Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi_
addikt
válasz
JulesTS #1396 üzenetére
Nalam igy van, en nem veszem eszre, mert oreg vagyok.
De a fiatalok siman! A CS ben azert jatszanak 500fps-el, mert bizony szamit, hogy hany ms telik el a loves gomb lenyomasa es a pc kattintas dedektalasa kozott.
Demozta egy srac, hogy hany fps-nel tudta leloni az egy pillanatra feltuno ellenseget es kb 250+ felett ment eloszor.En hiszek Baldwinnak, vmit mar letett az asztalra.
Ennek ellenere en 80 fps-en jatszom a szimeket es 60on minden mast. -
sentry0
tag
válasz
JulesTS #1396 üzenetére
Azt hittem hülye vagyok, és nem akarom ilyen érveket hozni, mert szánalmasnak tartom, de most muszáj kijátszani, mert nem akarok idemásolni 1 oldal A4-es magyarázatot. De ha megkérdezed a chatGPT-t hogy miért használ egy profi autóverseny-szimulátoros 200-250 FPS-t és miért nem elég neki a 75FPS, akkor egy rakás dolgot felsorol, amit én csak "éreztem" de nem tudtam volna ilyen jól összefoglalni. Azt elhiszem hogy neked, vagy az emberek 90%-nak is akár ez miért nem fontos. De azt is elhiszem, hogy egy Baldwin típusú és képességű embernek meg számít ez. Akkor is, ha nem tudom elképzelni, vagy én nem érezném úgy.
"de autó szimulátorban, ahol legtöbbet az ideális ívre koncentrálsz főleg egy pálya versenyen, ott nincs olyan gyors mozgás, legfeljebb a perifériális részeken."
Nézdd meg, hogy sokszor, mikor az elitek bemennek egy lobbiba 1 tizeden belül van a top 3. De az első tíz is biztos, hogy 2-3 tizeden belül (inkább 2 tized). Nagyon beteg. És ilyen szinten elhiszem, hogy már számít ez is, és kb minden.
-
JulesTS
addikt
válasz
sentry0 #1395 üzenetére
Első személyes lövöldében elhiszem, hogy fontos a minél nagyobb fps, ott rángatják jobbra balra a képet, de autó szimulátorban, ahol legtöbbet az ideális ívre koncentrálsz főleg egy pálya versenyen, ott nincs olyan gyors mozgás, legfeljebb a perifériális részeken. Autó szimulátoroknál maradva, így belegondolva talán a Rallye aminél számíthat.
-
JulesTS
addikt
75fps-nél 13.33ms-onként jönnek a képek, 250fps-nél 4ms. Ha a lehető legrosszabb időzítést vesszük, akkor is 10ms maximum amivel késik a 75fps a 250-hez képest. Gyorsan mértem reakcióidőt egy webes alkalmazással, 260ms..320ms közötti értékeket bökködtem, a legtöbb 280...290 körüli volt. F1 pilótáknak valahol 200 körül van. Ehhez képest a 10ms lófütty. Még a szóráshoz képest is töredéke.
Viszont amikor a shakereket telepítettem, próbáltam használni a kicsi erősítők Bluetooth bemenetét, de kb 1mp körüli késleltetést vitt be. Ettől a késleltetéstől olyan későn jöttek az effektek, hogy már kifejezetten zavaró volt, a megcsúszáskor semmi, aztán amikor megfogtam, elkezdett zizegni, rázóköveken semmi, utána zizeg. Ki is kapcsoltam amíg nem lett dedikált hangkártyája.
Ha valakinek nem kifejezetten érzékeny a szeme az alacsony frekvenciájú vibrálásra, akkor a 75..90Hz/fps szerintem bőségesen elegendő. -
sentry0
tag
válasz
JulesTS #1392 üzenetére
Nem tudom, hogy ebben vagy egy másik videóban mondja, hogy versenysportban az fps a legfontosabb, mert minden apró dolog számít. Volt régebben egy videó, ahol az egyik legjobb Counter-Strike játékos tesztelt monitorokat, és utána meg kellett mondania melyik, hány fps-sel működik. Azt hiszem 144 felett már nem nagyon tudta pontosan megkülönböztetni. De alatta simán. Baldwin is mondja - talán ebben a videóben is - hogy ő a lehető legtöbb információt akar kinyerni a játékból, így szerintem neki ezért fontos, hogy mit lát, nem csak az, hogy mit érez. Ez a srác is alien, soha nem fogunk tudni így vezetni, nem tudom mit érez, mit lát, amit mi lehet képtelenek vagyunk.
