-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gézengúz #224848 üzenetére
Gondolom nem ott nyomtad le a 100 km-t ahol ezek a képek készültek. ...milyen bringa az a képen? Amúgy a fagyos joghurtnál én sem tudnék jobbat elképzelni inni...ha lehetne vinni.
#224850zsola32...valamikor 2000-es évek elején...
"-...és eljön az idő mikor a nők 120-al repesztik rollerrel az autópályán..."
"- Mennyé má fater, ne beszélj hülyeségeket!"[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gézengúz
addikt
válasz Hasaggymeg #224851 üzenetére
Nem persze, országúton, csak Hollókőről a gerincen jöttem vissza az Isten tenyere kilátóhoz és igen látványos volt.
Ez csak egy decathlonos 8 éves rockrider 520, kicsit okosítva Bafanggal.
Víz van bennük, meg én csípem a a dm-es lila (déligyümölcsös vagy mi) meg a rózsaszín (eper-málna)
tetejű pezsgőtablettákat. Nem gondolnám, hogy olyan sok vitamin van bennük, de ízesítésre jók.zsola32
Húhh, én az Alsótold és Kozárd közti lejtőn is csak 68-ra tudtam gyorsulni, (motor nélkül, üresben)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Gézengúz #224852 üzenetére
Gondoltam, hogy nem joghurtot fagyasztasz, csak poénkodtam...meg tegnap szomjúságomban itthon jégkásásítottam egyet és nagyon ízlett. A tablettát megnézem, kellene valami ha már minden víz elfogyott megízesíteni a közkútak általában rémes ízű vizét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
-
Gézengúz
addikt
válasz Hasaggymeg #224854 üzenetére
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224782 üzenetére
Csak erdekelnek a lehetséges okok:)
cserélem persze.
Ma kellemes volt tekerni jó 31 fok volt:) 110km.
Megőrít az első agy, csorog vagy mit csinal de ha felemelem a kormánynál fogva es megpörgetem az első kereket néma. A legrosszabb variáció. Na most ebbe is mihez nyuljon elsőnek az ember...golyóval kezdem..aztán kónusz..aztán már csak az agy marad..kompletten... -
fulton
addikt
válasz Fall-N #224858 üzenetére
V fékesben novatech lenne ipariban de fogalmam nincs az milyen, azt mondják a gördülése jobb a kónusznak ha jol van beallítva. Nem volt ezzel baj 1 évig :D
Volt a tengelyen 2 ilyen gumi alátétszerüség legbelül , tehát a tengely közepe felől haladva kifele: gumi golyók.... annak a guminak mi szerepe van ott? Azon gondolkodok még nem e becsúszott nagyon es ez is okozhatna h nem a helyén van.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224860 üzenetére
Van robbantott ábrám, az alapján kerestem hozzá alkatrészeket.
de totál készlethiányság van, golyót még tudok is szerezni. De kónuszt nem. Hátsó tengely amit még tudok.
Egyébként Deore FH T610 és HB T610.
Egyébként sikerült nagyon szépen belőni, most ha elengedem a kereket "abban" az állásban, szépen elindul magától finoman forog, és nem szorul, nem is kotyog. Bosszantó hogy állványon olyan hangtalanul gyönyörűen fut, hangot nem ad, ha meg ráülök ropog serceg vagy mit csinál...
Előtte próbáltam hogy szorosra veszem, lazábbra állítom a kónuszt, eredmény ugyan az, annyi hogy ha nagyon lazára veszem, még az állványon is adja azt a hangot.[ Szerkesztve ]
-
rolkaDb
aktív tag
Sziasztok, segitséget szeretnék kérni, mert elkezdett idegesiteni a dolog, 2 hét alatt ez a 3. hátsó lassú defektem és szeretnék megoldást találni a problémára, hátha tudtok valamit tanácsolni! Adott ez a kerékpár, gyári külső van rajta, mivel nem régen vásároltam, cirka 500km lehet benne. Namár most kicsérték erre a hátsó belsőt, majd én is másodjára.
Javasoltak a decathlonban, valami ehhez hasonló önjavitó belsőt, amiből nem is tudom, nem találtam most megegyező méretet.
Miket tehetek? Cseréljem le a külsőt valami általatok javasoltra, vagy jobb minőségű belsőre, esetleg mindkettő? Ha valamelyik igen, mik jöhetnek szóba? Nem zárkozol el a rendeléstől sem természetesen, helyileg debreceni vagyok, igy pesti boltokat nem tudok körbejárni, csak rendelni vagy külföldről, ha éppen ott elérhetőek ilyesmik.
Illetve, ha már rendelés milyen lánckenőt ajánlanátok? Nem szeretném a konyhában fözöcskézni a láncot, valami egyszerűbb megoldással kibékülök, ami a viaszos megoldástól koszosabb lenne, régebben láttam, hogy valaki linkelt valami ajánlott terméket emagról talán, de nem találtam sajnos meg.**Az még lemaradt, hogy a környéken most épitik ki a kerékpáros utat, igy sok esetben elég koszos a terep vagy éppen az út széle, gondolom ez nagyban hozzájárul a problémám kialakulásához.
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #219659 üzenetére
Te mennyit tekersz egyhuzamban kb? (vannak ilyen 6-7-8 órás útjaid?) adódik a kérdés a hátsód hogy bírja
-
Maximum1
őstag
válasz rolkaDb #224862 üzenetére
Conti GP5000 30mm ha a lové nem számít.
Nekem úgy van megcsinálva hogy a lyukas belsőt hosszában 2té vágtam és beraktam az új belső és a gumi közé, lényegében 2 belső van benne + kinából szalag [link] , évek óta nincs gondom.
Sima műszer olaj a láncra, ez vastag lánc, felesleges waxolni, szerintem
gagyi is, tuti rozsdásodni fog waxal.[ Szerkesztve ]
-
#12732928
törölt tag
napi kb. 10-15km tekeréshez, 50k körül (min. 35k, de nagyon max. 70k) keresnék egy megbízható használt bringát. mit nézzek szerintetek? régi minőségi vs új alapkategória, alkatrészek stb.
MTB-re gondoltam, esetleg 28-as. sík terep, vegyes útminőség. váltó mindenképp kell.
Szétszedem, összerakom, de kb. azóta nem vagyok képben mióta a csavaros stucni újdonságnak számított.
Az árlimitnél az is játszik, h nem akarom állandóan nézni, h a helyén van-e még.+futároknál látom, h ilyen naked, váltónélkülivel tolják. Kérdés: Nem önszopatás ez? Ok, olcsóbb pótolni ha ellopják, de nem jóval megterhelőbb így tekerni? Főleg, hogy ők gyakran megállnak. (ezért teker olyan kua kényelmesen a többségük? vicc, nyugi)
köszönöm előre is!
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz #12732928 #224867 üzenetére
Szia, én valami trekkinget keresnék, 28-as kerékkel. Futárok gondolom törekednek a minél egyszerűbbre, annál kevesebb dolog megy tönkre, karbantartása is megúszósabb. Viszont ja, ahhoz azért kell kondi. Én is váltósat néznék a helyedben, valami egyszerűbb 3*7-est. 70-ből már lehet találni használtat, de nézegetni kell rendesen a piacot. Pl FB Marketplacen, jófogáson ki lehet fogni jót.
-
#12732928
törölt tag
válasz lsebestyen #224868 üzenetére
na, kondi az nincs!
köszi a válaszod!
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #224861 üzenetére
Amikor szétszerelted az agyat nem volt kopás a csészén? Az tud kotyogást okozni. Együtt kopik a golyóval a csésze is. De ahogy írtam érdemes ipari csapágyas agyat keresni. Körül kell nézni, mert van olcsó és jó kínai agy is, de nekem nincs tapasztalatom velük. Láttam már versenyzőknél is a testbike.hu-n kínai csoda agyakat és meg voltak elégedve velük. Hazai beszerzésű iparist nem néztem mostanában, majd ránézek.
Ma nekem szerelős nap volt. Először leszereltem a régi kormányt és el is felejtettem, hogy a szár befogási nagysága csak 25.4-ös, így nosza mehettem gyalog a boltba venni egy új kormányszárat, ami 31.8-as befogású. Egy Cube CPS Pro lett [link] , plusz a viseltes V-fékkarokat is (Alhonga) cseréltem új Saccon karokra (alu, fekete-ezüst). Jó a szélesebb kormány rögtön nem is zsibbad a kezem, meg végre elfér minden. Erre mondjuk nem számítottam. Képet majd dobok.
Következő upgrade majd jövőre lesz komplett új 27,5"-os kerék szett+ tárcsafékek + gumik + kell új fogsor is. Egyelőre gyűjtök majd rá, mert nem lesz olcsó. Főleg, hogy lehet lesz majd hátsó váltó csere is akkor már 8 sebességesre (Acera, Alivio, Altus valamelyike).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224861 üzenetére
Lehet rossz helyen keresgélsz, nem is az ropog.
#224862rolkaDb...mi az, hogy 3 lassú defekt? A defekt javítása nem abból áll, hogy leszereljük és jöhet a másik belső majd ha ez sem jó kicserélünk mindent, ki kell deríteni mi és hol okozza. Lehet egy félrecsúszott felniszalag, egy hegyes küllővég, egy tüske, drót mely ott van a külsőben kiszúrva mindegyik új belsőt.
#224863
fulton...
folyamatosan eddig talán max.2, nagyon max 4 órát tekertem leszállás nélkül, egész napos moving time meg talán legtöbb 5-7 óra lehetett, több megszakítással. A Nyereg mely nekem eddig leginkább bevált az a BBB Vanguard melyet annak ellenére is újravásároltam, hogy pl. kitört elől a pálcarögzítő, vagy recseg időnként...megmondom őszintén minden nyergem gyengesége Zasszonyos, lassú, nyögvenyelős és végtelennek tűnő, napokon át ismétlődő városnézős tekerések során jött elő, mikor többet ültem mint pedáloztam, ezért lehet pl. az is, hogy Zoliwrc minden bringával jött nyergét megtartotta, elhasználta, ha intenzív, kemény meneteket tolsz, főleg terepen biztos nem fog fájni a hátsód...vagy az fog a legkevésbé fájni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsola32
őstag
"hosszas" utánajárást követően ki tudtam nyomozni, hogy miként lesz a Dt Swiss E1880 Spline átütős 28-as kerékszettből, gyorstengelyes kerékszett.
ezek az adapterek kellenek hozzá (100/135mm hub)
HWGXXX000S6383S
HWGXXX00S3801Selindítom a projektet, hétvégére talán már tudom is használni őket. (11-34es 11sebességes sort teszek rá, eddig 11-32 volt rajta, pörgősebb lesz az új sorral a Mecseken a bringa)
28mm-es gumikat tervezek beszerezni, belsős vagy "tejes" megoldást javasoltok hozzá?
(30 éve, mikor outiztam, belsőst használtunk, eddig még nem volt "tejes" kerekem) -
SpaceKombajn
tag
válasz andrisbandi #224759 üzenetére
és ha félbevágsz (vagy 2/3) egy normális kulacsot és abba teszed bele a pet palackot, úgy hogy ne mozogjon?
spacetime
-
inf3rno
nagyúr
Sziasztok! Ugy nez ki, hogy kuka az elso valto a regi bringamon. Orakig probalkoztam vele, de nem tudom beallitani. A valtokarnal is kitort az a resz, ahol csavarni lehetne rajta. Szeretnem lecserelni egy masikra, de nem tudom, hogy milyen szerszamok kellenek hozza, illetve, hogy mire figyeljek kompatibilitassal kapcsolatban. Tudtok valami tippet adni? Lojek fotot rola?
Buliban hasznos! =]
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #224871 üzenetére
én is gondoltam erre, hogy talán a kormány csapágy, de az hogy tud ilyen hangot adni? ... meg szintén ha állványról forgatom semmi hangja nincs annak se...csak a kerék, meg azt a hangot hallottam állványról megpörgetve is míg be nem állítottam jól a kónuszokat. 99% hogy az agy a hunyó
ilyen idegesítő hibákat.. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #224876 üzenetére
Ilyen a popszakma...tény, hogy te mint felhasználó tudod beazonosítani legjobban a zaj forrását, így hajrá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#12732928
törölt tag
na, nézelődtem.
ezek jónak tűnnek:
[link] [link] [link]mehetek feljebb, de ilyesmik mennek 100k alatt. max picit újabb, esetleg minimálisan magasabb kateg. alkatrészek. vagy újabb, de alacsonyabb kateg.
vélemény?
túl retro? inkább újabb, de deore alatti váltóval?
ne lopják el (vagy ha igen, legyen pénzem cserélni azonnal), kibírja a napi 10-15km-et. ennyi csak az elvárás. Inkább veszek egy 50 ruppóst és nem féltem, mint egy új 300-ast.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz #12732928 #224878 üzenetére
Ezek közül csak a Wheeler. Arra kérdezz rá esetleg, hogy befér-e a 27,5"-os kerék, ha később modernizálni akarod. A menetes 1"-os vázat felejtsd el, elavult vacak. Esetleg ha találsz 28"-os kerekű biciklit linkeld be. Nem véletlenül adják el a 26"-os bicikliket, kezd elavult lenni. Mindenki a 27,5" és 29"-ra áll át. Esetleg trekking vonalon a 28". Normális kereket például 26"-ra már nem is kapni.
Amikor vettem a vázat én is azt néztem, hogy beleférjen a nagyobb kerék is, + legyen tárcsafék kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #224870 üzenetére
mindig nyekken valahol a kerékpár eddig a nyeregcső aztán kiderült mégis csak az volt a ludas nem a nyereg(vagy nem csak a nyereg) nem tudom Ti hogy vagytok vele, de zavar. Ne ropogjon már alattam az a kerékpár.
Kormány stucni megint csak nyekken egyet bizonyos szitukban, hába próbáltam befujni tf2 vel egyszer segített most nem jött össze (bár azt erős a gyanúm hogy használtan adták el a boltban...). Meg ez a kerék dolog van most amit próbálok helyre tenni.
Mostmár úgy fogom mostni a kerékpárt, hogy a nyeregcsövet nyerget és a stucnit védem a viztől.
----
#224871Hasaggymeg: köszi tapogatózom, ki hogy. Nekem pl tegnap majdnem bő 7 óra út, ebből olyan 5 órát tisztán nyeregben, izzad az érintkezési pontnál, és utána lesz kellemetlen, állandóan huzgálom a nacit. Viszont tegnap lekaptam a rövidnadrágot, (dekás cucc jóféle) és boxerban toltam jó darabig, nagyon jó volt. Jobb.
Mikor hazaértem, nem zsibadt meg semmi, de úgy kicsit rövid ideig éreztem a két ponton hogy ültem.. ami gondolom normális, viszont menet közben többször kellett igazgatni.
Majdnem megrendeltem a Casteli naciját, de végül elálltam, óckodom a betétestől hogy zavarna, meg elcsuszkálnék..alapjaiban leszámítva az izzadást és aztán kényelmetlenséget nincs bajom az üléssel még 8 órás út útán sem.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz SpaceKombajn #224873 üzenetére
Köszi, erre nem gondoltam!
Kipróbálom majd.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #224880 üzenetére
Az az igazság, hogy acél váznál szinte mindig nyikorog a nyeregcső. Ha alu akkor azért, ha acél akkor amiatt, de csak addig még össze nem rohad a kettő. Ezért is utálom az acél vázat többek között. Meg sajnos az acél vázaknál általában mindig 22,5-ös a nyeregcső átmérő, ami rugalmas, nem elég merev. Az alu 27,2-nél kezdődik általában és már az sokkal merevebb. Nekem alu váz, alu nyeregcső van és meg sem nyikkan. Pedig nincs bika módon meghúzva (könnyű sem vagyok), sima gyorszáras a váz. Azóta hangtalan a biciklim mióta újat építettem. A régi acél MTB mindig nyikorgott alattam, a végén már nem érdekelt. De FB csoportban minden héten ide lyukadunk ki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #12732928 #224878 üzenetére
Jó annak a Bulls-nak a szövege, aszongya "Magas vagy?...170 (!) felett?"...ja, jó magas, 175.
#224881
andrisbandi...az meg szép is lesz ráadásul.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Migiri85 #224884 üzenetére
kell hozzá centerlock -> 6 bolt adapter, amit sajnos már szintén nem adnak alapból a kerékszetthez.
pl. tavaly még járt hozzá gyorszáras adapter (ill. első kerékhez 12 ->15 mm-es átalakító is) + centerlock adapter is a cr 1600-ashoz, most ezeket már külön kell megvenni.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #224883 üzenetére
Nem mindegy? Ma melyik gyártó tud olyan vázat csinálni, ami 175-195 cm-ig jó?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #224882 üzenetére
Elhiszem, egyelőre az nekem megoldódott, nem nyekkenget, helyette van a kerék most teritéken. Az van hogy nem rossz ötlet ez a váz csere sem, de akkor ott már sok midnent kell cserélni nem éri meg fecődni vele, kevés a hozam a ráfordítást tekintve, na meg az időt.
Nyeregcső, fékek tárcsa, stucni..agyak.. -
#12732928
törölt tag
válasz Fall-N #224879 üzenetére
köszönöm szépen a tippeket!
nem tudom mit jelent a "menetes 1"-os váz"normálisabbnak tűnő 28-asok 100k alatt nem is nagyon vannak.
valaki tudna nekem mutatni vmi használtat csak úgy random akárhonnan, mondjuk 80k körül, amit megvenne? kiindulópontnak.
vagy mindenképp menjek 100 fölé?
elhiszem, h speckó bringás topicban uncsi alap szarokkal foglalkozni.
-
inf3rno
nagyúr
válasz Hasaggymeg #224875 üzenetére
Egy tonna WD40-et rafujtam, meg a kavics nagyjat kikotortam belole, mert amiatt is akadt, de igy is van egy beallitas, aminel hatalmasat ugrik kis huzasra is, ebbol gondolom, hogy hibas. Eleg regi bringa 20 eves vagy meg idosebb, de szeretem, mert aluvazas.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
SpaceKombajn
tag
válasz Hasaggymeg #224883 üzenetére
Ezt továbbgondolva nem is kell kettévágni, elég a kupakját lyukasztani vagy akár kupak nélül használni a sima kulacsot és csak beletenni a fél literes palackot, ügyesen megcsinálva alig látszik majd.
spacetime
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #224879 üzenetére
Légyszi ne szakérts hülyeségeket, 26"-os montivázba, hogy férne be pl. 27.5"-es kerék? Plusz mi a baj az 1" menetessel a gyakorlatban? Acélból is a normális (cromo) az 27.2-es nyeregcsövet használ, amiben 22.5-ös van az nem monti, hanem valami áruházi fos.
(#224878) bókember Neked valami 26"-os ősmonti kéne acélból szvsz. Bár a wheeler az nem rossz.
-
rolkaDb
aktív tag
Elöször is köszönöm a válaszokat!
(#224864) Zoliwrc, (#224865) vallas, (#224866) Maximum1, illetve (#224871) Hasaggymeg!Először is,
#224864: Nem voltna az "önjavitó" belsőtől utána nagyon koszos és szenvedős a külső megtisztitása, bár ha külsőt is cserélek ezután a próba után, végül is lényegtelen. A vaxnak utánanézek, köszönöm!#224865: Nem láttam elcsúszva, illetve ezt az ajánlást is köszönöm!
#224866: Először is köszönöm, másodrészben pedig tetszik ez a gp5000, viszont ehhez a kerékpárhoz kicsit túlzónak érzem a 25k/db árat. Esetleg valami más conti ajánlás, ami mondjuk 10-1xk?
A szalagot meglesem még pár helyen, aliról mire ideérne beköszönt a tél.Negyedrészben pedig, #224871: Ezalatt azt értettem, hogy a túra végére mire hazaértem szépen elkezdett laposodni a hátsó, végül teljesen lapos lett mikor elraktam és másnap elővettem. Legutóbbit úgy csináltam, hogy szétszedtem, kerestem a belsőn lyukat, a külső felől meg is találtam egy nagyon aprót, éppenhogy érezni lehetett h szökik a levegő, majd addig tapogattam nézegettem a belsőt mig egy nagyon pici tüskét nem találtam, azt eltávolitottam, majd ezután be az új belső. Melyik résznél rontottam el, mit kellene másképpen csinálnom?
Összességében, mivel délelőtt nézegettem a külsőket, szalagokat, belsőket, folyadékos belső nélküli külsőket. Valami konkrét ajánlást kaphatnék? Elvesztem, túl sok lehetőség van. Az alap felállás megfelelő volt eddig, alföldön, kerékpár vagy úton.
Nekem megfelelő lenne valami vastagabb falu külső is, belsővel, folyadékkal töltött belső, vagy szimpla belső szalaggal. De nem tudom melyik a legpraktikusabb felállás.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz #12732928 #224889 üzenetére
"normálisabbnak tűnő 28-asok 100k alatt nem is nagyon vannak."
De tuti vannak, csak lehet, hogy két hét lesz mire találsz. Idén két normális trekkinget is vettem a családomba, mindkettő 70 alatt volt és mindkettő modernebb alu vázas. Napi 2x végignéztem a kínálatot, kb 2*10 perc.
Ha sürgősen kell, akkor lehet tényleg nem fogsz találni 100 alatt. -
fulton
addikt
Azt szeretném megkérdezni, akik aszfaltoznak, van hogy satura fogjátok a hátsó kereket? Nem csúszik ki alólatok? Nekem van hogy sikerül satura fogni, és az az igazság hogy tegnap megint megindult alattam a fara, megfogtam de ezek szerint vagy nem tapad, vagy ez ilyen, ha állóra fékeződik a kerék (lényegében mind1 a gumi)
Enyhén kanyarodtam csak. (enyhe lejtő)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyszer összerakott, majd visszabontott LEGO Technic (42154) 2022 Ford GT eladó
- Veroval compact BPU 22 automata felkaros vérnyomásmérő, új állapot, nem használt, féláron eladó
- Meseszép Montblanc Summit XL Chronograph 7060 (Csere 1TB új Steamdeck-re is.)
- Eladó hibátlan Xiaomi Scooter 3.Alig használt!100km-el,garanciás!
- Daniel Wellington karóra