-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #227398 üzenetére
Mindenki irányába való segítőkészséged ugyanakkor példás!
#227401jjeahh...ha azt a spirálrugót meg tudod kissé nyújtani talán jobb lesz ...amúgy meg vidd vissza még garisan és keress másikat, de ha ledugózod a biztonsági szelepet akkor sem tudsz ott balesetveszélyes nyomást előállítani, gondolom valami ilyesmi kemény műanyag tartálya lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RexpecT
addikt
Köszi srácok!
Sajnos valamiért a GUB nyereg a montin nem igazán vált be, hosszabb távon már túl kényelmetlen. Lehet csak szoknom kellene és/vagy csak a Van Rysel RC500 gatyám nem tud annyit mint egy Gore/Castelli stb.
A nyereg kattogása sem szűnt meg, hiába tisztítottam meg a nyeregpálcákat, húztam le nyomatékra és még carbon pasztát is adtam neki.
A GUB másik modelljét a régi outiról még a tavasz végén szereltem át, semmilyen pasztát nem kapott, és mégsem recseg. -
Eladó445
tag
válasz Hasaggymeg #227395 üzenetére
és kb mennyibe kerul egy ilyen mutatvany?
kerekcsere, kormany kozelebb hozasa?
és milyet erdemes ratetetni?https://bit.ly/2AJ3lz6
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #227401 üzenetére
+1 a barkácsra, bármiről is legyen szó!
De komolyra fordítva, nem láttam a permeteződet, de ami nekünk otthon van, abba kifejezett izommunka előállítani akkora nyomást, hogy a szelep lefújjon. Namost ehhez képest nyilván túl van méretezve a tank. Ha a tied hamar kinyit, simán beragasztanám, ha valami rugús trükkel nem sikerül emelni a küszöböt. Tollrugó? rugó alá "token"? Szétnyomni nem hiszem, hogy tudod igazán komoly erőlködés nélkül..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Because
őstag
Kerékszett kérdés:
DT Swiss 1900 spline (X,M,H,E ahogy néztem csak a felni változik nekem a legolcsóbb a jó ) vagy MAVIC Crossmax?
Melyik lehet a jobb 29er boost esetében?[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
Én megkövezem magam a múlkori miatt, nem jött be a tárcsa csiszolós történet. Bár fékerő lett, de elkezdett ha nem is rázni, de szakaszosan fogni, mivel nem lett egyenletes a felülete.
Szóval kapott új 200as tárcsákat a gép az új betétekhez, illetve ma jött egy Assegai is előre, 2.5 Exo 3C maxxterra kivitelben.
Ezen kívül egy jó boltolással kicserélem a droppert is, 150 helyett 175mm-esre, ez kell egy XXL-es bringára.
Úgy érzem ennyi módosítás elég is lesz, már csak bringázni kéne megtanulni hozzá rendesen
Ezen kívül a Stumpjumper eladó lett, ha valakit érdekel. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Eladó445 #227406 üzenetére
Nem tudom utána kell nézni, de biztos töredéke az 55 ezernek amit új bringára szánsz...a kerék gondolom elírás, te gumira gondoltál.
Folyamat...keresel egy jó gördülésű sima felületű 26"-os gumiszettet (nejem ezt nagyon dicsérte ), megméred a mostani kormányszárat (kép szerint lehet vagy 10-12cm), vásárolsz helyette egy 6-8cm-est, kiveszed a távtartókat alóla és fölé teszed, és végül előre tolod azt a teljesen hátratolt nyergedet...utána még túl közel lesz a kormány.#227410
Because...ha egy árban vannak és a nevét nézed akkor DT, ugyanakkor mivel olcsóbb volt én anno Mavic Crossmaxot vettem, azóta már másodjára is, mert jók a tapasztalataim vele.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #227412 üzenetére
rosebikes, bike24 ahonnan venném ezeken a helyeken kb. egy az ár.
Mavicnák a spéci aero küllők riasztanak ha esetleg valami baj lenne -
varsam
őstag
válasz stickermajom #227413 üzenetére
Engem is érdekelne az ok, hogy miért lett ilyen, nálam elől és hátul is... Most vagy a betét ami benne volt ilyen (nem gyári) vagy nagyon rosszul mosták nem tudom. Talán nem a dugattyú ereszt elől-hátul egyszerre
A lényeg hogy most új minden, olajat én sem használok, waxolok, meglátjuk... -
szuszinho
őstag
Egyébként, egy új tárcsa+pofa szett mennyi idő alatt kopik be?
-
jjeahh
nagyúr
válasz szuszinho #227417 üzenetére
Fékbetétfüggő, nálam a shimano organikusak kb. azonnal haraptak (vagy nem, mert kifényesedtek ), most az ashima másképp viselkedik, ezt ki kellett menjek bekoptatni. Utóbbinak is elég volt pár óvatos fékezés síkon.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #227414 üzenetére
Mutasd, mert enyém egyik sem aero.
#227417
szuszinho...szerintem a tárcsán nincs nagyon mi bekopjon, tisztítod alkohollal és mehet...a Shimi organikus (mint amúgy a Decas utángyártott fémes is) néhány keményebb fékezés után már teljes erővel fog."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz Hasaggymeg #227421 üzenetére
Ez lenne:
Mavic CrossmaxZolkow: A Mavic még olcsóbb is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #227422 üzenetére
Jé, az új tényleg lapított küllős. ...ha olyan mint elődje (és miért ne lenne?) akkor faxa kerék, könnyen tyúkbelesedik, nem túl nehéz, jó ára van, a reteszelés meg parádés.
jjeahh...nem tudom ez és ez között van-e különbség, de enyém (utóbbi) nagyon faxa, mindig ilyent veszek. Ez a legjobb még nem szendvics.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #227422 üzenetére
szerintem az ár is jó, bár mostanában nem nézegettem kerekeket.
(25mm belül, 1770g, ID360, szerintem korrekt így)Hasaggymeg: a tárcsa gyári állapotában, amíg nem kopik rá a koncentrikus "fékbetét-nyom", addig szerintem elég harmatos mind, szóval annak is kell kopnia.
Az említett elflexelt tárcsa is valószínűleg használható lenne, csak a hullámos megmunkálás miatt nagyon sok idő lenne bekoptatni.Egyébként ciki-nem ciki, de most a verseny óta gondoltam először arra, hogy talán mégsem lenne akkora hülyeség feljebb lépni tárcsaméretben. a 2,8-as gumikban van tartalék, úgysem grammozósak, még a hátsó is alig-alig csúszott meg, elöl meg végig fogott, de egy idő után csúnya hangja lett, és azért csökkent is picit a fékerő, mikor már visított. Valamit mindig kell venni
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #227424 üzenetére
Na ez az, keressük az alkalmat vásárolni valamit mint kákán a csomót. ...tény, hogy keményen nyomva neki jönnek ki a gyenge pontok, hiányosságok, fejlesztési igények, városnézni akármi elég... Pl. Erdélyben valahányszor ezen a viszonylag új, tükörsima, ~4m széles 2 irányú (!) és helyenként -25%-os aszfalton beereszkedtem úgy éreztem oda bizony elkelne a 8120 is.
Amúgy mekkora tárcsákkal nyomulsz?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz ZolkoW #227353 üzenetére
Ma is tanultam valamit!
Ezek szeirnt ebbe tényleg több anyag kell, lehet ha ki lenne egyenesítve a kormány hosszabb lenne mint a montis kormányok.
Tanulság: aki országútizik és súlyt akar csökkenteni, dobja le a koskormányt és tegyen fel helyette egy egyeneset, ha keskeny még többet nyer -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #227356 üzenetére
A gravelről meg is feledkeztem, kos sztereotípia, idő még kiölni, hogy ez nem országúti kormány.
Akkor én már meg sem szólalok, hogy a nagy veretős 170mm-t rugóutas ebike-omon lévő gyári santa cruz 800mm-es kormány kemény 185g (di2 kompatibilis kivágásokkal) és én még tovább könnyítettem, mert kicsi vagyok így meg van vágra 770mm-re.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #227427 üzenetére
...és ha ehhez hozzávesszük, hogy alsó fogásban a koskormányosok 90% -a 10%-ban sem megy máris tőkesúly az egész.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #227427 üzenetére
Na de ők elég top karbonban. A kereked is a saját karbonjuk?
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #227413 üzenetére
Hogyan szállítod a bringát?
Mivel, hogyan mosod?
Kenés: mivel kened a láncot (csepegtető, spray), felfüggesztésre használsz bármi felület kezelést a becsúszókra? -
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #227430 üzenetére
Autóban, kiszedett kerékkel szállítom, sima csapvízzel mosom (a wax miatt gyakorlatilag minden lefolyik rögtön), csepegtetős Squirt-öt kap a lánc és nincs kezelve egy becsúszó sem.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #227429 üzenetére
Nem a kerék az alu, race face arc 30 (asszimetrikus felni, dt agyakkal). A gyártói oldal szerint ugyan opcionálisan lehet kérni a karbon kereket, de egyrészt örültem, hogy valahol készletről meg tudtam venni és felszereltségben is olyan, amivel nincs bajon, másrészt a karbon kerék úri huncutságára annyira nem vágytam
Attól eleve félek kicsit, hogy ki tudja hogyan bírja a karbon kerék az ennyire kemény életet.
Egyedül a fékkarokat cseréltem (gyárilag code R, helyette RSC karok kerültek fel), minden más gyári rajta.
Meg persze azóta egy lánc már elkopott és a fox38 is túl van az első nagyszervizen. A fő forgáspont csapágyak meg megkapják tőlem az ajánlott zsírzást 3 havonta (santa cruz-osok ismerik ott a zsírzó szem a csapágyakat befogadó linken).
Ennyi idő után azt mondom, hogy imádom ezt a gépet, nagyon örülök, hogy megvettem.Múltkor Schladmingban találkoztunk magyar srácokkal, a poén pedig az volt, hogy ők a parkba pont olyan bringa felállással jöttek, mint amivel mi otthon nyomjuk. Az egyik egy ugyan olyan színü santa cruz volt mint nekem, a barátjának pedig egy friss teljesen azonos felszereltségű giant reign e2+ Mi analóggal voltunk, parkba még azzal járunk. Jól kibeszéltük a bringákat. Viszont hosszú távon jó látni, hogy valakinek az ebike mint egyetlen gép is működő képes, rombolók nagy rugóúttal, és a parkokban is egyre többet látni, használják nyúzzák, viszik fel a felvonókban. Nem tart fent már mindenki 2 bringát csak azért, hogy analóggal parkozzon.
-
sebgutkopf
őstag
válasz stickermajom #227431 üzenetére
A vázon is van wax? Annak felvitelében lehet kockázat, meg a bringát hátul érdemes a fék felőli oldalról mosni. Egyébként amit írsz az alapján tényleg meglepő a szennyeződés. Maradhat még az "idegenkezűség" valaki szabotálta otthon akár tudta nélkül...
-
stickermajom
addikt
válasz sebgutkopf #227433 üzenetére
Gyakorlatilag csak a váz lett waxolva, hogy véletlenül se érjek hozzá semmi érzékenyhez a szivaccsal. Arra gondoltam még, hogy esetleg a fiam hozzányúlhatott a tárcsához amikor nem figyeltem. Tanulópénz, hajtás oldal kerül kívülre legközelebb.
Jobban aggaszt a recsegés, azt épp Runner nyomozza.
-
deny330
aktív tag
Életem első külföldi utazása egyben életem első bikeparkozása is volt, Saalbachban jártunk egy haveri társasággal, ráadásul 5 napot voltunk (csütörtök déltől hétfő délutánig).
Képre kattintva beadja az albumot, ha valakit érdekelne, bár bringázós képek annyira nem készültek, inkább csak tájképek.Első körben szeretném megemlíteni, hogy sosem tartottam magamat hardcore enduros arcnak, a környékemen egyszerűen nincs olyan kiépített rész, ahol lehetne gyakorolni - Eplényt nem veszem ide, mert akárhányszor voltam, kritikán aluli volt a pálya minősége. Mindenesetre ez Saalbachban is kijött, Panorama Trailen mentünk első 1-2 nap csak, és őszintén szólva a hatalmas fordítók, ugrók, gyökeres/sziklás részek nekem nagyon ijesztőek voltak első körben. Szóval első napok alatt el is használtam a fékbetéteim felét, megégettem a hátsó fékhez tartozó tárcsát, meg kb kitapasztaltam a teló beállításokat és gumi nyomásokat.
Harmadik nap bejártuk Pro Line és X-line kivételével az összes pályát kb, nekem az összes közül leginkább Hacklberg Trail tetszett. Gyakorolni a kanyarodást, letöréseket, kisebb ugrókat tökéletes volt, és még kellően hosszú is, viszont túl technikás rész nincsen benne. Kb a nap végére akkor éreztem, hogy tudok végre koncentrálni igazán a pályára, és eltudtam engedni a félelmet valamelyest, de ez látszott a tempómon is a többiek elmondása alapján. Nap végén viszont elkezdett esni az eső, és egészen másnap délelőttig meg sem állt, szóval negyedik nap 3-4 kör sarazással telt.
- ez a kép az első kör után készült, nagyjából 20 percnyi "csapatás".
A sok eső és sár miatt visszacsöppentem oda, ahonnan első nap indultam - húztam a féket mindenhol, és féltem nehogy perec legyen valahol. Főleg X-line elejét jártuk végig aznap, illetve egy "új" pályát, aminek Fairy Line volt a neve. X-line eleje nekem szárazságban is félelmetes volt egy picit, nem hogy esőben, sárban. Harmadik körre végül lemertem menni úgy ahogy, előtte csak letologattam a második sziklakert mellett, az elsőn meg valahogy átszenvedtem magamat - tudom, szégyen rám. A poén az, hogy míg előző napokban mindenki esett a társaságból legalább 2x szárazságban, addig sárban valahogy mindenki megúszta komolyabb taknyolás nélkül. Hozzáteszem hatalmas élmény volt ködös, felhős időben a hegyekben bringázni. A sár pedig sokkal kevésbé "sár" mint amit én itt, a Bakonyban megszoktam. Mivel keményre vannak az ívek/pályák döngölve, így annyira nem ázott fel az eső következtében a talaj, emiatt kisebb is volt a sár - inkább a pocsolyák szaporodtak meg.
Ötödik, egyben utolsó nap szerencsére jó időt kaptunk, nagyon faxa bringázós idő volt, a pálya is meglepően sokat száradt, és őszintén szólva hétfőn éreztem úgy, hogy merem a többiekkel tartani a tempót, vagy akár még gyorsabban is menni. Tetszettek a gyökres/köves részek, pláne ha az erdőben volt, illetve a kisebb ugrókra is szívesen bunnyztam rá, illetve a fordítók sem okoztak akkora nehézséget, bár a bringát még sokszor így sem tudtam olyan ügyesen belerakni. A féklyukaktól pedig mind az 5 nap fájtak az ujjaim / kezeim, na ez hétfőre annyira megszokott lett, hogy Hacklberget pl 2 megállóval simán végig tudtam nyomni, azelőtti napokon bőven megkellett állni 7-8x is, mire leértem.Összességében nagyon jó élményekkel jöttem el Saalbachból, nagyon jó barátságokat is kialakítottam, és valamelyest a technikai tudásom is fejlődött, illetve picit úgy érzem, hogy "kinyílt a világ" számomra. Ezelőtt meggyőződésem volt, hogy ilyen pályákra DH kell, vagy valami super enduro, ehhez képest az elmúlt napok azt bizonyítják, hogy még az én régi, 26-os vasamban is rengeteg kihasználatlan tartalék akad. A bringa amúgy eléggé megkapta a magáét; sajnos harmadik nap elkezdett könnyezni a tag, ami hétfőre odáig fajult, hogy egy-egy pályázás után rengeteg olaj volt a becsúszón, a láncom egyébként is cserés lett volna már, mostanra viszont végkép kuka az egész - a láncnyúlásmérő hétfőn egészen konkrétan átesett rajta - illetve a lánctányérom is cserés a kopottságát illetően - emiatt egyébként sokszor le is dobta a láncot a napok folyamán.
Viszont mivel a Sram Guide fékeket szokás itt szidni, így megemlíteném, hogy az 5 napot mondhatni problémamentesen végig tudtam vele csapatni. Azt hiszem vasárnap kellett a hátsó féket légteleníteni egyszer, és kb tényleg ennyi. A fékerő mindenhol elég volt, a nyomáspont 1-2 nagyon kemény ereszkedés kivételével nem vándorolt, illetve én nem is éreztem, hogy nagyobb fékerőre lenne szükségem. Annyi, hogy az amúgy is használt betéteket nyilvánvalóan az 5 nap alatt igen-igen elhasználtam, ezek elől-hátul cserések.Nem akartam novellát írni, így annyira nem mentem bele a részletekbe. Az esésekről még annyit, hogy a vázat 1 helyen egy hangyafasznyit lenyúztam, meg a jobb lábamat zúztam le 2x egy picit, de semmi komoly, csak horzsolásos sérülés. Az ujjaim viszont a mai napig fájnak még.. Bárminemű kérdésre - akár árakkal kapcsolatban is - nagyon szívesen válaszolok, ha valaki kíváncsi. Én meleg szívvel ajánlom a kezdő endurosoknak, DHs arcoknak is, rengeteget lehet tanulni és fejleszteni a technikán.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #227425 üzenetére
klasszik 180/160, de lehet hogy lenne értelme ezen a kerékszetten mindkettőt növelni, a fürgébbik 29esen meg hagynám. Mondjuk most jobban bejön ez a duci :)
ja, a fék 7120/7100 (ha jól emlékszem a kódokra)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Black Smile
csendes tag
válasz Fall-N #225913 üzenetére
Sziasztok!
A vesszőfutásom a lánccsere miatt folytatódik. Az itteni tanácsok alapján (köszönöm még egyszer mindenkinek!) sikerült beállítani, állványon szépen váltott, minden jónak tűnt. Múlt héten tudtam először kipróbálni, de újra előjött a csattogó hang.
A közelben van egy kerékpár szerviz, oda eltoltam. A szerelő rendes volt, ránézett, először neki is minden rendben levőnek tűnt, aztán észrevette, hogy a váltó kanalában van egy fémlemez ami felett kellene futnia a láncnak, nálam az alatta volt... Itthon szétszedtem, átfűztem, visszaállítottam mindent az eredeti pozícióba, kipróbáltam állványon, minden szuper volt.
Sajnos élesben még mindig csattan valami hátul. Van, hogy kilométereken keresztül gyönyörűen fut minden, aztán egymás után 2-3 csattanás. Úgy tűnik, hogy csak a 3 legkisebb fogaskeréknél jön elő, a többinél nem csinálja. Próbáltam a finomállítóval játszani, de csak rosszabb lett.
Csináltam egy videót [link] , ez alapján valamit tipp? Ugrik a lánc, cserélni kell a fogaskeréksort is? Nekem nem tűnik kopottnak, de nincs összehasonlítási alapom…[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mezga Aladár #227342 üzenetére
haj. de nekem sincs.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
arcitec
addikt
válasz Black Smile #227437 üzenetére
Bevitted szervízbe és nem tudták megmondani a tutit? Ha már ránéztek. Oda se vidd többet.
Jobban tennéd ha a hajtásláncról raknál fel képeket, - de eléggé jól láthatóan és a lényegről mindent- majd vannak itt hozzáértők hátha kisül valami... -
Kiskopika
senior tag
Megjött az elite suito görgő, rendeltem hozzá egy ugyan olyan hátsó sort mint ami a bringan is van, de tekeres kozben valami felelmetes hangja van.
Ilyenkor ujra kell allitani a valtot? Vagy hogy van ez? Visszateve a kereket ismet semmi lanchang... ja és persze nem is vált rendesen a görgőben[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Úgy tűnik az élet a legnagyobb forgatókönyv író még mindig, mert berendeltem 8 ülést. Ezt az SDG Bel Air-t csak poénból mert jók az értékelései viszont olcsó.
Megjöttek az Ergonok is, feltettem, elindultam, 2km után vissza fordultam annyira sajgott a hátsóm. Megkockáztatom hogy rosszabb nekem mint a gyári. Marad az olcsó SDG. Azóta 2x elvittem 3 órás tekerésre, kisebb ugrálásra és minden szempontból tetszik. Nem azt jelenti hogy bármelyik másik rossz, de az én válogatós ülő gumómnak ez a végső szava.
Ennyi, mentem tekerni. Ma vagy holnap mosás + kerámia, de eddig csak használtam / élveztem a napokban.
[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
válasz Hasaggymeg #227390 üzenetére
Ultegra 10S 110 mm . Nem találok csak 50 fogast. A hátsó is mind 11-..... Amúgy most van a szettben 10 ezer km
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Black Smile #227437 üzenetére
Olyankor mit csinál, ugrik is egyet, vagy ránt a hajtókaron? Ez nagyon durva!
FeRRaRi... ahány segg annyi szok(p)ás.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #227342 üzenetére
Megjött, felraktam a Panaracer Gravelking 622/28c abroncsot.
A felni belső mérete 17 mm éééééés az abroncs 26,3 mm széles?!
Kíváncsi vagyok mennyit terül pár száz km után.
UI: A panaracer 622/25c race A 26, 2 mm széles volt.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
senior tag
-
Fall-N
veterán
válasz Black Smile #227437 üzenetére
Az az igazság, hogyha nem lehet beállítani a váltót akkor esélyes, hogy kopott a fogaskoszorú. Mindig a legtöbbet használt kerekeken ugrál a lánc, így esélyes. Ha középső tartományban a két szélsőn kívül mindenhol jól váltana, akkor lenne a határolással baj. Ha kopott a fogaskoszorú akkor a lánc is.
Szervizesnek látnia kellene szemre, hogy kopott-e. Érdemes venni egy láncnyúlásmérőt.
Ha a váltó kanala sérült akkor érdemes cserélni, ha nem lehet külön akkor komplett váltott.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...