Új hozzászólás Aktív témák
-
buherton
őstag
válasz PociAti #25249 üzenetére
Igen, ők.
Alszok rá, hogy mi legyen.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
PociAti
senior tag
válasz buherton #25251 üzenetére
Én ha morcos lennék, akkor simán visszavinném hozzájuk.
Vagy soron kívül normálisan átcserélik, vagy visszaadnak az munkadíjból. Alacsony színvonalú munkáért alacsonyabb díjazás jár.Ha megpróbálnának lerázni azzal, hogy nincs is jelentősége a menetiránynak, azt pont a menetirány jelölésével lehet megcáfolni. Ha nem lenne jelentősége, akkor nem rajzolták volna rá. (Léteznek szimmetrikus mintázatú köpenyek, ez nem az.)
De előtte jól fényképezd körbe a felnit.
-
Pano
addikt
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy hol tudok rendelni F2 Plus-ra olyan tárolót (nem tudom mi pontosan a neve), amit a kormány belső oldalára tudnék rakni? Arra az oldalra, ami felém néz.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25253 üzenetére
Ebben nincs semmi meglepő, teljesen átlagos történet...
Ha lekorlátoznád valóban 350W-ra, használhatatlan lenne.A feszültségesés viszont nem gyenge, 3V 20A-nél: 150 mΩ
Ha építesz bele nagyobb akkut, több párhuzamos cella, és
megerősített kötések mellett bőven 100mΩ alatt lesz... -
DigitXT
félisten
válasz FingR86 #25256 üzenetére
Szinte biztos, hogy nem, bár nem igazán értem, mi a célod...
A 2p szalaggal kiválóan lehet építeni akárhány s/p akkut, csak
keresztben lell használni. Ugyanaz a 4p-nél vagy 4p-re lesz jó,
vagy csak pazarlóan (szétvágod 2x2p-re, és úgy keresztbe).
(Mondjuk most nem tudom, hogy a 100 cellás hogy értendő, s
milyen formátumban fog megvalósulni. 10s10p az négyzet...
Cikk-cakkos elrendezésben lehet játszani picit. Ez 10s11p lett:
Átlag rollerbe ilyet nem tudsz csinálni, mert nem fér el. Amúgy
16s5p-t építettem még speciális formában. Ránézésre lehetne
éppen 10s8p, de másképp van összekötve. Rézzel megfejelve.)Ha olyan értelemben kérdezed, hogy áramra elég-e, nos: nem
mindegy, hogy nikkelezett acél vagy tiszta nikkel. Utóbbi igen.
Előbbi elég szarul vezet, de kisebb akkuba oké. Vagy ha sok p,
akkor cellánként nem megy sok áram, és akkor is, amúgy meg
több rétegben kell használni, és ha elég lenne 1m egy rétegre,
akkor 2-3 méter kellene belőle 2-3 rétegre. (Nagyjából ennyi.)Ui: a hivatkozott 11p akku is nikkelezett acél szalaggal készült.
Eleve 2 rétegben terveztem, de végül 3 lett: nem bántam meg.
Simán le tud adni 100A-eket max. reklamál a BMS, hogy nono,
sok lesz, mivel ő 80A folyamatost tud... Megrendelésre készült
akku, egy olyan rollerbe, ami 50A alatt fogyasztott csúcsban...
A sors iróniája, hogy visszakerült hozzám, én meg most többet
kérek tőle egy kicsivel, de csak ideiglenesen, gyorsításkor... Ha
végsebességen megyek, ami harmatos 45 km/h, alig fogyaszt.Lehet, hogy rosszul emlékeztem, és ez lett 3 réteg (véletlenül):
Ez egy kisebb 6p akku, de ugyanúgy cikk-cakkos, így fért be...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #25257 üzenetére
Nem tudom, mennyi hely van. A gyári 70x80x300-as méret az szinte
biztos, hogy úgy jön ki, hogy állnak a cellák, és L-alakban van a 6p...Így értem:
1111
1122
2222Ezzel keskenyebb tud maradni az akku. Cserébe másfélszer hosszabb:
ugyanezt játszottam a 16s9p akkunál, ami emiatt brutál hosszú lett.Egy "100 cellás" akkut természetesen kényelmesen meg lehet csinálni
kétszer hosszabb, fele szélességű verzióban. Feltéve, hogy elfér az 5p.11111
11111
22222
22222Ha így tervezted, használható a 4p szalag (természetesen keresztbe).