Baldwin mocskos jó szimulátoros, és mellette már évek óta GT3-as versenyző. Mindenki kipróbálhatja, hogy neki megfelelnek-e ezek a beállítások vagy sem. De gondoltam bedobom, hogy nem mindenki akar szép játékot.
(Azt én is sokszor észrevettem már, pedig csak 60Hz-es a monitorom, hogy 60-70FPS között és 100-150FPS között mozogva utóbbi esetében folyékonyabb a játék. Nem tudom megmagyarázni hogyan. De nem placebo van mögötte, mert előbb vettem észre a játékon, hogy nem olyan folyékony mint szokott, mint azt, hogy számokkal lássam, hogy leesett az FPS. És ez többször, több játékban.) -
v2
senior tag
Mclaren-en piszkáljátok az anti roll bar-t ? Ha igen , mit merre? Meg úgy kábé mit hova? Gátlók camber toe stbstb
-
JulesTS
addikt
válasz
sentry0 #1390 üzenetére
Ezt nem nagyon értem, hogy egy autó szimulátornál mi értelme van a 250fps-nek (még ha 250Hz-es monitor is van hozzá)...
Az autó megcsúszását kormány FFB-ből érezzük, előbb észrevesszük mint a képből. Esetleg az esőcseppek megjelenését korábban látjuk. Vagy a rajtnál a lámpák zöldre váltását? -
kozmy
őstag
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani , hogy a LM Ultimate játékban az ONLINE-rész miért nem elérhető, a frissítés óta? Köszönöm ha tud valaki segíteni. -
sentry0
tag
válasz
Lac-coo #1389 üzenetére
Múltkor futottam bele hogy Baldwin megosztotta a komplett beállításait a játékhoz.
És a grafikánál magyarázza hogy ő 200-250 FPS-sel tolja, mert neki az a legfontosabb.
Pedig ő se szar pc-vel tolja: 7950X3D + RX 7900 XTX
Grafikai beállítások nagy része medium és high és minden csilli-villi kikapcsolva. -
Lac-coo
őstag
Emberek ez sokkal jobb már nem lesz ! Régi motor, amit lehet kihoztak belőle tisztesseggel, fizikában abszolút top.
Visszább kell venni kicsit ha nem fut jól, kikapcsolni a brkavato afterburnert meg ilyeneket, és élvezni. Akinek a csicsa kell ott az acc vagy ams2.... Ez van !El kell fogadni, hogy ez ilyen. Én örülök, higy egyáltalán ezt össze tudták hozni !!!!
-
Géjza
őstag
Nálam is elég furcsán használja a hardvereket. 100%-os VGA kihasználtságot ír, közben meg 140-150W-ot vesz csak fel a VGA, teljesítményfelvétel alapján csak kb 2/3-ad teljesítményt vesz fel (220W-ig elmehetne). Viszonyításképp ACC, 3DMark alatt 200W körül kér (UV-zve, ezért nem megy el 220W-ig), ettől nagyon messze van LMU alatt. Furcsa.
-
Lac-coo
őstag
válasz
PapírVilla #1380 üzenetére
Normális fizika van ez a lenyeg... vannak csicsa szarok is ... csúnyának ez se csúnya...ilyen 4-5 K felvonuláson meg annyira jól egyik sem fut közepes gépen....
De tény , hogy ebből a szempontból nem modern. Igaz megjelenésekor ACC nem sok usernel futott normálisan, olyan szar volt. -
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1376 üzenetére
Elmondja itt aris, hogyha belső íven vagy, akkor a normál referenciapontnál hamarabb kell elkezdened fékezni, hogy meg tudj állni (egyszerű fizika, ahogy sentry is írta lentebb). Ha normál féktávot akarsz venni belső ívről, abból baj lesz (ütközés, kicsúszás, track cut).
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1376 üzenetére
Mondjuk, hogy ne üsd ki a másikat? Helyet kell hagynod a másiknak is, nem szoríthatod csak úgy le, hogy a belső ívről te teljesen átesel a külsőre, sőt a példádban a kanyart sem tudtad bevenni. De nem a koszos pálya miatt, hanem egyszerűen azért, mert későn kezdesz el fékezni.
-
bence1885
aktív tag
Sajnos én meg 7680X1440ben játszom 9900kval és 3070tivel. Nem tudom ezen mit tudnak még optimalizálni, de úgy hiszem sokat nem. Valamleyik nap kipróbalom én is ezt a DLC-t. Durva, hogy esténként összejön 300+ ember is
-
sentry0
tag
válasz
Lac-coo #1374 üzenetére
Nem csak amiatt. Kisebb kanyarívet csak kisebb sebességgel tudod bevenni, tökéletesen azonos tapadás mellett is. Ez sima fizika. Esélyed sincs ha ugyan akkor fékezel és ő is tökéletesen fékezett. Se tem, sem Verstappen, sem az atya úr isten nem veszi be a kisebb ívet ugyan akkor sebességgel.
De az respect hogy nem csináltál balesetet, lökdösődést, mint sok hülye/amatőr/béna.
-
Lac-coo
őstag
-
sentry0
tag
Replayben nálam is durván beesik az FPS, de szerintem ott két okból 1) ott minden autót látsz, nem csak 10-12 amit alapból be van állítva, hogy láss verseny közben. Illetve szerintem nem csak sima felvételt készít a game (brutál méete lenne), hanem újraszámol mindent és csak autópozíciókat rögzít. De ez tipp csak.
-
Géjza
őstag
válasz
Lac-coo #1366 üzenetére
Ezen látszólag később fékezel belső íven, mint az ideális, külső íven menő meki. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni a kanyart normálisan belső ívről (ha melletted lett volna a meki, akkor kiütüd), belső íven hamarabb kell elkezdeni fékezni, mint normál esetben. Látszólag te itt túl későn kezdtél fékezni és nem tudtál megállni és túlcsúsztál. Hátsó kamerából jól látszana, hogy te mikor kezdesz el fékezni és mikor a meki.
-
Géjza
őstag
Jaja, proci oldalon elég jól állok. Viszont most cseréltem monitort is (34" uwqhd 3440x1440 -> 49" dual qhd 5120x1440, azaz 1.5x annyi pixetl kéne számolnia kicsi 4070S-nek, ACC-ben DLSS quality-n eléggé odatapad 144Hz-re max graf mellett is - FSR quality-n 100-120 körül hoz csak, nélkülük meg 100 alatt kavirnyálna) és hát nem ártana némi FPS boost LMU-ban sem.
Az a gond, hogy nagyon régi a motor és LMU fórumokat bújva valóban nem sok esély van az ilyen modern vackok használatára, ami így '25 hajnalán nem éppen "trendy" (meg 1.5x-ezhetné az fps-t). Lehet előbb RF2 motort kellett volna felpimpelni, modernizálni és arra felépíteni LMU-t.
-
Lac-coo
őstag
Imádom ahogy kűzd az ABS az huplikkal...poros részen nem is tud csodát tenni, nincs meg a féktáv .....
(PH-n soha nem lesz videóbeszúrás ...?
)
-
tusi_
addikt
Ha ennyire kell az upsampling, akkor AMD eseten hasznalhatjatok az RSR-t, Nv eseten a NIS-t. Minosegre szar, de legalabb van.
A beeses optimalizacio hiba, majd javitjak. nalam nincs egyaltalan beeses, igaz nem multiban jatszom.Tegnap megint rakaptam a Porsche Cup-ra rF2 ben, nalam az szaggat, de csak replayben..
-
Géjza
őstag
FSR/DLSS mikor lesz hozzá?
-
Lac-coo
őstag
HUD-ot lehett valahogy állítgatni ...?
-
v2
senior tag
Ezt a baromságot jóistengyerele
-
tusi_
addikt
Hasznalhatsz benzint es villanyt is a versenyen.
A virtualis energia a 2 osszessege. Viszont hogy - pl a Toyota - ne legyen nagy elonyben, hogy kevesebb benzint hasznalnak es a jobb energia vissza nyeressel tobb villanyt tudnak felhasznalni, ezert ezt is szabalyozzak. Ha vki tobb villanyt tud felhasznalni, akkor ki tudja tolni a stintek hosszat, ugy hogy hamar lifttel az egyenesek vegen.Ennek bevezetesevele, hiaba sproolsz benzint es termelsz tobb villanyt, akkor sem tudod kinyujtani a stintet, mert a villany is beleszamit a fogyasztasba, igy nem lehet elonyt szerezni. Ez is mar a BOP resze.
Michi Hoyer csinalt jo videot errol... -
v2
senior tag
Üdv. Ezt valaki magyarázza el nekem, a fuel ratio és a virtual energy mit jelent? Főleg a második
-
Géjza
őstag
válasz
zsalesz #1349 üzenetére
Részvétem.
Eredeti update-tel egy este alatt (2 online futam practice szerverekkel) nem volt gondom (általában 1 verseny - 1 kidobás volt előtte az arányom). A tegnapi frissítés óta nem mentem vele. Tudjuk mit változtattak benne (release note)? Vagy ma is jött ki hozzá valami?
-
Géjza
őstag
válasz
sentry0 #1346 üzenetére
Jogos, jobban belegondolva ha hátrébb van tolva a fékerőelosztás, akkor többet fognak fékezni és kevesebbet fognak tapadni a hátsók, azaz méginkább elmegy a segge.
Egyébként mégha rosszul is használtuk a kifejezést (nem csak én, hanem sokan), akkor is érthető marad, amit írtunk, "hogy előrébb tolom/hátrébb tolom a fékerőt" az eléggé egyértelmű, hogy a fékerőeloszlásra vagy egyensúlyra gondoltunk mindig. Fékerőt növelni/csökkenteni lehet csak ügye, nem előre-hátra tologatni.
-
zsalesz
aktív tag
Na kérem. A mai hotfix jól sikerült. Folyamatosan kidobál a játék, még nem sikerült egy teljes verenyt befejezni. Ilyenkor értem meg azokat a véleményeket amelyek a napokban többször olvastamn itt a fórumon. Várom a következő hotfix-et...
-
tusi_
addikt
válasz
sentry0 #1346 üzenetére
Az az utmato ugyan jo, de komolyabb adatok nelkul sokat nem er.
Pl camber: ehhez latni kene, hogy hany fokos a gumi a szelen, kozepen, belul. ACC ben volt ilyen, ha jol emlexem, itt nincs. Legalabbis gyarilag nincs, lehet fel lehet tenni valami app-ot, de az nem az en stilusom.
Az hogy egy auto hatuja pl. csuszik lassu kanyarban, turn in en, ennek lehet tobb oka is. Tul kemeny gumi, kicsi toe, kemeny arb, kemeny arb elol, tul sok toe elol, damper...
En ezt kihagytam, inkabb csak elvezem -
sentry0
tag
Kormányok / autós szimulátorok topikja elején az összefoglalóban van egy nagyon jó segítség, amivel tudod, hogy mit kell állítani az autón, annak függvényében, hogyan viselkedik az autó.
Emellett viccen kívül a chatGPT is kegyetlenül jó tippeket tud adni, ha leírod milyen autót, milyen szimulátorban vezetsz és mi a prolémád vele. Emellett sokszor az adott szimulátort fórumjában is sokszor vannak hasznos tippek. Ha nem érzed elég erősnek az angolod, akkor a DeepL rohadt sokat fog segíteni, és elképesztően jól fordít (szakmai szavakat nyilván nem tökéletesen, azt lehet még kézzel meg kell igazítani)
És csak egy javaslat: sokszor fékerőt írsz fékegyensúly helyett, de a kettő teljesen más, de ezt gondolom te is tudod. Lehet érteni mit akarsz, de eléggé félrevezető is lehet egyes szituációkban. Én volt hogy 2x vagy 3x olvastam el mire rájöttem melyikre gondolsz. -
tusi_
addikt
[link]
16.50 tol erdekes
Ez a Döttinger Höhe, ha jol tudom a leghosszabb egyenes, ami aktiv versenypalyan letezik. Mulsanet atvagtak, tehat kiesett.
Ilyen szelarnyek siman van LMU ban.Corvette kozepmotoros, ahogy a Ferrka es az Audi is. ott is hatrebb kell tolni a feket, mert nem emelkedi meg a hatulja fekezesnel.
Szolj, ha megvna a love tesztvezetesre, addig ledobok 20-30 kilot, ha kell baltaval segitek rajta
-
Géjza
őstag
Egy F1-eshez képest persze nem olyan nagy, de azért nem mondanám kevésnek még a GTE/GT3-asokét sem, az LMP2-eseknek és pláne a hypercar-oknak meg biztosan nem kevés. Összedobjuk neked, azt leteszteled, hogy akkor hogy is van ez.
LMGT3-ban néhány front (pl. aston, corvette) és kevés farmotoros (Porsche) autó van. LMP2, és Hypercarban meg csak középmotoros autók vannak. És ha kanyarban nyomsz egy kis féket és előre van tolva a fékerő, akkor a hátulja kb elszabadul és pörögsz is. Told max előre, után max hátra és lépj a fékre kanyarban.
Egyébként van valakinek pro setupja (pl GO setup)? Ezekben a defaulthoz képest hova van rakva általában a BB egy front-közép-farmotoros GTE/GT3-as autónál, LMP2-esnél és hypernél?
-
tusi_
addikt
válasz
bence1885 #1341 üzenetére
En a wec-et nem neztem eloben, csak felvetelrol, mert csak app-al lehet - kiveve Le Mans, az megy eurosporton - de az IMSA-t igen, mert az ingyenes. De ugyanazok a kocsik mennek ott is.
Nezzunk egy f1-es quali kort qatarbol, ami bazi gyors kanyarokkal van teletuzdelve, meg egyet a verseny elejerol.
A quali korben padlon mentek at a 3 gyors jobboson, mig versenyen beleemelgettek es mashogy is pozicionaltak az autot.
Egy f1-es kocsi 798 kilo - vagy 795? - megtankolva, pilotaval.....Egy HC 1030+ - BOP fuggo - es kozelrol sincs olyan leszorito ereje, mint egy f1 nek. Kisebb a szarnya, kisebb a dolesszog is, Ground effect sem olyan, mint a f1-ben...
A P2 950 kilo, meg kevesebb aeroval, raadasul futomuben is gagyibb, soxor panaszkodtak a p2 pilotak, hogy a GT3-ak gyorsabbak a lassu kanyarokban, ahol a mechanikus tapadas szamit..
En tudok elozni szelarnyekbol GT3-al, persze nem drs szeru - nevetseges - az elozes, de megy. Mivel sokkal jobban rajta lehet maradni a kanyarokban a masikon, nincs dirty air igy a seggeben lehet maradni a masiknak. (Persze ez sem igaz, mert a kotsog AI eszleli, ha alafordulsz es gusztustalan modon belassit az exiten...
)
En mar nem emlexem milyen ACC ben, de kifogom probalni, ha lesz kis helyem az ssd-n, stalker, Inidiana Jones es RDR2 elfoglalja a felet. Raadasul a rF2 az updeteket is kulon mappaba teszi, igy az is 160 gb
-
bence1885
aktív tag
Én végig néztem az egész évi WEC futamokat és azt kell mondjam, hogy ott is elég nehéz volt előtni LMGT3ban hiába volt egy egy hosszabb egyenes. Kanyarból kijőve egymás mögött mennek aztám egyenes végére semmi. Sok minden lehet autó beállítás, motorerő nem tudom mindenesetre érdekes.
-
tusi_
addikt
De itt nem F1 rol beszelunk, ezeknek nincs nagy leszorito ereje.
2 fele szarny profil van, egy le mans, meg egy minden mas.
Az hogy egy erosebb fekezesnel elment a kocsi hatulja, azt en sem szerettem, de lattam ilyet elesben is, tehat nem fake. Adjatok alam egy P2-t es megmondom. Elotte persze le kene dobnom vagy 20 kilot, bele sem fernekFekerot EN nem tolnam hatrebb egy trailbrakinges kanyarban, meg erosebben fekezel meg egy amugy is tapadast/sulyt vesztett kereket. Fekerot a kozep es far motoros kocsiknal tolnam hatrebb, ahol az auto hatulja nem konnyul el annyira, mint egy ormotorosnal.
De mindenki azt allit, ami neki tetszik.
-
Géjza
őstag
Ismét szélárnyék téma: tegnap belenéztem jardier 90 perces multiclass interlagos versenyébe. GT3-assal ment és a cseten is feltűnt a népeknek és kérdezték, hogy LMU-ban nincs szélárnyék? 3-4 tizedre fordultak rá a hosszú elnyújtott célegyenesre és gyakorlatilag nem tudott közeledni rá (mindketten F296-tal mentek) úgy, hogy az elöl menő elött nem volt közvetlen senki, aki neki is húzta volna szélárnyékot. Azaz semmi előnye nem volt abból, hogy a másik seggében ment.
Amíg nem érkeztek meg a hypercar-ok és indultak be az előzések, lekörözések, addig kvázi dögunalmas vonatozás ment a class-on belül, csak követték egymást előzési próbálkozások, védekezések nélkül. A mögötte jövő picit gyorsabb volt nála, de kínjában olyan helyeken kezdett el bepróbálkozni, bedobálni, ahol lehetetlen előzni. Kisebb koccok lettek is ebből. Ezen erősen javítani kellene szvsz.
-
Géjza
őstag
Rajtot nem rontod el és kapsz emiatt DT-t, amit ha nem töltesz le 3 körön belül akkor DSQ? A piros "kapun" soha nem szabad átmenni rajt előtt, különben jön a DT (ha átmész rajta, utána hiába rendeződsz vissza a helyes rajtpoziba és a megfelelő helyről rajtolsz el zöld lámpánál, akkor is DT-t kapsz - idióta, túl szigorú rendszer, de ez ilyen).
-
Géjza
őstag
Elnyújtott kanyarokban szokott lenni tempó is, azaz rendesen kellene leszorító erőnek is lennie hátul is. Ennek nem hinném, hogy így kellene történnie (bár nekem az is furcsa volt, hogy pl. LMP2-esekkel, ahol van aero rendesen, ha nem egyenes vonalban fékeztél, akkor szintén pörögtél-forogtál még nagy sebességnél is).
Illetve a fékerőt ilyen esetekben meg szerintem hátrébb kell tolni, mert ha előrébb tolod, akkor az első tengely lesz még erősebben fékezve, a hátsó meg kevésbé és ekkor még könnyebben elmegy a segge. Próbáld hátrébb tolni a fékerőt.
-
tusi_
addikt
Definiald a minimalisat
Ha Fanatec es 35% a fekbeallitas, az pl - nekem - tul sok segitseg.
Nalam 80-on van, hogy viszonylag nagy erovel keljen nyomni, igy jobban tudom modulalni."Ha csak megpöckölőm a féket kanyarban, már repül a hátulja, miközben az AI jól láthatóan nem így viselkedik."
Ha mutatsz egy videot, megneznem ezt a jelenseget.
Az AI-t hagyjuk, en szenvedek a verseny elejen a hideg gumikkal, ok meg meg sem erzik, siman fordulnak el akarmilyen kanyarban. -
v2
senior tag
Azt írta, hogy minimálisan lép a fékre! Ha csak megpöckölőm a féket kanyarban, már repül a hátulja, miközben az AI jól láthatóan nem így viselkedik. Más....az miért lehet, hogy a verseny 4. körében mindig fekete zászlót kapok? Teljesen mindegy hogyan vezetek és merre megyek? Ez Spa-ban van mást nem néztem
-
tusi_
addikt
válasz
tome0001 #1330 üzenetére
"Erre van valakinek ötlete mi lehet a probléma?"
Ovatosan a fekkel, ilyenkor a hatso tengelyen keves a suly/tomeg, hamar megcsuszik.
Csal kicsit nyomjal ra es inkabb elobb fekezz. A fekezes egyenes vonalban hatasos, ha ez nem lehetseges, akkor modulald a fekerot a labaddal.
Nezd meg youtubeon, a profi versenyzok sem nyomnak padlot. -
tome0001
senior tag
Srácok,
Az LMU vs Fanatec driver nálam azt produkálja, hogy ha a fanatec v2 pedálomon leveszem a brake force-ot 35%-ra, megyek, játszok, és utána kilépek az LMU főmenüjébe, vagy pályát/autót váltok, akkor automtikusan visszaugrik a brake force 50%-ra, az alapértelmezett értékre.
Szerintem a fanalab lehet a ludas, de be van állítve az LMU profilba, hogy alapértelmezett beállítás legyen a 35%, el van mentve, meg van csillagozva.
Találkozott már valaki hasonlóval? Más játéknál nem tapasztalok ilyet.
Amúgy szerintem nagyon jól sikerült ez az update, tetszik hogy az új GT3-as meki és a ferka között elég nagy különbség van fizika tekintetében. A hangok szerintem nagyon jók lettek, én a grafikával is elégedett vagyok. ACC után és az AC Evo megjelenés előtt, kellemes perceket fog ez nekünk okozni szerintem.
Amit még szokni kell, hogy elnyújtott kanyarokban, ha egy minimálisan rálép az ember a fékre (pl: Fuji elnyújtott kanyarjaiban), azonnal megelőz a kocsi segge... mindezt alap settel. Próbáltam a fékerőt előrébb tenni de az sem segített sajna (53:47%-ra). Erre van valakinek ötlete mi lehet a probléma? -
tusi_
addikt
válasz
6absbulldog #1327 üzenetére
Szerintem probald ki. Ha NV kartyad van, merfoldekkel jobban fut es szebb is.
-
zsalesz
aktív tag
Kicsit előre szaladok de nem emlékszem, hogy a 4. DLC melyik pályát fogja tartalmazni? Valakinek rémlik?
-
tusi_
addikt
válasz
6absbulldog #1323 üzenetére
Ezt meg nem probaltam, csak a mokkolosat, de az eleg gyengen ment nalam, 2xmsaa val nem ertem el a 72fps-t sima 2560x2560-on.
Mindezt egy 7900xt vel.Mar nem kell mokkolni, steam inditasnal rakerdez, hogy szeretned futtatni.
-
6absbulldog
tag
Aki esetleg VR-ral használja, tudna mondani valamit a teljesítményről? Milyen kártyával, hogyan fut. A mostani patch óta pedig ha jól értem, már nem nem kell semmit mókolni, alaplól tud Vr-ban indulni a game. Jól tudom?
-
Géjza
őstag
Tegnap este mentem az update-tel 2-3 órát (2 online versennyel), szerencsére fagyás nem volt. Eddig bíztató. GT3-mal menve TC5, ABS5-tel jól kezelhető.
Pár dolgon lehetne javítani szvsz. Egyik, hogy alacsony tempónál rohadtul nem érezni (legalábbis én nem érzem), hogy mikor lesz sok, egyáltalán mikor kezd sok lenni. Egyszer csak hopsz, már forgok is mindenféle előjel nélkül.
Másik, ami lehet, hogy így relalisztikus (bár kétlem), amit írtam korábban is: előzni alig lehet normálisan, szépen, tisztán, mert gyakorlatilag nincs szélárnyék. Fixed setup-os verseny, mekivel megyek, meki elöttem és Portimao-ban gyönyörűen 2-4 tizedre végigkövetem a célegyenesben közeledés nélkül. Még be sem kell húzódnia féktávon védekezni, mert nem bírok nemhogy mellé, de még utol sem érni. Vagy divebomb-olok (amiben vagy partner és enged vagy nem és akkor csatt) vagy vonatozok. Ez a része szerintem továbbra sem jó. Hintába sem tudom így beültetni, mert nem kell védekeznie. Ilyen szempontból (versenyzés) ACC sokkal jobb, élvezetesebb, sokkal jobb csaták vannak ott.
Tükör meg eléggé becsapós továbbra is. Látszólag messzinek tűnik benne a követő autó, nem úgy tűnik, hogy a seggemben lenne, így ráhúzom ívre, erre csatt, mert közben az orra valójában már ott volt.
Gumik: csak online mentem, offline nem szórakoztam vele. De minden időmérőn, futamon a felvezető körön vigyázni kell, de az első éles körön (futamon a 2-on) már lehet neki pirítani, de az ideális valóban a 3. kör lesz. Ez ilyen, kell idő, míg bemelegszik.
-
Lac-coo
őstag
Slik gumival nem feletetlen szoktak max tempot menni.... kb sehol. Elmelegszik, csuszkal
... Főleg a lágyabb keverékek. Ott nem az autó teljesítménye a felső határ..... vigyázni kell rá. -
v2
senior tag
válasz
PapírVilla #1313 üzenetére
Értem, és ez azt jelenti, hogy így jó? Nekem az RF2 is egy nem kedvelt valami
-
tusi_
addikt
válasz
PapírVilla #1313 üzenetére
En itt vagyok gondban, mert ha nem taposom neki, akkor a q.. eletben nem melegszik fel a gumi, ha meg taposom, akkor lekoptatom addigra, mire tapadna rendesen.
En inkabb befutok a palyan, olyan 26-28 ambient re es akkor 2 kor utan mehet a hotlap. -
tusi_
addikt
Ha nem zöld a gumid, akkor ilyen. Vagy emeld meg a homersekletet - weather options -, vagy ragaszd le a fekhutoket a setupban. Ez utobbinak van kihatasa a gumi homersekletre.
Kb 2-3 kor nalam, mire megy a hotlap es a hosszu egyenesek, mint a Kemmel pl nem segitenek a homerseklet emelesben.Konkret tapasztalatom nincs Gt3-as autokkal - meg ugy semmilyen verseny kocsival - de kb ilyennek kepzelem el 38ev fotel f1 nezes utan.
Nagyon relevans
Es ahogy irta itt mar valaki, az lmgt3 az nem gt3, mint a blankpain vagy mi a tosz volt az. Itt gyengebbek az autok valamivel es mas az aero is.
-
tusi_
addikt
Szia. Csak a tcs/abst vettem le, mindegyiket 6 ra.
Ha tolem akarsz faja setupot, rossz helyen jarsz, nem vagyok egy setup guruInkabb alkalmazkodom a kocsihoz. Ezert is szeretek egy markat vezetni - Porsche - es azzal osszehazasodni.
Egyelore 1.35.7 - BMW - az idom Interlagosban, de meg van benne sok erzesre. Csak hat missing skill problema van
-
tusi_
addikt
válasz
Lac-coo #1303 üzenetére
Nekem a kanyarodasnal tunik fel. En szeretem behajigalni a kocsit a kanyarokba, ami eddig nem nagyon ment most viszont igen. Persze nem nfs-esen, de az eddiginel jobban. A turn in oversteer szvsz el volt tulozva eddig. Meg tesztelem, remelem meg jon az uj kormanyom ma-holnap.
-
Kommy
veterán
válasz
sentry0 #1296 üzenetére
Ha kilövöm a netet a gép alól akkor elindul a játék de természetesen online nélkül.
Most reggel még próbálkoztam, a racecontrol.gg weboldalt sem tudom elérni a számítógépről. Már nyomtam rajta egy hálózati beállítások visszaállítását, de nem segített.
Telefonról sem megy, sem wi-fi-n sem mobilneten.
Másik gépen meg elérem a weboldalt, én ezt nem értem. -
zsalesz
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Elitebook 840 G3 laptop (14FHD/I5-G6/8GB/256SSD/Matricázott) - Akku X
- Asus Rog Strix Gamer laptop makulátlan állapotban
- ThinkPad T14 Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE H77-DS3H H77 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest