-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Amikor annyira tökéletes bringás idő lesz Szombaton, hogy ha eldöntöd hogy elmész egy régóta tervezett körre rád tör a FOMO hogy miért nem a másik régóta tervezett körre mentél el... Mert vasárnap viszont már nem annyira szépen néz ki + még 23km-nyi futás is be van tervezve hétvégére
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
sebgutkopf
őstag
válasz deny330 #227504 üzenetére
Gratulálok az új bringához! Majd mutasd meg!
Na igen egy ekkora parkozás után itthon ilyen érzések jelentkeznek:
- rövidek a pályák
- kevés és nem olyanok a fícsörök mint egy parkban. Ami nem feltétlen csak azt jelenti, hogy kisebb (többnyire tényleg kisebbek, de vannak már nagyon nagy dolgok is itthon), inkább kevésbé átgondolt, ami miatt veszélyesebb lehet. Parkokban sokat számít, hogy minden úgy van megépítve, hogy a lejtésből és pumpálásból beletekerés nélkül minden akadályhoz elérhető az optimális sebesség.
- itthon nagyon kevés a nettó bringázási idő (lejtőn töltött idő) egy parkhoz képest. Ezt drasztikusan tudja javítani egy trail/enduro ebike és akkor van egy itthoni bikeparkja az embernekMi holnap is megyünk Semmeringbe, jó idő lesz, nagy meleg nélkül (14-18 fok), optimális a csapatáshoz.
Kis technikai tudású embert csak flow trail-re szabad vinni, nekik az is nagyon fárasztó. Az, hogy fél nem baj, a túl bevállalósak meg anélkül is rá mernek menni valamire, hogy tudnák mit is kéne csinálni ott a ridernek, hogy megoldja, majd lesz valahogy. Ebből a majd lesz valahogyból szokott kórház lenni. -
FeRRaR1
őstag
Teljesen kiégtem, ilyen oltást még nem kaptam. Még a fórumhoz edzett szervezetem is kikészült.
Korábbi hivatásos országúti versenyző volt az asszony barátnője aki most itt van látogatóba. Azt mondja jó a bicaj de nem tetszik neki mert elég fideszes a színe.
Teljesen kiégtem, eddig nem is gondoltam erre most meg nem tudok nem rá gondolni.
Akciós fidesz bringa érdekel valakit?
-
ZolkoW
őstag
válasz FeRRaR1 #227553 üzenetére
Hmm.. megértem a viszolygásod, de narancs és narancs között is van különbség, nekem sem a KPM, sem a narancsos párt nem jutott eszembe róla eddig, és most sem. Ez inkább aranyszínnek látszik a képeken, ha ez vigasztal.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gulupeti
senior tag
válasz sebgutkopf #227550 üzenetére
Nem szabadna, hogy gond legyen másik fékkarral sem, ugyanazt a BH59-es csövet használják. Ezt itt a topikban, a neten, valamint a 2Wheelsnél is megerősítették. Megvettem hozzá mindent ami kell, új fékcsövet is, bár azt csak hátra, illetve roppantógyűrűket, ezért is lepődtem meg reggel a "nem biztos, hogy kell új" infón. És természetesen szeretném ha új kerülne a csövekbe, máskülönben feleslegesen költöttem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #227553 üzenetére
Mond6ni trendi vagy, haladsz a korral, mész az árral, helyezkedsz, ahogy tetszik... Én 2020-ban szinte Kúrcsány Fegyenceset vettem, de Zasszonynak más tetszett.
#227557ZolkoW...ha csak megbontod a kötést a végén és majd visszadugod én sem vennék mást, de ha vágsz a vezetékből és le kell venni a roppantó gyűrűt áthelyezni a ferissén vágott végre akkor az már egy deformálódott, "megroppant" gyűrű, azt a filléres xart visszatenni nettó faxság.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz fulton #227523 üzenetére
"Kiváncsi lennék valamire, Nálatok, akik országútiznak, a lényeg hogy nem terepeznek -
1. mennyi szokott lenni a peak pulzus érték?
2. Milyen átlag pulzussal tekertek le egy "edzést". általában
3. Illetve milyen tartományban(pulzus) mentek ha mondjuk azt mondom hogy 30-35 a tempó.
Én nézegettem a sajátomat, és érdekelne Másoknál hogy alakul.
Pl átlag pulzus olyan 110-120 szokott lenni, és a peak meg: 150-160
amit megfigyeltem, hogy 30 fölötti tempóra kell a 130 és fölötti pulzus, ami nekem eléggé kimerítő és nem is bírom huzamosabb ideig tartani. nem csak most, máskor se nagyon."1.
Ugye egyénenként ez teljesen eltérő, és sok minden befolyásolja(idő,fáradtság,fáradtság itt ugye nem csak az edzésterhelés de minden - alvás-munka,stressz)
eleve külön a max pulzust elérni elég nehéz, külön rá kell menni, egyébként ha edz az ember hiába hajtja ki magát nem feltétlen fogja elérni mert hamarabb elfáradhat a láb,stb.(persze el lehet de nehezebb lehet konkrét edzés alatt,illetve jobban felmegy ha már kifáradsz előtte de ha nagyon kifáradsz akkor viszont megint csak nehéz lesz felvinni mert már nem fogod az ahhoz szükséges teljesítményt leadni ami meghajtaná a keringésed)
maxot rövidebb meredek emelkedőkön vo2max edzéssel sikerült elérni 186 körül van.2.
Átlag pulzus megint csak attól függ milyen edzést végzek,ha kinézek egy 40es kört (kb32es az átlag ezen,kb 75perc)és úgy megyek rajta végig ahogy csak birok akkor az átag pulzus 170 körül lesz.(persze ez is úgy jön össze hogy az elején alacsonyabb, a végén illetve emelkedőkön megasabb)
ha alapozok akkor igyekszem 130-135ön tartani ha pedig vo2maxokat tolok akkor 184ig megy fel kb.3.
előző pont. tehát mérsékelt szélben 75perces időfutam szerű vagyis végig úgy ahogy birom jellegű sík tekerésen 40km-en 32 körül az átlag. szélcsendben talán meglenne a 35 csak mostanában nem volt.[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #227559 üzenetére
Azért azon is van egy kis Fideszes szín. Ha már...
U.I: És akkor most ne is vegyek Ferrarit?[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz gulupeti #227558 üzenetére
Ha "rendesen" volt össze-szét szerelve, simán újra lehet építeni a régi r.gyűrűvel. Volt, h nem tudtam már vágni a fékcsőből, kipróbáltam, jó lett.
Meg persze olyanba is futottam, h szétszereléskor derült ki; ezt a r.gyűrűt cserélni kell... de úgy meg rövid lett.. jó drágán új fékcső.. és megtapasztaltam milyen is a nehezített légtelenítés.
Az említett elmélet szerint zajlott; felül tölcsér, alulról töltöttem fel. Akárhogy cifráztam nem fogytak el a bubik... kb ötször nyomtam át alulról olajjal, fakanalazás... utána lehetett légteleníteni.
Azért nem lettem csak szomorú (A leszedett fékcső is új volt, de az egész ment másik bicóra, amin rövid lett.) mert a használt fékcsövet is megvették félárban, és a légtelenítő szettet is, meg a bontatlan olajat.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
gulupeti
senior tag
válasz flash- #227560 üzenetére
Bár én csak egy fitness biciklivel tolom nem outival, eddig kétszer sikerült 30 feletti tempót mennem, annyira mondjuk már nem is vagyok fiatal. 30-as átlaghoz b@sszus már taposni kell rendesen.
Ehhez az átlagtempóhoz, 150-155-ös átlagpulzus tartozott (ez akkor sok?), a teteje pedig ilyen 171-172 volt. 25-26 km-en tudtam ezt megvalósítani.
Hosszabb távon, mondjuk 90 km-en 133 volt az átlagpulzus, max. 166. -
FeRRaR1
őstag
válasz stickermajom #227554 üzenetére
Kicsit jobb, köszönöm.
ZolkoW
Nekem se, még a tudatalattimban sem kötöttem össze a kettőt, ezért lepett meg a dolog.
Hasaggymeg
Mióta a melegek tönkretették a szivárványt, már csak fehér, fekete vagy szürke cuccaid lehetnek egyébként valakit / valamit támogatsz
De látom nálatok az asszony hordja a gatyát
arcitec
Gyorsan mondd vissza a rendelést, ha szerencséd van még vissza adják az előleget.
6030D
Nem kell McLaren soha. Tisztelem, élvezem őket, de hulladék a minőség, ismerősnek is most volt a 720S spyder szervizben ismeretlen hiba miatt 4 hónapot. Angliában élek, láttam egy s mást velük kapcsolatban. Gyorsak, jó vezetni de csapnivaló minden más. Fenntartás atom drága még egy Ferrarihoz képest is, ott jár mindegyikhez 7 év ingyen szerviz. Mc-nél meg max évi 7 hónapot ott áll a szervizben Lehámló lakk és festések, 3-4000 mérföldnél cserés katalizátorok és folytathatnám a sort. Bár a P1 vagy F1-et nagy duzzogva elfogadnám
Most röhögni (színe miatt) / utálni (rohaggyá' meg te köt$ög) fogtok de hamarosan érkezik a Svéd frissítés:
Hajtással kapcsolatban valami 12 font volt akciósan multi buy-ban a 10 sebességes XT lánc, így vettem kettőt. Viszont ha majd aktuális lesz a hajtás fejlesztés jelentkezek az 100%.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
-
válasz FeRRaR1 #227566 üzenetére
Szerinted én milyen kommentet kapnék az Orbeára? Most így belegondolva még a név is úgy keződik, mint... brrrr...
Szard le, lényeg, hogy neked tetszik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
FeRRaR1
őstag
válasz stickermajom #227567 üzenetére
Most kezdtem újra, talán 4 hete vettem a TREK-et és bár 2 website volt az elején, már a nevére sem emlékszem a másiknak. Merlin / ebay / amazon. Viszont rákereshetsz google / shopping-al simán a konkrét termékre, és kiírja hogy hol kapható és mennyi. Így találhatsz szimpatikus shopot ahol később is szívesen vásárolsz.
parandroid
Még a végén kiderül hogy a bringa szakma is pénztáros lölö kezében van már
Persze, le van tojva de meglepett a dolog, meg vicces mondom bedobom itt.Azt a pár betűt igazán lecserélhetnéd rajta a hatás kedvéért
[ Szerkesztve ]
-
Kiskopika
senior tag
válasz ZolkoW #227543 üzenetére
Nah király, gratulálok hozzá. Kívánom hogy legyen jó. Én ma meló közben agyaltam és mintha a suito gyorszára, ahogy becsuktam anyit feszitettt a vázon hogy a váltót is húzta magával.
Hétvégén neki esem addig nem jövök fel a pincéből még rá nem jövök. Ellőtte szerzek be flexet én is. Ugyanis több helyről az jött vissza hogy nem kéne a váltóhoz nyúlnom -
flash-
veterán
válasz gulupeti #227564 üzenetére
"Bár én csak egy fitness biciklivel tolom nem outival, eddig kétszer sikerült 30 feletti tempót mennem, annyira mondjuk már nem is vagyok fiatal. 30-as átlaghoz b@sszus már taposni kell rendesen.
Ehhez az átlagtempóhoz, 150-155-ös átlagpulzus tartozott (ez akkor sok?), a teteje pedig ilyen 171-172 volt. 25-26 km-en tudtam ezt megvalósítani.
Hosszabb távon, mondjuk 90 km-en 133 volt az átlagpulzus, max. 166."az hogy sok azt csak te tudod. ha máskor is ennyi ,főleg úgy hogy rendszeresen edzel akkor nem sok ha máskor kevesebb akkor sok ez a pulzus kb erre jó. korábbi tekeréseidhez képest látod magad hogy mi a helyzet.(nyilván ha rendszeresen edzel akkor idővel ugyanahoz a sebességhez-(mondjuk inkább hogy watthoz) alacsonyabb pulzus fog társulni, mert a pulzus az a terhelésre adott belső válasz,persze akkor is lehet nagyon alacsony ha vmi gond van, vagy épp magasabb jóval ha kimerült vagy vagy esetleg beteg)
nagyjából a max pulzus 90% környékén (kb ez az lthr, az a pulzus ami a laktátküszöbhöz tartozik nagyvonalakban,de ezt könnyü lemérni mert az az intenzitáshoz tartozó pulzus amin már kezd égetni a lábad)lehet menni 1-2 órát max. (nagyon többet nem hiszem) és akkor ahhoz képest a 155 az pont jó ha a max pulzusod 172.
de a zónák is egyéniek,vagy beméreted vagy magadnak feltérépezed[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
Vótmán? Magene alternatíva a Garmin Variára.
[link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #227547 üzenetére
Én azt tapasztalom, hogy a féktisztító nem gond. Túl van ez aggódva. Aceton mentes legyen, hogy ne bántsa a gumit és műanyagot, de amúgy teljesen mindegy, hogy féktisztító, izopropil, vagy gyógyszertári alkohol. Nincs különbség a végeredményben. A legköltséghatékonyabb a féktisztító, ezért a legtöbb műhely ezt használja mindenféle zsírtalanításhoz is. Még teleszkóp szervizhez is. Mondjuk én az izopropilt szívesebben használom telószervizhez. A gyógyszertári alkohol otthoni felhasználásra beleférhet, de egy szerviznek baromi drága lenne akkora mennyiségben. A roppantógyűrű kapcsán is azt látom, hogy új értelemszerűen akkor kell amikor vágod a csövet vagy eleve ereszt a csatlakozás, amúgy csak egy fékkar vagy féknyereg csere esetén semmi nem történik ha a régivel rakod össze. Nem fog ereszteni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #227570 üzenetére
Két első betűt lefesthetné de akkor a zasszony lesz féltékeny, hogy Beát hágja folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #227534 üzenetére
Közben kiderült hogy én vagyok a hülye (megint). Eszembe juthatott volna előbb is megnézni a trackinget, fura módon csak tegnap reggel érkezett meg hozzájuk a cucc. Így nem csoda hogy nem jött információ.
-
gulupeti
senior tag
válasz flash- #227573 üzenetére
Heti 4 alkalommal megyek, jó lenne többet, de nincs rá idő. Kb. 25 km az alap, ettől kevesebbet soha, néha valamivel többet 35-40 km környékét, havonta 1-2x van ezektől hosszabb. 3 év trekkingezés volt a fitness előtt, fejlődést mindenképpen tapasztaltam magamon, ilyen 145-150-es pulzus környékén már egyáltalán nincs az, hogy nem kapok levegőt, sőt, egész normálisan lélegzem. Most visszanéztem jó néhány korábbi kerékpározást, 28,5-ös átlagokhoz ilyen 143-144 környéke az áltagpulzus, szóval a 30-as átlaghoz a 150-155 kb. normális a részemről, úgy gondolom.
-
patyil
tag
válasz flash- #226464 üzenetére
Sziasztok,
Köszi mégegyszer a tanácsokat, főleg neked flash végül ahogy írtad a használtpiacon kezdtem el nézelődni, és sikerült is kifognom az eredetileg tervezett shimano 105ös van rysel edr-t az új ára töredékéért.
Szerdán meg is járattam a buba egy 50km szakaszán és a 15kilós trekking után szinte repül, tényleg mintha egy teljesen másik sport lenne, már így munka közben is csak azon jár az agyam hogy hol fogom küldeni vele legközelebb és ez még mind csak a hozzá kapott taposópedállal, a cliplesst még fel se szereltem.
és így utólag látom én is hogy felesleges pénzkidobás lett volna újonnan megvenni ugyanezt, köszi hogy ebben megerősítettetek.Illetve még egy szakmai kérdésem lenne, egy ilyen 2x11es rendszernél (11-32 ill 50/34) hány hátsó sebesség használható az első nagy tárcsával? az alsó 6 hátsó fogaskereket tudom használni kb, a hetediknél más surlódik picit a lánc az első láncvezetővel, ez természetes viselkedés vagy beállítás kérdése? (még nem volt állítva a vásárlás óta ez ráférne)
hol érdemes vagy mi alapján elváltani elöl a kisebb tárcsára egy mászásnál? van erre valami hüvelykujjszabály?
-
patyil
tag
válasz patyil #227581 üzenetére
Bocs közben eltünt a szerkesztés, annyi kimaradt hogy az első kis fogaskerékkel az összes (10/11) hátsó fogaskerék használható ugyanezen surlódás nélkül. tehát a 11-36 keresztváltás mág surlódásmentes, de a 50-21 már nem. (tudom tudom egyik sem szerencsés ) Jól gondolom hogy csak minimális trim kell az első láncvezetőn mert az előző tulaj esetleg kis-kis áttételt preferált valamiért és így lett beállítva?
[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz patyil #227581 üzenetére
Grat, jó gépet találtál! Most lehet jógázni + core erősíteni hogy a stucnit vissza tudd fordítani negatívba, így kicsit furán néz ki
Az alsó 2/3 sebesség használata már nem javallott, Di2 nem is engedi az utolsó 2-t használni.
105-ösön van trim funkció, az első váltót ha nem tolod el ütközésig, valahol félúton lesz egy érezhető kis kattanás ahol pár mm-el teszi csak lejjebb a kanalat, azzal lehet még nyerni kb. egy sebességet hátul.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
patyil
tag
-
Alg
veterán
válasz ivana #227586 üzenetére
Core-ra én abrollert is használok, úgy vettem észre megdolgozza kicsit az alsó hátizmokat is. (xy.zsolt-tól lestem el)
patyil: Nekem kb. ugyanekkora ugrás volt 105-ről Di2-ra váltás, pedig nem hittem volna, de van ám feljebb
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Zanik
addikt
válasz Hasaggymeg #227359 üzenetére
Gondoltam beszámolok a fejleményekről. Kiderült, hogy valóban kónuszos, nem iparis az agy. A hiba oka, hogy a tengelyen lévő csapágycsésze elmozdult kicsit, mozog. Azt mondta, hogy ő úgy tudja megcsinálni, hogy odaragasztja, ami szerinte 98%-os eséllyel megoldja a problémát. Mondtam, hogy csinálja, más megoldást nem látok rá (ahogy utánaolvastam esélytelen pótalkatrészt szerezni ehhez az agyhoz). Holnap hív, hogy sikerült-e a megszüntetnie a kottyanást.
(közben ahogy utána olvastam, eléggé szidják a Specinek azt a Hayfield kerékszettjét, sokan szinte azonnal lecserélték, nálam 3 évet azért kibírt)[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
-
Because
őstag
válasz jjeahh #227592 üzenetére
Octane One Prone
Bike24-ről jött, de van ahol olcsóbb. Viszont itt a villa olcsósítva volt mert OEM.
Ennél a váznál találtam meg azokat a geometria adatokat amik tetszettek, nem nyúlik a felsőcső a pitsába és a nyeregcsőnek is normális hossza van számomra. Boost, kúpos, dropper lyuk minden amit a mai technológia adhat benne van (nyilván lehetne még cicomázni).[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Because #227593 üzenetére
Gazdaságos megoldás ...
Pont most nézegettem mennyibe kerülnek a külsők... így ez pl jó árnak tűnik..
https://bolha.testbike.hu/apro/answer-atac-am-29er-kerekszett-tubles-vittoria--439257【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
nagyúr
válasz parandroid #227568 üzenetére
Kicsit sajnálom hogy nem ezzel voltál vasárnap, megnéztem volna.
Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
Ha valaki szidná a Foxot: a Rockshoxnál sem csupa boldogság az élet. Ma csináltam egy lower leg szervízt, gondoltam kicserélem a szimeringeket is. Annyira szorultak az új szimeringek, hogy 2-3x rátehénkedtem, kipróbáltam hogy mozog és már durván összekarcolta a becsúszókat. Mindezt úgy, hogy ehhez a telóhoz való eredeti Rockshox szimeringek, a gyártó ajánlja ehhez a modellhez . Visszaraktam a régieket és az új szimeringeket kidobtam a p*csába... Most fogalmam sincs milyen szimeringet kéne vennem rá . A második szopacs az volt, hogy ugy-e a Rockshox gyári tutorialjában úgy kell széthúzni a telót, hogy az alján a csavart picit megütögeted. Na most ezzel az a gond, hogy a telóban a menet az ütögetéstől kissé elnyalódott, épp annyira, hogy vért izzadtam, mire sikerült összerakáskor visszacsavarni az egyik csavart . Pedig annyira egyszerű lenne leszervizelni a telót, ahogy a féket is légteleníteni, de az ilyen marhaságok miatt néha a t*köm ki van velük.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
válasz Napfénysüti #227595 üzenetére
Felcsútra pláne nem mertem volna ezzel menni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #227596 üzenetére
Az új szimmering összekarcolta a becsúszót? Erről dobsz ide pár képet? Mert ilyet még nem láttam. Érdemes lenne azt a pálcát kicserélni amelyikben szar a menet. Érdemes úgy csinálni, hogy 3 fordulatot tekered ki az alján a csavart és úgy ütsz rá. Elnyalódni attól tud ha ferdén kapatod bele a csavart, túlhúzod, vagy túlzottan ki van tekerve a csavar és úgy ütsz rá. A már egyszer kipattintott szimmeringet nem ajánlott visszatenni, mert kivételkor sérülni szokott.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz patyil #227581 üzenetére
Ma másodszorra hallom így megjegyzem , nincs olyan nyelvünkben, hogy hüvelykujj szabály (rule of thumb) ahogy szent szar (holly shit) sincs, nálunk ökölszabály és Úr Isten! (Jézus Mária! stb.) vannak. Nyelvnáci off...
jjeahh... valami hamisat vehettél? Ez a felső fekete gumi lehúzó, melyet rugó is szorítja? [link]
Más... még egy mai, szerencse, hogy nem balra mutatott a nyíl. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #227590 üzenetére
Préselve van az agyba. Anno előfordult, hogy néhány kónuszos agyhoz lehetett csészét szerezni, volt kollégám cserélt párszor. Én is meglepődtem amikor először hallottam róla. De ma már nem jellemző, inkább agy csere.