Másképp nem tudom elképzelni, mire lehet jó a projektedhez.Viszont így meg számolni kell azzal, hogy csak 5x keresztmetszet van:
nikkelezett acél, és nagyobb áramok esetén az nem feltétlen nyerő.[ Szerkesztve ]
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25258 üzenetére
5x20 tartóban terveztem elkészíteni.
mert 11x42cm hely van akkunak.
természetesen keresztben terveztem a szalagozást.
A kezdő 10 cella pozitív és a végső 10 cella negatív resze lenne 2p szalaggal, a többi meg végig 4p-vel.
van még itthon 10m sima egyenes szalag, akkor azzal fogok erősíteni.[ Szerkesztve ]
-
fles1
csendes tag
Az E2 Pro akksija max. sebességen 16 km megtétele után 20%-ra merül (a rendszer szerint még 4.5 km-t el tudna menni ennyi krafttal, de itt már nagyon lassan ment a gép). Mindezt úgy, hogy 75 kg-os vagyok, és itt az alföldön nincsenek emelkedők. A gyártói ígéretekhez (27 km hatótáv, 25 km/h-val) képest, ez kb. 30%-os elmaradást jelent.
Szerintetek ennek az lehet az oka, hogy a 15 fokos időjárás még nem ideális az akkunak? (A gyártó ugyanilyen kondíciókkal, de 25°C-on tesztelte.)
(Beüzemelés óta már 3-szor újra volt töltve, tehát szerintem azt sem lehet mondani, hogy az akksi "nem ébredt fel rendesen"...) -
DigitXT
félisten
A 15 fok már nem kifejezetten hideg, ráadásul az akku terhelve picit
melegíti saját magát is, szóval nem, nem emiatt kisebb mint a gyári:
azért kevesebb mert a gyártó pofátlanul hazudik, és/vagy irreálisan
kicsi terhelés mellett méri a hatótávolságot (mondjuk 15 km/h).
Vagy ha nem, hát minimum vki alultáplált etióp pilótával tesztelve...Ha ugyanazok a paraméterek, úgy még mindig lehet hibás az akku.
Viszont tesztelni csak úgy lehet, ha elmész a kikapcsolásig. Mennyi
százalék maradt/mennyit jósol hátra lévő távnak, semmit nem ér. -
Boond
addikt
válasz DigitXT #25264 üzenetére
Nekem sikerült +1 kmel is elérni, a plusznál (f2) igaz, lehet erős visszatöltéssel vagy normál, már nem emlékszem, sík terpen, kis emelkedő volt. De azt én is észre vettem, hogy 25km/hnál már csak 40 km-ert ír, 20km/nál 55 a megtehető emeleti (és jó esetben gyakorlati, csak az már több órás út és 20-al nem olyan kényelmes, bár inkább unalmasabb. Kerékpár jobban leköt ).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
7650mAh-s akkumulátor.
Ez 20km-t tud 25-ös sebességgel.
Ha 15-el mész, akkor lesz nagyobb hatótávod.
Ha nagyobb hatótáv kell, nagyobb akksis rollert kell venni. Ezt szerintem elmondtam/elmondtuk, minden valamire való roller tanácsadó topicban elmondják Facebookon is.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
Ha olyan körülmények között tesztelnéd a roller, mint ahogy ők tették, akkor valószínűleg neked is sikerülne megközelíteni az ígért 27 km-es hatótávot.
A hőmérséklet is számíthat, de ami igazán fontos, hogy szélmentes idő legyen, ne legyenek emelkedők és ami még jelentősebb, hogy egyenletes tempóban menj. Gyorsításkor kb. kétszeres a teljesítmény felvétel. Például végeláthatatlan kerékpárúton, tempomattal, 100%-os akkuval nullára lefogyasztva kijönne hasonló értékre. Hétköznapi használat mellett (elsősorban a gyorsítások miatt) lényegesen kevesebb tehető meg velük. A tesztelési eljárástól függően megközelítőleg 70%. Ha életszerűbb a teszt, akkor több, ha 15 km/h sebesség és 50 kg-os személyen tesztelték akkor kevesebb. Ja és persze erősen függ a vezetési stílustól, például ki milyen görcsösen kapaszkodik a gázkarba. -
elder troll
senior tag
válasz PociAti #25267 üzenetére
Amúgy egy 10 kg körüli rollernél sokat dob a hatótávon, ha lábbal rásegít a user gyorsításnál. Közel dupláztam a hatótávot az 5 éves ES2-nél, ha hosszabb távra mentem vele. Gyakorlatilag 3 "lépés" után már 17-18 km/h-nál jártam, és minimálisan kellett rásegítenie a 20km/h-s sebességre.
Az új rollerrel már problémásabb a ~24 kg és a magasabb kialakítás miatt.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz elder troll #25268 üzenetére
Ezzel én is kísérleteztem.
Xiaomi és Okai rollerem van, a felépítése miatt a Xiaominál könnyebb azt megvalósítani, hogy pár lépést megyek, sőt futok mellette aztán pattanok fel rá.
Talán megérne egy hatótáv tesztet, csak ahhoz, hogy igazán szép kimutatás legyen mindkét alkalommal ugyanazt a kört kellene megtenni, és sok újraindulásnak kellene lenni.------
Helyette számítással is nagyjából a végére lehetne járni.
Kisebb akkupakkal rendelkező rollerek adatlapja nagyjából ilyen paraméterekkel rendelkezik:
Battery: 5200 mAh | 187 Wh | 36 VDC
Motor power: 300W | peak 600W
Elvi hatótávot 20-25 esetleg 30 km közé teszik (módszertől függően).Ha tudjuk, hogy gyorsuláskor kb. 500-600 W között dolgozik a motor és mondjuk a gyorsítás 5 másodpercig tart ezt még ellenőrizni kellene, akkor már csak 2 adat hiányzik:
- hány elindulásról van szó, és
- mekkora teljesítményre van szüksége normál tempó megtartásához?Ha egyszerűség miatt a hatótávot 22 km-nek, az átlag tempót pedig 22 km/h-nak vesszük, akkor ennek a rollernak az akkumulátora 1 óra alatt merül le. (3600 másodperc.) Ez azt jelentené, hogy a 187 Wh kapacitás miatt kb. 187 W a motor teljesítményigénye, hogy 22 km-en át fenntartsa a 22 km/h sebességet. Ez nagyjából reálisnak is hangzik.
Ha a 22 km-es távon 400 méterenként kellene megállni, akkor az kb. 55 újraindulást jelentene.
Gyorsulások időtartama: 55 × 5 másodperc = 275 s.
Ha 500 W az átlagos teljesítmény az 5 mp gyorsulás során: 275 s × 500 W = 137.500 Ws, és ezt elosztva 3600-al, megkapjuk a 38,2 Wh fogyasztást. Az akku 187 Wh kapacitásához mérten ez elég jelentős érték. Azt jelenti, hogy 22 km-ből levonódik 4,5 km, ha nem egyenletes tempóban megyünk, hanem meg-meg állunk. Majdnem kereken 80%-ra esik vissza a hatótáv.Azon kívül, hogy mindenki esetében elég szélsőséges értékek között mozoghatnak a paraméterek, talán nem tévedtem sokat.
-
elder troll
senior tag
válasz PociAti #25269 üzenetére
Ennyire nem bonyolítottam túl a dolgot, hosszabb távon muszáj volt ezt a verziót erőltetni, mert 5 éves roller hatótávja nem volt acélos (igazából újonnan se).
Ráadásul már elajándékoztam elődöt, így tesztelni sem tudnám, de sokkal tovább bírta, ha lábban rásegítettem. Tisztában voltam azzal, hogy a kigyorsítás viszi a legtöbb energiát, és viszonylag sokszor kellett megállni, ha a belváros felé vettem az irányt (kb a várostáblával egy vonalban laktam, szóval annál távolabb nehezebb volt lakni a központtól). Illetve nem a gép mellett futottam, hanem fél lábbal álltam a rolleren, a másikkal "léptem" hármat. Sokat bringáztam régebben, kicsit aránytalan is voltam miatta (alkar, comb, vádli). Ami nekem 3 lépés, az egy átlag kockának több is lehet. -
fles1
csendes tag
válasz Thunderzolee #25266 üzenetére
Köszönöm, bevallom, ennyire azért nem kerestem vissza a topicban, csak hagyatkoztam a gyártóra (kár volt). Így utólag inkább az Acert rendeltem volna, de mindegy, akkor töltöm 2 naponta... A kisvárosi használat mellett ennyi talán belefér.
-
DigitXT
félisten
Ezt amúgy sosem értettem, miért csak kétnaponta? És az miért baj?
Azzal lehet gyilkolni az akkut, ha nem töltöd, csak ha nullára merült.
Ha kibírna egy töltéssel 4 napi közlekedést, bár a 4. nap szenvedős,
és azon aggódsz, hogy hazaérsz-e pl. egy kis szembeszél miatt, jó?
Én biztos nem csinálnék ilyet. Hazaértem, mehet a töltés. Még csak
gyorstöltő sem kell ilyenkor, szép kímélő módon, biztonságosan.Jó, hát pont rendeltem 10A töltőt, de 38Ah akkunak nem túlzás...
(Lehet beviszem a céghez, ha úgy van, hogy gyorsabban kell kraft.) -
Bandus99
őstag
Sziasztok
Segitseget szeretnek kerni, mert nem igazan kovettem a rollerek fejlodeset.
Gyereknek az ES2-es rollere kezd tonkremenni, szervizben vezerlő hibára gyanakodnak, aminek koltsege 40eFt+szerelés, ennyit nem gondolom, hogy erdemes lenne rakolteni.
Alirol latok durvan 18-20Kert vezerlot, de ebben sem vagyok biztos, mert a kerék is elég kopott elol es nem tudom kulon a gumi cserelhető-e vagy csak motorral egyben?
szóval most ott tartok, lehet kicsi penzert alkatresznek eladom es veszek masikat gyereknek.
A kérdés, látom, hogy vannak rollerek amiknem nem az első kereke a hajtott kerék, hanem a hátsó. Erről mi a vélemény? Ez jó dolog, vagy kerülendő, vagy mindegy kategória?Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
PociAti
senior tag
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Szerintem sem éri meg rákölteni, ha már a gumi is kopott.
Teljesen mindegy melyik kerék a hajtott, nem azon múlnak a dolgok. Mindegyiknek megvan az előnye, pl. meredek emelkedőnél jobb a hátsó hajtás, kanyarodás szempontjából pedig az első hajtás a jobb.
A használt rollerek ára folyamatosan esik, pl. mostani hirdetések között egy 196 km megtett megkímélt állapotú Okai Neon Lite roller - nagyobb testvérre váltás miatt - 80.000 Ft-ért eladó. Tehát 40k-ért úgy vezérlőt cseréltetni, hogy csak a gyanú van meg, és lehet nem is ez okozza a hibát elég drágának tűnik.
-
elder troll
senior tag
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Közel 5 évesen elkezdett rángatni a ES2 rollerem, vagyis random nyomott egy "satuféket".
Utólag rokon szerint csak az volt a baja, hogy koszos volt a "fék kar". Gyakorlatilag szinte csak a gázkart használtam, tempomatból egy gázkar pöccintéssel oldottam meg a fékezést, így nem nagyon volt használva a fékkar. A fékkar kitakarítása után rokon elmondása szerint teljesen megszűnt a rángatás. A gázkar tiszta volt, így arra jutott, hogy a menetszél által kapott porral koszolódott a fékkar, ami használat híján nem tisztult "önmagától".De alapvetően akkor kezdtem el vadászni először az utódot, amikor egyszer dobott egy hall szenzor hibát egy komolyabb esőzés után (inkább vízözön). Hazafele sikerült tengelyig elsüllyedni egy pocsolyában, és egy nap múlva nem egészséges hangot adott a motor egy hall szenzor hibakóddal. Ott is hagytam a gépet, gyalog mentem haza. Másnap még adtam neki egy esélyt, és pöcc-röff indult hibakód és furcsa hang nélkül. De ahogy korábban írtam, elkezdett rángatni (igazából fékezni) a gép.
Az első "lukacsos" gumit aliexpress-ről rendeltem (nem tudom visszanézni a rendelést, így nem vagyok benne biztos, hogy pontosan a linkelt volt vagy sem), sokkal szélesebb felületen érintkezett a talajjal, így sokkal biztonságosabbnak éreztem a kanyarodást vele. Cserébe többet is fogyasztott a gép, de nekem bőven megérte a biztonságosabb közlekedés miatt. Ezt is slick-re jártam pár év alatt, így vettem egy (talán román) webshop-ból egy gyárinak tűnő kereket. Az előzőt az a rokon feszegette fel rá, akinek végül elajándékoztam a rollert, a második eredetinek tűnő gumi viszont kicsinek tűnt. Úgyhogy kidobtam az ablakon ~9e forintot, mert lehetetlen kategória volt felfeszegetni rokon elmondása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Bandus99
őstag
válasz elder troll #25276 üzenetére
A jelenseg gyerek elmondasa alapjan 5-10 perc hasznalat utan jelentkezik, mintha befekezne egy pillanatra lecsokken a sebesseg, de a kovetkezo pillanatban megint megy, mintha semmi nem tortent volna, majd ismet ugyanez megtortenik, akkor mar nem kell percek varni a kovetkezo esetre. sebesseghez sem lehet kotni, mert probalta ugy is, hogy leglassabb fokozatra kapcsolt, de ott is jelentkezett.
Vegulis a fekkarra ra tudok nezni, azt megteszem. KöszönömVan me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
DigitXT
félisten
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Én egyszer hátra raktam a motort, erről a tapasztalataim itt: [link]
Most is hátsó kerék hajtású rollerem van, szeretem: akármekkora
nyomatékot engedtem rá, betapad, hiszen azon van a súlyt.
Erős motor az első keréken nem nyerő. Pálcika rolleren: mindegy.Ui: ma volt az idei első éles bevetése. Tökéletesen vizsgázott...
Külön kiemelném a telefontartót, ami bár drága volt, de az, hogy
ebből soha nem fog kiesni (a másikból kiesett egyszer), továbbá,
hogy kijelzőnek, és adatrögzítőnek, GPS loggernek mindennek is
használva még töltődik is (vezeték nélkül), az... priceless.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25280 üzenetére
Röhögni fogsz, de FB apróhirdetésben láttam meg, és megtetszett.
120K-ért gyárilag is teljesen rendben volt. Noha rögtön beleraktam a
légrugókat, és lecseréltem a féknyerget, de amúgy használható volt...Aztán elkapott a tuning őrület, és végül ez lett belőle, ami... (Drágán.)
Amikor az első ijedtség után megörülsz, hogy "csak" a 30K-s vezérlőd
halt meg, nem a 100K-s motor. Lehetőség bedobni a 100K-s vezérlőt!
Van baj... Mindenesetre volt már benne 48V akku, aztán egy 60V akku,
most újra 36V akku, és ezzel is 50 km/h körül van a végsebesség: elég.
38Ah meg nagyon lazán elég volt egy ~25 km-es céges karikára. Még
talán kibírna egy következőt is, csak akkor már picit lassabb lenne...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Bandus99 #25274 üzenetére
Hátsó talán egy fokkal jobb.
Esős időben, vagy eső után, mikor még vizes minden, nem pörög ki induláskor, mint az első. Persze ha az első se szokott nektek, akkor mindegy.
Mindenesetre a hátsó kerék hajtás semmiképp sem hátrányosabb, ha erre irányult a kérdésed.Milyet vennél?
E2 Pro?
Vagy az F2 sorozatból valamelyiket?
Az F2 Plus akciós Euronicsnál, 185ezer.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Dareiosss
senior tag
Megjött a héten a Segway G2, F40E váltott, de annyira jó gép, hogy a G30Max is eladósorba kerül és jön a másik G2 is. DHgates a G2 és a G30 is.
-
addikt
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, nemrégiben volt egy defektem a hátsó gumiban, és azóta folyton leereszt szép lassan. Megvizsgáltam alaposan és mikor megnyomom kézzel a gumit a felni a pereménél hallhatóan ereszt. Ezzel tudok kezdeni valamit?
(niu kQi2, tubeless)[ Szerkesztve ]
-
Dareiosss
senior tag
válasz pescara #25289 üzenetére
Mivel még hideg van, és a héten jött meg, így nem tudok erre válaszolni, pár hétig még csak ritkán lesz használva, egyik ismerős már több mint fél éve használja, múltkor beszéltem vele nem mondta, hogy bármi előjött volna. Persze a 35 km/h tudja.
Viszont ezt én is akartam kérdeni, be szabad frissítenem? Vagy inkább hagyjam.
De ezért is vártam több mint fél évet a megjelenés óta, hogy esetleg ne az első szériából vegyek, hátha a gyár javít a dolgokon addig.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
senior tag
válasz Thunderzolee #25295 üzenetére
DHGate-ről most mit érdemes rendelni?
Kupon van?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
addikt
válasz geryboro #25296 üzenetére
Ezek nem kuponosak.
Csak simán az Euro-Ft árfolyamtól függ az áruk.
Ritka, h még ehhez legyen valami olcsósító kupon.
Azért érdemes onnét venni, mert ott global verziót adnak, nem "E" verziót.
A global meg G30 esetében másabb motort tartalmaz, illetve 30-al megy alapból.
A G2-es global pedig 35-el megy alapból.
A G30 egyértelműen olcsóbb kintről; a G2 nem olcsóbb, de garantáltan megy 35-öt, míg az idehaza vásároltnál ha új szoftvere van, már nem is lehet módosítani, a régi szoftverrel meg nem lehet frissíteni, pedig az esetleges hiányosságokat (pl melegedett a motor) szoftverfrissítésekkel segíti a gyártó.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Dareiosss
senior tag
válasz Thunderzolee #25297 üzenetére
Minden nap van plusz kupon, kb 30-35 eurot lehet lehozni még az árból. Én 620 ért rendeltem a G2 őt.
-
addikt
-
Raz3raddict
tag
Sziasztok,
Roller vásárláson gondolkozom, tanácsra lenne szükségem, hogy mit javasoltok.
Súlyom 150 kg körül van, elég dombos környéken lakom, hazafelé kb 1 km hegymenet, ebből negyede egy 12%os emelkedő a többi része viszonylag egyenes.
Néztem pár fajtát főleg amazonon ( Ausztriában lakom), de vagy ismeretlen márkát találtam pl. Alltime 500 euró körül 500 w-os motorral, de szerintem az kevés. Árban 700 euró lenne a plafon, de ha azt mondjátok, hogy csak drágábban van, max tovább gyűjtők.Milyen márkát/ típust javasoltok?
Választ előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- Tőzsde és gazdaság
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tudományos Pandémia Klub
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Anime filmek és sorozatok
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen