karbon legyen nem kell azt venni, főleg, hogy drágább is. Nemtom milyenről váltottam milyenre, de szerintem nincs is olyan, hogy belépő alu, vagy karbon, szerintem van gagyi teszkós, van jó amit a már névvel rendelkező gyártók használják és a már nehezen megfizethető high end vázak. Pl. kötve hiszem van ugyanannak a gyártónak jobb alu váza mint saját karbonjai, ugyanakkor elképzelhető, hogy egy Chisel váznak jobbak menettulajdonságai mint egy kínai karbonnak, vagy éppen Savanak. Amúgy kevés olyan alu van mely veri a karbonokat, itt-ott találsz egyet-egyet ami már árban is kábé ugyanott van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Egyébként megfogalmazódott bennem, lehet veszek majd egyet a jövőben... majd...
Kb mint a merida speeder 900. Egyébként e kaliber körül (ár) mit lehetne még figyelmembe ajánlani? meglesném. kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Ez a kategória való nekem. fitness könnyű egyenes kormány , nincs teleszkóp sem.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Straván mi ez az újdonság, hogy KOM helyett CR van bringánál is?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #222472 üzenetére
Az olcsóbb vázak alsóbb kategóriás karbonból készülnek, pl T700, a drágább high end vázak felsőtt kategóriás jobb minőségű karbonból, pl. T1000. Ha jól tudom a top vázak azért lehetnek könnyebbek, mert a csúcs karbon masszívabb, ezért a falvastagság vékonyabb lehet (?). Pl. az S-works Epic HT váza már ijesztően vékony, mégis masszív és merev.
#222473 Hasaggymeg: Néhány gyártó pedig ki is hangsúlyozza, hogy az olcsóbb gépek váza nem egy kategória a top gépek vázával, én már több cikket is olvastam arról, hogy a menettulajdonságaik is két külön világ. Pl. Canyon cfr, slx cf, Scott hmx vs hmf, Sworks fact 12 vs Specialized fact 11 stb. Láttam már 1400 grammos megfizethető karbon vázat is valamelyik nagy márkától, a Chisel vagy XTC SLR is annyit nyom és olcsóbb. Egy top karbon váz meg gyakran megáll 800g alatt, szal szinte fele annyit nyom és nem azért, mert csak versenyzőknek való és random eltörnek. No de mindegy, csak elmélkedünk, ki is kéne próbálni pár vázat ahhoz, hogy biztosak lehessünk a véleményünkben. Én személy szerint hiszek a cikk íróknak, mivel több száz-ezer gépet teszteltek már, van tapasztalatuk pár vázról.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #222453 üzenetére
Nekem bevált a Bryton 320 + SPD szenzor. Sokkal pontosabb, gyorsabban követi a sebesség változását és nem kell várni a GPS jelre sem, rögtön ad adatot. Autopause van a 320-ban, előtte nagyon kényelmetlen volt a 15-nél, hogy állandóan pause-t kellett nyomni. Főleg hogy azon csak hátul van két apró gomb, ami baromi kényelmetlen.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #222476 üzenetére
Igazság szerint két karbon vázat nem lehet összehasonlítani, ha nem OEM átcímkézett valamikről van szó. A márkás vázakat külön tervezik (az más, hogy legyártatják) és más az összetétel a karbonszál sűrűsége, az iránya a váz különböző részein a terheléstől függően. A geometria is lehet más. Ez alunál a hydroforming és a különböző alakú "csövek" -
már a legtöbb már nem kör keresztmetszetű- szintén a terheléstől függően. Ezért is tudnak más tulajdonságúak lenni és ezért is előremutató anyag a karbon. De alapvetően az alu merev a karbon meg lehet rugalmas vagy merev, ezzel játszanak tervezésnél a száliránnyal, sűrűséggel stb.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #222476 üzenetére
Talán pont te írtad, hogy tulajok szerint nyúlik minden felé a Chisel, vagyis már nem is merev annyira vékony és könnyű... amúgy versenyzik valaki még aluval egyáltalán? ... kevesen múlott, hogy Chiselem legyen (drága volt gyengébb felszereltséggel), kétlem túlságosan éreztem volna a különbséget. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
truefx
aktív tag
válasz flash- #222453 üzenetére
Az első reddites threadben máris egy érdekes teóriába futottam bele: akiknek befuccsol a GP5000 oldalfala, azok túlnyomórészt az Amazonon vették a terméket, és könnyen lehet, hogy hamisított volt. Az egyik posztoló leírta az Amazonos mechanizmust (ugyanabba a termékszámba rakja be az eredetit forgalmazó cég, és a Hamisító Inc. is a GP5000-et, a mit sem sejtő vevő pedig megveszi, bízva az Amazonban). Nekem ugyan a bikediscount.de-ről van, de mindenesetre vigyázni fogok miután feltettem az új gumit, az első pár száz kilométeren nem lejtőzök nagy sebességgel, ti. az a legnagyobb parám, hogy 50-60 km/h körül kapok defektet, az 100% kicsúszás, és csonttörés.
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #222476 üzenetére
A kulonbseg minimalis ezek kozott is. Ettol meg a karbon jotekony tulajdonsagai mindegyikben benne van. 100g -os kulonbsegek pedig elhanyagolhatoak, vazon azt mar nem erzed meg. Sulyon akarsz erezhetoen faragni, az alu felniket kell kidobni a francba, meg trail felhasznalasra is.
A kinai vazakkal nekem egyetlen fenntartasom van, megpedig a durability.Az aluval csinalhatsz barmit, meg ha sulyban kozel is lesz egy kozepkatos karbonhoz, a merevsege nem lesz meg, es egyben a rezgescsillapitasa is felejtos. Ahogy Hasaggymeg is irta, a jo karbon vazzal olyan erzesed lesz elso proba utan, mintha hatul is lenne rugozasod.
Es akkor meg ott van, hogy a karbon vazak tervezesenel figyelembe veszik, hol kell merevnek lenni, es hol kell rugalmasnak. Ez mindegyik neves marka altal forgalmazott karbonra igaz, meg egy Decas Rockriderre is
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #222479 üzenetére
Van profi Chiseles versenyző, de ritka, mert most a karbont nyomják, aminek mondjuk én sem vagyok ellene, de pont a Chisel, Allez Sprint, XTC SLR vázakkal bizonyították, hogy bizony az alunak is van még jövője, sőt! Igen, a régi Chiselek nem voltak merevek, az új 2021-ben piacra dobott már az. A Chiselnél és Alleznél nem csak hydroforminggal játszanak, hanem a heggesztéssel is, okosan ki van találva az egész.
#222481 MPowerPH: ezt próbálom amúgy elmagyarázni, hogy teszterek szerint nem lehet ennyire általánosítani, hogy alu ilyen, karbon olyan, mert ennél ez sokkal összetettebb téma és bizony vannak esetek, amikor egy high tech alu lenyeli keresztben a kb. azonos árú low end carbont. No de mindegy, én anno több cikket olvastam erről, csak nem gondoltam, hogy valaha vita lesz belőle fórumon, ezért egyet sem mentettem el könyvjelzőnek . De ott a kolléga nemrég linkelt cikkje, abban is benne van a lényeg.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #221480 üzenetére
Ha valakit esetleg érdekel, itt van pár szó a Stash rendszerről (lásd: hozzászólás amire ez a válasz megy).
Ahogy említettem kapott egy kis szigcsót pár helyen a biztonság kedvéért (semmi olyan ami a működést befolyásolja) és azt kell mondjam kussban van teljesen. Mentem ma pedig egy 5km-t kb direkt kizárt villával szóval kapott rendesen, de egy apró neszt sem hallottam sem a kormányból (egyik végébe láncbontó, másikba tubeless kit dugva) sem a multitooltól. Kirázkódni a tool nem akart, semennyit nem mozdult semerre, kormányból meg nem is tudna mert a Grippler gip vége zárt, de páromnak nagy kupakkal van fent és az is rendben van.
Szóval nekem eddig bejött a cucc, azt a 46€-t (25€ multitool, 11€ láncbontó, 10€ tubeless kit) simán megérte.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #222477 üzenetére
Fall-N:
"Nekem bevált a Bryton 320 + SPD szenzor. Sokkal pontosabb, gyorsabban követi a sebesség változását és nem kell várni a GPS jelre sem, rögtön ad adatot. Autopause van a 320-ban, előtte nagyon kényelmetlen volt a 15-nél, hogy állandóan pause-t kellett nyomni. Főleg hogy azon csak hátul van két apró gomb, ami baromi kényelmetlen."Nekem 420-nál spd szenzorral ha megálltam kellett 2 sec míg leállt,indulásnál ugyanez, én már le is szedtem az spd szenzort, ha mérnöki pontossággal beállítani nem lehet,(gumit lemérni pontosan nem tudom hogy lehetne,két mérés között mindig van különbség onnantól kezdve már nem beszélhetünk pontosságról)úgyhogy már csak görgőn használom,aszfalton a gps szerintem ha nincs erdő eléggé pontos.
truefx:
"Az első reddites threadben máris egy érdekes teóriába futottam bele: akiknek befuccsol a GP5000 oldalfala, azok túlnyomórészt az Amazonon vették a terméket, és könnyen lehet, hogy hamisított volt. Az egyik posztoló leírta az Amazonos mechanizmust (ugyanabba a termékszámba rakja be az eredetit forgalmazó cég, és a Hamisító Inc. is a GP5000-et, a mit sem sejtő vevő pedig megveszi, bízva az Amazonban). Nekem ugyan a bikediscount.de-ről van, de mindenesetre vigyázni fogok miután feltettem az új gumit, az első pár száz kilométeren nem lejtőzök nagy sebességgel, ti. az a legnagyobb parám, hogy 50-60 km/h körül kapok defektet, az 100% kicsúszás, és csonttörés."
nem hinném hogy mindenkinek csak hamisított van ha egyáltalán valóban hamisítják? rengeteg poszt van erről, nem hinném hogy mind fake..
bár most jobban megnézve a posztok nagyrésze a tubeless változattal kapcsolatban írja a gondokat,lehet akkor hogy inkább csak az a problémás.
facebook országútis topicon is sokaknak van vele gondja,lehet sorozatfüggő, illetve nagyon sokan mondják hogy olyan köpenyt nem szabad venni ami nem teljesen fekete hanem oldalt vagy a futófelületen szines csík van, azok gyengébbek állítolag.
én egyébként r2-bike-ról rendeltem,normál kivitel,nem tubuless. nekem rendben van."Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #222485 üzenetére
Csak a kinai noname karbonokon kivul nincs low end karbon. Itt hibadzik. Ezen kivul HMF, UMF, mindegyik tud mindent. Csak sulyban van kulonbseg koztuk. Meg nem mindegy, hogy XC , TRAIL, Enduro felhasznalasra van tervezve. Mindegyik mashol eros, mashol rugslmas, mashol merev.
Ettol meg az alu se nem eleg merev, se nem eleg rugalmas, se nem eleg konnyu. Nem tud az lenni, mert az alu nem kepes ezekre a tulajdonsagokra. Ami meg nagyon konnyu, az csavarodni fog mindenfele, oriasi hajtasi veszteseget es instabilitast generalva.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-FLY->
őstag
XL-es Fitness bringára 170 vagy 175mm-es hajtókar való? Szeretnék egy komolyabbat a TY301 helyett. Gondolom az nem okoz gondot a rendszernek, ha 1-2 foggal nagyobbak a lánctányérok
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
What is the exact circumference of my tire?
- Itt aszongyák rá is kell ülnie a pilótának, és a guminyomás is számít.How to measure your wheel circumference
- Szikszalagos jelöléssel dolgoznak. Pontosnak tűnik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -FLY-> #222491 üzenetére
Ha alacsonyabb vagy (170 alatt) akkor rövodebb, ha nem akkor hosszabb... sok gyártó már eleve úgy szereli bringáit vázméret szerint.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-FLY->
őstag
válasz Ringman #222493 üzenetére
Ahha, értem. Néztem a Merida oldalát, és pl a Speeder 200-ra már gyárilag 175mm-es hajtókarokat raknak XL-es méret esetében (nekem 100-as van, itt minden vázmérethez 170mm jár). Másik kérdésem, hogy akkor press fit csapágyat kell vegyek az újhoz , ha jól látom!?
Hasaggymeg: 191cm a magasságom.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #222490 üzenetére
Madzaggal nem egyszerű, mert nem marad a gumin. Szigetelő szalaggal egyszerűbb. Vagy a legjobb megoldás, valahol a földön egy jelzést tenni, majd odailleszteni a kereket amikor a szelep alul van. Csinálni egyenes vonalban egy teljes kerékfordulatot majd lemérni a távot. De a szigszalagos egyszerűbb. Persze az sem árt ha a nyomás is megfelelő.
flash-: Nekem gyorsan reagál. Ha álló helyzetben van a bicikli, akkor ezt mutatja: -- . GPS-nél mindig van valamennyi késés, de érthető is, elég sok utat tesz meg a jel. A mérést meg meg lehet csinálni mm pontosra. A szenzor nekem Bryton és ANT+-on kapcsolódnak nem BT-n.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Nem tudjátok ezt a hangot mi adhatja és miért?
Sztem a kazetta adhatja de nem tudom mi okból. Akkor hallani mikor meghajtom a tekeréssel megállok es csak forog a hátsó. Ha tekerem nincs ez a hang, hátra fele forgatva szintén nincs. De honnan jöhet szerintetek? Ilyen golyó koppanós hang. Ami ismetlődik.
Videó [link] rola
----
Illetve szeretném megkérdezni, v fékes rendszerhez valami jó (legjobb:) fékpofakat tudnátok javasolni? Ha jól gondolom a puhább anyag jobban finomabban fog de hamarabb kopik. Ez érdekelne ez esetben.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...