Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21322 üzenetére
Ja nem, ez nem útra való.. Mondjuk csak ott mentem még vele, de itt "falun"
Ez oda való, ahova pálcikával mész. Csak ott nem 25 el, hanem 35-el mondjuk. Meg gyanúsan nem a mi súlyunk volt a célcsoport Meg persze haza ára brutális. Ha ezt 250 be szórnák nem szabadna fel ennyire az ember szemöldöke szerintem. De 560...pfff
Nem mintha kéne helyette más, kenyérért elmenni jó, meg ha sűrűn le kell lépni akkor kényelmes, mert alacsony. Stabil is a futása szerintem. De nem kapott el igazán. G2 Max valahol már rendelhető jó áron? Haza 320 most hirtelen nem fér bele... Bár most 200 sem, max majd ha eladtam minden gépem (még azt is amit most még nem is hirdetek ).Na szóval nekem piszkálja az agyam. Így, hogy 25 a vége nem kéne, de nem riadnék vissza a szétbarmolásától
"Oh my Goa'uld!"
-
OhYeah
kezdő
válasz DigitXT #21315 üzenetére
Hát én motorral estem 2x akkorát hogy egyikből a mai napig tartó vállsérülésem van ami miatt könnyen kiugrik a vállam - én voltam a hülye nem más miatt történt(fiatal, eszetlen, éretlen voltam és azért taknyoltam)
Én rolleren is fullra vagyok öltözve mindig mikor ráállok - fullface motoros sisak, testpáncél gerinc és vesevédővel, könyökprotektor, térdprotektor, motoros protektoros csúszássegítős kesztyű - láthatóság miatt láthatósági mellény.
Mint a karácsonyfa még nem estem rollerrel, de ahogy írod az ördög nem alszik, és ha ennyivel is hozzájárulok a biztonságomhoz akkor megteszem, mindig
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #21344 üzenetére
Ha mar kerekeztek A csapagyakat mennyi idonkent kell( illik) zsirozni, vagy valamivel (wd40) fujkalni ? Vizben, porban, sarban nem hasznalva. Mindenhol azt irjak, hogy az hozzatartozik a rendszeres karbantartashoz, de pl.a Wd40 rol eleg megoszlok a velemenyek. Az viszont nem eletszeru, hogy emiatt szetkapja valaki a kerekeket, hogy valami rendes kenoanyagot jutasson oda ahova kell, arrol nem is beszelve, hogy akkor automatikusan ugrik a garancia is. Valami otlet?
-
Gardaai
senior tag
-
zoltanz
nagyúr
válasz DigitXT #21193 üzenetére
"Balance-ra rá kéne nézni, mi történik ilyenkor. A BMS kapcsolja le a
töltést, az egyértelmű, csak az a kérdés, hogy pontosan miért teszi."Balance allatt mit értesz? Miközben ki be kapcsol a 3A töltővel lőjek egy képet a cellákról?
Ez amikor a gyári töltő (2A) megy:[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #21374 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Ezt a vezérlőt néztem ki, 30A-s verzióban:
[link]Ez esetben ha fokozatot állítok, akkor valójában a kijelző a gázkarról kimenő feszt szabályozza másképp? Annak a jelét meg le kell párhuzamosítani a 2 "dobozra"?
Akkuról sajnos nem sokat tudok még, azt nem szedtem szét, igazából a mostani állapotot annyival szeretném kiegészíteni, hogy legyen kijelző, sebesség, fokozat állítás...
[ Szerkesztve ]
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #21381 üzenetére
Ismét köszönöm a részletes vákaszt!
Az, hogy mekkora az áramfelvétel, nem a motor hatarozza meg? Szóval minél nagyobb a vezérlő, annál jobban megküldené a motort?! Alapvetően azért keresgettem univerzálisat, mert nem láttam más megoldást. Egyébkén úgy nézem a roller javarészt kugoo G2 pro.Sajnos béna vagyok magamtól találni megfelelő vezérlőt, ezek után főleg, elvesztem
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
hakos1987
őstag
válasz DigitXT #21394 üzenetére
Köszi ismét a részletes választ, így már kezdem értegetni
Az igaz, hogy Kugoo az alapja, viszont a motor vélemenyem szerint a Ninebot G30-é, előre-hátra bekötve egy.
Bolygónk 3 alapeleme: föld, víz levegő... vízzel és levegővel a hülye is tud hűtést építeni, de próbáltátok már földdel?! :)
-
Dudee
senior tag
válasz DigitXT #21412 üzenetére
Köszi!
ami az utolsó részre vonatkozik: ezeket azért már rég megoldották a benzines és a villanyos autókon is. Ott is bármikor van olyan, hogy autópályázol 200km-t aztán megérkezel a hegyekbe. Valamilyen csúszóablakos átlagolással változtat az előrejelzésen.
de amúgy nem lenne hülyeség, mert pár teljes merülési ciklus után még arra is ráadaptálódna hogy hány kilós a user, és mást mondana egy 65 kilósnak meg egy 120asnak. Ezek azért ma már elég egyszerű dolgok. És persze csak közelítés, ez is világos.
-
Aaron14
őstag
válasz DigitXT #21470 üzenetére
Hát, csinál furcsaságokat. Remélem ezt majd valami frissítéssel javítani fogják.
A másik, amit nem értek, hogy vonaton csippan néha úgy magától egyet, kettőt. Olyan, mintha a rázkódás miatt jelezne, de amúgy nem tudok rájönni miért csinálja.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
addikt
válasz DigitXT #21470 üzenetére
Nekem a Lime rollereknél szokott ilyen érzésem lenni. Már rég elengedtem a gázkart, de még szinte gyorsul, a féket meg hiába nyomom, alig működik.
De kb az összes Lime-os rollernél ugyanez volt, amivel eddig mentem.Ennyire nehéz a féket beállítani ezeknél?
Vagy valakik azzal szórakoznak, h "megpiszkálják" a bowden feszességét, és így nehezebben fog?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz DigitXT #21483 üzenetére
Csak az volt a furcsa, h ez Ajkán történt, ahol az elmúlt héten jelent meg a Lime, és gondolnám, h ilyen új helyekre új rollerek kerülnek ki. ES400A egyébként, (nincs a kormány tövében akkupack, csak a trepniben).
Sajnos csak éjszakai sötét volt mindkét alkalommal, amikor mentem vele, így nem láttam, h ezek új rollerek voltak, vagy kopottasak, de mindegyiknél ez volt, h fék alig fogott, gázelvétel meg késett.
És pont ez jutott nekem is eszembe, h mivan, ha váratlan helyzet támad? Neki megyek egy autónak, mert nem engedtem el idejekorán a gázkart, a fék pedig alig-alig fogott?
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Exelsior
senior tag
válasz DigitXT #21536 üzenetére
Nem mert míg nincs szürkület ott a nappali menetfény. Mi sem kapcsoljuk be a tompítottat csak amikor már kell. Sajnos sok a hülye és hiába van szürkület lusták és mennek tovább majdnem sötétben a menetfénnyel pedig már rég kapcsolni kellene a tompítottat. Mi a fogyasztás miatt főként halogén van elöl és LED a nappali elöl hátul. Nappal verőfényes nap sütésben nem látjuk értelmét.Aki nappal sem vesz észre egy autót ott már a szemüvegével is baj van meg a szemével.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
veterán
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #21543 üzenetére
Én is azt tapasztalom, bizonytalan szituációban a másik közlekedő inkább megvárja
mi lesz, minthogy megesküdne rá mi fog történni, és vakon végigviszi azt, amit előre
eltervezett.A járművek fényjelzésre pedig több hiánypótló ötlet született már, ami nem lett meg-
valósítva, vagy csak nem terjedt el. Pl. gyalogos áll a zebrán, jön felé egy autós, és
nem látja mit csinál. Tartja a tempót, gyorsít, lassít. Emiatt szóba került, hogy a fék-
lámpa egy variánsát a jármű elejére is célszerű lenne feltenni. Leginkább színében
nem tudtak megegyezni. Vörös, fehér és a borostyánsárga kizárva. -
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #21546 üzenetére
Én télen néha külső kerékpáros lámpával egészítettem ki a világítást.
Rendeltem többet is Kínából. Egyik kedvenc megoldásom, amikor van egy műanyag kengyel, és abba lehet belenyomni a klasszikus kis zseblámpát. Cree LED, tápellátás: 3×AAA. Ezernyi klónja van. A trükk talán annyi, hogy nem 3 AAA-s elemmel vagy NiMh akkuval szarakodok, hanem vettem pár 3,7 V-os, TR 14500-as Li-ion akkut és hozzá töltőt.
--------
És végeztem egy kis számítást, mégis mennyit fogyaszthat a roller saját lámpája?
Közepes hatótávú Xiaomi 1S-ből kiindulva, mert annak ismerem a reális paramétereit.
Battery 7650 mAh, azaz 275 Wh Li-on battery
Világítás használata nélkül, reális körülmények között a hatótáv: kb. 20 km.
Átlagsebesség kb: 15 km/h, ebből adódik, hogy az átlagos menetidő: 1 óra és 20 perc (1,3333 óra).Lámpa használati idő kb. 1,3333 óra lehet.
Gyári adatok szerint az első lámpa 1,1 W, tehát ez idő alatt az energia felhasználás: 1,4666 Wh.Ha az eredeti értékből, a 275 Wh-ból levonjuk, akkor marad 273,3333 Wh.
Ehhez pedig 19,8933 km tartozik.Magyarán, folyamatos lámpa használata mellett 20 km-es átlagos távon 107 méterrel csökken a hatótáv.
30 km-es hatótáv esetén (ami kb. 45 km-es elvi gyári adatnak felel meg), kb. 150-160 méterrel csökkenne a hatótáv folyamatos lámpa használata mellett. Röhejesen kevés! -
veterán
válasz DigitXT #21551 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Kéziféket max akkor húzok, ha lejtős területen vagyok, de akkor nyilván a sebesség is ellentétes a gurulás irányával. Mindig meglepődök, mikor vki megáll egy sík egyenes terepen és izomból betépi a kéziféket, nyilván a gomb benyomása nélkül. A többi ugyan ez kivéve a lámpa és addig nem teszek ki indexet amíg nem néztem körül, de nem vagyunk egyformák.
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21551 üzenetére
Főleg az a stroboszkóp funkció hasznos
Egyetlen egy bajom van wari lámpával. Hogy ha bekapcsolt állapotban hagyom, gép ki-be kapcs akkor a következő funkcióra vált béna... Szóval ha állandóan on, akkor minden harmadik bekapcs esetén 1x ki - be kell kapcsolni a lámpát. Vicc"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6386 üzenetére
A jó öreg hegymenet teszt az új versenyzővel... félig lemerült akkuval, ami
terhelésre már 32V alá is beszakadt, 22A korlátos vezérlővel, 12" gumikon.
(Ezek az S1 Pro méhsejtrácsos gumijára hajaznak/deformálódnak jobban.)
Amúgy indokolatlanul nagy ez a vas, de pont emiatt kényelmes is.
Oké, a perspektíva torzít, nem kisebb a G-Booster. Ugyanakkora.
Nyilván sokkal nehezebb meg erősebb, és nagyobb akku van benne.
Ebben picike 10Ah van, nem csoda ha gyorsan merül. Viszont csak 18 kg
az egész cucc, ami a méretéhez képest teljesen baráti. (És hazahozott az
autószerelőtől. Tehát teljesítette a feladatot. 10% emelkedőn jól lelassult,
ám nem vinnyogott meg semmi, komótosan felvitt. Szinuszos a vezérlője,
talán ezért adta olyan szépen elő még azt is, hogy a 105 kg nehéz neki...)Ui: 3 bar kevés volt a légrugókba a habtestem alá. Kolléga 70 kilója alatt
viszont az volt a tökéletes beállítás. (Ezen felbuzdulva felfújtam 4.5 barra
és alattam is életre kelt. Majd ha fogyok úgy eresztek rajta apránként.)[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21839 üzenetére
És stabil volt még ott?
Amúgy fékezés közben (előző téma) king-ek 90V ot is írnak, akkor is ha már nincs teli az akku. Rohadt para
bkiky01
Állítsd be
Fék nyereg 2 csavarját lazítsd fel, fékkar erősen behúz és húz vissza a csavarokat. Aztán ezt majd ismertelgetni kell. Amúgy egyetlen gépem sem volt még (a 8 ból) ahol ne lett volna valami legalább pici mértékű 8as a tárcsában"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs