Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz embe #70831 üzenetére

    Azon a felületen mennyire írják le a megrendelt folyamatot?
    Mert ha leírták hogy "csak befújkáljuk hogy a házinéni azt lássa történt valami és tejeljen" akkor nem érheti szó a ház elejét.
    Ha viszont rendes takarítást írtak, pláne ha mosózsákosat akkor viszont felháborodott panaszlevelet kell írni amiben kihangsúlyozod hogy a mostani alkalommal minőségi munkát vársz el, megtoldva némi fogyasztóvédelmi megtévesztési felelősséggel és "ingyen negatív reklámmal az interneteken" akkor van esélyed rá hogy ezúttal el is fogják végezni amit rendelsz. Azért 3 db-nál már mennyiségi kedvezmény is jár, mert ahogy TeeJay írja, takarítás után várni kell, de ha 3 van akkor tud mennyi a másik gépre amíg az első még várakozik.

    Én úgy tudom hogy a kötelező jótálláson felüli garanciához olyat nem írhat elő hogy kötelezően ugyanaz a cég csinálja mint aki telepítette, hiszen ha becsődölnek, attól még Téged nem érhet hátrány mint fogyasztót.
    De nyugodtan javítsatok ki ha esetleg a gyártó előírná hogy ugyanannak kell takarítania mint aki telepítette.
    Inkább úgy szokták előírni hogy pecsételési joggal rendelkező szakember, tehát az hogy a szomszéd jóska 0 szaktudással aláírja a papírt az nem játszik.

    Persze sok klímás a saját reklámját tolja és ráerőlteti az eberekre.

    Szóval nyugodtan viheted oda a pénzedet, ahol szolgáltatást kapsz, nem bénázást.

    Tényleg rájuk kell szólni, mert van hogy 1 nyaras, segédmunkásokat küldenek ilyen munkára, aki lehet látott olyat aki hallott olyanról hogy valaki már egyszer csinált ilyet.

Új hozzászólás Aktív témák