-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #247444 üzenetére
Nekem volt Cross Kingem, vagyis még akkori nevén X-king. Ugyan nem a black chili verzió volt, de szerettem. Defektet mondjuk rendszeresen kaptam vele, a tüskéket nagyon gyűjtöttem, viszont száraz talajon nagyon kiszámítható volt és jól fékezhető, jah meg hozzá kell tennem, hogy mintájához képest szerintem igen gyors gumi. Első guminak nem isten bizony hogy használnám, de hátul szerintem megér egy próbát. Sárban nem próbáltam, porban és kicsit nedvesebb talajon igen, utóbbival nem volt baj amúgy, porban viszont szépen úszott.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #247450 üzenetére
Én nem tenném meg, de örülök neki, hogy van, aki igen .
Tényleg elképesztő méreteket öltött a mások telibe szarása, a "semmi nem számít, nekem jó legyen, ha nem tetszik így jártál" felfogás, és ez sajnos az élet egyre több területén jelen van. Az anyuka valószínűleg egy bunkó, de aki a bringáról leszállva pofánveri, az is egy türhő paraszt, na ezek most egymásra találtak. Végül mindkettő megkapta a járandóságát, happy end -
Zoliwrc
aktív tag
válasz jjeahh #247412 üzenetére
Nekem hátul a SwissStop ha megmelegítem nem vészesen, de nyikorog, nem zavar, csak verethessek az a lényeg :-) Kopni viszont nem kopik. Féktárcsáimnak úgyis az utolsó betétgarnitúrái. Új kell majd mindenből.
A jól megszokott-beváltak: Shimano SM-RT76 tárcsák Shimano G04S vagy G04Ti betétekkel, mindkettő fémes csak a Ti titánlapokon van. -
-
chubby2o6
senior tag
Rendeltem innen [link] kettőt, szóval a barna oldalú gumiknak annyi .
Asszem holnapig még ingyenes innen a szállítás, csak be kell írni a SHIPFREE kódot. De lehet, hogy FREESHIP, már nem emlékszem, mindkettőt beírtam, de csak a másodikkal működött, de már nem tudom, melyikkel próbáltam először . A lényeg, hogy az egyikkel tutira ingyenes -
BitRider
senior tag
Sziasztok!
A BBB csillapításos nyeregcsöveiben van tapasztalatotok?
A BSP-41 és a BSP-42 között vacillálok. A régebbi az rugós, az újabbik pedig elasztomeres. Egy gravel-re kerülne rá a 115 kilómhoz. A kisebb súly miatt az elasztomeres jobban tetszik, de fogalmam sincs, hogy ezek mennyire működnek jól. Egy kis mozgás elegendő lenne, nem kell, hogy hullámozzon alattam. Mindkettőnél 120 kg-ot írnak max-nak (bár azt, hogy már hol olvastam, nem tudom - a BBB specifikációk terén nem domborít).
[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
válasz lsebestyen #247447 üzenetére
De a nonek is kiskoru es mas kozlekedo veszelyeztetese miatt...persze azoknak a kerekparosoknak is akik kanyarba elozgetnek mert ok nagyon rajok akarnak lenni.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
chubby2o6
senior tag
válasz -igu- #247460 üzenetére
Az a baj, hogy ha ezt a felugró ablakot törlöd, többé nem jelenik meg. Én töröltem, nehogymá' kitakarja az oldal alját Utána csinálhattam bármit, nem jelent meg, de félig-meddig emlékeztem rá, másodikra sikerült is .
Because Ez nem az, ez is Race King, de ez indiai, nincs defektvédelme, meg az összetétele is más.
-
addikt
válasz Maximum1 #247450 üzenetére
Nem az. Mikor már a sokadik hülyét kellene kikerüljed, de nem tudod, mert az egész kerékpárutat(!) elfoglalják, bosszantó. Voltam én is Szentendrén hétvégén átutazóban, ha haladni akar az ember, inkább a főút a célszerű választás.
Visszafelé átmentem a korzón, meg a Lupa felé menő bringautat választottam. De sejtettem, mire vállalkozom Ott bizony figyelni kell az emberekre, nem lehet száguldozni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Maximum1
őstag
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
A főút széle évek óta nincs lepucolva, kb. 50% a defektre az esélyed.
Az meg külön öröm hogy a lámpák a domb tetején vannak és kb. mindet fogod, örülnek neked az autósok az indulásnál, meg te is magadnak ha nagytányéron maradtál.
Mennek mint az állat, kb. mintha Vácon mennél át, nem, Vácott parasztabbak.
Inkább megyek bent arra a kis időre, bevállalom az agresszív anyukákat.[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247458 üzenetére
Nem nagyon van hangja, de ugye ez új bringa, új lánc. Inkább megolajozom ha megjön az olaj, ártani biztos nem ártok vele. Maradok a javasolt rongyos tisztításnál. A váltót is kellene még finomhangolnom, mert a legnagyobb fogaskeréknél cicereg néhány fokozat hátul, de majd beleásom magam abba is.
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #247444 üzenetére
És a wolfpackal mi a helyzet? Engem rábeszéltél, mondtam is hogy fasza kis gumi, viszonylag könnyű és eddig minden helyzetben tette a dolgát, igaz csak hátul van.Nem merted kipróbálni?
Valami maxxist keresek akkor, minden alkatrésznek visszament az ára, a gumik mitől drágulnak? Ugyan az a bringa van rajta, az utak sem lettek tele szögekkel, egyre nehezebb és drágább mindegyik, azt hiszik mindenki a sziklás csúcsokon szeretne vadulni?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Because
őstag
válasz SlyChocolate #247468 üzenetére
Miután elsodortak munkába menet elkezdtem napi szinten használni és a keretéből veszem ki naponta, ezzel nincs gondom. A tartóbilincs amivel a kormányhoz rögzítettem viszont 3 hónap alatt elrepedt, rendeltem alumíniumot Aliról, azzal jelenleg semmi probléma.
Nézd még meg tőlük az X7.2-es típust, amikor én vettem nem volt még az elérhető.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #247450 üzenetére
...így biztos nem kerek a történet, ugyanakkor nem is tudom mit kellene egy nő tegyen ahhoz, hogy megüssem, tökön rúgjon esetleg? Az utóbbi 54 évben ilyenre nem volt példa.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
gordonfreemN
addikt
válasz arcitec #247435 üzenetére
Engem meg ma a mentők itt:
Szemből érkeztem (mármint a képet nézve szembe oldalról) ezen a biciklis úton 25/30-al, a mentős meg elindult és beállt elém, mikor kb 5-10 méterre voltam tőle... elhúzni nem mertem az útra, mert nem láttam mögé, hogy mennyire van a busz (csak arra emlékeztem hirtelen,hogy a busz szembe jön fixen) de nehezen sikerült lelassítanom úgy, hogy a busz elment és meg elgurultam előtte. És még csak nem is intett, hogy bocs. Barmilyen vicces is a helyzet, már én is nevetek rajta, de na.Amúgy összeállt a bringa,tekertünk is egyet, hú de jó volt
Szuper a váltó és a fékek is
Egyre nem jöttem rá, hogy a V-fékek csapjait hogyan lehet kiműteni. Próbaltam 9es kulccsal, de picit nagy volt, 9,5-ös nem tudom van-e egyaltalán. A 9-es lefordult róla, vagy nagyon bele van gyógyulva vagy nem tudom de ezzel még szemvedni fogok.
A hátsófék a láncvillán van visszavezetve úgy adja ki a geometria, a régi meg ugye fent ment. Tudnátok ajánlani erre valami rögzítő megoldást a gyorskötegelő helyett? Van erre valami igényesebb dolog? Az alsó vázcsövön kellene felvinni, ott vagy 2-3 ponton megfogatni, meg a láncvillán 1-2 ponton.
Illetve ha szeretnék felkészülni stucni javitásokra is, milyen szerszámot/kat érdemes veszerezni?
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #247447 üzenetére
én haladok tovább, magammal tolok ki ha reagálok, onnantól lesz érzelmi töltete...,am is szó szót követ meg időm sincs reagálni mert már rég messzii járok
egy kivétel volt mikor szemből jött a manus beállva bringán és majdnem összementünk.
zebrán mindig megállok ha jönnek, és ha látom engednek megköszönöm és haladok.[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
fú, ne is mondd, ezt a szakaszt ma háromszor jártam meg, reggel még oké volt, akkor csak elszórtan 10-20 fős mamilhordák kerülgettek minket asszonnyal+gyerekekkel, de dél körül hazafelé, illetve délután országútis cimbivel botrányosan rossz volt. párszor azért megfordultam erre az utóbbi fél-1 évben, de tizedennyi embert nem láttam még itt egy út során, mint ma. nyugtassatok meg, hogy csak az "első igazán jó idő, mindenkinek biciklire kell ülnie" effektusról van szó.
jut eszembe: jövő hét végén mátra ringre megy valaki?[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
andrisbandi
őstag
Az új lánc gyárilag zsírozott.
Általában nem foglalkoznak vele. Sőt, olyan halk sose lesz többet.A hátránya a koszgyűjtés. Jobban beleragad és nehezebb letörölni. Van aki újonan kiáztatja, kimossa fémtisztára megelőzés képpen. Majd olaj. Így könnyebb tisztán tartani.
Így, h már befogtad, nincs extra teendő. Én legalábbis nem cifráztam. Párszor szárazon letöröltem, ahogy hangosodott olajoztam, a felesleget visszatörölve. Szépen tette a dolgát.
▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #247472 üzenetére
Olyan helyen sok és veszélyes a 30 km/h.
#247475Kátai...tudod, a bringa értékének 10-15%-a....továbbá Aliról nem vennék lezárót. Pl. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz Kiskopika #247400 üzenetére
Megcsináltam spray-jel, mert az volt otthon. Nem múlt el. Ma veszek a brigna boltba majd rendes zsírt. Meg remélem megjön a monoblok is ma már.
#247404 chubby2o6
Majd ezt is megnézem, köszi. De "érzésre" lentről jön a hang, nem a nyeregtől.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
parandroid
félisten
válasz Hasaggymeg #247478 üzenetére
Meg tilos is. Ahol a bringaút a gyalogosokkal közös, ott 20 kmph a max. Ezért is alkalmatlanok ezek országútizásra. Meg mert örülhetsz, ha a kereszteződéseknél csak rázókő van, nem padka, illetve mert egy kanyarodó autó úgyis el fog ütni előbb-utóbb.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #247472 üzenetére
V-fékcsapokat nem könnyű kiszedni, mert ahogy írod ilyen köztes méret és csak állítható villáskulccsal lehet megindítani. Nekem a vázba gyárilag menetrögzítővel volt összerakva, így otthon nem is tudtam az egyiket kiszedni, szervizbe segített az ismerős. Suntour telóból simán kijött, pedig azon is volt Loctite. Arra viszont vigyázni kell, hogy ne forduljon el rajta a szerszám, mert akkor elnyalja a lapolást és akkor nem lehet könnyen kiszedni. Úgy jártam az egyikkel.
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #247477 üzenetére
Köszönöm, akkor ezt követem
-
stickermajom
addikt
válasz Dark Archon #247465 üzenetére
Crosskovácsi flow pályán tegnap három 4-5 éves kisgyerek sétált és rollerezett. Anyuka feljebb az úton valamit kiabált felháborodva mikor elsuhantam, de nem álltam meg beszélgetni. Szerencsére jó hangos a bicikli, így a pulyák visítva elugráltak előlem.
Anyuka mondjuk nem tudom mit gondol, sokan voltak tegnap a hegyen, ha egy kanyarban éri utol őket valaki, akkor repültek volna, mint a kuglibábuk. Valószínűleg nem gondol semmit, csak gyártja a csokbabákat.. -
gordonfreemN
addikt
válasz parandroid #247480 üzenetére
De ez csak bringaút tudtommal
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
szimpláncsak
tag
válasz Maximum1 #247445 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy ahol ez az eset történt az hivatalosan mi? Gyalogút, Közös kerékpár és gyalogút vagy kerékpárút?
Persze jó nagy türhő, hogy még el is akart menni a helyszínről, de ha ez kerékpárút hivatalosan remélem anyukát is elmarasztalják, mert megérdemelné.
-
Tin
veterán
válasz Kátai #247475 üzenetére
Innen egyik sem, de ne így állj neki, hanem előtte tisztázz magadban pár kérdést. Először is, hol és mennyi időre zárnád le a bringát, másodszor pedig azt, hogy mennyire macerás a lezáró súlyát cipelned. Minden ilyen zár kinyitható vagy elvágható, a kérdés csak az, hogy a tiéddel fog-e vesződni a tolvaj.
A zár sem mindegy, milyen, a lakat típusától függetlenül. Az olcsó zárak a hosszú időre otthagyott nedves időben berozsdásodhatnak, és nem tudod kinyitni. A legolcsóbbakat egy vastagabb hajlított végú dróttal kinyitják, ha "átnyúlnak" a záron. A számzárak kombinációja sokszor tekeréssel, ráérzésre kitalálható (jobban lötyög a helyes szám)., szóval inkább kulcsos legyen. De le is fagyaszthatják a zárat, és ráütnek egyet.
A lezáró típusa sem mindegy. A sodronyt felejtsd el, ahhoz egy pici erővágó elég, az egy pillanat. A vékony láncokhoz szintén. Az erősebb lánc jó, de az elég nehéz, és a nagyon drágákat leszámítva azt is átviszi egy nagyobb hátizsákban elférő erővágó. A hajtogathatós lakat gyenge pontjai a csuklópontok, az olcsóbbaknál aláfeszítenek és széttörik, de ha vázhoz rögzíted, felemelik a bringád, körbeforgatják párszor, és addig feszül a lakat, amíg a lamellák illesztése szétpattan. Az U lakat a legjobb, de a vékonyakat is átviszi az erővágó, a vastagabbakat (és minden mást) pedig az akkus flex.
A lopásnál nem az a kérdés, hogy lopható-e, mert egy elhagyott erdőszélen semmi sem védi meg a lezárt biciklid. Ha van idő, és lehet zajongani, akkor a flex mindent átvisz. Van pár nagyon durva U lakat, amivel akár 5-60 percig is szórakozniuk kell, esetleg a flexkorongot is megeszi, de azok bőven 100.000 Ft felettiek.
Ezért fontos, hogy hol zárod le, és mennyi időre. Ha beugrasz a boltba, vagy eleve zárt céges parkolót használsz, akkor elég lehet egy közepes biztonságú hajtogathatós lakat. Ha valami nagyobb közlekedési csomóponton hagyod ott a bringát, akkor én egy jobb U lakatot kombinálnék egy erősebb lánccal, így kétszer annyi macera a tiéd kinyitni, és a forgalmas helyen nem hiszem, hogy flexelnének (bár a pofátlan tolvaj simán). Olyan helyen, ahol nem várható tolvaj, pl. egy közös biciklitároló a társasházban, én láncot használnék (használok), mert ott a súly mindegy, cserébe flexibilis. Ha cégnél parkolnám a bringát, akkor jó lehet a hajtogathatós, de ne a legolcsóbb. Az könnyű és jól szállítható. Minden másra egy masszívabb U lakat, esetleg kombinálva egy lánccal.
Adnék pár támpontot, hogy mi az a szint az egyes típusoknál, ami már tényleg megbízható és jól használható. Nem feltétlenül kell ez, de én az egyes típusoknál ez alá a szint alá nem mennék, vagy legfeljebb a közelében maradnék. Ez igaz a zárra is.
Sodrony: felejtős, kivéve kombinálva mással, illetve kiegészítőkhöz (pl. sisak).
Hajtogathatós: Abus Bordo 6000 sorozat, mert minden más túl gyenge a pántoknál. Mehetsz kicsivel ez alá is, de nézz utána, és semmiképp se az olcsót vedd, mert van, amit egy befeszített vastagabb csavarhúzóval szét lehet törni.
Lánc: hosszú távra legjobb a 11mm feletti rombuszos alakú edzett acél láncszem, de 8-9mm felett már elég masszívak. Vagy kulcsos zárja legyen, vagy egy jobb lakat a végén, de semmiképp se számzár. Figyelj rá, hogy a becsatlakozó része ne valami olcsó műanyag vagy lemez legyen, mert akkor ott törhető. Hátránya, hogy a masszív lánc nehéz cipelni.
U lakat: 13mm vastagság feletti edzett acél pánt, és nagyon fontos, hogy a becsatlakozás a végén ne legyen elfordítható, mert akkor kétszer kell vágnia flexszel, hogy kinyissa a pántot, vagyis dupla annyi idő. Az se mindegy, hogy maga a zár milyen, illetve védhető-e eső ellen pl lezáróval. A lakat hátránya, hogy vagy bazinagyot veszel, amivel a kereket is be tudod fogni, vagy egy kisebb könnyebbet, amivel csak a vázat fogod meg, cserébe jobban szállítható. Kombinálható sodronnyal a kerekekhez.
Én végül egy kevésbé márkás 8mm anyagvastagságú lakatos láncot vettem, de az is majdnem 10e forint volt akciósan. A lakatot tetszőlegesen cserélhetem, így nem függök a gyártótól, és a 120 cm akár több bringa egybezárását is lehetővé teszi. De így is másfél kiló a lánc, viszont ez nem tud elromlani. Aztán jött szembe szintén nagy akcióban (15e) egy Kryptonite Evolution Mini 7 U lakat plusz sodronnyal, így lecsaptam rá. Ha valahol le kellene majd zárnom a bringát, ezt viszem magammal, bár ez is 1.5 kg, de kompakt, és biztos védelmet ad. Ja meg asszony hozott egy Aldis akciós láncot kulcsos lakattal (kb 5e Ft), azt használom lent a bringához, és amúgy még az a legkomolyabb a többiekéhez hasonlítva.
Bocs, ha hosszúra nyúlt, elég alaposan utánanéztem annó. És hallgass a topikgazdára, a bringa árának minimum 10-15%-a a védelem! Ne ezen spórolj!
-
Fall-N
veterán
Mozgásvilág YT videó teszjében mutatnak ilyen érdekességeket. Viszont egy drága, de nehéz U-lakat, ami nem tud kifordulni oldalra, az már kemény menet. Az akkus flex sem nagyon vágja könnyen és mindkét szárát el kell vágni, mert hiába vágja át az egyiket, ugyanúgy nem mozdul ki oldalra.
Láncos lakatból meg 6+ mm-es már elég jó védelmet ad, sokkal nehezebb átvágni, mert mozog és nem könnyű stabil pontot találni vágás közben. Tovább is tart az átvágás, így nem pöcsöl talán a tolvaj vele, mert addig lebukhat.
-
.LnB
titán
válasz andrisbandi #247490 üzenetére
Karbon váz. De szerintem ez nem a nyereg lesz, mert nagyon lentről jön a hang.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #247488 üzenetére
Én elolvastam vagy 20 tesztet és megnéztem 50 videót biztosan, ha nem többet. Nem akarok linkelni, lehet keresgélni, de nagyjából az alábbiak azok, amiket már tényleg nehéz elvágni. Láncból a 12mm feletti rombuszos edzett acél, mert ott már nem tudsz ráfogni a nagy erővágóval (de a flex viszi), U lakatból pedigz Altor SAF vagy a Litelok X1, de ezek ötvözött acélt használnak, az előbbi direkt tárcsagyilkos alumínium köpennyel. Az itt felsoroltak viszont 300€ feletti áron mennek!
Kétféle tolvaj van: az alkalmi és a profi. Az alkalminál maximum egy kisebb erővágó van, amivel sodronyzár vagy egyszerűbb lánc kinyitható, az U lakatot elkerüli. A hajtogathatósra rápróbál, ha olcsóbb. Ellenük a fenti védelem simán elég, és nem értek egyet a 6mm-el, az még kevés.
A profi meg elviszi, mert először odasétál felmérni, megnézi mid van, és esetleg visszamegy a megfelelő felszereléssel, direkt a te bicajod zárjához vagy zárjaihoz. A profi tolvaj viszont nem fog futni, sőt ha kérdőre vonod, még meg is győz róla, hogy az övé a bringa, és nem átall erővágóval láncot vagy hajtogathatós lakatot vágni, illetve flexel is, ha kell. Tudja, hogy 1-2 perc alatt kell végeznie, mert addigra vonhatják kérdőre, és ha megvan a bringa addig, akkor szimplán elteker vele, be az első lépcsőházba, lezárja a sajátjával, aztán visszamegy érte pár óra múlva. Sőt, simán kifordítja vagy leveszi a dzsekijét, felvesz vagy levesz egy sapkát, hogy a térfigyelőn se ismerjék fel. Őket maximum a fentiek drága lezárók állítják meg.
-
chubby2o6
senior tag
Anno én se. Hetekig ette az életemet a kattogás, már kicseréltem a vadiúj középcsapit egy másik vadiújra, a hajtóművet is, pedálokat is, és közel jártam hozzá, hogy bevágjam az egészet az első busz alá .
Aztán kitakarítottam a nyeregvázcsövet meg a nyeregcsövet, a kattogás meg mintha soha nem lett volna. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #247485 üzenetére
Közös...és nőt nem ütünk sehol. ...legfelejebb fenekét tenyérrel és enyhén.
#247493chubby2o6...ez a próbe-cseresznye dolog még a pedáltengely és a nyeregcső megtakarítása újrakenése szintjén elmegy, hátha az recseg és amúgy sem árt, de elkezdeni cserélgetni alkatrészeket kissé olyan mint a szekeret tolni a lovak előtt....akármilyen macerás, ki kell deríteni a zaj forrását és erre leginkább a felhasználó alkalmas.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz chubby2o6 #247493 üzenetére
Ez durva. Azért megcsinálom én is, mivel semmiből nem tart.
Hasaggymeg
Na meg ilyen Ripost féle oldalt olvasni/linkelni... Számomra az is felér egy veréssel..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez a kattintásvadászat kezd hajmeresztő méreteket ölteni, még az eddig amúgy komolynak gondolt médiumok is egyre inkább élnek vele.
#247496
Tin...kemény vagy öcsém, 20 km/h fölött félig behúzott fékkel?![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #247494 üzenetére
Nehez kideriteni.... Mert a vazban szepen terjed a recseges, rezges, barmi okozhatja es barhol, amit utana teljesen mashol fogsz hallani. Akar egy laza kormanycsavar, stucnicsavar is okozhat recsegest. Lasd nekem a hatso agy. At lett nezve a teljes bicaj, forgaspontok, csavarok, es a vegen a racsni okozta.
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #247497 üzenetére
Akkor negyedig, és persze valamennyire lassul tőle a bringa, de az a pár másodperc elég arra, hogy megállapítsam, hogy abbamarad-e a hang, vagyis a betét ér a tárcsához fék nélkül, vagy sem. A macskaszem levétele volt az utolsó tippem, de a hétvégén nagyobb volt a szél, majd ha legközelebb sem csinálja szélcsendben, akkor biztos az volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest