Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
A kocsi erzesre ugyanaz, de nem gyorsultam 2 secet tegnap ota..
Lehet a palya allapot javult, tobb digitalis gumit hordtak fel blablabla..Piszok jo ez a game. most pihizek egyet, este bevallalom az 1h 50m hosszu versenyt
Allitolag rendbe hoztak a gridet, mindneki onnan indul, ahonnan kene. -
tusi_
addikt
Szvsz tortent vmi fizika valtozas.
Pözso 1.49 kozepe
Porsche 1.48.506 Sebringen es meg van benne keves, el kene talalni a felgumizott ivet, kulonben nincs tapadas. Igy shortshiftelni kar par kanyarban es nehezen indul meg a bode alacsony fordulatrol.
Amugy 100%-on a 48.506 az 5. helyre eleg, de legalabb a leggyorsabb Porsches voltam, Estre ment a levesbeTusi urnak kilog a ..., de a szaja az nagy
-
-
válasz
bence1885 #291 üzenetére
Jó sok minden van benne, ha 2 hetente jönne mindig egy ekkora javítás, fél év alatt gatyába lehetne rázni a játékot.
Amúgy 1-2 autónál láttam, hogy belső nézetben nem pont középre esik a kormány a képernyőn, ezt jó lenne ha javítanák, mert az ülés pozíciót nem lehet oldal irányban mozgatni. -
bence1885
aktív tag
Ma jött agy majdnem 8gigás patch a játékhoz nézzetek rá milyen lett.
-
Jó de ezek a pattogások a valósagban az autóval együtt vannak, amiben benne ülsz, szóval az egész tested mozog vele arányosan, ami nem annyira zavaró.
Viszont otthon a szimben ülve a cockpited nem mozog, csak a képernyőben a játék, és ezért brutál zavaró a sok rázkódás.
Ezért kapcsolják ki az emberek 95%-a, és a maradék akiknek be van kapcsolva, azok meg motion riget használnak.
Nyilván mindenkinek szíve joga úgy használni ahogy akarja, de én nem látom értelmét, meg zavar is. -
tusi_
addikt
Ugy ertem moddok. studio 397 tutti nem rak bele IMSA conetntet, mert licenszelt a game.
De egy Modder, pl rfactor2 bol siman bele hajit egy Daytona-t, Mosportot, Long Beachet, Watkins Glent.... Megy egy Acura-t ha lehetIzles kerdese, nekem kifejezettem tetszik ez az authentikussag a pattogassal. Ha mar nem lehetek versenyzo, legalabb eljem at megkozelitoleg ugyanazt. Tegnap nezelodtem a kocsiban VR ban jobbra balra es egy pillanatra elfogott az erzes, hogy ott megyek Sebringeben, ahogy neztem a fedett sarvedoket
-
Be lehet kapcsolni, csak 1-2 videót láttam, ahol nem Sebringen mentek, és sok volt a pattogás más pályán is. Én ezeket nagyon levettem, bár nyilván ezek máshogy viselkednek mint egy GT3-as autó.
Tuti fognak jönni autók meg pályák, mert nem tudom elképzelni hogy ennyiben hagyják ahogy van, és csak a bugok lesznek javítva.
-
tusi_
addikt
En neztem Dove-tol guideot, es latom, hogy a celegyenes beforditonal sokat vesztek, mashogy kell venni, mint ahogy en csinalom.
A tobbi kanyart ugyanugy tudom, mint o, csak o jobban megcsinalja.Ki nem kapcsolnam a pattogast, ettol lesz authentikus..
Hidd el, nincs tultolva, az a palya ilyen. Direkt nem aszfaltozzak ujra, mert Sebring az pattog, legendasan.
A Peugeot olyan lassu volt tavaly, hogy a P2-k majdnem lenyomtak, mert ok ground effectesek es nem tudjak leultetni az autot, mert bottomingolna, de ha felkemnyitik a futomuvet, akkor meg elpattog es tobbet van a kerek a levegoben, mint az aszfalton.
Bar ez inkabb meg beton...
A nagy remenyem, hogy a modding community felkarolja a jatekot es belerakjak az IMSA palyakat es a hianyzo kocsikat.. Ugyanugy moddolhato a jatek, mint AC. -
Azok szép idők.
LMP2-nél a féket kell megszokni, Bahreinben szenvedtem vele, mert könnyen lockol, valószínűleg nem szabad 100%-ra tenni a fékerőt. Hyper kocsikkal nincs gond 100%-on, meg a GTE autók is nagyon jók.Nekem kell majd nézni egy track guideot, mert totál ismeretlen a pálya, nem vagyok biztos benne, hogy jó helyen fékezem-e. Életemben először mentem ezzel a játékkal Sebringen, de nagyon tetszik, ez a sok hupli benne állati.
Nekem a pattogás ki van kapcsolva, hogy ne rázza a kamerát, így is van valami mozgás, de az bőven elegendő. Alapon egy kicsit túl van tolva.
-
tusi_
addikt
LMP2 Sebring 1.53.4xx, de van meg benne vmennyi, most kezdtem belejonni, de menni kell csicsizni, holnap galya.
Tul sok feket nyomok, ha csak meglehelgetem es beforditom vele az autot, sokat lehet nyerni. Porsche 963-al 1.50.xxx, az nagyon felos nekem, nem vallalom be vele a kanyarokat. Peugeot 1.52.kozepe, de az eletveszely itt.Ment a vr is, bar meg nem a lexebb, de brutal erzes sebring, alig latni vmit a celegyenes bejaratban a pattogastol..
-
macy
addikt
Naszóval. Már két variáció is van a replay fájlok lejátszására. Itt van a régebbi. Ez nem igényel semmiféle letöltést vagy telepítést, simán böngészőből betölthető a replay fájl, ha el van indítva a játék.
Ez meg itt az új, ehhez le kell tölteni egy alkalmazást. Ezt még nem próbáltam, de mindjárt ránézek. -
macy
addikt
Replay mappában külön el vannak mentve a hotlapk is, kis ügyeskedéssel le lehet játszani játékon belül. Este küldök videót róla.
-
Azért küldtem a videót, hogy lásd hogy veszik a kanyarokat, milyen tempóban, féktávok stb. Ez egy 3:22-es idő.
Peugeot-val én nem mentem, azt csak elírtam az elején.
Porsche, Toyota, Ferrarivak mentem itt.
Tegnap mentem Sebringen, hát az aztán komolyan le van modellezve.
Az jobban tetszik mint a Le Mans pálya. LMP-vel mentem 52 végét, de abban még van bőven.
Szét rázott nap végére -
tusi_
addikt
En vagom le mans-t, rengeteget mentem rajta, 2. kedvenc palyan Nordschleife utan.
Raereztem a kigyorsitasokra, most megy mar, az volt a baj, amit mondtam, nem a felgumizott reszen adtam gazt.
A Peugeot nagyon gaz, de azzal fogok menniNagyon ovatosan kell menni a kerekveton vele, erzekeny.
A tegnapi idomet vhogy nem erem el, pedig erzesre sokkal jobban mentem ma. Lehet ennyivel jobb a Toyota, Ferrrai?Early accessrol annyit, hogy beallitottam egy 36 perces futamot es ott talaltam magam egy 12 oras versenyen.
Majd a rajtnal tomegkarambol, aztan a kovetkezo osszes kaynarban tomegkarambol Szornyu!!Viszont azt kell mondjam, hogy vezetesi elmenyre, ffb, sebesseg erzet, iranyitas... kb mindenben ver nalam barmit is. Ez egy nagyon jo szim lesz, ha elkeszulnek vele.
Contenetre talan keves lesz egyelore, de remelem hamar hozzak a 24es szezont is.
-
Lac-coo
őstag
Esős offline futamot hogy lehet futni ? Akárhányszor elindítom, bemegy az összes AI a pitbe és ott is maradnak .....
-
Porschéval meg a Ferrarival is megvan nekem a 340 az első sikánnál.
Gyorsabb az alap setuppal, ezért a Ferrarinál lejjebb kell venni a szárnyat, ha azonos sebességet akarsz, de kifizetődik, mert rettentő sokat lehet hozni az egyenesekben.Nem szoktam csinálni videókat.
Ja és függ hogy mikor váltasz. Most néztem a Ferrarinál, hogyha majdnem limit előtt váltok, 6-ból 7-be, akkor sokat veszítek vele. 2. piros lednél már teszem a 7. fokozatot. Toyotával is hamarabb kell váltani, mint az első párat.
-
tusi_
addikt
2 Jo monitorom van, mind2 szeles, 34 colos. A normal jatekok a jobbikon mennek lg 34gn850 b, a masik egy LG 34 UC79 vagy mi, de az is nagyon jo, csak a kabel vmi HDMI 1.0-s, az volt megfelelo hosszusagban itthon.
Igazabol csak azert van, hogy a VR-t tamogassak, - elinditas, konfiguralas - aztan kikapcsolom. Most nem tudok VR ozni, barmikor hivhatnak es ruhellem ilyenkor kikapcsolni a gepet es baromsagokkal bajlodniA Porka gyorsabb lenne? Nalam a Toyota volt a leggyorsabb, olyan 335 korul mentem a mulsanon, elso sikan elott.
Nekem is stabilabbnak tunik a Porsche, raadasul az a legnyagyobb kedvencem is, 2 ok, hogy azzal menjek. AMugy porsche default setupban a mittomen mi 160 NM a difinel, talan az a megoldas. Tobbinel ilyen 30 koruli.AI katasztrofa, elso AI versenyemen folyamatosan befekeztek az egyenes kellos kozepen, az a tipikus bunteto fekezes. Ezt mar ugy tunik, javitottak, mert azota nem lattam. Igaz AI-t is visszatettem a defaultra, mert az 5% Agression nem hozott semmit, inkabb rosszabb lett.
-
3:23.1 a Ferrarival, ez izgágább a gyors kanyarokban. Porsche nyugodtabb.
-
Értem.
Én amúgy délután 4-5 fele állítottam be a Practice időt, tehát 49 fokos aszfalton még nehezebb, mint az alap délelőtt 11 óra 32 fokkal.
Most megnézem így mit tud a Ferrari. Annyit észrevettem, hogy a végsebessége lassabb mint a Porsche, így a szárnyat egyel lejjebb vettem.Biztos hogy jó íven mész, nem azzal van a baj, csak akkor korrigálsz, mikor már késő. Az hogy kicsit táncol a hátulja mikor 1-esből kigyorsítasz, az normális, gyorsan korrigálod, és nem veszítesz vele időt.
LMU nagyon jó, fizika terén jobban bejön mint az ACC, de amint elkezdenék Ai-val menni, hát nem valami jó. Online emberek is bevetődnek össze vissza, szóval az sem mókás.
Egyelőre marad az idő vadászás egyedülNeked egy jó kis monitort kellene venni, bár ha VR-ba mész, akkor mindegy.
-
tusi_
addikt
AC ban nekem a fek eletszerubb, mint ACC ban, kb LMU szint. Kanyarodas es kigyorsitas AC ban az 1 pontos gumi modell miatt egyszeru, talan tul konnyu is. ACCben ez jol van szimulalva, akar a kerb, ami AC ban megint szar, alig lehet hasznalni.
Osszesegeben szvsz most ha egy atlagot veszunk, LMU az abszolut szim nalam.
ACC abn is van ez a kigyorsitasi nehezsegem. Most hogy igy belegondolok lehet hogy nem vagyok jo, felgumizott iven es ott lepek oda neki? Ezt ki kell probalni..Sajnos nem tudom feljebb venni az FPS-t, mert ez a masodik monitorom es a kabel egy nagyon regi HDMI, hogy ki lehessen kapcsolni a monitrot, ha VR-zom. 75 HZ felett elkezd villogni a monitor, freesync sem megy..
Mar tervben van a vetel, de meg nemtudom, melyiket vegyem
Holnap vege az ugyeletnek, lehet beteget jelentek es kiprobalom megint. Jo lenne mar a VR support.. -
Én, ACC / AC-vel szoktam játszani, de itt teljesen más a fizika, meg kell szokni.
Sokkal élethűbb a gumi meg a pedálok fizikája.
Green pályán nyilván jobban csúszkál, feljebb kell venni a slip angelt, meg a tc-t, vagy megszokod, hogy még óvatosabban lépj a gázra.
Főleg az első szektorban van 1-2 kanyar, ami elmegy szinte padlón, green-ben az esélytelen, mert elmegy a hátulja.
Azért mentem Green pályán is, 3:25 közepét, tehát van benne több mint 1 sec.
70fps-nél kb a duplája mint 140-150-nél. Nekem 150-220fps között megy a játék. 5-7ms-os késést ír. -
tusi_
addikt
Pedig hidd el, ovatosan huzom fel a gazt. Azt nem mondom, hogy sima ac utan nem olyan volt az elso korom LMUban, hogy amint megerkeztem az exitre, egyenesbe szedtem a kormanyt es pedal to metal. Aztan tusi to gravel
Azota joval ovatosabb vagyok. Itt a videon 30 fok van es heavy az aszfalt, de amint le mansban sima green palya van, mar csuszkalok. A pedal mind a fana menuben, mind a jatek calibration oldalan linearis. Meg arra gondolok, hogy lehet hogy mert 70 fps-en jatszom input lagom lenne? De akkor miert nics p2 vel vagy gte vel?
A gaz allast megnezem majd..
Korabban fekeztem, mert ez volt az elso par korom toyotaval. Most mar latom, hogy az LMH-k hamarabb lelassulnak. Le mansban a Porscheval 130 meternel fekezek a Mulsane elso sikanjanal es ippeg hogy betudok fordulni, kompromittalva a kijaratomat. Ferrarival ugyanott fekeztem eloszor es majdnem megaltam a kanyarban
Mind1, sokat kell meg gyakorolni...
-
Ja hogy ott. Hát az egy rossz beidegződes sajnos. Túl korán lépsz a gázra és nyomod padlón. Szépen kell adagolni. Kigyorsításnál én nem szoktam megcsúszni.
Lehet túl érzékeny a pedálod. Próbáld meg a minimum gáz állást feljebb állítani. Sokszor ez megoldja a problémát.
Michinél láttam hogy Porschén állított rajta, aztán én is megcsináltam azt, Ferrarin alapon hagytam, pontosan nem tudom mi a bánat. Amúgy ő szokott setup útmutatós videót is csinálni. -
tusi_
addikt
Nekem nem fektavon csuszik meg, ott kiraly vagyok. Kigyorsitasnal vagyok amator, egyszeruen nem tudok ugy kigyorsitani, hogy ne bicsaklana meg a hatulja. Mar feljebb tettem a slip angelt, sima tc-t, tc cutot de ugyanaz mindig.
Porschenal 56/44 en vagyok, toyotaval, ferrkaval meg ha tolteni akarom az aksit, akkor 50/50 esetleg kicsit elorebb es hosszabb fektav, hogy toltson az akku. Ha rendben van a toltes, akkor 54/46 es ugy okes. De egyszeruen a kis gazadas nem megy. Dunlop sikan Le Manson, - celegyenes utani sikan - egyszeruen nem tudom ugy bevenni, hogy ne bicsaklana meg. Eloszor a balos vagasnal - nem dob meg a kerekveto - aztan meg a jobbos utan, egyenes kormannyal erkezm az exitre es amint ralepek ovatosan a gazra, mar indul el a hatulja. Michinel nem latom ezt.
Eskuszom csinalok egy felvetelt, mirol beszelek, mert igy nehez elmondani. Sajnos nem latom az inputokat replayben igy nem tudom elemezni sem.Az a fek migracio az mi a gyasz?
Szerk:
[link]
Az osszes kanyarban tul ovatos vagyok, nincs meg a flow, ahogy szoktam vezetni, sokat veszitek. -
Ferrarit majd ma próbálom, de azzal tuti gyorsabb leszek.
Ha megcsúszik a hátulja, akkor tedd előrébb a fékerőt. Porschéval 57-43, meg 56-44 között mentem, nagyobb féktávon, meg lejtős kanyarnál tettem hátrébb.
Fék migrációt 2.0 F-re tettem, illetve a TC, TC out, meg a slipet eggyel kisebbre állítottam.
Óvatosan kell adagolni a féket, mert ha én is jobban megnyomnám amit igényel, kiszalad a hátulja.
Én igen jókat tudok fékezni, tehát nem érzem hosszúnak.
Hosszú egyenes után a sikánoknál azért sokáig lehet maxon nyomni a féket, anélkül hogy ki pördülnél. Erre rá kell érezni, aztán idővel jobb lesz. -
tusi_
addikt
3.26.4 Ferrarival. De a Ford sikan nem a baratom, rengeteg vesztek ott, csakugy mint Mulsane es Arnage corner.
Nem erzem a kanyarokat, mindig megcsuszik a hatulja, pedig most heavyn mentem..
Te nem erzed ugy, hogy a Porschenak sokkal rosszabbak a fekjei?
Mintha hosszabb fekutja lenne, pedig pont hogy konnyebb, mint a Ferka vagy a Toyota.. -
Lac-coo
őstag
Fék balansz elosztást nem lehet valahol átírni, hogy ne tizedenként kelljen tekerni ?
-
Le mans pálya elég élvezetes a sok egyenes ellenére, főleg az utolsó szektor a nagy tempós kanyarokkal.
"Pözsóval" mentem 3:24 elejét, kíváncsi vagyok mit mentek ott. -
tusi_
addikt
Ha vkinek megtetszett a bajnoksag, akkor csak infokent, ma delben tolti fel a wec a Qatari versenyt. 9 oras, de ez lofutty le manshoz, vagy daytonahoz kepest.
-
tusi_
addikt
válasz
Bandit21 #246 üzenetére
Az a virtualis energia felhasznalas. Ez is BOP ben szabalyozott, mennyi energiat (benya es menyku) hasznalhatsz fel egy stint alatt. Ha toyota vagy es szopatni akar a FIA/ACO, akkor ennek mennyiseget alacsonyra szablyak igy surubben kell boxolnod es megnehezedik a versenyed.
-
Köszi mindkettőtoknek.
Amit nem értek még az a jobb oldalt a fuel alatt az "nrg" amit százalékkal jelez.
Az első fél órában azt hittem az az akksi. Néztem is hogy sose fogy el.Aztán jöttem rá hogy bal oldalt az electronics melletti kocsi menübe mutatja igazából az akkut.
De akkor mi az az nrg amit amúgy a setupba is lehet állítani?
-
tusi_
addikt
Na ezt kiprobalom a rugokkal. ACCben is ugy tudtam jol menni, ha loptam, vagy kaptam setupot, magamtol nem tudom mit hova kell es mikor. Csak azt erzem, hogy vmi nem tetszik, de a megoldast azt nem vagom.
Fekezessel nincs bajom, az megy eleg hatekonyan, hanem a trailbrake, ami nekem furcsa. Eloszor is ha felengedem turn innel a feket, akkor hirtelen jon meg a tapadas, kicsit furcsa. Ha viszont csak minimalisan nyomom, hogy raterheljen a kulso iven futo kerekre es jobb legyen a tapadas, akkor is megyek elore - understeer - pedig erzetre 1 cm-t nyomok a pedalon. Ez AC ban tokeletesen mukodott, itt soknak tunik.
De persze csak meg kell szokni.Bandi21
Az lmh-knal 200kw az aksi es elol tolt/hajt, vigyazni kell vele fekezesnel, ahogy Robi mondta. Ha televan, akkor nem tolt es csokken a fekero is.En 80 es 40 kozott valtogatom, attol fuggoen, mennyi van benne. Mint irtam korabban, hypercarnal nem ad plusz teljesitmenyt, csak segit nyalat sporolni.Lmdh nal - vagy USA-ul GTP - nel csak 80 kw van - 50-et lehet eltolni - folyamatosan megy a rasegites es hatul hajt.
Lehet vele taktikazni, de engem annyira nem hat meg, nekem igazabol a P2 lenne az optimalis. Ott nincs semmi, csak 4.2 v8 szivo.
Sajnos kihereltek oket 2021 ben, hogy ne nyaljak fel a plafonra az uj LMH-kat830kg 670+ Le... Most csak 540-ek ha jol emlexem es 950 kilo
-
Az egyik nekem folyamat 200W-on van, a másikat meg állítgatom futam alatt. Főleg induláskor csavarom maxra, mert ha tele van az akksi, akkor az első féktávot tuti elrontod, szóval én igyekszem az elején rögtön égetni.
Futam alatt 60-100 között van, ha sok az üzemanyag, akkor meg maxra teszem, hogy minél több üzemanyagot égessen.
Egyébként pálya függő. Spa-ba jobban eszi az akksit, mint pl. Bahreinben.Az a lényeg, hogy sose vegyél úgy egy féktávot hogy majdnem tele van a töltöttség, mert fékezéskor felmegy maxra, és megúszik az autó.
Ami a beállításokat illeti, gumikeveréket állítok, üzemanyagot, fék nyomást maxra 1-2 autónál, fékerőt, illetve a rugókat. Kicsit tanultam már ACC-ből szóval ahhoz hasonlóan állítom, de nem olyan extrémen.
Az alap setup is jó, minden pályán más és más.
Ha kicsit csúszkálni akarsz, meg kímélni a gumikat, akkor a TOE-t állítsd pozitív irányba egy kicsit.Ne féljetek a fékezéstől, Hoyert is láttam nem egyszer megcsúszni, pedig neki több ezer órája van rf2-ben.
-
Épp írni akartam hogy ma is volt benne fel órám és sikerült 04 ről 02 be lemenni.
Erre 01 meg 58?Az elektromos rendszert hogy használjátok?
Ha 200 kw akkor elfogy a kör végére.
60-80-100? al végig megy talán.
Mi a jobb? 190 fölött ad hozzá amugy is.
Lehet 80 egész körben.
Vagy 200 minden nagyobb egyenes elején, és a kanyargós részen meg 0?Itt van gumi keverék is, lágyat néztetek?
Trail brake nekem se megy jól ezzel (hyper Ferrari). Nem találom a pontot ahol és amennyire jól fel kéne kezdeni engedni.
Vagy túl hamar vagy későn fekezek és blokkol vagy simán csak lassan. -
tusi_
addikt
Igen es eszmeletlen befekeznek turn inen.
Ezen is faraghatnanak, mert en csak offlineoznek.Azert meg messze vagyok toled, de majd gyakorlok. 2 evig nem jatszottam es megerzem
LMP2-t holnap kiprobalom, azzal sokkal magabiztosabb vagyok, meg gte-vel is. Most amugy nem csuszkaltam exiten porscheval, lehet a green palya volt a hibas es a medium gumiAmugy allitgatni erdemes vmit setupon? Vagy jo ugy, ahogy van? Nemtudom mit kell allitani, ha vmi nem tetszik. Kicsit alulkormanyozottabba tennem, nekem tul izgaga a feneke. Elso par korben driftelve vettem be a la sourcet es a bus stoppot, persze nem igy volt tervezve
-
Szép idők
Nekem még tegnap sikerült faragni 58.7-re, de még érzetre abban is van.
Toyotát egálba érzem a Ferrarival, de azzal még nem mentem sokat.Pár versenyt lenyomtam az AI-val, bosszantó hogy a kék zászlót figyelmen kívül hagyják. Illetve ha vezetem a versenyt, akkor tud mögöttem jönni, de ha ő áll előre, akkor a féktávokat meg nagyon óvatosan veszi, és te meg rá esel, szóval nagyon furán mozog az AI.
-
tusi_
addikt
Na kiprobaltam, toyotaval 2.01.267, Porscheval 2.1.4xx
Unrealisztikusan gyorsabb a totoja valamiert, de szamomra vhogy vezethetetlen. Minden korben hozok vhol egy masodpercet, amit aztan elbukok mashol. Legfokepp a buszmegalloban, nem latom a virslit es atmegyek rajta.Nekem a Porsche sokkal jobban bejon- amugy is hatalmas Porsche fan vagyok - viszont az lassabb, vhogy a fekek nem az igaziak, jo 20 meterrel hosszabb a fekut.
A Trailbraking nekem nagyon furcsa meg, a Bruxellesben es a noname kanyarban mindig elfekezem, pedig alig nyomom a pedalt. Sajnos replayban nem latom a pedal inputokat, nem latom, hogy mennyit nyomok ra.
Jo lesz ez, sokat kell gyakorolni. -
80 alá nyilván ne menj. Ferrarit meg a Toyotát én 100%-on használtam. 54-es fékerővel, nagyobb féktávon meg hátrébb tettem.
Nagy féktávoknál meg maxra taposd a féket, és utána mehet a trailbraking. Hideg gumival nyilván nehezebb, azért kell neki 3 kor legalább hogy magabiztosan tudj menni.
Ferrarival már kivezető körön tudok úgy menni, mintha mért kört mennék. Tehát van tapadás. -
-
Lac-coo
őstag
Nekem a fek azért nem 100% , megbirkozok vele, de szerintem a fektav végén már nevetségesen pici fekero kell...mintha gurulnék a piros lampa felé....
-
-
Porschet is megnézem majd. Vicces hogy az LMP2-ben csak 1 autó van.
LMU után mentem egyből egy ACC Spa-t, hát az FFB az ég és föld. Most van jobb fizikához hasonlítani az ACC-t, és értem mi a különbség. Most a GT3-as autókkal, olyan mintha lassított felvételben játszanék. -
Megnéztem az LMP2-t, 2:05 eleje, tehát 6 seccel lassabb vagyok mint a Hyper.
De ezt sokkal könnyebb vezetni, viszont teljesen máshogy kell vele fékezni. Ha a féket megszokom, lazán 1 sec benne lenne. 10 literrel mentem ezt a kört, össz volt benne 5 köröm. Nyilván neked könnyebb mert sokat mentél már vele -
-
macy
addikt
Tegnap néztem egy fickót, twitchen streamelt, 2.13,8-at ment Spa-ban GTE Ferkával. Mondom oké, az csak 6 másodperccel jobb mint az én legjobb időm
-
tusi_
addikt
Na ja, f1 is ilyen, amiota megjott a hybrid. Erdekes lesz 26-tol, ha kikerul az mguh, akkor meglatjuk majd ki a legeny a gaton
Ha televan az akksi, akkor nem fekez elol szinte semmit, a fekek itt alul vannak meretzve, mert a villany motor fekezo erejet is hozzaszamoljak, ugyhogy nagyon fontos a jo aram beosztas.
Eddig nem mentem rendes kort hypercarral, mindenhol megcsuszok exiten a legkissebb pedal erintesre is. LMP2 az megy meg a gtelm is, de en mindig greenen mentem, majd kiprobalom heavyn is, lehet hozok vmit. Michitol 3 secre vagyok fujiban, eddig ott koroztem sokat, imadom azt a palyat.
ACCt vagom, de itt vmi olyan elqrt neveket adtak a palya allapotnak, hogy nem tudtam kisilabizalni, mi mit jelent.
LMP2 vel mit mesz spa-ban? csakhogy legyen mihez visonyitani..
-
Igen így van, valószínűleg a kigyorsítás sikerült jobban, azért néztem hogy gyorsabb.
Megnéztem közben egy 15 perces videót erről, és hát érdekes az egész, kicsit már-már túl van komplikálvaMondták, hogy nem szabad mindig hogy fullon legyen, mert a fékezést is befolyásolja rendesen. Ezért kell nagyon óvatosra fogni az első kanyart.
2:30-as időtől tuti jobbat mész, azért annyira rosszul csak nem vezetsz.
Vagy nagyon agresszívan kezeled a kigyorsítást.Green az ACC-ben a leggyengébb, aztán Fast, és Optimum. Heavy az meg a legjobban felgumizott állapotot jelöli itt.
-
tusi_
addikt
Hat az erdekes, mert ez nem LMP1, itt a villanymotor semmi pluszt nem ad. Ha a max teljesitmeny adja le, akkor az ICE ad le kevesebbet. Verseny elott kihozzak a BOP-ot es ott van, mennyi lehet a max teljesitmeny, OSSZESEN. Ha 500kw, akkor ez a max. Ha van 200kw villanyod, akkor az ICE 300KW-t ad le. Ha nincs villany, akkor 500kw az ICE bol.
Itt mar csak benya sporolas a hybrid.
Az lmdh-k 80KW-sok es hatul hajtanak, mig az LMH 200 es elol, de csak 190km/h tol nyomhatjak el a villanyt- Peugeot 150 tol - tehat meg az osszkerek elony sincs meg.
En beallitom kozepre azt hasznalja ahogy akarja. Inkabb versenyen van elonye, ha sokat lift&coast olsz, akkor lehet 1 korrel ki tudod tolni a kerekcseret. -
Én úgy gondoltam hogy a regen ha off akkor nem tölt vissza és minél nagyobb annál többet tölt és nagyobb is a motorfek, de hogy ez jó vagy sem a tempót tekintve ez kérdés számomra.
A power 200 az világos, az a pluszba leadott kakaó.
Gondolom verseny vége felé ha már fix a pozíció és a gumi fárad megéri levenni.Ha a regen+ jelentett egyenesbeli tempó előnyt úgy hogy a power végig 200 volt akit pedig az egészet nem értem.
-
válasz
Bandit21 #212 üzenetére
Mondjuk az is igaz, itt totál más a fizika, meg az ffb, szóval lehet nagyobb a különbség.
Michi beszélt erről a motor üzemmódról, kicsit olyan mint a forma 1.
A Regen 80-as alapból, azt verseny közben le tudod nullázni, ha nézed a kormánynál az MGU csíkot, 60-al kibírja végig, bár ez pálya függő, mert fékezéssel töltöd fel.Az egyikhez én nem nyúltam, az mindig 200-on van, másikkal meg kvali alatt játszottam, 100-120 között, mikor feljebb vettem, nagyobb is volt az egyenesbeli tempóm.
Nézek róla infót mit mire érdemes tekerni, mert ezzel lehet nyerni időt.
-
zsalesz
aktív tag
Srácok, nálatok is előfordul, hogy gondol egyet és kidob a játék az asztalra? Eddig nagyon ritkán fordult elő de a héten eddig minden alkalommal mikor leültem játszani...
-
Robby Te is tudod hogy acc spa -ba én 2.19 nél már örülök Te meg sima 16 ot mész.
Miért ne lenne meg ugyanez hypercarba is?
Ráadásul még mindig lóg a kérdésem hogy a 2 felé motor üzemmód mit jelent?
Mindkettő mehet off -200 kw.
Alapból az egyik 80 -on van
Regen és power
Melyik a kvali üzemmód?
Amugy eddig verseny fp mentem és kb 3 kört tehát nem emlékszem este megnézem.Az aniso filter az én úgy tudom nem elsimítas amúgy hanem az egyre távolabbi textúra részletessége.
-
válasz
Bandit21 #210 üzenetére
Igen az az.
Fxaa-val sima, anélkül kicsit ráncos 4xmsaa mellett, de nem akarom 8-ra tenni, mert azzal buknék pár fps-t.
Az az idő a Hyper kocsival van? Tedd a pálya állapotát max fel gumizottra, heavyre, úgy nézd meg. Practicebe mentem ezeket az időket, 22 fokban.
Nem kellene 5 sec különbségnek lennie. -
válasz
Bandit21 #208 üzenetére
Valóságban is minden éles, én sosem használom, és itt sem. Az elmosódás effektől én falra tudok mászni.
4x msaa van használva FXAA-val, meg 16x elsimítás. Így nekem tökéletesen néz ki. Tuti kap a játék később majd még FSR / DLSS funkciót is.Spa-ba ti milyen időt mentek? Nekem Ferrarival meg a Toyotával megy az 1:59 eleje, de 58 végét is tudnék menni, csak bele kellene mászni a beállításokba.
-
Jól látod a motion blur volt anno amit utáltam de megmaradt a dolog még a név alapján is ezért a blur-t is kikapcsolom sokszor pedig nem kéne mert ha jobban belegondolok a rajzfilm szerű látvány amit a játék kárára próbáltam leírni pont ez, hogy minden éles hiába van távolabb is.
-
válasz
Bandit21 #201 üzenetére
Csak nem a motion blur-ra gondolsz?
Amúgy Michi Hoyer szerint állítottam be közel a grafikát, a Post effektet levettem low-ra, meg a speciál effektet kikapcsoltam, mert a szélvédő elég hülyén nézet ki mozgás közben, és ez sok anomáliát megszüntetett.
Nézzétek meg, nektek is hátha segít. -
Nyilván kell idő hogy javítsanak rajta ezt azt, de maga az alap nagyon jó.
A fizika az top, az ott van a szeren, és maga Morad is mondta, hogy jobb mint az iRacingé, ami nagy szó tőle mert eléggé kritikus, mivel a való életben is vezet GT3/4-es autókat.
Nekem bejön, és maga a fizika az kárpótol valóban. Tetszik ahogy a hideg gumi és fék viselkedik, kell idő neki míg felmelegszik, és jön vele együtt a tapadás is.Jó lesz ez, bő fél-egy év és játszhatóbb lesz.
-
tusi_
addikt
válasz
Bandit21 #203 üzenetére
Hat en adok a szep grafikara minden jatekban, nalam ez elsod- masodlagos temyezo. De egy szimben nem, ott legyen jo a fizika es az AI.
Ha jol emlexem ACC is ramatyul nezett ki az elejen, adjunk neki idot. Ha lesz kicsivel tobb idom, mint fel- egy ora, akkor elkezdek itt is 3-oras versenyeket futni, mert nagyon nem megy mar ugy, mint regen. Kimaradt vagy 2 ev szimezes es erzem is.Azt tudtatok, hogy ha az I gombot megnyomjatok, akkor az AI atveszi a gepet? El lehet menni kulazni es aztan visszaveszed "tole"
-
Nekem a blur, (amit elvileg utalok és ki szoktam minden játékban kapcsolni ) tette elfogadhatóva a képet.
Előtte azt hittem a yt in game videók valami kamu felvételek.
Nekem túl rajzfilm szerű volt amit láttam a saját monitoron.
Aztán bekapcsoltam a blur-t teljes módba és hirtelen elfogadható lett a kép. Nem mint az első race 07 játék végre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VGA kibeszélő offtopik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- SörcsaPH!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Synology NAS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP 14 Elitebook 640 G10 FHD IPS i5-1345U vPro 10mag 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- LG 34GN850P-B - 34" Ívelt Nano IPS - 3440x1440 - 160Hz 1ms - G-Sync - FreeSync - HDR 400
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 5 8400F / 32GB DDR5 / RX 7800XT 16Gb / 1TB SSD!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest