-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #222650 üzenetére
Ilyen még nem volt, hogy azt mondják csütörtökig nem esik, aztán kedden reggel mégis. Ja de, vó't...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #222648 üzenetére
galfer betét
- Régebben próbáltam hobbi montizáshoz, okésak voltak több féken is.sem harap rendesen
- Szerintem ez tipikus a grammosoknál, nem akarnak nagyobb tárcsára váltani. Cifrázzák a betétekkel, és valamennyire igazuk is lesz, mert utángyártottba tényleg lehet venni különleges keverékűt, ami lealázza a gyári betétet.De a nagyobb tárcsa gyári betéttel attól még jó lehet.
Nehezebb lesz így, gyorsabban is kopik (drágább), de jobban hűl. Ami féknél nagy előny lehet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
szrobert
tag
Sziasztok!
Érdemes szerintetek most megvenni jó áron külső gumit
tartalékba, de lehet, hogy csak kb. 1 év múlva lesz használva?
Gumi öregedésre gondolok, ez gond lehet, vagy mondjuk
1 évet el van a szekrénybe, semmi gond?Köszi!
-
válasz fulton #222645 üzenetére
Nappali villogó közúton kötelező, ha kedves az életed. Elöl-hátul. Én újabban az elsőt megint ellustálkodom feltenni (annyira nem is szeretem ezt a knogot), szombaton megint majdnem elcsaptak egy körforgalomban. Második kijáraton mentem volna ki (azaz egyenesen tovább), a jobbról jövő suv simán elcsapott volna, ha nem rántom el balra a kormányt, így vészfékkel még épp meg tudott állni, én meg épphogy befértem még a kihajtóba. Meg szerencsére nem jött gyorsan, mondjuk ezért is nem jelzett az én beépített vészjelzőm sem. Az a személyes tapasztalatom, hogy ezek a szituk szűnnek meg az első villogóval. Meg a mellékutcából kihajtás, meg a parkolóból elindulás (na, úgy is ütöttek már el).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222613 üzenetére
Nekem is ez a felállás van, elől DHR II, hátul Dissector, mindkettő 2.4 3C maxterra. Nagyon stabil, nem csúsztam még meg velük egyszer sem, jól fognak kanyarban, féktávon is. Ami mászásnál érezhető difi, az inkább guminyomás. Felfelé 2.2-2.5 körülre nyomom, lefelé 1.6-1.8 kb. Persze ha több kört megyek, akkor már alacsonyabb nyomáson használom, nem vészes, de aszfalton azért kicsit érezhető.
Korábban Speci Eliminator volt hátul, tapadással ott sem volt baj, de az Gravity casing volt, 1300grammal. Ahhoz képet a 950 grammos Dissectort érezni, hogy felfelé jobban megy, könnyebben indul meg.Ma reggel korábban keltem, 6kor, szuper jó idő volt, mondom 9ig megyek egy jó kis kört, hát erre nem lapos hátsó kerék fogadott A szelepnál elengedte a levegőt, nem is tömített vissza hiába forgattam, csinálhattam előről az egész tubeless macerát, tisztítással, újraszalagozással mindennel. Jó fél óra elment vele, mire elindultam... Egy hónapja kb az első kerék adta meg magát ugyanígy... Valami nem okés, kilazulnak a szelepek a helyükről... Tegnap este fújtam rá, valószínüleg akkor lazult ki.
Szelepből kinek melyik vált be, ki mit használ?Holnaptól lent leszek Orfűn vasárnapig, esetleg tudnál mondani pár trailt amit ilyen reggeli max 2 órás körön be lehet járni? Mondjuk ha felmászok Tubesre, onnan vissza le Orfűre merre érdemes menni? Brutál meleget mondanak, úgyhogy ha el is megyek, akkor az ilyen reggel 8-tól 10ig lesz max.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222655 üzenetére
Pár napja ment előttem egy outis - szerintem - Garmin Varia-val. Mondtam is asszonynak, hogy basszus ezt (vagy valami hasonló villogót) kötelezővé tenném az országúton annyira jó. Bár fényes nappal volt, de könnyebb volt felmérni a távolságot és ha elbambultam volna a közeledésre változó villogás biztos felhívta volna a figyelmem rá. Előre szintén mehetne valami nappali menetfény szerű az általad említett esetek elkerülésére.
-
válasz stickermajom #222657 üzenetére
Az az igazság, hogy a villogó még jobb, figyelemfelkeltőbb. Elöl is. Sajnos a törvényi rendelkezés még nem jutott el idáig, nálunk az első villogó konkrétan illegális, üzletek nem is forgalmazhatják (amazon sem).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #222656 üzenetére
Stan’s NoTubes Universal 35mm Tubeless Presta Valve
RACE FACE Rim 27,5" | 650B ARC 35
Joe's No-Flats Eco SealanVolt ár több márkájú szelep is, más feliben is, csak a tej volt ugyanaz. Ez a gumidarálékos. Nem volt sose probléma, h magától leengedett volna. Pár hét után kicsit rá kell fújni, de ennyi.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222658 üzenetére
Nem látom sok értelmét a tiltásnak, nappal nem zavaró a villogás. Persze gondolom arra szabták a törvényt, hogy a user hülye és szürkületben/este is villogna.
-
MPowerPH
félisten
válasz varsam #222656 üzenetére
Ejj, Orfurol nagyon sok nagyon jo osveny megy. Persze, ha gondolod, akkor kuldok parat, amik kuadnak egy 30-40km koruli kort, tempotol fuggoen 2-3 ora.
Akkor nem nyulok melle a Dissectorral, lesz egy folos Rekonom tartalekba. A Rekon is 870g am, a WT -sek nehezebbek. A Dissector meg 910g volt merve, szoval az a kulonbseg minimalis. Elore meg megalmodom. A DHR II sulyatol es ellenallasatol felek, es a problemak a hatso reszen voltak inkabb.
En hatul 1.7, elol 1.6bar -on jarok, lefele meg folfele is. Nem probaltam meg, mit adna felfele, ha felfujnam a gumikat 2.5 -re.Don't Tread On Me
-
válasz stickermajom #222660 üzenetére
Igen, ez a valószínű. Meg az, hogy meg is tennék…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
varsam
őstag
válasz MPowerPH #222661 üzenetére
Megköszönöm ha küldesz párat
Én mindig fujogatom/engedem a gumikat. Lehet mondjuk ezért is engedte el magát most, sok volt neki és kilazult...
Annyi, hogy 2.5tel ne indulj lefelé nagy veretésnek, mert rázósabb, sodrósabb lesz, ehhez viszont magaddal kell vinni egy nyomásmérőt.Én ha rövid kört megyek, ami kb másfél óra és 500m szint fel a pályák elejére aztán hazáig csak lefelé , akkor itthon felfújom és amikor felérek akkor úgyis kis pihi, addig beöltözöm (térdvédő fel, állvédőt felcsatolom a bukóra) és beállítom a guminyomást, aztán hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #222652 üzenetére
Xc bringám van, elöl-hátul 180-as tárcsával, szerintem kimaxoltam a dolgot . Tudom, a teló elbírna 220-ast is, de ismétlem, xc... . Haver Deore fékkel használta el szintén xc-n, Deore tárcsával.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #222663 üzenetére
Elvileg nem szabad, de van, h fogóval óvatosan ráhúzom a szelepet kicsit a felnire.
A legegyszerűbb hiba tubeless setup-nál, ha nem tisztán van összerakva. Marad egy kis valami, ami eltart. Modjuk a tejnek ezt tömítenie kellene...
Montinál azért a min. 100 ml-t érdemes beleönteni tejből.
Volt régebben itt szó róla, h tisztítás után a külsőt belülről át is lehet kenni a tejjel és úgy összerakni.Én tejezés, fújás után még oldalra fektetve szoktam keringetni a tejet, a szelepnél odalötyögtetve. Beszerelés, és tesztkör. Kis használat után össze kell állnia.
A nagy nyomáskülönbségeknél; ma laposan, holnap keményre fújva használom... az volt a megfigyelés, h a kinyúlt külső oldalfalán izzadhat ki egy jelképes mennyiségű tejet a rendszer. Amennyi épp megfog egy kis port, és koszosabb kinézetű lesz mint szokott.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
Gaben92
őstag
válasz jjeahh #222648 üzenetére
Elvileg jó a Galfer. A helyi Cube forgalmazó nálunk konkrétan nem tart normál (értsd: Nem Ice-Tech amiken ott a külső hűtőborda, szóval kb Saint és XTR) Shimano betéteket csak Galfert. Szervizes azt mondta, hogy abba is azt raknak amit szervizre visznek. Szóval tuti nem rossz.
Gondolkodtam én is rajta mert ez a B03S egy halom fos…
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222655 üzenetére
Igen mindenképp javallott.
Nem tudja valaki, a garmin 130 plus (ebben nincs homerő tudtommal) de mikor lezarom az edzést es visszanézem pl web en, jól tudom:
Vissza lehet diagrammon nézni a térképen hogy adott helyen (km-nél) hanyadik percében voltam az edzésnek illetve ott milyen emelkedő volt es azt is hogy hány fok (hiába nincs hőmérő szenzor) (gondolom be tudja húzni a netről). ? -
6030D
Ármester
válasz stickermajom #222660 üzenetére
Kocsin sem villog a drl, aztán mégis jobban látod. Azért ezek a soklumenes szirszarok, amit már bárki be tud szerezni bőven szétvillogják a szemed verőfényes napsütésben is, ha rosszul rakja fel a kormányra (= átlag mugli: ha a 2 méter magasan belógó fát megvilágítja, az a jó, mert akkor nem verem be a fejem).
fulton: sima 130 tudja, gondolom a Plus is. Garmin Connectben látod.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz 6030D #222669 üzenetére
Ah de jó cucc. Es a humérsékletet netrol szedi vagy rosszul tudom es van benne hőmérő?
Illetve azt is lehet h a terkepen az utvonal adott pontjára teszem a kurzort es akkor alul a táblázaton mutatja hogy ott épp hányadik percben voltam milyen sebességgel stb...?[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #222634 üzenetére
Nekem soha nem nyikorgott a nyereg. Egyszer kell normálisan összerakni, akkor nem lesz gond vele. Illetve tényleg vigyázni, hogy ne kerüljön víz bele. Kerülni kell még a külön nyeregcsővet a bilinccsel, jobb a két csavaros megoldású. Nekem egyedül a pálcánál nyikorgott, amikor ilyen két részből álló felfogatás volt.
A zsírt én sem ajánlom, mert még a végén tényleges csak szépen lassan lecsúszik a nyereg a súly alatt. Karbonpaszta tényleg jó cucc.
fulton: Én soha nem hagyom rajta a komputert, mindig leveszem.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz fulton #222670 üzenetére
Most megnéztem a Plus manualban, és tényleg nem tud hőmérsékletet mérni. A sima 130 tud. Pff, ez ám a fejlesztés, rohad a világ. Soha nem nézem hány fok van, de ennek kilehet tenni a kijelzőre is, ha valakit ez motivál.
Utána már a Garmin Connecte belépve ha viszed a kurzort a grafikonon, mutatja az értéket és a térképen egy ponttal, hogy akkor hol voltál. Azért nem foglalkoznék vele, mert egy olyan fekete eszközről beszélünk, amit tűz a nap, vagy menetszélnél hűti a szél. Tehát általában nem mér jól.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Padre81
csendes tag
Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni. Szóval a lényeg, 160kg vagyok. Pár éve van egy GT Talera vázas montim, ami inkább ilyen túrásabbra át lett alakítva (magasabb kormány, kényelmes zselés ülés a Decathlonból, aszfaltra való gumik, de monti méretben). Ez elég jól bírta eddig, és bár szégyenkezve mondom de még nehezebb koromban is bírta a kiképzést. Volt Balatonkerülés, elég sok reggeli bicajozás Göd és Vác között, legutóbb Tisza-tó kerülés. Mavic duplafalú alufelnik vannak rajta, ám a hátsó most nagy nehezen megadta magát, az egyik küllő már majdnem kiszakadt a fészkéből, még laikus szemmel is látszik hogy felnicsere lesz.
Ezen felbuzdulva elgondolkodtam, hogy beruháznék egy új bicajra, ami lehetőleg tárcsafékes, miközben a régit leadom a helyi szerelőhöz, hogy rakja rendbe, jó lesz tartaléknak, vagy majd lesz vele valami.
Tudnátok esetleg olyan gyártót ajánlani amelyik egy kicsit túl van tervezve, ha lehet ilyet mondani? Korábban bárhol érdeklődtem különböző boltoknál nem sok mindent tudtak mondani, de bízom benne hogy vannak olyan montik amelyek esetleg bírnák a sima túrázást, bicajúton közlekedést még ilyen nagy tömeg mellett is. Köszönöm!
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #222671 üzenetére
nyikorg a nyereg
- Ez a nyeregpálca-nyereg ízesülésről szólt.
Sajnos márkás példányoknál is típus hiba lehet.A zaj, főleg alunál nehezen behatárolható.
Legszerencsésebb ha álló bringán is reprodukálható. Ilyenkor van esély megtalálni.
Ha csak mozgáskor jön elő, akkor végső elkeseredésben a környéket kénytelen karbantartani az ember.A zsíros nyeregcsőnél (gyárilag is így rakják össze) annyi a trükk,h egy filmrétegről van szó. Bekenés után le kell törölni, csak egy láthatatlan rétegre van szükség.
Mindent így érdemes össze rakni, pl a stucnit is.Lehet a karbon pasztát mostmár érdemes megemlíteni, de ez újdonság.
A karbon bicósoknak sem biztos, h van... pedig tényleg kellhet.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz 6030D #222672 üzenetére
Köszönöm Nekem ez nagyon hiánypótlás. Elottem a térkép mutatja az emelkedöket stb.. oda viszem egy ponthoz es mutatja alul h ott epp milyen pulzus seb. Hömerseklet..hanyadik percben jártam..na megvan mit fogok venni még. Sajna amit eddig csinaltam elvész (nem lehet szinkronizalni a healt al).
Szenzorokkal együtt veszem majd. -
válasz 6030D #222672 üzenetére
“Tehát általában nem mér jól.”
Tévedés, általában jól mér. Néha téved, persze, no meg nem egy kalibrált meteorológiai műszer, de az a kb 1 fok, amit néha benéz, az kb mindegy is. Nem tudom, hogy oldják meg, gondolom valahogy úgy, ahogy az autók hőmérőjét is.
Saját mérés:
Azért 25-rőlindul, mert bentről hoztam ki a biciklit. Nyilván kell neki azért némi idő, amíg beáll megfelelő hőmérsékletre, de utána nagyon szépen követi. A végén a kis visszaesés pl egy erdős rész volt. Ez egy 1030 amúgy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #222675 üzenetére
Karbon paszta? Az nem karbon hoz van?
Egyébként két csavaros nyeregcsővel kapcsolatban valószínűleg nem a nyeregcső hibaja hanem a nyereg pálkaja olyan hogy... a de nekem folyamatosan csúszik hátra nyereg a fenekem alatt. Lényegében egy 50 60 km út után el van csúszva hátra. Pedig már 8.5Nm húzom meg, holott 8 a max.
Netán ez a karbon paszta jót tenne ha bekenném a nyereg csövet es úgy fogatnám fel? vagy valami csúszásgátló paszta -
Ringman
nagyúr
válasz Padre81 #222680 üzenetére
nincs mit.
annyi hogy a jelenlegi helyzetben nem szabad sokáig nézelődni, ha van, akkor meg kell rendelni.
árat nem írtál, a vázgeometria az szinte (vagy teljesen?) megegyezik mindegyik modellnél, csak a felszereltség más mindegyiknél (ill. a legdrágább az koskormányos, ami elsőre lehet szokatlan, de nem kell elvetni azt sem)
-
fulton
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #222666 üzenetére
Ezeket már többször ajánlták, de mindíg sajnáltam ennyit költeni rá, minden más sokkal olcsóbb . De valószínű ki fogom próbálni valamikor. Kíváncsi lennék az új Disc 15 RS-re is.
#222667 Gaben92: komoly. Nálad sem jó a B03S? Neked mi a gondod vele?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #222675 üzenetére
Szerintem meg fordítva. Acél váz és acél nyeregcső volt hajlamos nyikorogni, mert sokkal rugalmasabb anyag és felerősíti a rezgéseket. Alu sokkal merevebb anyag. Inkább a bekerülő kosz, ami miatt szokott hangot adni. A nyereg pálcája általában acél, ezért az is nyikorog ha nem megfelelő nyomatékkal van meghúzva a bilincs. Ilyenkor én simán raknék közé egy vékony gumit.
-
cSuwwi
aktív tag
Egy láma kérdés: hidraulikus tárcsaféknél ha ki kell venni a kereket, pl. defekt vagy szállítás miatt, akkor van valami gyors módja az összeszerelésnek? Eddig v-fékes configom volt, idén vettem új drótszamarat, azóta ez a fájdalmam, hogy nehezen tudom összerakni, hogy ne érjen oldalt a fékbetétekhez.
Gyorszárasak a kerekek, kivételnél kitekerem őket hogy ki tudjam venni a papucsból, de visszafelé tekergetem amíg végre középre áll, de ráhúzáskor persze elmászik.
Mi ennek a gyors módja? Biztos rosszul csinálok valamit. Köszi -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #222651 üzenetére
Szóval akkor megázott a Naszály is? HeJes! ...bár most olyan mintha szauna lenne az egész világ.🥵
#222652andrisbandi...tegnap direkt próbáltam, elől ~1 hónapos, hátul 2 napos G03S műgyantás Shimi betét és nem azt mondom, hogy hozzáérek a fékhez és lerepülök a kerékpárról de jól adagolható és mellette ha egy ujjal is kicsit jobban rászorítok megvan az a teló egyből beül/gumik elkezdenek sercegve a határon tapadni/hátsó kerék mindjárt megcsúszik/fogódzni a kell a kormányba ne maradjon le alólam a bringa érzés. Tehát el tudnék még harapósabbat képzelni, de meglehet az már kissé az adagolhatóság kárára menne, mint mikor hátul kipróbáltam a 180-as tárcsát a gyári 160 helyett. Talán, de csak talán hangyányival jobban fogott a Decas fémes, de hangjával nem tudtam kibékülni néha olyan xar volt. Most még az 1 pár G03S-en kívül van egy bringára való új Shimano G05S-RX és egy pár Force az Alzából, majd letesztelem ezeket is. (Zasszonyéba is ilyen kell)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Fall-N #222687 üzenetére
Acél váz és acél nyeregcső volt hajlamos nyikorogni, mert sokkal rugalmasabb anyag és felerősíti a rezgéseket. Alu sokkal merevebb anyag.
az acél rugalmassági modulusa ~háromszorosa a biciklivázakhoz használt aluénakaz adott szerkezet/kialakítás lehet merevebb, de az anyagminőség mellett a szelvény inerciájától (és egy adott vázat nézve a komplett vázgeometriától) is függ.
-
fulton
addikt
am tegnap többe volt az útam mintha fogtam volna magam és autóval megyek konkrétan fele annyiba lett volna. Már nem azért de 450 ft egy 0.5 ásványviz?? meg 650 egy feles cappy? hol az igazság, meg a csirkafarhát...
még a spárba is valami 200 ft volt, és még a penys kártyát sem fogadták el ott
Adtam a néninek a pénztárban , azt mondja ez nem ió, mondom miért? hát mert ez nem a peny hanem a spááár, mondom az nem baj, valamit nem tud ráhúzni ?[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz fulton #222677 üzenetére
Olyan eszközt kell venni amiből ki lehet menteni a FIT vagy a GPX fájlt. Onnantól egyfelől nem vész el sose, másfelől abba az alkalmazásba töltöd be amibe akarod. Ezt egyébként a strava is tudja, a böngészős ingyenes verzió (mert mobilon kicsit kényelmetlen és nagyítani sem lehet).
(Persze térkép is van a tetején csak azt levágtam.)
Nem azt mondom, hogy ne vegyél Garmint de szerintem ne a szoftvert nézd. Főleg, hogy az bármikor változhat, átalakítanak, megszüntetnek, fizetőssé tesznek dolgokat stb.#222691: a kék kút ingyen van
[ Szerkesztve ]
Jester
-
fulton
addikt
válasz Jester01 #222692 üzenetére
Egy valamit nem mutat, ami nekem fontos lenne, hogy hány percnél jársz ott épp. Minden más adat van de ez hiányzik róla. Vagy bel lehet állítani hogy látszódjon?
Szerk: most nézem ott jobb felül az azt hivatott mutatni? 36:40 percnél jártál és 10.6 km nél.
A kék kút az menő[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz stickermajom #222657 üzenetére
Nekem full Garmin szettem van, Edge 830 + Varia + Vector + HRM pánt. Ebből a csomagból az utolsó kettőért nem fájna a szívem, az Edge-ből is elég bőven az 530 (sensor bundliban vettem 80-ért, azért ez lett), de amióta megvan a Varia, sehova nem indulok el nélküle országúton. Hétvégén inkább elmentem a poros erdőbe montival, mert előző este elfelejtettem feltölteni a Variát.
-
Jester01
veterán
válasz fulton #222693 üzenetére
Mutatja, ott van jobb oldalon fent a második adat, 36:40. De az az indulástól eltelt idő. Azt tényleg nem mutatja, hogy körön belül hol tartasz, az még esetleg egy jó funkció lenne. Ha a bemelegítés után nyomsz ugye egy LAP gombot akkor onnantól kezdve érdekelne az idő.
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Padre81 #222674 üzenetére
Van az olcsóbbik is. (direkt az ilyen kérdésekre elmentve a link. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Padre81
csendes tag
válasz Hasaggymeg #222697 üzenetére
Köszi! Megrendeltem a drágábbikat közben. azon a hajtóműnél 3 fogaskerék van, így legalább feljutok az emelkedőkön
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Padre81 #222698 üzenetére
Hát ez gyors volt, ilyen hamar itt még emberemlékezet óta nem döntött senki kerékpárvásárlásról. ...általában napok, hetek és kérdések százai előzik meg a döntést.
#222685 jjeahh...hát ez ez, egy fogyó, kopó alkatrész melyből évente 2-3 pár megy el (nekem), így nem csoda szívod a fogad 2,5-4x annyit adni érte.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Hasaggymeg #222697 üzenetére
Én még tettem volna rá menetes szemeket
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vallás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Linux kezdőknek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- További aktív témák...
- Tidradio td-h3 rádiót keresek!
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!