-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
RexpecT
addikt
válasz ftamas0201 #223950 üzenetére
Akkor jobban bele kell nyulj a pénztárcába, mert 150 ezer forintért nem kapsz "márkás" biciklit.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz ftamas0201 #223950 üzenetére
https://akosbike.hu/haszn_lt_biciklik_54/cross__trekking__v_rosi_ker_kp_r_116
Lehet felétek is van normálisabb kerékpárbolt, ahol garival árulják a használtakat.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
itouchfan
senior tag
válasz ftamas0201 #223952 üzenetére
Hát újonnan nagyon nehéz most, tényleg nagyon elszálltak az árak. Valami ilyesmit próbálnék nézni:
[link]
[link]És ez még messze nem a komoly hobbi, vagy a lelkes amatőr vonal, az most olyan 450-600k között van újonnan (és lassan használtan is ).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
werszomjas
őstag
válasz ftamas0201 #223950 üzenetére
Pedig semmi gond a decathlonnal.
Nekem volt onnan MTB, hibátlan volt, onnan van az országútim, hibátlan, imádom és onnan van feleségem trekkingje ami pont egy Hasaggymeg által linkelt Riverside 900, idén mentem vele 1 seggel egy balaton kört, semmi gond nem volt vele, ár/érték arányban bajnok.
De ha zavar a váz matrcia, akkor arra is van megoldás. [link]
Nem tudom aki zsigerből szidja a decathlont, volt-e neki egyáltalán.
Amúgy van egy Merida Crossway XT-m is, szóval nem vagyok bérenc[ Szerkesztve ]
üdv
-
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #223954 üzenetére
Mostanában több mintha több olyan hirdetést láttam volna, ahol alig használt bringákat hirdetnek egész jó áron.
Szerintem most kezdik érezni az emberek, hogy jön a válság és kezdik eladni az elmúlt 1-2 évben vásárolt cuccaikat. Nyilván ez még csak a kezdet, ahogy megyünk előre az időben egyre jobb ajánlatok lesznek. -
Sped
aktív tag
válasz Sleek #223929 üzenetére
Nekem is kicsit el van fordítva a bal lábam, kívülről észre sem lehet venni, de én látom és érzem, hogy a cipőm orra kicsit befelé néz. El sem akartam hinni, hogy ez lesz a jó pozíció, dehát a láb nem hazudik. Nekem is volt ilyen fura érzés, és csak ebben a szögben nem éreztem. Azóta 100 km+ is megyek és semmi fájdalom, kényelmes a cipő. Ezerszer körbefotóztam a pozíciót, hogy ha majd cserélek cipőt vagy stoplit, pontosan tudjam hogy kell álljon.
IndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
ftamas0201
senior tag
válasz werszomjas #223955 üzenetére
Hát köszönöm mindannyiótoknak, szomorúan olvasom hogy akkor ezen a piacokon is durva drágulások lettek.
Sajnos az említett riverside 900 nem elérhető a decatlonban, megérdeklődtem hogy lesz-e még valaha, remélhetőleg pozitív választ kapok majd tőlük. Egy kérdés ezzel kapcsolatban. Nem furcsa hogy elől nincs váltó csak hátul? Eddig mindig 18 sebességes biciklik voltak nekem, jó volt hogy a nehézségi szintet elől tudtam variálni
Illetve 175cm magas vagyok, milyen méretet kellene vásárolnom? M-es méretet írnak a javaslatok, lehet hinni ezeknek?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz werszomjas #223955 üzenetére
Az a merida egy krossztrekking, ami köztudottan nem jó semmire, ezt már kibeszéltük
Mondjuk ha egy dual trusht lenne 😁[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz ftamas0201 #223958 üzenetére
régebben a váltók kisebb tartományt tudtak átfogni mint most, fejlődik a technológia.
átlag felhasználásra elég az 1x rendszer, könnyebb kezelni, egyszerűbb a karbantartása. (na meg vsz. olcsóbb) -
sebgutkopf
őstag
válasz Gaben92 #223932 üzenetére
Nekem a maxxis vonalon a konkrét értékek nagyon hasznosak. A felépítést azt ismertem a 3c-nél, de csak számok nélkül. Így már azt is értem miért a maxxterra jön be a legjobban tapadás - tartósság vonatkozásban és a szélső bütyköket nyomogatva miért nem érzek különbséget a terra és grip széle között kézzel, ellenben a szélső bütykök mindkettőn nagyjából hasonló mértékben degradálódnak és az érdemi különbség középen van gördülés és fékezéstől való kopás során.
