-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226501 üzenetére
Lehet google fordítóval írják a szövegeket. Bár nem hiszem, mert a gugli szerint a hardtail az kemény farok
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Sziasztok
Olvastam itt par embernél hogy sajnos volt covidos.
Lehet én is covid nem tudom. Azt tudom szombaton hirtelen magas lázam lett fos közérzet, csak ágyban lehet bírni állapot, fura fejfájás. Hétfőre lement a lázam (lazcsillapító nélkül). Fekve már egesz jó vagyok, de ha kimaszom az ágyból semmi erőm, ilyen szédelgős is, sem sokáig tartom magam lábon, feküdnék visszafele állapot. Nálatok is így volt? Fogalmam nincs ebből ha így marad hogy lesz később kerekezés. De nyilván első az egészség.[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #226499 üzenetére
"csak hát még mindig ott a kisördög a zember fejében, 1 milla fölötti gépet a Dekátú?! ...ha őszinte akarok lenni akkor ma annyiért én is inkább ezt venném,"
Mert TE egy kocka vagy!
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #226503 üzenetére
Ez legtöbb esetben Covid, de csak 1-3 napos dolog, utána valszeg. jól leszel...addig pihenj.
Más...néhány kemény, meg puhafarkú verseny bringa.
#226506
Mezga Aladár...na jó, de csak miattad. [link]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
válasz 6030D #226504 üzenetére
Az már jó ha merev a farok.
Megjött még pár cucc.
Illetve a reggeli gurulás után úgy gondolom hogy csontszáraz a telóm, nehezen indul meg kicsit és sziszeg mint egy mérges csörgő kígyó.
Így ma esedékes a 2 hetes átnézés, ma bent van egy mániákus profi így viszek neki egy sört hogy alaposan nézze át, csináljon meg mindent.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #226503 üzenetére
"Fogalmam nincs ebből ha így marad hogy lesz később kerekezés"
Most pár napig szerintem sehogy, szünet. Én kétszer kaptam el, a régi első covid nagyon durván levert, 3 hétig köhögés, depresszió, utánna egy hétig semmi erőm nem volt a bringán. Most megint elkaptam 27-én, először csak úgy éreztem nem vagyok formában és fájtak az ízületeim, aztán másnap már kezdett fájni a torkom. Harmadnap már tiszta sor volt, hogy ez covid, köhögtem, lázam volt, a teszt pozitív lett. Ugyanakkor most ez az omikron vagy mi már nem olyan durva, mint a régi variánsok, egy hét alatt helyrejöttem és közben itthon tudtam bármit dolgozgatni, mert nem vert le a depresszió. Utánna sem éreztem úgy, hogy nem megy a bringa, kissé romlott az erőnlétem, de nem vészes. Szal ha covid is, szvsz hamar helyre fogsz jönni, mostanság minden ismerősöm könnyen megúszta. Én nem szedtem semmit rá, csak sok mézes teát, gyümölcsturmixot ittam és a húgom tanácsára doterra copaibával locsoltam a torkomFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
https://www.youtube.com/watch?v=_6tweqtW6SU
A Budapest - Balaton kerékpárút (BuBa) bemutató & teszt! | Bringábor KerékpártúraMilyen lett a Budapestet - Balatonnal összekötő kerékpáros útvonal? Hogyan közelítsük meg a BuBa kiindulópontját?
Milyen látványosságokat érintsünk egy, a Balatonra tartó kerékpártúra során?【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
vtomi2
őstag
Sziasztok!
Megjött a pumpa, 7 bár köré felpumpáltam a kerekeket (nem tudom hogyan pumpáltok tizedre pontosan), mintha jobban elnyelné az aszfaltot mint 5 báron, bukkanók is simábnak hatnak. Hajtást is jóll eltaláltam, elöl 46 hátul 11-28 legalacsonyabb sebességen indulok, és böven van hova váltani, még ha gyorsan megyek se maxolom ki. Hegyeket nem ezzel fogok mászni, de ide tökéletes.
Márcsak bicikliutakat kell találni. -
Gaben92
őstag
válasz balintbaba #226515 üzenetére
Felpumpálod úgy kb-ra, kicsit fölé mint ami kell, aztán digitális nyomásmérővel tizedre le lehet engedni a felesleget. Vannak már olyanok is amin csak beállítod, hogy 1,8 bar-t akarsz és annyi levegőt enged ki, hogy pontosan 1,8 legyen (mondjuk szerintem felesleges úri huncuccság.)
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
Montihoz "egyszer egy évben" ha véletlen kellene, elég lehet egy ilyen?
Presta/auto szelepes.
WEST BIKING Mini Pump Ali
"Color: Black 100PSI" = ezt választva: ez a rejtett tömlős verzió, a többi csak rászorítós, olyan nem kell.
HUF 2,608
Price includes VAT
Free Shipping【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #226518 üzenetére
Olyasmi, mint a lidl-ben árult pumpa, nekem az bevált, amikor kellett. A szelepet nem tépi le, mivel van tömlője.
'92 Honda VFR 750
-
zsolti72837
őstag
válasz Khelben #226342 üzenetére
A súlyát nem is vettem észre elsőre. Sajnos ez tényleg nem alkalmas erre a célra. Van esetleg olyan elektromos pumpa ami alkalmas lehet erre?
ELADÓ KONTROLLER JOYSTICK VÉDŐ KUPAKOK!! Zsolt XBOX ONE GAMERTAG: TenthCentaur291 ツ 223 pozitív értékelése van és 0 negatív értékelése ELADÓ termékek http://hardverapro.hu/tag/zsolti72837
-
vtomi2
őstag
válasz balintbaba #226515 üzenetére
Itt mindig olyan pontos értékeket mondtok, azt hittem van valamilyen trükk.
-
Creative997
őstag
válasz Hasaggymeg #226486 üzenetére
Ezeket talaltam hirtelen, nem tudom ti milyen oldalakon bongesztek:
Trek Marlin 8
Corratec X-Vert Race
GT Avalanche ExpertEzek kb egy arkategoria itt.
#226484
itt van vagy €300+ kulonbseg, de nem tudom az xcaliber mennyivel kulonb.Project Torque 4ever! http://www.youtube.com/watch?v=mZFd76UmplE
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Toobee #226491 üzenetére
Köszi! Épp ma kezdtem keresgélni bringás társat aki kijönne újra egy hétre oda Ausztriába tekerni szeptember első felében, nem lesz egyszerű találni...
Nem olyan vészes az a heti 15ezer ha az embernek nincs más dolga csak tekerni, igaz oda jó erő kell és állóképesség.
Aki volt velem most kint, annak is voltak nehéz pillanatai, több napon is hamarabb befejezte a napi köröket.
Frissítésben tudtam neki sokat segíteni, mikor mit, előtte-utána cuccokat.
Svájci cucc után (sponser) a dekátlonosra csak legyint hogy az semmi....mondjuk én ezt évek óta mondtam neki, hogy el kell felejteni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Creative997 #226522 üzenetére
Az én sorrendem Trek, Corratec, GT.
#226523Zoliwrc...toltad az EPO-t neki.
Teló...lefelé 1értelműen jobb, merevebb, csendesebb és jobban csillapít mint a Judy. Felfelé még mindig a Judyt érzem jobbnak, érzékenyebbnek, vajpuhábbnak. Így ma további tízed bart engedtem el belőle, tehát most az ajánlott (122psi) 8,4 (!) bar helyett már csak (70psi) 4,9 bar-on van. Itt tart majd ott, hogy talán >10mm marad kimozdulatlanul a legdurvább általam kivitelezett ereszkedés után is...tartaléknak, ha valamit nagyon elcsesznék. Folyt. köv.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Gaben92
őstag
válasz Creative997 #226522 üzenetére
Melyik X-Caliber? Treknél elég sokminden változott 21-23-as modellévben. Roscoe 8 Boost 141-ről Boost 148-ra váltott, XC9 már dropperrel és Reconnal jött 22-ben normál cső és Judy Silver helyett, az XC7-et amiben QR Judy van átütős helyett és 10 sebességes 12 helyett pedig kivezették.
XC7 szerintem nem ér meg 300€ extrát. 12-es helyett 10-es sort kapsz (mondjuk olcsóbbak a cuccok) van viszont Boost QR amibe kicsit nehezebb kereket szerezni mert nem minden agyból van Boost QR verzió (DT Swiss mondjuk pont van). Viszont egy XC8 már szerintem simán megéri a 300€ felárat, egy 2021-es XC9 meg főleg.
Utólag én is kifizettem volna az extra 300€-t a 2022-es XC9-ért csak akkor még nem volt gyártásban sem mikor vettem a 21-est. Recon+Dropper magában kiadja az extrát…[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Gaben92
őstag
válasz Creative997 #226526 üzenetére
Engedd el ezeket a videókat... Megnéztem az elsőt aztán addig bírtam. (A lenti íromány a videó alatt született meg, ezt utána írtam hozzá.)
Első videó:
- "Smart frame" az nem tudom mitől smart. Páromé 27,5", enyém 29" de ennyi.
- Bontrager alloy = Bontragerre átcímkézett Formula DC-2241. Mind hulladék, még az is amit az XC9-be raknak szóval mindegy
- Internal dropper az XC mellett szól valóban ha akarsz
- Marlin nem tapered steerer tube-os (innentől nincs miről beszélni)
- A rebound adjust infó, hogy nincs az XC-n hamis (Van itthon '22 XC8 és '21 XC9)
- Grip... lyézsuom... Első dolog amit ember a pedál után lehajint, nem releváns
- Geó/méret/szín egyéni dolog (bár a 7 méretes Marlinon ami azért annyi mert van 26" mosolyogram egyet.Videó végén kiemeli, hogy a Marlin könnyebb és könnyebb vele mozogni de ez olyan szinten félinfrmáció (és magában hasztalan), hogy hihetetlen. Haver gépe is nehezebb mint az enyém, azt mégis több millióba került.
Ééééés beszarok, de a végén kijött, hogy a Marlin jobb mert van rajta rebound adjust.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fall-N #226492 üzenetére
Őszintén szólva én azt se értem, hogy outin egyáltalán hogyan tud működni a tubeless?
Még vágás nélkül egy sima szúrást a tej azokkal a nyomásokkal szerintem nem tud megfogni és megtartani, ott valami jelentősebb nyomás vesztésnek be kell állnia (MTB tapasztalat alapján).
Javítani persze az outi tubeless-t rendszert is lehet, viszont arra nem a kukacos megoldás való, hanem ez a belső folt: [link]
Az észre se veszem a defektet a tejjel témát viszont továbbra se értem, szerintem az szépen lebugyborékol 1,5 barra, mire ténylegesen tömíteni tud. -
válasz sebgutkopf #226528 üzenetére
+1
Főleg, hogy a 6 bar alatti nyomás már érezhetően kevés, kis kézi pumpával kínszenvedés, benzinkúton meg kb lehetetlen 4 bar fölé fújni. Jó, tudom, patron… Szerelni viszont a trutyi miatt egy rémálom.
Országútira egy jó külső kell, meg 2 tartalék belső, kb 10 perc alatt cserélhető, abba még egy kiterjedt kurvaanyázás is belefér.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #226499 üzenetére
Szintén egy számomra érhetetlen dolog, amit néhány gyártó rendszeresen eljátszik. Itt egy 1,2 millás bringa, amin a hajtás váltás mind gx, de a szarrágás oltárán áldozva és nehogy már teljes legyen a vevő mosolya spórolni akarnak 3 eFt-ot (bruttó 27% kisker ár különbség) és feldobmak rá egy NX láncot, ami hamarabb kopik el mint a gx.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #226524 üzenetére
Felfelé mit kell kimozogni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #226524 üzenetére
Egy javaslat: villa gyári száma alapján megnézni hogyan van hangolva és ha van benne több légkamra csökkentő token, akkor abból egyet kivehetsz és akkor végig fogja mozogni a rugóutat, esetleg picit nagyobb nyomás is belefér a 70psi-nél.
RS-nál a légkamrát felül egy kazetta leszedő kulccsal lehet lecsavarni (levegő leeresztés után), ami nem egy nagy mutatvány. Érdemes kísérletezni vele. -
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #226532 üzenetére
Itt pl. minél meredekebb egy emelkedő, annál durvább terep, legtöbb esetben én 15% fölött nem zárom le a telót, mert bőven van mit kimozogjon. A múltkor a haverom lőtt egy videót rólam, ahogy kimászok egy sziklás emelkedőn és jól látszott rajta, hogy a teló a rugóút 60-70%-át kimozogja felfelé is, pedig az enyém pontosan az ajánlott nyomásra van pumpálva, talán picit keményebbre. Persze nem tudom Hasaggymeg Somlyóján milyen a terep, de én csak döngölt földúton és graveles mászásokon zárom ki a telót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz sebgutkopf #226528 üzenetére
"Az észre se veszem a defektet a tejjel témát viszont továbbra se értem, szerintem az szépen lebugyborékol 1,5 barra, mire ténylegesen tömíteni tud."
6 bar-on futott az abroncs és amikor defektet kaptam és lezárt a tej. Otthon a mérés szerint 5,5 bar volt benne. Tehát 0,5 bar-t vesztett a tömítése alatt.
Az abroncs típusa Mavic Yksion Pro 2 UST 700x28CAccuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #226531 üzenetére
Szerintem csak a szokásos, alsóbb szinten felmegy az XT váltó paraszt vakításnak, aztán pl. a kerekek nem érnek egy kalap xart...fentebb, a millás zónában már finomabban operálnak, egy gyengébb lánc, egy alsó polcos sor, egy olcsóbb saját bérgyártott és jó nehéz nyeregcső, stucni, kormány, vagy nyereg amin spórolnak a több ezer összerakott termék után.
#2265326030D...jjeahh tulajdonképp megválaszolta. ...kell menjünk lássad egyet együtt itt a Kevélyeken mely olyan köves, sziklás helyenként, hogy már nem igazán tudom sem felkapkodni az elejét, sem olyan kijárt nyomvonalat találni amin simán kinyomhatom, így gyakran erőből (ami persze nem is mindig van már elég) kell kitekerni, minden akadályon át. Na akkor bizony fontos nekem, hogy az első gumi ne legyen túl kemény (~1,7 bar) és a teló szépen mozogjon, hogy átmenjek minden nagyobb puklin anélkül, hogy lefékezne, vagy pattogna az eleje mindenfelé...pl.e-bike-al, vagy Nino tüdővel/lábakkal gondolom nem lenne téma, nyomnám neki mint a süket hadd pattogjon, de saját zsíromon minden akadály amin nehezen megy át kivesz egy kicsit belőlem. Ha nagyon mennék lefelé, mondjuk méteres letöréseken és ugratnék is egyet-egyet bizony nem igazán tudnék olyan kompromisszumos nyomást találni ahol felfelé is tetszene és lefelé sem ütném fel, de így óvatos duhajként nagyon fontos nekem a vajpuha mozgás, a leginkább kispukliérzékenységként fordítható small bump sensitivity. Ahogy a kolléga is írja, terepen csak sima, döngölt földúton, vagy sotteren szoktam felfelé kizárni a telót, máshol nekem jobb ha mozog.
Teló...amit még elfelejtettem mondani, ez nem pogózik mint a Judy, vagyis egyelőre mintha nem kellene annyira gyakran kizárni...most, hogy újabb tízedet elengedtem a nyomásból majd meglátom változik-e ez is.jjeahh...Somlyó nem vészes csak itt-ott, a Kevély annál inkább...tegnap is pl. hallottad volna ahogy egy-egy hegyes szikláról lepattant a hátsó kerék, akkorákat szólt, hogy csodálkozom egyáltalán bírja a gumi a terhelést.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #226528 üzenetére
Nem megy le 1,5 barra. Múltkor kaptam defektet és a kezdeti 6 barból bőven 4 fölött maradt. Simán hazatekertem, csak egy megállónál vettem észre, azt se tudtam mikor lett defektem.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #226534 üzenetére
...amúgy meg hol a videó a mászásodról, he?! Szoktam néha lassítva figyelni ahogy versenyeken másznak és embere válogatja ki-ki mászik kizárt, vagy éppen bekapcsolt telóval, gondolom azok az őrült tempójú veretésre fújt kemény telók felfele sem lassítják őket számottevően.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #226528 üzenetére
Nekem is le szokott menni 1.5 barra, ha szúrásos defektet kapok. De nem mindegy mennyiről, mert nálam eleve 1.5 barra van pumpálva .
#226538 Hasaggymeg: meg nem mutatom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #226528 üzenetére
Igen outin nagyobb szívás a defekt. Egyébként attól félnék az ilyen foltnál, hogy üt a kerék. Bár lehet nem annyira lehet érezni. A tubeless szerintem is inkább MTB, városi vonalon előny. Városban a sok tüske, királydinnye miatt (más kérdés, hogy a használói nem áldoznának ennyit rá), terepen meg bármi kiszúrhatja, kivághatja a gumit. Aszfalton talán nincs annyi veszély.
Outi defektnél a nyomásvesztés ekkora bar mellett még gyorsabban is aktiválja a tejet, így simán meg lehet úszni szerintem nagy veszteség nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
Sziasztok!
Megvolt az első Balaton kerülésünk, ami egész hangulatosra sikerült.... viszont számos hátsó defekt keserítette meg a túrát. Mivel a külső hibátlan és a javításkor szakszerűen cseréltük a belsőt, illetve a sokadik cserénél már szervizben egy felniszalagot is... csak arra tudok gyanakodni hogy vagy a felniszalag volt gyárilag hitvány, vagy a küllők nincsenek rendesen meghúzva...
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
válasz evo87 #226541 üzenetére
Szép ez a Merida pedig. No meg gratula a kerüléshez. A schwalberól meg nekem megvan a véleményem, asszonynak az összes biciklijén folyton defektet szerelek (na jó, ez relatív), nekem a contival meg még sose volt, pedig nem óvatoskodok. A statisztika meg azért szar dolog, mer ettől most te sem lettél okosabb, simán lehet, hogy ha lecseréled, már hazafelé defektet kapsz vele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fall-N #226540 üzenetére
Outi defektnél a nyomásvesztés ekkora bar mellett még gyorsabban is aktiválja a tejet, így simán meg lehet úszni szerintem nagy veszteség nélkül.
Ezt nem tudtam. Mondjuk szúrásos defektem vagy nincs, vagy sose vettem észre, amikor sérül a gumi, ott viszont nálam a tej nagyon nem működik. Nem hogy 5mm-t nem képes megfogni, de kisebbeket se, főleg ha az egyik oldalsó bütyök töve sérül. Már bosszankodtam rajta és több féle tejet kipróbáltam, de csodákra egyik se képes, a kék bontrager se. Most volt az első alkalom, hogy már rendelkeztem ezzel a kukaccal, amihez vulkanizálós ragacsot is adtak, egyben az első alkalom, hogy annyira sikeres volt a javítás, hogy folytatni tudtam a bringázást és nem csak az autóig értem le folyamatosan csökkenő nyomással.
-
evo87
őstag
válasz parandroid #226542 üzenetére
Én is a külsőre gyanakodtam, de volt hogy 4 km alatt 3 defekt. É mindig a felni felőli, és nem a gumiköpeny felőli oldalon volt a kihasadás. Egy haverom mondta erre, hogy manapság gyárilag nem húzzák meg rendesen a küllőket... nem tudom ennek mennyire van valóság alapja.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
válasz evo87 #226544 üzenetére
Olyat láttam már, hogy egy apró kavics benne maradt a felniben szerelés után, és megint csinált egy defektet. Meg olyat is csináltunk már ismerősnek, hogy ideiglenes megoldásként ragtapasszal ragasztottuk le a felniszalagon átbújó küllőt, mert gyanús volt a második defekt után, hogy az csinálta a fesztivált. De simán lehet az is, amit te mondasz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Creative997 #226526 üzenetére
Ez a videó jó nagy halom teve sz@r.
Hszeket nézd meg:
This guy doesn’t have it all straight. His weight at the end is off, X Caliber weighs less (13.05). Why does x caliber costs more? Here’s why: Better, lighter frame. (Biggest factor in price difference) Boost hubs on both ends (Marlin is not boost) Tapered headtube (much better options for forks) Some drivetrain bits are higher level (Marlin is all lowest cost 12-speed stuff) Talking about grip differences is tremendously trivial, since a great upgrade set of grips would cost $25-$30. All in all, X Caliber is certainly a better choice between the two. Slight geo differences considered
Könnyebb és komolyabb váz, minőségibb hajtás az olcsó 12-es helyett. Pont tegnap trailen gondolkoztam hogy majd felni építésnél fellépek 12-esre, de nem valószínű. Nem hiányzik semmi, 10 átmenet, a legkisebb nem lesz kisebb, a legnagyobb meg bőven elég bárhova.
Gaben92
+1[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
válasz lsebestyen #226546 üzenetére
Ez most amúgy 4 napos túra volt, lányokkal, csomagokkal... laza, fröccsözős. Majd akarunk egynaposat is még idén, málha nélkül.
Akkor veszek tarcsiba felniszalagot... mekkora kellhet a 17 mm belső szélességű felnihez?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evo87 #226548 üzenetére
Mérd meg a mostanit és végy ugyanolyan széles, valami minőségi szalagot, majd ne várj vele, hanem egyből cseréld is ki...persze feltéve ha tényleg azzal van baj, mert az azért kell látszódjon a szalagon. Ugyanakkor ha a futófelülettel ellentétes oldalon történt az összes defekt nem kérdés már, hogy hol van a kutya elásva.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #226549 üzenetére
Ilyenkor jut eszembe a felütéses defekt és az alacsony nyomás. De láttam már olyan hitvány Beretta felnit, amiből leváltak apró darabok és azok szúrták ki a belsőt.