Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Tetszetős az ajánlat, nemrég már akciózták a D sorozatot, hasonló áron volt.
Nem akarok ünneprontó lenni, de kolléga szörnyen járt akkor, itt olvashatsz a kálváriájáról a #22065-östől kezdődően.
Elképzelhetőnek tartom, h a forgalmazónak a nyakán maradt egy halom D sorozatú roller, vagy szimplán csak kifuttatják, és tényleg régóta letárolt rollerek ezek.
Nem is ez a baj, hanem amit a support művelt.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Igen, én is ezen gondolkodtam akkoriban mikor írta az esetét. Ezek nem túl régi rollerek, még ha a gyártás megindulásakor is készültek, akkor se merülhetett le ennyire az akkupack, mivel gyárilag feltöltve dobozolják őket be.
Nem csutkára töltve, de bőven tele vannak az akksik, képtelenség, h így lemerüljön.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
500-at írnak.
Érdekes, ugyanúgy ment felfelé a D38 dombon, mint az F40. Ez egy 10%-os emelkedő, ahol a 25-ről kb 20-ra esik vissza a sebesség F40-el, és a D38 is ugyanígy ment felfelé.
Többször is jártam vele arra, ha nincs tele az akksi, akkor is bírta a 18-20-as tempót felfelé.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Dual Mantist nem szabad single módban használni. Az a roller úgy van tervezve, h a két motor együtt tud csak hatékonyan dolgozni, ha csak a hátsóval hajtanál, ez van amit tapasztaltál, túlmelegszik, illetve a vezérlő behal. Sok-sok hsz van erről a Facen a nagyrolleres csoportban, mondanám, h ez köztudott.
Nem érdemes egy kerékkel hajtani, nem lesz a fogyasztás kevesebb, nem lesz a hatótáv több, mert ha nem oszlik el a terhelés, akkor a hátsó motort éri aránytalanul nagy terhelés.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #22685 üzenetére
Mantis.
Most vette, volt róla egy jó ismertető hsz-a.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Ez nem dől el?
Első kerék elfordul oldalra, aztán már dől is az egész, ha épp nem állunk mellette és nem fogjuk meg.Meg hát húszezerért egy százforintos fröccsöntött műanyag? Akkor tartsák meg inkább.
G30-nak vastagabb a kormányrúd, ezt sztem nem lehet rátenni, plusz annak hátul van a súlypontja, ami így felülre kerülne, még könnyebben elbillen oldalra.
Sokszor csukod le a kormányt amúgy?
És nem kattog?
Mondjuk persze ha nincs hely, megértem ha összecsukogatod. Nekem szerencsére nem kell, elfér lent a garázsnál az előtérben bőven.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Milyen rollerhez kellene?
A Wingslightnek van többféle is, adapterrel felszerelve toldanak a kormányon úgy 5 centit.Ez talán még többet:
https://cycl.bike/products/winglights-nextNekem a V3-as van adapterrel, de nemigen jött be, mert menet közben kellene a kormány végénél nyomkodni kisujjal. A balt még csakcsak használgatom, de jobb oldalon pl abszolut nem áll kézre. Vagy a gázkart nyomom, vagy ezt nyomkodom, a kettő együtt nem megy.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Igen, ilyet vettem már én is, de nem szereltettem még be.
Ráadásul mivel olyan idiótán volt fogalmazva a weboldalon, kettőt vettem, de mikor megjött, kiderült, h ez két szett. Majd továbbadom az egyiket.
12V-os.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz INGJOKE #22720 üzenetére
Félmillió. Nem tudom, nem követem.
Alin kevesebbért is felbukkan, de az nem mindig az, aminek hirdetik. Dual helyett simát küldenek pl, szóval ezt érdemes fenntartásokkal kezelni, vagy inkább elengedni.
8"-os kerekekkel ne vegyél, csak 10"-ost, és Mantis Dual névvel illetik.
Bizonyára van sok ismertető róla, most vett kolléga is:
prohardver.hu/tema/roller_topic/hsz_22666-22666.htmlJavíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Kowi84 #22709 üzenetére
Én inkább G2-re cserélném, ha már jobbat akarok. Abban legalább jóval nagyobb az akksi, tuti nem lesz gond a hatótávval. Plusz a motor se kicsivel jobb csak, hanem még egy kicsivel. Index ugyanúgy van mindkettőn, viszont a G30 trepnije még nagyobb, hosszabb, jobb állni rajta, mint egy kisebb rolleren.
Ami az árát illeti, sztem az egyik legjobb ár/érték arányú roller a tulajdonságait figyelembe véve. Ennyiért korábban nem volt ilyen sokoldalú roller, max a Kugook.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz INGJOKE #22725 üzenetére
Mennyi idő alatt szoktad most megtenni ezt a távot?
Gondolom azért vannak benne kanyarok, vagy talán kereszteződés is, ahol még ha épp elsőbbséged is van, akkor se robogsz át nyélgázon, mert mivan ha egy autó nem veszi észre, h egyáltalán nem lassan közeledsz, és kikanyarodik eléd.
Biciklivel 5-7 perc alatt szoktam beérni, rollerrel 3-5 perc (40-50-es tempóval).
Autóval meg kb 10-15 perc, mire az egyirányú utcákból kikecmergek, plusz parkolóhelyet kell keresnem, plusz a parkolóból besétálni a portáig (míg a roller/kerékpártároló a bejáratnál van közvetlenül).
Délutános műszakban, mikor meg tele van már a délelőttösök autóival a parkoló, egyrészt tovább tart helyet találni, másrészt inkább csak a bejárattól még távolabbi pontokon van szabad hely, így még tovább tart beérni.A 15km-t sztem max fél ora alatt megteszed, inkább 20-25 perc körül.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz balintka #22766 üzenetére
Nekem sem volt ilyen opció az app-ban. Nem is értettem, mikor itt írtatok erről korábban, de nem szóltam bele.
85%-ra amúgy sem állítanám, érezhető már, mikor nem teljesen van teletöltve a roller, hanem csak 80% körül van az akksi.Aki naponta többnyire csak keveset használja, annak pont 100-ról teszem fel 80%- ig merül le mindig, aztán erről tölti fel, és így használja a rollert, az folyamatosan egy fürge rollert tud használni.
Ha viszont csak 85%-ig töltené fel, és onnét merül le naponta 10-15-20%-ot, az már folyamatosan egy érezhetően lomhább rollerral közlekedne csak. Nemtudom ebben mi a jó nektek.
Még ilyen 95-97%-ig való töltést megértenék, némi akkucella kímélése szempontjából, de a 85 az már messze van ettől a ponttól.
Egyébként hová ez a nagy akkucella kímélés?
Akik évek óta tolják a rollerezést (pálcikarollerekről beszélünk), többezer km-el a hátul mögött, még csak párszáz teljes töltési ciklusnál tartanak. 500-ig a Ninebot garantálja, h akkor még az akkupack kapacitásnak nagy része rendelkezésre fog állni 75%, ha jól rémlik.
De ez nem azt jelenti, h 500-nál már csak 75% lesz a kapacitás, hanem az ő számitásaik szerint akkor még mindig minimum ennyit fog tudni az akksi. Viszont a gyakorlat meg azt mutatja, h 500 töltési ciklus után is 100%-os kapacitás közelében van még az akkupack.Inkább azoknál jellemző a degradálódás, akik nagy hidegben is kint tárolják pl télen, illetve hát kis akksis rollerrel járnak, és ezért azt folyton feltöltik/lemerítik, így néhány év alatt elfogyhat nekik az 500 ciklus.
Akiknél csak néhánytíz százalék fogy naponta, és azt töltögetik vissza, 100-ra, azoknál nagyon sok évig nem kell az akksi miatt aggódniuk.Persze, jobb a cellának, ha nincs feltöltve teljesen, több ciklust bír, de a gyári beállitások már eleve úgy készülnek, h a BMS nem tölti túl a cellákat egyáltalán. Kár ezt még lejjebb állitani.
A G30 esetében egy teljesen feltöltött ciklussal vegyünk 40km-t, h ennyit lehet elmenni.
100szor teljesen feltöltve az akksit (100 teljes töltési ciklus) tehát 40x100= 4000km-t lehet megtenni.
500szor teljesen feltöltve 20.000km-t lehet megtenni.
De ha csak 30km-t számolok egy teljes feltöltéssel, akkor is 15.000km-t lehet megtenni, mire elérnénk az 500 ciklust.Aki meg évi 1-2ezer km-t megy, az 10 év alatt se éri el ezt az értéket.
Amikor átalakíttattam a rollert, a Xiaodash került rá, ebben van ilyen állítási lehetőség, de ezt sem piszkálgatom, mert minek. Beállította aki összerakta a rollerem, ezt is megbeszéltük anno, rákérdeztem, nincs túltolva a töltöttség csakazért, h több áram legyen az akksiban, és "jobban menjen" a roller.
Ez inkább a kínai vackokra jellemző, ahol a kicsi akkupackokat így próbálják ellensúlyozni, h csurig töltik a cellákat, az meg kit érdekel, h emiatt jóval kevesebb töltési ciklust bír csak az akkupack, mint egy márkásabb rollermél.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz fatalista22 #22781 üzenetére
Ha bent tudod tölteni, akkor rendben lesz.
G30 lenne neked ideális, az tud 30km-t simán, csak gondolom nem 200-ért akarsz rollert, csak 120-ért.
Töltőt sose felejtsd el.
Vagy vegyél egyet pluszba, egy otthon, egy meg munkahelyen legyen.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #22786 üzenetére
Nos, G30P 30-al megy, nem 25-el, így mindjárt több a fogyasztás. (15km-es távot pl csak gyorsabban letud az ember, mintha csak 25-el tud menni.)
Nem tudom mennyit menne el, mert sose mentem vele annyit, h alig maradjon benne pár százalék.
Azon kívül mikor megjött, vagy két hetet használtam csak, aztán vittem átépíttetni 48V-osra.65km-t írnak, 40-45lehet ideálisan nyélgázon átlagos számú fékezéssel, gyorsítással. Ennyit szoktam olvasni másoknál is.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Szergej1986 #22792 üzenetére
Nem módosított szoftver volt a rolleren a frissítés előtt?
Használtan vetted? Vagy boltból?
Mennyi volt a végsebessége eddig?
Rendszámtábla tartós a hátsó sárvédő ív?Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Szergej1986 #22800 üzenetére
G30E
Köztudott, h nem érdemes frissiteni a rollereket, sokan jártam már úgy, mint most te.
Kár volt frissíteni, úgyse lesz jobb a roller, nem kerül rá index a frissítéssel, nem fog több km-t elmenni, nem lesz gyorsabb, stb, felesleges frissíteni.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz erdosphoto #22810 üzenetére
Tudtommal ez a G2-es első teleszkóp nem sikerült valami jól, nem? Oldalra kileng.
Azért 40-50-es tempónál nem valami fain.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #22812 üzenetére
Ezért kérdeztem anno, h a G2-re esetleg a Sharkot rá lehet-e előre tenni, mert ha a hátsó jó, akkor elöl Sharkkal használva egy tiptopp roller lesz az a G30-nál jelentősen erősebb motorjával, főleg miután végre meglesz hozzá a szoftveres sebesség mod.
Feltételezem, ha a G30 gen2-es motorja 35-38km/h-ra képes, akkor a G2 motorja még többet fog tudni, és nem kell átépiteni 48V-osra az egész rollert, maradhat a 36V-os rendszer.
Ezek szerint másnak is eszébe jutott rászerelni egy jobb első-lengéscsillapítót.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz yoshi77 #22814 üzenetére
Inkább márkás rollert vegyél, ne ilyen noname klónt.
Miért mindenki mindig mindenből a legolcsóbbat akarja megvenni?
A noname Xiaomi másolatok külsőre jónak tűnnek, és a specifikációs listájuk is gyakran vonzóbb a Xiaomikénál, de pl a Xiaomi 300Wattos motorja erösebb, mint a klónok 350W-os cimkével ellátott motorja.
A "defektmentes" kerekek meg... Hát jó, persze, h az, mikor tömörgumis a kerék.
Ami a fő különbség szokott lenni, az csak szétszedéskor derül ki: az elektronikai alkatrészek, vezérlő, kábelek, csatlakozók sokkal gyengébb minőségűek, akkupack noname cellákból áll, ilyesmik a klón rollerek jelkemzői.Megveheted, sokan használnak ilyeneket is, te dolgod, de ilyen, h pro nem létezik (csak az ára), kontra van csak inkább.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Silentfrog #22817 üzenetére
A Pro-t is akciózhatnák.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Stukker1987 #22835 üzenetére
Nemigen van mit tanácsolni.
Ne hagyd kint a tűző napon leparkolva.
Ne hagyd kint ha lehet fél napokat mínusz 0 fokban.
Használat után ne töltsd egyből, hanem várj fél órát/órát.Ne ugrass vele, nem akkora terhelésre tervezték, ez nem kerékpár, nem arra való, h padkára le, padkárol fel.
Ezek egy része benne van a kézikönyvben is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
válasz ß3NC33 #22875 üzenetére
A már említett Neon Lite pont jó lenne, csak mivel 192 magas vagy, lehet kényelmetlenül kicsi lesz neked. Nem tudod kipróbálni? Vagy egy Xiaomit? (A Lite kormánymagassága a Xiaomiknál pár centivel még alacsonyabb.)
Itt össze tudod hasonlítani őket.
Emelkedőkön is használnád, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Xiaomi Scooter 4 Go - 115.000HUF
Azaz húzzunk le még egy bőrt a négyes szériáról.
20km/h max sebesség
250/450W motor
Hátsó dobfék
18km hatótáv
8.1"-os méhsejtes tömörgumi
7650mAh akkumulátor
Acél vázhttps://www.xiaomishop.hu/Xiaomi-Electric-Scooter-4-Go-EU-BHR7029GL#
Az egyetlen ami pozitív, az a színe.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz bigrob #22917 üzenetére
Minek kell felesleges dolgokat megvenni?
Ha majd defekt miatt szükség lesz rá, akkor veszel gumit. Hiába veszed meg, ha nem használod fel, elöregszik évek múltán.
Ráadásul ha defekted lesz, beviszed egy roller szervizbe megjavíttatni/kicserélni, ott úgyis adnak külsőt is, belsőt is.Egyébként én inkább váltanék zselés kerékre, ha defektet kapnék, szóval márcsak ezért se vennék tartalékba se külsőt, se belsőt.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
Azért írtam le, h lehetőségként vegyék számításba a szemmel láthatóan laikus emberek, mielőtt elkezdenek "jóáron" beszerezni gumikat Aliról, mert lehet jobban járnak egy zselés kerékkel.
A kérdéseid teljesen jogosak voltak, én is olvastam már többször is több helyen is ilyesmi problémákról, h megvették aztán mégse jó a külső, vagy a belső, mert nem ott van a lyuk, vagy nem olyan a lyuk, vagy nem derékszögű a szelep kivezetés, és beleér a villába, stb; de ebben a topicban kb senki se tudna rájuk válaszolni, ezért érdemesebb megkérdezni Ultimate, RollRide, vagy bármelyik másik rolleres csapatnál.
(Egyébként úgy gondolom ilyen esetekben felnivel együtt cserélném a kereket, és a rolleres szervizben is ezt javasolnák gondolom - illetve az ilyen helyeken van már bejáratott megoldásuk erre a problémára.)Amit DigitXT írt, az meg sztem utópia, köztudott, h mekkora szenvedés egy ilyen kicsi keréken a gumik cseréje, az átlagembereknek még egy csavarhuzó szettje sincs otthon, nemhogy komolyabb szerszámkészlet, vagy ha van is pl imbuszkulcs készlet, nemhogy nem kettő, hanem egy, de az is az olcsó 10centis szárakkal.
Amíg házakhoz is jártam szerelni szgépet, ugyanez volt a tapasztalatom, egy kereszthornyos csavarhúzót se tudtak adni, vagy fogót, egyáltalán nem jellemző az, h szerszámaik legyenek az embereknek.
Évek óta egy épületet üzemeltetek, ahol ráadásul folyamatosan cserélődnek a lakók, és rendszeresen hívnak mindenféle műszaki hibák miatt, a lakók nagy részének semmilyen szerszámaik nincsenek. :/Rollerszervizben 6-8ezer egy kerékcsere pálcikarolleren.
Sztem nem DigitXT nagyrolleres kerekeinel 15ezres szerelési árábol kell kiindulni. A 7-8ezer lehet, h másoknak sok pénz, de erre nem tudok mit mondani, nálam van pénz lóvéra, inkább kifizetem, mint fözögessem a gumit, meg kábelkötegelővel tűzögessem, aztán ha a bénázásom közben megsértem a felnit, mégiscsak vihetem szervizbe az egészet.
Ami a várakozási idöt illeti, amíg a roller nem volt meg, is jártunk valahogy, ki kerékpárral, ki autóval, hát a defektjavítás idejére vissza lehet térni a korábbi közlekedési módhoz.Szóval sztem ez ennyire nem fekete és fehér, ezt mindenki maga tudja eldönteni, h kerékcseréhez hogy áll hozzá, de egy laikusnak nem árt előtte elmagyarázni, h pl kerékpárszervizesek egy része a mai napig nem vállal roller keréken gumicserét, mert akkora szivás tud lenni nem hozzáértő kezekben a roller-gumicsere.
Van aki ügyesebb, van aki inkább kihagyja ezt a mókát.Szerk:
Pont ma láttam egyik Facebookos rolleres csoportban egy kérdést, h defektes F30 hátsókerekét hol tudják cserélni, vagy javíttatni, illetve látókörükben van egy használt F25 külső gumija, az jó lesz-e rá, és hát rajtam kívül senki se volt képes megírni nekik, h nem lesz jó, mert az F sorozat legkisebb modelljének a kereke belső gumis, az F30 meg zselés.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
-
addikt
-
addikt
A kisebbik lehet a már ajánlott Neon Lite.
Nagyobbik meg ha minél nagyobb hatótáv kell, akkor G30 DHGateről ~210ezer, ráadásul ez global verzió (G30P), 25km/h helyett 30-al megy alapból.
Inmotion S1 hasonló tudású, szintén DHGateről kb ugyanennyiért.
Illetve a G30 utódja, a G2, ezt is irták már feljebb.Itt össze tudod őket hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Peaceliker #23014 üzenetére
G2-re előre a Sharkot rá lehet tenni már most is.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz _Balee_ #23012 üzenetére
V-settet el is adtad?
Hát használd kis sebességgel, azt kész; ahogy feljebb is javasolták.
Vagy nem értelek. Megsérültél, ez oké, félsz egy ujabb esettől, ez természetes tudat alatti emberi reakció.25-el közlekedő roller szerintem veszélyesebb forgalomban használva (ut szélén). Persze ha van bicikliút, akkor rendben van.
G2 jó roller.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Ciccuka #23010 üzenetére
"...az a tapasztalat, hogy 300 ezer forint alatti rollerek valós hatótávja 60%-a a gyárilag megadottnak..."
Ez köztudott.
A gyárilag megadott hatótávot úgy számolják, h 15km/h-val haladva, Eco módban, 75kg-os súllyal, teljesen egyenletes sebességgel (gyorsítások nélkül), szélcsendben, sík terepen, 20C°-on - ez a szabvány.
De a felhasználók többnyire 25-el haladnak, a fogyasztás pedig nem lineárisan nő a sebesség növelésével, hanem exponenciálisan.
E=1/2*m*v^2 Mivel a mozgási energiában a sebesség négyzete szerepel, a sebesség növelése ilyen arányban fog több energiát igényelni.Már a kezdet kezdetén jöhetett volna egy EU-s szabályozás erre, h tessék megadni a végsebességhez tartozó (20, 25, 30km/h) hatótávot is, az már közelebb lehetne a valósághoz, akár különböző testsulyokhoz (60-70-80-90-100kg) kiszámolva, és egy táblázatban kellene feltüntetnie a gyártóknak. Az EU-ban csak így lehetne forgalmazni.
Egyből nem lenne annyi félreértés.
De hát ez nem fontos, csak az, h a paradicsom mekkora átmérőjű legyen.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz pescara #23038 üzenetére
"Csak azt akartam mondani, hogy azok a gyari adatok siman realisak, nem igaz az amit nehanyan irnak, hogy kamu es csak a 60% aval kell szamolni."
Szerintem tévedsz, senki nem mondta, h kamu, és csak 60%-ával kell számolni.
Köztudott, h a hatótávot 15km/h sebességgel mérik, így a gyári hatótávok valóban reálisak.
Viszont egy laikus ezt honnét tudná?
Még a bolti eladók (Euronics, stb láncokban) sem teszik hozzá, mikor valaki megkérdezi tőlük, h 30km-es hatótávhoz melyik rollert ajánlják, h oké, ez visz 30km-t, de csak 15-ös tempóval. Nem, simán rábeszélik egy Mi 3-ra a 30km-es hatótávú rollert kereső vevőt. :/
Fel se merül, h ezt csak akkor fogja tudni, ha 15-el szüttyög.Viszont az emberek nagy része nem 15-el, meg 20-al gurul D-ben, hanem S módban használja a rollert, és többnyire addig gyorsul, míg a roller engedi, azaz 25-el megy.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
Persze, h le merem. Kerékpárt is kint hagytam korábban ugyanígy lezárva. Míg bemegyek egy-egy üzletbe, bankba, posta, stb, lezárom, és ott hagyom.
Többnyire az üzletek előtti területekre, biciklitárolókra mindenhol néz kamera.
Jól írták itt feljebb, az alkalmi tolvajokat elriasztja egy sima zár, azért az még nem jellemző, h attól kelljen félni, h erővágóval járják speciális csoportok a városokat, és lopkodják a rollereket.
A tolvajok többnyire alkalmi tolvajok, és csak azt viszik el, ami nincs lezárva.
Ha le van, nem foglalkoznak vele.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz TayRol #23046 üzenetére
Inkább az Okait ennyiért.
Én ma már nem vennék 250W-os motorral rollert.
Hány kiló vagy?
Milyen magas?
Emelkedőkön is használnád, vagy csak szinte teljesen sík terepen?
Mekkora hatótáv kellene?Ezt esetleg átnézheted.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
A Monorimes GPS az mennyire jó?
https://monorim.hu/termek/monorim-g16a-gps-nyomkoveto-minden-elektromos-jarmuhoz/Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen