Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Rick4 #135602 üzenetére

    Samsung update update:
    Tegnap hívta az asszonyt egy szervizes, itt van nem messze Balatonbogláron, este tud jönni. Jöjjön.
    Bár furcsa volt, hogy nem akar semmit se nézni, a bedobozolt monitort egyben elviszi, és majd ő a szervizben reprodukálja a hibát, mondtam is az asszonynak, ez egy karcmentes, a hibát nem számítva abszolút újszerű monitor, a kereten még a fólia is fent van, nem szeretném, ha a "reggel kivettem, de ebben félbe volt törve a kijelző" sztori jönne szembe, de legyen, legalább mozduljon a dolog..
    Azt mondja az ember, ismeri a problémát, nem mi vayunk az egyetlenek, ő viszont semmiféle fotót videót nem kapott, szóval gáz, hogy 2024-ben így működik egy ekkora világcégnél az ügyintézés, egy mailben tovább lehet küldeni 20 másodperc alatt mindent..... 1 hónapig vártunk.

Új hozzászólás Aktív témák