-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
válasz jjeahh #235198 üzenetére
Lehet de nekem kettő szervíz van 20km-s körzeten belül az egyikhez szezonban "kihalásos" rendszer alapján lehet bekerülni a másik esetén meg azonnal így olyat akarok használni amelyiket szívesen vagy egyáltalán hajlandóak is hozzá nyúlni és nem azt modnják hogy ehhez még akkor se nyúlnak hozzá ha nem tartoznak felelőséggel azért ami ott tönkre megy mert ők megmondták hogy nem lesz jó
-
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #235191 üzenetére
Pár évvel ezelőttig itt is a "nem ajánlott" kategória volt a dekás bringa, a többi áruházi bringával együtt. Azóta eltelt néhány év, a deka megtanult vállalhatóbb bringákat árulni alacsonyabb áron, mint a konkurencia. Ár-érték arányban a hobbiszintű bringáik verik a mezőnyt, de találsz náluk is millió feletti gépet. Az alkatrészeik sem rosszabbak másokénál, nyilván egy fullos felszereltségért mélyen zsebbe kell nyúlni, de ez máshol is így van.
Nagyon márkás bringát kell venned nagyon sok pénzért, hogy a kerékszett is felső kategóriás legyen, ezen előszeretettel spórolnak a gyártók. De azért ne úgy képzeld el, hogy a dekás bringa kereke összerogyik alattad, és küllőből is eleget tesznek bele. ( Az én kerekeimben csak 28 küllő van, de soha nem éreztem, hogy több kéne. )
De hát igazából most ragozzuk a nagy semmit, hiszen már megvetted a KTM-et, ami szerintem nem volt rossz vétel. Gondolom, nem DH-ra kell, amire használni fogod, arra pont jó. Megcsinálod rajta, amit kell, és jó pár évig ki fog szolgálni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #235201 üzenetére
Nem feltétlenül kell szervizbe hordani, simán meg tudod csinálni magad is. Ha nem megy, kérdezel, nézel videókat, mindent megtalálsz hozzá a neten. Igaz, szerszámokra szükség van, meg egy állványra is, de ha sokat bringázol, ezek olyan dolgok, amik megtérülnek. Akkor csinálod, amikor akarod, nem kell kuncsorogni a szervizesnek, és hát nem tudsz nagyot hibázni, azért a bringaszerelés nem agysebészet.
-
Maximum1
őstag
válasz jjeahh #235198 üzenetére
Nézegetem a Radont, az eMTB hajtókaron rajta van az acid logó, tudtommal az a Cube kiegészítő márkája, csak úgy észrevettem....
Outi-k is tetszenek, kár a mavic kerékért, akkor már ez megéri a felárat, hogy tolnám ezzel a muglikat Szentendre felé
Sokat nézelődök ilyen hidegben...[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #235204 üzenetére
Nem azért hordom a szervízbe mert annyira el vagyok eresztve pénzzel, hanem mert nincsen türelmem pepecselni a beállításokkal leginkább a fék és a váltó beállítástól megyek a falra fel úgy elbírok benne veszni így inkább fizetek annak aki érthozzá és fele annyi idő alatt össze bírja rakni mint én két agyvérzés után mert úgy felbírom magamat húzni rajta.
Nem DH-ra kell de még egy köröm lesz még a kormánnyal mert már annyira nem kopog mint mikor megjött mert nem cseréltek benne semmit inkább húztak rajta még és zsíroztak de satu fék után még mindig érezhetően koppan illetve egy nagyobb padka után is érzem az ütést koppanást. -
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #235206 üzenetére
Azért minden váltóbeállításnál nem rohangálhatsz a szervizbe. Igen, türelemjáték, pláne eleinte, de ha idegeskedés helyett inkább megnézel néhány videót róla, néhány alkalom után már rutinból hozod. Arról nem is beszélve, hogy egy tervezett karbantartás esetében még oké is a szerviz, megbeszéled, odaviszed, mikor kész, elhozod. De ha hirtelen történik valami meghibásodás, lehet, hogy csak egy hét múlva kapsz időpontot, plusz két-három nap a javítás, és addig nincs bringa.
A kormánycsapágyba lehet, hogy csak két golyóskosár kell, filléres cucc, te is ki tudod cserélni. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #235203 üzenetére
nem rémlik, hogy a shimi olcsóbb volna, legalábbis a fémes, amit előtte használtam. ráadásul azt még németből rendeltem békeidőben, ezt itthonról most. komoly különbség nincsen, na. komolyabb lejtőre leszek még kíváncsi, mit tud, de az nem sok van felénk
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #235207 üzenetére
Nem tudom mi a mérete 22.2 kormány cső megy bele. Próbálkozok magam is megcsinálni nem arról van szó csak egyszerűen hamar feladom mivel mint említettem eltévedek benne. Szerencsére ami itt van helyben nem ki halálos rendszer alapján szerelnek bármikor vihetem hozzájuk és hamar kész vannak tegnap vittem le délután a kerékpárt és azt mondták szerdára kész lesz , ma reggel le mentem meg kérdezni biztonság kedvéért hogy hanyas nyereg cső kell bele mert 26.8-ra emlékeztem de valójában 26.6-os kellett. Haza jöttem utána megrendeltem a nyereg csövet a BikePro-tól holnap itt is lesz délben és délelőtt hívtak is utána szervízből hogy mehetek is vissza érte mert készen lett. Negatívum hogy a kártyás fizetést nem szeretik a tranzakciós illeték miatt így hangot is adnak hogy leginkább KP-nak örülnének
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #235141 üzenetére
Ne haragudj, hogy ezt írom, de ezért írtuk, hogy ne vegyél használt biciklit. Nálam azért is kizárt, mert tudom, hogy sokan nem vigyáznak úgy rá, ahogy én. Ezért van leverve a festék mindenhol. Nálam a bicikli patika, egyedül poros lehet csak mielőtt lemosom időnként, de mást nem látsz rajta.
Jógogásos biciklik azért sem jók, mert szinte csak olyanok árulnak, akik kijárnak külföldre és hozzák be a lomizott biciklit, amit a német vagy osztrák kidob. Eleve gyanús, ha valaki több biciklit és alkatrészt árul, mint amit használna normál esetben. Ha trehány a dealer, akkor szerviz is elmarad, így fingja sincs milyen műszaki állapotban van. Ilyen lett a te KTM-ed is. Aki kicsit normálisabb eladó, az legalább használt jó állapotú alkatrészekkel pótolja, ami szar.
Az a jó vétel, amikor egy valódi tulajdonos cserél biciklit is ezért adja el és nem harminc másikat árul futószalagon. Ez a bicikis karban is tartja a szeretett paripát, nem egy kifingott vackot árul. Nem fikázásként, de egy ilyen 10+ éves bicikli nem sokat ér manapság. Ennyi idő alatt rengeteget fejlődött az ipar. Ezért sem érdemes egy fillért kiadni érte. Ilyeneket 20-30ezer Forint körül árulnak mifelénk. 60 ezresért például egy jó állapotú RockRider 520-ast árultak vagy egy Merida Kalahari biciklit, ami jóval modernebb.
15 éve még magnókazetta és VHS volt mégsem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #235211 üzenetére
Értem ezt a nézőpontot is de az a gond hogy amik egy gazdás volt ott tudják hogy mit is árulnak és meg is kéri az árát érte. Nem arról van itt szó hogy fillérekért adja de a legtöbb csak a bolti ár alatt adja minimálisan lásd Rockrider 500-t használtan "esztétikai hibásan" 95.000 adják el és még a szállítás nincs is benne ha jól emlékszem vadonatújban meg 120.000-t kapsz egyet ha helybéli vagy akkor érdemes venni az akkor már az újat ha nem vagy helybéli és megengedheted magadnak azt a +30.000-t akkor is érdemes abban gondolkodni szerintem.
A felsorolt hibák ellenére sem bánom a KTM-t annyival jobb így is a Neuzer-hez képest. Könnyen lehet vele haladni lejtőn se kell már tekerni mert tud magától is menni. Neuzernek újkora óta volt egy idegesítő tulajdonosága hogy a hátsó hajtómű felől időnként kattogós hang jött vissza vittem azonnal nem találtak semmit azóta megszoktam és csak akkor volt feltüntő mikor alapos takarítson ment át. Azóta rá jöttem hogy a hátsó hajtóműben volt valami mert mióta ki lett cserélve a kattogós hang megszűnt.
Jó alkatrész relatív fogalom minden szervíz másra esküszik illetve felhasználási körülményektől is függ nagyban
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz Fall-N #235211 üzenetére
hogy ellenvélemény is legyen: egy commuter esetén nem olyan valós tényező az elavulás, legalábbis 10 év az semmi.. meg ha forintosítani kéne, mennyivel ér nekem többet egy hibátlan festésű aluváz egy olyannál, aminek a fele festése hiányzik.. hát, valami kicsi összeg lenne
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #235209 üzenetére
Ja fémes! ...mi vagy te milliomos?! Viccet félretéve most ilyent használok és nem igazán érzem a fém hiányát.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #235213 üzenetére
Igen, vannak esetek ahol nem számottevő a különbség. De például egy modernebb széthajtott Deore vagy XT felszereltségű biciklinél a hajtás csere már számottevő összeg ha cserélni kell és bukó a dolog. Főleg amilyen drágán árulják ezeket manapság.
Speedy007: Itt a városomban is próbálkoznak eleinte ilyen irreális árakkal, végül le kell engedniük egy csomót, mert a kutyának sem kell. FB Marketplace is tele van ilyen leárazott biciklikkel. Ahogy írtam a példában szereplő RockRider maximum 60-at ér, ha jó állapotban van. Az ilyen lerugott vackok 40 körül mennek. 90-et biztos nem adnának érte, nem írna senki rá az emberre.
A jó alkatrész nem relatív. Ott a testbike.hu pont ezért jött létre, ott mindenki leírja a tapasztalatát. Általában a nagy márkák modelljei minőségre jók. Vannak különbségek nyilván, de megbízhatóak. Ami olcsó az általában lassaban működik, nehezebb, kevésbé bírja a strapát (terep). Ha a felhasználási kör alapján választ az ember, akkor nem fog mellé. Például városba elég az alap váltó, extrém terepre nem. DH-ra masszív alkatrészek kellenek, amik erre vannak fejlesztve (például Shimano Zee), de Dirt/Street ugrabugrára is más való. Utána kell olvasni és akkor nem fog mellé az ember. És nem vesz két számmal kisebb váza(ka)t sem.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #235214 üzenetére
Shimano féknél nem tudom mennyire van értelme a tuning fékpofáknak.
Alapból túl harapós a rendszer, gyári betéttel. (Normál bicózásra ok, ügyeseknek bármilyenre.)
Az utángyártottak sokszor mégjobban.
Így szinte csak az árban lehet válogatni a betétek között.A másik iskola szerintiek; Magura, Sram, stb, nem hirtelen fognak, sőt, direkt apránként adagolható a fékerő. (Tanítványtól mesterig pofonegyszerű kezelés.)
Ezeknél van értelme, érezhető a fékbetét különbség, átlagemberként is.SwissStop hasonlító teszt.
Overall SwissStop Comparison Review
To sum up, SwissStop pads cost at least twice that of the cheaper pads in this test, and are often 50 percent more expensive than the Shimano or SRAM own-brand pads. Is it worth it?
SwissStop pads do seem to have a higher heat tolerance, almost twice the longevity, and a consistently better feel and performance than the cheaper competition.
Overall, then, it can be concluded that while you could purchase three pairs of some of these cheaper pads for the price of one pair of SwissStop pads; the purchase of a SwissStop pad set will deliver better performance and potentially better value in the long run. -
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #235210 üzenetére
A bringád fényképe alapján sima egycolos menetes kormánycsapágy [link]. Kell hozzá egy ilyen [link] kulcs. A leírás [link] alapján simán meg tudod csinálni te is. Ha nem megy elsőre, majd megy másodjára. Ne kapkodj, ne idegeskedj, nem tudod elrontani. Ha már mindent megpróbáltál és mégsem sikerült, ráérsz akkor elvinni a szervizbe .
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #235216 üzenetére
Szvissztop fizetett reklámja! ...néha rájön az emberre ez a "nem baj ha semmi baja, csináljunk már valamit ezzel az uncsi bringával" dolog amikor azt is tuningolni, cserélni, állítgatni hajlamos ami úgy jó ahogy van. Igaz nem vaddisznóskodok lefelé (ahhoz már öreg lennék), de 80+kg vagyok és idén is lesz 90e+ szint, így xar betétekkel aligha lenne élvezetes menni...és bár engem is hajt időnként a kíváncsiság, általában szívom a fogam ha egy ilyen kopó alkatrészért sokat kell kicsengetnem.🤔 Ugyanakkor ha egy évben 2,5-3 szett (most éppen 3e alatti) Shimi betétet "fogyasztok" el, kérdés kell-e nekem olyan ami mondjuk 2x annyit tart, 2x annyiba kerül, akár kicsit jobban is harap (aminek szükségét most nem érzem ), de ha esetleg megszennyezem (bár ilyen eddig csak 1x volt),akkor is 2x annyiba kerül a cseréje, nem tudom nem-e koptatja túlságosan a tárcsát, drága ahhoz, hogy (mint a mostaninál) 3-4 párat tartsak tartalékban (zasszony TRP HYD-ba is ilyen megy) és nem is érzem (legalábbis felhasználási szokásaim mellett) a fémes híres előnyeit. Persze én is próbálgatok kíváncsiságból másokat is (nem drágákat, természetesen ), most pl. 2 pár ilyen van tartalékban, melyet már korábban próbáltam, tetszett (Shimihez hasonlónak éreztem) és most majd újra próbálom ha csere lesz. Aióta jjeahh kolléga (és még más is) lehúzta a Shimit, időnként direkt tesztelgetem beszerelt enyémet (G05SRX), de kifogástalan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #235219 üzenetére
Szerintem ez már eldőlt. Neked KELL az a SwissStop betét. Persze felhozhatsz észérveket ellene, de valahol mélyen, legbelül te is tudod, hogy egész egyszerűen MUSZÁJ kipróbálnod .
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235219 üzenetére
Tudom, neked az is bevált, de nekem a 3-ik generációs resin Shimanoval volt gondom, amit most használsz, 5-ik generációs, az nem tudom milyen. A félfémes betét előnyét én is csak akkor éreztem, amikor 20-25km lejtőn jöttem be csajjal és mivel nem merte engedni befele, szinte folyamatosan húznom kellett a féket, hogy ne hagyjam le. Olyankor feltűnt, hogy full felforrósodva mennyire jól harap a fék, de lehet csak placebo. Én még mindíg nem találtam meg a tökéletes betétet, valami olyan kéne ami:
- nem kopik annyira eszement gyorsan, mint a Shimano
- nem fényesedik-üvegesedik fel a felülete, mint a Shimano resinnek
- vizesen ne hangoskodjon sokáig
- gyorsan kopjon beVan egy olyan érzésem amúgy, hogy a Shimano neked azért vált be, mert mivel a tiéd a világ legtisztább montija (túlzás nélkül ), ezért nem tűnik fel a legnagyobb hibája: hogy extrém érzékeny a szennyeződésre, emiatt kifényesedik és attól kezdve gyengül a fékerő. Nálad egy 1000km-re tervezett Deore lánc is annyit fut, mint egy csúcs Sram és a telódat elég szökőévente szervizelni, mert úgyis patyolat . Valszeg a tisztaság miatt nálad minden tovább tart.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #235221 üzenetére
Nem tudtam ezt így kimondani, köszönöm!
#235222
jjeahh...azt akarod mondani, hogy ha bringamosás helyett is tekernék én lehetnék Zoliwrc? (Otthon Erdélyben azért felmerült bennem is, hogy oda már lehet elkelne valami jobb (erősebb, tartósabb, hőre kevésbé érzékeny, stb.) betét/tárcsa kombó, de ez már így, hogy ide költöztem és tervek szerint sem leszek ott, vagy más, magasabb hegyekkel körülvett világrészen többet mint egy hónapot egy évben, nem igazán aktuális. ) Amúgy meg azt vettem észre, hogy meredek, hosszú szerpentines aszfalton égetném el leghamarabb a betétet, tárcsát, ahol engedni lehet 60-70 fölé a kanyar előttig majd durván fékezni kell ahhoz, hogy bevehesd, és ezt ismételgeted félórákon át. Terepen folyton ki-ki kell engedd, hogy valamin éppen átrobogj ott én nem is tudom olyan hosszú, folyamatosakat fékezni, hogy túlforrósítsam.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #235227 üzenetére
Nem akarlak rábeszélni semmire, de ha beviszek egy bringát a szervizbe kotyogó kormánnyal, és a "javítás" után is kotyog, akkor azért felmerül a kérdés, hogy ugyan mi a f.szt is csináltak vele a pénzemért. Az is elgondolkodtató, hogy a másik szervizben várólista van, itt meg azonnal fogadnak. Én biztos nem szórakoznék velük tovább.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235225 üzenetére
Pedig ott somlyón mászol te is eleget, bár azt nem néztem, hogy mennyire meredekek a lejtők. Felénk a közeli dombocskákon, rövid körökön is rendszeresen elégetik a haverok az SLX, XT tárcsákat 70-80 kilós testsúllyal, ehhez elég egy random 20%-os lejtő is, amit én még nem mondanék annyira extrémnek. Én 55-60kg súllyal még nem égettem el tárcsát, csak a tárcsával a vádlimat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235230 üzenetére
Elég meredek itt is, de rövid, kanyargós és gyökeres, vagyis csak rövid ideig lehet egyszerre fogni mert vagy jön egy kanyar, vagy valami kövek, gyökerek előtt kell kicsit elengedni, hogy átroboghass...az egész ereszkedés 3-5 perc, máris mászhatsz újból.
Más...mivel mintha hangyányi kottyanása lenne peréselt hajtóműcsapágyamnak, készülök az esetleges cserére. Kérdésem: ez a kiütő tényleg olyan borzasztó ahogy egyesek vélekednek róla, vagy használta már valaki és megfelelő? Egyesek szerint visszahajlottak a tüskéi kiütéskor, vagy éppen átmentek a csapágy közepén, így nem tudom tényleg annyira gyenge, vagy csak állat módjára nekiestek püfölni?... mert úgy ha nem fexenek fel a körmök elképzelhető, hogy egy jobban beszorult csapágy bizony visszahajlítja egyik másik túlterhelt tüskét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #235225 üzenetére
Tudod, hogy ha rábeszélést vársz valami "értelmetlen" pénzköltésre, rám mindig számíthatsz .
A Sigma Rox 4.0-t megvetted végül? Én is szemeztem a feketével, csak aztán rájöttem, hogy a tök alap Bryton Rider10e is sokkal több információt mutat, mint amennyire kíváncsi vagyok . Egy kis rábeszélés jól jött volna akkor, de mindegy... -
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #235231 üzenetére
Én pont ilyet vettem kb 1 hónapja. Félintegrált kormánycsapágy fészket ütöttem ki vele, nem volt gond. Tény, hogy a "tüskéit" vagy mit, lehet kézzel hajlítani (inkább tőben hajlik, nem a közepén), de számomra ez pont az előnyére vált, mivel a tapered kormánycsapágy miatt alul ugye sokkal szélesebb a lyuk. Kihajtogattam a körmöket méretre, úgy már szorult rendesen és ki tudtam ütni gond nélkül. A felső csapágynál pedig kicsit összenyomtam és az is jött ahogy kellett neki, óvatosan ütögetve.
Összehasonlítási alapom nincs, nem tudom egy parktool mennyivel más.Ugye a különböző tengelyátmérők miatt valószínüleg ebből is több típus kellene, külön kormányhoz, külön középcsapágyhoz... de vesz a fene ebből is hármat. Én tudtam használni ezt.
Fékpofához
Nekem eddig félfémes Miles betéteim voltak (Sram G2 R fék), de ezek egy hosszabb pálya végére már gyengültek és egyre erősebben kellett húznom a féket, meg is égette az egyik tárcsát. Normál használatra tök jók, jól harapnak, de egy 5 perces mondjuk 300m szintes pálya végére elfogynak, enduro felhasználás mellett. Most vettem full fémes A2Z betéteket, még nem cseréltem, próba még visszavan.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #235133 üzenetére
én is , lámpához érve is
-
Ringman
nagyúr
SPD Pedals for Road Cycling (pros & cons) - bikefitter véleménye
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #235233 üzenetére
Szuper, tehát azért használható!... nem szeretnék sem 20-30 ezret adni egy kiütőért, de elkerülném a nagy csavarhúzóval kocogtatást is mert csak jobb ha teljes felületen ütögeted ki a házból a csapágyat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #235237 üzenetére
Pont így voltam vele én is. Csináltam már csavarhúzóval is, de ott sokkal jobban kell figyelni meg az könnyebben kiugrik.
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #235238 üzenetére
Aliról rendeltem pas. Nekem is az expressone hozta.
Kérdés: Azok akik kerékpároznak (több 1000 km egy évben) nem tapasztaljátok magatokon hogy "fonnyadtok"? arc on a bőr...én eskü ezt látom magamon, mintha tünnének el a zsirpárnák is a bőr alól..mintha aszalódna össze az arc. De ezt más kerékpárosnál is megfigyeltem már, vagyis csak gondolom hogy közre játszik. Most lehet erre azt mondjátok páron, ez hülyeség, de szerintem lehet benne valami. Tv -ben is mikor nézek ilyen versenyeket, fiatal 2x éves versenyzők és az arcuk (nekik még az egész alakjuk) is olyan viseltes.. (nem kövérek az tuti)
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #235240 üzenetére
Férfi vagyok, nem igazán nézegetem magam a tükrökben . Annak örülj, ha kevesebb a zsír, valszeg ez az egyik oka annak, hogy gyorsulsz. Szerintem az átlagembereknél rossz beidegződés az, hogy a pufi jól táplált az egészséges kinézet, valszeg azért van ez, mert az emberek 99%-a kövér. Van aki csak egy picit, de a többségen túl sok a zsír, engem az idegesít, amikor látom azokat a puha zsíros narancsbőrös combokat, vagy nagy hasat. Persze ízlés kérdése, de szerintem a sovány kéne legyen a "normális" és aki formát akar, az pakoljon izmot magára
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Astrolux® BL03
BGef9e8d
kuponnal elvileg 21$ (nem próbáltam a kupont). Asszem még nem láttam ilyen olcsón.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
Nem értek hozzá most kezdem magamat ki ismerni ebben a témában vagy próbálom magamat ki ismerni, kérdésem az hogy vettem 1 colos menetes csapágyat 22.2mm kormánycsőt használok akkor értelem szerűen a villanyak is 1 colos? Elnézést kérek az ilyen buta kérdések miatt
-
fulton
addikt
Mind1 "feletsdel" érdekességként merült fel
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos autók - motorok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Mozilla Thunderbird
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Szólánc.
- Renault, Dacia topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest