-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz zsocy #227200 üzenetére
Köszönöm, a Magellánba ált és közép iskolás koromba évi 6-7-8000km távokat pakoltam, télen, nyáron, hóba, jégen, nem számított. Eladni soha nem fogom (nem is hiszem hogy ér bármit), ha nyugdíjaznom kell legalább a váz megy a garázs falra mert amit én átéltem azzal a vázzal az nem átlagos.
Asszonynak csak az ülése volt kényelmetlen meg a pedálja csúszott meg párszor így ezeket orvosoltam neki meg egy nagy szerviz. Nekem is jól esik 1, hogy teker 2, újra látom a Magellánt gurulni 3, hogy asszony is élvezi és ma is akar menni egyet.
6030D
Fiú? Nem.
Éretlen férfiDirekt nem a hátsó tekerés közbeni képet tettem be róla a sok perverz miatt
Nem is rossz ötlet, eddig csak gyors wax sprayt kapott, de tegnap kerámiáztam 2 rétegben a Volvo lámpáját csiszolás és polír után. Ezt a szettet még az S80-hoz vettem mert tavaly kapott teli soklépcsős polírt meg 2 + 1 réteg kerámiát. Lehet annak a mosását holnapra halasztom és kap a TREK egy kerámia kezelést.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz bardi #227189 üzenetére
Azt próbáltad, hogy áttörlöd a felnit belül a tubeless folyadékkal? Valamennyit ken az is és mégse a szappanos vizet kevered bele.
- Igen, úgy ment az első etap.Nagyon lelkes voltam, tervekkel.
Pl; nagyon vékony fekete imbusz lett volna a fehér tejhez a nívópálca.
Elsőre 80 ml a kerékbe, felfúj, átpörget.
Lógatott bicónál, mag ki - ezt a szintet bejelölni.
Majd feltölteni 100-ra, ugyan így kapott volna jelölést.
- Havonta ránéznék mizu, a 100-at tartanám kb.A cél; a gumizás nélküli "állandó" mennyiségű tej. Egy párszor már kifogyott.
Létezik spéci megoldás is erre;
MILKIT Valve Insert
Csövet is fogadó szelep, amin keresztül kiszívható a tej. Csekkolható mennyiségre és minőségre. Meg persze visszatolható.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeRRaR1 #227194 üzenetére
Csinos. 😏
6030D... volt pár hely ahol szerintem le-le tértem az útról, majd visszataláltam, 2 hely ahol bedőlt fa miatt (azóta kidőlt?! ) , 1 ahol szemüveg törlése miatt muszáj volt megállnom, és 1 hely ahol nem találtam az utat néhány másodpercig míg megláttam a piciny fahídra felfestve. Így lett 1h29perc...aztán lehet még rövidítettem is valahol, nemtom. 🤭
jjeahh... az első képen tipikus medvés hely. ... az a középső bringa milyen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gulupeti
senior tag
válasz Gaben92 #227199 üzenetére
Köszi az ajánlásokat!
Fitness kerékpárra kerülne ez a fék, de gondolom ez mindegy. Ezen kívül kell még valamire figyelni, vagy szükség van még ezen kívül valamire, ha szervizben csináltatom? A féknyereg felfogatása szabvány? Ha a fékcső marad (elvileg ugyanaz van mindkét fékhez SM-BH59-JK-SS), akkor vehetem külön is ezeket a dolgokat, a 2 féknyerget + 2 fékkart, ebike-on van is raktáron és így valamivel olcsóbb:
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #227210 üzenetére
1:29 az abszolút első lenne
Hol volt kidőlt fa?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #227210 üzenetére
Ktm Prowler
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #227213 üzenetére
Ahogy leereszkedtem a sípálya mellett a NHH-ről, még a táblás placc előtt (ez nem tűnt frissnek, de telibe feküdt koronájával az úton és 1 ember nem érte volna át a törzsét, bükk... ) és a másik valahol a Csóványos előtt felfelé olyan fejmagasságban srégen, deréknyi vastagságú, jobbra tolva átfért alatta a bringa...ja és volt kis kialakítás a hírhedt gyökereknél, úgy, hogy ha ügyesen (és erősen ) nyomtad közvetlen alatta el lehetett volna menni...de én ott is le kellett szálljak. Na meg eshetett szombat óta, a Hadiút királyréti , túlsó oldala, tiszta sár volt bringanyomok nélkül (!)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz rétisün #227216 üzenetére
11 sebességes (5800-as) szett volt rajta. Még nem döntöttem el mi lesz a sorsuk, de tegnap is érdeklődött már valaki mikor megemlítettem neki hogy lecserélem
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #227215 üzenetére
Kb. zéró sár volt tegnap.
A pálya igazából jó volt, de szerintem a szintidő megint kicsit érdekesen lett meghatározva.
Először az volt, hogy 30 km a táv, aztán ebből aznapra lett 36 km, a 2 órás szintidőből meg 2:30.
Mondjuk rövid távon 2 db DNF volt, gondolom ők eshettek.Első 11 km ilyen 30 perc körül megvolt, akkor úgy gondoltam, hogy a 2 óra reális lehet. Aztán amikor a felfele elég hamar leesett, hogy innentől kicsit másabb lesz a tempó.
Utólag visszagondolva az oszlopos mászásnál meg NHH-ra felfele kicsit jobban megnyomhattam volna.
NHH a sípályáról lefele azért para volt, mert halottam ahogy a betét eszi a féktárcsát és egyből utána megelőztek ketten ott lefele. Az egyik egy Orbeás kis csaj volt (őt a Csóvira mászásnál utolértem, aztán lefele megint elment).
Piros háromszög az fasza lett volna, de itt nagyon be lehetett ragadni. Csoviig egy idősebb manus mögött mentem, mert egyszerűen nem tudtam volna sehol elmenni.
Lefelé a single track az király volt, ezen a részen már nem nagyon ment el senki akit korábban lehagytam.Magamhoz képest jót mentem, utólag megnéztem souce-ban a számokat teljesen rendben vannak. 2 kör ebből a pályából nekem már sok lenne.
Igazából ilyen 40km körüli rövid távok egész élvezhetőek, sokkal jobban élveztem mind tavaly a 2 körös szenvedéseket. -
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227211 üzenetére
Fitness oldalon nem vagyok otthon annyira (semennyire) de gyorsan megnéztem mivel szereli pár gyártó a fitnesseket és ahogy nézem kb mindennel. MT200/MT400 nyerget láttam páron és MT200 karokat is, szóval én simán felraknám az M4100/MT410 kombót). Ha van olcsóbban MT401 kar amúgy akkor veheted azt. Kb ugyanaz a kettő csak az M4100 már I-Spec EV de neked az nem igazán tényező (hacsak nem akarsz később váltót cserélni).
Féknyeregből van flat mount és post mount, neked utóbbi kell és MT410-ből csak az van szóval nem tudsz mellé lőni. Adapter sem fog kelleni, mehet a régi helyére egy az egyben.
Ha szervizben csináltatod és marad a fékcső akkor nem kell semmi más. Roppantógyűrű van a szervizben zsákszámra általában ahogy olaj is. Sőt ha bármi gebasz lenne a csővel és cserélniük kellene akkor az is spurban áll náluk általában. Szóval no para, ezeket majd kiszámlázzák munkadíjon felül de kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
sebgutkopf
őstag
válasz gulupeti #227182 üzenetére
Egyetértek veled a tárcsa csere az tök felesleges kiadás volt. A tárcsát lehet tisztítani, újra csiszolni stb... míg a betét magába tudja szívni a szennyeződést és az valóban konstans baj forrás lehet.
Az, hogy a szerelő szerint nem folyhat a féktest háááát... hagyjuk. Szivárgás lehet a kábel, féktest bekötésnél (akár egy nem egyenesen vágott fékkábel), de akár a dugattyúk mellett is jöhet ki folyadék, ha a membrán sérült, vagy nem jól illeszkedik. Végső soron pedig maga a féktest két egymástól külön fémből áll, ami illesztése mentén is ugyan valószerűtlen, de ami illesztés az mind lehetséges hibaforrás.A végleges megoldást és nyugalmat a leggyorsabban a fékek kicserélésével tudod elérni, aminek költség vonzata van, ellenben attól nem kell félni, hogy tovább locsolsz pénzt egy olyan fékbe, ami utána vagy jó lesz vagy nem. A fékkar cseréke mondhatni lényegtelen, maga a féktest és a fékcső, viszont ha már cserélsz akkor érdemes egyben teljesen légtelenített készre szerelt szettet venni és természetesen nem a 395-öst hanem leglább egy deore-t.
Persze van a shimano-n túl is élet (jelenleg már egyik bringámon sincs shimano fék), ez inkább ízlés kérdése, egyik márka mellett sem fogok kampányolni, mivel nem kapok érte pénzt.
-
Gaben92
őstag
válasz sebgutkopf #227220 üzenetére
Készre szereltért én tuti nem adnék extra pénzt. Előre még éppen tényleg fel lehet rakni de simán lehet túl hosszú még úgy is aztán csak lóg a felesleg mindenfelé. Hátra még nagyobb az esélye, hogy túl hosszú lesz és ha vázon belüli csövezés van akkor meg mindenképp szét kell szedni és utána tölteni + légteleníteni. Na meg - bár lehet ez csak az én hülyeségem - én a készre szerelt és papíron légtelenített cuccot is simán légteleníteném 0km-esen mert történnek ám érdekes dolgok a gyárban összeszereléskor néha.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
gulupeti
senior tag
Köszi! MT401 sajnos nincs raktáron, csak ezüst jobbos. Végignéztem csomó webshop kínálatát és kb. mindenhol ezt látom, hol az egyik hol a másik oldal hiányzik, bizonytalan beérkezés, tartósan nem elérhető, meg ilyesmik. Sok terméknél így van.
#227220sebgutkopf
Pedig ezt mondta, hogy nem folyhat, a tárcsa cserét pedig ő javasolta, felhívott, hogy nem boldogul a fékkel, hiába rakott új, gyári Shimano betétet, akkor is nyikorog, próbáljuk meg a tárcsa cseréjét, mert ha egyszer beszennyeződött, nem minden esetben lehet normálisan letakarítani. Így beszereztem a tárcsákat, talán a BikeLife-ról, mert nagykerben akkor nem volt elérhető. Fékkart muszáj cserélnem, mert a mostaninak szétment a fedele valami oknál fogva. Most lehet hülyeséget fogok megint kérdezni, de érdemes készre szerelt, légtelenített szettet vennem, ha a kábel a vázban fut és eleve szét kell szedni a felszereléshez?[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz gulupeti #227222 üzenetére
Manapság sajnos sok dologgal úgy van, hogy abból válogatsz ami van. Én is annó vártam rendeléssel 2-3 hetet mert valami mindig hiányzott és nem akartam több helyről rendelgetni.
Szerelő hülyeséget mondott erről. Nem szabadna folynia az tény de attól még folyhat. Még itt a topikban is volt valakinek problémája (igaz Magurával), hogy a fékcső csatlakozásnál engedett kicsit és beszennyezte a betétet.
Ha a fékcső a vázban fut akkor felesleges készre szereltet venni mert mindenképp szét kell kapni. Előre jó lehet mert az simán vázra erősítve megy, ahogy írtam pár hsz-el feljebb ott max a fékcső hosszával lehet baj. Túl rövid nem szokott lenni, túl hosszú annál inkább.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
gulupeti
senior tag
válasz andrisbandi #227223 üzenetére
Köszi, én ezt bizony nem találtam meg! Szettben is kapható valamint külön csak a nyereg is és az ár is kedvezőbb!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #227218 üzenetére
Mintha magamat hallanám,lefelé csajok is előznek. ...ami a 2 kört illeti azt csak akkor tudnám teljesíteni ha az elsőre adnának 3 órát, de még úgy is túlélésre kellene játszanom. ...nem annyira a szint és táv, hanem a pálya (köves, gyökeres mászások, rézsű stb.) sok lenne 2x. Amúgy miután úgy nyomtam fel a Csovira, hogy hurrá, innen lejtő, eléggé gyomron vágott az a mászás ott a végén...bevallom nem néztem a szintrajzot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz gulupeti #227222 üzenetére
Készre szerelt szettet nem érdemes venni, mert ha még nem is vázon belül futna a fékvezeték, akkor is az esetek nagy százalékában rövidebbre kell vágni a csövet, mert túl hosszú lesz. Ha meg vágni kell akkor le kell engedni az olajat és légteleníteni is kell. Meg persze roppantógyűrű felhelyezés meg egyéb dolgok.
Ahogy írták előttem nézz rá a SRAM fékekre is azért.
[ Szerkesztve ]
-
-
n.gab
aktív tag
válasz ZolkoW #227190 üzenetére
Nekem annyi volt a célkitűzés, hogy beérjek 2:30 alatt. Majdnem sikerült is. Ha nem borulok be a bokorba meg gyorsabban toltam volna a biciklit felfelé(Nagy-hideg csúcs illetve Csóványos) sikerült is volna. Nagyon meredek volt. De jövőre letekerem újra egymagam. Meglátjuk lesz-e fejlődés.
Mondjuk vicces volt. Mikor mentem be a célba. A bemondó mondja „ és megérkezett az első helyezet". Nézek, hogy én? „a hosszútávon". Utánam jött be pár másodperccel.
Te feküdtél az első hűsítő pont mellett darázscsípéssel? Itthon vettem észre, hogy kettő is megcsípet. Csípések után egy rövid időre viszont jobban ment. Mintha adrenalin dózist kaptam volna. Bár lehet nincs összefüggés.
Nekem is lefelé menet sikerült rájönnöm, hogy kell egy jobb fék. -
andrisbandi
őstag
válasz n.gab #227231 üzenetére
https://www.swissstop.com/brakepads/discbrakes/
Itt tudsz válogatni tuning betétek között.Meg persze 200-as tárcsa, ha még nem lenne... ezekkel mintha egy másik féked lenne.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #227226 üzenetére
Ma az utolsó lejtőn én is megint lemaradtam, mint a franc. Felfelé, síkon és "stabil" lejtőkön nyomom, mint a süket a csengőt, ha a mai kör verseny lett volna és nem várnám be a többieket, kb. az első 50 méteren látnának... hátulról, ahogy elhúzok. Aztán jön egy meredek laza köves-ágas lejtő a végén és ott meghalok, mert a nagyméretű laza kövek mindíg csúnyán kifognak rajtam. A haverok lent kifeküdtek kajálni, amíg beértem . Pedig az egyik haver szintén merev xc-vel volt és őt is képtelen voltam utolérni. Mondták, hogy egy ilyen lejtőn gyakorolhatnék úgy, hogy többször lejövök rajta egymásután, de hát egyedül ki mer felénk erdőbe menni? Ma is 3 vagy 4x rohantak le pásztor kutyák és egy részen rengeteg volt a medvesz*r.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
n.gab
aktív tag
válasz andrisbandi #227232 üzenetére
Köszönöm!
Cube attention sl 2022-re esetleg javaslat.
Most ez van rajta. Ez a gyári. Shimano BR-MT200/UR300, Hydr. Disc Brake, PM/FM (180/160).
Tárcsák cserélhetőek simán? -
Gaben92
őstag
válasz n.gab #227234 üzenetére
Attól függ mennyi pénzt akarsz elszórni. Az MT200 az elég belépő cucc. Ha nem akarsz csövet cserélni akkor M4100/MT410 szett (vagy MT500) amit fent írtam, ha mehet a csőcsere BH90-re akkor én SLX M7100 vagy XT M8100 szettet vennék. De még a Deore M6100 szett is játszhat. Tárcsa cserélhető simán, abból én ha 6 lyukas akkor a legdrágább még nem szendvicseset venném (RT66), ha CL akkor pedig RT64 azt hiszem.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz n.gab #227234 üzenetére
A fékkarok bilincs szabványára is figyelj, gondolom a váltód normál régi bilincses, ha jól tudom nem megy fel mellé semmilyen i-spec (?). A 7000, 8000 fékeket meg ha lehet kerüld szerintem, mert nagy a minőségi szórás. Az MT500 nagyon jó, haverom a 8000-es XT-t cserélte arra és az egyetlen panasza az volt, hogy nem bordázott a fékkar felülete, hanem sima . Ha ennyit nem költenél rá, szerintem okés mind amúgy, csak az MT200 ami nagyon fapad. Ja, menő "egyujjas" rövid fékkarok csak Deore szinttől felfele vannak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #227226 üzenetére
Én ma 3x mentem fel Csóvira, csoda hogy nem futottunk össze, 128kilit toltam 3300m szinttel
-
Alg
veterán
Itten a kis Di2 upgrade szösszenet.
Nem lett minden tökéletes, nyilván nem vagyok profi szerelő, de talán rendben van. Nagyon tetszik most a cockpit, ennél jobb már csak a full integrált lehetne. Kb.egy napba telt mindennel együtt, mondjuk sokat tököltem, mást csináltam, meg pakolásztam közben - a nappali közepe nem ideális ilyen dolgokhoz.ESI kormányszalag első benyomások:
- Nagyon könnyű feltekerni, mivel nincs rajta ragacs és nagyon puha-nyúlik, ezért akárhányszor visszatekerheted és újra próbálkozhatsz. Sokat segít a szélén a taper, csak a vonalat kell követni a tekeréskor
- Viszont a fékváltókar alá be kell rakni az extra takaródarabot, az anélküli "figure 8" stílus nekem nem ment, mert az megfordítja a szalagot, ez meg aszimmetrikus...
- Baromi vastag és puha - a Roubaix szalag felülete nekem kicsit durva volt, na ezzel nem lesz ilyen gond
- A zárószalag valami zseniális, ilyen nyúlékony saját magát összehegesztő szilikon cucc, minden kormányszalagot ilyennel kellene lezárni -. nem tudom kapható-e ez külön. Szerk: kapható, melegen ajánlom mindenkinek.
- A kormányvégbe a kupakot elég szenvedős bepréselni, nekem ugye jobb oldalt a Di2 kupak van, balra meg visszatettem a Giant dugót. Amúgy annyira nem is jön be a rikító sárga hátteres "ESI" felirat.
- A fekete nem igazi fekete, inkább ilyen sötétszürkés. Ahogy néztem a többi szín is kicsit kopottas, gondolom ezt a szilikon anyagot nem lehet olyan jól színezni.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #227228 üzenetére
Miért is kellene a vágás miatt leengedni az olajat? Felszerelt állapotban megbontod a fékkarnál ( fékkar kb. vízszintesen álljon ), méretre vágod, roppantógyűrűt ráhúzod, tüskét beleütöd, fékkarba visszadugod, csavart meghúzod, porvédőt visszahúzod, tölcsért rácsavarod, kis olajat beletöltve fékkart pumpálod, amíg el nem fogynak a buborékok, és már kész is vagy. Kb. negyedórás művelet.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz n.gab #227231 üzenetére
Jót mentél, nem túl könnyű a bringád sem ( sokunknak 2-3 kilóval könnyebb vasunk van) és nagyon nem mindegy, hogy ismered-e a pályát vagy nem, mert nehéz úgy nyomni már teljesen ráfeküdve a kormányra, hogy azt sem tudod hol a vége...ha nem jól osztod be az erőd egy-egy mászásnál elfogysz, fejben feladod és akkor jön a tolás.
Ami a rovarokat illeti, engem ma 2 bögöly csípett meg ott. 😬#227233jjeahh...bár tanulni lehet lejtőzni, ez adottság is, lásd a nagy háromheteseken is van 1-1 olyan gyorsan ereszkedő akit nem tudnak a többiek utolérni.
#227234n.gab...a Deore már hozza az SLX/XT fékerejét, utóbbiak néhány úri huncutsággal többek (fogáspont állítás, biztonsági szelep a tartályon túlnyomás esetén (legalábbis XT-nél), érdes kar, kerámia dugattyúk...)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Megvolt ma a PH Buba tekerés, köszönöm Csabának, Péternek és Marcellnek a remek társaságot!
Tök jó volt újabb PH arcokat személyesen megismerni.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #227237 üzenetére
Én 1x, NHH-ról, de meg sem álltam (úgy tettem mintha versenyeznék🤭) eresztettem is lefelé Diósjenőre. Az eldobott zselés papírokat én is láttam, bár csak egyet, kettőt összesen. 3x Csovi az már nagyon állat, Csovi olyan mint a feleség, abból egy is elég!
#227240chubby2o6...ha be kell fűzni a vázba macerásabb, ugyanakkor biztos én sem engedném le, tennék dugót a végébe és olajjal együtt fűzném valahogy be, majd utántöltés és légtelenítés.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #227243 üzenetére
Én a kéken Foltán felől, az jó combos
-
XZoli
aktív tag
Mi lehet ez a kattogás , nyekergés megőrjít
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
6030D
Ármester
válasz n.gab #227231 üzenetére
Első körben vidd el a Shimano féket egy rendes szervizeshez légteleníteni. Nem kell csodafék, meg tányér tárcsa XC-re, nem kell elmelegíteni. Illetve a Böri, főleg a zöld az olyan, hogy ott bármit el tudsz melegíteni. Nekem a Csóvi után úgy üvöltött a fék (kopott, cserés), hogy szerintem Nógrád megyéből kifutott az összes medve. Volt két srác, akiket a patak előtt értem utol, azt vártam mikor unják meg a visítást, és engednek el. De kitartóak voltak, szólni kellett.
XZoli: ha nincs semmi, ami hozzá tudna ütődni valaminek (lengedezni), akkor nyeregcső, nyeregpálca, stucni alatt van por, és az recseghet. Szétszed, pucol, összerak. Esetleg nyereg csövestől kiszed, állva tekersz, ha cicereg, akkor azt nem kell szétszedni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
senior tag
válasz Napfénysüti #227242 üzenetére
Köszi a tekerést, és hogy megvártatok amikor kellett....
gyúrok a következőre, hogy jobban menjen...
Tényleg jó volt személyesen is találkozni .................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #227244 üzenetére
Az...nekem nem is sikerült ott soha kitekerni egy seggel, még jó, hogy ott az a kidőlt fa fent az ösvényen arra fogni, hogy muszáj volt leszállni.
#2272466030D...a Csóvi után úgy üvöltött a fék (kopott, cserés), hogy szerintem Nógrád megyéből kifutott az összes medve....azért nem fértél bele a szintidőbe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg