-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #226797 üzenetére
Erre lenne képes egy vintage expander nyele?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsocy #226791 üzenetére
Nem tudom ez e a jó pillanat közölni de több Volvóm is van
Egyébként pont most nincs nálam a bringa
Mondjuk még nincs pedálom
Egyébként egy dologra vennék fel hitelt, az a ház vásárlás. Minden más egy összegben fizetés. Ha nincs rá pénzed nem kell megvenni. Legalább is én így gondolom. Ennek ellenére néha vannak jó ajánlatok új verdákra. De ritka a tényleg jó.
Viszont lassan nekem is el kell kezdenem keresni tető csomagtartóra gondoltam. Álltalában 1, néha 4 bringának. Van valami univerzális ajánlott, vagy a Volvónál kell szétnézni? Elég nagy katalógusuk van kiegészítőkhöz.
Anglia délnyugati csücskében vagyok, majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet hogy nem tudok tekerni. De hát vagy a gyerekek jönnek vagy a bicaj...
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz parandroid #226803 üzenetére
Utolsó 10 autómból 9-et profittal adtam el. Lízingnél fizeted az érték vesztést, károkat és soha nem lesz a tiéd. Na meg mennyire lesz jó az adott autó. Nem drága, ha nem jó. Mivel sok új autó is mocskos rossz.
Ha nem is a legkényelmesebb, de legköltséghatékonyabb ha a cég fizet mindent.
Nekem kell hogy jó legyen és szeressem valamiért. S80 V8, ritka, különleges, kényelmesebb mint a kocsik 99%-a, és nagyon gyors. Mégse volt drága és ma is eladhatnám többért mint vettem 7 éve.
Persze nem fogom mert túl jó ahhoz hogy eladjam, de megértem ha valakinek csak A-ból B-be eszköz.
Tető csomagtartóra XC60-hoz?
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #223774 üzenetére
Megvetted volt ezt a tubeless pumpát végül?
Mindenkinek: vajon egy olcsó tubeless pumpa jobb (Giyo), vagy egy olcsó műhelypumpa + Milkit booster? Van valaki, akinek mindkettővel van tapasztalata?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szuszinho
őstag
válasz -=RelakS=- #226805 üzenetére
Mekkora "ökör" múltkor én is linkeltem egy videót tőle.
-
gergo5991
őstag
csak én érzem úgy, hogy a combomon teljesen más izmokat mozgat meg ha elöl vagyok nagy fogaskeresen hátul meg a kicsin, vagy forditva? arra gondolok hogy vagy direktbe elől kell kifejteni erőt, vagy azt az erőt átvinni a hátsó fogaskerekekre és úgy taposni
-
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #226810 üzenetére
Tegnap elkapott az eső hasonló köves részen, remek élmény volt pláne a sárral kombinálva.
-
zsocy
őstag
válasz FeRRaR1 #226804 üzenetére
A Thule biztos csinál az XC60-hoz való specifikus talpat, arra rakhatod bármelyik Thule keresztrudat (pl wingbar) , arra meg már rámegy bármelyik Thule bringaszállító. Van egy tippem hogy a "Volvo gyári" is ilyen Thule, csak saját logóval és drágábban.
Ha univerzális kell (és nem bordázott a tetőd) akkor mondjuk a Seasucker vagy klónjai elég jó cucccok, profi worldtour csapatok is használják ezeket a vakumos tartókat.Öcsém is dél-nyugat angliában él, Kia Sportage-e van és Mazda 3 a hobbira. Másik szint van ott a bűnös nyugaton, na Az s80 V8 különleges darab, ha jól tudom a Yamaha hangolta a hangját neki valahogy. Biztos nagy élmény, és biztos nem szeretném most tankolni, főleg ottani árú naftával
-
-
spanyoll
addikt
Singlespeed bikepackinggel van valakinek tapasztalata? Kicsit (számomra) combosabb az áttétem most ; 48/16 ha jól számoltam(sima városi terepre jó de dombokra már annyira nem), de 6-9%os emelkedők már eléggé nyögvenyelősen mennek rakomány nélkül is.
Érdemesebb szerintetek variálni az áttéttel mert ez nem ilyenre van kitalálva, vagy simán csak git gud és meg kéne edződni ha nem bírom ?
Melóba járás az pl 3.2kmen 90m emelkedés és mire beérek azért már anyázok rendesenMúltkor mentem egy 80km-t ami tök oké volt, bár emelkedés nem volt, viszont pont ezért agyalok, hogy mennyire szivatom meg magam ha könnyebb áttétre váltok de az aktuális úton sok a sík terep...
Elég változatos utakat tolok, ezért nem vagyok biztos. Múltkor a 76km alatt volt kb 200 emelkedés, előtte meg majdnem a felén 42km alatt volt majdnem a duplája 400m. Tudom, fika emelkedések ezek, de nekem ezzel az áttéttel ez is sok tud lenni."Super perfundo on the early eve of your day."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gergo5991 #226808 üzenetére
+Parandroid...Szerintem fizikailag nem magyarázható ...vagy igen? Például a 11/40 áttétele ugyanaz mint a 14/51, szerintem kizárt, hogy vakteszten megmond a különbséget.
#226811deny330...ha csúszkál a gumi a sziklákon az nagyon rontja a nyeregben maradási esélyeidet, úgy fel, mint lefelé.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz spanyoll #226815 üzenetére
Nekem 46/18 az áttételem, max 20-30 km + 2-3 felüljáró és KO-n vagyok, míg az outimmal simán lehozok 100km-et 1000 szinttel egy banánnal a fotelból.
Hátsó racsnit cserélheted 18-ra, vagy beraksz egy 2-3sebis agyváltót, de ha nem akarod magad tönkre tenni akkor lecseréled a bringád, nem való az ilyen távokra.
Nézzél egy fitnesz bringát szerintem. -
zsamiatt
őstag
válasz Hasaggymeg #226816 üzenetére
Akartam kerdezni, hogy szaraz esetben is nem dobja meg a ko tulzottan kereket? Vagy valamennyire a kormamyra tamaszkodsz ilyenkor novelve rajta a nyomast es a tapadast? Egyre jobban tetszik ez a hegyi, erdei kerekpar de meg nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsocy #226813 üzenetére
Mióta megvan a bringa, az elmúlt 4 hétben 1x volt beindítva. Hétvégi gép igazából.
[link]És megmondom őszintén a bicajra vágyok vissza most is. Persze azért lemegyek még egyszer ősszel a Nurburgring-re, és vinni akarom a bicajt hogy körbe tekerhessek, vagy rajta este vagy körülötte nappal. Ez bakancs listás.
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #226816 üzenetére
Nálam az volt a pláne, hogy balra lejtett az egész út is, és egy kiszáradt patak meder volt ott. Amúgy a poén az volt, hogy lassan veszélyesebb volt átmenni, mint nagyobb tempóval - éreztem is, hogy oda vertem a hátsó kereket 2x az alacsony gumi nyomás miatt.
#226818 zsamiatt Szerintem a kormányra helyezni a súlypontot nem túl jó ötlet. Ha valamelyik kövön nem gördül át a kerék és beül a teló, akkor abból könnyen lehet esés. Én jobb ötletnek tartom azt, hogyha picit hátra helyezed a súlypontot a hátsó kerék fölé. A túl lassú ereszkedést sem annyira javaslom, sokkal könnyebben megakad a kerék egy-egy kövön. Ha van egy kis sebességed, az legalább átviszi a kereket, nem fogja meg a bicót. Amúgy meg lábból és karból is érdemes dolgozni ilyen köves/gyökeres részeken, hogy ne csak "ülj a bicón" és átfolyj, hanem tényleg te irányíts.
Még a tegnapi nap tanulsága: állóra fékezett kerék (főleg a hátsóra értem) sokkal hamarabb lefog csúszni a rézsűről, mintha hagyná az ember forogni, és óvatosabban adagolná a féket.
[ Szerkesztve ]
-
spanyoll
addikt
válasz Maximum1 #226817 üzenetére
Jól sejtettem akkor, hogy a gépből kihoztam maximumot és még többet is. Alapból városi bringának lett összerakva pesti utakra, de költözés miatt a dimbesdombos környéken nincs jobb megoldásként ezzel mászkáltam az utóbbi 1 évben itt is. Hiába a virsligumi bevittem én erdőbe is, meg tapostam neki még vállalható emelkedőkön aztán úgy voltam, hogy oké nem trail hikeokra van, de abból kell főzni ami van Váltót nem akarok rá, a hátsó racsnicsere 18asra meg szerintem nem lenne akkor különbség, nem?
Új bringa amúgy már régóta tervben van, de a pontos felhasználási cél meghatározásánál elakadtam és nem tudtam dönteni a CC/XC vs Gravel között. Mire megszültem volna, hogy Gravel legyen, akkor meg jött a következő kérdés, hogy oké, de első körben melyik milyen, második körben meg előtte el kéne mennem egy fittingre valami rendes helyre, ahol megmondják nekem, hogy mekkora gépet vegyek használtan, mert a mostani is egy piiicit nagyobb, mint kéne, és nem akarok még egyszer ebbe a hibába belefutni.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
csurgoi
aktív tag
válasz -=RelakS=- #226805 üzenetére
Erről a biciklis anyós vicc jut eszembe:
Csörög a telefon, a vő veszi fel és beszélgetés közben erős röhögésbe kezd.
Miután leteszi a feleség kérdezi: ki telefonált és miért röhögtél annyira?
A kórházból telefonáltak, hogy bevitték anyádat a balesetire.
Feleség: és te ezen röhögsz, te barom!
Mi a baja?
Férj: becsípte a csöcsét a biciklilánc.
Ennél a bicajnál azért ez erősen benne van, de egy here becsípődés is :-)https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsamiatt #226818 üzenetére
Ha elkezdel terepezni hamar rájössz hogyan célszerű...nem, nem jó terhelni azt a kereket mely éppen valami akadályon igyexik átmenni, felfele mászva egy akadálynál kicsit megemeled, vagy csak hagyod terheletlenül emelkedni az elejét a bringának az első keréknél hadd guruljon át rajta minél könnyebben, majd mikor a hátsó ér oda kiállsz és lendülsz egyet előre, hogy a hátsó kerék is átmenjen rajta...persze ez az ideális eset amihez erőnlét is kell, ha már fáradsz és kevés a levegő bizony keresed a nyomvonalat ahol minél kevesebb ellenállással tudsz még valahogy mászni, kerülve a nagyobb gyökereket, sziklákat mint ördög a szentelt vizet ...lefelé meg kiállsz és hagyod a bringát szabadon mozogni a tereppel, úgy talán sem a veséd nem szakad le, sem nem dob egy nagyobb, véletlenül a nyeregben tehénkedve ért akadály be az árokba...ehhez meg szintén erőnlét kell, hisz fullasztó mászás után végre lejtőzve ki ne szeretne pihenni kicsit a nyeregben, de figyelni kell, mert ha rossz a terep nem sokat lehet üldögélni...amúgy majd jjeahh kolléga megmondja a tutit mert annyi KOMja van mint égen a csillag , bár félek, hogy első tanácsai azok lesznek, hogy végy egy agggressszív gumit, egy ESI marcsát (mely olyan habkönnyű és puha mint egy hajadon melle) és fogyj le annyira, hogy 60 kg legyél vaságyastól.
#226819FeRRaR1...öcsém!...tőled aztán érdemes autót venni, nem semmi ahogyan rendben tartod.🤨
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz csurgoi #226822 üzenetére
Ma megnézed a töki csatornáját, akkor láthatod, hogy van ott más becsípődés is
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
válasz FeRRaR1 #226804 üzenetére
szerintem is Thule Wingbar, ami nem olyan lapos, annak van szélzaja. Bár elvileg nem kéne fennhagyni, ha nem használod, de ha sokszor kell, akkor meg nem szedi le az ember.. (még nem tudok beszámolni tapasztalatról, de viszonylag áramvonalas keresztrudak vannak most is a régi autón, és azért van hangja.) Bicótartóból meg a Proride, az 591 meg az 598 is tuti, ha nem akarsz tengelynél rögzítőset (én nem akarok tengellyel bajlódni felrakásnál, meg akkor tárolhatom bent a kereket). Ja, Wingbarból van az Edge változat, az szerintem pofásabb, csak nézd meg, elég széles-e úgy a sín, bár nekem a keskeny autón is elfér majd vele 3 bringa.
Ja, meg nem is értem, mi a kérdés egy Volvóhoz, mármint mi más, mint Thule ? :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226823 üzenetére
Kijött a manager, Volvo Cars North London mikor ott voltam rutin szervizen. Mondta hogy meg szeretné venni, én meg gondolkodás nélkül vágtam rá hogy sajnálom nem eladó.
Mondta kapok valami jó dealt, dolgozói kedvezményt amire akarom. Mondom sajnos nincs semmi ami érdekelne a mostani kínálatban, próbáltam szinte mindet. Nem váltok 8 különleges hengert 3 vagy 4 sokkal roszabbra, értsd turbó lyuk, és még nagy gáz után elvételkor is lag. 0 élmény, semmi különlegesség. Hobbi autónak semmiképp. De még napinak is nekem ha Volvo akkor sor 5, benzin vagy diesel.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
Nekem csak ilyen van, sziklák nélkül:
Más: ezzel [link] van valakinek tapasztalata? ( Még megvan a GVH-s kárpótlás az Alzánál, amit most felélek ) Túl sok elvárásom nincs, ha sötétben is, de általában közvilágítás alatt bringázom, szóval inkább látszani akarok, mint látni. Bírja a felhőszakadást, meg ne kelljen túl gyakran tölteni, és fel lehessen szerelni úgy, hogy ne a kormányon, hanem a kormány előtt legyen, ahogy a mostani [link] . -
ZolkoW
őstag
válasz stickermajom #226827 üzenetére
minden karbon kompatibilis, csak ... á, mindegy is. amúgy mintha a régi is nyomihatárolós lenne, bár nekem alunál sem racsnizik. Szóval lehet hogy nem az, de ez is, mint minden itt a topikban, kissé túl van gondolva.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #226823 üzenetére
Én a lefelékről nem mondok semmi tutit, mert béna vagyok technikában, csak felfelé keménykedek. Azért tegnapelőtt bezsákoltam két KOM-ot lefele is, az egyik 52.8km/h lett, de a 160bpm pulzus elárulja mennyire küzdöttem . Általában lejtőn az összes haver rám vár, emelkedőn meg fordítva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
-
abéla
senior tag
Huhh, köszi srácok az ajánlásokat/tanácsokat!
Respect!
(bármennyire is magyartalan, de értitek, megilletődtem kicsit )Ezek mentén még picit kivárok, terhelést visszaveszem, azt' ha nem változik/romlik, lehet viszgálat lesz belőle. (úgyis a kecseg túlfeszített semi-teniszkönyököm is várja a csodát)
Bárcsak ne lennék olyan szkeptikus, a sok tapasztalat (vagy általánosítás/előítélet ) alapján...És tény: a türelem a korral jön ...ha akarod, ha nem
[ Szerkesztve ]
hootka!
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #226781 üzenetére
-
jjeahh
nagyúr
válasz stickermajom #226834 üzenetére
Rakjál oda egy mini sárvádőt, amilyent a telóra szoktak. Vagy az nem megoldás?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #226834 üzenetére
Ez tényleg nem szerencsés kialakítás. Nem értem a tervezőket sem, olyan mintha nem gondolnának a terepen való használatra és a sárra.
-
Kiskopika
senior tag
válasz abéla #226833 üzenetére
Én pont pár napja posztoltam itt egy csoda olajat. 3 hete ráestem a csuklomra, nem szakadt, nem tört magától nem is fájt, de terhelni nem tudtam, (fékart se tudtam behúzni) és nem is csökkent a fájdalom 3 hét után se.
Gyógyszertárban ajánlották, nagyon szkeptikus voltam vele kapcsolatba de 24 óra után szinte nyomtalanul elmúlt a fájdalom és tudom terhelni. Egy próbát megérhett mert nem tétel. link -
Ringman
nagyúr
válasz stickermajom #226834 üzenetére
érdekes konstrukció...
-
FeRRaR1
őstag
válasz Hasaggymeg #226830 üzenetére
Mire kell, mik az elvárások és milyen autóid voltak eddig. Mi tetszett bennük, mi nem.
Ezek ismeretében tudnék pontos tanácsot adni. Nekem az új Volvo era nem tetszik. Külsőleg sokat németesedtek, megbízhatóság és minőség is esett. A mostani újak közül V60, V90, XC60, XC90 volt nálam. Jó volt őket használni összességében, de neked kell kipróbálni hogy a te igényeidnek megfelel e. Sok vezetés "segéd" idegesítőbben működik mint korábban. A motor kérdés meg nagyon összetett. Van a sima benzin, diesel, enyhe mild hibrid benzin, diesel, komolyabb mild hibryd benzin meg elektromos. Mindegyiknek van előnye, hátránya de a D5 powerpulse pl nagyon hajlamos vákuum meg olaj folyásokra. D4 ugyan az csak a kiegészítő nagynyomású tank nélkül, az már megbízhatóbb. Amit tudni kell már mindegyik ugyan arra a kínai 2 literes 4 hengeres blokkra épül. D5 se 5 henger már, ahogy a T6 vagy B6 se 6... Nem akarlak elriasztani tőle, de volt 8 Volvóm, most is van 2, családban összesen 30+. Lehet nem rám kellene hallgatnod mert én nem a tipikus autóvásárló vagyok. Pontosan tudom mit akarok és miért. Illetve nem tűröm el hogy valami zavarjon, idegesítsen egy kocsiban.
Lexus tetszett még, volt is, de ők is elindultak a kurvulá$ felé. Viszont 10 év gart adnak amiről a legtöbb gyártó nem is hallott. (5+5 megtoldják egy évvel ha ott szervizelsz 10. évig) Illetve nekem kell hogy prémium legyen, minőségi anyagok, összerakás, jó zene sok és jól működő extra. Ezt a merci régen tudta ma már alig alig, nagyítóval talán még találsz ilyen modellt a sok kamu króm, kamu kipufogó, világító embléma hátul meg kurblis ablak retek között.
Számomra ha napi verda akkor Volvo vagy Lexus, de itt se minden arany ami fénylik. Lexus tűnik most a jobb minőségűnek és hosszú gart mernek adni.
Ha élmény akkor V8 Volvo, mint az S80-am, vagy V8 Lexus mint a GS-F vagy RC-F illetve a Porsche az elég jó ebből a szempontból
Ha érdekel majd és van konkrét kiszemelt tudok segíteni privátban vagy az autós offtopikban.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz ZolkoW #226825 üzenetére
Köszönöm, beleásom magam a témába, sok jó infót adtál mert eddig 0 tudásom van bicajtartókkal kapcsolatban.
Mindig leszedném ha nincs használatban, és nem is gyakran lenne, szerintem havi 1 max 2 alkalom.
Illetve ezen belül is nem mindig lenne töb bicaj rajta, de a 4 hely legyen meg ha a család is tekerne.
-
nagyúr
-
Alg
veterán
Na ha senki akkor majd én kipróbálom az ESI kormányszalagot
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz stickermajom #226847 üzenetére
Vannak gravelre valók is, azok kisebbek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz -=RelakS=- #226843 üzenetére
Meg az ára sem szimpatikus. Kábé 8e Ft/db. Egyébként jó ötlet lenne.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Fall-N #226849 üzenetére
Nekem megérte, hogy ne aggódjak azon, hogy berágja a defektvédő lötyi a szelepet (annak az is csak egy lyuk), illetve így a padkákat is bátrabban vehetem (nincs becsípődés).
Kezdetben még éreztem, hogy így puhább a kerekem, most meg már nincs összehasonlítási alapomItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...