-
Sleek
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget Ortopéd doki , azt csináltatok talpbetétet szakemberrel ,majd benevezek egy bikefitre.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz werszomjas #223955 üzenetére
Aki letakarja a Rockrider matricát azzal komoly gondok vannak, már rég nem a szégyelendő kategória, sőt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Túlbonyolított tank, de ennek a váltónak van értelme egyszerűbb bringán.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cSuwwi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #223964 üzenetére
Ha a rokkrájderre cube matricát tesz még látszik rajta, hogy nem cube.
Én pl. egy "alsópolcos", Kellys crosstrekkinget használok, de a tourney+altus kombó miatt lehet jobb az a dekás rokkrájder. -
szadam123
csendes tag
Sziasztok!
https://www.hervis.hu/shop/Felszerel%C3%A9s/Ker%C3%A9kp%C3%A1rok/MTB-ker%C3%A9kp%C3%A1rok/Romet/Rambler-R9-1-Special-29%22/p/COLOR-3191627Ez most jó vétel ennyiért? Vagy tudtok ajánlani ár/érték arányban jobbat?
Előre is köszi! -
ZavaBalazs
őstag
sziasztok!
adott egy lelkes laikus (én) és egy országúti bicikli campagnolo mirage xenon 2x9 sebességes váltással, miche primato sorral, decathlonos 9 sebességes lánccal. a lánc az utóbbi pár napban 2x is elpattant, láncnyúlásmérő teljesen beesik, pedig kb csak 800 km-t mentem vele így, és a 6-7. fogaskerékről 3 illetve 1 fog letörött.
tipp, hogy ezt mi okozza, illetve hogy tudom kiküszöbölni? egy ilyen lánc van a kosárba téve, illetve gondolkodom, hogy elég-e a 2 törött fogú fogaskereket kicserélni (kb 3000 ft), vagy kell az egész sort (kb 15000), a többi viszonylag jó állapotúnak tűnik, nem sorjás...
illetve ha már sorcserére kerülne a sor, jelenleg egy 13-26 sor van, de nem bánnék helyette egy 12-27, 12-28-at. ezt probléma nélkül berakhatom, vagy lehetnek kompatibilitási problémák a hátsó váltóval? (váltról egy kép, sajnos pontos típust nem tudok mondani)mindennemű segítséget előre is köszönök!
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Fall-N
veterán
válasz ftamas0201 #223958 üzenetére
Jó hogy nincs első váltó, mert:
- megspórolja az ember az első váltó és a több lánckerék súlyát, a bowdeneket, az első váltókart - ez akkor érdekes főleg amikor kell amúgy is a hely manapság a droppernek, a teló lockout remote karjának.
- egy hibaforrással kevesebb
- általában a sok sebességet (főleg a tiltott keresztbe váltás miatt sosincs 18 vagy 27 valódi sebesség) senki sem használja ki a 3 vagy 2 lánctányérral, lefedi a hátsó 10-11-12 sebesség
- nehéz beállítani az első váltót és kevésbé kifinomult, mint a hátsó, főleg a 3 lánctányérnál
- nem kell annyit gondolkodni hogy melyik lánctányérhoz melyik sebességet szabad használni (bár nem olyan bonyolult).Ettől függetlenül én is még 3x7-et használok spórolás miatt, de elég lenne bőven egy 1x7-es is.
-
ftamas0201
senior tag
válasz Fall-N #223969 üzenetére
Áhh értem, nem rossz érvek egyébként, meg is barátkoztam így a gondolattal. Már csak a másik gond hogy nem lesz több Riverside 900 a decatlonban az ügyfélszolgálatuk szerint mert utolsó darabos termék már csak.
Szóval kénytelen leszek valami alternatívát felkutatni, hátha van
Esetleg másik ötlet? -
nagyúr
válasz Fall-N #223969 üzenetére
dropper trekkingre? no offense, de... minek? kormányról lockolható teló még csak-csak, bár egy olyan teló az értelmesebb fajtából önmagában lenne annyi, vagy több, mint az egész bicikli (riverside 900).
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
zsocy
őstag
válasz velizare #223971 üzenetére
Olvasd el újra, de most az egészet. Nem a trekkingről beszélt a kolléga hanem az 1x rendszerek előnyeit foglalta össze az érdeklődő fórumtársnak. Az csak a véletlen műve hogy ő pont egy trekkinget szeretne, amin pont nincs első váltó.
Egyébként ha valahol nincs sok értelme az 1x-nek az szerintem a trekking meg a cross, de a fejlődés útjába nem lehet állni, most ez a "divat", mindent így csinálnak meg. Ráadásul a gyártónak is megéri, kevesebb alkatrészt adhat több pénzért.ZavaBalazs, vannak silány minőségű sorok, azokon lehet ilyen fogletörés, lehet itt is az alapminőséggel van a baj. Van Miche sorom, mondjuk nekem nem esett szét, bár mostanában nem is használom sokat, de érzésre is valahogy nem tűnik olyan jónak mint a másik keréken lévő Campa sor. Persze lehet hogy csak beképzelem az egészet.
Campa groupsethez amúgy is érdemes mindenből Campát venni, drágább, de meghálálja.
A váltód elvileg elviszi a 12-28-at is.[ Szerkesztve ]
-
Janusz001
őstag
Decathlonos RIVERSIDE TOURING 520 mennyire ajánlott ezért a pénzért? Egyelőre városon kívül alföldi földutakon, túrautakon stb. lenne, használva, pár év múlva pedig ha gyerek nagyobbacska lesz, akkor könnyebb túrákra mo. -i dombos/hegyes vidékeken. Városban nem nagyon lenne használva, arra van egy 3 sebességes cruiser.
Meglep, hogy csak 11 sebességes, lefedi ez a tartomány az emelkedőkre való felkapaszkodást és a hosszabb sík utakon való tekerést? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #223968 üzenetére
Elég régen foglalkozom kerékpározással kapcsolatos dolgokkal, de még ilyent nem hallottam. ... folyton elszakadó lánc, és pláne kitörő lánckerék fogak?! Mivel és hogyan takarítod hajtásod, váltásod? Hol tárolod a bringát? Mennyit és hogyan tekersz évente? A linkelt lánc jó kilenc sebis hajtásra és lehet csak a kopott sorokat cserélni, ha megéri ugyebár. 800km után fura lenne ha elkopott volna a sor, egy jó fotó alapján megállapítható
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz Janusz001 #223973 üzenetére
Jó drága lett ez a Riverside is, de nincs semmi gond vele, ha új bringa kell és ilyen túragépre vágysz akkor megéri ennyiért is. Fel van szerelve rendesen, kimegy neked a világból is.
Az a 11 sebesség (36t elöl 11-46 hátul) mindent lefed, főleg az alföldön vagy könnyebb túrákon, ahová venni akarod. Ha gyorsabban szeretnél menni akkor ne trekkinget nézz, hanem országútit, ha meg a köves hegyoldalban szeretnél mászni akkor MTB-t keress.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Janusz001 #223973 üzenetére
Ha döngölt földút, kevés emelkedő, enyhe terep, akkor én inkább gravelt néznék, ha vannak komolyabb emelkedők is és picit rázósabb terepre is kimerészkednél, akkor mtb. Ezt a touringot inkább hosszú aszfaltos bikepacking stílusú tekerésre tudom elképzelni, rengeteg rajta a csomag-kulacs rögzítési lehetőség és minimális földutas kitérőtől sem ijed meg, de azért nem arra való.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz jjeahh #223976 üzenetére
A gravelnél a koskormány és a fékváltó azért behatárolja a dolgot, van akinek az nagyon nem ok. Kezdőként, simán túrázni szerintem jobb a túrabringa, és írta is hogy alföldi túrákra keres gépet, max később lehet más is.
Írom ezt úgy hogy soha nem vennék trekkinget, én is ezerszer inkább a gravelt választanám, de nekem nincs bajom a kossal. Azokból is vannak olyan profi bikepackes cuccok hogy az egész házat magaddal viheted, és még "menő" is. -
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #223974 üzenetére
sógorom szokta kezelésbe venni, én nem értek hozzá valami biciklis trutyilemosót, meg bicikliláncra való olajat használ hozzá. tárolóban/lépcsőházban áll a bicikli, esőben nem szoktam használni. azt még nem tudom, hogy évente mennyit tekerek, kb 3 hónapja vettem, azóta ment bele 800 km, mondjuk fele munkába járás, fele "intenzív kirándulás" a dunakanyarban. a bicikli használt vétel volt, a sor nem 800 km-es (ötletem sincs, milyen régi ), csak a lánc, azt első adandó alkalommal cseréltük. Itt egy kép, karikázva a törött fogak, ahogy nézem, már az ötösön is alakul valami.
zsocy: köszi, akkor asszem hagyom a miche sorokat a polcon, és kap egy új campát. 12-28-at hirtelen nem találok, de annyira nem is ragaszkodom hozzá... ezt akkor vehetem is? nagyjából egy árkategória is a michékkel, amiket itthon találtam (az árhatékonyság meg fontos szempont, inkább veszem 15 körül ezt, mint teszem azt 30 körül egy 12-28-ast)
ja, még egy kérdés, elvileg campához 1.1 mm bowden kéne, de az enyémben most 1.2 van. számít valamit, vagy maradhat így?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #223976 üzenetére
koskormányos bringák vannak kényelmesebb geoval is, csak nem európában.
csak kell nézni pár Path Less Pedaled biciklibemutatót, kb mindenre is van koskormány, itthon meg nem, max pár ritchey vázat lehet venni eu-n belülről.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #223980 üzenetére
Nem tűnik túlságosan kopottnak a sor, de azok a tört fogak miatt cserélni kellene az egészet...hogy az mitől tört le fogalmam sincs, de a törött fogak elhelyezkedéséből olyan mintha inkább valami ütéstől mint a lánctól törtek volna le. Cserélj sort és láncot amitől remélhetőleg nem lesz már többet ilyen problémád.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
Nalatok minden okes, amikor jobban meghajtjatok magatokat? Isten bizony, 1,5 hete nem tudom mi van velem. Akkor 3 nap tanulas volt, szobaban, szigoruan. Aztan vizsga. Stressz, meg minden ami ezzel jar, lemerultem.
Most meg ha 165 fole megy a pulzusom, akkor jonnek a problemak. Elkezdek szedulni, kaprazik a szemem, olyan erzes, mint amikor alkoholos befolyas alatt vagyok.Meg a melegre meg a fogyokurara tudok gondolni.
Don't Tread On Me
-
fulton
addikt
válasz vhunor #219165 üzenetére
sziasztok
Voltam most egy pályán ahol 462m-t emelkedett a pálya 26km át. kemén menet volt, volt közte 8% emelkedő rész is..hát mostmár tudom milyen. volt egy pont, az első 8km után ahol elgondolkoztam hogy vissza fordulok, eső is elkapott. aztán átlendültem rajta. nagy élvezetes volt a túra, összesen 82m-es "kis út volt".itt már tényleg azt mondom az a -8kg birnga suly érezhető lett volna azért.
összes emelkedés 1.101m volt az út során.
A lejtős szakaszokon nagyon észnél kellett lenni, úgy gondolom ismerem a kerékpárom, így aszerint mentem, de így is egyik résznél végéhez közeledve 40 fölötti tempóval érkeztem egyik kanyarba, hiába fékeztem óvatosan, finoman tereltem az elejét, a lejtő vitt és sodródtam át a másik sávba, szemből autó, picit jobban ráfogtam a fékre abban a pillanatban megcsúszott alattam a bringa hátsó kereke fordult ki, az egy ütő megállt bennem helyzet volt, autósnak is, nem sokon múlt.Nem tudom még hova rakni, de többször is olyan érzetem van volt a bringán hogy jobbra kanyarnál mintha menne ki alólam a segge. Namost ez vagy érzéki csalódás, vagy a gumi, vagy a kerék állása. ami szemmel láthatóan balra húz a vázban. picit ferdén áll benne bal irányba. kicsi tempónál 30 alatt nem venni észre semmit, de 40 fölött...többször. és ennél a megcsúszásnál is abba az irányba jobbos kanyarnál történt. azzal kezdeni kellesz valamit.
nem kell nekem gyorsabb bringa, 30 as tempónál is elég figyelni meg reakcióidőzni, nem hogy 40 nél..[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #223983 üzenetére
nálam az út után van, tehát kerékpározás közben nem, csak ha megálok, egy több órás, keményebb menet után magas pulzussal. akkor előfordul ilyen. enyhe szédülés, volt már fejfájás enyhén..mikor még kicsit tudatlanabbul vágtam bele elő nagyobb útjaimba akkor hidegrázás, kemény szédülés fej mozgatásra..(de akkor úgy gondolom nem ettem és ittam elég folyadékot, na meg a hideg...átfázás)
itt akadt aki "siralmasnak" tartotta mikor irtam hogy igen kíméltem magam egy első 8 órás út turám során, amibe 122 km volt, de nem véletlen, fő a fokozatosság elve. és igen figyeltem hogy a pulzusom ne nagyon nyirjam a végére, nem akartam rosszul létet. mindenki szervezete máshogy reagál, ki kell ismerni, és nem eszetlenül nyirni azt. egy egyensulyt találni.
picit vegyél akkor vissza a "nyírásból" és lassabban engedd mgadra. én ezt tenném.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #223985 üzenetére
Nalam ilyen gond nem volt, felmaratonokat futok, ha eppen ugy tartja kedvem. Hirtelen jott ez a visszaeses. Folfele meg sok valasztas nincs, ott tekerni kell, es magas lesz a pulzus, barmit csinalsz.
Dietam uthet meg be, de nem gondolnam.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #223984 üzenetére
Üdv a világomban. Ha erre jársz, tekerhetünk 15km/1000m-t is és mutathatok 25%-os emelkedőket . Igaz csak terepen, aszfalton max ilyenek vannak felénk is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz zsocy #223972 üzenetére
Így van. Trekkingre valóban kellhet valakinek több lánctányér, de szerintem ha valakinek jó a kondija csak nyűg az első váltó. Eleve akármennyire drága a váltó, sosem lesz olyan kifinomult, mint egy hátsó váltó. Ha megnézzük hátra költöztek a nagy lénckerekek, így nem nagy gond. Persze nincs 28 felesleges sebbesség, amiből persze nem lehet keresztbe váltás miatt amúgy sem mindet használni. De tény, hogy a durvább technikai szakágaknál van valós előnye, mert például DH, Enduro gépre minek ennyi sebesség?
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Lacerta
aktív tag
válasz MPowerPH #223986 üzenetére
Amikor megkaptam az első COVID oltást, az azt követő két hétvégi tekerésem volt ilyen.
Síkon és enyhe emelkedőn jó volt, de amikor igazán bele kellett húzni, komolyan azt hittem, elvisz a szívroham.
Pedig előtte már egész jól kigyúrtam magam.
De a harmadik hétvégére szerencsére elmúlt. -
Blackmate
senior tag
27,5 gumikülsőből tudnátok olyat ajánlani, ami inkább aszfaltra való? Olyan 40% terep és 60% aszfaltra gondolok. Jelenleg egy Schwalbe Nobby Nic 2,25-ös van a kereken ami aszfalton nem annyire "menő"
-
jjeahh
nagyúr
válasz Blackmate #223994 üzenetére
Hátra Maxxis Rekon Race, előre Rekon, ha száraz terep. Vagy Race King + Cross King, Racing Ray + Racing Ralph ha esős időjárásra kell. Ha ennél is gyorsabb kell, Maxxis Aspen, Continental Speed King, Schwalbe Thunder Burt. Célszerű hátra gyorsabb gumit tenni, előre agresszívebbet, ami jobban tapad, mert a gördülési ellenállás a meghajtott keréken számít igazán, a tapadás meg elöl fontosabb.
Amúgy Rolling Resistance tesztek szerint a Nobby Nic meglepően jól gurul, annak ellenére, hogy nem így érzed, mert ráz, hangos, agresszív, szal nagyon megtévesztő. Rengeteg apró mintázatú gumit lealáz gyorsaságban. Én tekertem már vele 150km-t aszfalton és simán megyek 30km/h átlagot is, ha fel van rendesen pumpálva .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz fulton #223984 üzenetére
Ne haragudj, de ha 40-ről nem tudsz aszfalton üzembiztosan megállni, illetve lassítani, akkor ott vagy a bringával, vagy a technikáddal nagyon komoly bajok vannak. Én is paragép vagyok, de 50-60 között lazán ereszkedek nagyobb lejtőkön, kanyargós utakon is. Nem egyszer kanyarodtak már ki elém 40-50+ tempónál is (nem véletlenül mániám a nappali villogó), ha ez gondot okoz, akkor gyakorold, ha a fék nem tudja, sürgősen cseréld.
Nem leszólásból írom, én sem vagyok egy technikás kerékpáros, de ennek egyszerűen mennie kell. Ha nem menne, személy szerint kb tucatnyi alkalommal csattantam volna.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #223982 üzenetére
lehet, bár a hatoson ugye van egy arrébb is, illetve még egy 5-6 foggal arrébb, csak az már nem látszik a képen. oks, akkor új sor és lánc, ez jó lesz? illetve még fennáll a kérdés, hogy számít-e, hogy elvileg 1.1-es bowden kéne neki, de jelenleg 1.2-es van benne. a váltót egyszerűen nem sikerül 100%-osra beállítani, vagy átugrik egy sebességet valahol, vagy mondjuk a kisebb fogaskerekeken egy sebesség késéssel vált vissza, és valahol középtájt ugrik 2-t, hogy behozza magát... már minden állítási lehetőséget végigpróbált a kolléga, ezért gyanakszik a bowdenre, aztán persze lehet, hogy a sorcsere ezt is megoldja.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
Új hozzászólás Aktív témák
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Mavic Mini Fly More Combo
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó