Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
Sziasztok
Van egy Segway F30 rollerem, amit mikor vettem (Euronics), USA régióra állítottam, hogy meglegyen a 30km/h sebesség.
GPS szerint meg is volt, a roller saját sebességmérője 20-21-et mutatott, gondolom mérföld/óra miatt.
Nemrég azonban gondoltam, hogy átállítom Global-ra, hogy km kijelzés is jó legyen, jó is lett, de a végsebesség visszaesett 25km/h-ra.
Hogy nyerhetném vissza a 30km/h-s végsebességemet?Sovány szakácsban sose bízz!
-
wwenigma
Jómunkásember
Elég egyértelműen USA régióval...metric/imperial kijelzés állítható nekem Segway alkalmazásban - bár az lehet egyből küldene egy biztonsagos firmware-t rá...
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #25449 üzenetére
Ami már épül rá, a szitálás gátló. Sok rollerem volt, ez volt az egyik leglabilisabb. Gbooster volt a legrosszabb, ez a második
"Oh my Goa'uld!"
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #25453 üzenetére
A szitálás gátlót április 23-ra igazolták vissza, a konzol alapanyaga meg már kedden megérkezhet.
Ez nem a reklám helye, de lehet másnak is szüksége lehet [rájuk] gondoltam megosztom
Nincs minimális rendelési mennyiség, levágják amit kell. Ennél olcsóbbat nem tudok...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
Boond
addikt
Ez is kalauz függő lehet... A szennyezés is érdekes, mert én még kerékpárt sem becsomagolva, sem kerékre rárakva nem láttam, nem is túl életszerű, normál esetben nincs sár.
Esős időben egyébként sem tesz jót neki nem, ha használva van, hiába van némi védettsége, gondolok pl egy zivatarra.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ezt vissza már nem fogod tudni állítani, ha még próbálkozol, alapállásba kerül, és lezárja F30D módban (max 20km/h), így jutalmazza a Segway a hibás firmwaret.
Vidd be egy rolleres szervizbe, (pl Újpesten SkyRide), megcsinálják.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
fatalista22
tag
E-rollert keresek max 300e árig. Ülés legyen rajta, a hatótáv 40-50 km és jó fékek, lengéscsillapítással.
Mi lenne a nyerő márka? -
addikt
válasz fatalista22 #25459 üzenetére
A nyerő márka a Mantis lenne, de ennyiért csak Kugook vannak.
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy inkább csak sík terepen?[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Aaron14
őstag
Én vettem hozzá táskát, gondolván, hogy a két zacskóba belekötnének. Kérdés, ha esős időben én lerakom a táskát a földre, hogy bele tudjam rakni a rollert, ami ugye sokkal nagyobb felületen fog találkozni a koszos viacolor-ral, az miért jobb, mintha csak a két kerék “koszolja” össze a vonatot? Ami mellesleg kisebb felület, mint az egy pár cipő, ami a lábamon van.
Mávdirekt azt mondta, a felszállás előtt már becsomagolva kell lennie a rollernek, tehát a vonaton becsomagolás nem opció. 🫠
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
fatalista22
tag
válasz Thunderzolee #25460 üzenetére
Nagyrészt sima részen megyek, de a Stefánián például van a stadionnál enyhe emelkedő.
Eddig elektromos kerékpárom volt, de elestem, eltört a csontom, szóval nem szeretnék kockáztatni, hogy magasan ülve megint megtörténik. Nehéz döntés volt, de elengedem a kerékpárt. Viszont rollerben semmi tapasztalatom, de az úthibáktól azért jobban félek, mint kerékpárral -
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #25461 üzenetére
Nem a felület puszta mérete számít.
Rázkódás közben a többi mocsok, ami összejött a roller alján, kerék és a sárvédő között, az már a táskában fog kikötni, nem pedig a vonatot fogja összekoszolni. De igazából azért kell becsomagolni, hogy ha véletlenül hozzáérne a roller az utashoz, a táska külseje minden bizonnyal tisztább, mint a roller.
-
PociAti
senior tag
válasz fatalista22 #25462 üzenetére
Szerintem kerékpár sokkal stabilabb és biztonságosabb jármű, mint az e-roller. A kis kerekek könnyebben elakadnak mindenféle úthibában, és bár az ülés adhat némi stabilitást, de az egész geometria kedvezőtlenebb. A lassú tempó, és az alacsony "alvázmagasság", ami segíthetne kisétálni / kibukfencezni egy balesetet, de összességében a roller sokkal veszélyesebb jármű.
-
fatalista22
tag
válasz Thunderzolee #25460 üzenetére
Kukirin M4PRO talán jó lenne?
-
DigitXT
félisten
válasz fatalista22 #25462 üzenetére
Eszeveszett gyorsan felejtsd el a rollerezést, ha a kerékpártól már félsz:
100x veszélyesebb, a kis kerekek miatt jóval nagyobb a bukás esélye.
(Én is csonttörést szenvedtem a legutóbbi balesetemnél... és ha valami,
akkor esetleg kerékpár, vagy a motor marad a jövőben. Roller kizárt...)Ui: tudod mit mondtak a mentősök, mikor megtudták, hogy rollereztem?
Konkrétan, hogy be kéne tiltani, annyi durva balesettel találkoznak. -
fatalista22
tag
válasz fatalista22 #25462 üzenetére
Évente 5000 km-t használnám, s úgy gondoltam olyan kellene, ami 3 évig elmegy úgy, hogy évente nagy szerviz, fékcsere lenne, akár egy kerékpárnál
-
addikt
válasz fatalista22 #25467 üzenetére
Ez egy Kugoos csoport, csak sajna a neve nem az.
Az Admin meg ismeri a típusokat, és segít beszerezni is, ugy tudom külföldről is akár, (nyilván akkor ők nem vállalják a garit).Nem ismerem a Kugoo termékpalettáját, inkább neki írj. Mondd, h nem a régi Kugookat keresel, hanem az új Kugoo Kirinek (KuKirin) közül ajánljon.
A Kugookhoz lehet ülést is venni.De én is azt mondom, h ha a kerékpártól félsz, a roller kicsit veszélyesebb szerintem. Pláne ülve.
Sokat kell majd gyakorolnod, legalább egy Limeot bérelj ki némi gyakorláshoz, lehet hiába veszel rollert, egyáltalán nem jön majd be. :/A kis kerekek miatt óvatosan kell menni vele. Én pl mindig ugyanazokon az útvonalakon használom, így ismerem az utakat, hol van kátyú, csatornafedél, egyéb úthiba, de ismeretlen úton jóval óvatosabban megyek.
Ha bicikliúton tudsz menni majd vele, az némileg biztonságosabb, mint az utak széle az autók mellett.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
gabe_
őstag
-
pescara
aktív tag
válasz fatalista22 #25467 üzenetére
Ilyen nincs rollernel, hogy nagy szerviz, nem auto. Akkor kell szervizelni rajta valamit, ha elromlik. Az meg foleg hasznalattol fugg, hogy milyen gyakran kell hozzanyulni. Ahogy irtad, hogy taknyoltal a bringaval es megijedtel, akkor ahogy masok is irtak, ez a legrosszabb valasztas neked.
-
Peaceliker
őstag
válasz fatalista22 #25459 üzenetére
300 ig szinte semmi nem tud ekkora hatótávot, vagyis max ecoban (15-25el).
300 ig g2 max esetleg bele tud férni, de sokkal veszélyesebb, mint egy bringa."Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz polo493 #25470 üzenetére
Ez így van, egy csomó balesetet két ember hoz össze, és ilyen interakció
bizonyosan kevesebb van egy minimális forgalmú kisvárosban. Viszont!Egy dolgot nem szabad elfelejteni, ha kerékpár/roller összehasonlításról
van szó. Nevezetesen előbbi egy megszokott látvány az úton, jó esetben
a többi közlekedő tudja hova tenni, és helyén kezeli, utóbbi viszont sajna
nagyon sok esetben egy kivilágítatlan gyalogos: kicsit gyorsabban halad.És akkor ez még csak a közlekedés része, amit viszont nem érdekel sem
forgalom, sem a város/falu mérete az a fizika... Adott úthibán egy 26"-os,
manapság már kicsi kerekűnek számító MTB ha röhögve át is megy, már
egy átlagos roller kerék elakadhat. Szvsz senki se tudná megmagyarázni,
hogy a roller biztonságosabb, mint a kerékpár. (Főleg nem egy olyan, ami
hírhedt arról, hogy törik, mint a ropi. Kétszer estem pofára Kugoo S1-gyel,
úgy, hogy egyik sem az én hibám volt. Kerékpárral ilyen fel sem merül.)Konklúzió: aki fél kerékpározni, mert azzal elesik, NE vegyen rollert. Soha.
(Olyan magabiztosan mennek minden védőfelszerelés nélkül, mert CSAK
25 km/h a végsebesség, aztán egyszer nem adja ki és viszlát fogsor stb.) -
BitRider
aktív tag
válasz fatalista22 #25462 üzenetére
Iszonyat különbség van a kettő közt. Nekem eroller után felüdülés visszaülni a sima kerékpárra, mert azt csinálok vele, amit akarok. Sokkal kényelmesebb, biztonságosabb, jóval nagyobb sebesség mellett is.
Balesetkor az szokott nagy törés lenni ( ) , ha nem ülsz utána egyből vissza arra a járműre, amivel a balesetet elszenvedted. Az ellenérzésed csak pszichikai, amit idővel egyre nehezebb legyőzni. Én, amikor autóval találkoztam és összevarrták a lábam, még aznap bringáztam tovább, így nem maradt bennem trauma. Eszembe nem jutna, hogy a bringa - mint műfaj - volt a hibás.
Magyarán: kjúrvára felejtsd el a rolizást, mert ezek szerint nem vagy nagy kétkerekűs, és a kettő közül a roli a veszélyesebb érzésre és valójában is. Használgasd szépen a városi rolit tesztként: 1500 forint a TIER előfizetés havonta, hogy ingyen tudd feloldani utanként, az pár alkalom után megtérül. Az egy stabil, nehéz dög, de működi (a Lime és társai hulladékok). Viszont hiába tetszik meg, 300-ért nem veszel még csak hasonlót sem, ami ezt a robosztus érzést adná. Libegnek jobbra-balra, kihúzzák magukat alólad stb.
[ Szerkesztve ]
-
Kopi976
friss újonc
Sziasztok! Vettem egy joyor x1 roller. Eredetileg egy 36V 10ah-s akksi volt benne, de az előző tulaj szerint kiszolgálta magát, vett bele másikat. Utólag derült ki számomra hogy egy sokkal kisebb 3,6ah-s akksit raktak bele. Nem tuningolni szeretném, csak hogy tudjon 25-30km-t menni egy feltöltéssel ezért hirtelen felindulásból az Alin vettem egy 36V. 100Ah-s akksit amit hosszas levelezés és adategyeztetés után ajánlott az eladó. Mivel nekem a csatlakozót is át kell szereljék xt60-xt30 ra , ezt is megcsinálják. A kérdésem az laikusként hogy egyáltalán belerakhatom-e a 100Ah-sakksit a 10-es helyére. Okoz e gondot a motornak. Azt írta hogy 42v s töltővel tölthető de elvileg van saját töltője. Méretileg megfelel. Mellékelek egy képet az eredeti és a vásárolt akksiról. Válaszodat előre is köszönöm.
-
addikt
válasz Kopi976 #25475 üzenetére
Jézusmária.
Nem tudod visszamondani?
Először azt hittem biztosan 10Ah-s akksi, csak lehagytad a tizedesvesszőt, ~pontot, erre kiderült, h te valóban egy 100Ah-s akksiról beszélsz.
Nos, nem akarok én lenni az, aki elmondja a kölyköknek, h a Mikulás nem létezik, de az egy "hamis" akksi lesz, mert nincs olyan, h 100Ah-s akksi olyan méretben és árban, ami befér egy 10Ah-s helyére.Köztudott, h Aliról nem jó akksit rendelni, mert azok olcsó cellákból állnak, sose tudják a rájuk írt adatokat. A márkás cellákból meg nem lehet ekkora akkupackot építeni ilyen kis méretben.
Akksit akksi építő emberekkel kell építtetni inkább, akik értenek hozzá, és teljesen megbízható akkupackok raknak össze a kívánt kapacitással, adott maximális méretben.
https://www.facebook.com/groups/Li-ion magyar csoport/?ref=share
Itt van pl ő is:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Kopi976 #25475 üzenetére
Hogy egy klasszikust idézzek: "Ezzel konkrétan átbasztak..."
Az se volt normális, aki egy 10 Ah akku helyett csak 3.6 Ah-t
rakatott bele, hiszen reális 20-25 km helyett maradt 6-8 km...
Miközben a gyenge kínai cellák szarrá vannak így terhelve.
(És akkor 19-re húzzunk lapot, hogy ugyanabban a méretben
majd el fog férni 10x akkora kapacitás? Hát nem fog: kamu.)Egy nagyjából 2x-es szorzó képzelhető el "szar" és a "csúcs"
lítium ion akkumulátor között, ha a fizikai méret limitál.
A leggyengébb kínai cellák papíron 2Ah, ám a gyakorlatban
picit kevesebb, a legjobb (pl. Samsung 35E/LG MJ1) cellák,
névlegesen 3.5Ah (nagyjából tudják) között. Ami ennél jobb
térfogat/kapacitás arányt kínál és nem valami drasztikusan
más technológia (vagy legalább más cella méret, pl. 21700)
az mind kamu szar: az ilyet nagyon messziről el kell kerülni!
(Nem csak azért mert hazudik az eladó! Hanem mert a szar
akku pakk potenciálisan tűzveszélyes. Lespórolják belőle a
védelmi áramkört, nem működik pl. a feszültségkiegyenlítés
esetleg a túltöltés védelem, hővédelem. Aztán ha adnak egy
"ajándék" töltőt mellé, ami mondjuk fel van tekerve 43V-ra, a
lakás tűz csak idő kérdése, amikor töltöd. Nem éri meg, na!)Ahogy az előttem szóló írta, ez nem játék, több paraméter is
kell, hogy stimmeljen, ahhoz, hogy biztonságos pakk legyen:
ezekből a kapacitás csak az egyik... Vagy vegyél gyárit, mert
ott a gyártó vállalja érte a felelősséget. Vagy "építtess" olyat,
amiben nem lutri, hogy mit hányt bele a kicsi kínai... És igen,
ha valaki megbízható forrásból dolgozik, és látható, minden,
ami/ahogy a pakkba került, megbízhatóbb, mint bármi Aliról. -
Kopi976
friss újonc
válasz Thunderzolee #25477 üzenetére
Köszönöm, tényleg nem értek hozzá. Még vissza tudtam mondani a vásárlást. Köszönöm a tippeket is.
-
pescara
aktív tag
válasz Kopi976 #25481 üzenetére
En is igy voltam! Eloszor vettem egy olyan rollert, ami mar eleve alkalmatlan volt a tavolsagra amire hasznalni akartam, az emelkedokon ahol jarok nem birt feljonni...stb. Szerencsere lett egy garis baja es visszakaptam a penzt. Kozben talaltam meg ezt a forumot. Sajnos ilyenek vagyunk a tobbseg, hogy elobb megszivja, utana kezd el erdeklodni Orulok, hogy te is jol megusztad.
-
gergo5991
őstag
ninebot g30 max, kint 18-20 fok, 90-95kg között, ebből kb 10km drive mód, többi sport mód
100%-ról 5% ra merült, kb fél éve állt a roller
1500km van benne kb eddig
ha esetleg valaki újat érdekelne, mennyit megy el -
fatalista22
tag
válasz BitRider #25474 üzenetére
Köszönöm. Azt hiszem mélyen belül én is így gondoltam. A döntéssel azért várok egy kicsit, mert én konkrétan elájultam a szívem miatt, ezért estem akkorát kerékpárral. Most kaptam egy kis készüléket, ami ezt elvileg megakadályozza, a kardiológusok sem tiltják a kerékpározást, de el kell hogy higgyem, tényleg nem lesz több ájulás, mert ez a törés nem egy leányálom.
-
DigitXT
félisten
válasz fatalista22 #25485 üzenetére
Neked egy eBike lenne akkor az ideális... azon nem kell erőlködni
ha nem akarsz, hiszen tud segíteni... Annyi csak a baj, hogy "300"
tudjuk mire elég (ha spártai, sokra, de ha ezer forint, semmire). -
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #25486 üzenetére
"Neked egy eBike lenne akkor az ideális... azon nem kell erőlködni
ha nem akarsz, hiszen tud segíteni... Annyi csak a baj, hogy "300"
tudjuk mire elég (ha spártai, sokra, de ha ezer forint, semmire)."Szomorú, hogy ezt kell, hogy mondjam, de ha esélyes az ájulás, akkor potenciális gyilkos lesz, ha kimegy a forgalomba.
Úgy magára, mint másokra veszélyt jelent, és ha felelősen gondolkodik, akkor nem akar megölni, még ha nem is szándékosan pl. egy kisgyerekét szállító anyukát... vagy akárkit.
Speciel én nem szeretnék Vele találkozni, vezetés közben.
Értem már nem kár, de az unokámat szállító kislányomat sem szeretném, ha találkozna vele út közben.
Otthoni munka, privát sofőr (gondolom elérhetetlen), közösségi közlekedés, és gyalog, kb. ezek a lehetőségei.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
alphamooncam
őstag
válasz Peaceliker #25447 üzenetére
"Amit feltétlen csinálj meg, ha már kosntrukciós hiba
A nyakánál van a fedélen 5 csavar (azon a fedélen amiben a töltő portok és kulcsos zár van), azoknak a menetét helicoilozd meg minél előbb, akkor tán nem enged majd el a nyakának a dísz hegesztése "
Előkészület történt, az összes vezetéket felcimkéztem.Menetek nagyon érzékeny helyen vannak a felfúráshoz, meg forgácsot is el kell majd valahogy távolítani, nem volt választásom.
Ha már itt járok esetleges vízkár megelőzés, vagy egyéb szempontjából van itt még valami dolgom?
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
félisten
válasz fatalista22 #25489 üzenetére
Ha ájulás miatt estél, akkor semmi köze a kerékpárhoz.
Ugyanúgy elestél volna egy rollerrel, sőt. Egy autóval meg
letaroltál volna ártatlanokat. Ha továbbra is esélyes, hogy
kifejezett erőlködés nélkül, bármikor képszakadás, sajnos
egyet kell értsek az előttem szólóval, hogy ez kizáró ok.
Nem csak a saját, hanem a többi közlekedő érdekében is! -
Peaceliker
őstag
válasz alphamooncam #25488 üzenetére
Ne menj víz közelébe kétlem, hogy ki lehet 100asra tömítenk, konstrukcióból adódóan 100 helyen bejuthat a víz
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz gergo5991 #25493 üzenetére
Ez csak programozás (és motorkarakterisztika) kérdése...
Ha nem fizikai korlátja van a teljes feszültségnél elérhető
végsebességnek, hanem szoftveres, simán mehet erősen
még lemerült akkuval is. Egyszer rosszul állítottam be a
vezérlőt, egyáltalán nem vett vissza: húzott kikapcsolásig. -
pescara
aktív tag
válasz gergo5991 #25493 üzenetére
En varosban hasznalom, mar reg mertem, hogy mennyit birna, km-ben hasonlo mint a tied, 1200 korul. Legkozelebb feltoltom 100%-ra es jelentek . Mivel sokszor kell megallnom, vagy lassitani, en ugy szoktam, hogy drive modban jarok vele kb 60% ig, aztan amikor erzem, hogy lassul, akkor s . Mondjuk nincsenek komoly emelkedok, kulonben a drive hasznalhatatlan lenne. Igy kb 40km utan szokott 20% ra esni es akkor toltom. En nem munkaba jarasra hasznalom, ugyhogy konnyu tartani ezt .
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz pescara #25495 üzenetére
én melóba járásra akartam most lecserélni a rollert, hát gondolkodom még rajta.. csak azért mentem most ezt a teszt kört hogy lemérjem mennyi idő / táv a meló
de olyan szar az út, minimum egy nami viper kéne oda..
augusztusban állítólag jön ide SK-ba a rolleres törvény, a cseheknél már bemutatták, hát sorba adják el a rollereket..
nami viperek 1800 euró körül vannak használtan pár 100 km-el..
A1-A2-es jogsi kellesz oda a rollerekre állítólag, és tilos lesz úton menni vele.. kötelező bizti meg minden lóf.. -
pescara
aktív tag
válasz gergo5991 #25496 üzenetére
Itt Gorogorszagban egyelore szo sincs semmi szabalyozasrol, de szerintem ez egyszerre lesz unios szinten, amit kb mar mindenki tud, hogy max 25 km,h es kb ott mehetnek majd, mint a kerekparok. Ez tok logikus is, ezek a kiskereku jarganyok arra lettek kitalalva, hogy rovid tavokon kivaltsak az autokat, osszekossenek tomegkozlekedesi eszkozoket...stb. A mai technologia siman megengedi, hogy akar 300km/h ra is kepes legyen egy roller, de akkor sem kozuti kozlekedesre valo. Ugyhogy kar azon aggodni, hogy jogsihoz, meg biztositashoz fogjak kotni, mert az nem oldana meg semmit. Erre mar feltalaltak a motorokat es autokat. Az tenyleg lehet, hogy tok olcson lehet majd hasznalt ,,eros" rollereket venni, mert hasznalati szempontbol nem sok kulonbseg lesz koztuk.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Akinek F2 plussz rollerje van neki is olyan nehezen ment a zárt? Lehet, amikor beüzemeltem, meghúztam ott egy csavart és jobban fogja mint kellene? Vagy kis spré kellene oda, hogy jobban menjen?
Amikor beüzemeltem akkro is elég nehézken ment a zár.
Nálatok hogy volt?
-
pescara
aktív tag
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest