-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
tolmácsot kérek: [link]
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #227352 üzenetére
ez stucnival együtt ennyi. Az egyenes csőnek meg nem kell sok falvastagság sehol, a görbére már rá kell tervezni a hajlítások miatti gyengülést. Karbonnál nem tudom, koskormánynál biztos egyszerűen sok anyag kell. Egy mezei kos, aluból nehezebb, mint ez így egyben. Vagy legalábbis hasonló súlyban van.
így belegondolva lehet, hogy a fékváltókarok bilincsei is extra falvastagságot igényelnek.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ringman
nagyúr
válasz ZolkoW #227353 üzenetére
jó, ez csak 380 mm széles koskormány, 231g:
a rosebike-os 80 mm-es stucni meg 108 gramm csavarokkal.
az integrált megoldásnál nekem az nem tetszik, hogy 0 beállítási lehetőséged van.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #227352 üzenetére
Szerintem a gravelség miatt ennyi, kell bele az anyag. Bontragernél is nehezedett, a 2020-2021-es XXX integrált ebben a méretben például még csak 218 gramm volt, az új Bontrager Aeolus RSL már 281.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz Ringman #227355 üzenetére
Nekem pont az tetszi, hogy nem kell állítgatni, illetve letisztult + az alulra szerelhető mount, bár ezt sok neves gyártó megoldja már a normál kormányainál is, például Bontrager BlendR rendszer. Szóval én a letisztult cockpitet várom ettől, nem a grammozást. Majd megmérem azt, ami lejön, lehet még nehezedek is.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zanik #227350 üzenetére
Milyen agy ez, kónuszos? Mert ha igen akkor nem tudom mi lehet, kónuszosnál ilyen kattanásos kopogást még nem láttam, de ha csapágyas akkor vagy a csapágy lett oda, vagy a csapágy még jó, de mozog fészkében az agyban. Szedd szét és mutasd meg pár fotóval...amúgy szépen forog, nem akadozik, nem "rág"?
#2273546030D...itt látszik a különbség az alig használt és az újszerű között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
n.gab
aktív tag
válasz andrisbandi #227260 üzenetére
Kb az én biciklim is ennyi. Gyári súly 13,6. Nyilván kulacsok vízzel, kulacstartó, telefontartó 15 fölött valamennyivel. 75kg vagyok + ruha, táska szerszámokkal.
Nyilván ezeket viszem mindig magammal.
De egy 3 kilóval könnyebb biciklivel könnyebb lehet mondjuk mászni? Az én amatőr szintemen van értelem? -
Zanik
addikt
válasz Hasaggymeg #227359 üzenetére
Valószínűleg kónuszos, nem ipari csapágyas. Valami ehhez hasonló felépítése lehet, de neten nem találtam róla robbantott ábrát.
Sajnos rájöttem közben, hogy még megfelelő méretű kónuszkulcsom sincs hozzá, így jelenleg szétszedni se tudom.
Amúgy a kerék relatív normálisan forog, nem érzem hogy akadna, a menet közben olykor előjövő pattanó hangok voltak egyedül a jelei hogy valami nem oké, aztán otthon ezzel az ide-oda nyomkodással tudtam reprodukálni.
A helyzet az, hogy ez az első átütőtengelyes bringám, én még a régi 9mm-es/gyorszáras tengelyeken nevelkedtem. Lehet nem is fogok egyelőre szerszámra beruházni emiatt, inkább elviszem az egyik ismerős szerelőhöz, ott legalább kiderül milyen a belseje, meg mik kellenek hozzá.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
válasz Ringman #227364 üzenetére
Nem is csak a súly, hanem a megfelelő irányban merev, megfelelő irányban rugalmas anyag is sokat számít (acél, vagy szar alu helyett egy karbon, vagy legalább fasza alu), az is, hogy gördülő súly-e (kerekek, gumi), illetve a megfelelő ergonómia (nem véletlenül nem szívesen másznak tt bicajjal), illetve az aero (nyilván tempós mászásnál), és a gördülési ellenállás is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #227365 üzenetére
igen, ezek is.
---
ráteszem a másfél kilós láncot a bringára (általában nyeregcsőre csavarom, vagy váztáskába rakom a felsőcső nyereg felőli oldalára), azt egyből érezni.
-
Nutra
tag
-
flash-
veterán
válasz parandroid #227365 üzenetére
Föleg a bringás súlya
azért hobbisták között inkább vannak olyan bringások akiken van plusz súly(és attól hogy valakinek mondjuk lapos a hasa még lehet rajta plusz zsír pl. szerv közi zsír), aki tud diétázni szerintem azzal kezdje (tapasztalat).érzésre ugyanolyan intenzitáson a pulzus sem fog annyira felmenni.akinek már nincs honnan fogyni azoknak persze hogy a bringa súlya ami számít(ezek a prok annyira a határon vannak hogy ha fogynának még egy kilót akkor már lassabbak lennének ergo máshonnan kell nyilván), de aki tud -van honnan az a legolcsóbb módja az emelkedőn való sebesség növelésnek/(no és állóképesség is jobb lesz, illetve a gyorsítás ami síkon is érezhető lesz)aztán ha már nincs honnan fogyni, akkor jöhet a kerékpár súlycsökkentés.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
válasz n.gab #227362 üzenetére
Semmi értelme hatalmas pénzeket a súlycsökkentésbe ölni.
(Inkább egy eleve olyan bicóra csere érné meg pár milláért.)
Azon felül a bringa geóját is alá kell rendelni a mászósdinak. Tökre előredőlős lesz a jó. Ami lefelé nem ok, egyenesben meg kényelmetlen átlagos fizikummal.Talán egy könnyű tubeless külső ami még megérheti egy normál bicóra.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz Rotyi #227367 üzenetére
Köszönöm. Nem segített az sem. Esetleg cserélek elemet bár nem tudom segíteni fog e. Ami érdekes ha átállítom gps alapú ra a sebességmérést, nincs ilyen probléma. Ha auto stop bekapcsol nem indulgat el az óra mintha mennék. Csak akkor csinalja ha a speed szenzorra van állítva...
----
Ha tolópotival a felnit belül 19mm re mérem viszont a perem kocsit bentebb nyúlik, akkor 20 mm es felniszalag még jó bele nemde? És mi az a minimum amit vehetek bele?
(Bár a gyári adat 21mm ad meg de nekem csak 19mm adott ki)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #227372 üzenetére
Filléres tétel, így inkább valami neveset (Schwalbe, Conti stb.) végy. Ha a gyári adat 21,akkor 21be való szalag kell oda.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Na, vettem egy új kerti permetezőt bringát mosni, de ez nem olyan jó, mint a régi, úgy tűnik, hogy a biztonsági szelep túl hamar elkezd ereszteni, így nem lehet eléggé felpumpálni és túl alacsony nyomáson jön belőle a víz ahhoz, hogy bringát tudjak mosni. Gondoltam leragasztom a szelepet, de félek, hogy nem véletlenül ilyen és a végén még felrobban nekem
Más: RT56 helyett ezúttal vettem RT66 tárcsát és Miles Racing fél-fémes betétet (tudjátok, hogy épp kisérletezek az alternatív betétekkel ), kíváncsi vagyok, milyen lesz. Jön még egy rakás kacat, de ami még érdekes lesz, az a román gyártmányú tubeless tej . Elvileg nem rossz, kb. Stan's szintű. Ez volt a helyi boltban raktáron és érdekesnek tűnt .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #227376 üzenetére
Biztonsági szelep valszeg rugóterhelésű, így lehet kicsit buherálni. ... mutasd az egészet lássam milyen, óvatosan csak nem fogod felrobbantani. Amúgy lehet a szórófejnél is növelni a nyomást, nem?
Préviné páná..."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #227377 üzenetére
Most nincs kéznél, de igen, rugós és a rugó eléggé gyenge, kicserélni meg nincs amire. Szórófejet lehet állítani, hogy szórtan nyomja a vizet, vagy egy szűk sugárban, de a nyomás nagyon gyenge.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #227373 üzenetére
20 as van csak vagy 22 es. Igy 20 lesz akkor. Bezzeg nekem kiszurtak a szemem anno egy keskennyel gondoltak jó az neki (me csak az volt).
arcitec:
Igen értem amit írsz. Nekem egy nagy üveg darab vágta ki a külsőt belsőt. - ahogy én jártam.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #227373 üzenetére
A gumijaikat nem szeretem, de felniszalagbol csak schwalbe-ot szoktam venni. Kaphato minden meretben es jo minoseg.
-
Eladó445
tag
Sziasztok!
laikusként...városi közlekedésre keresek bicót, néha 1-2 kisebb túra is van tervezve.
S-es vázméret kell nekem szerintem. (~158cm magassághoz)...
használt bicót szeretnék max. ~55.000Ft értékben.
ebben az esetben inkább trekking legyen, mint monti, ugye?
a bicó súlya is fontos, mert lépcsőzni kell vele...max 13kg-ot hurcolásznék...https://bit.ly/2AJ3lz6
-
RexpecT
addikt
Balaton Bike Derby 2022:
Tavaly év végén határoztam el, hogy nevezni fogok és felkészülök a versenyre. Szinte csak outival edzettem, ebben az aszályban nem volt kedvem a közeli erdő homokdűnéit róni.
Korábban már leírtam részletesen, hogy milyen cuccokal terveztem nekivágni a kalandnak. Ezek közül végül a felsőcsőre rögzíthető kis táskát nem vittem, a hátsó nyeregtáskában volt az alváshoz szükséges matrac, hálózsák, bivvy sátor és egy esőkabát. A nyeregtáskával együtt 2863 gramm volt az össz súly.
Az összes többi cuccot a hátizsákban vittem, 1.5l vízzel indultam el, egy jó pár energiagéllel és szelettel megspékelve. Az extra adag kaja, a lámpák, kábelek, 2 pótbelső és a powerbank miatt olyan 1500 grammra tippelem a súlyt, amit egy hagyományos pár órás tekeréshez képest pluszban cipeltem.
A rajtot megelőző nap felvettem a trackert, az indulói Petzl/Buff csősálat, 2 energiaszeletet + 1 iso italport és a Merida foltjavító készletet.
Reggel 9-kor már 30 fok körüli hőmérséklet volt jó nagy páratartalommal párosítva, köszönhetően az előző esti zápornak.
A rajt után szinte egyből felfelé vettük az irányt, a kezdeti izgalom(?) és az emelkedő miatt az első lejtmenet kezdetéig(~10 km) 160-as átlagpulzussal tekertem.
Hamar elértünk a verseny legmonotonabb részéhez, ami a Zala folyó mentén vezet. Igazi gravel útvonal, majdnem 11km nyíl egyenes apró köves töltésen. Érzésre egész hamar elértem az első CP-t(~80km), ami Balatonberény melletti Hamvas Béla kilátónál volt.
Ettem egy banánt, ittam egy kis dobozos colát, az ivózsákomat is újratöltöttem víz és iso ital kombóval. Gyorsan felmentem a "kilátóba", lőttem egy pár képet és mentem tovább.
A szőlődombokat elhagyva a Hunyadi-kastélytól egy külföldi sráccal tekertünk egészen Fonyódig. Ő megállt ebédelni, én lőttem egy pár képet és mentem tovább. A s*ggemet éreztem már ekkor, de nem volt vészes, más bajom szerencsére nem volt, a meleget is egész jól bírtam, pedig ekkor már 32-34 fok körül volt a hőmérséklet.
Több óra után az első meredekebb emelkedő a Szent Donát kápolnához való kapaszkodó volt. Aszfalton mentünk fel, az út közvetlen a kápolna előtt kanyarodik jobbra, igazán hangulatos látvány volt.
Balatonszemesen összegyűlt több versenyző is egy működő köztéri kút mellett, sajnos az előző faluban négyből egyik sem működött. Feltankoltam az ivózsákot, és megmosakodtam, kb. 10 perc múlva már megint nyeregben voltam.
Kezdtem fáradni, a nezdei szoborparkhoz vezető úton két másik versenyző mögött haladtam egy kicsivel a helyenként 11% körüli emelkedőn. A srácokat követve a legmeredekebb részen ahol durván kimosta az eső az utat én is tolva mentem fel. Tolva sem volt sokkal könnyebb :). A szoborpark után utolértem egy srácot, pihent az út mellett. Afrodiziákumként hathatott rá, hogy elmentem mellette, mert a következő rövid emelkedőnél legalább kétszer gyorsabb tempóval suhant el. Nem tartott sokáig a lendülete, 1-2km múlva már megint az út mellett ült. A kőröshegyi lejtmenet jól esett, de az út szinte megint egyből felfelé vezetett, jött a kapaszkodás a völgyhíd másik végéhez.
Itt jött el a holtpont. 175-180km környékén nagyon égtek már a combjaim, egyáltalán nem éreztem az erőt. Kétszer álltam meg kb. 5 percre, de csak a biciklin támaszkodtam, nem akartam leülni. Beszenvedtem magam Ságvárig, az előzetesen kinézett benzinkút már zárva volt, így enni nem tudtam, de egy dohányboltban 1 rafaello, 2 kis haribo pillecukor és
egy fél literes cola comboval feltankoltam. A hátralévő útra való tekintettel öntöttem még egy fél liter vizet a ivózsákba, és egy powerade-t is bedobtam a hátizsákba. Kezdett sötétedni, felvettem a láthatósági mellényt, 2 hátsó lámpát, a fejlámpát és az első lámpát is felpattintottam.
Körülbelül 30 percet töltöttem itt, de mintha nem is csináltam volna eddig semmit, annyira kipihentnek éreztem magam. Rohadt jó volt tekerni az "új" lábakkal az esti hűvösben. Balatonakarattyáig meg sem álltam, ott volt a következő CP. Kaptunk egy energiaszeletet, az italok közül pedig nyomattam egy Sió smoothiet.
Elég éhes is voltam már, a frissítő pont melletti kajás hely már bezárt, de szerencsére egy benzinkút még nyitva volt az útvonaltól kb. 300m-re. Nem voltam egyedül, két másik srác is ezt a helyet választotta egy kis szusszanásra és evésre.
Vettem 1,5 liter vizet, és nyomattam két melegszendvicset egy dobozos colával, telefonáltam, és töltöttem a garmint.
Negyed 12 körül indultam el megint, utolértem a két benzinkutas srácot akik hamarabb indultak el. Hamarosan felugrott ránk két másik srác is, akik egy fél órát aludtak az egyik kisváros boltja előtt. Hidegkútig így mentünk az erdőben öten, egyre többször kellett kiállva tekerni, nem igazán szerette már a sejhajom az ülést.
Mivel már hajnal 3 körül volt, és kezdtem álmosodni így úgy döntöttem, hogy ideje az alvásnak. Az előzetesen kitűzött 240km-t már túlteljesítettem 40km-el, egyedül az esti hűvös csábított a tovább haladásra. Összeraktam az alvós szettet, és valamivel 4 előtt beállítottam az ébresztőt reggel 7-re.
Nem aludtam túl jól, többször felkeltem, így fél 7 tájékán úgy döntöttem, hogy ideje tovább állni. Mire mindent összeraktam, ettem egy pár falatot már reggel negyed 8 lett. Köveskálig egész sok erdős rész volt, sok közülük kifejezetten MTB-s útvonal szépen kitáblázva, de sajnos single trailek egyáltalán nem voltak.
Köveskálon feltankoltam 1,5 liter vízzel és a szokásos kis dobozos colaval, majd mentem tovább. Badacsonytomajban a szőlészetek mellett vezető úton felkaptattam a több kisebb, de igen meredek emelkedőn. 11 óra körül járt, 35-36 fokot rögzített a garminom. A meleget valamennyire enyhítette a pazar kilátás, ez volt az egész track egyik legyszebb része.
Idén a tomaji emelkedő mellé a hasonló meredekségű Szent-György hegyet is meg kellett mászni. Nemesvita előtt 3-4 km-el elfogyott minden folyadékom, de a városban szerencsére nyitva volt egy coop bolt.Szokásos cola és 1,5l víz combót vettem. Innen már tudtam hogy egy nagyobb majdnem egybefüggő emelkedő, és csak le kell guruljak a célig.
Lesencefaluban az egyik kocsma előtt volt egy extra frissítőpont, de inkább nem álltam meg, úgysem kellett már semmi. Innen már nagyon gyorsan pörögtek a kilométerek két rövid, de meredekebb emelkedő után már Vállus utáni erdőbe voltam, innen már 2-3%-os emelkedőn hamar felértem az utolsó emelkedő tetejéig, majd a tankcsapdákkal teli aszfaltos részen legurultam a célig.
Ahogy visszanéztem a trackert, elvileg 20. lettem a 87 indulóból. Tetszett a verseny, bár az aszfaltot soknak találom így utólag. Utólag nézve kár volt parázni a láncon, egyszer sem kentem meg a verseny alatt.
Strava[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
Shimano SGX 50F első lánckereket szeretném lecserélni. Rakhatok 50 helyett 48 fogút? Hátul nem igen váltok teljesen le. Vagy nem találok rá csak gyári fogszámot?
-
zohen
csendes tag
Sziasztok.
Nemrég vettem egy használt decathlonos riverside 900-as kerékpárt.
Olyan gondom van vele, hogy nehezen racsnizik.
Tekerés közben semmi baja, de amint nem tekerek tovább kicsit megtolja a láncot(hozzá is ér a lánc a vázhoz), majd elkezd racsnizni.Szétszedtem, kitakarítottam, újrazsíroztam, de nem javult a helyzet.
Ami hibát találtam, hogy egy kerékcsapágy golyó(6,35mm-es) hiányzott belőle az egyik oldalon, de az összeset újra cseréltem.Javított valaki ilyet vagy esetleg ötlet, hogy melyik kazettatest kompatibilis vele?
Az biztos, hogy 11mm-es imbusz kulcs kell a leszedéséhez és 10 sebességes.
A kazetta test meghúztásakor kell legyen némi játéka, vagy pont annyira kell meghúzni, hogy ne kotyogjon,de ne is szoruljon?[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
Szerk: RexpecT: Grat! Jó mulatság, férfimunka volt!
Megvolt a Di2 tesztkör, csak pár sorban:
- Váltás: várható, volt, de mégis meglepődtem mennyivel magabiztosabb, gyorsabb, reszponzívabb lett. Nincs holtjáték, nem kell centiket csavarni a fékváltókaron, nem kell figyelni hogy 2-3 kattanásig vigyem, még fogást sem kell váltani csak klikk-klikk-klikk és azonnal történik minden. És mindig biztos marad a fogás a kormányon, pl. nyeregből kállva is. A semi-syncro meg baromi kényelmes.
- BC-9000 fékkábel: ez van akkora előrelépés egy alap belépő kábel után, mint a Shimano -> Swissstop fékbetét váltás. A korábbi Jagwire szettel mindig éreztem egy kis "rágást" ahogy mozgott a bowden a házban, na itt ilyen nincs. Szerintem megéri azt a párezer extra Ft-ot, nem kell gyakran cserélni és tényleg baromi jó.
- ESI RCT wrap: a színét kivéve nem tudok belekötni, könnyű volt felrakni, vastag, puha, tapadós, kényelmes. Ha valakit nem zavar hogy nem olyan szép mély/csillogós színű mint egy Lizardskins/Supacaz akkor nyugodtan próbálja ki.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #227383 üzenetére
Kemény vagy mint a kád széle!👍
#227387Zodiacus...milyen hajtóműre, hány sebességes rendszerre?
#227388zohen...van ilyen, főleg ha kis lánckereken pörgetsz nagy sort (11-12s) és nagy sebességnél hirtelen abbahagyod a tekerést, a gyenge váltókanál feszítése nem tudja legyőzni a reteszelés ellenállását és az megrántja a láncot mely felül meglazul és csap egyet a láncvillára...mivel kented meg?...mert oda spéci vékony zsír kell mint pl.ez Nem tudom milyen agy az és lehet-e cserélni azt a kazettatestet...hogyan rögzül az agyra? A hiányzó golyó (amit szerintem csak elszámoltál, egy kónuszos agyban mindig akkora hézag van az összetolt golyók közt mint majdnem egy golyó, de csak majdnem, mert oda nem tudsz egy újabb golyót betuszkolni már, onnan is tudod mikor tettél be mát eleget a golyópályába)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Eladó445
tag
messze van kicsit a kormány. meg ez monti..lehet van trekkingből egy könnyebb változat is..
https://bit.ly/2AJ3lz6
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz coccolino #227391 üzenetére
Csodálkoznék ha nem... de nincs ott bowden te! 🤭
Eladó445... nem lesz könnyebb, tégy vékony gumikat a montira és pont ott vagy mint egy 55e forintos trekkinggel, sőt. Kormány meg jöhet közelebb egy rövid kormányszárral.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz coccolino #227391 üzenetére
Ha a váltó saját bilincses, akkor ok.
Ha a fékkar bilincse tartotta a váltót, akkor kell egy adapter.Shiftmount ISII- 22 Clamp
Azt írják megoldható adapter nélkül;
Shimano itself doesn’t specify whether I-Spec EV is compatible with older standards, but there are reports online of users mounting I-Spec II shifters on I-Spec EV brake levers. It needs shorter bolts than those supplied – repurposed brake rotor bolts seem to work.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #227396 üzenetére
Féknyerget akar cserélni csak szóval rendben lesz az adapter nélkül is.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
coccolino
aktív tag
válasz andrisbandi #227396 üzenetére
köszönöm srácok
Hasaggymeg: ott a pont, elnézést
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS