-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
erhas01
tag
Gaben92, parandroid , vagy mindenki...
Zokni kérdés: - nagyon fagyos vagyok, a talpam. -
A sí- vagy térdzokni jó -e mindkettő célra?
Kell e magasszárú, vagy az Unisex Active Warm Wandersocken melegebb, de rövidebb szárú + nadrád.A. fűtés nélküli helyre - 8C 10h ülő, álló munka
B. Túra, séta, kerékpár bevásárlás.1. Unisex Active Warm Wandersocken
[link]
2. Unisex Active Warm Laufsocken
[link]
3. Uniszex Active Warm Essentials sízokni
[link]
4. Primaloft Pro Skisocken
[link] -
chubby2o6
senior tag
válasz Laci779095 #235052 üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy volt rajtam nadrág.
Aláöltözet dekás-síelős [link] [link], arra egy dekás-túrázós póló [link], arra egy dekás mez [link], egy ilyen [link] alis nadrág meg egy ilyen [link] alis kabát.
Ruhát nem nagyon veszek aliról, legalábbis "civil" ruhát nem, de olyan ritkán tekerek hidegben, hogy rohadtul nem érné meg soktízezres téli cuccokat vennem, ezért fillérb.szóskodtam az alin . Egyébként a kabát meglepően jó, a nadrág lehetett volna egy mérettel kisebb, de ezt leszámítva simán használható. -
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #235047 üzenetére
Én meg azt hittem, hogy most a jeges pocsolyában készült kép a kötelező
Ma nem volt baj az XLC téli cipővel. Valószínűleg múltkor az Aldi-s túrazokni volt a baj, bár most is hamarabb kihűlt a bal lábam, de ma majdnem 3 órát voltam kint a -1, -2 fokban. Meg gondolom az is segített, hogy 15 percet időztem a Zsófia kilátónál Lillafüred felett és ott próbáltam átmozgatni a lábujjaimat. Ma egy azt hiszem 37%-os merinoi gyapjú pinnacle zokni (3ezer ft a 2db a sportdirectbe, de amúgy nem olyan vastag) meg egy dekás téli zokni volt rajtam. Felül meg a szokásos 3 réteg. Van rysel aláöltöző ,rc100 mez, st500 kabát, Alul meg az st500 nadrág. Igazából felülre lehet ennyi sem kellene, mert felfelé beleizzadok csak a terep előtt/után 10-10km az oda és hazaút. Ott meg szerintem kihűlnék. -
chubby2o6
senior tag
válasz szimpláncsak #235055 üzenetére
Belefagyott??? Vagy hogy állt meg kitámasztás nélkül???
Nekem is van ilyenVin DieselVan Rysel aláöltözőm, csak feketében, de a síelőset jobban szeretem.
Nem nagyon szoktam mászni, rám kell a sok réteg felülre, ma ebben a -1 körüli időben pont elég volt a 3+1 réteg. -
chubby2o6
senior tag
válasz szimpláncsak #235057 üzenetére
Jaaaaa...Mostmár látom, csak néhányszor bele kellett nagyítanom
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #235055 üzenetére
vettem egy ilyen s500-as nadrágot, de nekem kicsit fura a szabása. L-eset vettem 180/70-es mérettel, lehet M-eset kellett volna, de az meg nincs raktáron.
aszfaltra/gravelre az a műanyag "kopóréteg" felesleges és merev is, téged nem zavar?
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #235055 üzenetére
Dolka-gerinci elágazás?
-
tonyrulez
őstag
válasz tonyrulez #228148 üzenetére
Nos így 3 hónap használat után megszerettem (szoktam?) a Sigma Aura 80-at Igen, kicsit kockásan világít, de elég arra amire kell. 1 sáv szélesen és feljebb hajtva elég messze világít (így a világos és sötétebb terület határa nem olyan éles). Vaksötétben látszik igazán az erőssége, mert közvilágításban csalóka hogy alig pilákol, pedig tényleg erős és felesleges ennél erősebbnek lennie.
Esőt is bírja, hőelvezetése is jó mert még csak kézmeleg sem lesz órák után, üzemidő valóban 5 óra max fényerőn, 5:30-nál már átkapcsolt minimumra. Egyetlen hátrány ami nem tetszik hogy könnyedén lekókad, hiába írja a gyári oldaluk hogy stabilan tartja. Fejnehéz, telefontartóval kell kiékelnem különben 10 percenként igazítanom kell rajta, és ha csak egy kicsit lekókad az már méteres távolság megvilágításban.4 8 15 16 23 42
-
szimpláncsak
tag
válasz Lacerta #235060 üzenetére
Igen Forrás-völgyön indultam el, aztán egy erdei úton (Mi csak Izom-útjának hívjuk) Onnan Lencsés majd Zsófia-kilátó. Aztán vissza felé meg Kis-galya (keskenylyuk-rét) felé mentem.
Ringman:
Főni is mondta, hogy felpróbálta és zavarta. Engem nem zavar, egyszer már jól is jött, amikor tavaly egy kanyarban kicsúszott alólam az országúti bringa és csúsztam az aszfalton. Mondjuk én 180/80 vagyok tavaly mikor vettem még 180/86[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #235062 üzenetére
köszi, vissza fogom vinni (egy csomó más mindennel egyetemben, ami nem vált be, csak felénk nincsen sok biciklis cuccból a helyi boltban)
-
Lacerta
aktív tag
válasz szimpláncsak #235062 üzenetére
Mi csak Izom-útjának hívjuk
Mint az közismert.
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #235055 üzenetére
Lehet te fázósabb vagy nálam is, -1, -2 fokban 2 zokni és ennyi felső nekem túlzás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #235047 üzenetére
Ma ilyen beszámolós napunk van mesés idő volt az orr az ilyen, nekem is taknyol sokat menet közben, fel se veszem, megoldható.
Voltam én is ma egy hosszabb út, a teljes eltelt idő 3 óra/67 km lett. K* ellenszél félútig kb...q.a. nagyon lefogott. kellemetlen volt szélel szemben.. na mind1. Mikor már inkább hátszélként volt jelen, nem volt olyan zaj sem, kellesem suhanásos, jó kis 33-35km/h
-2 -3 fok volt mikor indultam, kb út utolsó harmadától már -4..éreztem. A gyenge láncszem az ujjaim voltak.
Felül az aláöltöző és a dzseki volt, a szokásos csősálam, a szokásos kis sapkám, szemcsi, Alul a Kellys kerékpár naci rá a vékony kicsit lezserebb futónaci.
Láb alá zokni és rá a NW zokni(bírta végig, nem fázott a lábam ujja ez már tuti a + alázokninak érdeme(nagyon szeretem mert roppant kényelmes jó viselni)1.5 óráig tökéletes volt minden, hiába a nagy szembeszél a hideg..jó volt a kesztyű is, de utána a jobb kezem ujjai kezdtek fázni, kénytelen voltam trükközni (kicsit ökölbe szorít kesztyűn belül). Érdekes hogy míg a jobb kezemen ezt 2 szer is el kellett játszanom, addig a bal végig jó volt (tescoig)...érthetetlen .
(beugrottam a tescoba is 2.5 óra után, itt már az ujjaim határon voltak.. kihültek... be be zsibbadt a kezem is mozgásra, fáztak az ujjaim, nem volt jó, nem volt kérdés hogy betérek a tescoba, jót tett a meleg neki, mentett). Vettem kis enni. Itt éreztem magamon hogy nedves az aláöltöző, még a dzseki is itt ott ahogy megtapogattam, mikor kimentem a tescoból ..hu jó hideg volt így nedves ruhával... elmajszoltam a banánt, aztán góztam hazafele.. gyorsan felvenni a 140-150 pulzust...hamar meg is szünt a hideg érzet, de az ujjaim.. azok nagyon! fáztak, mostmár jobb és bal is, ökölbe kellett szorítsam és úgy menni jó 10 percig...utána már jó volt hazáig.
A ruhák jók voltak, azok bírni fogják még...a kesztyű az ami úgy gondolom hogy ilyen gyors 1 1.5 órás utakra jó lesz olyan -5 fokig. Alatta már ...talán max 1 órára lesz jó.
A lámpa ilyen lett csináltam egy rövid vidit róla, sikerült jól elvinni a vezetékét is a "távirányítónak", tök jó hogy lehet reflektorozni a kis gombal ami tökéletesen kézre áll (fényerőt is állíthatod vele), de ha pl valami gyanusat látol de nem kivehető rányomod a távolságit, és peak 1100 lumen-re ugrik tökéletesen bevilágítva mindent - oldalt is. Sötétben világít a gomb, illetve a lámpán lévők is, plussz van idő kijelzés mennyi van hátra.
- Mennyi őz szaladt át előttem éjszaka a semmi közepén (erdős részen haladó kerékpár út) még sose láttam ennyit...10 biztos volt.. egyik pár-ra ráreeflektoroztam, erre baz megálltak a kerékpár út szélén és néztek rám, na mondom üvöltsük le őket, nem örülnék ha akkor ugranak mire odaérek. Az hogy éjszaka a semmi közepén tolod..áh nagyon jó kis adrenalin +Itthon leöltözve, imádom hogy sehol nem vagyok megizzadva.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #235067 üzenetére
Nem akarok dicsekedni, de nekem vez. nélküli a lámpa távirányítója.
Mondjuk csak addig volt a kormányon, amíg kipróbáltam, nem nagyon van rá szükségem, a kormányon meg csak böki a szemem
Igaz, csak 600 lument tud a lámpa, de ritkán szoktam nem közvilágítás alatt bringázni, szal elég. -
fulton
addikt
válasz chubby2o6 #235069 üzenetére
Szerintetek az mennyire van rendben hogy mondhatom minden kerékpározásnál indulásnál az első 10 percben kényelmetlen a tekerés a fenekemnél, .mintha kényelmetlen lenne az ülés vagy nem is tudom, de érdekes mert utána ez megszűnik. Nem tudom, arra gondolok talán lehet összefüggés a combtő forgó csont fájdalom és e közt. Csak nem tudom hogy most a nyereg lenne rossz és ez okozza, vagy valami geb*sz van ott nekem a forgónál és azért érzem az elején hogy fáj.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #235016 üzenetére
Hát ha csak aszfalton nyomulsz, esetleg murván és döngölt földúton nyuggertempóban, akkor soha, de ha tereppel és csapkodja a lánc a láncvillát, esetleg úgy vaddisznóskodsz,hogy még néha le is esik, akkor mindig, és csak kerékkivételkor kapcsolod ki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
Ha már beszámolunk, bringázni még mindig alig tudok kimenni, de volt időm és kicsit modernizáltam az öreg Bianchit. Persze semmi komoly, csak v-fékek és 3x9 váltás ment fel rá. Igazából én is tudom hogy nincs értelme, de itthon heverő alkatrészekből készült, ingyen. Lehet ezt is köpködni hogy ronda a geo, de ennél ez nem számít, steel is real baby
Olasz flottám 2/3-a látható a képen, a koronaékszer Wilier a szobában vár a görgőn. Bár ezt az 500-ast is csípem
-
benfolds
őstag
válasz Runner_fxr #235023 üzenetére
Motorolaj jó lehet bele? 10w40, 15w40?
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsocy #235074 üzenetére
Szerintem ez egy gyönyörű bringa, tipikusan az a retro, ami megérdemli a törődést, nem tom milyen hajtás van rajta, de simán keresnék rá egy korabeli legalább XT hajtást és jobb gumikat is megérdemel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #235069 üzenetére
Igazság szerint már a valós 500 lumen is vígan elég, ezért vettem meg a Cateye lámpát. A fényerőt a felén használom 250 lumenen a városban, még a közvilágítás nélküli helyeken is bőven bevilágít mindent. 500 lumen terepre is bőven elég lenne. Az akkuidő miatt meg, hogy ne vakítsak fölöslegesen, ezért használom fele fényerőn. Az ilyen 1000+-os lámpát extrém terepen tudom elképzelni, hogy jól jöhet, városban lincselnének miatta az autósok.
fulton: Most őszintén, ha a váz mérete már eleve hibás, akkor csodálkozol, hogy bármilyen beállítás nem jó? A nyereg a legkevesebb. Ha megfelelő a váz mérete, akkor a nyereg lehet bármilyen, csak hosszabb úton jönne ki, hogy zsibbad tőle az ember. Ha fáj itt-ott már régen rossz.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nézegetem EZT a bringát, tetszik. Csak azt nem tudom, miért etetnek be vele, ha még sehol nem kapni.
Viszont azt látom, hogy ennek 46T / 30T az első lánctányérjai. A régebbi (fitnesz) modelleknek, más gyártóénak is meg 50 / 34 körül van. A hátsó sor viszont nem változik, ki a fene tudja ezt kitekerni? Én olyan 36/17, 36/19 áttétellel érzem jól magam, ha ezt akarnám beállítani egy gravellel, akkor 46/21, 46/23-ra kell váltanom, ami már eléggé fent van.
Vagy ez nem gáz ezeknél, hogy ennyire keresztbe fut a lánc?
Esetleg tud valaki hasonló paraméterekkel, más gyártótól ilyesmi bringát XS (50 cm) méretben? Ilyesmi = átütőtengelyes, közepes felszereltség, egyenes / hajlított kormány (nem kos), karbon villa, nem 50-es első lánctányér.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #235083 üzenetére
nem gáz, nincs az fent, gravelre az 50-es tányér feleslegesen sok átlagembernek, szerintem a 46/30 is lehetne 44/28 vagy 42/26 (persze én alföldön élek)
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #235083 üzenetére
Jah én is így latom...ki is kell azt kényelmesen tekerni (mint a kerékparboltos mondta nekem az adott sorra (me csak a volt raktáron): az jobb gyorsabb leszel vele) laikus rá is harap. Ki kell azt tekerni.
Szerintem a 46/30 egy komfortos kényelmes tányér előre. De azert lehet vele tartani haladóst is. Úgy gondolom két tányéros rendszernél jelen esetben az sgs hátsó váltóval..a 21 23 is jó lesz.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #235082 üzenetére
Biztos jobb lenne egy számmal nagyobb váz, viszont 5000 km tettem bele kicsit tobb mint 1 év alatt eféle panasz nélkül..mostanaban jött ez elő. Arra gyanakszom: menet közben éreztem mintha egy picit magas lenne(határ eset) a nyereg mivel a téli cipő vékonyabb talpú mint a vastag nyári , minden esetre lentebb engedtem kicsit es meglátjuk
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Dark Archon #235083 üzenetére
XS méretbe minek átütőtengely?
-
addikt
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #235088 üzenetére
ez teljesen más geo, az egyik trekking, a másik fitnesz bringa.
mi a cél? -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz scope2007 #235078 üzenetére
Jájj mit műveltek szegénnyel! ...ezeket így kell használni rendeltetésszerűen.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
Tudom megmondtátok stb. Nem bánom le írom a tapasztalatomat, megjött a kerékpár (a használt autós tapasztalatokat nem vettem figyelembe frissen mosott járművet ne vegyél) jól áll neki a távolság közvetlen közeről látszik az elmúlt kb.15 év neki. Hajtás rendben van,gumik is, kerék az első enyhe tojás alakú valamint mikor fékezek olyan hangja van mint a kopott dobfékes autónak illetve kopott a kormány csapágy.Kap egy alapfokú szervízt ami 18.000 és még erre még rá jön majd a plusz alkatrészek amiket nem vettem észre ebben a szűk 2-3 órában.De szerintem a kerékpár árával együtt megállok úgy 100.000 körül. Két szervízzel is beszéltem a kerékpárról mind a kettő egymástól függetlenül állította hogy ez a maga korában kb.15 éve nagyon jól felszerelt és minőségi alkatrészekkel szerelt kerékpár volt.De mindezek ellenére elég korrekt állapotban megmaradt hogy jól áll neki a távolság de legalább nem lesz tolvaj mágnes ami elsődleges szempontvolt illetve nem fogfájni hogy ha jobban kopik vagy törik/sérül. Egy "komolyabb" kiadás várat magára az a nyeregcső mert ritka méret van benne ha jól emlékszem 26,8 vagy 26,5mm-s teleszkópos a nyeregcső de ülve éppenhogy lábujjhegyel elére a földet ha ez nem lenne benne tökéletes méretű lesz az 51cm-s váz magasággal.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Ringman #235091 üzenetére
Pénzt költeni, hogy az új érzése feldobjon, és kitartson egy darabig :-) Amúgy semmi extra, munkába járás, túra, aszfalton, ill. laza terepen. Tudom, arra meg bőven jó, amim van.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Maximum1 #235095 üzenetére
Az ezüst KTM-t hirdetés már nem elérhető illetve a távolság tartós hirdetési képek vannak meg. Mert ahogy meg jött ma a futárral egyből toltam le a szervízbe hogy mire megyek január 3-án dolgozni addigra kész legyen és "össze barátkozzunk" mert nekem kretén megoldás ez a két ujjas fék váltókar én szerintem még baleset veszélyes is hogy azzal az ujjaddal zongorázol a váltókaron amin alapesetben a fékkaron pihenteted.
-
wetomi
aktív tag
Sziasztok!
A Bükköt jól ismerőktől, vagy környékbeliektől kérdezem, hogy most a napokban milyen állapotban lehetnek a fennsíkon a kerékpáros útvonalak? Elsősorban a Garadnától fel Létrás és Jávorkút irányába, vagy a kék kerékpáros jelzés Szilvásváradtól a Nagy-mezőn keresztül egészen a Lusta-völgyig érdekel, de ha van friss infó más aszfaltos szakaszról, az is jöhet. -
szimpláncsak
tag
válasz Dark Archon #235083 üzenetére
Most az sl road helyett lett ez a nulane? Vagy mi a különbség a kettő között? Geometria táblázat alapján nem tudtam rájönni. Itt az sl road pro-ra az van írva, hogy rendelhető. Nem tudom mi igaz belőle,de egy telefont megér.
-
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #235099 üzenetére
kb semmi különbség a 2 váz között
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest