-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225700 üzenetére
ahhoz is van flat pedal adapter, úgy már komfortosabb. -
szuszinho
őstag
Ez b@mmeg
-
vtomi2
őstag
válasz chubby2o6 #225704 üzenetére
Tudtam, hogy kövezés jár érte, de nem tudtam élni nélküle. 4 nap után vettem rá egyet. De sárhányót levehető vettem, azt már nem mertem fixet venni
Fulton: holnap megmérem, tippre 10 kiló körül. Ha ez meggyugtat ez érzetre versenyautó, másik bringám limuzin hozzá képest
-
fulton
addikt
-
Gaben92
őstag
-
.mf
veterán
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #225700 üzenetére
Én is úgy járok nyáron bringát mosni. Spd + papucs
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
balintbaba
tag
válasz fulton #225708 üzenetére
Ez egy alap RC 120, szerintem piszok jó kerékpár ezért a pénzért. A 2x8 fokozat azért néha kevés és rendesen sprintelni sem fogok ezzel a hajtással, de nem is erre való.
A microshift váltást egyébként mindenkinek meleg szívvel ajánlom, aki budget kerékpárt építene. Egyből beesik a lánc le- és felváltásnál, az indexálás is hibátlan. Ja és az első váltó rendesen trimmel nem úgy mint Shimanoéknál.
-
senior tag
válasz balintbaba #225688 üzenetére
Szép lett a Bicó... de én azért a hajtást cserélném, mert gondolom azért lett carbon kerék, hogy csökkentse a súlyt, de az a tourney?? hajtás az tuti kő nehéz, kb 1,5 kg ott lenne mit fogni súlyban...
de a váz, kerék, gumi, kormány az nagyon adja.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #225717 üzenetére
Shimano első váltóval sincs baj. Nekem alap Tourney TY váltók vannak Shimano ST-EF510 Acera fékváltókarokkal és elsőre be tudtam állítani, pedig életemben először csináltam. Annyi bajom van, hogy hajtóművet cseréltettem és ehhez már nem teljesen kompatibilis ez a váltó, kicsi a kapacitása hozzá. Így a legkisebb lánckeréken hangos a lánc, egyébként szépen vált. Majd cserélem egyszer, annyira sokat nem használom. A hátsó Tourney váltó is tök jó, nagyon jó a bowdenfeszítő csavarja. Negyed fordulatonként van beosztva, pofonegyszerű állítani vele. Kábé két perc volt beállítani, kicsit kellett feszíteni a bowdenen.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
ma becsalogattak egy trek márkakereskedésbe 30-40% os leárazással..
végül a fele se volt igaz,
és bicaj se volt 3000 euró alatt..
nem tudom mi most a marketing trend, lehet szeptember környékén ujra benézek, addig megy tovább a használt vadászás -
Kiskopika
senior tag
Új pattent pedálos ként gáz eldőlni? Haverom kerdezi! 🤣
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #225717 üzenetére
igen az
----Mit találtam 😍 ennyiért meg is venném HA itt lenne eu ban ezen az áron. Egyet nem értek, minek van levágva a kormány szár? nem bírták rajta hagyni azt a 15-20cm?
Nekem ha lesz bringa tuti országúti lesz az az irány tetszik, csak a kormány nem ilyen lent lévő kos hanem trekinges egyvonal nyereggel lesz. Nem nagyon látok ilyet senkinek
Egyébként azt kell mondjam, ott vagyunk hogy olcsóbb lesz egy jó vázat kifogni és átrakni amink van, mint venni egy uj kerékpárt ami jó is.[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Egy kis színes estére - azaz összeraktam végre egy videót
Stelvio - Umbrail - Santa Maria; méghozzá egy low-end összecsukható kempingbringán
16.9 km, -1400 m szint, 26 perc; Strava szerint 38.1 km/h átlag, 61.4 maxAlacsony volt a forgalom, így előzgetés most nem nagyon van benne; előferdül ilyen is
De ettől függetlenül remélem lesz, akinek jólesik majd nézni a tájat.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ringman
nagyúr
válasz fulton #225724 üzenetére
próbáltál már koskormányt?
amúgy nem csak agresszív verseny geo létezik koskormánnyal, nézz meg pár path less pedaled biciklibemutatót. -
fulton
addikt
De gyönyörű táj... ilyen helyeken öröm menni.
----
Akartam már kérdezni, nem tudja valaki az integrált shinamo középcsapágyakhoz adnak alátétet, olyat nem lehet hogy mindegyiket egy oldalra teszem, és a másik oldalra meg vennék egy 0.7mm est mondjuk? Vagy ha többet rakok mint ami jár hozzá, akkor nem fog felmenni a hajtókar?[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Ringman #225728 üzenetére
Na pont ilyet akarok én, csak én kormányommal nem kossal. Amit linkeltél. De erre az kéne hogy én rakjam össze a villát, és nem vágnám le annyira, hanem ahogy nekem jó.
Mondjuk ahogy így elgondolom, lehet ebben a formában megemelve vállalható lehetne a kos is, mivel rövidebb kis tempókra lemehetnék az alsó fogásra az nem gond szerintem.[ Szerkesztve ]
-
-
Nutra
tag
Ha valakit érdekelne, lidl szerelőállványból jópár darab volt ma még a Rákospalotai határ úti boltban.
-
balintbaba
tag
válasz vallas #225718 üzenetére
Köszi mindenkinek!
vallas: Karbon kerék inkább csak a kinézet miatt lett, meg szerintem poén egy decathlonos kerékpáron a 6 centi mély peremmagasság. Tudtam, hogy nem lesz belőle így sem egy világverő gép - 200 watt a hamisítvány XR4-emen kb. 30-33-es tempó síkon, itt ez 2-3 km/h-val kevesebb.
A bicikli súlyával addig semmi problémám nincs ameddig ilyen dagadt vagyok. A hajtást cserélni még mindig drágább mint fogyni.
Fall-N: Csak trollkodtam. Biztos előrébb tart a Shimano az alsóbb szegmensben is, ez inkább a belső bovdenvezetésű vázak kritikája, amik miatt sokszor egy kaki a váltásérzet még akár egy ultegra esetében is. Itt van ez a filléres microshift egy külső bovdenvezetéséű vázon és vált mint az álom.
-
Friczy
senior tag
válasz Gaben92 #225710 üzenetére
Szerintem tök jó
Volt egy hosszú túrám vagy tíz éve belga kollégákkal, Belgium-Magyarország, kb. 1400 km, 9 nap. Na ott lepődtem meg induláskor, amikor az egyik csapattárs (egy akkor nagyjából 53-55 éves hölgy) szandálban kezdte a menetet. Később rájöttem, hogy SPD-s szandál volt, de akkor is szép dolog volt, hogy a teljes túrát ezzel nyomta le végig. -
gergo5991
őstag
[link] valaki tudna nyilatkozni erről az eladórol? 3,5m es bicaj 900ért kp-ba? és nem 1 ilyen van eladó neki
-
válasz Jester01 #225740 üzenetére
Mit másztál vele fényképezés előtt?
Felétek nincsenek is ekkora hegyek!?!Balintbaba: Az egy dolog, hogy decás bringa, de a kerékszett kb egy összeg a bringa árával, inkább emiatt tűnik túllövésnek. Mondjuk az is igaz, hogy anno az én (akkor) 2k eurós bicajomhoz is 1000 euró lett volna a gyári carbon kerékszett upgrade. Meg még 1000 a di2 ultegra, ha már hajtást is cserélnénk. Szépen le is lehetne dobni ezzel még 1+ kilót róla, hogy a minőség-, és hajtásérzetről ne is beszéljünk. De ezzel én is úgy vagyok, hogy először magamat kell formába hozni, ha majd a technika lesz a szűk keresztmetszet, akkor lehet játszani a csre gondolatával. Bár gyaníthatóan jobban megérné akkor is egy új bicaj, mint ezt mind cserélgetni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #225730 üzenetére
Amit adnak hozzá azt mind fel kell tenni (68,vagy 72mm szélességig) mert ha nem akkor összehúzásnál meggyűröd a belső műanyag porvédő hengert, de többet sem tehetsz (mint 68/72) mert akkor nem ér össze ugyanannak a porvédőnek a 2 vége, nem zár és nem lesz annyira védett. Ugyanakkor amit adnak azt úgy kombinálod oldalanként ahogy akarod (láncvonal megkívánja) ... Talán négyet szoktak adni, 2 vékony, 2 vastagabb
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #225735 üzenetére
Persze nincs ezzel gond. Elvileg SunRace M403 váltókarok lettek volna nekem, de egyik webshopban sem volt készleten és bizonytalan beérkezést írtak. Sőt úgy maga a SunRace is jó, még a váltóik is. Csak sajnos kevés bolt ahol az összes cuccuk megtalálható készleten. Ha van is váltóból a legújabbak nem biztos, hogy elérhetőek. Bármilyen mezei boltba bemegy az ember Shimano biztos van. SRAM-mal ugyanez a helyzet, azt sem kapni itt például Baján sehol. Pedig vettem volna szívesen X3 vagy X5 váltót. Shimanóból bezzeg az összes kategória ott volt készleten az XTR-ig bezárólag.
Microshiftettel nem nagyon találkoztam úgy hogy kipróbáljam, sógoromnak van RockRider 520, de azon még lehet SRAM trigger van a gyári X3 váltó mellé. Legalább úgy 5-6 éve vehette.
-
Fall-N
veterán
válasz Jester01 #225740 üzenetére
Mondjuk nekem ezek a hosszú kormányszárak nem tetszenek. A-Headnél max 2 hézagoló gyűrű vagy nagyon maximum 4. Ha több kell akkor bizony a váz mérete lehet kicsi, elárulja. Ugyanez igaz a tökig kihúzott nyeregcsőre is. Ha nem dirt/freeride váz ahol nagy a felsőcső ejtése, akkor gyanús, hogy egy számmal kisebb a váz, mint ami ideális lenne.
A fordítottja könnyen kiderül, ha nagyon nyújtózkodni kell akkor nagy a váz. Rengeteg embert látok aki kis vázzal megy, mondjuk a régi, elavult sufni biciklikkel fordul ez elő inkább, mert erre van pénze az illetőnek. Vagy aki nagyon mereven, egyenes háttal akar menni. Attól is kiráz a hideg.
#225730 fulton: Meg kell mérni a jelenlegi monoblokk tengely hozzát és úgy venni az integrált hajtóművet. Lehetni lehet hosszabb a tengely csak rövidebb nem (beleér a vázba a hajtás és/vagy a láncvonal lesz rossz). De ha lehet ne legyen sokkal hosszabb. Pár mm nem gond, azt hátul lehet korrigálni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Spórolós topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...